Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #10035 üzenetére
Elvileg nem nagy történet (S60-nál is kb. csavarra pontosan ugyanez a dolog).
"...mennyi idore tervezel az autoval."
Na erre nem tudok mit mondani. Most egyelőre kicsit pikkelek a "kisasszonyra". -
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #10025 üzenetére
Alapvetően 45e Huf körül van darabja (nem márka, de Volvo szervizben és sok egyéb helyen is), csak Kovács Autónál találtam ilyen árban. Tőlük szabad rendelni, megbízhatóak?
Kialakításra teljesen ugyanaz, mint a gyári és többen mondták már, hogy szerintük a Sachs a gyári beszállító. De akkor valószínűleg Sachs lesz gátlóból, meg toronycsapágyból is (ha találok).
(#10026) N0rthF4c3: Köszi a tapasztalatmegosztást!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #10014 üzenetére
Bíztató.
Volverknél még korábban mondták a Sachsot (gyári kva drága állítólag), mint jó minőségűt és talán a Monroet említették még, mint olcsóbb (kb. feleannyi) és elfogadható minőség (de ahogy kivettem, ez már nem annyira volt ajánlott).
(#10013) molnarpeter: Dobtam két mailt a két budapesti cégnek, kíváncsi leszek a válaszokra.
-
aneda
senior tag
válasz
rbalint88 #10003 üzenetére
Mire Bp belvárosából ki lesznek tiltva az EU5 autók, addigra már kétszer le lehet amortizálni egy D5-öt.
Ha nincs kifejezetten ellenérv a dízel ellen, szerintem jó választás egy 5 hengeres dízel akár automatával.
Az egyéb motorokhoz szerelt Powershift szerintem is kerülendő. -
haxxika
senior tag
válasz
rbalint88 #8172 üzenetére
202es S60ban majdhogynem soha nem nyúlok a lámpához. Mindig tompítotton hagyom, úgyis felkapcsolja ha kap gyújtást. Amennyi pénzt belemenne a drlbe, sztem jobban megéri 2-3 évente egy pár H7 szett, és se a seriff, se a műszakis nem szivat.
Ködlámpába építve egyszer láttam már egy s40est, keresgéltem én is, hogy lehetne e, aztán megelégedtem a mostanival. -
válasz
rbalint88 #8172 üzenetére
Erről jut eszembe, a tavaly szeptemberben vásárolt "Philips X-treme Vision H7 130%" izzóim közül az egyik 11 hónap / 13.000 kilométer után beadta az unalmast. Lecseréltem őket Osram Ultra Lifera, sok különbséget nem látok, részemről soha többé ilyen emelt fényerejű bohóckodás.
-
person
senior tag
válasz
rbalint88 #8030 üzenetére
Mondjuk ha nem magad cseréled az olajat akkor a 3-400-e km-en az sem elhanyagolható összeg.
Más:
Szöghajtásban cserélnék olajat, csinálta már valaki?
Megy a 2004-es D5 automatán leszerelés nélkül? (XC90)
A szerelőm azt mondta nem lehet mert nem megy le a cső, ezt elsőre nem hittem el. Már felbakoltam tegnap de nem szopnék alatta ha eleve esélytelen. -
#03969024
törölt tag
válasz
rbalint88 #8027 üzenetére
A hatos Geartronic javítása 300-850k között mozog. Sokan etetik a népet, hogy nem drágább rendbetenni, mint kettőstömegűt cserélni, de bizony húzósabb. Én még alig mentem vele, de már elment a kedvem a kézi váltástól. Lassúnak sem tűnik, bár mással nincs tapasztalatom.
-
wwhy
veterán
válasz
rbalint88 #8023 üzenetére
Tökéletesen igazad van, nem tudni mibe nyúl a zember. A dízelről lemondtam, mert minek, az évi max. 15e-hez nem kell. Magyarán: felejtsem el az (összes) C30-at, ami 7e EUR alatt van, de még felette is, ami nem D5/T5.
Az automata váltó gondolom további súlyosbító tényező, eléggé nem szeretem, habár fel-felbukkan , főleg a nagyobb motoroknál. Erről vélemény? -
-
wwhy
veterán
válasz
rbalint88 #7989 üzenetére
Igen, 500e van behozatalra+első szervizre elkülönítve.
lancerboy: a cuccolás (bringa) évi 2 alkalom lenne, máskor / az utak nagy többségében / pedig 2-3 bőrönd, max. +1 fő /+2 bőrönd/, ezért sem akarok nagy autót ... inkább lemondok a bringa hurcolásáról, mert szerintem nem éri meg egy nagy autót használni pár csomag hurcolásához.
-
wwhy
veterán
válasz
rbalint88 #7986 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a facelift 2010-ben volt; km korlátozás nélkül már van pár C30 ami 6000-6500 körül van.
250e-et gondoltam a szervizre, akkor nem lőttem nagyon mellé -
wwhy
veterán
válasz
rbalint88 #7984 üzenetére
(és xeon.Szabi) köszönöm a részletes javaslatokat.
A keret nagyon max 5-6000 EUR, az autóról nem igazán tudok semmit, keresővel találtam. Szerintem a karcolások miatt ennyi az ára, elég rondán kaptak az elemek, amik le vannak horzsolva.Mint írtam, országút kb. évi 10-12e km minimum, azon kívül városban nem nagyon autózom, ahová lehet, megyek bringával, de azért bevásárlás stb. eseményekhez szükséges. A ~900 km-ből viszont csak ~100km van autópálya, a többi országút/falusi legális tötymörgés. Jelenleg egy 2006-os benzines 1,2-es Corsa C-vel járok, ezt váltaná (eladás után) valami nagyobb/jobb.
Néztem a V50-et is, de egyrészt az akkora (batár), hogy a Corsa (is) belefér, másrészt, meg az 'állapotot veszünk' szlogen mellé nekem a 2xx ezer km futás sokk.
-
person
senior tag
válasz
rbalint88 #7934 üzenetére
Kösz, csak hozzàszòltam a tèmàhoz, nem tapasztalok problèmàt de ettől függètlenül megfogadom a tanàcsod, amint lesz rà lehetősèg, 200 k felett van bőven (tekert) de nem tudom volt e màr javìtva.
Rivaul kiìrt àtlagra visszatèrve, most kicsit több volt az orszàgùt, 6,1
òra szerint picivel fèl tank alatt 550 km-el. (Km òràt nem nullàztam, csak az első cìmnèl ~210 km).
Üdv az a sürgőssègiről, megmarkoltam a 230-at
-
Peti78
őstag
válasz
rbalint88 #7939 üzenetére
Tudom, hogy igazad van, bármi előfordulhat. De olyan pompásan teljesített eddig az együtt töltött kb 1500km alatt, (tudom, nem sok) hogy ez nagyon meglepett. Soha, semmi nem odavaló hang nem jött ki rajta, tuti hogy meghallottam volna, hiszen én (talán már kicsit betegesen) de nagyon odafigyelek a reakcióira. Arra is gondolok, hogy ez a vpower 95 ös benya szedett le valami retket, vagy már hordott magában. Talán a finomszűrő lett tele, nem tudom. De ahol ez a retek volt, ott van még belőle.
-
#03969024
törölt tag
válasz
rbalint88 #7814 üzenetére
Ezek a HU és SC rádiókhoz valók. Van gyári megoldás, 200 Euro...
haxxika
Még nincs itthon az autó, így csupán találgatok, mivel nehéz eligazodni a felszereltségben. Szalonautóként kezdte, így bármi előfordulhat. Van ülésfűtés, behajtható külső tükör, sőt, a ritka HomeLink is, tehát nagy valószínűséggel nem Kinetic.
Kétféle audio létezik, High Performance, vagy Premium Sound. Gondolom, az utóbbi a fejlettebb. Nagyon szűkszavú a manual ezt illetően. -
Rivaul
addikt
válasz
rbalint88 #7738 üzenetére
Nem csal. Oda csak a magasnyomású ment semmi más. Így is patakokba folyt a végére rajtam a víz ebbe a dög melegbe
Műanyagokon én is szeretnék javítani de nem tudom mivel és nincs itthon semmim hozzá sajnos. Pedig jó lenne ha fel lehetne újítani őket kicsit.
A felnik valóban szépek. Az enyém szerintem egy nap dörgölés lenne hogy egyáltalán kicsit is hasonlítson hozzájuk
Pár hete gépi munkáltattam meg a kertet így idén csak por és sár amibe áll az autó, kettőt fordul a kerék és úszik a retekbe sajna. A garázsok is most készülnek így van még hova fejlődni. Ha tisztább lesz a terep akkor biztos jobb érzéssel megyek bele 1-1 nagyobb tisztításba.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rbalint88 #7644 üzenetére
Lidl és Aldi is szokott C-tek koppintást árulni, előbbin a gomb tud elromlani (mikrokapcsoló csere kb 500 Ft), utóbbi kicsit magasabb feszt ad le maximálisan (15 V-ba belenyal), viszont közben aktívan figyeli is a töltöttséget, hogy ne pezsegjen. Itt utóbbi van, eddig OK.
[link] ezt találtam legolcsóbban hirdetve. -
belaazallat
addikt
válasz
rbalint88 #7644 üzenetére
Totalcar-os tesztben nem derül ki mi van a belsejében. Kérdés mikor lehet majd újra kapni? Nekem, meg mostanában kéne, mert lassan megint használni kéne a kocsit.
-
Acheron
őstag
válasz
rbalint88 #7439 üzenetére
Most kissé megijesztettél. Én ugyan 2. gen S60 -akat nézegetek (egyebek mellett), de ez "nagyjából pont" V60 méretű, a csomagteret kivéve. V40 -ben már ültem, az nagyon passzentos a 186 centimhez, annál mindenképp nagyobb belterű autót keresek. A régi S60 nekem teljesen megfelelt (7 évig remekül megvoltunk), ha az új (értsd, 2010 utáni) hozza ezt a szintet, akkor OK, de a V40 (Focus) méret az nem kicsit szűkös egy magamfajta testalkatú emberkének - főleg a be- kiszállás macera
. Az anyósülés és a hátsó tér sokadrangú - 99% -ban egyedül fogok járni ezzel a verdával, a családra, gyerekre van nagyobb. Szóval kerítenem kell egy próbajárgányt...
(#7432) aneda: Szerintem S60 -ban mind a kettő öthengeres. A 163 lovas először D3 néven jött ki, majd 2012 -től (ha jól emlékszem) a 163 lovas D4 -re lett keresztelve, a D3 nevet pedig a csökkentett teljesítményű (134 lovas) kapta. Azután 2013 -tól beköszöntött a négyhengeres korszak...
Ford négyhengeres benzinesben volt az S60 -ban, míg fel nem váltotta a Volvo saját fejlesztésű négyhengerese (ami egyébként nem rossz, sőt) De ezek nem D jelzésűek
A Volvo motorszámozása elég kaotikus, ha mégis volt Ford vagy PSA dízel (a D2 1.6 -on kívül) S60 -ban, gondolom az előkerül hamarosan -
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #7229 üzenetére
Figyeld meg hogy nemsokára begurulok az S80 V8-al az Alfához, és kipróbálok egy QV-t
Nem ide tartozik, más márka de majd beszámolok róla, mert a mostani új autó kínálatból nagyon kevés mozgat meg, egy kezemen meg tudnám számolni, de a Giulia Quadrifoglio köztük van. Ami bőrnek tűnik az bőr, ami fémnek az fém, a The Grand Tour-ba Clarkson is el volt ájulva tőle, Ferrari származék motor, karbon kardán, hátul hajt... [link] soha nem volt alfám, soha nem vágytam egyikre se, de ahogy Clarkson mondta, "úgy hiszem minden autó buzinak kell hogy legyen egy Alfája, a probléma ezzel az volt hogy egy sem volt amire bárki vágyott volna, de most már IGEN, most már van"
Az igen, hogyan konfiguráltad össze annyiért?
Nekem az R Design prémium kék színnel kéne, de Inscription Pro felszereltséggel, de nem volt ilyen drága amit össze raktam, egyébként meg remélem lesz más hajtáslánc is, pl T6 AWD, mert ez így kevés, egy első kerekes benzines aztán ennyi...
Vissza az előző gondolat menethez, miért a 315 lovat hol autózod ki, annyira viszket sokszor a talpam a gázon, hogy szenvedek, néha üres ország úton, vagy pályán le lehet padlózni, de ott is csak rövid időre, mert rohadt gyorsan beéred az előtted haladókat
vagy egy egy előzés erejéig, de az maga a mennyország, nem csak egy előzés, hanem át katapultálsz egy másik dimenzióba, és nagyon gyorsan eltűnik még a tükörből is az áldozat. [link] persze ez lenne az ideális fegyver
a most bejelentett 911 GT3 4 literes szívó boxer, újra van manuál váltó opció, ugyan az szinte mint a limitált szériás 911 R csak nem több száz ezer fontért, hanem 100k környéke. Na majd 10 év múlva, ha nem felfele indul meg az ára...
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #7227 üzenetére
Több nemzet honlapját nem néztem végig, az Angolba tuti
A mostani XC60 az a nagyon nem kategória, majd teszek vele egy próbát ha lesz kipróbálható a szalonba. Egyébként ja a 21" kicsit over kill, gumi vagyon lesz, hozzá ér az asszony a padkához vele, és beadom a váló keresetet
A csak 4 hengeres platform még mindig fújjjj de kívülről jobban tetszik mint az XC90 és bentről is.
Ha most az S80 V8-amat cserélném, tuti Alfa Giulia QV lenne, azért az árért amit nyújt, az példa nélküli. Veri az összes németet... Persze nincs rá keret, csak elméleti síkon, egyébként meg szerelmes vagyok a V8-ba, így marad
Ezen filóztam én is az asszonnyal, egyrészt nincs alternatíva a mostani XC90 V8-ra, ami minden téren ennyire jó, másrészt hogy tennéd be a sáros gyereket egy zsír új kocsiba, vagy hogy dobálnám be a bicajokat, zsák követ, stb. a csomagtartóba, még cipőbe beszállni sem mernék
Anyagilag is hatalmas bukta amit esik az ára az első 2-3-4 évben... Nem sok érvet lehet felhozni mellette szerintem.
-
Rivaul
addikt
-
Hunter2
addikt
válasz
rbalint88 #7155 üzenetére
kösz az építő jellegű javaslatot, de had döntsem már el hogy mire költöm a pénzem vagy mire nem.
aero.
Netről rendeltem 3700Ft volt, nem fogok foglalkozni vele, csak bosszantó.
Egész egyszerűen a bütykök amik beakadnak a felnibe túl nagyok vagy fogalmam sincs de nem megy rá. -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
rbalint88 #6985 üzenetére
Értem Én, pont azért rágnak át minden lehetőséget.
Több ismerősömnek is van gáz, és megfelelő alternatívát találtak benne több évre is. Nem hiszem, hogy egy V70 lenne pont az az autó ami 2 év múlva egy romhalmaz lesz.
Behajtási tilalmakat felénk vidéken még sehol nem láttam, vizsgáztatási bonyodalmak? Egy plusz sor a forgalmiban, max egy 5-10 évente nyomáspróba, meg a szokásos reduktor stb. cserék 20 ezrenként. Ha meg minden kötél szakad átvált benzinre és megy tovább. Ezekre a mai rendszerekre sok helyen 5+ év garanciát adnak. Nekem egy ismerősöm sem mondott rosszat a gázról, mindenki csak ajánlja ladástól kezdve szívó benzinesig, turbósról nem tudok ismerőst akasztani, arra vannak a fórumok, illetve a fenti kérdésem.Amúgy csak láttak egy V70-et és megtetszett nekik(nekem is tetszik), és érdekelt a motorokról pár infó.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
rbalint88 #6981 üzenetére
Szerintem nincs ezzel semmi gond,ha valaki kiakarja használni a lehetőségeket, hogy olcsó a városban a gáz.
Úgy ahogy régen mindenki dízeles autót vett, mert családban rokonnak műszka végén lejött 100 liter gázolaj és szaré hugyé adta.
Viszont sajnos találtam egy cikket, miszerint nem alkalmas rá: [link] Mondjuk index fórumon ezt is megcáfolták egy normális rendszerrel, igaz nem ezzel a blokkal pont. Plusz ez már 7 éves cikk. Lehet fejlődtek annyit azóta.Dízellel meg ott az ezernyi más probléma.. Pl. télen a bemelegedés, városi menetet nem igazán bírják a kettőstömegű, plusz ugye a részecskenemtommi sem tud tisztulni csak magas fordulaton.
Bár a cikk nem említi a 2.5 szívó vagy turbósat.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #6862 üzenetére
Csak találtam egyet, be tudtam írni olyan furmányosan a keresőbe, hogy fél óra sz@rakodás után kiadta
Monbdjuk több dolog is sántít, ez mindenképp a túl sok kategória, de nem annyira nagyon mint gondoltam. Először is túlságosan messze mentek a színével, nagyon feltűnő, én a karosszéria színben gondolkoznék. Másodszor nem hiszem hogy V8, kisebbnek tűnik jóval az az első nyereg.
Egyébként tegnap rendeltem ködlámpa betéteket, hihetetlen időt álló formát varázsoltak neki anno, oldalról és hátulról semmit sem öregedett, de egy kicsit az eleje komor azokkal a full fekete alsó betétekkel, úgy hogy rendeltem gyári, egy króm csíkosat, mint itt a képeken: [link] [link]
Másik témakör ami felmerült bennem, hogy a tükör burkolatok fényezése is khm hagy kívánni valót maga után, az meg semmibe nem kerül ha lepattintják és lefújják azokat is ha a lököst csinálják. Vagy: [link] Bár ez is gondolom NO GO zóna
Zsmester89
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #6860 üzenetére
Túl sok kategória:
[link] [link] [link]Abból indultam ki, hogy nem kéne mixelni a színeket, és ha azonos lenne a kocsiéval, akkor az jól mutatna, esetleg kicsit sötétebb, visszafogottabb, de semmiképpen sem olyan ami elüt.
Itt pl gyönyörű az összhang, egyszerűen nagyszerű, a kevesebb néha több, és így jó ahogy van.
Itt azonban túl sok, túlságosan feltűnő arany, nagyon elüt, szinte bántó a szemnek.
Ez a 911 hasonló színűnek tűnik mint az enyém, és jól áll neki a hasonló fék szerintem, igaz más kategória, de kb ilyen hatalmas az első nyergem.
Ilyen, ez elvileg az, bár az enyém valamivel szebb ennél, de látszik hogy hatalmas helyet tölt ki a felni belsejében.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #6858 üzenetére
Nem értem én sem:
Ez az S60/V70 R fék, szép burkolt, az S80 V8 a zászlóshajó legdrágábbika volt annak idején, és elég tré ahogy most az enyém kinéz, konkrétan az egész sötét szürkére festett, de nagyon megette már az idő, kopás nyomoknál fémig ért valahol/valamitől, szintén egy nagy rejtély számomra, a sarkokon, széleken minimális rozsda szóval 3 színben "pompázik" ez miatt csináltatnám meg főleg, nem mert annyira győzike mobilt akarok faragni belőle, de tip top külső, szép nagy tárcsák, új gumi és tökéletes felni ma holnap, akkor már ne rondítson bele egy ilyen nyereg a képbe...
Még a végén teljesen lebeszéltek és sötét szürke lesz. Vagy megkérem a srácokat, vagy ismerőst hogy PS-el csinálja meg mind a kettőt, hogy lássam az egészet, adna egy támpontot.
Hátsó egyébként kb mint a 2. linkelted, az első azok jóval nagyobbak/komolyabbak.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #6855 üzenetére
Pirossal egyet értek, viszont aranyból ne a shukár' aranyra gondolj, ha nem a kocsi színével egyezőre, esetleg pár árnyalattal sötétebbre, semmiképpen sem akarok giccs parádét csinálni az autóból.
Egyébként nyugodtan szóljatok bele, mindenkinek a véleményét szívesen olvasom, nekem is segíthet hogy merre induljon - > haladjon majd a dolog...
-
person
senior tag
válasz
rbalint88 #6657 üzenetére
Egyetèrtek, nem egyszerű, idèn màr kapott egy sèrülèst az XC90 mikor nem voltam ott. Ma bent ülök mikor ràmtolatott egy duster oldalròl a hàtsò ajtò ès a mögötti rèszen valahol, dudàlok de csak jön.. rotyogàs, tuti bahorpadt a fèl oldala, szètb@szom !! kiszàllok kocsi megkerül, semmi nyoma
(#6658) xeon.Szabi mindkèt eset màshol de kisvàrosokban törtènt..
-
válasz
rbalint88 #6657 üzenetére
Győrben élek és szerencsére a belvárost nagyjából elkerülöm.
Hétvégente szoktam felmenni Budapestre, illetve most újabban csak Budakeszire, onnan pedig befele barátnőm VW Polóját használjuk a kutya miatt. Szóval kb. el tudom kerülni a barmokat, persze illúzióim nincsenek. -
nesa
veterán
válasz
rbalint88 #6551 üzenetére
A 18 as szerintem mar nyáron se lesz felgumizva hiába hibátlan meg nagyon szép felni egyszerűen nem ebbe az országba való és akkor még közepes terepről nem is beszeltünk, a 18 as nál a nyereg és a felni köze befér 2 ujjam így azt gondolnám elfér a 16" is de azt csak próbával merjük.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
rbalint88 #6529 üzenetére
Szerencsére az XC elég magas, és ott a kilépő is, akkora barom még nem jött, aki a körbefutó matt műanyag fölé, vagy a kilépőn túl elért volna valamit, úgy értem a korábbi tulajnál sem.
person
A nagyon mély kavics nyomok nem jönnek ki egyedül, a többinek ki kell. Sokkal szebb lesz az biztos.
Rivaul
S80-at le akarom védő fóliáztatni én is, de előtte meg kéne csináltatni a két lököst, enyhe polír + felület védelem, és rá az átlátszó védő fólia, találtam olyat, ami öngyógyító bizonyos mértékig, és 5+ év garancia van rá.
De persze ennyi idő + pénz, nem megy egyik napról a másikra, majd talán jövőre elkészül a tervben lévő összes külső kezelés.
-
Rivaul
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz
rbalint88 #6385 üzenetére
Köszi de nem merek bevállalni dízelt használtan akkora futások mellett mint amik ebbe az árba beleférnek. Meg ahogy írtam sok suli a gyerekekkel, bolt és kis rohangálás. Heti 2-3 alkalommal menne 20km+. Erre sztem nem való dízel. A 15 lityi is belefér inkább. Volt Fordom, egy 2004-es tdci fiesta, szerettem is de mint mondtam, szó sem lehet róla hogy én egy ilyen dobozba beüljek. Túl fiatal vagyok még ehhez
Szóval maradnék egyenlőre a 2.5t érdeklődésnél
-
DuDieHUN
aktív tag
válasz
rbalint88 #6374 üzenetére
ezt talaltam v50-be ami esetleg szóba jöhet, bár ez már a 1,5M fölött van, ezekben a diselekben gondolom mar van minden aminek a javitattasa horror (reszecskeszuro, turbo, porlasztocsucsok), ezert is alternativa lenne egy becsuletesnepper altal arult v70 2.5 TDI igaz 8 evvel idosebb, de talan nem olyan koltseges a javitasa, csak azert soknak tartom egy 17-18 eves kocsiert a 900e-et, bar lehet eu a racionalisabb dontes
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest