- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Instagram közösségi fényképezés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
fravik
tag
válasz
Oliverda #8049 üzenetére
Köszi az infót, nekem már 1 hónapja "nyomoznak" ezzel kapcsolatban és majdnem 8ezer Ft-os terhelés duplázásáról van szó, ami hát eléggé fáj... pláne, hogy mindez novemberben volt... nem értem mi tart eddig, valószínűleg egy kevésbé rátermett ügyfélszolgálati munkatársat sikerült kifognom, de most hivatkoztam az általad írtakra, remélhetőleg így ezt is megnézi.
-
fravik
tag
Igazából olyan sok lehetőség nincs. Jó lenne tudni ki gyártja a terminált, de valószínűleg Ingenico. Ezeken az F2/F3-al lehet lapozni fel-le, ezzel tuti nem OK-zol le semmit, így feltételezem a bal és jobb alsó sarokban megjelenik a HUF és GBP felirat, így az F1 és F4 közül az egyikkel tudod a HUF-ot kiválasztani.
Ha mégis lapozható, akkor látszania kell a kijelölésen, hogy melyik épp az aktuális, ekkor az F2/F3-al tudsz választani ezek közül, majd zöld gomb.
Az pedig, hogy nem tudják az alkalmazottak használni a terminált, az katasztrófa. Megkapja minden terminál üzemeltető a képzést, aminek része a DCC ismertetése, ezt valószínűleg elmulasztották (vagy a vezetőség irányukba...) -
fravik
tag
Ajánlom (igazából mindenkinek) a Have I Been Pwned oldalt, ahol az e-mail címed alapján kidobja az összes listát, amiben szerepel korábbi oldalfeltörésekből és egyéb kiszivárogtatás által elérhető formában a neved/címed/telefonszámod/e-mail címed, az ehhez tartozó jelszó, stb.
Érhetnek meglepetések...Sajnos sikerült pár ilyet korábban besz*ni, legutóbb a Ledger adatbázisát törték fel, valódi névvel, címmel, telefonszámmal, e-mail címmel, azóta valaki egy német online banki szolgáltatásra fel is iratkozott a nevemben... De ugyanígy jártam a Dropbox-szal is pl. csak hogy a nagyokat említsük.
-
fravik
tag
Na megjött a K&H-s figyelmeztetés, hogy holnaptól fokozatosan élesítik az SCA-t, szóval lehet izgulni, hogy működni fog-e a Curve. :/
-
fravik
tag
válasz
st3v3np3t3r #6262 üzenetére
Ugyanez volt nálam is, a Ryanair már 1,5 hete írta, hogy visszautalták a pénzt az eredeti kártyához tartozó számlára, de tudtam, hogy Curve kártyával fizettem, így ott vártam... De meguntam és rákérdeztem, érdekes módon rögtön látták amint foglalkoztak vele, rendszerhibára hivatkoztak, majd kb 1 órán belül a Curve Cash-ben landolt a pénz. Az eredeti tranzakció kb júliusban volt.
-
fravik
tag
válasz
SzabóTamàs90 #5237 üzenetére
Nem sok értelme van sajnos reklamálni, mert mire 30+ napon belül egyáltalán elkezdenek foglalkozni az ügyeddel már rég vissza fogod kapni a pénzedet (ami ugye még mindig csak zárolva van). Amint a tranzakció végigment az egész láncon, lesz egy olyan zárolás, amire nem érkezik igény, ezt automatikusan vissza fogod kapni. Max 2 hetet mondanék, de ez legtöbbször néhány nap alatt meg szokott történni.
Az alap hibás működést viszont nem értem sajnos, ilyennel még nem találkoiztam és Lidl-ben sem szoktam vásárolni. -
fravik
tag
-
fravik
tag
Sziasztok!
Ha repjegyet vettem Curve kártyával és kérek visszatérítést, akkor ugye a repülőtársaság ugyanarra a kártyára küldi vissza a pénzt, jelen esetben a Curve-re. Ekkor az éppen aktuálisan kiválasztott kártyára érkezik meg a pénz vagy hogy működik ez a gyakorlatban?
Köszi! -
fravik
tag
válasz
viktorhu #3910 üzenetére
Azért nem mindegy teljesen, mert nem csak Magyarország hullott ki a buliból, hanem pl. olyan országok is, ahol egyébként a Google Pay elérhető (tudtommal Szlovákia is). Így a Curve-nél pattog elsősorban a labda. Van is belőle hiszti a Curve community-ben. De bízzunk benne már nem sokáig...
-
fravik
tag
válasz
Dluinet #3908 üzenetére
Tévedés, a Curve tiltotta le a globális engedélyeket és lekorlátozta UK-re. A GPay ugyan nem engedi az app letöltését a régiós korlátozás miatt, de ha megszerzed az apk-t, nem véletlenül ajánlja fel a Curve-öt, mint regisztrálható "bank(kártya)". Csak amikor megpróbálod az aktivációt a Curve-ről lepattan, hogy bocsi, nem UK régióra szánt kártyád van.
Idénre megeshet, hogy a GPay elérhető lesz Magyarországon is, de ennek ellenére, amíg a régiós korlátozást nem állítja vissza globálisra a Curve, számunkra továbbra sem lesz elérhető. -
fravik
tag
válasz
gyuri81 #3906 üzenetére
Azzal, hogy a Google szolgáltatások alaphelyzetbe állt a főzött ROM feltelepítésével, elvesztetted a Curve által ideiglenesen (pár hónapra) nyitva hagyott GPay fizetési lehetőséget.
Amíg nem vezetik be globálisan és nem lesz elérhető a GPay Magyarországon nem fogod tudni használni a kártyát GPay-jel. -
fravik
tag
Én dec. 11-én írtam nekik, dec. 12-én jött a válasz, hogy jóváírták. Azután a következő vásárlásom az adott DM üzletben már magától jóváíródott.
Ugye a probléma az, hogy a DM nem csupán DM-ként jelenik meg az üzleteknél, hanem van egyedi nevük, pl. esetemben "DM 030 József Krt.". És gondolom a többi üzlet szintén más-más.
Mivel a következő vásárlásom már jóváíródott, valószínűleg vagy létezik egy alias listájuk (gyanús) vagy okosítottak a parser-en (nem hinném). -
fravik
tag
Esetleg valakinek volt Android frissítve mondjuk 9-ről 10-re aki GPay-t használ Curve-vel? Nem merek frissíteni, nem akarom elveszíteni a lehetőséget. Vajon újra kell indítani ilyenkor az engedélyeztetést? Mert ha a Google fiókhoz van rendelve a "token", akkor talán nem kér majd újra banki engedélyt, de jobb lenne biztosra menni. ☺️
-
fravik
tag
Október 4-ei Curve + OTP refunded tranzakciót ma újra beterhelték és kaptam egy linket (ami a FAQ "Why is my transaction pending or delayed?" című kérdésére ugrik) a Curve-től az offline tranzakciókkal kapcsolatban, amiben írják, hogy ez megtörténhet bármikor és ha véletlenül most a terhelésnél nem a megfelelő kártya lett beterhelve, használjam a Go Back in Time funkciót.
-
fravik
tag
válasz
zolmesz #2125 üzenetére
+1 csak OTP-s bankkártyával
Szerintem nem lesz belőle semmi, a tranzakciók nem lesznek visszavonva, csak érdekes, hogy Rev-nél és Curve-nél is jelentkezett, valószínűleg megint a payment processorral volt valami para.
Lehet érdemes lenne megfontolniuk, hogy váltanak (egyáltalán hány ilyen PP van?), azért ez idén már a sokadik eset ami ehhez vezethető vissza. -
fravik
tag
Szintén elutasítottak lettek az utóbbi tranzakcióim (Curve, mögötte OTP mastercard kártya)... még jó, hogy mindig van nálam másik kártya vagy telefon, hogy tudjak fizetni. Elég kellemetlen... Én is akartam kérdezni, hogy ez most valami hiba vagy blokkol valamiért az OTP?!
Nem lehet, hogy a kétlépcsős azonosítás miatt van gáz? -
fravik
tag
válasz
JohnnyWeiss #1499 üzenetére
Valami zavar van az erőben az fix...
Gondoltam megosztom a mai tapasztalatomat az Extreme Digital fizetési rendszereivel kapcsolatban (Barion és Simple):
Porszívót vennék...
1. próba -> Curve, mögötte OTP bankkártya, Barion fizetés... sikertelen fizetés, tranzakció megjelent Curve-ben
2. próba -> Revolut kártya, Barion fizetés... sikertelen fizetés, tranzakció megjelent Revoluton
3. próba -> Curve, mögötte OTP bankkártya, OTP Simple fizetés, sikertelen fizetés, tranzakció megjelent Curve-ben
4. próba -> OTP bankkártya, OTP simple fizetés, sikeres fizetés
Azóta a 2 Curve-ös rendelés declined lett, a Revoluton még ott a terhelés, az OTP-s kártyám pedig ok, de ugye OTP-nél 2-3 munkanap múlva fog megjelenni, de legalább a csomagom összekészítés alatt.Ez úgy 80ezer Ft-nyi zárolás...
De igazából perpillanat a 2 stornozott tranzakció miatt elvileg csak -40ezerben vagyok a -20 helyett.
-
-
fravik
tag
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata Tesco Online vásárlásnál 1%-os cashback-kel kapcsolatban?
Ma vásároltam online, ki volt választva a Tesco, de nem látom nyomát visszatérítésnek sehol. Vagy ez több időbe telik? A tranzakcióknál látja, hogy Tesco-nál történt a vásárlás, szóval ez alapján okésnak kellene lennie, de lehet csak én nem látok valamit.Köszi!
-
fravik
tag
Sziasztok!
Ugyan teljesen új vagyok Curve témakörben, de gondoltam megkérdezlek titeket, hátha valaki csípőből tudja a választ.
Még nem jött meg a kártyám, szóval csak gondoltam ezt megelőzően rádobom a HU/TW/REVO kártyáimat az appban. Sikerült is mindhárom esetben a verifikáció, ellenben csak és kizárólag a Revolut kártyámat tudom aktiválni, gondolom így csak ezzel tudnék fizetni, ha már nálam lenne a Curve kártya. (konkrétan csak ennél jelenik meg a kis "watermark" / Curve logó, miután kiválasztottam aktívnak)Esetleg találkozott valaki ilyesmivel? Mi lehet a gondja?
Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- MIUI / HyperOS topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Bomba ár! MacBook PRO 13" Early 2015 - i7 I 16GB I 1TBSSD I 13,3" Retina I OS X Monterey I Cam I Gar
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- BANKMENTES részletfizetés Noblechairs HERO Fekete/Platinafehér Gamer Szék
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest