Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Dyingsoul #22182 üzenetére
Szerintem az AMD nem mondott oszt a Vegara.
Ez csak ilyen forumos/techoldalas szobeszed/talalgatas volt.Edit:
Azert en orulnek neki ha jonne, de valoszinu nem fog.Ha jonne oktoberben valami mar tudnank rola tekintve hogy a GPU-kat jo 4-6 honappal a kartya megjelenes elott szoktak legyartani, mar boven lenne szivargott adat most.
(#22187) gyiku
Ja a videocardz meg majusban. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dyingsoul #20826 üzenetére
Vannak motorok, amelyek lefedik az összes funkciót. Ilyen a Serious Engine, az Asura, a Nitrous. A probléma ezekkel az, hogy rohadt drágák. Szintén vannak olyan példák is, ahol a fejlesztő alaposan átgyúrta a licencelt motort. Például a CCP Games az UE4-et. A VR-re vonatkozó részét 100%-ban átírták a már megjelent Eve: Valkyrie-hez.
Az Early Access miatt gondolom az UE4 main branch-et egészítette ki a tesztjáték fejlesztője. Ezt onnan lehet tudni, hogy van VR SLI. Na most ez a VR SLI-s branch MRS és VR SLI-t használ, tehát a GeForce-ok számára lehetővé válik, hogy a képnek csak a közepét számolják teljes felbontással, a szélét pedig felezve vagy negyedelve. Ez jelentősen gyorsít a sebességen. Ugyanilyen lehetőség van a LiquidVR-ben is. Persze nem muszáj ezt használni, de a bekötött branchekből nem szedhető ki. Viszont az UE4-ből alapvetően igen, mert az Eve: Valkyrie sem használ MSR technikákat, hanem teljes felbontáson számolja az egész képet.
-
edari
őstag
válasz
Dyingsoul #20826 üzenetére
Na látod én ezért nem olvasom el azokat a cikkeket amiket abu ír...meg úgy nagyon az amd-seket se, mivel nem tud objektíven írni, ezért mindig azt kellene olvasnom hogy az amd milyen király... Ilyenkor meg megy a mellébeszélés és mentegetőzés. (Bár lassan már az Nv-s híreket se olvasom, ott se tudja visszafogni magát a bújtatott hülyeségeivel. Igazából minek járok én ide...?
)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dyingsoul #20808 üzenetére
Az Oculus SDK-ban, illetve a gyártói SDK-kban. A HTC Vive ezeket nem képes kihasználni, mert legalább másfél évvel van szoftveresen az Oculus mögött. A SteamVR ebből a szempontból a gyártói SDK-kra támaszkodik, de a tesztelt játékban csak VRWorks aktív, míg a LiquidVR nem. Az Unreal Engine 4 a VR implementációjában a PC-t figyelembe véve amúgy is eléggé le van maradva, mivel a mobilra gyúrnak, így az async timewarp leginkább androidon működik csak. PC-n az adott runtime dönti el, hogy aktiválja-e vagy sem, de jellemzően nem teszi meg, mert a legtöbb esetben csak problémákat okoz a legtöbb hardveren. Az is fontos, hogy az UE4-nek egyedül a mobil leképzőjét írták tiled rendszerűre, tehát ott tud általánosan működni az async timewarp. A PC-s leképezőre egy-két ember van ráállítva, mert a licencelőket nem igazán érdekli a PC.
Ma teljesen játékfüggő az, hogy melyik hardver a jobb, mert egyes motorok csak a VRWorks-öt, míg mások csak a LiquidVR-t támogatják. Amelyiket támogatja az adott játék az a hardver nyer.
-
HSM
félisten
válasz
Dyingsoul #18079 üzenetére
Nem tudom, hogy csináltátok, nekem először 4850-eim voltak, szinte megjelenéskor már vettem, és utána 4890-re váltottam, és használtam amíg ki nem jött az 5800-as széria. Soha ilyen bajom nem volt... No, nem azt mondom, hogy sosem omlott össze a CCC, vagy egyszer sem volt driver összeomlás, de nagyon-nagyon ritkán, pedig akkoriban jó sokat játszottam. SOk minden jut eszembe, de hogy a 4800-as VGA-immal nem volt sok kaland, az is 100%.
Több monitorom mondjuk nem volt, azt a részt passzolom. Mondjuk munkahelyen volt pár hasonló szérijú Radeon több monitorral, azokkal semmi ilyen beragadós gond nem volt, pedig melós gépek voltak.
-
HSM
félisten
válasz
Dyingsoul #18011 üzenetére
Minek legyen a drága PCB-ből a lenyúló rész, ha a ventilátort egy hitvány műanyag keret is megtartja? Így még szerelni is egyszerűbbnek tűnik, ha esetleg 3-4 év után esetleg elfáradna, és a tulaj cserélné. Mert azért van, aki nem cserél évente VGA-t...
Amúgy az Nv is elsütötte ezt a GTX670-nél. [link]
-
válasz
Dyingsoul #17521 üzenetére
Ez úgy van, hogy időnként egyes usereket elragad a hév, és hülyeségeket beszélnek
Két dolog, amit érdemes megfontolni:
- Az, hogy nem minden szituációban elsődleges a gamer piac, az egyáltalán nem jelenti azt, hogy nem fontos
- Miután a 20-30%-os sebességugrásokkal igazából nincs gondja a piacnak, nem fognak 70%-osakat ugrani. A régi modellben először kijöttek a csúcskártyák, aztán a következő generációig azok voltak a topon, max. kijött egy kicsivel gyorsabb Ultra verzió. Most először kijön a Tier2, ami gyorsabb az előző topnál, aztán 6-12 hónappal később jön a Tier1, ami megint +30%. Ez a modell még akkor is jobb üzletileg a korábbinál, ha a userek csak minden második generációval váltanak, mert kiegyensúlyozottabbak az éves bevételek. Ha meg egy részüket sikerül beterelni minden váltásba, akkor még jobb. -
Televan74
nagyúr
válasz
Dyingsoul #17426 üzenetére
Nvidia a korábbi bejelentést és a korai startot direkt csinálta megint.Erre most mit kellene lépniük,álljanak neki kapkodni,az miben lenne jobb.Igen az előző hozzászóláson trolloooo jellegű volt.Én biztosan nem veszek GTX1070 -et.Bár tény hogy jó lett,de nekem nem kell.
-
stratova
veterán
válasz
Dyingsoul #17420 üzenetére
Azért az nagyon csúnyán nézne ki, ha Vega kellene GTX 1070 ellen. Ami kb. értelmetlenné tenné a GDDR5X-es Polarist (amennyiben az nem lenne versenyképes legalább a kisebbik GP104-es kártyával, mert állítólag lesz ilyen). A Polaris Makaóban tartott zártkörű sajtótájékoztatójára egyébként június 29-ig él az NDA.
-
stratova
veterán
válasz
Dyingsoul #17381 üzenetére
A részemről zéró irígység. Amikor sok időm volt játszani és is vettem spórolt pénzből drága gépet. Nálam azóta változott a fontossági sorrend. Változatlanul érdekelnek a friss hardverek, az erőviszonyok s annak miertje (főleg ez), csak nem szívesen költök rá (a baráti társaságban viszont volt aki igen és ilyenkor jó képben lenni, ha kell a help). Babacuccra így is lazán elmegy egy jól felszerelt gamer konfig ára (lehúzós iparág tud lenni ez is).
Ha még van időd játszani (pláne, ha olyan szintén tolod, hogy akár keresel is vele), arra költs amire jól esik, ha ad annyi elményt a PC-gaming, hogy számodra érdemes akkor arra.
Fórumozni még lehet gyerek altatáskor is telóról, pc-n játszani nem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dyingsoul #16566 üzenetére
vitko és Szaby: Szerintem januárban vagy még márciusban sem tudták a BF megjelenését. Ahhoz kell igazodni. Ez a lényeg igazából. Igazodni a DICE projektjéhez, hogy legyen hardver a Battlefield 1-hez!!!
Az igazán nagy kérdés egyébként az, hogy az a Vulkan kiterjesztés, amire a BF1 épít csak a Vega mellett érhető el, vagy a Polarissal is. Ezt azért fontos lenne megtudni. -
válasz
Dyingsoul #16491 üzenetére
Mivel kb azonos teljesítménnyel jönnek mint a mostaniak... +20W... szerintem ugyanezek a hűtők lesznek mint most, és kb ugyanezekkel a paraméterekkel fognak jönni... talán kicsit jobban kell majd pörgetni a ventiket, vagy egy picivel nagyobbra tervezik a hűtőket. És marad a félpasszív jelleg is.
-
válasz
Dyingsoul #16489 üzenetére
Igazából a Maxwellek előtt nem nagyon volt ilyen csendes nagyteljesítményű VGA kártya... ez a generáció emelte most nagyon magasra a mércét és az emberek felismerték, hogy lehet így is, és szép lassan elvárás is lesz/lett.
(Na jó már a 770/780-ból is volt ASUS meg MSI Gaming ami szintén csendes volt... de azok amolyan első fecskék, mint kivételek voltak.)Hangos cuccokat mostmár egyre nehezebb lesz eladni...
-
Bratilla95
tag
válasz
Dyingsoul #16131 üzenetére
Értem én a véleményed/álláspontod de, nekem a driver gondok pont fordítva voltak. Pont ezért cseréltem a gtx 960-ast r9 280x-re. Ezek után megszűnt minden random driver leállás. Játékok terén meg észrevehető előrelépés volt. Én 1 előnyt látok jelenlegi Nv kártyákon az pedig a fogyasztás, aminek tényleges előnye CSAK m-atx és itx gépeknél van. Jelenleg is AMD R9 390-es van a gépemben jobb választásnak tűnt mint gtx 970. Későbbi összehasonlítás haverom gépével is engem igazolt.
Tény hogy nem állnak jól, de inkább annak a hibája, hogy a konkurens gyártó direkt erőlteti a saját effektjeit a játékokba, ami mindenhol rontja a teljesítményt, de amd-n még jobban.
Pl.: a hair works a witcher-ben ha nem x64-es tess lenne akkor náluk sem kéne egy gtx 980 a max grafikához 60 fps-el elég lenne egy 970. De itt a lényeg, hogy minél drágább kártyát vegyél, lehetőleg tőlük.. -
Habugi
addikt
válasz
Dyingsoul #16121 üzenetére
Lesz az 100W is egyébként nem Radeon/Polaris esetében? Esetleg csak félrement nekem valami korábban?
Nem mintha aktuális lenne/érdekelne, fogyasztás sosem érdekelt, a hőtermelés simán kezelhető, szóval oké hogy kapjuk majd mindkét oldaltól a szokásos +20-30%-ot alacsonyabb fogyasztás mellett de egyáltalán nem hoz lázba.
Akiknek kimaradt a Maxwell/Hawaii/Grenada kör azokat mondjuk megértem miért lelkesednek/várják.
-
válasz
Dyingsoul #15268 üzenetére
ezért az enyém egy erősen ex has beböfögés volt az előző titánok induló áraira alapozva. a lényeg, hogy nagyobb lesza gap a titan és a ti között, ami indokolja a kettő közötti árkölönbséget is.
de ha valóban hbm2-vel jön, és azokkal a specifikációkkal, akkor én is elkérnék érte annyit az nv helyében. -
hugo chávez
aktív tag
válasz
Dyingsoul #10391 üzenetére
Az lesz az!
(#10392) h1mpi:
(#10393) daveoff:
Na ja, az a 45% is erősen marketingadat volt az alapjában véve még a DX11 API-hoz tervezett motorú BF4 (vagy akármelyik, nem alapjaitól "low levelre" írt játék) esetén. Bár azért néhány szűk területen igenis nagyon jól jöhetett az AMD-nek, úgymint a gamer notiknál, már, amelyikbe egyáltalán bele mert tenni a gyártója AMD APU-t (az MSI a GX szériába pl.), mert ott bizony masszív CPU-limit van az M290X kártya mellett.
De azért 70, vagy akármennyivel több százalék, amennyit soha nem is mondott az AMD, ne terjedjen már! -
sheep
addikt
válasz
Dyingsoul #10314 üzenetére
A nagy kérdés az hogy amikor kijön jövő év elején az OR, akkor miként fog muzsikálni a két cég kártyáin.
Eddig úgy tűnik hogy most az AMD a nyerő, de a kérdés az hogy az Nvidia jelenlegi erősebb (és elterjedtebb) kártyái (970/980) mennyivel lesznek rosszabbak. Ezt pedig előre senki nem tudja megmondani. Majd a gyakorlati tesztekből kiderül.
Mondjuk azt nem értem hogy miért nem lehet már most valami tesztet kiadni hiszen a végleges OR változatot már bemutatták. Rá kellene engedni egy 390-est és egy 970-est
A másik, hogy ez csak az első forgalomba kerülő OR, ezután azt is fejleszteni fogják, és addigra kijönnek az új gpu-k is.
Szvsz lehet hogy az első OR változathoz jobb lesz az AMD, de ez csak az első kör, a meccs még nincs lejátszva.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- Csere-Beszámítás! PowerColor Red Devil Spectral White RX 9070XT Videokártya! Bemutató Darab!
- ASRock RX 5700 XT 8GB GDDR6 Phantom Gaming D OC Eladó!
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf RX 9070 XT 16GB Videokrátya! Bemutató darab!
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Be Quiet! 730W
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- ASUS TUF Gaming F16 FX607JV-QT212 Notebook
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest