- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Szinte játékpénzért megvehető a Honor Play 10C
- Google Pixel topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Azonnali navigációs kérdések órája
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat csak a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17892 üzenetére
...es nagyon raalltak arra, hogy csesznek visszateriteni a jogtalanul levont osszegeket. nekik mar a screenshot sem eleg, ez tenyleg kezd nevetseges lenni
es a multkori foxpostos es dm-es pelda alapjan ebben a tetves orszagban egyetlen olyan kereskedo sincs, aki keresre kiad egy ilyen rohadt igazolast. a simple kulonosen zero kommunikacioban, ezt meg is irtam nekik valaszban, hogy semmilyen egyeb bizonyitek beszerzesere nincs mod hetkoznapi userkent
es hiaba a bank penze a hitelkeretbol, engem ez a hozzaallas konkretan duhit
Dami from the Payments Team here, following up on your message.
I'm really sorry to hear you were charged in error for your transaction.
Unfortunately, the proof you've provided isn't sufficient for us to reverse the transaction on our end and in this case we’ll have to wait for the merchant to send across a reversal request.
Alternatively, if you're able to reach out to SIMPLEP*granitbiztosit Budapest HUN to get further proof the transaction has been voided on their system (including details of the failed transaction such as e.g. time, date, amount or payment card used), we can manually reverse this authorisation.
You can also provide them with the authorisation code: 369610 and TraceID Lifecycle: BNET-20250726-MDWPPAHSH this should allow them to locate and reverse the funds on their end instead.
If you're unable to provide any decline proof and the merchant reversal request doesn't come through to us, the authorisation should be voided automatically after 15 days from the transaction date.
Apologies for any inconvenience this may cause, we appreciate your patience in the meantime! -
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17887 üzenetére
Kincstárba nem szoktam Revolutról fizetni, de most csináltm egy tranzakciót:
Mindenesetre jelentem, hogy akármi is ez a curve.com lokáció nálam nem szokott gond lenni az elutasítással. Nem is emlékszem mikor volt utoljára olyan, hogy elutasította és levonta a pénzt.
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17880 üzenetére
Ezt a fizetési lokációt, hol tudom megnézni? Kíváncsi lennék, mert nálam nagyok sok tranzakció van, de sose futok ilyen hibára.Pedig összesen online/offline bőven 70-80 feletti tranzakciószám van havonta.
Erste vagy Revolut rendszerben látom ezt valahol, hogy honnan érkezik a terhelés?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17865 üzenetére
és akkor ma, az elutasított tranzakciót követő 15. napon pluszossá változott a foxpost is. hogy automatikusan-e, az már nem fog kiderülni, mert közvetlenül a refund után véletlenül pont érkezett egy válasz a supporttól is, amiben gyorsan elújságolták, hogy tessék, most már elindult a refund, mutatjuk neked a screenshotokat is a rendszerből
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17864 üzenetére
mara a julius 7-i elutasitott dm is pluszossa valt, szerintem automatikusan. a julius 2-i foxpostrol tovabbra sincs hir
kozben ilyenekkel szorakoztat a support, de ez a hatarido is letelt (a foxpost levelet kuldtem el leforditva, hogy naluk csak egyszer latszik a tranzakcio)
I'm afraid the proof provided for the Fox Post transaction is not sufficient for us to reverse it on our end. However, the authorisation should be voided automatically after 15th July.
I hope this helps. Have a great day and feel free to drop us a message if there's anything else we can help with. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17860 üzenetére
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear that you've had an issue with your payment to Aldi. I've had a look into this and I am glad to see that the evidence you provided was sufficient for a specialist agent from the Payments team to manually reverse the payment.
Nevertheless, I will take note of this message and add it on to your existing complaint, due to be responded by no later than August 1st, so we can address all of the transaction issues together.
Please let us know if there's any more details you'd like us to add to your complaint, and have a great day in the meantime. -
energiezolee
aktív tag
válasz
pictigjis #17804 üzenetére
Nos, technikailag úgy tűnik mégis lehetséges a fizetés internet nélkül. Egymás után direkt 2x is kipróbáltam és simán tudtam fizetni. Annyi történt, hogy nem mutatta a Curve mögé alapértelmezetten beállított kártya pontos képét, csak egy üres kártya képet mutatott: [kép] [kép]
Az idő látszik felül mind a 2 képen és az is, hogy nincs bekapcsolva se mobilnet, se wifi és a 2 fizetés között sem kapcsoltam be a direkt a mobilnetet. Szóval 2 tokenje tuti van (így gondolom még több is) az appnak, amivel lehet net nélkül fizetni. Miután hazajöttem az appon belül is kifényképeztem a fizetési információkat, hogy ott is láthatóak legyenek a sikeres fizetések és az időpontok. [kép]
Tehát Android-on biztos hogy működik net nélkül a fizetés! -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17842 üzenetére
julius 2-an volt a foxpostos terheles, meg mindig itt tartunk. a dm 7-en. ezt a support irta, a complaintsrol is jott valasz, hogy rogzitettek, legkesobb augusztus 1-ig valaszolnak. csak el ne kapkodjak!
I’ve taken a look at your account and noticed that both merchants hasn’t sent us a message to cancel the duplicate charges yet.
However, we’ll be more than happy to speed this up for you if you have confirmation of this payment not being processed. This can be a decline receipt, a screenshot from the relevant app or website, or a confirmation from the merchant. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17651 üzenetére
Incident status: Monitoring
We have moved payment traffic over to another acquirer to process payments. This should mitigate any issues, while our other acquirer gets things up and running. We apologise for any inconvenience caused.
Time posted Apr 30, 13:54
(teszteltem, nálam semmi változás)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17650 üzenetére
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting the payment processing at the moment. One of our partners is having an issue. We’re already looking into this to mitigate the problem. We are sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime. We apologise for any inconvenience this will cause you.
Time posted Apr 30, 13:52
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17610 üzenetére
vegul megis refund lett a megoldas, viszont tovabbra is problemasnak es felrevezetonek tartom, hogy a cashbacket korabban veszi vissza az app, mint hogy a visszateritest jelezne
ez persze csak azoknal a tranzakcioknal problemas, amelyeket visszateritenek es meg cashback is jart ertuk, de akkor ma is tanultam valamit, ez most mar igy mukodik
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #17606 üzenetére
Nem rémlik, hogy lett volna ilyen gyakorlat az elmúlt legalább fél évben. A taxis cégeknél (leginkább az Ubernél) szokás, hogy a foglalásnál beterhelnek egy általuk jellemzően kissé túlbecsült összeget, amit az út vége után korrigálnak. Utóbbit legfeljebb úgy vehetem észre, ha feljegyeztem a korábbi összeget, mert sem a Curve, sem semelyik bank (még a Revolut sem) nem küld értesítőt az összeg változásáról. Ergo, ez nem külön refundként jelenik meg, hanem az eredetileg terhelt összeget változtatják meg. Valószínűleg épp ez történik az esetedben is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17602 üzenetére
hat, meglatjuk. ezek szerint mar azelott visszaveszik a cashbacket, hogy egy refund tenylegesen megerkezne egy userhez. ez nagyon bena
Thanks for getting back to us.
As the refund was only processed by the merchant today it does take a few days to show on your end, you should receive an email or app notification about the refund when it has been processed.
There will be a tab in the app showing the transaction as being credited to your account which should arrive in the coming week.
I hope this clarifies your query, is there anything else I can help you with? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17599 üzenetére
toroltem a felesegem telefonjabol is, hozzaadtam
ujra. o kapott "uj" kartyat, nala nullazodott a tranzakciotortenet. ezen felbuzdulva tettem magamnal meg egy probat, de hiaba. erthetetlenviszont e-mailes ertesites a masik telefonon tortent digitalizacio utan is jott, ez hasznos ujitas
-
sb
veterán
válasz
pictigjis #17576 üzenetére
Ezt a pontot néztem én is, de ott van felette, hogy "ilyen célból" (cash recycling) elkövetett feltöltés/utalásra vonatkozik. A cél pedig felette vmi hitelkártya-visszatérítős/curve cashback ügyeskedésre vonatkozik. Tehát ez a szakasz az én értelmezésem szerint nem szimpla feltöltésre vonatkozik hanem amikor vmi visszaélés, cashback miatt trükközöl.
ATM-hitelkártya példával kezdődik, szerintem elég világosan mutatja.Az összeg önmagában nagy. De épp azt írom, hogy a historyhoz képest nem az. Legalábbis én nem venném annak, ha vki mondjuk mozgat 5-10M Ft-ot (ez a nagyságrend...) ami amúgy megfordul a számlán mondjuk normál kártyás műveletekkel is már 5-6 éve mondjuk 3-6 hónapos szinten.
Ha a normál kártyás fizetéseim ugyanebbe a nagyságrendbe esnek, pl. egy évben elköltök rendszeresen, évek óta X Ft-ot, akkor a hónap alatt egy többhavi összeg megmozgatása elég fura, hogy kiveri a biztosítékot. Mi van ha autót veszek?
Példa hasraütve: költök pl. havi 1 misit... évek óta. És akkor mondjuk mi van ha egyszer csak kifizetsz 15M-t egy autóra.@Oliverda
Nyilván valamit küldök. Csak nem látom hol lesz a sztori vége... amiről töltöttem az egy Wise számla volt, csak átfutott rajta a pénz, lóf*** sem fog látszódni a kivonatokból. Fizetésre meg a fenti áll: ha eddig elhitték, hogy van annyi akkor most egyben miért nem? Ha nem hiszik, hogy egyben lehet ennyi akkor meg a fizetési kivonat se mond semmi újat.
Nem tudom meddig lehet és kell ilyenkor elmenni... 20 éves fizetési, megtakarítási és minden más kivonatot nyilván nem fogok tudni beküldeni, hogy ők rekonstruálják a fél életem belőle.A limit/policy-ra köszi a megerősítést, ez nem volt világos, hogy még gondolhatnak-e másra. De ha önmagában az összeg a necces akkor valami alátámasztást adni kell, az világos.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17500 üzenetére
kerek egy hónappal később vette észre a curve rendszere, hogy itt valami nem sikerült. "természetesen" nem ugyanarra a kártyára terhelték be utólag, mint ahova eredetileg szántam a gbit-et, ami elég nevetséges, de ez van. szinte meglepődtem volna, ha sikerül eltalálni, hogy melyik kártyára kellett volna utólag beterhelni
-
-
-
-
válasz
pictigjis #17543 üzenetére
02.12 -én utalták vissza.
Írtam complaints@curve.com -re is ez már fél siker, hogy nem jött vissza email 5 mp alatt, hogy nincs ilyen fiók. -
HoTDoG
tag
válasz
pictigjis #17535 üzenetére
Tavaly novemberben is volt már hasonló. Akkor konkrétan a Curve-nek kellett visszautalnia ("refund -olni") kézzel.
Sajnos most nincs meg a cetli. Az egyik tranzakció egy étteremben volt, ahol nem nyomtatott a terminál, illetve van egy feb 20-ai tranzakció is, ugyanezzel a hibával, de ott még nem telt el a 10 nap. Az a SPAR önkiszolgáló kasszájánál történt, aminek a kártya terminálja szintén nem nyomtat.
-
sb
veterán
válasz
pictigjis #17504 üzenetére
Épp fel akartam vetni, hogy ha csoportos akkor az MCC kód is ugrik, ill. nem egy eredeti tr refundjaként írhatják jóvá, hanem teljesen új tr-ként. ?
Utóbbi talán még hasznos is lehet, előbbi semmiképp. Nagyon remélem, hogy ebből nem GBIT kivezetés/csere/megnyirbálás jön... -
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #17504 üzenetére
Nálam már aktív, egy ilyen csúszkával lehet állítani, hogy mennyi tranzakciót szeretnél átrakni, de aztán egyesével is ki lehet választani a tranzakciókat. 4 hónapig visszamenőleg. Ez mondjuk érdekes, mert én jelenleg az ingyenesben vagyok, ahol max 30 nap és 3 db lenne a GBIT, ezzel a ReFivel pedig úgy tűnik 4 hónapnyi tranzakciót is átrakhatnék. De ja, csak debitcard-ra ingyenes, kreditre 1.5% fee.
Viszont: csak azokat a tranzakciókat kínálja fel, ahol nem volt FX. Ezt mondjuk nem értem miért van így.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17503 üzenetére
nalam tovabbra sem aktiv a refi. lenyegeben amugy egy olyan "gbit" lehet, amivel tobb tranzakciot lehet kijelolni egyszerre. az eredeti kartyara is egy osszegben erkezik visszaterites, mig az uj kartyara is egyben megy a kijelolt tranzakciok osszerteke, az eddigi visszajelzesek alapjan 8999-es mcc-vel. a hitelkartyas felar miatt sok ertelmet tovabbra sem latom
-
HoTDoG
tag
válasz
pictigjis #17500 üzenetére
Nálam ma reggel volt ilyen. Kártyás fizetés sikertelen volt, de közben jött a push üzenet a sikeres tranzakcióról, illetve az appban is sikeres azóta is. Ami még fontosabb, hogy a mögöttes kártyán is levonva szerepel.
Legutóbb több, mint 10 napba telt mire visszajutott a pénz. Nagyon kellemetlen. Nézegetni, ellenőrizgetni utólag...
-
-
sb
veterán
válasz
pictigjis #17468 üzenetére
Fura, nálam a sikertelen fizetések az első 1 évben (vagy talán még utána vmi átállás kapcsán) voltak. Azóta kb. egy, max két kezemen meg tudom számolni az éves elutasított tranzakciókat. Pedig 2020 óta elsődleges kártya és rengeteget használom.A többi sem rossz, bónuszként ezek szerint.
Azért is kérdeztem mert azért ott pl. nem triviális rájönni van-e gond, most hogy olvastam biztosan ránézek jobban ezekre is. És gondoltam rákérdezek mire kellene még figyelni.
Akkor nálam ezek szerint maradnak a "kiegészítők" amiknek utána kell néznem. -
sb
veterán
válasz
pictigjis #17463 üzenetére
Ott nem néztem.
Egyébként vicc, hogy nem írják ki normálisan. Ezek alapján akkor gondolom EUR-ra, USD-re is külön van. Vagy a HUF mint "alap deviza" számít és csak annyi, hogy ebből kéne visszaszámolni a többit, nem az 5000GBP limitből?Nekem a spending powernél is évekig fontot írt, de láthatóan HUF értékekre (vmi bődületes számok voltak ott). A timeline-ban meg most sem kezel devizát...
összesített limit nincs
Köszi! -
Gabesz984
tag
válasz
pictigjis #17434 üzenetére
Ezt én is meg tudom erősíteni. Portugáliában voltunk egy hetet, út közben is használtam több országban, csak Curve kártyával fizettem, egy elutasítás sem volt. A DCC vicces árfolyamokat adott valóban
. Nekem is nagyon kezd annak tűnni, hogy magyarspecifikus lehet a hiba... Kár mart ezért otthon nyilván jóval többet használjuk.
-
-
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17394 üzenetére
az egyik erintett mar kapott valaszt a supporttol. szoval majd lehet ezert is levelezni, mert az o hibajavitasi tempojukat ismerve...
Thanks for your response, and I’m sorry to hear that your Curve cash was deducted when you performed GBIT on some of your transactions. We’ve identified some issues with our system, which unfortunately led to removing your Curve cash points as expected. I understand how frustrating this must have been. Rest assured that we’re working to fix this as soon as possible.I’ve manually returned the deducted amount.
-
kircsi21
csendes tag
válasz
pictigjis #17381 üzenetére
Köszönöm a jótanácsot! Ma kigyűjtöttem a hiányzó cashback-es tranzakciókat és listáztam nekik a complaints-es emil cimükre, először jött egy lepattintó válaszlevél, hogy inkább a sima ügyfélszolgálattal vegyem fel a kapcsolatot, de aztán 4 órán belül az összes cashback landolt a Curve Cash-en. "Érdekes" ez a mentalitás a Curve részéről... Ja, magyarázat a történtekre természetesen nuku.
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #17388 üzenetére
Az általad megjelölt link1-es példa pont nem ide tartozik, mert ott láthatóan Google Wallet-ba rakták a kártyát, és ahhoz meg ugye PSD2 hitelesítés szükséges. Tehát a delikvenst valszeg átverték egy hamis fizető oldallal, ami manapság elég elterjedt. Onnantól már az adott telefonnal, Google fiókkal karöltve ott vásárolnak, ahol akarnak... Ez nem épp binattack-os példa, lehet a tiéd is valami ilyen áldozata lett, nagyon durván be tudják az emberek nézni, főleg akinek ennyi kártyás tranzakciója van, mint neked.
-
Mauzes
addikt
válasz
pictigjis #17386 üzenetére
Úgy értettem, hogy ha van mondjuk 3 bankkártyád és egy Curve kártyád, akkor a Curve "letiltásával" pusztán annyival vagy beljebb, hogy 1/4 részben csökken a kitettséged, mert kevesebb kártyáról tudnak lopni, vagy pedig a Curve-nél van valami extra kockázat és a másik 3 kártyád valószínűleg nagyobb biztonságban van.
A vláaszod alapján az előbbi érvényes, de azért kifejetettem, mire is gondoltam eredetileg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3DMark 11 eredmények
- sziku69: Szólánc.
- Alkoholista nevelde
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12RAM 1024GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3147
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest