- iPhone topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Kedden érkezik a Galaxy S25 Edge
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #20863 üzenetére
Némi aggodalomra ad okot hogy anno a DX12 kedv csináló videóban pont ez a játék szaggatott.
Mondjuk ez a MS-t minősíti.
Ha olyan lesz mint a Tomb akkor szavunk nem lehet. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #20156 üzenetére
Ahol le van tiltva ott VendorID-re van letiltva. Szóval bármid van, ami NV azon nem fut az async.
Egyébként az async az nem egy általános valami. Annak lehetnek használati formái. Abban a formában ahogy, mondjuk a felsorolt játékok használják nem segít a Pascalon se, maximum nem csökken a teljesítmény attól sem, ha aktiválják. A Maxwellre elsődlegesen ezért tiltották le, mert negatívba megy a teljesítmény. És itt nem 2-3%-ról van szó, hanem 10-15%-ról. -2-3% elfogadható, ahogy az AotS is elfogadja, és aktív is.Tomb Raider ugyanez. Ott sem gyorsul a Pascal csak a GCN. De nem megy negatívba a Pascal teljesítménye!
Egyedül a 3DMarkban hoz az async extrát az NV-nek, de ott nem is úgy implementálták ezt, ahogy egy játékban szokás.
-
Venyera7
senior tag
válasz
FollowTheORI #20045 üzenetére
Az lenne jó ha mindig ez futna, akkor nem lenne semmi gond.
(#20035) Keldor papa:
Én a 4gb vram miatt adtam el. Egyébként 4k-ban nagyon ott van.
-
killer095
őstag
válasz
FollowTheORI #20042 üzenetére
A frelsorolt 3 dologból egyedül a vulkánban láűtok egyenlőre potenciállt, a dx12 még nagyon kezdetleges, a vulkan is, de az már bizonyítgat a doomban! A mantle meg egyértelműen bukó!
-
Petykemano
veterán
válasz
FollowTheORI #20034 üzenetére
Szerintem ezeknek a jellegzetességeknek a háttéerében a VR áll. Sokan azt gondolják, h az aszinkron compute célja a rossz ütemezés, rossz hardverkihasználtság, kiegyensúlyozatlanság miatti számítási buborékok munkára fogásánal halva született ötlete, egy tartós hiba, bénaság elmaszkolásának kétségbeesett kísérlete.
Pedig szerintem a kiegyensúlyozatlanság, a buborékok kvázi szándékosak, a VR irányába. El tudom képzelni, hogy ha a cél a frametime leszorítása, akkor ennek egyik leghatékonyabb módja, ha a egy kép előállítása érdekében a különböző végrehajtóegységeket terhelő feladatokat a lehető leginkább képes legyek rajtuk párhutamosan végrehajtani.A buborék persze lehet melléktermék. Ha én az arcitektúrámat a párhuzamos végrehajtásra gyúrom ki, lehet, hogy nem leszek olyan jó hogyismondjam egyszálú "outoforder" végrehajtásban. De lehet szándékos is, annak érdekében, hogy ha már beállok emögé a koncepció mögé, akkor tudjam is előnyét/hasznát felmutatni, ha valaki felveszi a fonalat.
Én is jobban örülnék, ha generációnként csak egy ilyen tegyünk bele minden kísérleti nyulat arcitektúra lenne, a többi a korábbiak butított, kiherélt verziói.
-
válasz
FollowTheORI #19959 üzenetére
De mondok kettő dolgot, memória menedzsment pl, és mondjuk a feladatok kiosztásának a rugalmassága, meg a multi engine.
Mindegyik megoldható magas absztrakciós szinten is.
Mellesleg a dx12 mióta hardver közeli?
Asszem akkor be is fejezem. Dogmák + terelés, erre nincs időm, sorry...
-
olymind1
senior tag
válasz
FollowTheORI #19957 üzenetére
"PCn ez nem működik, így nem jó behozni... Mindenképp kell egy semleges fallback kód minimum, ami tuti mindenen fut."
Szerintem ezt senki se vitatja.
"Egy tesztnek ezt kell elsősorban bemutatni, hogy egy ilyen kódból mit lehet kihozni.
Ezt ki lehetne egészíteni igen, gyártóspecifikus ezzel azzal, de akkor viszont az már mást mutat és másról szól."
Tesztnél talán, de játéknál szerintem az lenne a felhasználó érdeke, hogy olyan kód fusson a játékban, ami az ő adott videókártyáján jól/jobban fut, hogy gyorsuljon / szépüljön a játék.
"De ha mondjuk te egy Frostbite engine-t terveznél, amire több éves fejlesztéssel, az összes játékodat alapozod mint mondjuk az EA, akkor te behoznád a fenti rizikót egy kis sebesség reményében, vagy a semleges szabvány kódra alapoznád a motor fő komponenseit?"
DX11 + DX12 vagy/és Vulkan lenne az alap az biztos.
"Persze emellett, ha van rá módod, időd meg pénzed, akkor beteheted a nem szabvány optimalizált utad is, de abba benne van hogy kihal és bizonyos szinten felesleges lesz, lásd mondjuk szintén a Frostbite esetén a Mantle..."
Mantle-t gondolom kukázzák és DX12-t tesznek a helyére, bár a Mantle legalább fut Win7 alatt is.
Viszont a Frostbite engine fut konzolokon, méghozzá 2-n is, amikben GCN van, tehát gondolom már van egy GCN optimalizált code path / függvények hegye, ami futhatna PC-n is, nem csak konzolon, ez nem zárná ki a DX11/12 univerzális kódját sem. A frissített PS4-ben szintén GCN lesz, tehát jó darabig a GCN optimalizáció ugyancsak biztosítva lesz Frostbite alatt, azokat látnám szívesen PC-n is, nem pedig valami butított univerzális kódot.
Legalábbis ideális esetben ezt várnám el.
-
válasz
FollowTheORI #19948 üzenetére
Jó, akkor ha ilyen magabiztosan mozogsz a témában, akkor sorolj már fel pár dolgot, ami a DX12-ben nagy királyság, és szükséges hozzá HW-közeli programozás, miközben uarch-semleges maradsz.
-
Petykemano
veterán
válasz
FollowTheORI #19948 üzenetére
Pedig az utasításkészletek támogatottságának különbözőségéből fakadó tesztekben realizált előny gyakori.
Majd kövesd figyelemmel, hogy milyen előszeretettel fognak mérni 256bites műveleteket a reviewerek a zen megjelenésekor. Mert hát ha azzal hatékonyabban lehet végrehajtani egy feladatot, akkor az a jövőbemutató, ha azt teszteljük, nem a 2-3 éves programokat, hiszen nem tegnapra veszel procit, hanem 2-3-4-5 évre. Azok a reviewerek, akik amikor az nvidia kártyáiról van szó, akkor azt mondják, hogy ne majd, meg később, a szoftveres háttér kialakulásával legyen jó, hanem ma, most, a 2-3 éves kedvenc játékainkkal.
-
válasz
FollowTheORI #19943 üzenetére
Hát mégis mihez van köze? Mennyi értelme van egy alacsonyszintű API-nak, amire uarch-agnosztikus megoldásokat építenek? Ennyi erővel maradhatott volna a DX11 modellje is a néhány kritikus terület fixálásával...
-
válasz
FollowTheORI #19932 üzenetére
Univerzális kód - gyártó-specifikus optimalizációk kihagyása. Pl. a sokat emlegetett intrinsics az AMD-n.
-
Petykemano
veterán
válasz
FollowTheORI #19919 üzenetére
Abu ezt írta:
"Mert két futószalag fut párhuzamosan. Azt senki sem írja elő a szabványban, hogy csak grafikai és compute futószalag dolgozhat párhuzamosan. Annak az oka, hogy ilyen konstrukciót alkalmaznak a játékok csupán az, hogy itt lehet messze a legtöbbet nyerni ezzel a technikával, mert bizonyos jellegű, sokszor alkalmazott grafikai futószalagok mellett a shaderek csak malmoznak."
Ebből arra következtettem, hogy két vagy több compute futószalag futhat a tesztben, de semmiképpen nem arról van szó, hogy egy shadereket nem használó futószalag mellett futna egy async compute futószalag. Abu állítása szerint utóbbival lehetne a legtöbbet nyerni, de a teszt ilyet nem mér.
(#19920) Ren Hoek
Miért baj, ha van egy olyan kód, amivel az ennek a kódnak a futtatására kevésbé alkalmas NV kártyák lassulnak? Nem vagyok gpu benchmark imádó, de még régebbről úgy emlékszem voltak olyan tesztek, amik a pixel fillrate-et mérték, mások a meg a textúrázást, stb, ezeket még széljegyzetben ma is feltüntetik. Most ez pont olyan, hogy ne futtassunk olyan kódot a tesztben, ami nagyon tesszeláció-igényes, mert amiatt lassulnak a Radeon kártyák. Vagy de. Csak nevezzük a tesztet annak ami: tesszeláció-teszt.Ami a gyártóspecifikus kódot illeti, egyetértek azzal, hogy DX12 pont erről szólna, hogy ha egy kicsit búvárkodunk az architektúrában, akkor többre is képes. A gyártók most is validálják a kódot, tehát át tudják nézni, hogy nincs-e csalás, vagy könnyített terep. Adott egy rajzolási feladat és lássuk, hogy melyik gpu a maga módján hogy tudja a leghatényabban megjeleníteni. Elnézést, nem az lenne a benchmarkolásnak a lényege, hogy megnézzük, meglássuk, mit tud a hardver? Én csak azt mondom, az async compute ilyen szempontból síkos talaj, mert nem minden gyártó támogatja ugyanúgy. Lehetne egy teszt, ami megmutatja, hogy ebből ezt lehetne kihozni.
(#19923) NetTom
Az egységsugarú összehasonlíthatóságot elvesztenéd. Nem azt mondaná meg egy eltérő kódutakat alkalmazó teszt, hogy egy egységes kódot melyik hardver mennyire gyorsan/hatékonyan hajt végre, hanem azt, hogy egy egységes outputot (képi megjelenítés) melyik hardver a magának megfelelő alkalmazási móddal mennyire gyorsan tudja végrehajtani. Vagyis azt, hogy mit tud a hardver.De egyébként nekem nincs bajom azzal, hogy egységes kódot szeretnének futtatni, mert őket nem érdekli, hogy mit lehet kihozni a hardverből, csak az, hogy egy egységes kódot melyik hardver hogy futtat. Rendben. Csak akkor ezt a tesztet, ami a compute futószalagok konkurrens futtatásával nyerhető többletteljesítményt különböztessék meg attól, amikor heterogén futószalagok párhuzamos futtatásával nyerhető többletteljesítmény a malmozó részegységek munkára fogásával, amivel a gyakorlat szerint a legtöbb teljesítmény nyerhető és amit a gyakorlatban a fejlesztők is csinálnak és amit a legtöbb a téma iránt érdeklődő felhasználó is ért az "aszinkron compute" elnevezés alatt.
Szerintem. -
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #19859 üzenetére
"In addition to XBox One S and Project Scorpio, there is a third yet unannounced design win for console SoC."
[link] -
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #19859 üzenetére
ezt már az ms is elmondta az e3on.
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #19859 üzenetére
E3 volt az, még azt is megmondták, hogy a vga ami benne lesz olyan 1070 szintet fog tudni, kár, hogy a processzor egy kula marad továbbra is.
(#19854) gollo91
Jó ez a HBM de amint láthatjuk ha valaki tudja használni a sima memóriát minek ez még, idővel jó lesz, de nem ősztől lesz az. -
do3om
addikt
válasz
FollowTheORI #19674 üzenetére
Csak azt ne felejtsd el hogy Abu szerint a Fury-k a dX12-re készült, jövő játékaira szánt VGA!
Ez egy hamar nem avulhat el, aki megvette azt most várja hogy kibontakozzon a tudása. -
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #19637 üzenetére
Foleg hogy a custom 1060 gyorsabb atlag 11%-al a ref 480-nal (szemben az NV porhintes grafikonokkal). Custom vs custom szinte nem lesz kulonbseg. A tesztek alapjan tuningban sem sokkal jobb az 1060 mint a 480, 8-10%-ot tudtak huzni rajta.
Egyeni velemenyem:
1060: jobb fogyasztas, valamivel jobb DX11 teljesitmeny
480: tobb VRAM, jobb ar (UK), sokkal jobb DX12/Vulkan teljesitmeny -
válasz
FollowTheORI #19617 üzenetére
No problem, nem arról van szó, hogy nem tudom kifizetni azt a +10k-t, hanem hogy nem akarom...
Egyébként dühös vagyok az AMD-re. Tényleg.
Mivel hogy 4GB-os 480-ra várok, de az sosem fog megjelenni, főleg custom kivitelben.
#19620: NetTom Persze, az az idlében motorzajos, melegedve meg felzúgó referencia hűtő $500-os megoldás!
Meg van ez az indiai manus zavarodva, esküszöm!
Az AMD elcsúszott a G3C!N...
-
válasz
FollowTheORI #19613 üzenetére
Megint nem érted.
Kiadom érte a 100k-t, és hidd el, lesz annyi nemsokára, ha a 0day ára 110k.
-
stratova
veterán
válasz
FollowTheORI #19608 üzenetére
Csak megvárja lesz-e verseny
-
válasz
FollowTheORI #19608 üzenetére
Rosszul értelmezed!
Nekem 50k a lélektani határ, ehhez képest a 100k a duplája, ezért nem akarok a fölé menni.
-
#45997568
törölt tag
válasz
FollowTheORI #19608 üzenetére
Konnyu megszerezni, nezd a jo oldalat
-
->Raizen<-
veterán
válasz
FollowTheORI #19596 üzenetére
Nv hülyére fogja keresni magát ezekkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #18397 üzenetére
A Division csak bizonyos beállításokkal. A Polaris ezzel a fejlesztéssel menetesül a GameWorks egyes negatív hatásaitól is, amivel az összes többi hardvernek (még a GeForce-oknak is) meg kell küzdenie. A Divisionben a HBAO+ eléggé optimalizálatlan, így ezt bekapcsolva a Polarisnak kedvez a rendszer, míg a többi GPU bele van kényszerítve egy rakás NOP-ba (üres ciklus).
Mi ezért nem kapcsoljuk be ezeket az effekteket, mert nagyon mesterségesen ferdítik a valóságot. Ma főleg a Polarisnak kedvezve. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #18385 üzenetére
A Black Ops 3-ban azért ilyen, mert viszonylag optimalizálatlan játékról van szó, amiben sok a pipeline stall. Ezeket a helyzeteket a Polaris hardverből kezeli, míg a többi hardver a viszonylag optimalizálatlan kóddal nem tud mit kezdeni. Erre is a harmadik oldal ad majd választ.
Bár a fő fejlesztési indok az AMD-nél nem ez volt, de amolyan melléktermékként a Polaris iszonyatosan jól bánik az optimalizálatlan shaderekkel. Ennek a legnagyobb előnye az lesz, hogy már day0 jól mehetnek vele a játékok, és nem kell a shaderek cseréjére várni.
-
keIdor
titán
válasz
FollowTheORI #18385 üzenetére
Crysis 3, GTA V sem az igazi, ha olcso lesz, akkor nem rossz.
-
válasz
FollowTheORI #18379 üzenetére
DX12, ennyi. A teszteket elnézve tényleg nem nagy eresztés, tuningkapacitás azzal az egyedül árválkodó 6pines csatival nincs túl sok, így még dx12-ben sem ver köröket egy rendesen megrántott 970-re. dx11-ben pedig ezekszerint még a stock 970-es is kemény dió neki.
Ha valaki egész régi/kicsi kariról indul, érdemesebb ezt venni nyilván, idővel jönnek a dx12 címek, szükség lehet a hdmi 2.0b/DP1.4 csatikra, de egy 970-et csak alapos indokkal cserélnék (=compute feladatok, VR).
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #18367 üzenetére
290X után valami forradalmi dolog jön(490X)?
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #18359 üzenetére
Nem akarok megsérteni senkit se de a 900-as kártyák árai se ezért csökkentek, úgyhogy inkább csak ennyi:
-
NandorHUN
addikt
válasz
FollowTheORI #18292 üzenetére
Mostanra konzolok még olyan játékokban is elhúztak amik eredetileg PC-sek körében voltak népszerűbbek pl Battlefield vagy CoD.
Illetve bevételeket tekintve is ugyan PC kicsivel konzolok felett van de gyakorlatilag amiatt az 1-1 MMO cím miatt. Multis címeknél még ha az illető fps is általában konzolok elég szépen elverik a PC-t.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
FollowTheORI #18292 üzenetére
csak a league of legendsel többen játszanak mint konzolon mindent együttvéve.
-
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #18242 üzenetére
Úgy érted ILYEN NV árakhoz ?
200 ezerért kapsz egy TI-t meg egy Magyar mezt
Ria Ria Hungária de azért érted !!! 100 ezer a mez ? -
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #18156 üzenetére
Nem tom', én saját profillal tolom a kártyámat és fülesben.
-
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #17823 üzenetére
Mi van a levegőbe ??? EU Amerika szabadkereskedelmi tárgyalások...
Aztán nem egyeznek meg és visszazuhan nyugi -
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #17744 üzenetére
A 970 jol lemaradt, ami altalaban a 390 ellenfele, de azt itt meg a 980 sem eri be ami meg a 390x elott szokott lenni kicsivel.
-
válasz
FollowTheORI #17651 üzenetére
Írtál egy rövid, ám pontatlan postot, ami a saját állításod ellenkezőjét igazolja. Szerintem ehhez felesleges bármit hozzátenni
-
válasz
FollowTheORI #17648 üzenetére
Az 1080-nal vesd össze.
-
válasz
FollowTheORI #17638 üzenetére
Az 1070 meg bebizonyította, hogy nem
-
válasz
FollowTheORI #17633 üzenetére
Oké, ez infó. Akkor a kártya a dcc fejlődéssel elérheti a 390 szintjét, nem lesz számottevően alatta.
-
Ijk
nagyúr
válasz
FollowTheORI #17621 üzenetére
Persze tudjuk, Doom 3 nightmare módban.
-
válasz
FollowTheORI #17612 üzenetére
Nekem nem tűnik förgetegesnek. Kicsit a 390 alatti teljesítmény kicsit a 390 alatti árral (8GB v 8GB). De talán jobban tuningolható lesz a gyárilag ronggyá húzott 390-hez képest.
-
válasz
FollowTheORI #17267 üzenetére
a cf valami borzalmasan stutterelhet.
-
Gyula84
veterán
válasz
FollowTheORI #17264 üzenetére
1500ból is simán megveszed, mert nem fog elmenni 1hónap alatt annyi mint itthon 150k
-
stratova
veterán
válasz
FollowTheORI #17267 üzenetére
Ami a tömegeket illeti, ez kedves
A 97%-os eredmények alapján, azért DX12-ben FHD ultra beállításon is egy ilyen stratégiában már számít a memória sávszélessége a nyers ALU-teljesítmény mellett is. Valószínűleg emiatt tud magasabb/egyenletesebb fps-t produkálni. 980 Ti, Nano, Fury, Fury X és Titan X mint 1080 Ti. GTX 980 és 1080 viszonya viszont ezen a szinten meglepő.
1080 szereplése amúgy érdekes 1080p, 1440p és 2160p felbontáson. Magasabb felbontáson egyenletesebb. -
Szeszkazán
senior tag
válasz
FollowTheORI #17259 üzenetére
Pontosan, amikor Hollandiában vagy németbe átlag normális kereset 3000 euró nem mindegy..
-
Locutus
veterán
válasz
FollowTheORI #17256 üzenetére
Vagy inkább mind a kettő
-
oAcido
aktív tag
válasz
FollowTheORI #17179 üzenetére
És akkor a júzer a hülye, amikor azt mondja hogy AMD-ről nVidia-ra váltás során megszűnnek a mikro akadások...
-
Habugi
addikt
válasz
FollowTheORI #17174 üzenetére
Világos mint a vakablak, javaslom innentől azt az időt benchmarkoljuk, hogy melyik gyártó/kártya fóliázott PCB-jén készül el
hamarabblassabban a tükörtojás, Valley terhelés közben: [link](#17177) guftabi96:
Szőrszálhasogatás de teljesen igazad van.., átírtam.
-
wjbhbdux
veterán
válasz
FollowTheORI #17171 üzenetére
mert az AMD kártyák olyan gyengék hogy már csak officera jók és inkább clipart benchmarkról legyen szó mint játékokról?
-
füles_
őstag
válasz
FollowTheORI #16625 üzenetére
Szerintem csak elinditják a hype traint,hogy ne szaladjon mindenki venni 699 dollárért 1080 FE-t.De azért remélem hogy kapunk P10-P11 specifikációkat
Május 26-án nyomnak egy paper launchot,Computex-szen a partnerek megmutaják a kártyákat,E3 PC Gaming Show-on pedig hard launch -
Dyingsoul
veterán
válasz
FollowTheORI #16490 üzenetére
Ebben egyetértünk, nekem viszont Gigabyte WF-om van és én ezt is csendesnek mondanám. Még két év 3 hónap használat után is.
Nem mondom megpörgettem a ventiket: 80% az a határ ahol iszonyatosan pörögnek de még elviselhető számomra, ha nagyon kell a hűtés (az alap profillal viszont nem nagyon megy 60% fölé ha jól emlékszem valami 57% a határ). Persze ekkor van jócskán hangja de a CPU ventim még így is képes felülmúlni ha azt is felpörgetem az alapbeállítás fölé. De a lényeg, hogy én a Giga konstrukciójával is elégedett voltam, de agyalok még azon, hogy a GTX 1070-et melyik gyártótól vegyem. Kíváncsi vagyok ki mivel rukkol elő, én nem az a típus vagyok aki az egyszer jól beváltat használja élete végéig.
-
Dyingsoul
veterán
válasz
FollowTheORI #16487 üzenetére
Engem meg az lep meg, hogy a noise a 3. dobogós helyen végzett és hogy sokaknak az is fontos. Úgy értem, hogy alapnak kéne lennie, hogy a kártyákat hatékony és halk hűtéssel látják el, de hát néhány gyártó még a sok-sok év tapasztalat ellenére sem tud értelmes hűtést tervezni. Szerintem az itt szerzett szavazatok többsége negatív tapasztalatokon alapul. Azért emelem ki a többséget, mert tisztában vagyok vele, hogy néhányan azt szeretik ha 0 hangja van a gépnek, ezért is van létjogosultsága a passzív tápoknak és egyéb passzív hűtőknek is. Én szeretem azért ha kicsit dorombol a PC-m, de nekem is volt olyan kártyám amitől nem hallottam a játékot és még a fejem is megfájdult max fél órát bírtam vele játszani! Komolyan mondom vagy fülessel kellett játszanom vagy úgy felhangosítani, hogy lakótársam jött át másik szobából szólni, hogy vegyem halkabbra mert már a szomszédok is szóltak.
Sapphire HD4890 Vapor-X 2GB
-
válasz
FollowTheORI #16487 üzenetére
Igen, ez nekem is feltűnt, hogy hiányzik.
-
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #16214 üzenetére
Nem semmi extra csak beszélnek "zöldségeket"
-
oAcido
aktív tag
válasz
FollowTheORI #16181 üzenetére
Ja, cserébe azonos órajelen 50%-kal erősebb a 980Ti... Ennek én miért nem tudok örülni?
Nem annyira jó az angolom, de 3DMark11-nél azt írja szarul jelzi az órajelet ezért 570Mhz. FireStrike-nál meg, hogy az elcső bench ahol 1800+ Mhz-et látunk.
Valaki segíthetne megérteni. Honnan veszi a cikk írója, hogy a második órajel (1800+) helyes érték? Mi van, ha az a rossz? Esetleg mindkettő?
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #16181 üzenetére
Mire lesz képes a TI?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #16164 üzenetére
A kartyakkal nincs tobb gond mint a masik oldalon (szerintem a driverekkel sem).
Ellenben pont a PR marketing miatt hiszi ezt sok ember.
NV marketing idomitas teren vetekszik az Apple-el. -
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #16164 üzenetére
Pedig főként azzal. Azt azért nem mondhatjuk, hogy gyenge hardvereik vannak..
Viszont ahogy tálalva vannak, az inkább kárt okoz, mint hasznot. -
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #16021 üzenetére
Majd az Nvidia Androidos Gamer Tabletjén a Shielden...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #15998 üzenetére
Az sem mindegy, hogy miképp játszol. A Hitmant lehet úgy játszani, hogy lelövöd a célszemélyt, aztán ezer mentésbetöltéssel valahogy kimászol a slamasztikából. Vagy megoldod úgy, hogy egyszer sem töltöttél újra, ami egészen más élményt ad. Így azért erősen gondolkodni kell. Azt kell mondanom, hogy ilyen formában játszva a lehetőségek igen durvák.
-
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #15993 üzenetére
Persze csak arra utaltam hogy a 1080 at 980TI re lovik be a leak-ek a 490x et meg ugy fogalmaznak hogy megkozeliti a 980TI-t persze tudom ez nem jelent semmit
Csak jobb lenne ha lenne valos árharc -
#52815360
törölt tag
válasz
FollowTheORI #15987 üzenetére
De nem fogják adni, mert kivezetik a piacról.
-
füles_
őstag
válasz
FollowTheORI #15984 üzenetére
Olcsóbb VRM,PCB,hűtés,kevesebb de hatékonyabban használt SPU-k-azaz egyszerűbb felépítés...Csak a gyártástech. lesz eleinte drága,de ígyis ha nagyon akarják lehetséges 300-350 USD-ért 980Ti teljesítmény
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #15620 üzenetére
System Info:
CPU Brand: Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4.00GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 980 TiDX11
Benchmark Results:
---- CPU ----
11422 frames
99.93fps Average
13.26fps Min
258.66fps Max
10.01ms Average
3.87ms Min
75.42ms MaxDX12
Benchmark Results:
---- CPU ----
11273 frames
98.64fps Average
13.70fps Min
266.20fps Max
10.14ms Average
3.76ms Min
73.00ms Max
---- GPU ----
11273 frames
99.23fps Average
13.12fps Min
158.40fps Max
10.08ms Average
6.31ms Min
76.23ms MaxAMD-k hogy muzsikálnak ebben, van valakinek saját teszt esetleg Fury-val?
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #15620 üzenetére
Na most már nálam is szépen lemegy a DX12-es bench, viszont van még egy problémám, DX11-el csak a CPU-t méri le, GPU benchet nem csinál(megjelenés óta), ötlet esetleg?
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #15609 üzenetére
A ram mennyisége se utolsó, mert ha tényleg meglépik a 6-ot azzal aztán nem lesz érdemi előrelépés, mert egy Tomb Raider is simán bezabálja azt, és már a 390-en is több van, így illene minimum 8-at rádobni, persze teljes értékű 8-at mindkét gpu-ra.
-
füles_
őstag
válasz
FollowTheORI #15607 üzenetére
Nem úgy van hogy a Pascal is nyáron jön?Legalábbis a pletykák szerint
Amúgy über-csúcs AMD kártyát nem fogsz kapni nyáronA fullos Polaris 10 sacc per kábé 10%-kal lesz erősebb mint a 980Ti
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #15607 üzenetére
De abban nincs PhysX, nekem meg a Batman-hez kötelezően kell, hybrid rendszert meg nem akarok, azzal is elég szórakozás volt régen, úgyhogy nincs sok lehetőségem.
(#15609) NetTom
Mindig előveszem őket tökmindegy milyen régi, úgyhogy nem így megy ez. -
gV
őstag
válasz
FollowTheORI #15589 üzenetére
az FP64-es magok száma 1792-re nőtt 96-ról. remélem igaz a pletykált GP102 amiben GM200-hoz hasonlóan nem nagyon lesz FP64, mert ez így játékokban alig lehet erősebb annál.
-
Firestormhun
senior tag
válasz
FollowTheORI #15580 üzenetére
Nem kell szarakodni, itt van GP100 specifikációja:
[link] -
rambustibi
őstag
válasz
FollowTheORI #15578 üzenetére
Az 6X-os, mert 4db maxwel 25óra, 8db Pascal 2 óra, ettől függetlenül így is brutális
-
TTomax
félisten
válasz
FollowTheORI #15578 üzenetére
Meg kétszerannyi gpu
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #15575 üzenetére
Most elirtak a diat? Azon 150B transistor szerepel, de ugy ertettem 15-ot mondott az elobb. Meg 150 nem is ferne bele
Kivancsi leszek ra, csak 2 Tflops-al tobb az FP32 mint a Fury X (10.6 vs 8.6)
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #15575 üzenetére
Csak a háttérből hallgattam pont, de partnereknél TSMC-t mondott meg Samsungot HBM2 partnernek ?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #15570 üzenetére
Ajajj "IRAY VR"...jo hogy nem iRay
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #15567 üzenetére
Hat ez is csak annyival izgalmasabb mint az AMD rendezvenyek hogy borkabat van rajta.
-
actival63
aktív tag
válasz
FollowTheORI #15493 üzenetére
Egyet értek veled. Még egy kis optimalizálás és nőni fog az AMD előnye.
-
Dyingsoul
veterán
válasz
FollowTheORI #15460 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy az i7-el hogy lehetnek alacsonyabbak a pontszámok, mint az i5-tel? Főleg, hogy még a magonkénti órajele is nagyobb a tesztben szereplő i7-nek.
(#15461) Abu85: Egyszer az életben szeretnék látni egy olyan VGA tesztet, ahol a körülmények mindkét fél kártyáinak ugyanannyira kedvezőek. Vagy ha ez nem valósítható meg ugye mert ez zöld az meg piros, akkor legyen egy teszt az egyik oldal előnyeiről és egy teszt a másikéról, de konkrétumokkal alátámasztva, hogy az ember a saját felhasználási céljához legjobban passzolót választhassa.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #15460 üzenetére
Az a baj, hogy a SteamVR teszt semmit sem ér, mert egy ősrégi SDK-ra épül, amiben semmi olyan dolog nincs, ami lesz például a játékokban. A gond itt az OpenVR, ami hozzávetőleg egy-másfél évvel van lemaradva az Oculus PC runtime mögött. Emiatt nincsenek olyan dolgok benne, mint TW/ATW/LL, és egy rakás egyéb tényező, amely szükséges ahhoz, hogy a VR jó sebességet adjon jó grafika mellett. Ezért nem az OpenVR-re épít egy csomó ma megjelent játék, mert technikailag képtelenek elérni azt a sebességet, ami szükséges. Persze majdnem egy évtizedes grafikai színvonalra így is jó, de pont ezért lesz előnyben az Oculus, mert ők modern grafikára is képesek.
Ha VR teszt kell, akkor a VRScore és a VRMark a mérvadó. -
#52815360
törölt tag
válasz
FollowTheORI #15414 üzenetére
Ha megfizetik, akár vizet is gereblyézek
-
Venyera7
senior tag
válasz
FollowTheORI #15390 üzenetére
Akkor mindenki vesz majd Polarist oszt jónapot.
Elég valószínű, hogy ez lesz, mert az már működik a Pacal meg nem.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #15145 üzenetére
Na lefuttattam a Hitman benchet ugy ahogy a PCGH, de nekem meg tobb FPS jott ki mint nekik.
1080p minden legmagasabb(high,ultra), 16xAF, SMAA+SSAO meg az az ize kikapcsolva ami nekik is
DX11 78FPS atlag
DX12 86FPS atlagMajd holnap megnezegetem jobban, most nincs energiam szorakozni vele.
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #14979 üzenetére
Jah, nem keveset....
20h már belement...tegnap jelent meg.....
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
FollowTheORI #14607 üzenetére
980-tol lefele mi tortent az NV kartyakkal? Kicsit el vannak veszve.
-
Locutus
veterán
válasz
FollowTheORI #14607 üzenetére
Szép meg minden, de ezért is sajnálom, hogy a FarCry szériában elsőként a játék teljesen értékelhetetlen stílust öltött... Remélem a fejükhöz kapnak az eladások (hiánya) miatt... el nem tudom képzelni, hogy valaki kőbunkóval akar mamutra vadászni egy ilyen grafikailag top sandbox világban... Ennél még az is jobb lett volna, ha ugyanolyan környezetben marad mint a 3 meg a 4.
-
Venyera7
senior tag
válasz
FollowTheORI #14408 üzenetére
Nemsok a difi ez nagyon jó hír. Reméljük dx12 alatt még többet gyorsul majd a Fury.
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #14408 üzenetére
A bétában csak a DX11 van benne.
-
#45185024
törölt tag
válasz
FollowTheORI #14375 üzenetére
Sapphire Radeon Fury Nitro 21 Decibel
Meg 70 fok
Tiszta pénzkidobás tényleg)
Még szerencse hogy vannak 84 fokon meg 35 decibellel működő modern kártyák is -
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #14365 üzenetére
Hát jah, FHD ultrához kell a 980Ti Division-ben, még azzal is beesik néha 60 alá, de szép folyamatos a game. Azért ez a játék gyönyörű lett, hihetetlen milyen részletesen ki van dolgozva. Ezt érdemes megnézni:[link]
-
#85552128
törölt tag
válasz
FollowTheORI #14360 üzenetére
Nekem is leesik 40 FPS-re, de csak akkor amikor a tömegbe vagyok és vissza is megy 60-ra. Mondjuk ez is rossz ahhoz képest ahogy kinéz a játék, de szerintem lesz ez még jobb is a végleges verzióval+driverekkel, nameg a DX12+Async compute ütni fog
-
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #14362 üzenetére
Inkább nyomd a Division-t, jobban jársz hidd el...
-
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #14360 üzenetére
jó-jó, de ha ps4 minőségre rakod lesz az 300 fps is..
-
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #14317 üzenetére
így nézve mégdurvább:
-
imi123
őstag
válasz
FollowTheORI #14245 üzenetére
Ez egyenlőre nem alacsony elérés hanem alacsony színvonal.
-
huskydog17
addikt
válasz
FollowTheORI #14245 üzenetére
Igen, Dean őszinteségét nem lehet kétségbe vonni:
"Q: Vista?
A: HAHAHAHAHHAAAAA!!! No! (Well, I wouldn't be surprise if it actually runs OK under Vista x64, but I'll be definately surprised that you have Vista in the first place!)"
"Q: It BSOD my system, you lying little person! What now?
A: Soooory. My bad. No, not mine. Driver's!
For real, if it really BSODs couple of times, don't test anymore. No point.""Q: Console? Variables?
A: You're not power user, I'm guessing...?"
"Q: I just benchmarked it. FPS is lower than D3D, why?
A: I told you so. In time... good things come to those who wait.
"
Rendkívül szimpatikus ez a fejlesztő!
#14244 daveoff: Gondolom itt készítik elő a terepet a Serious Sam 4-nek, vagyis a Talos egyfajta pilot projekt a Serious Engine-nek. Talos-ban megtanulják, kitapasztalják az új API-t (amit te, mint vásárló INGYEN kapsz!!!) és a Serious Sam 4 érkezésére alaposan kigyúrják, oda ugyanis kelleni fog az alacsony CPU többletterhelés, mert nagyon sok ellenfelet fog mozgatni a motor és a látványt is feltuningolják.
-
korcsi
veterán
válasz
FollowTheORI #13916 üzenetére
Kimerítő válasz, köszönöm!
-
korcsi
veterán
válasz
FollowTheORI #13914 üzenetére
És az átlaghoz, vagy egy kitüntetett értékhez (60fps/16,6ms) képest nézik? Mert én ezt nem találtam a cikkben.
Nekem a grafikonból úgy tűnik, a legrövidebb frame time-ot veszik alapnak, ha átlagot néznénk akkor minden ennél gyorsabb képkocka 0ms-os tartományba esne. -
guftabi96
addikt
válasz
FollowTheORI #13889 üzenetére
Akkor igazuk lett azoknak azoknak, akik azt mondogatták, hogy ez is olyan lesz, mint a Watch Dogs(nagyobb a füstje, mint a lángja)?
Az a durva, hogy gondolkoznom kellett, hogy mi is volt múltkor az az ubis játék.. aztán eszembe jutott, hogy valami kutyás -
daveoff
veterán
válasz
FollowTheORI #13889 üzenetére
Én nemrég tudtam meg, hogy igazából ez egy RPG, így engem már nem is érdekel. kipróbálom, aztán ennyi, szerintem is egy unalmas fosch...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB GDDR5 256bit
- Asus Rog Strix RX 6800 XT LC 16 GB - GARIS (ritkaság)
- ASRock Radeon Challenger Pro RX 6700 XT 12GB OC Videokártya
- Csere-Beszámítás! PowerColor Red Devil Spectral White RX 9070XT Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged