Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz xEon1337 #5639 üzenetére
Tőlük én is kaptam egy sablon SMS-nek tűnő üzenetet, hogy készpénzért megvásárolnák az interneten talált (talált...) autót és hogy hívjam őket vissza (!). Jó, hogy ne alkudjam le magamnak öcsém Nyilván nem tettem meg és hallottam ezt-azt én is róluk, úgyhogy nem is fogok velük szóba állni. Kiinduklásnak a kezemben van már a Weltauto-s ajánlat, a többit majd meglátjuk, telefonban korrektnek tűnt nagyon a meg nem nevezett Külső Váci úti márkakereskedés kapcsolattartója, ha jól vettem ki a szavaiból, bérbe szeretnék majd adni, mert hogy ilyesmi is van a profiljukban. Azóta hívott egy másik autókereskedő is (ez már a klasszikus fajtából), ők is szeretnék megnézni az autót. Meglátjuk, holnap okosabb leszek Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #5703 üzenetére
Próbáld ki hidegen melegen, ha mindene jó akkor miért ne vehetnéd meg?
2.4D van a leírásban és D5 a kocsi hátulján, ugyan az a blokk, csak más teljesítmény szint, a D5 a jobb. Azért nézesd át te is alaposan, vagy vigyél valakit, ne hogy visszatekert legyen, a szervizt hívjátok fel, akitől a pecsétek vannak, valakivel aki beszéli a nyelvet, ha ők is azt mondják, ami a könyvben van, az nagyon jó jel, ha a kocsi is hibátlan, nem rángat hidegen és melegen se, nincsenek törésre utaló jelek akkor mehet szerintem.
customrobi
Autoglym és Wolf Chemical termékeket használok főként.
Beltér műanyag és textíl tisztítás
Bőr tisztítás
Bőr ápolás
Belső műanyag és motortér ápolás
Motortér mosás
Sampon
Gumi és külső műanyag ápolás
Felni védelem
Üveg védelem
Felület védelem
Ablak pucolásNagyrészt ezeket, de lehet hogy lesz egy komolyabb kerámia védelem is majd egyszer...
[ Szerkesztve ]
-
customrobi
tag
válasz xEon1337 #5703 üzenetére
A Zahnriemen valóban a vezérműszíj/vezérlés, alatta komplett szoftvert írt. A váltóolaj csere ezen a papíron nincs feltüntetve, Olajszűrő, légszűrő, pollen, és üzemanyagszűrőket ír. A BF nem tudom mi lehet.
A hátsó lökös volt fújva az biztos, egy kérdést megér szerintem.[ Szerkesztve ]
Vessetek az oroszlányok elé.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz xEon1337 #5786 üzenetére
benzinesből olyan amit mi szerettünk volna, olyan felszereltséggel, olyan külsővel, olyan állapotút.. szinte esélytelen - hazai piacon. végül a miénket is külföldről hozta be egy srác, d2 dízel lett belőle [link], de egy remek darab, és nagyon jó áron sikerült a tranzit. nem érdekel, h többe kerül majd valamennyivel a fenntartása, de a dízelt leszámítva minden más klappolt és cserébe kapom a pörgős kis motort, nem száguldozni akarok vele, de az, amit tapasztaltam egy 1.8-as benzinesnél pl, h rálépek a gázra és van egy irdatlan nagy latency-je, míg a kis d2 egyből harap, ahogy megnyomom, hát szóval.. nekem drámai volt a különbség, kérdeztem a sráctól is, most ez ilyen szar példány, vagy minden benzines ennyivel később reagál a gázlenyomásomra??
nyilván persze egy t5, vagy 2.4-es már ugorhat jobban, de azok meg már túl nagyok.. meg drágák is[ Szerkesztve ]
-
Tibiajax
nagyúr
válasz xEon1337 #5870 üzenetére
mi mást tudnék erre mondani, mint hogy pacsit papának.. én is ugyanígy voltam/vagyok ezzel. a scirocco tetszett nekünk is, ill még a lexus 220-as hibridjét nézegettük, de végül azt se.. nem kell hibrid, scirocco meg drága
benzines 1.6os akadt egy pár, de a tesztekben mind írták róla h nagyon gyengécske még, helyi közlekedésre oké, előzéseknél már sikongat. 1.8-as, 2.0-es benzines fehér holló, beneluxból vagy németből lehetne érdemben olyat csak beszerezni, macerás.. 2.4 meg már nagy, jah
nem baj, egyszer lesz még úgyis egy t5-ünk, igaz?.. -
belaazallat
addikt
válasz xEon1337 #5879 üzenetére
hm, majd kipróbálom, ha el nem felejtem. Lehet a szervizben is így szedték ki!
Nem szakszervizbe hordom, mert olyan sajna nincs Somogyban."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-
Tibiajax
nagyúr
válasz xEon1337 #5953 üzenetére
remélem, még a nyáron. szeptemberre pont jó is lenne már a kocsikázás.. nem lenne dögmeleg
Ha sokat fogod használni városon kívül is és tényleg mindig mindent időben megadsz a kocsinak, akkor nagy baj nem lehet.
ebben hiszek őszintén én is
hétvégi + night cruise sofőr leszek és szívvel fogom szeretni az autómat. az első gazdija is szerette - tudom. látom, érzem rajta, fater beleült a múlt héten mikor feljöttek és megnézték, pár perc után ugyanezt mondta, látszik rajta, h meg volt kímélve meg törődve volt vele..
a motorházas 140ezres vezérműszíj-cserebilétán kívül nincs is semmi a szervízkönyvében az ellenőrző checkpointoknál, csak átnézési lista, meg a pipák. persze tudom, ettől még járhatott éppen sufniszervizben generálon, 'sz.könyven kívül', de sztem itt nem lesz erről szó. egy berlini volvo/saab-szalon tulajos fiatal gyereknél (ott volt végig vezetve náluk a sz.könyve is) valahogy úgy érzem, nincs nagy valószínűsége a kummantásoknak
na de kiderül minden, ha tolom bele majd a kilómétereket ..meg a csajokat
: D
vrmmmmmm[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #6122 üzenetére
Köszönöm
Néztem online leírásokat, de nem találtam, vagy lehet figyelmetlen voltam és átsiklottam felette. Benyelt 1 litert teljesen, de akkor nem para, ezek szerint normális.
Ott hibáztam, hogy nem néztem meg olajcsere után a szintet, így nem tudok viszonyítani. Mind a két gépen kb 5 hónapja cseréltek mindent, az S80-at megnéztem egyből, MAX-on volt, és most is ott van, de az XC-t most néztem meg először, és minimumon volt, csak hibáztam, és nincs viszonyítási alapom sajnos, hogy fogyott, vagy épp hogy MIN felett volt, és most billent át... Mindegy most figyelni fogom, hogy elmozdul e a MAX-ról.
Gyanúm szerint 6,7 Litert tettek bele, ezt küldte a szervizes, és minimumon volt, de kis használat meg ferdén parkolás már sok volt neki.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz xEon1337 #6222 üzenetére
Napi 50 km-rel számolva az 18250 évente. Annyira nem találom kevésnek a 230-at. én se mennék ennél többet naponta. A lapát hiánya nekem is feltűnt, bár ha csak ennyi a hibája, akkor azt még túlélem. Az a fontos, hogy 1-2 éven belül ne essen be egy 2-300 ezres extra szervíz, mert az fájna.
Komplett vezérléscserét mennyiből lehet megúszni átlagos szervízdíjjal számolva?[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz xEon1337 #6330 üzenetére
Az 1.8-as szívó benzines egy árban volt az 1.6-os dízellel, ez szerintem válasz a fel nem tett kérdésedre Fura, én nem éreztem ennyire gyengének az 1.6-os benzines S40-et, igaz, egy 1.4-es 75 LE-s Xsara-ból ültem át. De az tény, hogy most a 2 literes 135 LE-s szívó benzines 406-os erősebbnek érződik (és valószínűleg az is, mert könnyebb mind emellé egy bő 50 kilóval). Nekem elég lett volna gyengébb is, csak ez kivételesen szép állapotban volt és még belefért a keretbe, amit az S40 eladása után szabtam, de ez már OFF
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #6450 üzenetére
Tegnap ültem egy VR4-ben a ph-s autós találkozón, abban is "rossz" oldalon van a kormány. Eléggé fura volt de a tulaj szerint megszokható. Nyilván előzni nehéz vele meg a parkolóházban a sorompónál is gondban van...
#nincsbennetarcsi
-
Rivaul
addikt
válasz xEon1337 #6565 üzenetére
Nem rég az egyik ismerősöm vihette szervizbe az autóját mert lecsapatta slaggal... Konstrukciótól is függ és a szerencsétől mit sikerül beáztatni. Anno a telefonom is beesett a Dunába. Fél évig kutya baja, utána meg elkezdett korrodálódni minden és 3x10e javítás után inkább kukáztam. Nem mondom hogy ne tegye senki, meg tuti baj lesz de mindenki maga dönti el bevállalja vagy nem. Viszont nem véletlen nincs egyértelműen kijelentve sehol hogy tök biztonságos kimosni a motorteret.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
őstag
válasz xEon1337 #6622 üzenetére
nagyon sok,nem is merem leírni
legközelebb én viszem az olajat az tuti 10.900 forintot kértek/ liter 5.2Liter megy bele könyv szerint 6 literrel számolnak így 65.400-ra jött ki csak az olaj erre jött még rá a szűrő és a munka díj
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
-
Rivaul
addikt
válasz xEon1337 #6637 üzenetére
És be is jön értéknövelésként? Utána számoltál? Ez cca 30eft amit írtál kompletten. 7 éves, ez alatt évente ennyi lejön átlagba akkor az kb fél milla. Szóval kijössz ennyi többletbe? Pont a vezérlés amit ellenőrizhetően kell bizonyítani mert csak bontással lehet ellenőrizni valamennyire, az olajcsere a kutyát nem érdekli szervizkönyvböl sztem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
őstag
válasz xEon1337 #6689 üzenetére
Na most jöttem meg az S90 / V90 tesztvezetésről.
Először egy S90 T6 volt a terítéken, amivel kb. egy 10 kilométeres távot mentem, ebből 8 kilométer autópálya, szóval soknak nem mondhatjuk, tényleg csak az első, nagyon felszínes benyomások vannak meg. Masszívan szakad az eső, 130-nál gyorsabban nem is mertem vele menni, mert kb. semmit nem lehetett látni az előttünk menő vízfüggönye miatt.
Simán D-ben volt az előválasztó kar, szépen gyorsul ez a benzines motor, padlózásnál egy pillanatnyi gondolkozási ideje van, de aztán tol szépen a 320 paci. Csak az a hang... hát igen, ez csak egy 4 hengeres, szóval csak bőg, örültem volna, ha jobban elszigetelik, mert így eléggé illúzióromboló.Aztán jött egy V90 D5-el. Ezzel már inkább csak lakott területen belül mentem egy kisebb karikát. Sok ingert nem váltott ki belőlem. Gyorsul-lassul, pont. Viszont ami nem tetszett, hogy 50-60 között szerintem túlságosan alacsonyan tartja a fordulatot, olyan volt, mint amikor erőlködik egy motor alacsony fordulatról való gyorsításkor, plusz ugye a dízel mivolta miatt ekkor rezonál a legerősebben, amit amúgy is utálok.
Kellemes a kormányzásuk, nem annyira közvetlen, mint amennyire szeretné az ember, de vezettem már rosszabbat is. A központi kijelzőről már sokan elmondták neten a véleményüket, ezzel nem is foglalkoztam, de aztán ott van az óracsoport kijelzője, ami nem igazán tetszik. Szerintem lehetne nagyobb a pixelsűrűsége, meg maga a dizájnja sem talált be nálam, de persze ez erősen szubjektív.
Ezt leszámítva nálam a belső tér telitalálat, szeretem ezt a svéd letisztultságot, sokkal melegebb, barátságosabb, mint az Audi rideg minimál stílusa. Minden kézre áll, nagyon szépen magamra tudtam állítani az ülést, jópofa a keret nélküli középső visszapillantó, tetszik a head up display (bár ez nem autó specifikus dolog) és kényelmesen el lehet bennük férni hátul is (181 cm vagyok).
Ami még fura volt, az a rácsos textúrázottsága a szélvédőnek, mivel fűthető volt. Ez csak a V90-nél tűnt fel, de onnantól csak arra tudtam figyelni, nálam megszokást igényelne.Kívülről gyönyörűek, főleg a V90 jön be, mert imádom a kombi formát. Élőben az S90 hátulja is teljesen emészthető, de azért nyomában sincs a V verziónak.
Szép autók, jó autók, de ha most ilyen sok pénzem lenne kocsira és maradnék a márkánál, akkor is inkább megpróbálnék kifogni egyet az utolsó darab V70/XC70-esek közül 5 hengeres motorral és még maradna is pénz a tárcámban.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz xEon1337 #6701 üzenetére
Sokban egyezik a véleményünk, ez általános manapság az új autóknál, hogy minél alacsonyabban próbálják tartani a fordulatot...Hát igen, hülye szabályoknak kell megfelelni.
A fűtött szélvédő engem megőrjített, valaki észre sem veszi, de nekem folyton arra fókuszált a szemem. Mellesleg a kis és nagy Winter pakkhoz is jár, pedig a pakk kéne a fütött tükrök, mosó fúvókák stb miatt, ami külön nem opciósak, csak így pakkban, de a szélvédőt azt 100% hogy nem kérném. Nagyon zavaró.
Nekem is a V90 XC90 jön be jobban, de szégyen, hogy a Volvo ősi hagyományát felrúgták, és ferdén csapták le a kombi hátulját, nem pedig egyenesen, nagyobb is a V90, mégis kisebb a raktér űrtartalma a V70-hez képest... Ha kombit akarnék venni, biztos hogy valami 5 hengeres benzines V70 lenne 2007/2008 környékéről.
Nem beszélve a kérdéses beltér minőségről. Neked nem tűnt fel a kartámasz, kardán box milyensége? Az egész dizájn üt, egyben van, azt meg mintha utólag tették volna oda karton pappírból, ráragasztva az oldalára valami kárpitot, és ha megnyomod oldalról, nyikorog, mozog, számomra ez volt a legjobban illúzióromboló, képeken nem jün át annyira amiről beszélek, élőben érdemes rá egy pillantást vetni. (+ a műanyag és ragasztó szag)
-
6120
tag
válasz xEon1337 #6756 üzenetére
Nagyjából minden használtautó vétel lutri. Ha még vétel előtt elviszed és megnézik az sem életbiztosítás; nagyjából pillanatkép, hogy most milyen az állapota. Lehet h holnap meghal benne vmi villamos b@sz és arra költhetsz. Ezt nem fogja előre látni senki.
Típusismerettel / fórumok olvasgatásával lehet mérsékelni a kockázatot; nem SZOKOTT elromlani ez vagy az az adott autóban. Persze lehet h a tiéd lesz a kivétel...Írom ezt úgy, hogy nekem még sosem volt új autóm (szüleimnek több is).
Általában kis vagy alsóközepes autóim voltak (mind offos) eddig. Legolcsóbban egy 15+os olasszal autóztam; egészen hihetetlen 24,5 forintos kilométerenkénti költséggel (ebben tényleg MINDEN benne volt: biztosítás+adó+üzemanyag+összes javítás+gumik). Értékvesztése kb 30k volt évente, ez is benne van a fentiben. Kb csak az izzókat cseréltem benne én, minden mást szerelő intézett rajta.
Amikor eladtam, az árából kb kijött két hét autóbérlés szicíliában.Egy - modernnek mondott- alsóközepes, benzines autónál ennek azért a duplájával simán számolhat az ember. De inkább mondjuk 60-65ft/km-el. A C30-at kb ide tenném; nálad 55 jött ki, de még nincs benne a nagyobb szervizek ktg-e.
A V70-nél (ami ugye még nem lezárt opció nálam) a tippem inkább 85-90ft lenne. Én kb így forintosítottam magamban a biztonságot
(luxust).
Nem volt mókás, amikor a családom (terhes feleség+1éves gyerek) alól kiütötték a közepes franciát és mindenki kórházba került (igaz, szerencsére csak kivizsgálásra).
Akkor fogadtam meg, hogy min. 5m és 2tonna kell legközelebb. Oké, ez épp nincs annyi, de nem is akartam ettől többet költeni autózásra.Volt egy olyan elméletem, hogy max 3-4 havi nettódtól többet ne költs autóvásárlásra. És nem az autók drágák, hanem te keresel szarul...
-
#03969024
törölt tag
válasz xEon1337 #6756 üzenetére
Az biztos, hogy pl. egy 1 milliós, és egy 3 milliós S60-nak, ha nem kell a kasztnira költeni, s nem kopott a motor, akkor a meghibásodás nélküli üzemeltetési költsége ugyanaz kell legyen. Ha az olcsóbbra ráköltve az árkülönbözetet, elméletileg jobb, megbízhatóbb autót kell kapjak. Arról nem is beszélve, hogy az újabb fejlesztések nem igazán mutatnak a tartósság felé. Az öreg japán vasamban pl. 26 év után még nyoma sincs kontakthibának, méretes, jó anyagú csatlakozókat használtak akkor. A maiakról ez egyáltalán nem mondható el...
-
-
Peti78
őstag
válasz xEon1337 #6756 üzenetére
Szia!
Az első kérdésem, hogy mi kerül a kötelező szervíznél 150 ezer forintba, tehát mit tartalmaz?
A második, hogy hány évig használsz egy kerékgarnitúrát?A harmadik már nem kizárólag Neked szól, hanem a többi hozzáértőnek is.
Egy komplett vezérléscsere 2.4 es S60 (2000-2003) mennyibe kerül ami az anyagárat illeti? A vezérléscseréhez szüksége-e valamilyen speciális kulcs?
Mi a helyzet ebben a tekintetben olajcserénél? ANyagár stb.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
válasz xEon1337 #6765 üzenetére
Huh, azért a 29 ezres munkadíj az nem piskóta, jól meg kell fizetni a szagszervizt. Nálam ez a móka, amit leírtál 2500ft és fél óra. Maszek szerelőnél (nem ismerős, de végignézhető a procedúra).
Üa. szűrőnek okés a 40e km, fanatikusok 2-3 olajcsere között dobják le.
[ Szerkesztve ]
-
válasz xEon1337 #6767 üzenetére
Azért hozzá kell fűzni, hogy nem minden maszek ilyen, nagyon ritka jót találni aki jól és olcsón is dolgozik. Szerencse kell, hogy találj egy embert a környéken, aki normális hozzáállású és nem csak a pénz kell neki. Ezek is inkább vidéki dolgok szerintem, míg folyik az olaj rá lehet gyújtani egyet és szidni a technikát. Mindent én sem bízok rá, kuplungcserémet független szakszervízben végeztettem, vidéki óradíjjal az 30k volt. Futómű szilentek, váltóolaj, kuplungcsere, váltóbak csere volt 30k munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz xEon1337 #6765 üzenetére
Én évente kb. 10 ezer km-t tervezek, ezért egy szervíz elég (ha egyéb gond nincs)
Ez az autószerelő téma jóféle, írtam egy pár sort itt egy nagyon rossz tapasztalatról. [link] A szervízdíj az esetek nagy többségében nekem kiesik, hiszen a linkelt hsz-ben szereplő barátom szívességből csinálja. Bár nem kér semmit, azért adok neki, mert illik. Azt hozzá kell tenni, hogy 100 km-re lakik, tehát ha olyan gond van, hogy nem megy el a lábán az autó, akkor debreceni autószerelőre van szükség. Jut eszembe: jó és olcsó autószerelőt keresek debrecenben(#6769) aneda Köszönöm De mi az a lang?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz xEon1337 #6830 üzenetére
vagy rá kell költeni a vételárat, vagy nem. EZ 50%. Meg az is lehet, hogy egy 1.5 M autóra is rá kell költeni ezt a 860-at. Nem hiszek abba, hogy ami drágább az jobb, az olcsóbb meg szar. Amúgy arra is kíváncsi lennék, hogy mi okozta ezt a durva árcsökkenést.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz xEon1337 #6837 üzenetére
Egyetértek.
Értelek is, meg nem is. AKármit vásárol az ember, autó, ingatlan, műszaki cikk, bármi meghibásodhat. A különbség a garancia.
Az S60 duplája jelen esetben azt jelenti, hogy 800K az autó, legyen 1.6 millám amit ráönthetek?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #6841 üzenetére
ha mindenki így gondolkozna, egyetlen veteránautó se lenne a világon.
lehet így is hozzáállni az autótartáshoz, meg lehet őgy is, hogy 800-at rászán, meg a felújításra/életben tartásra is amit kell, mert szerti a kényelmet és biztonságot, de utcán tartja és 4-5 milliót meg sajnál betolni egyben egy autóra vagy hirtelen nem is tud, de a fenntartást ki tudja gazdálkodni.