- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ricshard444
veterán
válasz Firestormhun #496 üzenetére
Engem a látható Framerate probléma jobban aggasztana, mint a látványbeli különbség
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Tirexi
addikt
válasz Firestormhun #770 üzenetére
Az alap benchmark-al tesztelünk amit innét lehet leszedni: [link]
(#771) Cris99:
Gondolom azért nem, mert a VGA hangja miatt nem tudsz megfelelően koncentrálni.(#773) Casanova*:
Vagy egy zöld NV feliratú tabletta.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Firestormhun #2038 üzenetére
Kedvem lenne, de 32biten az msvcr120.dll hiányzik neki (pedig elvileg fenn van) 64biten meg FRAPS-al összeesik nekem az egész, el sem indul. Pedig FRAPS nélkül gyönyörűen fut, de így nem tudok mérni.
-
HSM
félisten
válasz Firestormhun #2040 üzenetére
Köszi!
Véletlen az ugyanezen nevű 2010-esbe sikerült belebotlanom.
Így már elindul, megy is a 32bites exe a FRAPS-al, de ez meg ablakban fut, 1600*900-ban, amikor rendesen átírtam a konfigfájt, a 64 bites rendesen megy is fullscreen. Te honnan tölötted le, melyik verziót? Vagy van valami tipped, mi lehet a baj nálam? Így hiába mérek ablakban.
Ja, és a FrameCaps kikapcsolós sorokat mindig kitörli a game az ini-ből.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #2056 üzenetére
Ez az eredeti demó, csak ennyire le kellett butítani a motort. Úgy nem adhatsz ki játékot, hogy bármelyik pillanatban elsötétülhet minden. Nagy ötlet volt az eredeti GI, jó volt a minősége, de ha nem stabil, akkor dobni kell. Helyére a Lightmass került, de a motor alapértelmezetten már Enlightent használ, csak az Elementálban ezt már nem cserélték be, felesleges is lenne.
Az Unreal Engine 4-be számos korábban tervezett effekt nem került bele. Egyszerűen vagy nem volt stabil, vagy kevés volt a 8 UAV/pipeline.
Ezt az Epic is megsínylette. Csúszott a fejlesztés és el is kellett adni a GoW jogokat az életben maradáshoz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
válasz Firestormhun #2403 üzenetére
Nocsak, nem győzi meg eléggé az űrtechnológia a usereket?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Asbee
veterán
válasz Firestormhun #3310 üzenetére
Nem meglepő. Az emberek nagy többsége még mindig azt nézi, gyakorlatban mi hogyan működik. Ha az amd ezt folytatja, hogy csak ígéretek vannak, meg papíron jók, addig nem lesz változás. Mert a kisebb szakértői csoportokat az lehet jobban érdekli de a vásárlók nagy részét nem.
Elkövetkező években sok változás jöhet reméljük feljönnek. -
nagyúr
válasz Firestormhun #3310 üzenetére
lesújtó hol a p***ában van már a 300-as széria?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
syberia
veterán
-
#35434496
törölt tag
válasz Firestormhun #3310 üzenetére
Nagyon dúrva. Miért hagyta ezt AMD? Még is mire vàrnak??
-
rocket
nagyúr
válasz Firestormhun #3310 üzenetére
Nem volt meg, 69-31% volt a legnagyobb.
Raadasul 2015 Q1-ben is folytatodik a keszletezesi remalmuk, igy megtovabb fog noni az NV reszesedese, mert nem sokakat erdekelnek a hotermelo felteglaik akarmennyire is olcson adjak.Szukseg lenne surgossen atszervezesre, egyertelmuen latszik, hogy az AMD nem eleg nagy ceg mar ennyi szegmenst fenttartani.
A baj az, hogy egyik szegmensben sincsenek kiemelkedo pozicioban, igy nehez megmondani mitol kene megszabadulni, de elgondolkodtato lenne a desktop cpu es gpu-t dobni, es mobil iranyba menni, ahol meg van remeny.Sajnos kozeleg az ido amit epeszu vasarlo nem vart, johet majd a +5% gyorsulast hozo "uj" termek evente, meg kozepkategorias VGA 300$-ert.
#3339: Annyi info van, hogy 2015 Q2, maga a CEO mondta ev elejen, megnyugtatva a befektetoket, hogy 4-6 honapig semmi ujdonsaggal nem jonnek
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
KAMELOT
titán
válasz Firestormhun #3310 üzenetére
Ezt azzal érte el az NV, hogy csináltak egy aránylag olcsó, de erős és keveset fogyasztó kártyát.
970 még a 290X is veri fele fogyasztással. Árban mégis olcsóbb.
AMD új kártyái sem lesznek jobbak és ez eléggé gáz! 7970-ig okés volt minden utána katasztrófa lett minden!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Laja333
őstag
válasz Firestormhun #4354 üzenetére
Ők mennyire megbízhatóak? Csak mert az ő eredményeik egyediek, nem találtam olyan oldalt, ami akár csak hasonló lenne. Guru3D és Techspot egybehangó eredményeket mért, ez az oldal meg teljesen másat.
-
daveoff
veterán
válasz Firestormhun #4359 üzenetére
Már van hozzá NV driver is
Nvidia 349.90 WDDM 2.0 for Win10 from MicrosoftLG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
letepem
aktív tag
válasz Firestormhun #4359 üzenetére
Bárhogy nézem ez ellentmond a ph-n közölt híreknek! Itt az lett közölve, hogy pont a tonga támogatja csak az összes feature-t.
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
#85552128
törölt tag
válasz Firestormhun #6183 üzenetére
Nemrég említettem én is, akkor az volt a "magyarázat", hogy támogatja csak másképp/megoldható... Úgy látszik mégsem.
Angolul: AMD confirms GCN, including Xbox One GPU, does not support DX12 feature level 12_1
"Hallock said it shouldn’t be an issue that AMD cards only support feature level 12_0 since all the features relevant for games are included in 11_1 and 12_0. Also, most games will stick closely to what the consoles use and will therefore mostly use 12_0. Keep in mind, though, he’s the global head of technical marketing, so his words shouldn’t just be taken as gospel. Computerbase also pointed out Nvidia said the same thing when their Kepler cards didn’t support feature level 11_1."
" If you want a fully compatible DX12 card you should look into getting a Nvidia GTX 960, 970, 980, 980 Ti or Titan X."
Lesznek itt még érdekes dolgok...
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz Firestormhun #6183 üzenetére
Gondolom berakjak majd a Gameworksbe, es lesz a jatekokban DX11 es DX12.1 (regi "szep" idok, amikor a Splinter Cell CT SM1.1 meg SM3.0-val jott.)
Osszel sok GW jatek jon, lesznek jo nagy felbontasu texturak amiknek kelleni fog 4+ GB VRAM
Tegnap bejelentettek a Computexen, hogy az ARK: Dinosaur Hunter is GW jatek lesz, ahoz kepest, hogy PHBlikk cikkiroja szerint kb. 3 eve nem erdekli az NV-t a DGPU piac nyomulnak erosen.
#6184: Ne aggodj a velemeny rovatban millio karakteres cikkben el lesz magyarazva, hogy miert nem szamit
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #6202 üzenetére
Ez még egy márciusi specifikációra épül, azóta már sok dolog változott. Például megoldották, hogy a Kepler TIER_2 szintre kerüljön a bekötési modell szempontjából, illetve az UAV sincs 8 slotra korlátozva, mert bevezetésre került a virtuális UAV. Igaz, az nem cache-selhető, de működni fog a kód. Emellett a Kepler shader fázisonként támogat 8 UAV-t, ezzel a modellel. Tehát amíg ebből nem fut ki, addig nem kell virtuálishoz nyúlni.
A GCN sem stimmel, mert az TIER_3-as bekötési szintű, és végtelen mennyiségű UAV-t támogat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #13203 üzenetére
A broad temporal ambient obscurance nem AO, hanem obscurance fields alapú technika. A AO mellette egy HDAO. Az sample distribution shadows map egy Z partícionáló kiterjesztés. Ez kiegészíti a CHS-t. Ettől hatékonyabb lesz.
Kizárólag az AMD-é a TressFX. A felhasználása szabad csak.
A VXGI AO only opció eleve egy DX11-es effekt volt még 2014-ben, amikor szó volt róla. Azt is elmondták, hogy Full HD-ben egy GTX 770 3,8 ms alatt számolja. Persze ez az akkori kód volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #13356 üzenetére
AMD ordered atomics algoritmust kap, ami az Xbox One-on van. Az ugyanarra jó, mint a ROVs, na jó picit többre, de kell hozzá az AMD DX12 kiterjesztése.
A CR-ből mindenki kimarad, mert TIER_3-as szintet kér, vagyis az az effekt csak Skylake IGP-vel működik. Persze maga az effekt szabványos szóval, amelyik hardver tudni fogja a belső bemeneti lefedettséget az jó lesz hozzá. A light assignment egyébként nem akkora gond, mert az Xbox One-ból átmenthető egy alternatív compute algorimtus ugyanarra a problémára. Az Intel ezt csak azért kéri, mert ez így nekik gyorsabb. A DX11-ben is aktív ez a compute shader, csak meg lehet csinálni aszinkron módban is. Ergo ez mindenkinek megjelenik csak máshogy is számolható.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz Firestormhun #13356 üzenetére
Komolyan ilyenek láttán a röhögőgörcs kap csak el semmi más.
Gyorsan rákerestem YT-on intel igp@ just cause 3 párosra. Csutka lowon 720p-be is 20 fps alatt van.
Oda kár bármilyen fejlesztés. Vagy 3x-osára fog gyorsulni dx12-vel? Erősen kétlem., mondjuk még mindig semmire nem lenne jó mivel még mindig csutka lowról lenne szó.Ez a tipikus esete hogy nekünk lesz xy effekt igaz nem tudsz a játékkal játszani mert akad mint a bün ,de a mienk. INTEL
[ Szerkesztve ]
Next PC Upgrade: 2022
-
Firestormhun
senior tag
válasz Firestormhun #13356 üzenetére
Még egy DX12_1-es prezentáció GDC-n:
Codemasters’ EGO Engine 4.0 Supports DX12 (Raster Ordered Views & Conservative Rasterization)
This session will show the enhanced the visuals created using a threaded CPU based particle system without increased the GPU demands and also cover the changes made to the engine while moving from DX11 to DX12. We will also discuss the graphics effects added using the new DX12 features Raster Ordered Views (AVSM and Decal Blending) and Conservative Rasterization (Voxel based ray tracing) adding even greater realism to the F1 world.
AMD-nek igyekeznie kell Polarissal. 18%-os részesedés mellett nem engedhető meg, hogy minden terméke butább grafikát tud csak megjeleníteni az új játékokban.
[ Szerkesztve ]
...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Firestormhun #13378 üzenetére
Minek kapkodjanak? Mire szamosan jonnek a DX12 gamek ugyis kint van az uj sorozat.
De komolyra forditva, eddig szinte minden DX verzional volt ilyen egyik oldal ezt az effektet tudta, a masik oldal meg amazt. Szerintem az idezet elso fele sokkal erdekesebb mint az eye candy resz.
The F1 2015 engine is Codemasters' first to target the eighth generation of consoles and PC's with a new engine architecture designed from scratch to distribute the games workload across many cores making it a great candidate for DX12 and utilise the processing power of high end PC's.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #13378 üzenetére
Nem csak nekik. A CR-re vonatkozó részek TIER_3-as effektek, mert az Intel csak olyan algoritmust írt, ami belső bemeneti lefedettséget használ, és ezt csak a Skylake IGP támogatja. Azt nem tudom, hogy a Codemasters ír-e rá alternatív kódot. A Just Cause 3-nál van, mert ott az Avalance eleve használ light assignmentet compute shaderrel, csak azt gyorsabban meg lehet csinálni CR TIER_3-mal.
A Polaris nem biztos, hogy támogatni fogja a ROVs-ot, mert a GCN-ben ordered atomics van. [link] - a két konzol ezt támogatja és lesz is hozzá kiterjesztés a PC-s API-khoz. Ez a következő szintje az order funkcióknak. Még ha támogatják is a ROVs-ot, akkor sem igazán lényeges az AMD-nek, mert a konzolból áthozható az ordered atomics képességet használó eljárás, aztán az már marhára hidegen hagyja az AMD-t, hogy a fejlesztők csinálnak-e ROVs alternatívát. Az már észrevehető egy ideje, hogy az AMD nem a többiekhez igazodik, hanem a két konzolhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #15157 üzenetére
Nem kell újratölteni. Egyszerűen csak menj a menübe és kapcsold ki az ambient occlusiont. Lépj vissza a játékba, majd menj be újra a menübe és kapcsold vissza. Ugyanaz lesz az eredménye, mint az újratöltésnek, csak újratöltés nélkül. Ez azért van, mert a játékban az összes ambient occlusion effekt middleware-en keresztül van betöltve. Még a játék sajátja is, hogy betölthető legyen az NV-nek a middleware-je. Ugyanakkor ezt a modell a DX12-nél nagyon nehéz normálisan kivitelezni, mert kell építeni rá egy komplett emulációs réteget, ami sajnos extra memóriát használ, az idő előrehaladtával egyre többet (ez egy bug benne, nem kellene, hogy így legyen). Ha kikapcsolod az AO-t és bekapcsolod, akkor az újraindítja a middleware emulációt, ami a gondot okozza. Egyébként bármilyen más effektet is kikapcsolhatsz, ami memória átrendezést igényel, mert akkor is újraindul a middleware emuláció. Amikor váltasz, akkor látni fogod, hogy a váltásnál picit leesik az fps. A menüben vagy, tehát ez nem baj, de a memória átrendezése megtörténik. 1-2-3 másodperces folyamat. Hasonló problémával küzd egyébként a Gears of War Ultimate Edition, csak ott a fejlesztők gondoltak a middleware hátrányaira, így időnként automatikusan újraindítják az emulációs réteget. Ettől lesz egy mikroakadás, de a játék megy tovább.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Firestormhun #15209 üzenetére
Hát, ezek eléggé egy irányba mutatnak. Úgy fest, vége a mézesheteknek, és kezdődnek a dolgos, szürke hétköznapok
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Firestormhun #15582 üzenetére
Haha... kösz. Keynote közben nem kutakodtam.
Gyorsan átfutom, de majd utána csemegézek... nem rossz.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Firestormhun #15582 üzenetére
Ahogy nézem itt magán a CUDA core-on belül lesz a nagy trükk... alig nőtt a számuk, mégis majd 2x annyi tranyóval...
GP100 achieves its colossal throughput by providing six GPCs, up to 60 SMs, and eight 512-bit memory controllers (4096 bits total). The Pascal architecture’s computational prowess is more than just brute force: it increases performance not only by adding more SMs than previous GPUs, but by making each SM more efficient. Each SM has 64 CUDA cores and four texture units, for a total of 3840 CUDA cores and 240 texture units.
Tehát akkor ez valami vágott cucc még... lehet sok a selejt.
(Vagy csak elírás. )[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz Firestormhun #15582 üzenetére
Hmmm, speed demon megközelítés... Ha 1500MHz-en fog ketyegni a 600mm2-es GPU, akkor a kisebbek?
A többi spec nem mind annyira nem impresszív - az SM-eket átalakították ugyanarra a granularitásra, amit az AMD használ, és kicsit több lett a csuda core és a tex. A sávszélesség persze brutális lesz, meg a 8 kontrollerhez valószínűleg 128 ROP fog csatlakozni. Persze kérdés, hogy ugyanez a chip jön-e le desktopra, mert volt szó arról is, hogy kétfélét csinálnak. Abban is lenne logika - a szerverchiphez nem kell annyi ROP, a desktophoz meg nem kell annyi FP64-es core. Btw., az FP64-es core-ok nem foghatók be FP32 munkára?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Firestormhun #15732 üzenetére
Nyilván van rá racionális magyarázat, de ez akkor is nagyon szarul mutat.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Firestormhun #15814 üzenetére
Lehet csak elirtak.
De ha DX11-es, akkor hatvanyozottan gaz a helyzet. -
#85552128
törölt tag
válasz Firestormhun #15814 üzenetére
Lol, Iron Galaxy a fejlesztő.
Majdnem sikerült még egy Arkham Knightot csinálni
-
nagyúr
válasz Firestormhun #16190 üzenetére
A core-ok nem lesznek gyorsabbak, de a rendszer egy core-ra vetített átbocsátó képessége lehet jobb.
Az 1800 körüli core clock azért érdekes, mert akkor gyakorlatilag 40-50%-os sebességnövekedésről beszélünk órajelből (a memória is ennyivel gyorsabb), és ezen felül hozhat még a részegységek száma és az arch hatékonyságának javulása. Szerintem az FP64 core-ok ki lesznek hajítva, én 4 GPC-re tippelnék, vagy 8, vagy 10 SM-mel (2048 vagy 2560 ALU). Utóbbi esetben nagyon kemény lesz az előrelépés teljesítményben...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
sutyi^
senior tag
válasz Firestormhun #17144 üzenetére
Ez attól függ mit hívunk high-endnek, mert az utóbbi években az árak és az adott pénzért kapott teljesítmény szintek egy hangyaf@sznyit elcsúsztak...
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
#85552128
törölt tag
válasz Firestormhun #18482 üzenetére
Igen, de eddig arról volt szó, hogy csak ősszel jöhet, egy max augusztus végi launch keretében. Nem pedig akár a jövő héttől.
-
rocket
nagyúr
válasz Firestormhun #18482 üzenetére
Pletykak szerint volumen GP106-bol csak Q3 vegen lesz, erre gondoltam, csak rosszul fogalmaztam meg.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Firestormhun
senior tag
-
do3om
addikt
válasz Firestormhun #20585 üzenetére
Na ebben már van oc rendesen.
Nem tudjuk van e ami nem megy ennyit de ha nagyrészt igen akkor gyárilag még adhattak volna neki. Bőven fért volna még sebesség az ára mellé.
Vagy így is jó mert lehet tuningolni nem úgy mint az "OC dreams-t" de ez kibaszott drága. Persze biztos nincs annyi hogy olcsóbban ki tudják szolgálni a lehetséges vevőket.gollo91
AMD Q3 úgy hogy HBM2-őt akar[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
titán
válasz Firestormhun #20586 üzenetére
A 1070 ennyivel erősebb a 980Ti-nél Vagy az egész táblázat egy vicc.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
->Raizen<-
veterán
válasz Firestormhun #20585 üzenetére
Berszar@s a titan, 4k-ban 3x erősebb a 970-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Yutani
nagyúr
válasz Firestormhun #20586 üzenetére
Ebből az is szépen látszik, hogy DX12-ben, azon belül is 4k-n mennyivel jobb a Fury X mint a 980Ti.
#tarcsad
-
korcsi
veterán
válasz Firestormhun #20751 üzenetére
Ha jól értem, a megfelelő körülmények (hőmérséklet) és terhelés mellett a kártya a gyártó által megadott névleges órajelek fölé tudja emelni az órajelét.
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
Motyi
senior tag
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
Hehe, hát ez alapján továbbra is az látszik, hogy a csúcs NV-k körbehugyozzák, legyalázzák és megbecstelenítik az AMD top kariját.Túlzás nélkül.
-
veterán
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
RX 480 eléri min fps-ben a Fury X-et, vajon a 4 vs 8 GB lehet?
A közvetlen ellenfelét meg elveri nem kicsivel, nem olyan rossz ez.[ Szerkesztve ]
solfilo
-
nagyúr
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
vagy nem. tomb raidernél, divisionnél csúnyán befürödtek a játék elejei benchmarkolással.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
mlinus
őstag
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
ez azért elég vicces. A beépített bench egy helyen játszódik, és csak forog a kamera 1 percet, aztán kész. A 2013-as Tomb Raider benchre emlékeztet ahol csak körbeforgott a kamera Lara körül és kész. A ROTTR benchmarkja sokkal jobb, mert ott több helyszín is van.
-
Valdez
őstag
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
Ez nem maxon van.
-
nagyúr
válasz Firestormhun #21647 üzenetére
Más, mert kikapcsoltak dolgokat...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
V!ck
aktív tag
válasz Firestormhun #23801 üzenetére
Tegnap este kiprobaltam. Nagyon jol nez ki es ahoz kepest nem igenyel eros gpu-t, R9 380-on 30fps @1080p. Mondjuk a 2gb vram keves neki, jelenetvaltaskor iszonyatosan nagyokat akad. Rendszermemoriabol is 7gb-ot eszik, szoval tippre meghalalja a 16-ot.
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.