- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Ebből az első talán az első megúszható olcsón. Az az egy mágnesszelep csere nem lehet túl vészes.
Az automata váltó gond, viszont már zsebbe nyúlós is lehet. Első körben nézni kell egy váltóolaj szintet. Ha az megfelelő akkor viszont bontani kell a váltót.
A P0785 az a 2-3 fokozat váltószolenoidja asszem, maga a mágnesszelep nem drága de a Volvoknál a cseréhez ki kell bontani a teljes bal futóművet, le kell engedni a motort és a váltót bölcsővel együtt, legalábbis a gyári leírás szerint úgy cserélhető. De úgy tudom ritka amikor elég csak egy szolenoidot cserélni az egész szeleptömb helyett.
Ha váltófelújítás lesz belőle akkor az 250-400 000 között.A P0740 miatt nem aggódnék,az a másik hiba miatti "vészprogram" velejárója szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
runner 125
nagyúr
Olajból vegyétek meg bele a gyárit, de itt már nincs értelme, főleg ha 30k-val ezelőtt cserélve volt.
Duna Autónál keressétek Etyit (Karácsonyi János), ő tud korrekt áron, én is tőle vettem.Haverodé, ugye? 450k km van benne, nem? Akkor az már erősen váltócserés, felújítós mutatvány.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Alvin_ti4200
félisten
PSA? Valamiért úgy rémlett, Renault, a PSA-tól nem rémlik 1.9-es dízel motor ebből a korszakból, aztán lehet, kihagy a memóriám Végül is, nem is olyan fontos. Egy huzamban nagyjából 15 km-t mennék vele, jellemzően enhye dugóban vagy dugó nélkül (előbbi az esti, utóbbi a kora reggeli órákra jellemző). Az én S40-emben (második generációs, abból is a fészlift) 160 ezer km/8 év a vezérműszíj csere intervalluma gyárilag (1.6 szívó benzin), szóval annyira azért nem kiborító az Évente amúgy 15-16 ezer km-t megyek, ennél kevesebbet nagyon ritkán, max picit többet, ha messzire utazom. Benzinesből kevés eladó van, azért érdeklődtem igazából az 1.9D iránt.
-
hdman
őstag
Bírom ezt a ne használd rövid távra dolgot a kezelésiben. Belefingani azért lehet, vagy azt is tiltja? világos, hogy nem tesz neki jót, végig jéghidegen fut, kopik a motor ezerrel,zabál mint a fene, ráadásul a károsanyagkibocsátás is az egekben van. Én most egy hónapból 3 hétig reggel 4kor megyek 3 km-t, aztán délután 2kor 3 km-t haza, aztán a 4. Héten napi 120km 2x60as felosztásban. Nem tudok mit tenni, el kell indítanom -10ben is reggel, bármennyire sajnálom,mert azért nem fogok bicajra pattanni egy fasza lefagyott ónos, jeges úton. Plusz lusta is vagyok rá, de ez már egyéni szocproblem Azért bárhogy is nézzük és bármennyire is szeretem az autómat, mégis csak egy használati tárgy, ő legyen értem, ne én érte, és ha már valakinek szopni kell, akkor inkább legyen ő....
Sopron city :)
-
nesa
veterán
Aham, értem, szóval hirdettem, akkor jogos hogy törölted, többet itt nem hirdetek.
De hogy a topikhoz is szóljak, nekünk egy 2012-es évjárat körüli XC70 2.4D van tervbe,olyat keresünk majd ami első gazdás sérülésmentes.
Szóval egy ilyen Volvo van tervbe véve, meghallgatok minden érvet ellenérvet a típus mellet. -
outsiders
aktív tag
A mögöttem lévő hely nem nagyon érdekel Első generációs 2004-es S80-ban ültem már többször, abban durván sok hely volt, plusz a Corollában is elférek, nem szűkös még az sem.
Igazából a v70 lenne talán a legjobb autó, de azt valahogy nem veszi be a gyomrom, feleségemé még annyira sem, max a harmadik generáció néz ki abból valahogy (az s80 alapú), de az már elég drága nekem, 2 milla körül nézelődök, plusz a többi költség.
Kézi váltót szeretnék inkább, szeretek kapcsolgatni, a városban gyűlölöm csak, de oda a volvo nem fog menni gyakran.Köszönöm FeRRaR1 Neked is a tapasztalatot, néztem azt a posztodat korábban
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Az XC70 szép (az XC90 még inkább, azért feleségem nagyon oda meg vissza van), de az csak összkerék és automata kombóban van, ami olyan költségkupacot borítana rám, amit nem szeretnék bevállalni Nagyobb a fogyasztás és a kézi váltót preferálom, a 4x4 szintén plusz fogyi és extra nagyértékű alkatrész úgy, hogy nem használnám ki. A v70-t ültetve nagy felnin (Heico optikai tuningos pl) lehet vizuálisan elviselhetővé tenni, kb olyan nekem, mint az Accord kombi..... Halottas kocsi
Köszönöm, hogy ötletelsz és próbálsz segíteni Saab 9-3 ami még so-so bejön, de a Volvok sokkal inkább. VAG nem játszik, ott egyedül a Seat Exeo kombi szimpatikus, de az is kicsi, olyan áron mint a V50-es Volvo.
A svéd acél iránti vágyam mindig visszatér évről évre, 28 évesen nem sok ilyen hülye van aki ezekre gerjedszerk: [link] ez a nagyon gyanús kategória ezen az áron, vagy az év vétele?
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
FeRRaR1
őstag
Csak teljesen fapados, se xenon, se első vagy hátsó park radar, vagy radaros tempomat, mivel nincs fényszóró mosó, így nincs winter pack, szóval ülés fűtés sincs, se fűtött ablakmosó fúvókák vagy tükrök, gondolom akkor nem is csukódnak záráskor, nincs ülés & tükör memória, félbőr (alacsonyabb minőségű) beltér, se normális audió, navi, sötétített üvegek, kis hátsó spoiler sincs, oké, kulcs nélküli indítás az ritka, de én imádom.
Azért ez rettentően sovány egy Volvótól, megfejelve egy közepesen magas kilométerrel... Jó persze viszonylag olcsó, de az hogy a fényszóró magasság állítás meg az elektromos ablak az extra lista azért egy rossz vicc.
Nem azt mondom, hogy mind legyen benne, és full full extra mindenáron, de azért egy fullbőr, premium audio, sötétített üveg, memória pakk, parkradar elöl hátul bent lehetne egy egészséges minimumnak.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
Köszi, egy telefont megeresztek neki, meglátjuk mennyire simlis a nepper Az extrák nélkül tudok élni, Toyotám van..... (legyen klíma meg tempomat, a többi csak hab a tortán). Ennyiért teljesen full extrás 2gen v70 is van a széria végéről, csak azt a puttonyt kell emésztgetni.....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
FeRRaR1
őstag
Nekünk is volt egy S80 D5 MK1 570e, és hibátlan volt. De ez leginkább a szerviz történettől függ, mert olyan is volt amin sorba mentek tönkre a dolgok, mivel megvárták a teljes periódust mindig, sőt néha még rá is húztak pár hónapot vagy 4-5e kilométert. Pont 340e körül kezdtek elő jönni a gondok, leragadó szelepsor stb...
No meg a 185-ös D5 nem annyira elpusztíthatatlan mint az elődje, lehet gond a vákuum motortartó bakokkal, szívócső hossz állító rendszerével, pillangó szelepekkel, kis műanyag bisz basz alkatrészekkel, amiket horror árban cserélnek.
Persze így is jobb dieselek közül való, de inkább a ~205 két turbósat venném, ha már D5 a jobb gáz reakció, és sok 185-ös hibát javítottak rajta.
Nem is az hogy annyira kütyü buzi vagyok, de ha nem kell a kulcshoz nyúlni, akkor ezerszer kényelmesebb a kocsi használat, memóriás ülés szintén, mivel asszony is használja, rohadt idegesítő volt a V50-en mindig tükröket meg ülést állítani. Ha szépen szól a jó audio rendszer, az sem baj szerintem, mellé jár a kékfogas telefon is, az megint jó, ha kormányról fogadsz hívást, biztonságos, kényelmes, nem raknak meg érte a rendőrök... Sötétített ablak jól néz ki, takar a kíváncsi szemek elől, kényelmesebb a hátsó utasoknak. Ha télen a jég hideg bőrt felfűti a gép, az sem egy hátrány... Szóval ez inkább kényelem mint kütyü mánia.
Pl a radaros tempomat helyett én vezetek németbe, de 1000km feletti távnál egyáltalán nem bánom, hogy figyel a gép is, jelez, csipog, villog, sőt ha kell fékez, akár állóra is. Egyel több őrszem vigyáz a családomra, nem volt még rá szükség, ne is legyen, de előfordulhat egy olyan pillanat hogy pl ásítok egyet, vagy nem figyelek pár másodpercig és ott lenne a baj. Biztonság érzetet ad, hogy ha te hibáznál, még van egy második védelmi vonal, mielőtt csatt lenne belőle.
-
-
-
-
-
belaazallat
addikt
az még olcsó is volt nekem 5000Ft ért szedték ki a rendszeres szerviz feliratot.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
Na igen, ott elég nagy a népsűrűség, itt nem hiszem, hogy megérné nekem.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-
Hmm lehet én keverem össze , de amit én linkeltem az is 1.8-as és a tiéd is. Mi a különbség a két motor között?
Amúgy amit linkeltél azt is néztem, nagyon szép annak is a színe, meg az autó is jónak tűnik.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Köszönöm szépen a segítséget és xeon.Szabi is. Tavaszra tervezem az autó vásárlását. De néha elcsábul az ember fia
Maga a futómű amiről szó esett az általánosan lett írva vagy van valami típus hibája?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Egyszer majdnem sikerült vásárolnom egyet, ezt meg is írtam egy kis prózában. Csak előttem egy pár órával elvitték, miközben már előre le volt tárgyalva. Azóta meg össze jöttek dolgok amire sajnos a költség egy részét másra kellett fordítani. De majd tavasszal újból nekilátok a felkutatásnak. Ha csak ki nem kelek magamból és elrepülök Svédországba és hazahozok egyet
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
Csak kb. nettó sehol nincsen megbízható infó arra hogy az új autókban mi van. Pl. tucson 1.6 turbó benzines dct milyen, száraz vagy olajos.
Cvt ahogy utánanéztem csak erős autókban ok. Nyomatékszegény/gyenge mociknál idegtépően nyavalyog. A hrv 1.5 cvt-re majd minden tesztelő panaszkodik (német/angol teszteket is néztem dögivel).
De pl. az 1.5 turbós ami civic cvt-vel mindenkinek tetszik. Van elég nyomaték benne.Pl egy 1.5 turbós cvt-s hrv már jöhetne (ha lesz).
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem pont hogy jobbak lesznek ezek a négyhengeresek, mert teljesen a Volvo szakemberei fejlesztették, az hogy kínai pénzből az pont mindegy, jobb mint a korábbi ford sor 4-ek, ahol csak át emelték a "remek" 2.0 TDCI-t. Vagy a még annál is jobb 1.6 PSA dieselt... (Pfejjj)
A lényeg az hogy négyhengeres, és érződik, akár egy 5-6-8 hengeresből ülsz át, érződik nagyon is. De még ennél is nagyobb probléma az általános minden műanyag, és minőség romlás. Konkrét példáim: Most volt nálam egy 2016 V40 D2 (1.6 PSA) Szörnyű és undorító műanyag és ragasztó szag van bent, minden elvékonyított műanyag a kesztyűtartótól a térkép (üccsi) tartóig, kopogós, vékony undorító műanyag. És az az autó, egy Ford focus padlólemez, egy Peugeot diesel motorral, és Volvo emblémával (egy rossz vicc, megkérdeztem pár nőstényt, válaszok, szép mert fehér, szép mert fekete R design, szép mert új. Megkérdeztem egy kollégát aki előtte vezette: Váltó szar, büdös belül, kicsi, hangos.
Most van nálam egy 2016 XC60 D4, csere autó a szerviztől ingyen egy hétre, mert rosszalkodott az XC90 memóriás tükre, ülés jó volt, de a tükör össze vissza mozgott. + pár apróság miatt beadtam. Lényeg ugyan az a full műanyag, kicsit puhább és vastagabb, "prémium" érzetű (hehe) beltér, de a start stop az mind a kettőbe undorító, ahogy a négyhengeres beindul az valami borzalom. Hangos és ráz. Sokkal de sokkal rosszabb mint pl bármelyik saját. Beülök az S80-ba, bőr illat fogad, minden vastag, nincs olcsósított benyomása, teljesen más kategória. A Volvo mert más lenni, most meg kezd VW -sedni, gondolom hogy nagyobbat kaszáljanak, és ez gondolom a vásárlók 90%-át nem érdekli, a többit meg leszarják. De ez a kettő amit próbáltam valami borzalom, szinte fáj a fejem a műanyagszagtól. Soha nem kellene egyik sem, az Autógyártás aranykora az kb 85'-2008 között volt (saját vélemény, ki lehet röhögni) akkor még nem cseszték el a motorokat a normák, nem volt ennyire gáz a beltér minősége, bár persze ezt gyártó is válogatja, de a Mercedes is amit csinál az vicc, mindenhol nézzen ki jól kintről, meg full led, belül meg kuka az egész, E vagy akár a fapados S osztály, Volvon ugyan ezt érzem és fáj.
-
lorcsi
veterán
városban is lenne használva..és nem szeretném, ha leené a gatyámat
bár ha teljesítményt akarunk akkor valamennyire ez is benne van a pakliban..
a másik ami még talonban van a civic...szintén 2008-12-ig..
de ebből is az 1.8-tól nézem
még azt nem tudom melyik a frankóbb[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ha nem vettem volna meg nyáron a C30-at, most [ezért] rohannék ki azonnal.
Faceliftes V50 2.4i motorral, ez kb. a fehér holló kategória - eddig minden 2.4i amit láttam még a facelift előtti volt, szerintem 2007 körül hagyhatták abba ennek a motornak a gyártását - ennyi pénzért alkalmi vétel."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Kevés a kép sajnos igen, viszont itt van a határ mellett, szóval aki GyMS megyében lakik, nekik nincs messze.
Azt írja, hogy van téli-nyári gumi, éves autópálya matrica és érvényes műszaki is, szóval nagy baj nem lehet vele. 5000 euró.. istenem.. ilyen gyönyörű 17-es felnikkel.. itthon a végén 2M-ban megáll.
Én meg 7800-ért vettem az 1.6-os C30-at (ok, 33.000 km-el)."Less but better" - Dieter Rams
-
belaazallat
addikt
195/55 R15
178200 -nál vettem a kocsit, kb 181-182 körül raktam fel rá a papucsokat. most 191 fölött jár az óra, szóval 9-10 ezer km lehet benne. Többször csúnyán padkáztam, mert vacak helyen tudok parkolni este nehéz beállni jól, plussz béna is voltam, de csak egyszer kellett megigazítani, mert eresztett.Messze van a vezetési stílusom a gumi határaitól. Bár ebbe én is belerongyoltam, 60nál nem úszott fel.
Télen meg csak városban 2 napig volt hó. Szűz hóban baromi jó volt, latyakban egyszer kitört a fara, de akkor derékszögben fordultam nagy sebességgel.
Majd a gumis topicba rakok fel képet. Most nyüstölve lesznek, gumik is kocsi is, költözünk.
Szerk: off
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-