Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rizso

    addikt

    Na, megjött volna a Skate. T-mobile-tól rendeltem online, és a rendelés leadásánál direkt írtam a megjegyzés a futárnak rovatba, hogy mielőtt hozza, hívjon fel, és egyeztessen időpontot, mert édesanyám (az ő nevére vettük, mert mi nem voltunk itthon a napokban) kórházi kezelésekre jár, és lehet, hogy pont nem lesz itthon. Na ma direkt nem ment sehová, csak éppen átszaladt a szomszéd kisboltba, kb. 5 percet volt ott, és az idő alatt jött a futár. Hagyott egy értesítőt, hogy itt volt, mást nem. Még annyit se, hogy felhívja, hogy na itt vagyok a csomaggal.
    Most este hazaértem, felhívtam a megadott mobilszámot, másodszorra felvette a faszi, és közölte, hogy ráírta a papírra, hogy délután négytől ezen a számon ne hívják. Akartam mondani neki ezt-azt, erre kinyomta a telefont. Felhívtam a GLS központi számát, hogy hát ilyenkor möfaszvan. Hát mi más, majd jön hétfőn (vagy azon a napon, amikor akarom). Mondom akkor mondja meg a futárnak, hogy mielőtt hozza a csomagot, egyeztessen már időpontot velünk. Ügyfélszolgálatos: erre nem lehet kötelezni a futárt.
    Érdekes, eddig akármilyen csomagom jött, mindig felhívtak előtte, hogy na kb. 2 óra múlva érkezik, legyek otthon ha lehet.

    Na szóval ennyit az egyik legnagyobb futárszolgálatról. Pedig párom is beleélte magát, hogy ma végre nyüstölheti az új telóját...

Új hozzászólás Aktív témák