- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #6013 üzenetére
Ha dobsz egy mailt a forgalmazónak akkor elég gyorsan megtudod szvsz.
De ez nem a váltó hibája. Azért nyavajog(nak) mert a lovak hiányából még a cvt se tud menést varázsolni. De az manuálissal se lesz jobb/gyorsabb max feladod és mész lassan csendben, amit a cvt-vel is lehet.
Bár én csak egy cvt-s Lancerben ültem (1.8i 143 ló) az se egy erőgép de minden rendeben volt. Alapvetően az europid nép nincs hozzászokva ehhez a karakterisztikához.
De ezt a Winkler is megénekelte a minap: [link]#nincsbennetarcsi
-
gaborbol
őstag
válasz Tom1939 #6010 üzenetére
Nem is ok nelkul felsz tole, tessek:
[link]Olvasd alatta a hozzaszolasokat sorba irjak nincs meg 4.000 kilometer a kocsiba mar szar es a markaszerviz mar terel, hogy nincs ilyen gond ezek ilyenek
En alairom, hogy gyenge az 1.6 ekkora autohoz, de akkor nem ez kene bele, mert ez barmikor veszejjes normal hasznalatba. Konkretan egy szar, ha nem lehet vele biztonsagba elindulni meg kigyorsitani.
Volvo 2013-2016 is ulesekre is panaszkodnak, hogy kopik meg rancosodik a bor par honapos kor utan, de azt legalabb itt iscserelik es nincs sunnyogas.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Tom1939 #6028 üzenetére
Irjak, hogy a 2 literes is ugyan ezt csinalja es ezek is az 1.6-os turbosak. Gondolom mivel nincs igazi megoldas a szerviz jatsza a hulyet, csak az internet koraban ez mar nem eladhato mindenkinek.
Az irjakt par helyen, hogy a szoftver frissites segit rajtuk, de nem szunteti meg teljesen a hibat es van, hogy lampatol indulva siman kidobja uresbe, es nem lehet vele aztan mit kezdni vele.Valamint aki kapott frissitest arra panaszkodik hogy azota meg remeg az egesz bode alacsony sebessegnel. Gondolom ugy jarnak majd mint a Ford. Beleolnek egy valag penzt a foltozgatasba, de sosem lesz az igazi, aztan most perlik is oket miatta rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Tom1939 #6065 üzenetére
Próbáld ki én azt mondom, nem mindenkit zavarnak ezek a dolgok, tegyél egy próbát vele. De egyszerűen nem egy kategória, nekem nagy kedvencem a V70 imádtam amelyik volt, és majd egyszer valahogy szeretnék egy V70 R-t. A kényelem a pakolhatóság és teljesítmény amit nyújt... eszméletlen, nem beszélve a beltér minőségéről, ami mérföldekkel egy V40 előtt van.
Igazából sok kis apróság teszi egésszé az autót, ami miatt imádom a V70 / S80 / XC90-et, úgy hűtik le az utasteret, hogy nem veszed észre, a V40 meg úgy, hogy mindig érzed hogy vagy az arcodra, vagy valahova fújja erőltetetten. Sok kis apróság, meg pár hatalmas különbség teszi teljesen mássá. De ami engem ledöbbentett az tényleg a fa és bőr illat Vs. műanyag és ragasztó szag. Oké a V40 az alsóbb kategória, jóval olcsóbb meg minden, de azért nekem felfordult tőle a gyomrom, meg minden "vezetés segítő" dolga a pofádba van tolva, és érzed hogy dolgozik a rossz értelemben, pl van vissza gurulás gátló, tehát tartja a féket, amíg kuplungolsz, és néha érzed hogy későn engedi el, mert már menne a kocsi, és ránt egy picit, vagy a start stop ami néha rosszkor állítja le és mindig remegve hangosan indít. Rengeteg ilyen apróság ami "segít" én meg azt kívánom bár csak ne lenne, akinek ezek kellenek az járna inkább busszal. A kormánya mind a kettőnek olyan volt mintha egy bicaj belsőt kötöttek volna rá, és azt tekergetnéd, nagyon mű érzése volt az egésznek. Ehhez képest egy V70.... maga a mennyország.
De száz szónak is egy a vége, próbáld ki, lehet hogy csak én vagyok ilyen "régen mindenbe több anyag vót" ember, így 29 évesen....
De ami tény, ha egy 10 éves Volvo nagyságrendekkel jobb, akkor miért vennék ilyet? Még a kereskedésben is megmondták hogy a 9 éves S80 V8-am ezerszer jobb itt a legtöbb autónál, pláne azoknál amiket én kaptam. Az új XC90-et kétszer el akartam vinni vagy cserének vagy kipróbálni, és eddig 2-ből 2 alkalommal nem indult be, mert valami elektromos gebasz van vele... No comment.
Vezető szerelő is annyit mondott, hogy a 10 éves XC90-emhez képest csak sokkal több dolog van ami elromolhat, és gyengébb minőségben az újakban, rengetek szoftveres probléma...
De persze azért egy 70/80/90-es felsőbb kategória mint a 40/60 biztos ez is közre játszik valamennyire.
Amiket mondok, azokat úgy nézzétek, hogy magamat is Volvo buzin@k tartom. Ennek ellenére mégis kritizálom ezeket, mert akár alsóbb kategória akár nem, ennyire meg annyira prémium akar lenni a Volvo, akkor ne fogjon el sz@r érzés amikor át ülök egy 10 évvel fiatalabb autóba és pont.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tom1939 #9362 üzenetére
[TROLLON] Egy Suzukiból sosem lesz Volvo! [TROLLOFF]
Viccet félretéve én is erősen gondolkozok, hogy mi lenne, ha következő autónak egy új AT S-Crosst vennék. Pont van a családban egy új példány a típusból és nem olyan rossz (zajszigetelés hiányát és a zeneeszköz hangminőségét nem számítva). Egy fiatalabb, jobb Volvo használt ára is már 4-5M Huf legalább, ami kifizetése után még mindig megvannak a használautóval kapcsolatos kockátatok.
Ha újonnan vennéd, akkor szerintem ne foglalkozz vele, hacsak nem 10 évnél hosszabb időre terveznél az autóval. Egyébként a benzines részecskeszűrő várható élettartama is ugyanakkora lesz, mint a dízeleknél? (pl. a kettőstömegű sem hal meg olyan gyorsan egy benzinesnél) Dízelnél azért jóval nagyobb a koromkibocsájtás, így gondolnám, hogy benzines fronton azért nem lesz olyan nagy érvágás a részecskeszűrő.
(#9364) aero.: No igen, a méretet lehet csökkenteni, amivel a várható élettartamot is szépen meg lehet nyírbálni. Erre nem gondoltam.
Egyébként a régi D5-nél kb. hány ezer kilométer után válik cseréssé (nem városi üzem mellett)?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban