Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
person
senior tag
Na ma voltam közvetlen annál a cégnél aki javította a generátort.
13,36V-ot generátotnál mérve, terheléskor emelt fordulaton max 13.6 V-ot már ők sem tartották jó értéknek.Raktunk bele egy új fesszabályzót de a helyzet változatlan! (Diódasort már nem lenne ennyire egyszerű cserélni)
Mellesleg ez nem a hagyományos fesszabályós generátor, ha jól tudjuk a motorvezérlőtől kapja a jelet LIN (zöld) vezetéken keresztül. Padon erre van külön eszközük amivel jelet adnak, hogy tesztelhessék a generátort.
Rábeszéltem, hogy vezéreljük meg az autóban ezzel az eszközzel a LIN vezeték helyére csatlakoztatva.
Így olyan értékkel töltött amivel akartuk, 14,6-ig feltekertük!Ebből talán következtethetünk arra, hogy jó a generátor csak valamiért nem vezérni meg a központi.
Ma délután be fogok rakni egy másik akkut mert ezt még nem próbáltam, addig is ha valakinek van ötlete ne tartsa magában!!Egyéb infók:
LIN vezetéket lehúzva és úgy indítva egyből bedobja a töltéshibát.
Járó motornál LIN vezetéket lehúzva ~13,3 V-ról ~13.6 V-ra áll be a töltés.Ebből talán arra következtethetünk, hogy a LIN vezeték nem sérült, van kommunikáció.
Illetve ha a vezérlőtől még alacsonyabb értéket kap ami már nem elegendő a működéshez akkor csak lehuzom a LIN vezetéket és ~13,6-V-al el lehet közlekedni tréler helyett.. -
molnarpeter
nagyúr
Fel lehet tölteni, csak vagy sok idő, vagy vezérelt töltő kell hozzá, izzók viszont szeretik!
Zsákolj egy tartalék fesszabot, nézz valami tutorialt, aztán legfeljebb kicseréled, ha gáz van. Szivargyújtós feszmérő, vagy Roidmi ha van, tudod figyelni még menet közben is a helyzetet, de ahogy látom, a hiba alapvetően a logból jött, ez tetszik
-
molnarpeter
nagyúr
Ha kéznél van az akku, egy próbát megérhet a biztonság kedvéért, de szerintem sem az
Vidd el esetleg ahhoz, aki diódát mondott. Bár egy utánajárást megér, hogy figyelembe veszi-e a rendszer a környezeti hőmérsékletet, egy darabig még méregetném, esik-e a fesz, csak így messzire nehéz nyugodtan elindulni
Talán ha van bontó a közelben, egy cserére elkérném a generátort-fesszabot, aztán hátha.
Esetleg FeRRaR1?
-
stukkertomi
újonc
Szia, nálam is ugyan ez a probléma, viszont egyenesen elindulásnál és tolatásnál is.
Trapézgömbfejek kerékcsapágy kicserélve, stab pálca is, motortartó bakbol csak egy nem lett még kicserélve,
az alsó első hidrocsapágyas vákum bak(de már be van rendelve).
Neked mi oldotta meg a problémát? -
aneda
senior tag
Én ezért vettem UK-ből, féltem hogy fennakad a vámon, ami nem azért baj mert vámot kell fizetni...
Hallottam történeteket autó diagnosztikai eszközökről, amikhez nem eredeti a szoftver, így igen sokba került a cucc mire megkapta a vevő a NAV-tól.
UK-ből egyébként 26,5k volt és 4 munkanap. -
Rivaul
addikt
Szia. Még nem. Egyszerűen vagy időm nincs vagy ha az van akkor ez a nyüves időjárás nem engedi. Veri ki az olajat én meg töltök utána. Ha fokozatosan hajtom fel normális körülmények között akkor megy rendesen akár 200-ig de ha elpadlózom akkor betilt. Szóval egyenlőre ennyi.
-
-
tibor.sz
tag
Szóval, akkor jól értem-e:
1. Az első difi egyben van az automata váltóval (gondolom, akkor ezért van az is, hogy az összkerékhajtás csak automata váltóval együtt rendelhető), így az automata váltó olajcseréje megoldja az első difi olajcseréjét is.
2. A szöghajtásban FeRRaR1 kolléga által szerzett infók szerint nem kell olajat cserélni.3. Az összkerékhajtásból marad még az osztómű (ezt hívjátok Haldexnek, vagy az valami más?) és a hátsó difi. Ezek is egyben vannak vagy külön-külön, azaz egyben kell bennük olajat cserélni vagy külön?
Vagy nagyon sötétben tapogatózom?
-
FeRRaR1
őstag
Bevittem a gépet, azt mondták hogy a szöghajtáson nem kell és nem is lehet cserélni. Kérdeztem mint a váltón?... Mondta nem, ez komolyan olyan, hogy egybe épített, gyárilag feltöltik és ennyi. Már mint az újabb dizájn. Amik főleg tönkre szoktak menni, az a 2004/05 és az előttiek. Az enyém 07-es új javított dizájn. Azt mondták ha nagyon akarom lecserélik, nem drága az olaj, de horror az óra bér. Teljesen le kell bontani az alját és a környékén mindent hogy ki lehessen szedni cserélni. Megnézték többen, a vezető technikus is, mondta hogy a 300e+ futás felettiekkel sincs gond ezzel a dizájnnal, ők nem javasolják így 44 ezerrel az órán. Majd megkérdezek még egy privát garázst is, de egyenlőre ez a helyzet.
Más:
Amit most elhoztam az egy szalon új, Thor kalapácsa lámpás V40 2017 végi:
Belső:
Majd holnap írok egy véleményt is.
-
haxxika
senior tag
Lövésem nincs... szerelőnek sikerült leszednie hétvégén, aztán most alkatrész vadászat van. A másik oldalon rendben van a vége. Az előző linkre írtam már az eladónak e-mailt, mert kellene még pár kép, de üzenetet nem lehet neki küldeni... Ha nem jön válasz még azért felhívja nővérem angliából. Reméljük passzol ez a darab S80hoz is, fejemben az van, hogy az XC70 V70 és S80 egy alapon van abból a generációból.
-
Rivaul
addikt
1cm az sok, melegen az magasabb. Szerencséd hogy nem dpf-es mert az széttolná az egészbe az olajat. Alácsúszol egy szétvágott flakonnal és kicsit meglazítod a csavart (csak érzéssel, elég hogy szivárogjon, ne vedd ki az egészet
). Kb fél lityit leengedsz és utána már rendben leszel. A többit helyrecsipegeti magának. A lényeg hogy a maxnál álljon meg azért melegen. Dpf-el ez nem lenne jó, ott min középig kéne belőnöd de itt ennyi is elég.
-
FeRRaR1
őstag
Igen, előző nap már rá készültünk, és úgy tettem le a kocsit hogy ne kelljen beindítani és 20 fok körül legyen, pont annyi is volt, bár nyilván ebben van valamennyi szerencse is 20.6 volt ha jól emlékszem.
Mágnesszelep tömb téren ez az első mérés amivel találkoztam, így nincs viszonyítási alapom, de ezeket az orrom előtt mérték.
-
FeRRaR1
őstag
A mágnesszelep tömb a hibás, rámértek és nagyobbak az ellenállás értékek mint kellene.
Check DTC had code TCM-P089600 shift time too long, the code
was log on 28/05/2017, the mileage was 128902Miles and the
confirmed operation cycles with active fault been 5 and the Status
bit SI05 warning indicator requested, the engine message was
displaying on the drivers information panel.
Carried out fault tracing of the DTC, check the shift solenoid and
gearbox temp was 20c when carried out the test.
#B2 control signal, shift solenoid S2 was 12.67 ohms and the shift
solenoid S1 12.72 ohms (+20 c= 11-16 Ohms)
Pressure solenoid SLT 6.47 Ohms
Lockup solenoid SLU 6.31 Ohms
Lockup solenoid. SLC1 6.15 Ohms
Pressure solenoid SLC3 6.31 Ohms
Pressure solenoid SLC2.6.05 Ohms
Pressure solenoid SLB1 6.20 Ohms
The resistance value is too high (+20 c = 5.0-5.6 Ohms)
Because of the high values I would recommend new gearbox for
best repaired for the mileage of the vehicle.Kiemeltem a magas értékeket. Hibát nem dobott, de minél melegebb annál furcsábban, lassabban reagál, de van úgy hogy hetekig nincs semmi.
Márka szerviznél vagyok, és próbálom rájuk hárítani egy részét, mert valószínűleg nem cseréltek benne olajat, holott fizettem érte tavaly. Ők nem javítanak, csak cserélnek váltót egyben. Egyébként sem bánnám az új váltót, a motor idén lett gyertya cserekor kompresszió mérve, és mind a 8 henger 96%-os vagy feletti. Imádom, szeretem, kényelmes, biztonságos, nagy és gyors családi mindenes. Nagy bajban lennék ha cserélnem kéne valamire ami hozza ezt a szintet, hosszú vagy rövid táv, aszfalt vagy terep, 1 vagy 7 személy, mindenhol jó és gyors...
-
person
senior tag
Na csak ránéztem a szöghajtásra olajcsere kapcsán.
Meglepett, hogy a csavart kitekerve egyből csordogált az olaj.
Az olaj egyébként tiszta vagy legalábbis tisztább mint amire számítottam, viszont nem tudom milyen olaj lehet, meglehetősen büdös és sűrű. Amit vettem 75W90 az kimondottan híg ehhez képest.
Egyébként lemegy a cső, nem lazán de lemegy. -
Rivaul
addikt
Mivel dpf nélküli így tökéletes bele a Total Quartz 9000 Energy 0W-30 ACEA A3/B4. Nekem ez van benne és ez a gyári minősítése is ennek a motornak. Kb 7 éve nem volt más olaj az autóimba mint Total. A Kauffer-be akciós most az 5l 15-ről 9-ért. Mellé sz..ás hogy kéne majdnem 2 liter, szóval a legjobb ha egyből 2 ötöset veszel.
-
Rivaul
addikt
De az sem jobb ha a menetszél behúz, vagy a rázkódás és berántja a generátor pl.
wwhyHa nem sietős akkor kicsit várj rá és nézegesd. Esetleg facebook volvos csopiba is kérdezz be hátha eladja egy fan, azok gondozott példányok. Én hónapokat nézegettem az xc90-eket mikor találtam egy olyat ami számomra okés.
-
Rivaul
addikt
Általában nem magamnak köszönhettem. Legalábbis az esetek felében nem. Legutóbb kb 1 éve cseréltem konnektort és mondtam asszonynak hogy nyomja le a biztit. Lenyomta, de nem a főt hanem a konyhait. Kár hogy én 3 helyiséggel odébb a szobába cseréltem
Váratlan volt az érzés
-
rbalint88
addikt
Szedd le a coolercsovet, ha kezzel megmozgatva a tengelyt barmilen billegest eszlelsz, ujjittasd fel. Nekem elszallt a csapagy, a lapatok belenyaltak a hazba, ugyhogy a komplett turbo kuka lett, kellett egy bontott donor a felujitashoz. Az a szerencsem, hogy a lapatdarabokat megfogta a cooler (es a benne levo kb 2l olaj) es nem mentek be a motorba. Akkor lett volna siras, mert kuka a motor.
Es ez tokre nem fugg attol, hogy milyen auto vagy hogy hasznalod, 150e km felett barmikor elojohet ez. -
Rivaul
addikt
Nem kell azt sajnálni, az 1.1 saxom ment annál többet nem hogy egy 20 millás autó
Mögöttem 4 gyerek ül de akkor még a 150 is rettentő ritka nálam szintén. Viszont egyedül azért had élvezzem kicsit az életet én is
FeRRaR1Köszi. Akkor keresek itt a közelbe valakit aki tölti.
-
ttower
aktív tag
200-nál az enyém 4000-4100 körül szokott pörögni.
Más: HU-650-es fejhez mi az ajánlott kit amivel lesz usb (és esetleg bluetooth is)? Illetve ezek mennyire kompatiblisek a beépített telefonnal? (beépíŧett telefon és pl bluetooth navi összeveszik e ha egyszerre akarnak beszélni)
-
Rivaul
addikt
Nem néztem mennyit de nem erőlködött igazán. Itt van egy 25km-es új útszakasz, kicsit dimbes dombos de elég egyenes. Nem is túl forgalmas de néha traktorok meg ilyenek mennek rajta. A "városból" kiérve pont a munkások hazajövetele időben állt a seggembe egy Kuga. Megkerülni nem tudott mert soha nem volt akkora hely, én meg a 90 úton ált 110-120 között megyek, sztem az korrekt. De ez csak tolt mint a barom. Elegem lett és hát elkezdtem elengedni. Úgy éreztem nem azért állt le a tempó mert elfogyott volna az autó hanem mert le van szabályozva. Ami érdekes hogy érezni az elektronikát, mindent figyel és nagyon stabilra vált a tempóhoz és méretéhez képest. Nem szándékozom ennyivel menni de ha egyszer sor kerül rá akkor megnézem mit pörög
A Kuga mindenesetre 180-tól szépen lekopott és többet utol sem ért. Majd próbálgatom akkor a manuált.
-
Rivaul
addikt
Pont tegnap cseréltem helyzetjelzőket mert jelezte hogy kiégett. Zseniális az első lámpa kivételének a megoldása, nem is értem hogy miért nem minden gyártó így csinálja. Viszont úgy néz ki mint ha a plexi is simán levehető lenne így ha opálos akkor laza csere, de nem találok, így valószínű még sem eltávolítható. Kár, de nem feszegettem. A polír sokat fiatalíthatott rajta az biztos. Anno a Roveremet csináltam meg, az is sokat számított. Fellépőt meg 100 körül találtam. Még 50-em sem lenne rá de tetszeni tetszik.
-
Rivaul
addikt
Én sem találtam náluk mert kíváncsiságból rákerestem de 2.4-ről 2-re akció? Egy kereskedésbe a leírtakkal? Mi baja van annak a jószágnak, vért hány? Oké nem akarom én elvenni senki kedvét de nekem kicsit furcsa ez a történet. Persze lehet csak brutálisan megy le a 90-ek ára és a kor sem teszi őket értékesebbé ez oké, csak nah. Nem rég még 2m-ért csak romhalmazok voltak világgá tekert órákkal
Bár nyár van, ez nem a suv-ok terepe.
-
outsiders
aktív tag
-
-
Rivaul
addikt
-
Rivaul
addikt
Tankolás előtt hangosítsd fel normál emberi beszéd szintjére a rádiót. Ha 10 percig megy akkor ezt szokják meg a gyerekek és leállíthatod az autót úgy hogy nem kelnek fel, csak a rádió menjen. Sokáig nekem is csak járt a motor mert ahogy lelőttem azonnal keltek de mióta ezt csinálom még leállás után is képesek egy órát aludni. Én 7,7-et sehogy nem tudok kihozni. Átlagfogyasztásod mit ír? Nálam 8,6 de valójában 9,5. Ráadásul itt több lovat kell kerülgetnem mint autót és 25km alá nem kell indítanom...
-
FeRRaR1
őstag
Nekem a 2006 S80 D5 csinálta ezt. Neten érdemes rákeresni, csere a legdrágább megoldás, de vannak tippek illetve javítási módszerek. Érdemes bele túrni ha nem akarod költségbe verni magad. Szerelő nekem cserélni akarta. [link] & [link]
Ne kérdezd hogyan csináltam meg, mert sehogy. Eladtam alkatrésznek, elég jó áron, és vettem egy sokkal jobbat. Persze nem ez miatt adtam el, úgy is ez lett volna a sorsa.
Mielőtt vennél újat azért bizonyosodj meg a hibáról egy szerviz program ránézéssel, milyen hibakódot tárol stb...
Érdekes hogy a pánik megy, én azt nem próbáltam ki a korábbi S80-on.
-
FeRRaR1
őstag
Ez több mindentől lehet, amivel én találkoztam, az a sziréna hibája volt, nem adott hangot csak villogott, vagy ha az elemelés szenzor nem működik.
Amit érdemes kipróbálni, a kézikönyvben van procedúra riasztó tesztelésére. Azt csináld végig, szerintem ott ki fog bukni a hiba.
-
FeRRaR1
őstag
Megkerestem a számlákat, mert az elmúlt egy évben cseréltem:
- Automata váltó olaj (Csak 5L Volvo váltó olaj van a számlán)
- Klíma olaj (Volvo PAG Oil a számlán)
- Haldex AWD (VOLVO 30787687 FILTER, VOLVO 31367940 TRANMISSION OIL, VOLVO 988143 HEX, SOCKET SCREWS)
- Kormány szervó (VOLVO 30741424 POWER STEERING FLUID)
- Diff olaj (nem találtam róla semmit)
stb... túl hosszú lenne a listaRemélem segített valamit.
-
FeRRaR1
őstag
A tár helyére kell kötni, úgy tudom az nélkül nem működik, a tár kábelét kellett a V70-nél lehúzni a fejegységről, és a helyére bedugni a Yatour kábelét, és CD tárra váltva AUX-ként működött, vagy USB, vagy kártya olvasó, ahogy akartad.
Először márka szerviztől kértem ajánlatot:
600 fontUtána egy ott dolgozó vezető szerelőtől privátba:
400 fontUtána találtam Brembo utángyártott tárcsát és betét szettet:
150 font + munka díjLegvégül találtam egy vidéki Volvo alkatrészest, akinek vannak villám akciói, így a gyári szettet 300 font helyett meg tudtam venni 160-ért. Úgy néz ki ez lesz a vége, 3 Youtube videón felbátorodva, meg lévén minden szerszámom adott, valószínűleg neki esek én, és mindent beszerelek amit vásároltam.
Azért nem mindegy 600 vagy 160 ugyan úgy gyári Volvo minden...
~215e vagy ~57e........ -
FeRRaR1
őstag
Ha van benne CD-tár mehet a Yatour, fentebb linkeltem, nekem is az volt a V70-ben, nem volt panaszom rá, szépen tette a dolgát, CD-t meg életemben nem tettem bele, szóval nem volt nagy kár a tár lecserélése AUX-ra. Szerencsére az XC-ben van gyári a Dynaudio mellé.
Más:
XC téma, vettem hozzá pár dolgot:
Motorháztető telók a végét járják, legfelső állásba még megtartják, de ha egy hangya f@sznyi észrevehetetlen szellő éri, már vágódik le, ezzel nem törődtem, amég múlt héten fejbe nem trafált
Szóval az cserés
Alá feküdtem és láttam hogy nagy valószínűséggel még nem cseréltek rajta üzemanyag szűrőt, ~6e a gyári Mann postával együtt, így cserélem azt is.
Tapogattam az első fékeket és nem tűnnek vállasnak csak minimálisan, de mikor rámpán volt a szerelőm megmutatta hogy hátulról vállasok nagyon a tárcsák, azért nyikorognak lassú tempós fékezéskor, meg már egyébként is a végüket járják, úgy hogy csere. Rendeltem gyári tárcsa és betét szettet.
Ami a kérdés: Brembo utángyártotton szépen látszik, hogy kezelt az éle, így nem rozsdásodik. A mostani szett meg annyira rozsdás, hogy vékony darabokat lehet lepiszkálni az éléről, fórumokat túrva ez általános Volvo probléma, valakinek valami házi megoldása? Nem tudom mivel kéne lekenni vagy fújni az élét, még most mielőtt feldobjuk, hogy elkerüljük az erős rozsdásodást.
-
FeRRaR1
őstag
Semmi gond, szeretjük az ilyen anyagot, nekem is nagyon jól esik néha kivinni az erdőbe. Csak lusta voltam megörökíteni eddig ilyesmit.
sasa134
Dízel motorból utoljára a 185 lovas D5 volt, az is jó régenm azóta csak benzin, így az újakat, pláne a 4 hengereseket nem ismerem. Viszont a váltótól nem félnék, teszteld hidegen melegen, minden váltás, visszaváltás, elindulás legyen vaj sima, tolatás is. Ennyi kilométerrel nem lehet gondja, csak ha beteg módjára rúgták neki. Amit megvetted, utána egyből egy váltó olaj csere, hidegen ne rúgjad, és nem lesz gondod, utána ha hosszú távban gondolkozol, minden 5-6 évben vagy 60-70e kilométernél cseréled.
Ha jól rémlik, volt 5 hengeres a D4 és D3-ból is, de nem vagyok képbe melyik modellek/évjáratok. De Volvo 5 hengerrel az igazi
(Vagy 8
)
Rivaul
Ahogy romlanak az útviszonyok, úgy jön ki egyre erősebben az AWD előnye. Mikor egy vizes körforgalmon mész át tempósan, érzed ahogy pakolgatja előröl hátulra a nyomatékot, aztán kilő mint a rakéta. Különböző esős sáros, terepezéseket próbáltam, de havas emelkedő még nem volt itt sajnos
-
Rivaul
addikt
Komoly. Tudom mit erzel amugy. En tegnap szinten leteszteltem az xc-t. Sztem a volvo kitiltana a bolygorol ha latta volna
Harom napos koltozes ebbe az idobe utanfutoval hegynek folfele nyarikkal. Kivul belul koppra rakott auto ugy ment fol a medres kimosott folduton mint az allom. Utana 70km meg este a kello dolgokert barkacsaruhazba. Mindenki vanszorog a dombok kozott a szel es havas eso miatt de en mint ha szarazon mentem volna 110-el rezzenes nelkul. Egyszeruen kva jo volt
Itt meg del fele volt. Estere 3x ennyi volt a sar
-
A képen még a 205/45R16-os gumi volt, ez egy hajszálnyival kisebb a gyári méretnél. Azóta cseréltem 205/50R16-ra, ez meg hajszálnyival nagyobb a gyári méretnél. A vékonyabb gumik sajnos nem nagyon bírták a magyar utakat, szétszakadt mindegyik. T4-es gyári alufelni szerencsére nem az az elhajlós fajta
-
#03969024
törölt tag
Én még nem hallotta 2WD XC-ről, max, ha tényleg halott a szöghajtás, de állítólag akkor eléggé instabil az autó.
Miért nem kell AWD? Mert többet fogyaszt, nem járok vele olyan helyeken, meg több hibalehetőség. Murphy is megmondta: A négykerékhajtás arra jó, hogy elhagyatottabb helyeken akadj el!" -
lolal
senior tag
Teljesen osztom a véleményedet. Nekünk is van mellette egy Opel Corsa Combo furgon. Az filléres a Volvo hoz képest. Nagyon szerethető autó , de ahogy már egy korábbi kérdésemből is lejöhetett igen költséges a fenntartása. Pl egy teljes lendkerék csere mindenestül 350.000 ropi volt. Természetesen ismerősnél csináltatva. Szakszervizben 400.000+ okkal rémisztgettek minket. Speciel ez az egyik legdrágább alkatrész volt a tádé dezsőbe de ha azt vesszük egy "passzátnál" már megállt volna 250.000 be. Sajnos ez minden autóra igaz , ahogyan korosodik egyre többet kell rászánni. Csak persze itt jön a kérdés , hogy mennyit. Az általam is meg person által említett Opel fillérekből (relatíve) orvosolható. Volvo-t akkor vegyél ha tudsz bele invesztálni pénzt és ha tönkre megy valami nem kell sztendejre rakni. Ha ez nem menne akkor inkább másfelé nézelődnék. Sokszor az ember szíve szerint vesz autót nem pedig racionalitásból. Aztán egyik szeme sír a másik nevet.
-
Rivaul
addikt
Én a kormányra a tubusos szivacsos végű viaszosat használom. Mivel fekete a kormány így feketét. Hagyom hogy beszívja és száradjon, aztán áttörlöm. Nem fog utána semennyire. Szilikont ne használj semmire mert egy ideig fényes de aztán kiszárítja az anyagot.
-
Rivaul
addikt
Viaszos cuccok jók műbőrre is szinten tartani. Amúgy sztem az is a nem rég említett darálékos "valódi" bőr. Én a kormányom kezelem, bőr tisztító krém, az puhítja is és utána tubusos cipőpaszta. Olvastam anno hogy bőrös ajánlotta ha ezzel kezelnék az emberek a bőröket az autókba akkor éhen halna
-
FeRRaR1
őstag
Már nem én álltam nyerésre, ezért most megtettem 2400-ig
[link] Bár valószínűsíthetőleg nem fog megállni 5-6e alatt.
Egyébként gondolkoztam már rajta, állítólag a nagyon finom R példányok fel sem kerülnek sokszor ebayre vagy autotraderre, klubbon belül mennek el, egyik ismerősöm is úgy vett gépet, hogy nem is akarta eladni a srác, de a klubbon belül rádobott a piaci árra 3000 fontot, és tett egy ajánlatot, csávó meg eladta neki. Azt mondta ez a tuti, aki nem akarja eladni, pláne egy márka fanatikus klubbon belül, tudod hogy mindenből a lehető legjobbat kapta, 2x gyakorisággal....
Ha mindig lenne tervezhető szabadidőm, szívesen járnék én Volvo klubokba, találkozókra stb...
Csak ehhez egy olyan csillag együtt állás sorozat kéne, amiről még ember nem hallott
Legyen rá pénz, idő és energia egyszerre.
-
FeRRaR1
őstag
Itt a hirdetési kép, ami megcsillanásnak tűnik az valójában erős sárgult mattulás volt, furcsa módon csak ott, de mind a két lámpán.
Itt már cserélve két újra, meg persze kapott pár kezelést, első ránézésre jó, de még messze a vége...
Azóta cseréltem a ködlámpákat, és az azokat körülvevő matt burkolatot, mindegyik sérült volt...
Szélvédő is új, biztosítóval cseréltettem, kavics nyomos volt.Holnap tervbe van egy külső védelem felvitele így tél előtt, meg egy alapos külső/belső takarítás.
Lassan szépen lépésenként szintre kerülHelyre állítható, be kell vizesen csiszolni, és több lépcsőben polírozni, alaposan, sokáig, de vigyázva meg ne égjen. Tökéletesen újnak kell kinéznie a burának. Én is megcsináltattam volna, csak jó áron el tudtam adni a használtakat, kiegészítettem és új inkább, akkor újak az izzók, xenon, xenon ballaszt, kanyarkövető mechanika stb...
[link] Van rá erre kitalált védelem, csak drága mint a méreg, megteszi egy többrétegű wax vagy nano vádelem/kerámia is, fóliának akkor van értelme ha UV-t szűri.
-
-
-
aneda
senior tag
-
FeRRaR1
őstag
Van XC90 D5 faternak, nekem pedig egy V8, egyiken sem hallani semmi furcsa zajt. Pedig elég technikára odafigyelő, érdeklődő emberek vagyunk, legkisebb hibát is kiszúrja fater legtöbbször hang vagy érzés alapján.
Elvileg nem nyúlnak, gyakorlatilag meg 100% hogy igen, nekem azt mondták S80-nál, hogy le kell akasztani a teljes hajtást, motorostól, mindent kikötni, és leemelik a kasztnit a teljes elejéről, vagy neki állnak lebombázni fentről, mindegyikhez hihetetlen módon meg kell bontani az elejét, ezért mondtam hogy bármi lehet gyakorlatilag, nekem pl egy V70 generátor cserénél jött elő egy visító hang 2-3000rpm között, a péló imádó szerelő leejtette a magasnyomásút, amit ki kellett szedni a generátor felett volt egy szíjon vele, úgy vettem észre, hogy a kerekéből letört egy kis darab a pereménél.
Amúgy is jó tapasztalatom van a "Volvo specialistákról" eltört nívó pálcát össze ragasztották, fék folyadék és hűtő folyadék cseréjét nem tartották szükségesnek 1x sem. És ez csak a jéghegy csúcsa, mindegy én megcsináltattam mindent, szerencsére elég volt egyszer oda tévedtem, hogy megtudjam mennyire "speciálisak" a V70-el, soha többé
slaci
Tévedhetetlen szerelő nincs sajnos. Minél előbb állítsd be középre a szintet, aztán legközelebb egyből megnézed mielőtt elhozod tőlük, vagy akárhonnan olaj csere után.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Kikristályosodik a Razr 60
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2132
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest