- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Jól gondolod, a szívó sor öt, 2.4i nagyon is jó motor, van 140 és 170 lóerős verziója, csak szoftverben térnek el. Nincs magasnyomású, nincs turbó, nincs kettős tömegű lendkerék... Kapja meg a kötelező olajcseréket, kicsit gyakrabban, ha főként városba használod, és örök élet +1 nap.
Nekem is van egy 2.4i V50, és egy T5 V70, elmondhatom, hogy a D5 mellett ezek a legjobb motorok. Ne hallgass a vészmadarakra, egy letisztult, elegáns, élvonalbeli kényelemmel ellátott remek autó az S60 és a Volvók úgy összességében(csak runner meg ne lássa )
A manuális váltót meg nem kell magyarázni, sokkal kisebb kockázat. Ennek ellenére egy rendesen karban tartott, igazoltan olajcserés automata is kiszolgálja a kocsit hibamentesen.
Igazából nézz meg amennyit tudsz, és válaszd a legjobbat, legjobban megfelelőt.
-
marsu
addikt
Szia!
Kb két hónapja vettem, bár 2002-es évjárat, de csak 155 ezer km volt benne, és nem bántam meg. 2,4 benzines, 140LE. Jól felszerelt, kényelmes autó. A vásárlás óta túl vagyok egy olajcserén, + levegőszűrő, pollenszűrő, 5db gyújtógyertya, első + hátsó féktárcsák + fékbetétek is cserélve lettek, valamint kicseréltettem az első gumifékcsöveket, mert nagyon el voltak öregedve már.
Átlagfogyasztás 8,3 l/100km, ami nem kevés, de nem is sok.
Press any key to continue ...
-
FeRRaR1
őstag
Ha gondolod meg mondom milyen hibakód keletkezik a Volvókban akku cserétől, semmilyen
Szóval az tuti kamu, ha másfél hónapja nem indították, akkor teljesen halott lenne az akksi, de ha 2-3 hétig állt, akkor valóban tarthat tovább az indítózás.Ez egy felejtős példány volt, szerintem maradj S60 vonalon, nézz meg többet, előbb utóbb ki fogsz fogni egy példányt, ami hosszú éveken át szolgálhat.
Ne ragaszkodj kizárólag az S60-hoz, nézz szét V50 fronton, nekem bevált, vagy akár V70 az igazából S60 kombi. Minél többet, annál jobb, válaszd ki a 10 legjobb hirdetést, hívd fel őket, stb...
Egy lefingott példány meg egy kamugép kereskedő ne tántorítson el, lesz még ennél sokkal rosszabb is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Decemberben 245-el suhantam haza a V70 T5-el, hidd el nem csalódnál, egy próbával nem veszítesz semmit. Tudom mit beszélek, mentem haza 2007 S80 D5-el, még is a 2000 V70 esett sokkal jobban, öröm vele minden kilométer.
Többen azt írták hogy problémásabb modell, mint az S60, plusz régebbi is a széria. Ezt csak az itt leírtakból szűrtem le, nekünk volt a családban 2 első generációs 2004-es S80 D5, mindegyik hibátlanul tette a dolgát, az első 520.000 km után is.
-
FeRRaR1
őstag
Itt sok a beteg állat Volvo fanatikus, sok Volvo club van, rengeteg találkozó, Hahun van 1500 eladó Volvo, Autotraderen 7500 ebay 4000, még ha van is pár átfedés, ez akkor is rengeteg, és ván még sok más használt autó oldal is, úgy gondolom, hogy kb 10.000 eladó példány közül lehet válogatni, itt is sok a lefingott, de sok a fanatikusan karban tartott is. Amit most vettem, az kapott olajcserét: 840 Mi, 2-3-11-22-30-39e mérföldnél, most vettem 40.000-el. Többször állt hosszabb időt, csak átjáratták, mielőtt használták megint, olajcsere.
Én is ezt fogom tenni, ha M.o.-ra keveredek végre jövő év eleje fele, akkor fog kapni egy teljes olaj, szíj, vezérlés cserét, összes szűrőt, váltó olaj cserét, és alvázvédelmet, gyertya cserét, klíma takarítást, és feltöltést. (nem mintha ezekre azonnali szükség lenne, de így lesz nyugodt a lelki világom) Illetve egy enyhe polírt is.
Ha ezek után bármi baja lesz, alá fekszek, és megkérek valakit hogy hajtson át rajtam
-
-
FeRRaR1
őstag
Szépséges példánynak tűnik a hirdetés alapján, remélem ezt azok is látják akik korábban hurrogtak, hogy a magyar piac a király, itt meg hidegen szétforgatott fosok vannak csak. Hát nem. Azok is vannak, de 100x akkora a piac, bőven lehet válogatni. Arról nem is beszélve, hogy itt az óra tekerést nem divat, a rendszeres karbantartás annál inkább.
Sok probléma mentes kilométert kívánok vele, GRATULA
Nekem idén kimaradnak az ilyen 2000+ kilométeres túrák, na majd jövőre
Csak Somogy megyében tudok ex Volvo szerelőt, aki hihetetlen odaadással, probléma megoldással, jobbá tenni akarással szerelte eddig a családom összes Volvoját, ismeri az összes típust érintő hibát, rendellenességet, engem nagyon meggyőzött.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem rád értettem, csak példának használtalak, hogy igen is lehet gyönyörű, újszerű állapotban lévő használt kocsikat venni itt, nem lefingott gépekkel van tele a piac, az csak egy kis része. Pontosan nem is tudom már, hogy kinek szól, de remélem magára ismer
Még egyszer gratula
-
FeRRaR1
őstag
Nem emlékszem a tied mikori évjárat, de a V70 2000 - 2004 közötti variáns nekem is eléggé szélzajos volt úgy autópálya tempótól. Az S60 meg ugyan az, csak nem kombi. Viszont a lámpák nekem kifejezetten jók voltak, dobjál bele egy Osram Night Braker unlimitedet, az nekem sokat segített, még a régebbi halogénes S80-nál.
Szélzajra is van megoldás, de én előbb lekezelném gumiápolóval a kédereket, 2x, az is sokat segíthet ha el vannak öregedve, és nem látják el a feladatukat jól. Ebből a szalagból én most vettem kettőt, mind az S80 mind a V50 motorterét körbe szigeteltem, bár az S80-nál nem volt gondom vele, de a V50 ott ált pár napig ahol rengeteg faanyagot vágtak, és egy marék finom fapor beköltözött a motortérbe. Kismostam leszigeteltem, S80-nál ilyen gond nincs, mivel ott van pereme ahova csukódik. De azért azt is megcsináltam Ezt ugyan úgy meg lehet csinálni a küszöböknél, ajtó élénél. Előtte alaposan le kell tisztítani a felületet, aztán hajrá.
Lámpára vissza térve, a tetején vannak csavarok, azzal lehet picit magasabbra állítani a fénycsóvát, ha maga elé világít, ha csak a fényerő a gond, akkor osram. Régi, nem márkás izzók hihetetlen sokat tudnak rontani a fényerőn.
Grande Ale
195/55 HR15 a gyári, ha van elég hely elférhet, de én 195/60 fölé nem mennék, túl nagy eltérés.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Először az kocsi felső részéhez tennék, ahova csukódik az ajtó, lentre a küszöbhöz, az eredeti mellé, rendelhetsz több méretet is. Semmiképpen se a régire tedd rá, azt ápold le és hagyd úgy ahogy van. Az újat tedd alá, fölé, mellé, ahogy a helyzet kívánja. Előtte alaposan tisztítsd meg a felületet, alkohollal, vagy valami normálisabb ablakpucolóval, én sima zöld Mr Musclet használtam, miután letakarítottam, még egyszer átmentem egy száraz mikroszálassal is. Pedig ez csak a motortér, ott nem sok mindennek lesz kitéve, de ha az ajtóhoz teszed, akkor igen, ott a ki-beszálás, ajtó csukogatás, stb... Alaposan nyomkodd rá a felületre, többször. ha van elég helyed az eredeti kéder mind két oldalára tehetsz, bár ez nem fog mindenhol működni. Többet rendelj, mert a 4 M nem sok, V50 motortere kb három métert igényelt, S80 kettőt. Szélzaj miatt teszed, akkor főleg az első ajtókra mennék rá, a motor felőli oldalára, és az alsó felső részére, akár 2 rétegben, vagy nagyobb méretben is, amennyiben lehetséges.
-
setom
tag
Köszi. Ez a típus szerinted megfelel?: Bosch_Aerotwin_A_953_S Itt szerepel a leírásban ez: VOLVO S40 II [P 11] 12.03-07.05 de ezt az utolsó részét hogy kellene értelmezni?
-
FeRRaR1
őstag
Igazad van, most olvasom én is hogy 1 UK gallon az 1,2 US gallon, egyéb irányba meg megrohadhatnak hogy litert tankolsz, de MPG-t ír az autó, meg úgy egyébként ez a mixelt metrikus & imperial rendszer egy vicc néha. Szóval akkor szorozva 1,2. Egyébként az általad linkelt oldal appján kalkuláltam.
10.8-al is boldog vagyok, igaz nem annyira mint a 9-el lennék
-
-
FeRRaR1
őstag
Nekem soha nem volt még ilyen, lehet részben ezért is lustálkodtam el lecsekkolni, egyszer nem teszi meg az ember, pont akkor írja ki... Na mindegy, persze minden motor fogyaszt valamennyit, de ha maxon van, és egy minimális eltűnik a két csere között, azt észre sem veszed. Azért még sem egy 1.6 VW ahol ismerős beletölt kb 3 litert két csere között, elég lenne csak szűrőt cserélnie, az olaj mindig új
Reményeim szerint a továbbiakban nem lesz gond, csak minden cserénél maxra kell lőni, és ha 0,1 - 0,2 L elfogy két csere közt az senkit nem zavar.
-
FeRRaR1
őstag
Az igen. Ford származék?
Nekem soha nem fordult még elő alacsony olaj szint jelzésem, pedig a korábbi S80 D5 350e km felett járt, és egy Angol-Magyar-Horvát oda vissza túra alatt belecsúszott két hét alatt 6000 km. Egész évben soha nem kért olajat. Mindegy, ma is megnéztem, ott ül a max vonalon pontosan. Szerintem szervizeléskor nem töltöttek bele eleget, úgy értem ahhoz igen, hogy minimum környékén legyen, de az eddig volt elég. Valószínűleg ennyi lesz a dolgom, hogy ránézek minden olajcserés szerviz után hogy maxon van e. Ha előjön valami, arról úgy is beszámolok.
-
haxxika
senior tag
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem nem, mivel ennyi ember, és ennyiszer élte meg ezt, különböző évszakokban, országokban, autókban, vezetési stílusokban, és mindig a Magyar naftából evett többet. Ez nem véletlen, de az hogy ott öntik bele a legtöbb bio szart, még az osztrák/német kevesebbet tesz bele, ez tény, régebben olvastam is a százalékokat, de már nem emlékszem. Én is általában egy olyan 150-160 egészséges utazót szoktam tartani + Waze. De egész Európán át, kivéve ahol dugó van vagy mérnek, ott nyilván lassabban, az esti üres Német pályán meg nyilván.... hát gyorsabban
Peti78
Waze, én sem hittem, hogy milyen jó amíg ki nem próbáltam, legális és ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Helyben csettegve mérem (nem az oda vagy vissza úton), ott is itthon is betartom a sebességhatárt.
Itthon 8,6-8,9 kint 8,18 lett a vegyes fogyim. Nyilván egy mérés nem mérés de azért látható hogy kevesebbet eszik.
mod:
lolal: Nálunk kötelező a 95-ös benzin esetén az 5% bio tartalom.
Peti78: A 150 még belefér. Úgy is csal felfelé a legtöbb óra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
haxxika
senior tag
-
FeRRaR1
őstag
Ismerek pár felnist, tudok is ajánlani Kaposváron, az előző S80 felnimet ott csinálták.
Gumis a srác, tehát ugyan úgy felgumizza, súlyozza stb, viszont nem süti rá kemencébe, ennek ellenére még az a felnim is a családban van, faterék C30-án. Úgy 3-4 éve csinálta, azóta is hibátlan. Szóval minőségben dolgozik, bele teszi a lelkét, szereti a tökéletes szép munkát. Most vitte el fater az ő XC felnijét hozzá pont a héten, gumit is vett rá.
Szóval nem profi csúcs gépekkel dolgozik, ha nem kézzel, de az egyik legszebb minőségben amit láttam. Ha kell elviszi homokoltatni, ami a legjobb hogy érdekli és szereti csinálni, ez látszik a munkáján is.
Ezt is ő csinálta.
Amennyiben úgy gondolod, én is tudom vállalni, csúcs technikával dolgozom, csatolok egy referencia képet az ajánlásomhoz:
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Weareus
addikt
Te, mint kívülálló nyilván objektívebben tudod ezt látni, nincs ezzel semmi baj, de ha szubjektíve nézi az ember (és én hogy máshogy nézném a saját problémámat), akkor az elsődleges az én szempontja és nem a szerelőé v. a szervizé. Olyan ez, mint a relativitáselmélet: összemegy a méterrúd vagy nem megy össze? Attól függ, ki és honnan nézi.
P.S.: a lényeget meg elfelejtem itt a filozofálgatásban...: hogy egyáltalán miért kezdtem el problémázni ezen: tavaly egy gömbcsuklócserét hozott alkatrészből (!) még felár nélkül csináltak ugyanitt! Na ez itt a fő gond...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
FeRRaR1
őstag
Az annyira nem gáz, ha mindig tele tolod, akkor gáz ha ezeöccá'-ért fröcskölsz bele hogy ne világítson, és ezt sokszor megismétled pl. (Amire nem egy példát láttam, beáll a kútra az S8 4.2 V8, és 1800-ért tankolt bele, vagy a benzin áremelés előtti napon 1000-ért, kb többet veszített hogy oda ment...)
Ez egy külön szakma kb, pl a V50-et mikor vettem, mondta az elektromos szakemberem, hogy 3 féle motorvezérlő lehet benne, Bosch, Delphi, Siemens, attól függően, hogy diesel, kicsi vagy nagy benzinest választasz. Ezt még fűszerezd meg azzal, hogy évjárat függő is, a D3 D4 is lehet 4 vagy 5 hengeres is, de a legjobb, hogy hiába van benne Bosch, az nem jelenti azt hogy jó, mert ott is vannak sz@r szériák, ugyan úgy igaz a Delphire, nem jelenti azt hogy rossz, mert akadnak jók is
Lényeg ha mindig tele tolod akkor annyira nem lényeg, de ha tutira akarsz menni, negyed alatt tankold tele ha útba esik a kút. Rossz infót meg nem akarok mondani, nem ismerem a 2.0T-t.
-
-
őstag
Mindegyik tizenéves autó fogyaszt olajat. Szerintem nekem 10 ezrenként kettő litert is elcsipeget. Ha papásan járnék vele, akkor lehet nem menne el ennyi. Én viszont azért vettem turbós benzinest, hogy haladjak is vele. Hosszú évekig Castrol 5W-40/5W-30-t használtam, mostanra 17 éves autómba jó lesz az 5W-40 Mannol is
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
-
AMDFan
addikt
Ja és ehhez még annyit, hogy a lakásom előtt 300 méterrel Budapesten is igazoltatott a rendőr, angol rendszámmal, és nem szólt semmit. Lényeg az, hogy MOT (műszaki) legyen rá, adásvételi legyen, V5C dokumentum legyen.
Összességében én nem bántam meg amúgy a UK autó vásárlást, mindennel együtt kb 1,1 millióból kijött az autó olyan állapotban ami akkor 2,5 millió körül ment itthon. Haverom pár hónapja vett hasonló állapotú S60-at 2 millióért. Sajnos macera az van vele bőven, az tagadhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Annyival egészíteném ki, hogy tudsz Road taxot fizetni külföldiként. Csak pénz kidobás kb, ha van a kocsin akkor azért, ha nincs akkor meg valószínűleg más is kell rá, MOT + biztosítás. Illetve Németbe még nem hallottam hogy bárkit is elővettek volna P ügyben, legalább is Angol Magyar útvonalon.
Az is jó, ha van a kocsin minden, köt rá egy ideiglenes Angol biztosítást 1-2 napra, és haza vezeti. De a legjobb a kamion, sok kamionos hoz ide árut, és vissza üresen menne ezért vállal autókat, csak olyan helyre kell elvinni, ahol fel tudsz állni vele, illetve általában Balaton környéke vagy Pest ahol le tudja tenni.
Ez olyan 100-180e között szokott lenni. Ha komp/eurotunel * pálya matricák, rendszám vagy biztosítás + üzemanyag az is ilyen magasságban szokott megállni, de ott a kockázat. Ugye ezekhez jön hozzá pár dolog, lehet hogy kell szállás, mondjuk a kocsi begyűjtése után érdemes kipihenten elindulni, csak oda vagy oda vissza utazás stb...
Szinte mindenkinek van kint rokon, barát, volt osztály társ, sokat lehet spórolni ha segítenek, esetleg egy éjszakát tudsz ott aludni, vagy ha nem egyedül mész.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Óvodások homokozója
- Jövedelem
- Xbox Series X|S
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...