Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Van XC90 D5 faternak, nekem pedig egy V8, egyiken sem hallani semmi furcsa zajt. Pedig elég technikára odafigyelő, érdeklődő emberek vagyunk, legkisebb hibát is kiszúrja fater legtöbbször hang vagy érzés alapján.
Elvileg nem nyúlnak, gyakorlatilag meg 100% hogy igen, nekem azt mondták S80-nál, hogy le kell akasztani a teljes hajtást, motorostól, mindent kikötni, és leemelik a kasztnit a teljes elejéről, vagy neki állnak lebombázni fentről, mindegyikhez hihetetlen módon meg kell bontani az elejét, ezért mondtam hogy bármi lehet gyakorlatilag, nekem pl egy V70 generátor cserénél jött elő egy visító hang 2-3000rpm között, a péló imádó szerelő leejtette a magasnyomásút, amit ki kellett szedni a generátor felett volt egy szíjon vele, úgy vettem észre, hogy a kerekéből letört egy kis darab a pereménél.
Amúgy is jó tapasztalatom van a "Volvo specialistákról" eltört nívó pálcát össze ragasztották, fék folyadék és hűtő folyadék cseréjét nem tartották szükségesnek 1x sem. És ez csak a jéghegy csúcsa, mindegy én megcsináltattam mindent, szerencsére elég volt egyszer oda tévedtem, hogy megtudjam mennyire "speciálisak" a V70-el, soha többé
slaci
Tévedhetetlen szerelő nincs sajnos. Minél előbb állítsd be középre a szintet, aztán legközelebb egyből megnézed mielőtt elhozod tőlük, vagy akárhonnan olaj csere után.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
A kormányoszlop ahol bemegy a kaszniba, ott van egy tömítés.
Nekem az nem volt a helyén egy váltó le-fel után.
Visszavittem a szervizbe, 5 perc alatt megcsinálták.
A szívó-fújó hang a turbó, egyszer ahogy tölt, a másik ahogy elengedi a fölös nyomást. (blow off)Az oroszok már a spájzban vannak!
-
őstag
hát ez jó kérdés,azt mondták eddig ilyen nem volt,hogy 10.000 KM után ilyenné váljon az ülés eléggé érdekes
Remélem az új huzat tartósabb lesz,ha nem akkor rendkívül csalódott leszek
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
Sajnos elég nehéz bármi jellegű kedvezményt kiharcolni náluk,hisz nekem karcos volt az új autó átvételnél,kárpótlásul kaptam egy szőnyeget a csomagtartóba!
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
FeRRaR1
őstag
Itt a hirdetési kép, ami megcsillanásnak tűnik az valójában erős sárgult mattulás volt, furcsa módon csak ott, de mind a két lámpán.
Itt már cserélve két újra, meg persze kapott pár kezelést, első ránézésre jó, de még messze a vége...
Azóta cseréltem a ködlámpákat, és az azokat körülvevő matt burkolatot, mindegyik sérült volt...
Szélvédő is új, biztosítóval cseréltettem, kavics nyomos volt.Holnap tervbe van egy külső védelem felvitele így tél előtt, meg egy alapos külső/belső takarítás.
Lassan szépen lépésenként szintre kerülHelyre állítható, be kell vizesen csiszolni, és több lépcsőben polírozni, alaposan, sokáig, de vigyázva meg ne égjen. Tökéletesen újnak kell kinéznie a burának. Én is megcsináltattam volna, csak jó áron el tudtam adni a használtakat, kiegészítettem és új inkább, akkor újak az izzók, xenon, xenon ballaszt, kanyarkövető mechanika stb...
[link] Van rá erre kitalált védelem, csak drága mint a méreg, megteszi egy többrétegű wax vagy nano vádelem/kerámia is, fóliának akkor van értelme ha UV-t szűri.
-
FeRRaR1
őstag
Már nem én álltam nyerésre, ezért most megtettem 2400-ig [link] Bár valószínűsíthetőleg nem fog megállni 5-6e alatt.
Egyébként gondolkoztam már rajta, állítólag a nagyon finom R példányok fel sem kerülnek sokszor ebayre vagy autotraderre, klubbon belül mennek el, egyik ismerősöm is úgy vett gépet, hogy nem is akarta eladni a srác, de a klubbon belül rádobott a piaci árra 3000 fontot, és tett egy ajánlatot, csávó meg eladta neki. Azt mondta ez a tuti, aki nem akarja eladni, pláne egy márka fanatikus klubbon belül, tudod hogy mindenből a lehető legjobbat kapta, 2x gyakorisággal....
Ha mindig lenne tervezhető szabadidőm, szívesen járnék én Volvo klubokba, találkozókra stb...
Csak ehhez egy olyan csillag együtt állás sorozat kéne, amiről még ember nem hallott Legyen rá pénz, idő és energia egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Viaszos cuccok jók műbőrre is szinten tartani. Amúgy sztem az is a nem rég említett darálékos "valódi" bőr. Én a kormányom kezelem, bőr tisztító krém, az puhítja is és utána tubusos cipőpaszta. Olvastam anno hogy bőrös ajánlotta ha ezzel kezelnék az emberek a bőröket az autókba akkor éhen halna
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Én a kormányra a tubusos szivacsos végű viaszosat használom. Mivel fekete a kormány így feketét. Hagyom hogy beszívja és száradjon, aztán áttörlöm. Nem fog utána semennyire. Szilikont ne használj semmire mert egy ideig fényes de aztán kiszárítja az anyagot.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
lolal
senior tag
Teljesen osztom a véleményedet. Nekünk is van mellette egy Opel Corsa Combo furgon. Az filléres a Volvo hoz képest. Nagyon szerethető autó , de ahogy már egy korábbi kérdésemből is lejöhetett igen költséges a fenntartása. Pl egy teljes lendkerék csere mindenestül 350.000 ropi volt. Természetesen ismerősnél csináltatva. Szakszervizben 400.000+ okkal rémisztgettek minket. Speciel ez az egyik legdrágább alkatrész volt a tádé dezsőbe de ha azt vesszük egy "passzátnál" már megállt volna 250.000 be. Sajnos ez minden autóra igaz , ahogyan korosodik egyre többet kell rászánni. Csak persze itt jön a kérdés , hogy mennyit. Az általam is meg person által említett Opel fillérekből (relatíve) orvosolható. Volvo-t akkor vegyél ha tudsz bele invesztálni pénzt és ha tönkre megy valami nem kell sztendejre rakni. Ha ez nem menne akkor inkább másfelé nézelődnék. Sokszor az ember szíve szerint vesz autót nem pedig racionalitásból. Aztán egyik szeme sír a másik nevet.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
#03969024
törölt tag
Én még nem hallotta 2WD XC-ről, max, ha tényleg halott a szöghajtás, de állítólag akkor eléggé instabil az autó.
Miért nem kell AWD? Mert többet fogyaszt, nem járok vele olyan helyeken, meg több hibalehetőség. Murphy is megmondta: A négykerékhajtás arra jó, hogy elhagyatottabb helyeken akadj el!" -
őstag
A képen még a 205/45R16-os gumi volt, ez egy hajszálnyival kisebb a gyári méretnél. Azóta cseréltem 205/50R16-ra, ez meg hajszálnyival nagyobb a gyári méretnél. A vékonyabb gumik sajnos nem nagyon bírták a magyar utakat, szétszakadt mindegyik. T4-es gyári alufelni szerencsére nem az az elhajlós fajta
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Rivaul
addikt
Komoly. Tudom mit erzel amugy. En tegnap szinten leteszteltem az xc-t. Sztem a volvo kitiltana a bolygorol ha latta volna Harom napos koltozes ebbe az idobe utanfutoval hegynek folfele nyarikkal. Kivul belul koppra rakott auto ugy ment fol a medres kimosott folduton mint az allom. Utana 70km meg este a kello dolgokert barkacsaruhazba. Mindenki vanszorog a dombok kozott a szel es havas eso miatt de en mint ha szarazon mentem volna 110-el rezzenes nelkul. Egyszeruen kva jo volt Itt meg del fele volt. Estere 3x ennyi volt a sar
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Semmi gond, szeretjük az ilyen anyagot, nekem is nagyon jól esik néha kivinni az erdőbe. Csak lusta voltam megörökíteni eddig ilyesmit.
sasa134
Dízel motorból utoljára a 185 lovas D5 volt, az is jó régenm azóta csak benzin, így az újakat, pláne a 4 hengereseket nem ismerem. Viszont a váltótól nem félnék, teszteld hidegen melegen, minden váltás, visszaváltás, elindulás legyen vaj sima, tolatás is. Ennyi kilométerrel nem lehet gondja, csak ha beteg módjára rúgták neki. Amit megvetted, utána egyből egy váltó olaj csere, hidegen ne rúgjad, és nem lesz gondod, utána ha hosszú távban gondolkozol, minden 5-6 évben vagy 60-70e kilométernél cseréled.
Ha jól rémlik, volt 5 hengeres a D4 és D3-ból is, de nem vagyok képbe melyik modellek/évjáratok. De Volvo 5 hengerrel az igazi (Vagy 8 )
Rivaul
Ahogy romlanak az útviszonyok, úgy jön ki egyre erősebben az AWD előnye. Mikor egy vizes körforgalmon mész át tempósan, érzed ahogy pakolgatja előröl hátulra a nyomatékot, aztán kilő mint a rakéta. Különböző esős sáros, terepezéseket próbáltam, de havas emelkedő még nem volt itt sajnos
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ha van benne CD-tár mehet a Yatour, fentebb linkeltem, nekem is az volt a V70-ben, nem volt panaszom rá, szépen tette a dolgát, CD-t meg életemben nem tettem bele, szóval nem volt nagy kár a tár lecserélése AUX-ra. Szerencsére az XC-ben van gyári a Dynaudio mellé.
Más:
XC téma, vettem hozzá pár dolgot:
Motorháztető telók a végét járják, legfelső állásba még megtartják, de ha egy hangya f@sznyi észrevehetetlen szellő éri, már vágódik le, ezzel nem törődtem, amég múlt héten fejbe nem trafált Szóval az cserés
Alá feküdtem és láttam hogy nagy valószínűséggel még nem cseréltek rajta üzemanyag szűrőt, ~6e a gyári Mann postával együtt, így cserélem azt is.
Tapogattam az első fékeket és nem tűnnek vállasnak csak minimálisan, de mikor rámpán volt a szerelőm megmutatta hogy hátulról vállasok nagyon a tárcsák, azért nyikorognak lassú tempós fékezéskor, meg már egyébként is a végüket járják, úgy hogy csere. Rendeltem gyári tárcsa és betét szettet.
Ami a kérdés: Brembo utángyártotton szépen látszik, hogy kezelt az éle, így nem rozsdásodik. A mostani szett meg annyira rozsdás, hogy vékony darabokat lehet lepiszkálni az éléről, fórumokat túrva ez általános Volvo probléma, valakinek valami házi megoldása? Nem tudom mivel kéne lekenni vagy fújni az élét, még most mielőtt feldobjuk, hogy elkerüljük az erős rozsdásodást.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A tár helyére kell kötni, úgy tudom az nélkül nem működik, a tár kábelét kellett a V70-nél lehúzni a fejegységről, és a helyére bedugni a Yatour kábelét, és CD tárra váltva AUX-ként működött, vagy USB, vagy kártya olvasó, ahogy akartad.
Először márka szerviztől kértem ajánlatot:
600 fontUtána egy ott dolgozó vezető szerelőtől privátba:
400 fontUtána találtam Brembo utángyártott tárcsát és betét szettet:
150 font + munka díjLegvégül találtam egy vidéki Volvo alkatrészest, akinek vannak villám akciói, így a gyári szettet 300 font helyett meg tudtam venni 160-ért. Úgy néz ki ez lesz a vége, 3 Youtube videón felbátorodva, meg lévén minden szerszámom adott, valószínűleg neki esek én, és mindent beszerelek amit vásároltam.
Azért nem mindegy 600 vagy 160 ugyan úgy gyári Volvo minden...
~215e vagy ~57e........[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Megkerestem a számlákat, mert az elmúlt egy évben cseréltem:
- Automata váltó olaj (Csak 5L Volvo váltó olaj van a számlán)
- Klíma olaj (Volvo PAG Oil a számlán)
- Haldex AWD (VOLVO 30787687 FILTER, VOLVO 31367940 TRANMISSION OIL, VOLVO 988143 HEX, SOCKET SCREWS)
- Kormány szervó (VOLVO 30741424 POWER STEERING FLUID)
- Diff olaj (nem találtam róla semmit)
stb... túl hosszú lenne a listaRemélem segített valamit.
-
FeRRaR1
őstag
Ez több mindentől lehet, amivel én találkoztam, az a sziréna hibája volt, nem adott hangot csak villogott, vagy ha az elemelés szenzor nem működik.
Amit érdemes kipróbálni, a kézikönyvben van procedúra riasztó tesztelésére. Azt csináld végig, szerintem ott ki fog bukni a hiba.
-
FeRRaR1
őstag
Nekem a 2006 S80 D5 csinálta ezt. Neten érdemes rákeresni, csere a legdrágább megoldás, de vannak tippek illetve javítási módszerek. Érdemes bele túrni ha nem akarod költségbe verni magad. Szerelő nekem cserélni akarta. [link] & [link]
Ne kérdezd hogyan csináltam meg, mert sehogy. Eladtam alkatrésznek, elég jó áron, és vettem egy sokkal jobbat. Persze nem ez miatt adtam el, úgy is ez lett volna a sorsa.
Mielőtt vennél újat azért bizonyosodj meg a hibáról egy szerviz program ránézéssel, milyen hibakódot tárol stb...
Érdekes hogy a pánik megy, én azt nem próbáltam ki a korábbi S80-on.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Tankolás előtt hangosítsd fel normál emberi beszéd szintjére a rádiót. Ha 10 percig megy akkor ezt szokják meg a gyerekek és leállíthatod az autót úgy hogy nem kelnek fel, csak a rádió menjen. Sokáig nekem is csak járt a motor mert ahogy lelőttem azonnal keltek de mióta ezt csinálom még leállás után is képesek egy órát aludni. Én 7,7-et sehogy nem tudok kihozni. Átlagfogyasztásod mit ír? Nálam 8,6 de valójában 9,5. Ráadásul itt több lovat kell kerülgetnem mint autót és 25km alá nem kell indítanom...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Melyik részét kented? A motor kis tengelyét vagy a fekete műanyag záró spirálos részt? A zárási 0-5V nekem érdekes de veszteni valóm nincs így megkenem mint a disznót ahol kell Viszont én kivettem magát a motort és másikat is rákötöttem ami szintén nem fordult
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Ezt nem tudtam. Mennyi a késleltetése kb? Egy alkalommal rázártam és kb 3-5 percet úgy is hagytam de akkor sem történt semmi. Holnap lehet rápróbálok akkor egy negyed órás várakozást. Így érthető lenne a kevés volt is ha később adja azt le a vezérlő
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
outsiders
aktív tag
Szia,
természetesen állapotot nézek, alvázszám ellenőrzését már kértem, várom az infókat a gépről.
AMDfan: Mi volt a problémád velük? Jártam már náluk többször (nem Volvoval) akkor mindig készségesek és normálisak voltak, nem mellesleg 3 percre lakom tőlük...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Rivaul
addikt
Én sem találtam náluk mert kíváncsiságból rákerestem de 2.4-ről 2-re akció? Egy kereskedésbe a leírtakkal? Mi baja van annak a jószágnak, vért hány? Oké nem akarom én elvenni senki kedvét de nekem kicsit furcsa ez a történet. Persze lehet csak brutálisan megy le a 90-ek ára és a kor sem teszi őket értékesebbé ez oké, csak nah. Nem rég még 2m-ért csak romhalmazok voltak világgá tekert órákkal Bár nyár van, ez nem a suv-ok terepe.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Pont tegnap cseréltem helyzetjelzőket mert jelezte hogy kiégett. Zseniális az első lámpa kivételének a megoldása, nem is értem hogy miért nem minden gyártó így csinálja. Viszont úgy néz ki mint ha a plexi is simán levehető lenne így ha opálos akkor laza csere, de nem találok, így valószínű még sem eltávolítható. Kár, de nem feszegettem. A polír sokat fiatalíthatott rajta az biztos. Anno a Roveremet csináltam meg, az is sokat számított. Fellépőt meg 100 körül találtam. Még 50-em sem lenne rá de tetszeni tetszik.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Nem néztem mennyit de nem erőlködött igazán. Itt van egy 25km-es új útszakasz, kicsit dimbes dombos de elég egyenes. Nem is túl forgalmas de néha traktorok meg ilyenek mennek rajta. A "városból" kiérve pont a munkások hazajövetele időben állt a seggembe egy Kuga. Megkerülni nem tudott mert soha nem volt akkora hely, én meg a 90 úton ált 110-120 között megyek, sztem az korrekt. De ez csak tolt mint a barom. Elegem lett és hát elkezdtem elengedni. Úgy éreztem nem azért állt le a tempó mert elfogyott volna az autó hanem mert le van szabályozva. Ami érdekes hogy érezni az elektronikát, mindent figyel és nagyon stabilra vált a tempóhoz és méretéhez képest. Nem szándékozom ennyivel menni de ha egyszer sor kerül rá akkor megnézem mit pörög A Kuga mindenesetre 180-tól szépen lekopott és többet utol sem ért. Majd próbálgatom akkor a manuált.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
ttower
aktív tag
200-nál az enyém 4000-4100 körül szokott pörögni.
Más: HU-650-es fejhez mi az ajánlott kit amivel lesz usb (és esetleg bluetooth is)? Illetve ezek mennyire kompatiblisek a beépített telefonnal? (beépíŧett telefon és pl bluetooth navi összeveszik e ha egyszerre akarnak beszélni)
[ Szerkesztve ]
It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.
-
Rivaul
addikt
Nem kell azt sajnálni, az 1.1 saxom ment annál többet nem hogy egy 20 millás autó Mögöttem 4 gyerek ül de akkor még a 150 is rettentő ritka nálam szintén. Viszont egyedül azért had élvezzem kicsit az életet én is
FeRRaR1Köszi. Akkor keresek itt a közelbe valakit aki tölti.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
rbalint88
addikt
Szedd le a coolercsovet, ha kezzel megmozgatva a tengelyt barmilen billegest eszlelsz, ujjittasd fel. Nekem elszallt a csapagy, a lapatok belenyaltak a hazba, ugyhogy a komplett turbo kuka lett, kellett egy bontott donor a felujitashoz. Az a szerencsem, hogy a lapatdarabokat megfogta a cooler (es a benne levo kb 2l olaj) es nem mentek be a motorba. Akkor lett volna siras, mert kuka a motor.
Es ez tokre nem fugg attol, hogy milyen auto vagy hogy hasznalod, 150e km felett barmikor elojohet ez. -
Rivaul
addikt
Én fele tankra 390-400km amit kapok max 9,3 átlag...
Jobbulást. Szerencsére én immunis vagyok a 230-ra. Eddig vagy 10x vágott meg de nem okoz nálam semmit pedig volt hogy a kést ketté vitte a kezembe
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Általában nem magamnak köszönhettem. Legalábbis az esetek felében nem. Legutóbb kb 1 éve cseréltem konnektort és mondtam asszonynak hogy nyomja le a biztit. Lenyomta, de nem a főt hanem a konyhait. Kár hogy én 3 helyiséggel odébb a szobába cseréltem Váratlan volt az érzés
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
De az sem jobb ha a menetszél behúz, vagy a rázkódás és berántja a generátor pl.
wwhyHa nem sietős akkor kicsit várj rá és nézegesd. Esetleg facebook volvos csopiba is kérdezz be hátha eladja egy fan, azok gondozott példányok. Én hónapokat nézegettem az xc90-eket mikor találtam egy olyat ami számomra okés.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vallás
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Milyen nyomtatót vegyek?
- OLED TV topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Apple asztali gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- További aktív témák...