- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zolmesz #14170 üzenetére
szuper, ha tényleg így van, és tartós is marad ez a működés. aki alkalmilag használja a kártyáját, annak talán meg is éri várni, de nekem a kártyacsere óta 20+ tranzakcióm volt, és láttam már több hónap alatt se megoldódó hibákat, ez is lehet(ett volna?) olyan, szóval az én esetemben felesleges lett volna kivárásra berendezkedni... tényleg drukkolok, hogy így is maradjon
-
AcCEsS
senior tag
válasz
zolmesz #8261 üzenetére
Tegnap ismételtem belefutottam egy elutasított vásárlásba (kb. 5000Ft), Curve -> Revolut. Az elutasítás oka: "“It looks like you've reached your card limit". Persze ilyenről szó sincs, utána a Revoluttal simán fizettem. Azon gondolkodtam, nem az lehet az oka, hogy a Revolut nemrég új virtuális kártyát generált nekem? A régi megszűnt, és a Curve az újra lett átállitva... mintha azóta kezdőttek volna a problémák...
-
AcCEsS
senior tag
válasz
zolmesz #8235 üzenetére
Nekem is egyre több problémám van a Curve-kártyás fizetéssel. Az elmúlt 3-4 alkalommal elutasításra került az Aldiban, mögötte egyébként Revolut kártya állt. A Revoval meg simán kifizettem a számlát. Egy ideje a Simple fizetéssel is gond van, át kel váltanom közvetlenül a Revolut kártyára, mert a Curve-ön keresztül gyakran kerül elutasításra a tranzakció. A Revolut feltöltésére is szoktam használni a Google Pay->Curve-ön keresztül (persze a Curve ekkor másik forrás kártyára van átállítva, pl. Cib vagy Otp), de az is visszadob. Szinte mindig azzal utasít el, hogy nincs fedezet. De vásárlásnál pl. a Spar-ban még sosem jártam így, és ezek mellett jó pár helyen fizetek vele gond nélkül. A megjelenése ót ahasználom, de egyre gyakrabban merülnek fel ilyen anomáliák. Nem tudom mi a fene ez!?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zolmesz #6881 üzenetére
egyébként csodálatos funkció - lenne, ha nem a curve-nél lenne a gond. de ott van, mert az összeget sikeresen bezárolják, vagyis a tranzakciónak az a része simán lemegy, és utána megy félre valami. én nem vagyok az új funkciók ellen, meg biztos lesznek esetek, amikor ez hasznos lesz, de mégis jobban örültem volna, ha ennek a fejlesztése helyett a kilométerhosszú hibalistával foglalkoztak volna (és nyilván ez, meg a másik briteknek szóló egyenleges funkció is egy csomó új bugot hoz majd magával)
-
kukac7
tag
-
adabra
senior tag
válasz
zolmesz #4285 üzenetére
Nekem is ma érkezett meg az investor kártya. Tetszik a minimalista stílus, de nem tudom, hogy szebb-e a réginél. Így néznek ki egymás mellett.
Nyilván semmi sem zöld rajta, csak kitakartam a személyes adatokat.
Furcsa, hogy a hátulján rajta van a nevem (viszonylag bazi nagy betűkkel) + alatta: "business".
Ez most azt jelenti, hogy üzleti kártya? (Bizonyos helyeken megkülönböztetik ill. eltérő díjakat számolnak fel, ha üzleti kártyával történik a fizetés; pl Revolut feltöltés)Még nem aktiváltam. A "régi" blue kártyám remekül működik Google Pay NFC fizetéssel.
Nem tudom, hogy menni fog-e az új vörössel is. Mintha az utóbbi napok hozzászólásaiból azt venném ki, hogy van rá esély. (csak átfutottam az elmúlt 1-2 hét hozzászólásait)
Ha nem megy, akkor talán nem is aktiválom... [link] -
Intel
csendes tag
válasz
zolmesz #3066 üzenetére
Kiléptem, ahogyan írtad, de azóta nem tudok már többet visszalépni. Bekerültem egy körforgásba, amiből nem tudok továbblépni: megadom az emailcímem, elküldik rá a magic linket, rákattintok, majd újra feljön az az oldal, ahol megadhatom az emailcímemet, hogy elküldjék a magic linket, és így tovább.
-
zolmesz
aktív tag
válasz
zolmesz #2125 üzenetére
Folytatódott a történet, a mai napon visszakerült a pénz az Unicredit számlámra .
Várom a folytatást, mikor terhelik be megintFurcsa dolgok történnek mostanában, ma ugyanezzel az Unicredit-es bankkártyával (nem Curve-ön keresztül) nem tudtam fizetni online, mert nem küldött sms-t a biztonsági rendszer, hanem hibát írt ki 2x is, pedig jól adtam meg minden adatot, mégis authentikációs hibát (X0) küldött vissza.
-
fravik
tag
válasz
zolmesz #2125 üzenetére
+1 csak OTP-s bankkártyával
Szerintem nem lesz belőle semmi, a tranzakciók nem lesznek visszavonva, csak érdekes, hogy Rev-nél és Curve-nél is jelentkezett, valószínűleg megint a payment processorral volt valami para.
Lehet érdemes lenne megfontolniuk, hogy váltanak (egyáltalán hány ilyen PP van?), azért ez idén már a sokadik eset ami ehhez vezethető vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest