- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lizsó
csendes tag
válasz #03969024 #4594 üzenetére
Mint ahogy aneda írta, ezt így nem lehet leírni. Ez a motor egy nagyon jó konstrukció.
DE ez egy 13 éves dízel, hirdetés szerint 230 ezer km-rel....
Ha jót akarsz, akkor teljes állapotfelmérés és motordiagnosztika.
Vagy lutri, és sokszor 100 ezer javítás lehet pillanatok alatt. -
TonTomika
aktív tag
válasz #03969024 #4594 üzenetére
Ha nem a Volvo márkaszervizben csináltatja azért nem mondanám hogy a 300 ezres szervizszámla egy általános jelenség lenne, ennyire nem kell tőle félni. Manuális sebváltós, tehát a kettőstömegűre illetve a kuplungszerkezetre kell figyelni, ez lehet húzósabb költség.
Futómű szokott érzékeny pontja lenni, erre nem árt figyelni, a motorok viszont elég jól bírják. Turbo környékén némi olajpára megengedett egy ilyen idős autónál, de ne dőljön belőle az olaj.
Ha a váltó és a motor között olajos, akkor valószínűleg a főtengely hátsó szimering adta meg magát, nem drága alkatrész, munkadíjban viszont húzós mert le kell venni a váltót.
Rozsdásodás nem megengedett, láttam már pár S60/V70/S80-as Volvo-t, de egyik sem rohadt sehol. Ha ilyen nyomot találsz, akkor azt valószínűleg megtörték és rossz technológiával javították.
A videón nem nagyon tudtam kivenni, de a könyöktartó előtti pohártartó karcokra hajlamos és ha nem figyelnek akkor megtörik. Lehet cserélni, de 47 ezer forint a gyári, szóval ha "hibátlan" belterű autót keresel, ezekre érdemes figyelni.
-
aneda
aktív tag
válasz #03969024 #4599 üzenetére
Sajnos azt kell mondjam specialista kell a rendes Volvo javításhoz, megcsinálhatod saját magad is, de ki fogod fizetni a tanulópénzt ill. nagyos sok időt el fogsz tölteni mire rájössz a javítás helyes(!) módjára.
Nagyon jó kocsik, de nem az örök életre szólnak, a segédberendezések, elektronikus komponensek el tudnak fáradni ennyi idősen, és az alkatrész árak elég ijesztőek tudnak lenni pl, egy VW után.Néhány jellemző típushiba, kedvezményes alkatrész árakkal:
- kettőstömegű+kuplung szett: 270k
- tankszivattyú: 115k
- fékrásegítő dob: 105k
- injektor szett (felújítva): 225e.Egy példa a 300e.Ft-os szerviz számlához:
Ill. egy cikk kedvcsinálónak.
Remélem nem vettem el a kedved, csak csábítóak az olcsó Volvók és sokan nem tudják milyen pénzeket emészt fel egy ilyen autó fenntartása.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
gaborbol
őstag
válasz #03969024 #4599 üzenetére
En csak az elso futomube buritottam bele atszamitva 250K-300K-t , es mindent magmam csereltem ki rajta, aztan kicsereltem meg mindket feltengelyt ezen fellul, aztan verge ossze is allt a kocsi.
Gyonyoruen futott is vagy ket hetig, mikor is az ABS computer osszefosta magat. Vettem egy bontottat, ment is par hetig, aztan megint elojott a hiba. Vettem megint egy bontottat, mert az uj tobbe kerul mint amit a kocsi er, ket nap mulva megint elojott a hiba.
Minden kabel-vedocso a motorterben el van oregedve, malik-morzsolodik szet, mar arra is gondoltam,hogy lehet valahol el van baszodva a kabelkoteg, az eletbe meg nem talalom a hibat. Most majd adhatom el a kocsit alkatresznek. Motorhoz- valltohoz hozza sem lett nyulva, lehet beleburitani penzt rendesen, hidd el.
Oreg premium ez van .9 evesen vettem anno eredeti tulajtol, raktam bele kilometer rendesen most 15 eves, ennek itt a vege.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz #03969024 #4846 üzenetére
Nem hiszek az új autó varázsában. Valahol a 4-5 éves, keveset futott prémiumokat tartom a legésszerűbb döntésnek, persze tisztában kell lenni mindenkinek az igényeivel, elvárásaival. 3 - 3,5-ért kapsz 5-6 éves gyönyörű 60-ast, de már 80-ast is jó kis D5-tel, kézi váltóval, ...vagy új Swift-et.
Az értékének több mint a felét addigra elvesztette, és egy patika példány pontosan olyan megbízhatóan (vagy még megbízhatóbban) ki fog szolgálni, mint egy 7-8m ft-os új limuzin (pl. Mondeo és társai..) Lerágott csont, de nagyon igaz h állapotot kell venni. Másik fontos dolog, h utána kell olvasni. Ezzel is frankón szűkíted a pénztemetők körét. (Okosabb vétel egy tizenéves szívóbenzin, kézi váltóval, mint egy 5-600k km-es diesel automata, még ha D5 is.)
Az autó korát általában én sokadik tényezőként veszem figyelmbe, hiába tizenéves, ha látszik h megkímélt és van benne garantált 100.000km azonnal vinni kell.
Lekopogom, eddig mindig jó vételek csináltam, igaz folyamatosan a használt piac felső szegmensét céloztam meg, tény h a piac tetején kisebb a szopóág.Készült valaha is statisztika, hogy átlagosan mennyit költenek az autóra kor szerint?
Mo.-n? Maximum akkor ha már megállt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #5103 üzenetére
Ezek közül egyedül a Transit melós, a Viano egy 8 személyes nagycsaládos személy szállító, és rohadtul számított volna a kényelem, az L200 csak utánfutó vontatásra volt használva.
Egyébként a lényeg amit mondani akartam ezzel, hogy egyik sem volt még csak a közelében sem a Volvo kényelmének, és ez hosszú távon hatványozottan érződik. Ezekkel mentem egy szusszal 2000+ kilométereket, ezért ezeket írtam.
-
LOTR
addikt
válasz #03969024 #5771 üzenetére
valóban, ugyan ezt sem írtam külön, de az üzemanyagrendszer is át lett nézve és nem találtunk szivárgásra utaló jeleket, tehát megtartotta a gázolajat mindenhol
tehát az ilyen 'alap' dolgok át lettek nézve, ezért gondoltam kérdezek itt is, hátha van valami olyan, amire nem gondoltunkde majd ha megnézté(k) az ajánlott szerelő(k) is, majd még írok, hogy találtak e valamit
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #5804 üzenetére
Ne is mondd, én is voltam minden a V70-ben, hulla szállító, öreg papa, nyugger... Persze amikor kocc nélkül befért a dupla kanapé akkor kussoltak. Úgy szintén amikor 245km/h felett mentünk németbe szarásig pakolva...
belaazallat
Szóval egy száguldozó huligán vagyok?! Mert néha tényleg
-
haxxika
senior tag
válasz #03969024 #5997 üzenetére
Egy S60 (2002) és S80 (2010) van a családban, és igen, elég sokat számít
Én majdnem az utolsó kattanásig tolom a vezetőülést, mivel lábat kinyújtva szeretek vezetni, konklúzió: S60-ban nem igazán férek el magam mögött, S80-ban viszont még mindig hodálynyi terek állnak rendelkezésre hátul. Sokkal élhetőbb az S80 hátul mint az S60.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz #03969024 #5999 üzenetére
El kell menni és megnézni igazából annyit tudok mondani. Én biztosra mondom, hogy az S80-ban jobban érzem magam hátul, mint az S60-ban. Nagyobb a fej és lábtér. Lehet most itt a számok mást mutatnak, de tudom, hogy ez érzésre sokkal másabb, mondom ezt úgy, hogy az S60 13 éve nálunk van, S80 pedig 4.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #5997 üzenetére
Számít, nagyon is, igazából minden centi sokat jelent, pl egy modellváltásnál Audi A4 ha jól emlékszem, írták is hogy 2 centivel nagyobb a tengelytáv, és 1,5 a hátsó lábtérre ment, igen is nagyon érezni.
A tervezéskor ha szűkös a hely csalnak, rövidebb hátsó ülőlap, más szögben van a támla és az ülőlap szinte mindig.
Mondok egy konkrét példát, gyerek ülés, az S80-ba gond nélkül becuppan az isofix base, még S60 esetén előre kell tolni az ülést /189cm vagyok/ betenni, majd rá magát a kosarat, és vissza tolni ameddig neki nem ütközik. Na S80-nál ilyen nincs.
Teljesen más a tér érzet is, pl S60 3 fővel hátul kb esélytelen, max nagyon rövid távra. Ha valami szűk hátul, ott minden milliméter sokat számít.
-
lolal
senior tag
válasz #03969024 #6160 üzenetére
Nem , ha melegen indítod , vagy pl vissza is hül picit akkor sem csinálja már. Csak ha tényleg az a kimondottan "nagyon hideg". ( napi első indítás ). Arra is gondoltam / tunk , hogy a váltóba esetleg kevés lehetne az olaj vagy régi . Ugyanis amikor vidéken voltunk és az autó kb 45° meredekségű szögbe parkolt. (Zemplénben)
Akkor jobban csörgött reggel. De így vízszintbe kevésbé. Vagy ez a probléma nem adhat ilyen hangokat ?Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Rivaul
addikt
válasz #03969024 #6458 üzenetére
Mindig van erősebb és ügyesebb Attól még jó a gépe. Bár most az xc az abszolút álom, de egy olyasmit elfogadnék apuka személyes autójának így a nagy családi mellé
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
őstag
válasz #03969024 #6755 üzenetére
Egy jóval egyszerűbb autóm van, C30 1.6 benzin, kézi váltó, pofátlanul kevés kilométer. Ha nincsen semmi baja és évente 18.000 kilométert megyek, akkor így épül fel a dolog:
biztosítás+casco 85e
adó 18e
kötelező szerviz (10 ezer kilométerenként szakszervizben) 150e
gumi (leosztva évente) 25e
autóápolás, ablaktörlők, stb. 30e
értékvesztés alsó hangon 250eEz összesen 558 ezer forint. És akkor nem cseréltettem vezérlést, fékeket, tényleg csak olaj és szűrők.
Üzemanyaggal együtt 1 millió. Ennél olcsóbban talán csak egy hibriddel lehet eljárni vagy ha magad szervizeled a kocsit, de ezek sem jelentős tételek.Én azt gondolom, hogy egy felső kategóriás autó fenntartása idős korában is vastag pénztárcát kíván és lehet bármilyen jó állapotban, az anyagfáradással nem tudsz mit kezdeni. Előbb vagy utóbb szinte mindent ki kell majd cserélned rajta, attól függ, hogy meddig akarod megtartani. Egy idősebb kocsinál már az elejétől tolhatod bele a pénzt, aminek SOHA nem lesz vége, egy fiatalabbnál csak lassacskán indulsz meg a lejtőn.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Zsmester89
őstag
válasz #03969024 #6825 üzenetére
S80-ra /2004 D5/ nem lehet panaszom. 206cm 140+kg és elférek kényelmesen. Talán B5 passatban fértem még el ilyen kényelmesen. A mögöttem lévő hely pedig egy átlag méretűnek simán kényelmes - mint írtam, az ülés bemélyesztése baromi okos ötlet volt.
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7254 üzenetére
Igazából nem tudok érdemben segíteni, teljesen azonos körülmények között biztos hogy az XC fogyaszt több gumit, féket, mindent, már csak azért is, mert vagy 400 kilóval nehezebb ez tény. Amit én tapasztaltam, hogy most cseréltem féktárcsát az S80-on, gyári 10 éves volt rajta, ugye kevés kilométeres hobbi autó. Az XC-t szinte új tárcsákkal betétekkel vettem, még mindig új szerű. így azon nem cseréltem. Gumit szintén csak a 10 éves gyárit az S80-ról, de a barázda mélység miatt még jó lett volna pár évig, de nedves vagy hideg aszfalton már ön és köz veszélyes volt, szárazon mondjuk hibátlan volt, és ugye esőbe nem megyek vele. Fater is XC-t vett, mind a ketten 1,5 éve kb, én nem cseréltem még se gumit se féket rajta, pedig szeretek tempósan menni, nem is kell a közel jövőben. Fater gumit vett, de ő bele tett már vagy 40e-t, féket még neki sem kellett, szintén újszerű volt. Szóval nem vészes a helyzet, csak ez alapján semmiképpen se dönts, azt vedd amelyik jobban megfelel az életstílusodnak, jobban tetszik, kényelmesebb stb... Az hogy 5-10%-al előbb kopik el a fék vagy gumi, ne számítson semennyit, mert minden nap benne fogsz ülni, megjelenni vele, szóval főként kényelem, és neked tetsszen. A többi másodlagos. Az XC még jóval komolyabban pakolható, szerintem kb a duplája befér a csomiba mint az S80-nak, ha ez számít, pedig az sem kicsi.
Inkább mérlegelném esetlegesen hogy kell e a magas építmény, kell e az AWD, jársz e telekre, erdőbe, télen sokat, vagy csak város autópálya, sok fontos kérdés van de a kopások nincsenek köztük, ott nem lesz nagy eltérés. A sokkal költségesebb inkább az AWD miatt lehet, ha nincs karbantartva, esetleg nagyobb súly miatt a váltó, szintén ha nem kapta meg a törődést.
Maradjunk annyiban, hogy egy első kerekes S80 D5 vagy egy AWD XC90 D5 közül biztos hogy az XC lesz a drágább fenntartású, de ez magától értetődő, rémeket nem kell bele látni. Kapja meg a törődést, meg az összes olajat amikor megveszed, működjön hibátlanul, akkor nem lesz szopó roller.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz #03969024 #7253 üzenetére
Neked is és FeRRaR1 fórumtársnak is köszönöm a segítséget. Hétvégén akkor megnézem ezt a "vízespróbát" , hogy mire jutok vele. Remélem csak egy szíjat kell cserélni esetleg meghúzni a görgőket , így pontom tétel lenne.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7268 üzenetére
Nekem ahhoz a halottas kocsihoz kötődnek a legszebb emlékeim, meg a mostani kettőhöz. Asszony is halottas kocsizott, persze csak addig amég nem kellett berakni a dupla kanapéját az ikeából, csont nélkül becuppant lehajtott hátsó sorral... Utána hirtelen praktikus pakolható kocsi volt...
A V70 MK2 ülése AZ ÜLÉS. Annál még semmi nem volt kényelmesebb nekem, az S80 MK2 van hozzá talán legközelebb, az XC90 utána, leghátul meg a V50 a sorban, persze az sem volt kényelmetlen, csak Volvo mércével
Én is vágyom néha egy V70 R-re, de nem passzol most sajnos sehova. Napinak ott az XC, azt nem cserélném semmire, hobbinak ott az S80 V8, azt meg szintén nem váltanám le semmi pénzért. kb pálya autó szerepben tudnám elképzelni, egy másik univerzumban, ahol van pénzem, időm és energiám 3. autóra
Már odáig fajultak a dolgok, hogy tavaly majdnem vettünk egyet közösen faterral, de aztán gyávák voltunk meglépni... Ő is imádta a V70 T5-öt, nála volt pár hónapig, ódákat tudnánk zengeni mind a ketten róla.
XC 60 nem jó, azt nem ajánlanám, egy szép felnis, hátsó szárnyas V70 igen is mutatós szerintem. Olyan autó meg úgy sincsen ami mindenkinek tetszik. 70-80-90 ez alá ne menj. Behuppannak a csajok egy full bőr V70-be is szerintem
-
nesa
veterán
válasz #03969024 #7268 üzenetére
Nekem még mindig A VOLVO a 740-760 imádom, akarom évek óta keresem, egyszerűen beégett az agyamba 90 körül mikor ment a reklám hogy a tetőről ugratnak le.
Már 2x majdnem vettem, és most már szeretném nagyon megtalálni a nekem való darabot.
Mostanában leginkább egy nagypapis kombi lenne fogamra való. -
person
senior tag
válasz #03969024 #7268 üzenetére
tehát marad az XC90. Csakhogy, semmi szükségem a négykerékhajtásra.
Ez hogy lehet kizáró ok?
Fordított esetben még csak érteném.
Max nem csináltatod meg ha elromlik.. addig meg élvezed.
Úgy tudom van ebből csak első kerekes is.Mindenki: Ha már a hajtás, első hátsó difi és haldex olajokról van valakinek infója?
Milyet, mennyit, hol és mennyiért? Most tervezem cserélni őket, szűrővel.
Váltóolajból még van 5 Literem (2.4 D5 2004 automata), az jó bármelyikbe is?
Bocs, még nem volt időm utána nézni..[ Szerkesztve ]
-
person
senior tag
válasz #03969024 #7279 üzenetére
Van, még ha ritka is.
Nyilván nem hozza ugyan azt FWD-vel mint AWD-vel, furcsa is lenne, de azt még nem hallottam, hogy ezáltal eléggé instabil, csak tipikus FWD.
AWD előnyeihez nem kell "olyan" helyeken járni, egy átlagos esős napon is tapasztalható mennyire nem mindegy. Én sem terepre vettem, főleg nem a határait feszegetni, megakasztani.Egyedül a többletfogyasztás ami felróható, de ha a kategória társait nézed szerintem még így is baráti.
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7268 üzenetére
https://mobilarena.hu/tema/autoapolas_karbantartas_fenyezes_frissitett_1/hsz_25469-25469.html
Pofám leszakad, ment az XC téma, én meg lewaxoltam a hét elején, és nem is tettem ide nyálcsorgatónak neked
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7285 üzenetére
Sok ezüst Volvom volt már, S80 mk1, S80 mk2, V70 mk2, V50, ez volt az egyik szempont, a másik meg hogy V8 Executive full extrás napfény tetőseket valószínüleg egy kezemen megtudnám számolni, no nem a hirdetetteket, az összeset. 88 van most biztosítva Angliába [link] 87 az enyémen kívül
Legszívesebben a barna cseresznye színű bőrrel választottam volna, bronz hatású barna külsővel, de ilyet csak diesel executive találtam volna. [link] abból több mint 3k fut, fontosabb volt a V8, teljesen más kategória, faternak meg 2 ismerősnek is van D5 XC 90, aki átült és kipróbálta azt mondta ez egy teljesen másik autó, nem csak hmmmm más motor, másik autó, mindene más. Másképp kanyarodik, lassul, nyilván a gyorsulás is különbözik
Ezt én sem tudtam, de ha átülsz egyikből a másikba, plána amikor beindítod és elindulsz, közlekedsz... akkor aztán pofán ver a különbség. No meg azért a fekete sem ronda
-
molnarpeter
nagyúr
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7287 üzenetére
Ne aggódj, már nem csak a gázolajosok, a modern benzinesek ugyan úgy túl vannak bonyolítva, minden megvan bennük ami korábban csak a dieselekben. Ezért állok úgy hozzá, hogy szívó benzin amíg lehetséges.
Én is inkább azért váltogattam, mert nem találtam az igazit, jöttek a gyerekek, lehetőségem volt hobbi autóra. Viszont most már lenyugodtam, megtaláltam amire szükségem van, egész család imádja mindegyiket, úgy állok hozzá, ha pl a váltó megadná magát, előbb vennék bele egy újat, mint hogy lecseréljem. Persze mind a kettőben tökéletes szerencsére, nemrég volt olaj cserélve mindbe.
Többet eszik nyilván, hosszú távon 12 körül, városba 16-18 persze nem óvatoskodok, sok a dugó stb... Azt is alá írom hogy diesellel jártam amikor még évi minimum 30e bele szaladt, de mióta a hobbiba megy kb 2e a napiba kb 8e, azóta a fogyasztás nem téma, mellesleg minden évben volt valami faternak is és ismerősnek is ami miatt költeni kellett a dieselre, én meg csak tankolom, összességében nem lepődnék meg ha nem lenne különbség 1 év alatt, vagy minimális.
Én is vissza sírom a régi motorokat, hol fognak a mai túl bonyolított nagy liter teljesítményű "csodák" 1 milliót futni, mint a régi Volvok, vagy akár csak a felét...
Egyébként miért ne csinálnád jól, van egy kocsid amit szeretsz, elégedett vagy, jobb érzés mint mindig a következőt kutatni, még ha a megtalálás pillanatnyi örömet is okoz. Nálam a mostani felállás biztos sokáig marad, igaz még csak 1,5 éve van meg az S80, 1,2 az XC, ez kb a korábbi átlagom. Ezek viszont nem mennek sehova
-
őstag
válasz #03969024 #7327 üzenetére
Ehhez a konkrét 1.6-os (Ford) motorhoz a Dayco a gyári beszállítója a szíjaknak, rajta is van a logójuk a FoMoCo felirat mellett, de valahogy nem szimpatizálok akkor sem azzal a márkával..
Megmondom őszintén, hogy a két hosszbordás szíjnál nem tudok csereperiódusról, de ha már megbontják ott a dolgokat, akkor cseréljék ki azt is.
A fagyállót viszont nem szokás szűrés után visszatölteni.. elvileg ezt is illik 2-3 évente cserélni, nekem egy autószerelő azt mondta, hogy hiába jó a fagyáspontja, az öreg folyadék tönkreteheti a gumicsöveket vagy akár ki is kristályosodhat.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Rivaul
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #03969024 #7329 üzenetére
1-2 éve látok én is 5-10 éves periódusokat. Ha már visszatöltés, én ülepíteném a löttyöt, mert bár a visszatöltésnél drágább, de pl fél éves folyadék cseréjénél olcsóbb (most mi is fogunk ilyet művelni, mert erősen öblítésre szorul a rendszer a 21 éves Jumperen ); szűrés alatt mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz #03969024 #7332 üzenetére
Nem ad el nekem senki semmit. En magam szerelem az autoim sok-sok eve... Mind1, a tobbit toroltem. Kinek mi a prioritas. En nem szurogetnek. Az xc igy is iszonyat penzekbe van anelkul is hogy "kokanyolnek".
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz #03969024 #7787 üzenetére
Az első nekem sántít. Sztem rendesen kozmetikázott az az autó. 2,3,4 megnézném és amelyik élőben is úgy néz ki azt megvenném. 5-be nem szimpi az a 136hp-s motor. Leginkább a 4. fogott meg de valamiért zavarnak azok az opálos lámpák, bár lehet csak a kép előnytelen. Nagyon érvelgetni nem tudok egyik mellett sem mert az első kivételével jól kinéző, kulturált összeállítást hoztál, így simán csak megérzésre hagyatkoznék Az hogy a keret vége... Jelenleg a dízelek nem teljesítenek olyan jól a piacon és bizony Volvobol meg ezekből áll a nagy kínálat, így jó eséllyel tudsz alkudni az árból. Ha meg ennyi ideig vannak "alattad" az autók akkor ne ezen múljon.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
rbalint88
addikt
válasz #03969024 #7787 üzenetére
Az S60 meger egy megnezest szerintem, meg akar jo is lehet es tenyleg jo aron van. Viszont belul kicsi, ha elso ulesen magas ember ul, hatul gyakorlatilag nincs labter. S80 2.gen sokkal komolyabb auto, az se tancterem, de kenyelmes. A ket fekete borost kiejtenem, az elso lelakott, a masodiknak nem sikerult tores utan vonalba rakni az elejet. A harmadik elegge kopasz, csunyak a fenyszorok es kezivaltos, ami szerintem S80-nal hatrany, nagyon passzol hozza az automata. Az utolso nem rossz, de szerintem a keretet ne maxold ki, mert ugyis jon majd elo koltseg es azert a Volvo nem egy 27 eves Lancer koltsegoldalon / Plusz a negyhengeres peugot hdi nem rossz motor, de ide kicsit keves, a 163 lovas 2.4d-vel sem taltos, de az mar eleg. Kompromisszum gyanant nezegetnem az utolso szerias 1.gen S80-akat, kiforrott, alacsonyabb fenntartasi koltsegu auto es ha elegedett lennel az S60-nal, akkor az is popec lesz, mert hatul is lehet emberi modon ulni. Lehet inkabb abbol szannek ra egy nagyon faszara ket millat, ha ugyis vegelgyengulesig fogod hasznalni. 2.genbol is 2009 utanit vennek, mar csak a kormany miatt is, vagy ha ilyen regebbi kerulne, abban is azonnal cserelnem az alubetetesre, mert az kb 10evet fiatalot az auto belteren.
-
Rivaul
addikt
válasz #03969024 #7789 üzenetére
Nem a futásra gondoltam. A háttérbe lévőkhöz képest is haloványabb a fényezés, mattnak tűnnek a hátsó lámpák, hiányos a tolató radar, belső képek meg sötétek. Szerintem nem egy megvigyázott autó. Amúgy honnan az adatok róla?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-