- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firestormhun
senior tag
Ez a régi standalone benchmark? Full játék felupdatelve (1.11 ver) így fut:
Average FPS: 98.7
Minimum FPS: 39.4
Maximum FPS: 699.5Resolution Width: 1920
Texture Detail: ULTRA
Shadows Detail: ULTRA
Draw Distance: ULTRA
Anti-aliasing: HIGH
Advanced Shadows: LOW
Supersampling: 2.25x
Anisotropic Level: 16
Compute Shaders: ON
Ambient Occlusion: ON
Motion Blur: ON
Vertical Sync: OFF
Reduce Mouse Lag: OFF
Stereo 3D: OFF...
-
Firestormhun
senior tag
válasz Locutus #1225 üzenetére
Számítani lehetett arra, hogy minél erősebb a cpu-d annál kevesebbet hoz.
Core i7-4960X CPU + R9 290X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 9.2% improvement with Mantle
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 10% improvement with MantleCore i7-4960X CPU + R7 260X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 2.7% improvement
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 1.4% improvementA10-7700K CPU + R9 290X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 40.9% improvement
1600p, Ultra Preset, 4xAA: 17.3% improvementA10-7700K CPU + R7 260X GPU
1080p, Ultra Preset, 4xAA: 8.3% improvement
1600p, Low Preset: 16.8% improvement...
-
Firestormhun
senior tag
UE4 Elemental demo benchmark Fraps-szel 1080p:
i5 2500k@4.5GHz, GTX 780 @ 1228/6700, Win 8.1 x64
Min/Max/Avg: 38/86/60
How to run: Extract the folder to wherever you desire. Browse to WindowsNoEditor/Elemental/Binaries. Select your operating system folder: Win32 or Win64. Then simply run Elemental.exe
Note: There are no menus to tweak settings. To change resolution, turn off/on vsync, and other stuff, browse to WindowsNoEditor/Elemental/Saved/Config/WindowsNoEditor. Open up GameUserSettings.ini and tweak bUseVSync=False, ResolutionSizeX=1920, and ResolutionSizeY=1080 to whatever settings you desire. The latter two being your horizontal/vertical resolution, the former vsync.Frame cap kikapcsolása:
Goto Saved\Config\WindowsNoEditor
and open Engine.ini and add this before everything else and save it
[/Script/Engine.Engine]
bSmoothFrameRate=false
MinSmoothedFrameRate=0
MaxSmoothedFrameRate=0Ha van kedvetek mérjetek.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Megauploados linkről töltöttem le, de szerintem mindenhová az került fel, mivel egy ember fordította le a demót editorból.
Nálam úgy megy Fraps-szel, hogy letöltöttem legújabb vcredist x64/ x86-ot és az órajelek beállítása után kilőttem MSI AB-t, mert a kettő együtt összeakadt.
(#2042)hpeter10: Abban a 780Ti-ben szerintem még van +150 MHz GPU oldaláról, legtöbb elmegy 1241/1254 körül.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Friss piaci adatok JPR-től a 3. negyedévre: [link]
Asztali diszkrét gpu szegmensben az előző negyedévhez képet az Nvidia 24,3%-kal több GPU-t szállított, míg az AMD megrendelései 19%-kal csökkentek.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
JPR publikálta a legújabb piaci részesedési adatokat diszkrét szegmensben:
NVIDIA - 76%
AMD - 24%Ilyen nagy különbség talán soha nem volt még a két gyártó között.
...
-
Firestormhun
senior tag
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz Laja333 #4357 üzenetére
Németország egyik legnagyobb online magazinja. Ha különböző helyen méricskélnek, jöhetnek ki más eredmények oldalanként.
Közben kijött Win 10 SDK amin lehet nyüstölni új API-kat és vannak is már új, frissített infók DX támogatottsági szintekről:
nagyobb méretben
Forrás: [link][ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Robert Hallock az AMD technikai marketingese megerősítette, hogy a piacon jelenlévő GCN kártyák nem támogatják DirectX 12 feature level 12_1-es szintjét.
...
-
Firestormhun
senior tag
-
Firestormhun
senior tag
Initially, I tested BF4 on the Radeons using the Mantle API, since it was available. Oddly enough, the Fury X's performance was kind of lackluster with Mantle, so I tried switching over to Direct3D for that card. Doing so boosted performance from about 32 FPS to 40 FPS.
[link]Ez a low level API. Ha nincsen patch új kártyához, akkor az korlátozottan vagy sehogyan sem működik.... High level API-nál elintézhető a visszamenőleges kompatibilitás driverből, de low levelnél nem.
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz #85552128 #13197 üzenetére
XO verzióban TressFX-en kívül (ami egyébként közös fejlesztés Square Enix-xel, nem kizárólagos AMD tech) nincsen semmilyen más AMD-hez köthető dolog.
Ambient Occlusion technikának Microsoft által fejlesztett broad temporal ambient obscurance-et, árnyékokhoz pedig Intel sample distribution shadows map (SDSM) technológiáját használják.VXAO érdekesen hangzik, igazából halálra fogom magamat röhögni ha egy Maxwell exkluzív FL12_1 feature-rel indul meg DX12-es játékok sora.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Just Cause 3-hoz pár hónap múlva lehet hogy jön majd egy DX12 patch, viszont ROV és CR használata miatt AMD jelenlegi kártyái kimaradhatnak a buliból.
Intel and Avalanche have been working closely together to optimize the game on Iris graphics, but also to make use of DX12's features to improve the performance even further as well as bring additional visual quality to the game!
This session will cover the changes Avalanche made to their engine to match DX12's pipeline, the implementation process and best practices from DX12. We'll also showcase and discuss the PC exclusive features enabled thanks to DX12 such as Ordered Independent Transparency, and G-buffer blending using Raster Ordered Views and light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization....
-
Firestormhun
senior tag
válasz Firestormhun #13356 üzenetére
Még egy DX12_1-es prezentáció GDC-n:
Codemasters’ EGO Engine 4.0 Supports DX12 (Raster Ordered Views & Conservative Rasterization)
This session will show the enhanced the visuals created using a threaded CPU based particle system without increased the GPU demands and also cover the changes made to the engine while moving from DX11 to DX12. We will also discuss the graphics effects added using the new DX12 features Raster Ordered Views (AVSM and Decal Blending) and Conservative Rasterization (Voxel based ray tracing) adding even greater realism to the F1 world.
AMD-nek igyekeznie kell Polarissal. 18%-os részesedés mellett nem engedhető meg, hogy minden terméke butább grafikát tud csak megjeleníteni az új játékokban.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz Malibutomi #13379 üzenetére
Tudom, csak olyan Abusan dramatikus/csúsztatós akartam lenni a másik oldalról nézve.
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz #Morcosmedve #14018 üzenetére
Attól függ mekkora a kereted, mert amúgy egyiket sem. Aprón garis R9 290-eket 70-80k környékén adják, ár/érték arányban messze ez a típus a legjobb vétel jelenleg.
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz gainwardgs #14680 üzenetére
Also out today is Gears of War: Ultimate Edition, an enhanced version of the package launched on Xbox One last year. Included in the release is a remaster of Gears of War 1, running at 60 FPS in both the campaign and multiplayer modes. Furthermore, the PC edition's graphical fidelity is improved through the introduction of NVIDIA HBAO+ Ambient Occlusion shadowing, higher-quality visual effects, and the option to use higher-rendering resolutions, up to and including 4K. [link]
...
-
Firestormhun
senior tag
Nyüstöltem bő 2 órát Rise of Tomb Raider-t DX12-ben a legkritikusabb pályákon (Geothermal Valley, The Acropolis) 980 Ti-vel és látványosan gyorsabban fut a játék. 1080p-ben a legnagyobb tűzharc közepette sem esett le az fps 60-ról. Bekapcsolt Vsync mellett valami elképesztően simán fut a játék DX11-hez képest. A baj csak annyi, hogy van valami memory leak ami miatt egy idő után feleződik az fps és újra kell tölteni a pályát hogy ismét rendben fusson.
...
-
Firestormhun
senior tag
Kering még két további GDC prezentáció is a kibertérben:
...
-
Firestormhun
senior tag
-
Firestormhun
senior tag
A két verzió nem összehasonlítható, mert alfában felbontáson és AA-n kívül más grafikai paramétert nem lehetett állítani. Alfa default presetje valószínűleg alacsonyabb volt a a zárt béta maximum presetjéhez képest.
Grafikonokból maximum annyit lehet interpretálni, hogy minél kevesebbet foglalkoznak a pc porttal annál rosszabbul fut a játék NV kártyákon AMD-hez képest....
-
Firestormhun
senior tag
válasz Szeszkazán #15794 üzenetére
Microsoft oldalán Directx 11-esnek írják Killer Instinct-et. Gamegpu egy kicsit benézte.
MINIMUM PC SPECIFICATIONS:
Killer Instinct has been built for Windows 10, but to ensure performance, the following MINIMUM PC specifications are needed:
• Operating System: Windows 10 (64-bit)
• Processor: Intel Core i5-750 @ 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
• Graphics card: NVIDIA GeForce GTX 480 | AMD Radeon HD 5850
• RAM: 4 GB
• Requires DirectX 11
• Hard Disk Space: 30 GB free (base game)
• Supported peripherals: Windows-compatible keyboard, Xbox One Controller for Windows, Xbox 360 Controller for Windows, and Xbox 360 Fight Sticks.* Controller recommended.
• Network: Broadband Internet connectionRECOMMENDED PC SPECIFICATIONS:
• Operating System: Windows 10 (64-bit)
• Processor: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz | AMD FX-4300 @ 3.8 GHz
• Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 670 | AMD Radeon HD 7950
• RAM: 8 GB
• DirectX 11
• Hard Disk Space: 30 GB free (base game)
• Supported peripherals: Windows-compatible keyboard, Xbox One Controller for Windows, Xbox 360 Controller for Windows, and Xbox 360 Fight Sticks.* Controller recommended.
• Network: Broadband Internet connection...
-
Firestormhun
senior tag
válasz huskydog17 #16026 üzenetére
GDC-s prezentációjukban is már benne volt, hogy komoly fejfájást okoz számukra jelenleg az erőforrás menedzsment és DX11 módhoz képest + 1 GB-nyi "hulladék" adat keletkezik. Ezen az új pályán úgy tűnik hatványozottan jelentkezik a probléma, ezért csak alacsonyabb minőségű textúrákat tudnak streameltetni a memória foglaltság kontrollálására.
Ennek semmi köze nincsen csaláshoz, egyszerűen csak a fejlesztők a játékmotorjukba nem tudnak jó "drivert" írni.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz oAcido #16184 üzenetére
Chiphell-en is írják hogy GP104 boost binjei terheléstől és chip minőségtől függően 1820-1960MHz között van/lesz. Ha a kiszivárgott teljesítmény és órajelek pontosak, akkor már csak méretből is adódóan GP104 nem más mint egy felezett GP100, 1920 FP32 Cuda core-ral. (+960 FP64 core-ral, de ez lényegtelen gaming szempontjából). GM204-hez képest ~45-50%-os órajel emelkedés + Pascal FP32 core-ok 15%-kal gyorsabbak Maxwell-énél és kész is a ~-60%-kal nagyobb teljesítmény GTX 980-hoz képest.
Szombat reggel meglátjuk mi is lesz pontosan...[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Yeah, megjött UWP update:
As a direct response to your feedback, we’re excited to announce the release today of new updates to Windows 10 that make gaming even better for game developers and gamers.
Later today, Windows 10 will be updated with two key new features:
- Support for AMD’s FreesyncTM and NVIDIA’s G-SYNC™ in Universal Windows Platform games and apps
- Unlocked frame rate for Universal Windows Platform (UWP) games and appsOnce applications take advantage of these new features, you will be able to play your UWP games with unlocked frame rates.We expect Gears of War: UE and Forza Motorsport 6: Apex to lead the way by adding this support in the very near future.
...
-
Firestormhun
senior tag
High-end add-in boards shipments increased in Q1 2016, while all else declined
- The news for the quarter was encouraging and seasonally understandable, quarter-to-quarter, the AIB market increased 4.8%
- Gaming the game changer. However, in spite of the overall PC churn, somewhat due to tablets and embedded graphics, the PC gaming momentum continues to build and is the bright spot in the AIB market. The gaming PC (system) market is as vibrant as the stand alone AIB market. All OEMs are investing in Gaming space because demand for Gaming PCs is robust.
NV vs AMD:
Szegmensek megoszlása:
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz rocket #18479 üzenetére
Csavart az adna a tortenetnek, ha elohuznak a GP106-ot a varazskalapbol, de ez jelenleg nehezen hiheto verzio
Miért is? Áprilisi GTC-n GP106-tal szerelt Dive PX2-ők voltak kiállítva, májusban már GP106-ra épülő grafikus kártyák is szerepeltek hajózási menetleveleken.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Első teljes körű Titan X review:
The NVIDIA TITAN X 12GB Performance Review @ Hardwarecanucks...
-
Firestormhun
senior tag
-
Firestormhun
senior tag
válasz korcsi #20750 üzenetére
Amikor kitolod TDP és hőmérséklet limitet, akkor is a gyártásnál a chip minőségének megfelelően előre definiált skálán mozog tovább a kártya, csak nagyobb tartományon, amíg el nem éri gyári feszültség limitet. Ez már tuningnak számít, szóval a stabil működés nem garantált.
...
-
Firestormhun
senior tag
Unity 5 “Adam” tech demo is now available for download
Direkt link letöltéshez: [link]
980Ti-vel 1440p-ben 45-50 fps környékén fut fantastic preset-tel.
...
-
Firestormhun
senior tag
Nvidia increased everything in Q3 2016. Total GPU shipments up a whopping 20.4%, from last quarte
Nvidia, történetének egyik legnagyobb negyedéves növekedését produkálta, második negyedévhez képest 39,2%-kal több GPU-t szállított le. (AMD: +15%, Intel: +18%)
Piaci részesedés alakulása:
Harmadik negyedévben leszállított konzolok és játékos pc-k aggregált értéke:
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz bozont #25928 üzenetére
Nincsen látványbeli különbség, de hát ott is van az opció nevében hogy cache azaz gyorsítótárazás. A játék betöltési ideje alatt előtölti az árnyékokra vonatkozó adatokat a GPU memóriájába, míg az opciót kikapcsolva a GPU-nak real-time kell kalkulálnia mindent.
1440p-ben nálam kikapcsolt cache-sel is megeszi 980Ti 6GB memóriáját egy idő után. Gyanús hogy valami memória túlcsordulás van a dolog mögött, mert a textúrák kinézete biztosan nem indokolja az eszement memória igényt.
...
-
Firestormhun
senior tag
Jobban működik a Ryzen AMD GPU-kal?
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz bertapet11 #28790 üzenetére
Német Tom's Hardware egyik szerkesztője is jutott info morzsákhoz. Állítólag AMD nem ajánlja partnereinek, hogy léghűtéses kártyákat csináljanak Vega-ból.
[link]...
-
Firestormhun
senior tag
Ha megkapta fullos Quadro optimalizációt Titan Xp, akkor Quadro P6000 eredményeiből kiindulva Vega FE-nek kb. lőttek is kereskedelmi szempontból.
Provides multiple Titan Xp performance optimizations on a variety of applications for prosumers and creatives.
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Az a Quadro GP100, a P6000 a GP102 Quadro változata. Ilyen típusú használatnál lényegtelen a memória interfész, a tiszta renderelési sebesség és a memória mennyisége számíthat esetlegesen.
Professzionális kártyáknál az egyéni tecnikai supportot, minősített szoftver támogatás és stabilitás felárát fizeted meg. Általában ezen felül is van szegmentálás, például 10 bites kimeneti színmélység is csak Quadro kártyákon volt elérhető egy jó ideig....
-
Firestormhun
senior tag
válasz huskydog17 #31048 üzenetére
Van már Wolfi 2 benchmark is:
Vega 64 és 1080 mérési hibahatáron belül teljesítenek egymáshoz képest, úgy hogy az NV-nek még nincsen game ready drivere a játékhoz és még a vega specifikus dolgok is be vannak kapcsolva.
...
-
Firestormhun
senior tag
Hihetetlen hogy pár évvel ezelőtt még 700-800 millió dollár körül stagnált NV negyedéves árbevétele, most meg már lassan elérik a 3 milliárd dollárt!
Újabb rekord negyedév az NVIDIA-nál.
Record revenue of $2.64 billion, up 32 percent from a year ago
...
-
Firestormhun
senior tag
válasz Firestormhun #31365 üzenetére
Gaming szegmens önmagában majdnem annyit termel, mint amennyit az AMD az összes szegmenssel együtt tud($1.64b).
[ Szerkesztve ]
...
-
Firestormhun
senior tag
Befejezi a 32 bites operációs rendszerek driver támogatását az Nvidia a 390-es driverektől kezdődően:
...
-
Firestormhun
senior tag
Vége a mining-nak, megindult a visszarendeződés:
...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.