- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lolal
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #6485 üzenetére
nope
-
lolal
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #6483 üzenetére
hát izé , köszi a felvilágosítást ... csába majdnem elindultam már baloldalon
-
lorcsi
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #6475 üzenetére
köszi!
én is nézegettem őket
tényleg szép darab...ráadásul fl..huh
-
lolal
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #6476 üzenetére
Autotraderen vannak még nagyon szép darabok , kb gombokért. Csak annak "rossz helyen van a kormánya"
. Habár ha nem zavar akkor onnan érdemesebb hozni. Minap nézegettem S60 Volvokat 2004 - 5 - 6 at 2000£ alatt már találtam. Ha ezen lehetőségekre fél évvel korábban bukkanok , akkor lehet most én is a "rossz oldalon" ülnék , hiába nem favorizálom
. Gyors fejszámolással kb 1 - 1.1 milkából megúszhattam volna.
-
rbalint88
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #6476 üzenetére
a harmadikat venném. csak lehetőleg nem ebben a színben
T5 talán a legjobb motor. 4 gangos automatát nem vennék, mert ez nem egy dugózós,városi autó, hanem utazóautó. a fordulóköre is buszos, úgyhogy bp-re a dugóban szívni vele biztos nem ilyet vennék. automatával 15-öt bekapja akkor, kézivel akár a 13 is elég lehet
ha már automata, akkor meg kabrió, de az drágább, sokkal. -
válasz
Alvin_ti4200 #6473 üzenetére
Szia!
Már július óta boldog tulajdonosa vagyok egy benzines C30-nak!
Leszoktam a HAHU nézegetéséről, amikor vásárlás után egy hónappal feltettek 800.000-el olcsóbban egy alig futott, erősebb, jobban felszerelt C30-at, méghozzá Győrben, ahol amúgy is lakok. -
rbalint88
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #6350 üzenetére
általában nálam gps 136-138 (óra szerint 140) és csak akkor megyek ennél gyorsabban, ha valami nagyon türelmetlen nagyonparaszt nem érti meg, hogy nem azéert nem megyek gyorsabban, mert nem bír többet a szekér. múltkor egy bmw-t eltoltam 220-ig, szerintem megértette
amúgy a vita lezárására: [link] -
válasz
Alvin_ti4200 #6334 üzenetére
A Priusnál elbaszottabb forma kevés van, és akkor még nem ültünk be, mert belül szavak nincsenek rá.
A CT200h az tetszik, most apukámat majdnem sikerült rábeszélnem, de aztán úgy döntött, hogy még vár egy kicsit és majd egy év múlva vesz hibrid Kia Nirot.
-
lorcsi
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #6328 üzenetére
pár hete beszéltük a V50-et..egy nagyon szép példányt linkelt egy kolléga..hipp-hopp elvitték
nálunk alig van értékelhető belőlük -
lorcsi
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #6326 üzenetére
teljesen jó lenne, de szerintem hosszabb távon nem lenne elég a szedan
-
válasz
Alvin_ti4200 #5637 üzenetére
A három A betűs kereskedéssel kapcsolatban hallottam rémtörténeteket, ugyan ilyen szöveggel odacsábították a pácienst (bár az emberünk is balek volt, hogy 2-300 km-ről odagurult), az utolsó hajszálkarcokba is belekötöttek és végül egy olyan pofátlan árat ajánlottak, ami nonszensz.
De a nagy számok törvénye alapján biztos vannak, akik elfogadják, ha már utaztak érte és beleélték magukat a helyzetbe.Sok sikert az eladáshoz!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Alvin_ti4200 #5637 üzenetére
Occóé raktad fel!
Kijavítgatják a hibákat (persze kontár módon) aztán megy vissza hahura kb. 2,5-2.7M-ért.
Tudom hogy nagyon korrekt vagy, de ez 2M már a lealkudott ár kellett volna hogy legyen
tudom hogy mi már beszéltünk még kevesebbről is, de látod hogy mennyire rámartak....
én se az ára miatt nem vettem meg, hanem a hibák nálam nem fértek bele, de ezt már megbeszéltük
2M alatt semmiképpen ne add el szvsz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #5622 üzenetére
Ha egyre gondolunk akkor igen: [link]
A 15 km már elég, télen is. Nekem a VW 2.0 TDI-nél a reggeli csúcsban most kb olyan 8 km alatt áll be a víz 90 fokra (igaz akkor még nem teljesen üzemmeleg, mert az olaj általában lassabban melegszik és a vízhőfokmérő is csal, 75-80-nál már beáll 90-re és 110-ig ott is marad). Nyáron ez olyan 5 km városban a reggeli csúcsban de télen meg kell vagy 10 km simán. A kezelési útmutatóban le is írják az enyémnél, hogy 4 km-nél rövidebb útra ne használjam.
Évi 15-20-ra már megéri dízelben gondolkozni, ott már érdemi pénzt fogsz az alacsonyabb fogyin.
Az korrekt intervallum. VAG-nál ilyen 60k km-es periódusok (vagy 5 év) vannak de a japókban is a 100k km (vagy 5 év) a jellemző.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Alvin_ti4200 #5619 üzenetére
1,9-es PSA motor van benne. A szokásos ne füstöljön se hidegen se melegen, ne kormoljon. Vezérlés volt-e cserélve azt is ellenőrizd, múltkor néztünk egy S40-et 160k km volt benne és még gyári vezérlés...
Összes extrát kipróbálni, működik-e (klíma, ülésfűtés, tükörmozgatás minden irányba, stb). Törve/fújva volt-e. Szóval kb a szokásos.Attól függ hány km-t mész. Télen azért kell egy 8-10km mire bemelegszik...
-
zsolee73
tag
válasz
Alvin_ti4200 #5272 üzenetére
persze, a 10 ezres szerviz nálam is mindig alap dolog
-
válasz
Alvin_ti4200 #5265 üzenetére
bosszantó
nekem volt egy hasonló az x5 öm hátsó lámpája környékén, és ha jól emlékszem 15 vagy 20k ért nagyon szépen megjavították
igaz hogy a festékréteg biztos nem lesz gyári vastagságú, de szemre semmi sem látszottettől még persze idegesítő, de nem drága megjavítani
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #5265 üzenetére
S40 ha jól tévedek?
Rohadt egy érzés, mikor így találja az ember a gépet, bár nekem "csak" a hátsó lökhárító sarkát húzták meg.
A BUD Airportról meg annyit, hogy két dolog is eltűnt a táskámból, wizz airnél veszélyes ez főleg, és egymásra mutogattak, a külsős cég, meg a BUD, miután megfenyegettem őket a médiával, facebookon, meg ahol csak tudtam, megkerestek, hogy tulajdonképpen nincs is jegyző könyvem, így méltányosságból, meg mert ők ilyen jó fejek a károm felét megtérítik. A teljes kár olyan 50e körül volt, de ehhez vissza kell utaznom a reptérre, (1 nap oda vissza + úti költség) a képlet: Költsek el 25 ezret, meg b@sszak el egy napot, és vissza adnak 25 ezret, és szerintük ez így normális.
Kérdeztem hogy mi a különbség, ha most azt mondom, hogy kilopták, és ha visszamegyek, majd elmondom ugyan ezt valakinek aki leírja? Erre sajnálkoztak, én tele posztoltam az FB oldalukat, írtam az összes érintettnek, rendőrség, bud, külső cég, persze válaszokra várhattam...
El tudom képzelni hogy ott is ez lesz, majd a parkolót üzemeltetőkre mutogatnak, azok meg sajnos nem tehetnek semmit.
Sajnálom nagyon, remélem kapsz rá egy jó ajánlatot, esetleg találsz szín azonosat bontóba/más színben és lefújatod.
-
Goert
tag
válasz
Alvin_ti4200 #3519 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Alvin_ti4200: Mi volt a negatív élmény a Galériával? Akár pm-ben is küldheted.
zsid: Tudományos háttere, indoka is van a gyáritól eltérő olaj használatának? Tudsz errő valami forrást, olvasnivalót linkelni?
-
BBalu
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #3479 üzenetére
Ebben teljesen egyetértek veled, de van azért olyan is hogy másfél órát vársz beül az utas elviteti magát a csomagjaival 2 sarokkal arrébb majd mész vissza a drosztra utolsónak
(nem Pestre gondolok, nem tudom ott mennyire pöröghet egy taxis napja, Szegedet tudom)
-
ben800
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #3473 üzenetére
Köszönöm a segítséget,akkor lehet mégis inkább egy mezei golf lesz,erre nagyon nem számítottam hogy volvo-ba peugeot motort tesznek,nekem a legelső lenne a megbízhatóság,volt már citroen-ünk,és köszönjük szépen francia kocsit többet nem.
-
válasz
Alvin_ti4200 #3464 üzenetére
képzeld el milyen lehet egy tényleg jó autóban utazni
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3369 üzenetére
Egyetértek abszolút. Mondjuk nálam meg pont az az alapelv, h nem veszek újat, még ha megtehetném akkor sem. (Persze, nyilván, van az a határ amitől nem számít a pénz, de ott még nem tartok.
)
Egyszerűen 8-9M ft-ot számomra nem éri meg kifizetni egy új prémiumért, nem látom benne a racionálitást.
A legjobb vételek szvsz valahol 3-5 éves kor környékén foghatóak ki. Az S60 első tulajtól, Volvo-ban vezetett szervizkönyvvel, Ivancsicsék által javított őzkár kivételével (amiről 30 fényképet is mellékeltek) törésmentes állapotban, garantáltan 76k km-rel az új ár harmadába volt, névreírva.Aztán az, h a félbőrön látszik némi ránc, és mondjuk van pár hajszálkarc a küszöbökön - mert ennyi használati nyom van rajta egy újhoz képest - pont nem érdekel.
mod.
Mondjuk azt elismerem, h használtból jó vételt nehéz csinálni. Türelem biztosan kell hozzá. Jó 1 évig nézegettem az S60-akat, mire rátaláltam erre.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3348 üzenetére
Van, h az ember megnéz némi alkatrész árakat és inkább egy következetesebb, racionális döntést hoz.
mod. Mondjuk ennek nem ékes példája egy olasz autó.
De ettől még olcsóbban fenntartható, és a szervizelése is biztosan kedvezőbb.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3348 üzenetére
Ezt én se értettem, de gondolom, menet közben újragondolták az igényeket. Van ez így, én is végigzongoráztam pár típust, mire az S60-nál kötöttem ki.
-
L4rs
tag
válasz
Alvin_ti4200 #3345 üzenetére
Lebeszéltem magam arról a Volvóról.
Esélyesnek nézett ki egy turbó felújítás/csere. A kettőstömegű komoly igénybevételnek lenne kitéve. Részecskeszűrő meg anyámkínja. Mind cserélhető, javítható, de egy prémiumnak látszani akaró autó költségei is jóval magasabbak, mint amihez szokva vagyok.
(Hol vannak már a régi, fabot egyszerűségű dízelek, amikkel ki lehet menni a világból?!)
Fiat Grande Punto 1.4, 2009, 100e km mellett döntöttünk. 150e-el olcsóbban. Belül egy hangyányival kisebb, anyaghasználata elég jónak érződik, dinamizmusban meg élményben jóval alatta van, de ez tűnt most a logikus választásnak.
(A korábban már említett 2.1-es Ulyssével is eltötyögünk 6.5l-el. Amelyik autóval egyébként nagyjából meg vagyok elégedve, csak ne kelljen hozzányúlni.) -
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3150 üzenetére
Használt autó. Nincs min csodálkozni szvsz, ezekkel számolni kell. Nem véletlenül mondja mindenki milyen autót vegyek topikban is, h legyen tartalék a zsebben erre - arra.
Nekem is cseréltetni kellett a kinyomócsapágyat, mert eresztette az olajat, de nem estem kétségbe, pedig ez nem egy kapcsolópanel ára volt.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3149 üzenetére
Nem indul túl jól a kapcsolat. Remélem, nincs nagy gond.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3146 üzenetére
Kérdezd meg autoapolas topikban, lövésem nincs h ez mibe kerül.
Ez olyan mint enyém.
Alkudd be egy 10-esert a 4-et, újonnan kb annyi db-ja... -
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3141 üzenetére
Nagyon szép.
Én leszedtem a dísztárcsákat, nekem annyira nem jöttek be. Inkább csupaszon használom a felniket, úgy jobban tetszik. -
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3141 üzenetére
..én ezeket vettem meg 8-ért. Ennyit szerintem megértek. Gyári és gyakorlatilag karcmentes mind a 4.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3141 üzenetére
Szép ez, ha sikerült jó árat kialkudni a kis hibák miatt.
A jobb ívet viszont csináltasd meg, mert ahogy nézem pár helyen a festék is elhagyta a fémet, nehogy elkezdjen rozsdálni, pláne így télen.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3134 üzenetére
Grat hozzá, várjuk a képeket.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3136 üzenetére
Frankó, grat, majd képeket.
-
zsid
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #3134 üzenetére
Mit veszel? Marad az S40?
-
gaborbol
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #3114 üzenetére
Tudom, hogy ez a fiatalabb, inkabb erre a reszre reagaltam:
karcok néhol" valójában azt jelenti, hogy szinte nincs olyan elem, ahol ne lenne kisebb vagy nagyobb karc, csomagtér ajtó alatt is van valami csúnyaság. Belül is kopott.Ami meglepő volt, hogy a 156 ezret futott, 3 évvel öregebb 1.6-os dízel sehol nem zörgött, ennek pedig nem volt teljesen csendben a burkolata már.
-
gaborbol
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #3112 üzenetére
Ez van nagyjabbol a keves kilometers kocsikkal. Ritkan vezetik oket, nincs rutin, nincs gyakorlat, nem hordjak oket szervizbe annyit, jobban bele is szarnak Ha nap mint nap vezeted jobban eszrevesszed , ha valami nem ugy mukodik mint kene, stb.
Biztos lattal oreg bacsikat ilyen kocsikkal pont ez amit irsz. Van kivetel is persze.
-
gaborbol
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #3106 üzenetére
Sajat tapasztalatbol mondom, hogy nagyon nem tesz jot a kocsinak, ha nem jarkalnak vele semmikeppen nem er annyival tobbet mind amennyivel kevesebb kilometer van benne.
Keress inkabb olyat amiben atlagos a futasteljesitmeny, de fiatalabb. -
Calogero
addikt
válasz
Alvin_ti4200 #3106 üzenetére
Miért ne?
Az én utolsó 3 évbe 6200 km tettem bele az autómban.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3106 üzenetére
Meg kell nézni.
A színe szerintem ütős, legalábbis szebb, mint egy fekete.
Noh és eleve ha valahol kopás mutatkozik, akkor a km fake. 22.000km alatt éppen h be lett járatva a motor.
Ha, valós a futás, engem nem érdekelne a kora. -
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3099 üzenetére
Szép. Mondjuk tényleg eléggé meg van kopva az a kormány. De lehet, csak alapból is fényes volt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3099 üzenetére
73k km után annak gyakorlatilag teljesen újszerűnek kell lennie. Az S60-on kb. nulla használati nyom van a beltéren 80.000 km-rel. Kormányon gyári redegek, pedálok, váltó, ülés oldalak szintúgy makulátlanok. Egy két "hajszálkarc" a két első ajtóbehúzón van, de nagyon érdekes az anyagbevonata.. úgy tűnik az lesz a beltér egyik gyengepontja.
Meg kell nézni élőben is, hajrá. -
gaborbol
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2940 üzenetére
Berakom ide is, hatha valaki mast is erdekel:
Kicsit meg vagyok love a keppel, mert annyira nem latszik rajta a felni rendesen
Azt tudjuk, hogy 5 kullos, 17-es,S40 2004- vagy ujabb.
Megneztem a gyari katalogust ugyan azt hozza mint ezt, idelinkelem itt tudsz eredeti arat,cikkszamot szamot, kepeket nezni:
5 kullos a : 3,5,13,15:
Itt van par szinten egy csoportban:
[link]Szemely serint a 18-as Midir tetszik a legjobban kepen ,de eloben mar nagynak tunik, nincs is 17-es ben. En orulok, hogynekem csak 16-os van gyarilag: olcsobb ra a gumi, kenlyemes is, nincs fakerek hatas
)
Nekem 324.000 Km van az S80-ban, olajat nem eszi, vizbol evente egyszer nekem is ra kell tolteni egy decit.
Olajbol ezt adom neki , 5 liter 22 dollar, szoval olcso:
L:http://www.walmart.com/ip/Castrol-Edge-with-Syntec-Power-Technology-5W30-Motor-Oil-5-qt/17253569][link] Amit hallottam, hogy a Castrol-t hasmisitjak rendesen Eu-ban, ezet csak biztos forrasbol erdemes venni, mert szetkuldi a hamis a motort, azt hiszem TC cikkezett is rola nemreg.Ami viszont meglepo, az az olajszuro. Szinte teljesen hasznalhatatlan lesz a preselt papir+ muanyag alapu olajszuro hiaba veszem meg belole a legmarkasabbat
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2949 üzenetére
Ejha, mint a tündérmesében. Ha tényleg igazak ezek, akkor ez lesz a te autód.
-
pomk
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2949 üzenetére
Engem meggyőzne.
De majd a profik eldöntik! -
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2945 üzenetére
Méretpontos szövetszőnyeget sok helyen tudsz venni (google), mindegyikben benne van a patent is.
Én itt vettem: [link]
Rengeteg féle szín és minőség és vastagság van. -
pomk
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2942 üzenetére
Milyen kicsi lábtér van hátul.
Vagy nagyon hátra van tolva az ülés...
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2945 üzenetére
Az utángyártott gumiszetten is megvolt az összes patent helye. Nyilván a textileket kivettem belőle, majd a gumik pont ugyanoda estek, és a patentok is ugyanúgy tartják.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2943 üzenetére
Vateran és ebay-en is tudsz hozzá venni textilszettet. Biztosan olcsóbb, mint a gyári. De, véleményem szerint ezek alapból textillel jönnek ki, nemde?
Az S60-ban is azok voltak, s utólag vettem hozzá peremes gumiszettet, csomagtértálcával együtt. Persze nem gyárit, de tökéletesek ezek is. -
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2940 üzenetére
gabrobol vágja a felniket, talán ismeri ezt is.
Tényleg ütős. Kár, h az S60-ra ezek a "trendibb" felnik már nem mennek fel a nagyobb agy miatt.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Alvin_ti4200 #2938 üzenetére
Bár lehet, hogy ahol a bordót árulják, ott simán megvennék a mostanit csak úgy, azt nem kérdeztem, csak a különbözetről beszélgettünk.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2936 üzenetére
Világos, persze, azért kell körbekérdezni, h relatív hol korrektek, hol érdemes tankolni a közelben.
A szürke abszolút nem fér már bele? Némely modellnél tök sokat lehet alkudni, én tuti megnézném még azt is, pláne, ha viszed az x kp.-t.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2934 üzenetére
Szerintem nem kútmárkára kell rámenni, hanem szimplán tapasztalatokra. Az a probléma, h a magyar kutas fizetés fika, és szinte mindenhol trükköznek. Ezért szoktunk általában Ausztriában tankolni, attól az üzemanyagtól soha nem köhögött az autó, persze lehet placebó, de szvsz jobban is megy.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2932 üzenetére
Az előéletét úgysem tudod, így prémiumra szerintem nincs szükség. Normális helyen kell tankolni.
-
aneda
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #2929 üzenetére
A D5-be jellemzően 250-300k km között.
Bármitől is tönkremehet, de jellemzően simán elhasználódik, ami nem is csoda ha kiszámolja az ember mennyi gázolaj megy rajtuk keresztül ennyi km alatt.
Nekem sajna (mint utóbb kiderült) egy db volt rossz, de teljesen beletúrtak a Bosch szervizben, egyszerűbb volt vegyek egy garnitúra felújítottat, ami azóta is (~50k km) hibátlan.
Az 1.6D-be 55k/db az új, ott nem biztos hogy érdemes felújítani. -
aneda
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #2922 üzenetére
Injektorok (porlasztócsúcsok) kapcsán őket tudom ajánlani:
www.mpdiesel.huNekem felújítottat adtak a D5-be, miután elkúrta őket a helyi Bosch szerviz.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Alvin_ti4200 #2926 üzenetére
Unixnál:
Sachs kuplung szett kettős tömegű lendkerékkel - 265 ezer Ft
Sachs kuplung szett kinyomócsapággyal - 158 ezer Ft
Sachs kuplungszett kinyomócsapágy nélkül - 93 ezer Ft
Valeo kuplung szett kinyomócsapágy nélkül - 88 ezer FtValeo kettős tömegű lendkerék - 192 ezer Ft
Sachs kettős tömegű lendkerék - 145 ezer FtNekem ezek "picit" magas árnak tűnnek, szóval a UNIX-ot nem feltétlenül kell erőltetni
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2922 üzenetére
Hol láttad? Tényleg nem találom.
Nem úgy van írva, h "100.000FT-tól!" ? Mert az másként fest.
Vaterán gyorsba ránéztem, a 2.4 D5-höz 300k-ért van fent teljes lendkerék és kuplungszett, áfásan. Ha, levonjuk a 27%-ot, szvsz már az sem ördögi mutatvány, pláne h teljes szett.
-
pomk
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2922 üzenetére
Csak 100 a lendkerék?
Tegnap készítettem egy összehasonlítást Toyota Avensis 1.8 VVT-i vs. 2.0 D-4D. Ott a lendkerék Un*x oldalán 490.000 Ft!!! -
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2920 üzenetére
_
Kész az első hsz..
Innentől aki szeretne bármilyen Volvo-s infot, kontaktot, képet beszúrni, mod.ker.-ben megteheti a kérést.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2915 üzenetére
ez így igaz. És ha egyszer Te akarod majd eladni, akkor a dízelt sokkal könnyebb
-
BBalu
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2915 üzenetére
Félre értettük egymást, én vételárra gondoltam.
-
BBalu
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2911 üzenetére
Szerintem pont ezért ennyi, 2.0 benzines motor
Mindig olcsóbb egy benzines mint egy dízel..
gaborbol
A tanksapkát záró motort nagyon egyszerű leszedni, belülről kinyitod jobb oldalt és már kb találkozol is vele. Én egyszer leszedtem mert azt hittem rossz, erre kiderült, hogy úgy van állítva, hogy 10 perccel zárás után zárja be
Volvo hungáriát kérdeztem gondoltam megosztom veletek, gyárilag nem lehet megoldani sajnos, hogy felhúzza az ablakokat zárás után (régebbi s80-asok). A srác nagyon segítőkész volt, azt mondta ebayen találhatok volvo kp zárral kompatibilis modult ami elvileg működik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2911 üzenetére
Dízel újonnan szerintem a Volvo-nál is drágább, egy megnézést attól még megérhet.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2911 üzenetére
És ha törött volt? Az a lényeg, hogy mennyire és milyen lett a javítás minősége. Szerintem egy megnézést mindenképp megérne neked.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2909 üzenetére
Miért gyanúsan olcsó? Szerintem nem az, a többit amit néztél hasonló futással, azok is ilyen áron mentek.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2904 üzenetére
Áh, egy Volvo után egy Skoda...?
Tuti fapad feeling. Még a Mazda 6 is kissé ilyennek tűnt, miután átcsüccsentem egy Volvo-ból abba, kíváncsiságból.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2904 üzenetére
Rohadt? Az komoly, akkor tuti sérült volt, és gányul csinálták meg.
Összességében persze, teljesen más igényeket kielégítő autó, nem prémium modell. -
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2897 üzenetére
ne hagyd ám elvenni a kedved
de ha nem extra sürgős autót cserélned, akkor inkább várj, és hamarosan feltűnik egy fele annyit futott, első magánszemély tulajos autó hasonló áron. Azzal nem fogsz hezitálni.
Használod 4-5 évig, és amikor annyi lesz benne, min a mostani bordóban, hipp-hopp a problémák előtt Te is eladod... -
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2890 üzenetére
Kissé lehet tényleg elrettentő dolgokat hoztunk fel, de kb. ezek a szélsőséges példák, ahogy BBalu is írta, mindenből lehet szart és megkíméltet vásárolni. Résen kell lenni, és nem szabad elkapkodni.
(A szürkére viszont én továbbra is rámozdulnék.
)
-
BBalu
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2888 üzenetére
Megmondani megmondta, nagy keggyel, de kinyomtatni "nem tudja"...
Szerintem ne félj a dízeltől, sokan esküsznek városban a kicsi benzinesre, de mindre kell költeni. A saját véleményem az, hogy mind a kettőből kifoghatsz nagyon jót és nagyon rosszat is, megvétel után pedig egy igazán megbízható és korrekt szerelő a kulcs. Akinek nem a lehúzás a fontos, hanem hogy minél jobb munkát végezzen, szerencsére nekem sikerült találnom, 4-re amire sok feleslegesen elköltött pénzem ráment.
Városban 2.2CDi-vel 10km-ert jártunk, kieg. fűtéssel mondjuk, de kopp-kopp az autónak semmi baja. Mondjuk nem Volvo és más koncepció de dízel. Településünkön 2.0 PDTDi Passatok a taxik amikről köztudott hogy nem a legjobb motor és mégis mennek. Ismerősöm van rengetek pizzafutár, taxis sima tdi-vel vagy pdtdivel. Vannak akik esküsznek rá vannak akik szidják, és szerintem az a baj, hogy pont a Tiéd milyen lesz senki se fogja tudni megmondani, költeni sajnos mindre kell, az anyagár pedig a Volvonál köztudottan "prémium" ha nem akarsz bontott alkatrészt.
Ui.: Személy szerint nem bízom a márkaszervizekben, nekik nem fontos az ügyféllel való kapcsolat, se a munka minősége, az ott dolgozókat pedig nem akarom megsérteni véletlenül se, de nagyon kevés van akit érdekel is, hogy normálisan csinálja amit csinál. De ez is csak személyes vélemény
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2882 üzenetére
Hm, értem, hát akkor ki kell várni a megfelelő példányt. Minél többet nézel meg, annál jobban fogod ismerni a típust.
Apropó motortér... amikor mentünk az S60-ért, és belenéztem az amúgy patika motortérbe, ezek a szigszalagos megoldások kiverték a biztosítékot.
Mondom a srácnak, h ez meg itt mi, ugye ezt nem gondolták komolyan, h szig.szalaggal gányolják össze a kábeleket utólag... Aztán felvilágosított, h az _gyári_ megoldás.
...
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2880 üzenetére
300 km után nem lehet fekete az olaj... A pecsét mindent elbír.
Korábban írtam a szakszerviz által visszatekert órákról és a gyártott szervizkönyvről. Továbbra is fenntartom, h a szakszervizek a legnagyobb óratekergetők
-
pomk
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2882 üzenetére
Örök dilemma...
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2880 üzenetére
Benzinest miért is vetetted el teljesen?
-
aneda
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #2871 üzenetére
Ha erre a használatra veszed, gondold át alaposan, megéri-e a dízel!
A modern kis köbcentis dízelek nagyon nehezen melegednek be, télen tutira nem tud bemelegedni 18-20km-en!
Ráadásul a részecskeszűrőt is nyírod ezzel a használattal rendesen. -
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2871 üzenetére
Igen, én ezért mondtam, hogy én inkább 1,6D-ből keresnék kevesebbet futottat...
160 ezer km pont mindennek a határa (vezérlés, lendkerék, részecskeszűrő stb.)
Lehet, hogy szerencséd lesz, de az is lehet, hogy a gatyádat költöd rá.Beletekersz 3 év alatt 40-60 ezer km-t, és máris átléped a lélektani határt, mert 200 ezer km feletti autót Magyarországon szinte lehetetlen eladni.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2867 üzenetére
Az extrém alacsony fordulat öli meg a motort...
[link]Az 1,6 D-t 2.000 - 2.500 között kell elváltani a normális működéshez.
A kis lökettérfogat miatt a nyomaték alul nagyon kicsi, ezt majd úgyis észreveszed. Ha haladsz 1.500-as fordulat mellett és nyomsz egy padlógázt, sokáig nem történik semmi, azonnal vissza kell váltani, úgy már megindul.
1800-2000 környékén kezd el megjönni az erő, vagyis a forgató nyomaték (mert ugye a gyorsuláshoz nem a LE kell)Ezt nagyon meg kell szokni, kereszteződésből kiugrásnál sokszor meleg helyzetbe kerültem miatta.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2867 üzenetére
Talán a legjobban akkor kíméled a motort, ha hidegen nem gyepálod és melegen, hajtás után hagyod visszahűlni a turbot. Illetve, nyilván a légszűrő, olajszűrő, olaj hármasból normálisat kell venni, és betartani a csereperiódusokat.
Nekünk pl a garázskijáró úgy 25 méter hosszú, az-az, ha a garázsban elindítom, s mire kijárok, bezárok mindent, eltelik néhány perc, ami idő alatt már nem teljesen hideg motorral indulok el.Lizsó
Nah oké, de ez a módszer csak a szarnak egy pofon. Ha, jól értem, csak a hibajelet tünteti el, de a részecskeszűrő megfelelő égetését ez nem oldja meg...
Egy Volvo-s ismerősömet idézve:
"A modern dízelek rákfenéje, a részecskeszűrő probléma sajnos itt is befigyel. Sokat finomítottak a szoftvereken, tehát érdemes vásárlás után azonnal kérni egy frissítést, mert a V70-en sokat segített. Alapjában véve a probléma az, hogy nagyon sokat mész városban, rövid távokon, akkor a motor nem tud bemelegedni, ennél fogva a részecskeszűrő nem tudja leégetni az összegyűjtött kormot, idővel megtelik. Mindeközben a számítógép kétségbeesetten próbál leégetni, dönti a gázolajat a motorba, hogy hamarabb bemelegedjen (ezt onnan ismerni meg a legkönnyebben, hogy egy literrel többet fogyaszt az autó a szokásosnál...).
Itt kettéágazik a probléma, az egyik gond az, ha nem sikerül leégetni, akkor vészüzemmód, irány a szerviz, ahol van erre külön program. Egy idő után azonban ezektől teljesen bedugulhat a szűrő, de szerencsére már léteznek olyan kisiparosok, akik ennek a tisztításával foglalkoznak (kb. 35 ezer egy ilyen kör), nem kell újat venni (az horror árban van, 200 felett).
A másik probléma, ami idővel sokkal súlyosabb lehet, az a gázolaj nyomatása a motorba, az ugyanis ha kicsi mennyiségben is, de hajlamos keveredni a motorolajjal. Minél többször áll elő ez a helyzet (hogy nem tud leégetni), annál több lesz ez a "kicsi", aminek a végeredménye az, hogy növekszik (!) az olajszint a kocsiban, csak az a gond, hogy az már nem motorolaj... Így lehet 100 ezer km alatt megfőzni egy ilyen motort, sőt, még hamarabb is."
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2865 üzenetére
Egyébként az árból mennyit engedtek ha szabad megkérdezni?
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2854 üzenetére
de ugye nem abban a kereskedésben nézeted át, ahol meg akarod venni?
A szerviz előéletet mindenképp nyomtattasd ki, legyen a kezedben papír.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2856 üzenetére
Az 1,6 D-nél (D4164T motoros) részecskeszűrő csere nincs benne a szervizkönyv szerinti cserék között, azt csak tapasztalatból mondják. De ha szervizkönyves, akkor az előzmény szervizeket le lehet kérdezni, hogy volt-e?
A vezérlés csere a szervizkönyv szerint 160 ezer km vagy 10 év! Erre figyelj!
-
pomk
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2854 üzenetére
Ez a bordó 1.6D S40?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2856 üzenetére
Nah igen, pont ez lett volna a kérdésem, h mennyit fogod használni.
Részecskeszűrőre egyébként vannak már specializálódott cégek, akik 30-40k körül kipucolják. Nyilván nem egyenértékű az újjal, de mint alternatíva - ha, valóban ugyanúgy használható lesz továbbra is - észben tartható.
-
aneda
senior tag
válasz
Alvin_ti4200 #2846 üzenetére
Nem sok, de nem tudod mennyiről tekerték vissza!
Viccet félretéve a km egy dolog, sokkal fontosabb az állapot.Tavaly hoztunk az egyik ismerősömnek 3C dízel Passatot, csak 3 éves, lízingből visszavett autót néztünk, ezért mindegyikben 120-140k km volt, természetesen mind szervizelt.
A motor hangjában, a füstölés mértékében borzasztó nagy szórás volt, természetesen azt hoztuk el amiben a legtöbb volt a km, de a kipuffugója teljesen fémtiszta volt belülről!Igaza van Lizsó kollégának, sajna nem fogja egyik szerviz sem megmondani neked melyik a megkíméltebb autó, ehhez meg kell nézni párat, hogy legyen egy véleményed milyennek is kellene lenni egy jó állapotúnak.
Szerintem a 2.0D-t sem eszik sokkal többet városban, simán bevállalnám, igaz szerviz oldalról nem ismerem.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2846 üzenetére
Természetesen felteszik a komputerre, egy hibakód kiolvasásra. Ez szinte egyenlő a nullával.
A motor, a lendkerék, a lengéscsillapítók, a turbó, vagy például a részecskeszűrő állapotát nem mondja meg! -
pomk
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
A kulcsokon a sárga kör és piros 3szög alakú gombok mire jók?
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
Szépnek tűnik a képeken!
Azt azért fontold meg, mert egy 1,6 D-ben elég sok a 156 ezer km.
Az állapotfelmérés rétegvastagság mérést, és szemrevételezést tartalmaz. Ez nagyon kevés infót hordoz a jövőbeni hibákról. Max. elmondják, hogy féltengely gumiharangot kell cserélni vagy az egyik gömbfejet.... Ezek néhány ezer Ft-os hibák. Nem ettől mész tönkre.
Bár hivatalosan 180 ezernél kell komplett vezérlést cserélni, de mivel egy szíjszakadás bődületes kárt okoz (milliós), és 160 ezer környékén már elő is fordulhat, én biztos nem merném megvárni, azonnal lecserélném.
Ekkora futásteljesítménynél egy kis dízelben bármelyik nap előjöhet már a kettős tömegű lendkerék hiba, és a turbó is. Ezek is súlyos százezrek.A szürkében kevesebb, mint fele van, tehát a fenti hibákra nem kellene számítanod, és még alufelnis is. Szerintem szebb is, de nyilván ízlések és pofonok.
De ha tényleg a sok km-es mellett döntesz, ezeket ne feledd, nehogy a végén az olcsóbb legyen a nagyon drága!!
Bár biztos jóval drágább egy motordiagnosztika (kompresszió, turbónyomás stb. mérés) de legalább kiindulásnak van alap a gyári értékkel összehasonlítani. De természetesen a lendkerék, turbó, stb. hibákra ekkor sem lesz rálátásod.
-
truba
tag
válasz
Alvin_ti4200 #2833 üzenetére
Nincs mit. Csak egy lehetőség volt. Én is gondoltam rá, hogy megveszem, de aztán inkább letettem róla. Inkább a valamikori közeljövőben XC 70-et veszek. És beszámoltatom a jelenlegi kocsimat. Kértem már ajánlatot Volvo Selekt kb. 1 M körül adna érte
Nekem a gyerek miatt már pici az S40, és csak egy gyerek van, így mindenképpen nagyobb autó kell.
-
truba
tag
válasz
Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
Ha érdekel az egyik ismerősömnek eladó az S40-ese (2005) 2.0d. Amit láttam, illetve tudok: Volvo S40 2.0 d (2005) gyöngyház bordó vajbőr belsővel csak szervizben javíttatva számlásan. Kb. két hónappal ezelőtt beszéltem vele akkor mondta, hogy olyan 2 M Ft körül kér érte.
Ha érdekel, akkor megkérdem tőle a pontos paramétereket. -
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2830 üzenetére
Igen, mert a statisztika minden esetben azt mutatja, h a felrakást követő pár napban nézik meg a legtöbben.
A szürke S40 viszont továbbra is nagyon bejön, persze az kicsit drágább már.
-
gaborbol
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2828 üzenetére
O_o
Nem is gyariba neztem , hanem csak utangyartottban a 4 lampa 200k lenne nalunk atszamitva onmagaban.A bordo Volvo linkje mar nem elerheto.
(#2823) Szivesen! Ez legyen a legnagyobb baja. Kis wd-40 valoszinu seget rajta.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2824 üzenetére
Így már érthető a dolog. Sajnos én is belefutottam ilyenbe mikor S60-ast kerestem. Akkor Miskolcra mentem a családdal Budaörsről, tök feleslegesen. Egy nap szabi ugrott, de annak is megvolt azért a hozadéka. Rájöttem, hogy a 170 lovas benzines lomha és a szervizes egy csomó jó tanáccsal látott el, hogy miket kell egy ilyen autón megnézni. Ráadásul a hirdetéssel ellentétben egy rommá tört autó volt, azt mondta, ott, abban a szervízben kalapálták össze.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2825 üzenetére
..nah igen, csak a kp.-s ajánlat minden esetben rosszabb, mint a bizományos értékesítésre bevett autó ár.
A legjobban persze akkor jársz, ha te adod el a neten.
-
gaborbol
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2820 üzenetére
Nekem a szurke is kereskedonek hangzik, mindenkeppen nezd meg mielott megvenned a masikat, te vagy a vevo-nalad a penz, te vagy felul.
A kocsit meg beathatod szerintem sokhelyre, a penz az penz, ha eladjak keresnek rajta, miert ne vennek be.Nem tudom merre laksz van-e feletek autovasar, en minden kocsimat eladtam hasznaltauton , vagy a pecsi vasarban, elso nap vagy max 1-2 het alatt. Volt, hogy leraktam a kocsit a pecsi vasarteren, kiraktam ra minden konkret infot, meg a telszamot. Elmentem egy langosert, mar hivtak is meg vissza sem ertem, probaut es vittek is.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2820 üzenetére
Mi volt a gond a Mazdával?
Amúgy nekem a szürke jobban tetszik, de ha a kocsit beszámíttatni akarod, akkor persze marad a bordó.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
Alvin_ti4200 #2769 üzenetére
A kopott ajtókapaszkodók és gombok nem 170 ezer km-re utalnak, hanem inkább a 300 körülire. (olvasd el a 2704-es hozzászólásomat)
Kis dízelből (1,6 illetve 2,0) én mindenképp 100 ezer km alattit vennék!!! Ezeknél más a nagy futás, mint egy 2,4 D-nél.
Ebben az árkategóriában ez az egy van, amit én megnéznék már csak azért is, mert magánszemélynek tűnik, magyarországi, és vezetett szervizkönyves:
[link]Vagy ez, de ez már drágább, és km-ből is több van venne (és kereskedő is...
)
[link]A többi hirdetés még drágább, és mind külföldről hozott, ahol a kevés km már kevésbé hihető.... ott egy 6-8 éves autóban vagy nem ennyi van, vagy nem adják el.
Az elsőként linkelt gondolom, hogy elhozható 2,1 körül, és ha tényleg olyan makulátlan, mint a leírása, akkor röhögve megér a harmad vagy negyedannyi kilométer és az állapot miatt kb. 200 ezerrel többet, mint az általad nézett "füstös"
A füstölés már azért sem egészséges, mert az 1,6 D alapban részecskeszűrős!!! Max. teljes terhelésen gyorsítva engedhet át (némi) kormot.... erre sokkal többet rákölthetsz, ami a mint a két autó vételára közötti különbség, ás akkor még mindig lesz egy kopott állapotú és sok kilométeres autód.... (és utána vered a fejed a falba, hogy megvehetted volna a jobb állapotút ugyanennyiért
)
A törésmentesség egy pillanat alatt ellenőrizhető rétegvastagság mérővel, a magyar szervizelés pedig egy telefonnal vagy a szerviz megkeresésével. Az általános állapot pedig magáért beszél.
de ez csak az ÉN véleményem!
hogy megfogadod vagy sem, az pedig a TE döntésed! -
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2769 üzenetére
Ezek nekem nem tűnnek komoly gondnak. Persze, egy alaposabb vizsgálat mindenképp kellene vásárlás előtt, de tökéletes állapotút nem fogsz találni használtan, ez tuti.
-
truba
tag
válasz
Alvin_ti4200 #2758 üzenetére
Köze semmi nincs, csak később nehogy megbánd, hogy S40-et vettél. Én már megbántam, ha korábban tudom, hogy az S40-nel kompromisszumot kell kötni pl. a hátsó ülésen való utazásnál, vagy a csomagtartó esetén, biztosan nagyobbat veszek. Egyébként az S40 lecserélése most van folyamatban egy XC70-re.
-
gaborbol
őstag
válasz
Alvin_ti4200 #2758 üzenetére
Egy kategoriaval felette van, elmeltileg tobbet nyujt, arban nincs akkora boduletes kulonbseg, nagyobb is.
Sokan nezelodnek S40 fele, aztan vegul S60-ra esik a valasztas. En megneztem egy S60-ast es kicsinek talatam benne hatul a helyet igy vettem S80-at. Pedig 90%-ban en is egyedul hasznalom, de amikor a szuleim itt voltak es 6-8 orakat mentuk akkor jol jott az extra hely, es hatul is teljesen kenyelmes.
-
truba
tag
válasz
Alvin_ti4200 #2755 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest