- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
A hétvégén töröltem a Curve fiókom - a nekik megadott személyim lejárt 2022 májusában, amit ők észrevettek idén augusztusban. Kértek egy fotót egy új személyiről, amit én elfelejtettem feltölteni. Zárolták a fiókom, ami eddig rendben is van - megadtam az új személyimet amikor ezt észrevettem.
Valamiért két hét sem volt elég nekik, hogy feloldják a zárolást, support 0, így utolsó csepp volt a pohárban. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7128 üzenetére
szerintem meg semmilyen szabályzatba nem ütközik
nem kötekedni akarok, de tényleg ez a véleményem
minden bank és minden szolgáltatás ászf-jét gondosan el szoktam olvasni, ez a fajta visszatérítés-maximalizálás semmilyen módon nem tiltott (a mi kártyauniverzumunkban és a használati módok alapján legalábbis)
az, hogy ők megfogalmaztak egy általános felhasználási ötletet a gbit-re, az nem azt jelenti, hogy csak úgy lehet használni. de hidd el, nem én vagyok az egyetlen, aki ebben lehetőséget lát(ott), és használja is
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7126 üzenetére
a cash recycling kicsit más. de amúgy ez tényleg nem titok, és mi más értelme lenne a 90 napra kitolt back in time-nak? a curve-nek azért érdeke, hogy használd a kártyát, mert abból esik be minimális jutalék. ők ezeken a tranzakciókon (legalábbis a nagy részükön) nem veszteséget generálnak, mert úgy nem sok értelme lenne az egész szolgáltatásnak
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7124 üzenetére
ööö, miért lenne beleszólása ebbe bárkinek?
mellesleg a curve pontosan tudja, hogy a back in time-ot többnyire inkább erre használják a userek, és pont ezért volt sokáig hiszti amiatt is, hogy a wirecard-gate után egy hónapig nem ment az mcc-k továbbítása
amúgy meg elég régóta csinálom, szóval nyitott könyv vagyok a curve és az összes érintett hazai bank előtt, de ebbe nem lehet belekötni (amíg konkrétan bele nem írják a feltételekbe, hogy ez tilos)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #7022 üzenetére
uk bin mar csak ilyen
azok sem hibatlanok, de ha pont akkor/aznap nem fizetsz vele, amikor vannak gondok, hibatlannak tunhet
irtam mar en is, hogy az en uk bines kartyam is kvazi hibatlanul mukodott, 1000+ tranzakciobol egy elutasitasom volt, ezert gondoltam anno, a magyar bin csak meg jobb lehet
ezt a hibat azota sem tudtam megbocsatani magamnak. marmint nyilvan nem a vilag vege, de egy jol mukodo szolgaltatast elcsereltem rosszra, ez okoz nemi -hm- hianyerzetet
-
Blamazs
senior tag
válasz
gzbotii #6993 üzenetére
A tegnapi libir-ben történt elutasított, de mégis levont vásárlásomra ma reagált a Curve üfsz.
Azt mondták mutassak blokkot és visszafordítják a pénzt. De a terminál nem adott ki semmit csak egyéb hibát írt ki. Hiába fotoztam be nekik a netbankos értesítőket. Lehet bukom a 13000Ft-ot így? Azt mondják a kereskedő nem küldött üzenetet a tranzakció törléséről.
Szerintetek? -
-
Zirowe
nagyúr
válasz
gzbotii #6459 üzenetére
Sajnos nem, ott augusztusi az utolsó bejegyzés.
Leírás szerint a timelineon kellene megjelennie, de nincs ott.
A másik kártyára való terhelésen kívül egy másik vásárláshoz rögzítette a partial refund tényét, de az összeget és a dátumot ott sem írja.
Írtam supportnak, kíváncsian várom válaszukat. -
tlala
addikt
válasz
gzbotii #6072 üzenetére
"Más cégnél (Revolut) ugye előfordult, hogy zároltak számlákat és napokig, hetekig nem lehetett hozzáférni."
2020 végén 1 hete nem tudok a Cib bankszámlámhoz hozzáférni.
A telefonom frissült Android 11-re (nem visszafordítható), amin a Cib app nem működik. Ezen túl mind a webes, mind a számítógépre telepíthető program csak úgy lenne használható, hogy a telefonos appban kér a felhasználó belépési kódot - szóval a kör bezárult.
De a kártyás fizetési jóváhagyás is csak az appon keresztül menne...
A banki ügyintéző csak széttárta a kezét - sem SMS belépés, sem legalább egy üfsz asszisztenciás belépés/fizetés nem lehetséges. A "bankom" azt tudta kinyögni, hogy vegyek egy tabletet, mert fogalmuk sincs, hogy mikor lesz a telefonos app-juk ismét használható.
Ehhez képest egy Revolut app az maga a csoda. (A Cib app júniusban frissült utoljára.)
Halott is lennék, ha nem lenne Revolut/Curve kártyám. -
g_g_g
őstag
válasz
gzbotii #6070 üzenetére
Igen tudom, hohy alapvetően az a lényege, hogy egy kártyával kiváltsam a többit.
Csak azért merült fel a kérdés bennem, mert nyilván ezen a számlán van a család megélhetéséhez, mindennapi életéhez szükséges pénz.
Ha ez egyszercsak nem elérhető, az nem valami vidám dolog.
Más cégnél (Revolut) ugye előfordult, hogy zároltak számlákat és napokig, hetekig nem lehetett hozzáférni.
Az minden esetre egy pozitív dolog, hogy eddig itt nem fordult elő ilyesmi.
Nekem ez is nagyon hasznos információ. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #5929 üzenetére
egyébként nem csoda, hogy ennyire le van terhelve az ügyfélszolgálat, ha ennyire szellemi fogyatékosként kezelik a problémákat/kéréseket, és emiatt visszatérő levelezések vannak olyan ügyekről, amiket már elsőre el kellett volna intézni, és napok óta le lennének zárva. a support sajnos nagyon gyenge a curve-nél, és úgy általában a fintecheknél
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #5864 üzenetére
oké, de ennyire rövid idő alatt két regisztráció? meg sem várta, hogy válaszoljanak érdemben. ha én ülnék a túloldalon, ezt nem nagyon értékelném, de azért persze drukkolok
csak hát angol tudás nélkül nehéz lesz kommunikálni is
(nem véletlenül válaszolt neki a robot...)
-
-
viktorhu
veterán
válasz
gzbotii #5829 üzenetére
Samsungon is be kellett állítani. A régi mobilfizetéses megoldások nfc-s sim kártyával működtek, és a sim kártyák közül még ma is sok NFC-s, ezért van ez a beállítás, ahol kiválaszthatod, melyiket akarod használni. Most nem nfc-s a sim a samsungomban, így nem is látom a beállítást, de amikor vodás simmel állítottam be, akkor át kellett állítanom.
-
Kobe
veterán
válasz
gzbotii #5602 üzenetére
lehet az ember félrenyomott valamit, de én idehaza még 1 esetben sem találkoztam olyannal, hogy a terminál bárhol GBP kártyának ismerte volna fel a curveöt és választnai kellett volna, ami fura....pedig a 120 ftos kvtól kezdve a millás állampapírokig mindet ezzel veszek, több 100 terminálon húztam már le de választani egyszer sem kellett
-
zerodot
aktív tag
válasz
gzbotii #5500 üzenetére
Nem keverek semmit, arra valaszoltam, hogy "csak es kizarolag" hitelkartyarol valo penzfelvet eseten letezik a 200 gbp/ho limit, de ez nem igaz, mert kulfoldi penzfelvet eseten is pont 200/ho.
Arrol volt szo, hogy a felreertes "mindig" ebbol ered (a hitelkartyas limitbol), de hat nem mindig, hiszen konkretan en is a kulfoldi atm limittel tevesztettem ossze.
-
niklebi
senior tag
válasz
gzbotii #5410 üzenetére
A lehúzás konkrétan az, hogy ez egy kamu shop, és a pénzemért semmit sem fogok kapni. Utólag derült ki, hogy egy teljesen más oldal linkjére kattintva nyitotta meg ezt. A linkeket köszönöm, de mivel nem beszélek nyelveket csak a google fordítóval elolvasni tudom. Írni meg sehogy.
-
Kobe
veterán
válasz
gzbotii #5194 üzenetére
Engem elsodlegesen a revo konyvelesi gyakorlata erdekelt, h kp felvet vagy online vasarlas pl
Amugy Curve ben HUF os kartyakent van egy CIB Hufos visa kartyam regisztralva, rendszeresen hasznalom hetvegi vasarlasokkor. A zarolas minden alkalommal GBP ben tortent viszont tenyleges beterheleskor mar HUF ban, ezert neztem is mert volt h tobbet zarolt mint amit koltottem
Viszont ha uhyanezt NFC vel hasznalom mobilrol (GPay + Curve kartya mogott ugyanez a HUF visa kartya) akkor a zarolast is forintban vegzi -
Kobe
veterán
válasz
gzbotii #5192 üzenetére
Erre azert 100% merget nem vennek
Ha HUF os kartya van a curve mogott es HUF ban fizetsz vele tecsoban pl akkor a zarolas idejere igyis ugyis GBP ben zsrolja az osszeget es majd tenyleges konyveles napjan rakja helyre
Gyanitom ilyen lesz ennel a sztorinal is de ha kartyamuvelet akkor igazabol tojni ra mig jol szamolja el a vegen -
Somatom
veterán
válasz
gzbotii #4939 üzenetére
A tények:
Carvus írta, hogy jól kezelték a helyzetet.
Itt írtam, hogy elutasított az automata és a hiba ismeretlen, egyik szolgáltatónál sem jelent meg.
Majd ekkor üzentek, hogy lehaltak.
Ez lenne a jó kezelés? Mellesleg, Te azt írtad, hogy előre szóltak. Ez sem igaz. Ha előre szóltak volna, akkor nem próbálkoztam volna az automatánál.
Nem arról van szó, hogy bármilyen katasztrófa történt. Csak mardjunk a tényeknél! -
Hegeduselekt
csendes tag
válasz
gzbotii #4806 üzenetére
Szia Lorinc,
Anais itt, köszönöm a kapcsolatot.
Látom, hogy fizetési kártyákat adott hozzá a fiókjához, de még nem hitelesítették őket - a Curve-kártya aktiválása előtt be kell fejeznie az ellenőrzési folyamatot.
Küldtünk egy kódot, amely a C-xxxxxx értékkel kezdődik a bankszámlakivonatában a 9657-es és 7532-es számmal végződő kártyákhoz, 2020. május 17-én (kérjük, vegye figyelembe, hogy ez akár 5 munkanapot is igénybe vehet, amíg megjelenik a fizetési kártya kivonatán, de gyakran sokkal hamarabb). Írja be a kódokat az alkalmazásba: koppintson az ellenőrizni kívánt fizetési kártyára, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.
A bankjának jobb láthatósággal kell rendelkeznie ezen a téren, tehát ha a kódok még mindig nem jelennek meg 5 munkanapon belül, javaslom, hívjon fel őket és kérje meg a kódot.
Miután ezt megtette, aktiválhatja a Curve-kártyát az alkalmazásban, és megnézheti PIN-kódját.
Nagyszerű napot kíván, és ha bármilyen problémája van ezzel, kérjük, ossza meg velünk.
Legjobbakat kívánom,
Anais
Csapat görbeÜgyfélszolgálat ezt írta!
-
Somatom
veterán
válasz
gzbotii #4802 üzenetére
Azzal vitatkoznék, hogy ez a rendszer jó-e így. Attól, hogy egy kezdőre más limitek vonatkoznak, még nem kéne titkolni. Az app ugyanúgy mutathatná az alacsonyabb limitet is. Sztem egy kezdő is elvárhatja, hogy tudja az általa kivehető összeget és ne úgy, hogy az automata közli vele elutasítás formájában.
-
SpongyaBob
veterán
válasz
gzbotii #4777 üzenetére
Igen Samsung Pay volt az elsődleges
Fizetni majd csak holnap fogok órával, de eddig minden oké. Azért nem ártott volna ha a telón (is) működésre bírom az NFC-s fizetést, mert akkora nyomorult banknál vagyok ilyen szempontból (UniCredit) ahol se Apple Pay, se saját app, se semmi nincsen
Mindegy túlélem
OFF vége. -
SpongyaBob
veterán
válasz
gzbotii #4457 üzenetére
Már vagy 10x volt reinstall
Tegnap este írtam nekik emailt, most várok.
Az érdekes az, hogy páromnak tegnap jött meg a visszaigazolás hogy jön a kártyája.. Semmi problémája sincs, simán megy minden. Az övét később rendeltem meg még április 29-én.. Ja és mind a két kártya C-XXX tranzakcióját látom a bankunk appjában, hogy sikeres volt a kártya hozzáadása a Curve-höz. Nem értem én ezt.. -
Krethx
aktív tag
válasz
gzbotii #4164 üzenetére
Magyarországon élek. Leírom hogy mit csináltam tavaly.
Első lépés:
VPN-en keresztül készítettem egy UK Account-ot. Hozzáadtam egy UK BIN-es kártyát is. Biztos ami biztos alapon. (Revolut 2017-es kiadású kártya.)Második lépés:
Itt a contactless fizetési adatok elvesznek. Csak saját felelősségre.
Nálam elsőre nem jelent meg a GPay app. Törölnöm kellett a Play Store és a Google Play Services cache-t.Ezek után letölthető volt. Aznap még eltávolítottam a VPN-t és a Revolut kártyát is. Minden olyan app is elérhető ami kizárólag UK-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Synology NAS
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Battlefield 6
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest