Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Értelemszerűen jobb a tágasság -főleg, hogy külső méreteiben nem érződik, de 95%-ban csak ketten használjuk, hátul meg nem is ülök.
Vezetőoldali hely tekintetében egy Golf VI vagy egy Volvo V50 is jöhetne simán. De másik topikban leírtam már, hogy nem akarok ezen erőlködni már bizonyos okok miatt.
-
rbalint88
addikt
Nehogy azt hidd. Haver 182cm, csajom alig bírta bepasszírozni magát mögé a hátsó ülésre, pedig nem egy égimeszelő (165). A Golf4-ben több hely volt, amit ugye pont a hátsó lábtér miatt köpködnek. Accordban is baromi vastag az ülés, a lábfejed se tudod bedugni alá rendesen, szóval totál szopó a hátsó sor.
Amellett a gyereknek lába is van, amit a gyerekülésből általában előre kilógat, aztán még rugdos is vele. szóval az biztos, hogy nálunk valami "sztreccslimó" lesz a kölökszállító, mert igen rosszul viselem a rugdosódást. -
nesa
veterán
-
nesa
veterán
Varunk választ egyszervizbol a kerdesunkre ,most ket opcio van ha nem kotom be magam nyiltan fenyeget hogy a start stop rendszer a bekotesig nem aktiv, en azert inkabb bekotom magam, a masik jarhato opcio ha meg kell alni, gyorsan 2x kuplungolok ugy nem all le.
Megkoveztek erte de nekem/nekunk kicsi ez az auto, nyomor az egesz max2 gyerekre jo.
-
belaazallat
addikt
Én úgy vettem a V40-et, hogy csak kulccsal nyitható, az egyik központi zár nyitóban nem volt elem, a másikban meg le volt merülve, 2 db elem és hoppla működött.
Viszont jó hogy mondod a térdeplést az ülésre, takarításkor gyakran betérdelek az ülőfelületre, de eddig megúsztam a hibát, kop-kop.
Más:
Találtam kárpitost, aki sokkal olcsóbban bevállalta a 4 ajtót újra kárpitozásra.
Ilyen volt:Más:
Jobb hátsó ajtónál más színű, és más anyagú ragasztóval volt felrakva a szigetelés, illetve néhány szivacs elem sem volt benne. Ez jelent valamit? Esetleg cserélve volt? -
Peti78
őstag
Jah igen! A légzsák visszajelzője világít. Nem volt idő tüzetesen átvizsgálni az autót, mert elég későn mentünk. Ez az a véleményem, hogy bár az extrák megléte, mitöbb működése sokat jelent az árban, ugyanakkor el lehet nélkülük lenni. ilyen árkategóriában nekem pl fontos, hogy jól szóljon a hangrendszer. Nameg a gumik állapota, és másik évszakos normál állapotú gumigarnitúra.
-
Peti78
őstag
Az ülésfűtés, és csak kulccsal nyitható. Azt hiszem ennyi. A napfénytető szépen működik. A váltószoknya és a kézifék kopott, de ezek filléres problémák. Ezektől eltekintve tényleg megkímélt, rendberakott járgány. Ami tetszett nagyon, hogy az eladón látszott, hogy büszke erre a Saab-ra.
Mindenképpen szeretném még összehasonlítani egy 2.4 es és/vagy egy 2.0 T S60-nal. Kíváncsi vagyok, hogy gyorsulás/nyomaték és a menettulajdonságok tekintetében mit tudnak ehhez a Saabhoz képest.Még anyni, hogy nyári gumik vannak rajta, és elég hamar cserések.
-
Peti78
őstag
Köszi, elgondolkodtató hozzászólásokat kaptam.
Más: Tegnap megnéztük, próbaköröztünk ezzel. Nagyon egyben van az autó, pár extra nem működik, de úgy megy mint a veszett. 140-re úgy felröppent, hogy észre se vettem. Futómű, fékek, kuplung ÁÁÁ. Nagyon tetszett. A váltó maga az álom. Elgondolkodtam rajta nagyon. -
aero.
veterán
Bocs, most keltem fel.
Amit BigBlack nézeget 9-3-asok, azokra értettem. Szóval ettől kezdve már oké:
A b205-nél (nekem ez van) figyelni kell az olajra nagyon, szűrőkosár takarítás 60 ezrenként, max 8-10 ezres csereperiódus. Nálam is volt már főtengely síkolás, lánccsere stb. anno. Most van benne 330e. Cserébe megy, mint a hülye és nagy benne a tuningpotenciál (az a B207-ben is van
)
-
BigBlackDog
veterán
Wut?
Kezdem elveszteni a fonalat. Ha jól látom, akkor a későbbi 9-3-akban GM féle 2.0T volt. De OK, így összeáll a kép, ezek 2003-tól voltak.
-
16" a legkisebb ami felmegy rá a fék miatt.
Este vettem egy garnitúra Dunlop SP Winter Sport 4D 205/55 R16 91H-t Vectra C lemezfelnin (csereszabatos, thx GM), 2014-es sütés, egy szezont futott (szavahihető embernek tűnt, házhoz mentem érte). 6,5 / 6 mm profil. 50 papír.Viszont nem tudtam átcserélni, kajakra meghúzhatták légkulccsal. Holnap gumis. :/
Amúgy 215/55r16 lenne a gyári méret, de V6-os Vectrán is 205/55r16-ot használtam.
Szerk.: nézegettem a CC-t, rájöttem, nem nekem való, tavasztól őszig szinte minden hétvégén megyek 400-500 km-t. Meg drága is lett volna 18"-ban.
A 17"-es felnit elvetettem, mert nem a FL Aerora való, én meg szeretem a gyári kiállást. -
6120
tag
Pont ugyanez volt nálam is: v70 vs accord kombi (ill. még mondeo, de ez gyorsan elvérzett)
A honda egyel frissebbnek hat, de azt csak benzinnel vettem volna. Az meg mint a fehér holló...
Volt azért pár, amit megnéztem belőle, de azok kivétel nélkül nagyon lefingott állapotúak voltak. Pedig nem a lista 'aljáról' válogattam. Nagyon nem...Persze volvóból is volt lyukrafutás rendesen; kiskunnekeresd, murvás telep, képen oké az autó, az ára is ezt tükrözte. Hívom az embert, h szépet keresek, nem töröttet, nem dohányzót. Ó, ezpontilyen.
De mondom, h nem akarok pestről leautózni, egészdélutánt elb@szni, ne raboljuk egymás idejét, ha nem ilyen akkor úgysem veszem meg és csak ideges leszek. Ó, deezténylegszép.
Megnézve: 150ezret tolattak vele kb. A motorja nagyjából rendeben volt, az automata inkább rossz volt, mint jó, de még bőven vállalható. (persze kiszerelve a roló, meg a kutyarács). Belül erőből dohányos szag ill. vezetőoldaról/szemből kapott egy nagyobbat. Még a motortakaró műanyag is el volt törve és a biztonsági öv két évvel volt fiatalabb mint az autó.
Aztán meg hápogtak a kedvenc kérdésemre (ÉS-EZT-ÍGY-HOGY?). -
6120
tag
'Oszt abba lehet majd háromezeré' tankolni!
Egyébként sosem vezettem még dízel bmw-t. Igaz benzinest sem sokat (e21, e30 és '02-es). Ezekből egy szépet legalább annyira szeretnék hétvégi autónak, mint egy Amazont. Á nem, a volvót mégis jobban...
Hmm, a hahun sok nincs belőle az is 'jóáras'. Öö, a mobilén sem népautó. A jóárast visszaszívom; kint mégdrágább... -
6120
tag
Én is vezettem ennyit futott 5éves s60at d5+6os automatával. Az kb. havonta volt olajcserén és félévente a váltóban is cserélték a löttyöt. Nem mondom, h nem lehetett volna már pénzt locsolni a váltóra, de még messze nem volt gáz. Mivel autópályán használták egyedül, simán 'meg lehetett volna órázni' 200ra.
A saját v70emben is 6os automata van. Én szeretem... Mondjuk ebben tényleg csak 210k van.
Ha megkotlana a váltó nyilván több lenne mint a kéttömegű cseréje, de azért nem feleannyi...
(értem én, h az s70-ben még csak az ötös van és h az nem extratartós)Az mondjuk tény, hogy a kéttömegű-gondot egyel egyszerűbb észrevenni vásárláskor. Ill. nem bántásból mondom/írom, de ha valakinek hitel kell a 1.5 milliós autóhoz, akkor annak inkább ne a volvo legyen a köv. autója. Vegyen egy szép II-es octáviát, annyiért már bőven kapni.
-
FeRRaR1
őstag
Nem belekötni akarok, de ennyi idősen már mi nem kerülendő ennyiből? Ha vaj simán vált hidegen melegen, oda vissza nagy gázra elindulásra sincs rántás, akkor megveheti, egyből egy olaj csere, és jó lesz nagy valószínűséggel. Nekem 3-4 éve a 6-os geartronicra 320e-s ajánlatot kaptam, pedig csak egy picit rántott napi első elindulásnál...
Más, 4100 sem jó neki
-
Még diákként sokat dolgoztam az Audinál Győrben. Volt, hogy hetekig a sor legvégén voltam, ahol az utolsó munkafázis a fényszórók beállítása, majd be kell ülni az autóba és irány a fóliázás vagy az utólagos javítás, esetleg kijárni a kinti parkolóba.
Elég sok jobb kormányos kocsi volt, persze az más, amikor kell vele menni 200 métert, meg az is más, amikor a való életben használja az ember, de éppen amit a kolléga is említett, hogy előzésnél ha egyedül ülsz benne, akkor sok esetben elég necces a mutatvány. -
lolal
senior tag
Én is ültem már jobb kormányos verdában , nem a vezetés technikát mondanám nehéznek , hanem egyszerűen a hétköznapi használatot. Pl egy két sávos úton mint az 5 ös vagy 7 es életveszély előzni , ha egyedül vagy.
Persze ha barátnő , feleség vagy akárki melletted ül és "tudósít" akkor könnyebb , de mégis csak a vezetőnek kellene felbecsülnie a lehetőségeket. Meg egy nagy ívben balra kanyarodásnál is előnytelen. Persze megszokható , de nem ide van kitalálva ez látszik. -
Weareus
addikt
Ha jól tudom:
Vám + áfa + eredetvizsga jön rá. (Csak tudnám, hogy a vám minek, hiszen a regadó is egy, ha úgy tetszik bújtatott vámforma, tehát lényegében eu-n kívüli autóra 2x fizettetnek veled vámot...)
Az meg már így sok, főleg hogy fentiek nélkül nekem az osztrákból behozott V70-em (240 E HUF vételár mellett) még plusz 380 E HUF-ban állt meg, csak papír oldalát tekintve, tehát alapból is, eu-s behozott autóra is aránytalanul, igazságtalanul sok az illeték. -
Rivaul
addikt
-
lolal
senior tag
Szürke ezüst sajnos ...
Ma sikerült belehajtanom egy méretes kráterbe
. Állt benne a víz , a kutya nem vette volna észre hogy az kátyú
. Nem mentem gyorsan olyan 30 - 40 között , de rendesen koppant egy nagyot a bal első . Kissé meg is ijedtem , ezért megálltam megnézni. Különösebben nem láttam rajta semmit. Majd elindulás után sem hallottam semmi kopogást. Szerintetek nem lett baja
-
AMDFan
addikt
Ezek a külföldön összejött alacsonyabb fogyasztási adatok nem lehet, hogy összefüggésben vannak azzal, hogy horvátban illetve ausztriában kisebb átlagsebességgel közlekedünk? Mert itthon az M6-oson végigdurrantok 150-el, de ugyanezt ausztriában például esélytelen megtenni. Ha pl az M7-esen megyek akkor is alacsonyabb a fogyasztásom, mert a forgalom miatt nem tudok olyan tempóban menni ahogyan kedvem tartja.
-
belaazallat
addikt
195/55 R15
178200 -nál vettem a kocsit, kb 181-182 körül raktam fel rá a papucsokat. most 191 fölött jár az óra, szóval 9-10 ezer km lehet benne. Többször csúnyán padkáztam, mert vacak helyen tudok parkolni este nehéz beállni jól, plussz béna is voltam, de csak egyszer kellett megigazítani, mert eresztett.Messze van a vezetési stílusom a gumi határaitól. Bár ebbe én is belerongyoltam, 60nál nem úszott fel.
Télen meg csak városban 2 napig volt hó. Szűz hóban baromi jó volt, latyakban egyszer kitört a fara, de akkor derékszögben fordultam nagy sebességgel.
Majd a gumis topicba rakok fel képet. Most nyüstölve lesznek, gumik is kocsi is, költözünk.
Szerk: off
-
Kevés a kép sajnos igen, viszont itt van a határ mellett, szóval aki GyMS megyében lakik, nekik nincs messze.
Azt írja, hogy van téli-nyári gumi, éves autópálya matrica és érvényes műszaki is, szóval nagy baj nem lehet vele. 5000 euró.. istenem.. ilyen gyönyörű 17-es felnikkel.. itthon a végén 2M-ban megáll.
Én meg 7800-ért vettem az 1.6-os C30-at (ok, 33.000 km-el). -
Ha nem vettem volna meg nyáron a C30-at, most [ezért] rohannék ki azonnal.
Faceliftes V50 2.4i motorral, ez kb. a fehér holló kategória - eddig minden 2.4i amit láttam még a facelift előtti volt, szerintem 2007 körül hagyhatták abba ennek a motornak a gyártását - ennyi pénzért alkalmi vétel. -
lorcsi
veterán
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem pont hogy jobbak lesznek ezek a négyhengeresek, mert teljesen a Volvo szakemberei fejlesztették, az hogy kínai pénzből az pont mindegy, jobb mint a korábbi ford sor 4-ek, ahol csak át emelték a "remek" 2.0 TDCI-t. Vagy a még annál is jobb 1.6 PSA dieselt... (Pfejjj)
A lényeg az hogy négyhengeres, és érződik, akár egy 5-6-8 hengeresből ülsz át, érződik nagyon is. De még ennél is nagyobb probléma az általános minden műanyag, és minőség romlás. Konkrét példáim: Most volt nálam egy 2016 V40 D2 (1.6 PSA) Szörnyű és undorító műanyag és ragasztó szag van bent, minden elvékonyított műanyag a kesztyűtartótól a térkép (üccsi) tartóig, kopogós, vékony undorító műanyag. És az az autó, egy Ford focus padlólemez, egy Peugeot diesel motorral, és Volvo emblémával (egy rossz vicc, megkérdeztem pár nőstényt, válaszok, szép mert fehér, szép mert fekete R design, szép mert új. Megkérdeztem egy kollégát aki előtte vezette: Váltó szar, büdös belül, kicsi, hangos.
Most van nálam egy 2016 XC60 D4, csere autó a szerviztől ingyen egy hétre, mert rosszalkodott az XC90 memóriás tükre, ülés jó volt, de a tükör össze vissza mozgott. + pár apróság miatt beadtam. Lényeg ugyan az a full műanyag, kicsit puhább és vastagabb, "prémium" érzetű (hehe) beltér, de a start stop az mind a kettőbe undorító, ahogy a négyhengeres beindul az valami borzalom. Hangos és ráz. Sokkal de sokkal rosszabb mint pl bármelyik saját. Beülök az S80-ba, bőr illat fogad, minden vastag, nincs olcsósított benyomása, teljesen más kategória. A Volvo mert más lenni, most meg kezd VW -sedni, gondolom hogy nagyobbat kaszáljanak, és ez gondolom a vásárlók 90%-át nem érdekli, a többit meg leszarják. De ez a kettő amit próbáltam valami borzalom, szinte fáj a fejem a műanyagszagtól. Soha nem kellene egyik sem, az Autógyártás aranykora az kb 85'-2008 között volt (saját vélemény, ki lehet röhögni) akkor még nem cseszték el a motorokat a normák, nem volt ennyire gáz a beltér minősége, bár persze ezt gyártó is válogatja, de a Mercedes is amit csinál az vicc, mindenhol nézzen ki jól kintről, meg full led, belül meg kuka az egész, E vagy akár a fapados S osztály, Volvon ugyan ezt érzem és fáj.
-
Csak kb. nettó sehol nincsen megbízható infó arra hogy az új autókban mi van. Pl. tucson 1.6 turbó benzines dct milyen, száraz vagy olajos.
Cvt ahogy utánanéztem csak erős autókban ok. Nyomatékszegény/gyenge mociknál idegtépően nyavalyog. A hrv 1.5 cvt-re majd minden tesztelő panaszkodik (német/angol teszteket is néztem dögivel).
De pl. az 1.5 turbós ami civic cvt-vel mindenkinek tetszik. Van elég nyomaték benne.Pl egy 1.5 turbós cvt-s hrv már jöhetne (ha lesz).
-
Egyszer majdnem sikerült vásárolnom egyet, ezt meg is írtam egy kis prózában. Csak előttem egy pár órával elvitték, miközben már előre le volt tárgyalva. Azóta meg össze jöttek dolgok amire sajnos a költség egy részét másra kellett fordítani. De majd tavasszal újból nekilátok a felkutatásnak. Ha csak ki nem kelek magamból és elrepülök Svédországba és hazahozok egyet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
FeRRaR1
őstag
Nekünk is volt egy S80 D5 MK1 570e, és hibátlan volt. De ez leginkább a szerviz történettől függ, mert olyan is volt amin sorba mentek tönkre a dolgok, mivel megvárták a teljes periódust mindig, sőt néha még rá is húztak pár hónapot vagy 4-5e kilométert. Pont 340e körül kezdtek elő jönni a gondok, leragadó szelepsor stb...
No meg a 185-ös D5 nem annyira elpusztíthatatlan mint az elődje, lehet gond a vákuum motortartó bakokkal, szívócső hossz állító rendszerével, pillangó szelepekkel, kis műanyag bisz basz alkatrészekkel, amiket horror árban cserélnek.
Persze így is jobb dieselek közül való, de inkább a ~205 két turbósat venném, ha már D5 a jobb gáz reakció, és sok 185-ös hibát javítottak rajta.
Nem is az hogy annyira kütyü buzi vagyok, de ha nem kell a kulcshoz nyúlni, akkor ezerszer kényelmesebb a kocsi használat, memóriás ülés szintén, mivel asszony is használja, rohadt idegesítő volt a V50-en mindig tükröket meg ülést állítani. Ha szépen szól a jó audio rendszer, az sem baj szerintem, mellé jár a kékfogas telefon is, az megint jó, ha kormányról fogadsz hívást, biztonságos, kényelmes, nem raknak meg érte a rendőrök... Sötétített ablak jól néz ki, takar a kíváncsi szemek elől, kényelmesebb a hátsó utasoknak. Ha télen a jég hideg bőrt felfűti a gép, az sem egy hátrány... Szóval ez inkább kényelem mint kütyü mánia.
Pl a radaros tempomat helyett én vezetek németbe, de 1000km feletti távnál egyáltalán nem bánom, hogy figyel a gép is, jelez, csipog, villog, sőt ha kell fékez, akár állóra is. Egyel több őrszem vigyáz a családomra, nem volt még rá szükség, ne is legyen, de előfordulhat egy olyan pillanat hogy pl ásítok egyet, vagy nem figyelek pár másodpercig és ott lenne a baj. Biztonság érzetet ad, hogy ha te hibáznál, még van egy második védelmi vonal, mielőtt csatt lenne belőle.
-
outsiders
aktív tag
Köszi, egy telefont megeresztek neki, meglátjuk mennyire simlis a nepper
Az extrák nélkül tudok élni, Toyotám van.....
(legyen klíma meg tempomat, a többi csak hab a tortán). Ennyiért teljesen full extrás 2gen v70 is van a széria végéről, csak azt a puttonyt kell emésztgetni.....
-
FeRRaR1
őstag
Csak teljesen fapados, se xenon, se első vagy hátsó park radar, vagy radaros tempomat, mivel nincs fényszóró mosó, így nincs winter pack, szóval ülés fűtés sincs, se fűtött ablakmosó fúvókák vagy tükrök, gondolom akkor nem is csukódnak záráskor, nincs ülés & tükör memória, félbőr (alacsonyabb minőségű) beltér, se normális audió, navi, sötétített üvegek, kis hátsó spoiler sincs, oké, kulcs nélküli indítás az ritka, de én imádom.
Azért ez rettentően sovány egy Volvótól, megfejelve egy közepesen magas kilométerrel... Jó persze viszonylag olcsó, de az hogy a fényszóró magasság állítás meg az elektromos ablak az extra lista azért egy rossz vicc.
Nem azt mondom, hogy mind legyen benne, és full full extra mindenáron, de azért egy fullbőr, premium audio, sötétített üveg, memória pakk, parkradar elöl hátul bent lehetne egy egészséges minimumnak.
-
outsiders
aktív tag
Az XC70 szép (az XC90 még inkább, azért feleségem nagyon oda meg vissza van), de az csak összkerék és automata kombóban van, ami olyan költségkupacot borítana rám, amit nem szeretnék bevállalni
Nagyobb a fogyasztás és a kézi váltót preferálom, a 4x4 szintén plusz fogyi és extra nagyértékű alkatrész úgy, hogy nem használnám ki. A v70-t ültetve nagy felnin (Heico optikai tuningos pl) lehet vizuálisan elviselhetővé tenni, kb olyan nekem, mint az Accord kombi..... Halottas kocsi
Köszönöm, hogy ötletelsz és próbálsz segíteniSaab 9-3 ami még so-so bejön, de a Volvok sokkal inkább. VAG nem játszik, ott egyedül a Seat Exeo kombi szimpatikus, de az is kicsi, olyan áron mint a V50-es Volvo.
A svéd acél iránti vágyam mindig visszatér évről évre, 28 évesen nem sok ilyen hülye van aki ezekre gerjedszerk: [link] ez a nagyon gyanús kategória ezen az áron, vagy az év vétele?
-
outsiders
aktív tag
A mögöttem lévő hely nem nagyon érdekel
Első generációs 2004-es S80-ban ültem már többször, abban durván sok hely volt, plusz a Corollában is elférek, nem szűkös még az sem.
Igazából a v70 lenne talán a legjobb autó, de azt valahogy nem veszi be a gyomrom, feleségemé még annyira sem, max a harmadik generáció néz ki abból valahogy (az s80 alapú), de az már elég drága nekem, 2 milla körül nézelődök, plusz a többi költség.
Kézi váltót szeretnék inkább, szeretek kapcsolgatni, a városban gyűlölöm csak, de oda a volvo nem fog menni gyakran.Köszönöm FeRRaR1 Neked is a tapasztalatot, néztem azt a posztodat korábban
-
nesa
veterán
Aham, értem, szóval hirdettem, akkor jogos hogy törölted, többet itt nem hirdetek.
De hogy a topikhoz is szóljak, nekünk egy 2012-es évjárat körüli XC70 2.4D van tervbe,olyat keresünk majd ami első gazdás sérülésmentes.
Szóval egy ilyen Volvo van tervbe véve, meghallgatok minden érvet ellenérvet a típus mellet. -
hdman
őstag
Bírom ezt a ne használd rövid távra dolgot a kezelésiben.
Belefingani azért lehet, vagy azt is tiltja?
világos, hogy nem tesz neki jót, végig jéghidegen fut, kopik a motor ezerrel,zabál mint a fene, ráadásul a károsanyagkibocsátás is az egekben van. Én most egy hónapból 3 hétig reggel 4kor megyek 3 km-t, aztán délután 2kor 3 km-t haza, aztán a 4. Héten napi 120km 2x60as felosztásban. Nem tudok mit tenni, el kell indítanom -10ben is reggel, bármennyire sajnálom,mert azért nem fogok bicajra pattanni egy fasza lefagyott ónos, jeges úton. Plusz lusta is vagyok rá, de ez már egyéni szocproblem
Azért bárhogy is nézzük és bármennyire is szeretem az autómat, mégis csak egy használati tárgy, ő legyen értem, ne én érte, és ha már valakinek szopni kell, akkor inkább legyen ő....
-
Alvin_ti4200
félisten
PSA? Valamiért úgy rémlett, Renault, a PSA-tól nem rémlik 1.9-es dízel motor ebből a korszakból, aztán lehet, kihagy a memóriám
Végül is, nem is olyan fontos. Egy huzamban nagyjából 15 km-t mennék vele, jellemzően enhye dugóban vagy dugó nélkül (előbbi az esti, utóbbi a kora reggeli órákra jellemző). Az én S40-emben (második generációs, abból is a fészlift) 160 ezer km/8 év a vezérműszíj csere intervalluma gyárilag (1.6 szívó benzin), szóval annyira azért nem kiborító az
Évente amúgy 15-16 ezer km-t megyek, ennél kevesebbet nagyon ritkán, max picit többet, ha messzire utazom. Benzinesből kevés eladó van, azért érdeklődtem igazából az 1.9D iránt.
-
runner 125
nagyúr
Olajból vegyétek meg bele a gyárit, de itt már nincs értelme, főleg ha 30k-val ezelőtt cserélve volt.
Duna Autónál keressétek Etyit (Karácsonyi János), ő tud korrekt áron, én is tőle vettem.Haverodé, ugye? 450k km van benne, nem? Akkor az már erősen váltócserés, felújítós mutatvány.
-
zsid
senior tag
Ebből az első talán az első megúszható olcsón. Az az egy mágnesszelep csere nem lehet túl vészes.
Az automata váltó gond, viszont már zsebbe nyúlós is lehet. Első körben nézni kell egy váltóolaj szintet. Ha az megfelelő akkor viszont bontani kell a váltót.
A P0785 az a 2-3 fokozat váltószolenoidja asszem, maga a mágnesszelep nem drága de a Volvoknál a cseréhez ki kell bontani a teljes bal futóművet, le kell engedni a motort és a váltót bölcsővel együtt, legalábbis a gyári leírás szerint úgy cserélhető. De úgy tudom ritka amikor elég csak egy szolenoidot cserélni az egész szeleptömb helyett.
Ha váltófelújítás lesz belőle akkor az 250-400 000 között.A P0740 miatt nem aggódnék,az a másik hiba miatti "vészprogram" velejárója szokott lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest