- Milyen okostelefont vegyek?
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Hová lett 1000 mAh?
- Fontos fejlesztéssel érkezik a Galaxy A17 5G
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsirfecske
addikt
ma jön elvileg új peccs (0.2.0h), új stash tab-ok és kisebb-nagyobb reszelések.
-
Har_melin
addikt
A trade-nél a régit használják, csökkentett funkcionalitással, éppen ez a baj. Éppen ezért tök mindegy, mit akarnak majd (ha egyáltalán akarnak mást), a lényeg, hogy most ugyanazokat a kereséseket, ugyanazon a felületen nagyságrendekkel szarabbul, a játékos számára sokkal rosszabb eredménnyel lehet elvégezni, mint az egyben. Miközben mindenki sokkal jobban a trade-re van utalva, mint az egyben.
-
freddirty
senior tag
ne gondold hogy ezek az alapok változni fognak. Harmelin kartács nagyon jól ír mindent. A POE1hez képest 2 jóval időigényesebb és nem véletlenül - ez egy f2p játék, kell a bevétel. Ez csak akkor lazulhatna fel, ha nagyon elszivárogna a playerbase. De a steam statisztikákból az látszik, hogy egy POE mondjuk 150-180k játékossal kezd ligát átlagosan és két hónap múlva marad kb. 30k és ebből mondjuk fix 10k a standard játékos. Tehát elég nagy a lemorzsolódás, praktikusan egy hónap a liga a playerbase nagy többségének. A POE2 a kiváló kampánynak és a hypenak köszönhetően 580k-val kezdett és maradt két hónap után 140k. (nyilván ez csak steam, ha monduk megduplázzuk akkor talán eljutunk a teljes saját klienses+konzolos játkosszámhoz)
Egyébként úgy gondolom ligaszerűen fognak jönni az új POE2 tartalmak, nem igazán lehet ezt felgyorsítani. Tehát 3-4 hónapos ütemekben várhatóak nagyobb tartalmi változások. Az alapok megvannak, kell a kampány maradéka ami még akár két részletre is szét lehet szedve, kellenek az új kasztok, skillek. Meglévő kasztokban funkcik (pl witch spectre).
Illetve ott van a GGG ingujjában minden ami ki lett fejlesztve a POE-hoz. Div cardok, crafting opciók, még át nem emelt sikeresebb ligamechanikák (heist, delve, stb...)
Annyi történt, hogy a POE-ra nyomtak egy resetet és kihozták POE2 néven visszabutítva light verzióban (jöhet egy újabb 15 év és lehet resetleni újra a ciklust :-).
De a kampány és a skill mechanikák el lett találva, élvezetes lett és sokan ráugrottak. Jól csinálta a GGG. -
Har_melin
addikt
A trade oldal kódolásának semmi köze ahhoz, hogy mennyire van kész a játék. Ha ugyanazokat a modokat az 1-ben képes volt összevontan kezelni a keresőmotor, akkor a 2-ben is képesnek kellene lennie. A prefix - suffix rendszer semmit sem változott, a resistek ugyanúgy resistek, az attribútumok ugyanúgy attribútumok.
Mit értesz azon, hogy "nem tudod megnézni"? Felrakja a PoE 1-et, tök ingyen van és kipróbálja. Nyilván nem teszi, mert itt a színes-szagos úgy csoda, meg amúgy is ez sokkal barátibb, tehát miért próbálkozna, elhiszi a hülyeséget.
De még egyszer: egyértelmű, hogy nincs kész a játék, senki nem is állította az ellenkezőjét. Az viszont csak pr hülyeség, hogy könnyebb, vagy a casual játékosoknak barátibb lenne, mint az 1. Persze aki soha nem játszott az 1-gyel, az elhiszi, ha elég sok helyen olvassa.
-
zsirfecske
addikt
szerintem a poe1 egy rétegjáték volt, annak megfelelően bonyolult és összetett rendszerekkel, passzoló grafikával. ezt upolták most fel minden téren a popularitás felé célozva, itt-ott egyszerűsítve, néhol bővítve az élményt. lehet úgy fogalmazni, hogy a poe1 a poe2 bétája volt, a dev-ek azon keresztül tudtak eljutni a valódi sikerig, jó tapasztalatszerzés volt nekik, hogy milyen irány kell a tömegeknek. ettől még a játék bem veszett el, hűek is maradtak magukhoz mert a diablo 4-hez képest még így is lassabb és nehezebb, van benne bőven érték továbbra is.
én amúgy semmi hátrányt nem szenvedtem eddig az ea miatt, mondjuk tök lassan haladtam és még mindig rengeteg van hátra, kb épp mire elértem valami necces részhez, épp kijavították. az első dolog amiben lemaradt a ggg még hozzám képest is, az a waystone stash tab. azt hittem mostanra már kijön, azért kicsit bénácska kézzel kezelni és rendszerezni ennyit belőle tier/rarity szerint. remélem ez mihamarabb megoldódik és fasza lesz az implementáció is
-
Har_melin
addikt
ez egy bejáratott zsáner bejáratott játékának az átdolgozott, de semmilyen korszakos újdonságot nem hozó új kiadása.
A játéknak legfeljebb az eleje lassú, én az endgameben semmivel nem vagyok lassabb a monkkal, mint egy nem zoom-zoom-ra kihegyezett flicker strike-os builddel az egyben. Ha nem a legelső buildet csinálod, akkor a stackeres általános leveling builddel kb. két, maximum három nap alatt mapokon vagy akkor is, ha nem ezzel töltöd a napod streamerként.A "rengeteg lehetőség" meg olyan, mint a 178 programot tudó mosógépek, amelyeken mégis csak hármat-négyet használ mindenki. A játékosok döntő részének egy, maximum két játékstílus vonzó. A többit felőle ellophatják, bele se szagol. Két, esetleg három classnál csak akkor próbál ki többet, ha az ő kedvencei játszhatatlanok, de még így is kíváncsi arra, mit élveznek a többiek. (Ez a ritkaság, két-három kudarcos build után jellemzően inkább kiszáll és a redditen elsírja, hogy ez egy rakás játszhatatlan szar.)
"ez nem POE1, itt teljesen más számok fognak játszani." Ez valami titkos online-játék varázslat, hogy elég az egyes helyett kettest írni a név mögé és akkor tutifixre sokkal több lesz a játékos? Lehet (valószínűleg, remélhetőleg, jó lenne), hogy itt nagyobb játékosszám marad meg tartósan, de a játékban most semmi olyan nincs, ami ezt önmagában garantálná. Az, hogy egy kettes van a neve után, nem egyes, nem jelent semmilyen plusz élményt. (Az egy más kérdés, hogy a nyitány hatalmas sikere után mennyire nőtt meg a tulajok étvágya és hova képzelik most a lécet, amit át kell ugrani. De az csak elvárás, stresszfaktor a készítőknek, nem garancia a jövőre.) -
Har_melin
addikt
Marhaság, a steamcharts szerint az átlagos játékosszám két hónappal a debütálás után annyi, mint a PoE 1-ben a ligák indulásakor. Két honappal az indulás után ott 20-40 ezres játékosszám volt, nem 140 ezres.
Egyszerűen jelenleg van 6 class és 12 subclass opció, akit érdekelt a játék, az mostanra sanszos, hogy már a második karakterét is felhúzta endgame szintre, sok opció pedig nincs. Persze, biztosan van, aki a "jaaj, majd a kész játékot megnézem" miatt szállt ki, de inkább az a meglepő, hogy ennyire kevés opció mellett ennyien kitartanak. De egyértelmű, hogy a következő nagyobb patchhez a nerfek mellé kell új tartalmat is adniuk, ha nem akarják, hogy tényleg csak béta teszt szinten működjön a projekt.
Én még a márciust sem venném fixre a 0.2 indítására, korábbi dátumot meg szinte kizártnak tartok. Februárból van még három hét. Ha ennyi idő alatt ki tudnák hozni, akkor szerintem most ebben a posztban jelezték volna, legalább szándék szinten. Bár lehet, hogy a PoE1 új liga csúszása miatti balhé után nem akartak még egy időpontot mondani, amit aztán nem tudnak betartani. -
zsirfecske
addikt
hát játszani úgy a legjobb, a trade teliberakja az élményt. mondom ezt úgy hogy 3 nap alatt nem jutottam ki cruel elejéről sem, mert folyton exákat termeltem. ok, meglett a 250 ex több száz trade után, de függőséget okozott és csak erőszakkal tudtam rávenni magam a játékra (szerencse, hogy a gold elfogy alvánál hamar a currency exchange díja miatt, olyankor menni kell pár kört és vendorozoni mindent). tehát cuccra most van della, de inkább menni kéne ssf-be zárva semmivel nem törődve.
a két oldalt asszem ezzel vázoltam is.
-
winfos
tag
Az új liga oke, de tudomásom szerint nem ez lesz a standard amit most játszunk hanem ez így megy kompletten egy 'early' ligába amit nyilván senki nem fog majd játszani.
Más : ma végre megvolt pályafutásom legdurvabb biznisze , 3div - ert vettem egy bow-t ami ilyen 80-100 körül ér.
-
pomk
őstag
Nekem is ranger van, bár még csak ~35 szint, de az írásodból úgy érzem egy tippet adhatok. Legnagyobb terület lefedés és sebzés kettősre a Gas arrow a legjobb. Gondolom erre írtad, hogy maga elé lő csak. Ezt én úgy szoktam kiküszöbölni ha messzebb szeretném lőni, hogy belövök a messzi tömegbe egy Poisonburst arrow-t az szépen elkezdi leszedni a HP-t és ezután megy a Gas arrow és így már oda lövi a nyilat, nem maga elé. Majd mire ezen végig megyek, már az életük nagy része elfogyott a poison miatt, de ezután még max 1-2 poisonburst arrow, vagy ha többen vannak akkor Lightning arrow.
Ha rare mob jön, vagy boss, akkor előbb szintén gas arrow + Toxic Growth ami a gas miatt robban és nagy single + terület sebzése van.Tegnap feltünt, hogy miután a növények felrobbanak, a gas ugyan úgy ott marad. A ranger Detonation Arrowja elég lassú, és chargeolni kell, így eszembe jutott a Merc Detonation Bolt skillje. Vettem egy alap crossbowt és megtanultam a skillt. Így a sorozat szerint: Poisonburst arrow - Gas arrow - Toxic Growth - Detonation Bolt. Ez így azért már nem is annyira uncsi, hogy "csak" a gázt kell eregetni és elég nagy terület fel is robban a végén, mivel Gas arrowra bent van a Scattershot skill gem. De mivel egyelőre már a Toxic Growth után alig marad valaki, így kb. csak a magam szórakoztatására robbantgattam random.
De a Det Bolt helyett lehet Ligthning arrow, Ice arrow, stb. hogy kicsit színesebb legyen a sorozat...
Egyébként nekem az az érzésem, hogy a "ráunok 2-3 skillre amit használok" előbb utóbb minden karakternél elő fog jönni. Mindegyiknél lesz egy bevált build ami neked szimpi és/vagy amivel a legerősebb és legjobban lehet haladni. Persze vannak olyan karakterek, pl. a Monk, amelynél sok a kézimunka
, de olyanok is mint a minion build amelyiknél kevesebb.
-
boogie84
veterán
Fejlodni a trade oldalon fejlodik a kari. Vagy van olyan aki talalt ertelmes itemet es/vagy craftolt valami olyat aminel nincs olcsobb es jobb a weboldalon?
Egyszeruen zero. Viszont ezen fognak valtoztatni h legyen ertelme felvenni az itmeket is (ne csak a currencyt).... meglatjuk. -
prokxy
veterán
Igen, erre emlékszem, jót mosolyogtak is rajta.
Nem az a bosszantó ebben, hogy kakukk lettem, hanem hogy alig van ilyen kulcsom és ilyenkor bukom. 1 sárgám volt, hát nem jött össze. Már a 14-esnél járok 84-esként, nem hiszem, hogy ezzel feszegetem a határokat. De lehet lentebb megyek, csak hát sárga kulcsom 1 db sincs, csak pár kék és sima fehér. Na mind1, játszom azt ennyi -
prokxy
veterán
Nagyon jó a Monk, tetszik, de party-ban T13 felett néha úgy megfekszik, hogy pislogni nincs időm, nemhogy megnyomni bármi gombot. Jó ez a melee, csak rizikós, most még legalábbis. Emiatt inkább soloban tolom, ott nagyjából látom mi van a lábam alatt
De hogy 62% armorral, 71% Evasion-nel, 2k HP-val és 1700 Shield-del így megfekszek, az annyira nem gyere be. Resistem csak a Chaos 16, többi 75; block 15%.
Tudom, van a CI build, elkezdtem összerakni, el is ment rá nagyon sok goldom, de kevés volt a shiled-em, mentem is vissza erre a fagyosra. Később a storm wave-es lesz, csak összeszedem magam vmennyire mind anyagilag, mint gear-ilieg. Az kicsit biztonságosabb a távolság miatt. -
prokxy
veterán
Mivel - véleményem szerint - nemsokára jöhet a "liga", így most vagy próbálgatom a többi karit, van mit, vagy megpróbálok a Monkkal eljutni vmi értelmes szintig. 102 órám van benne, de még csak kapargatom a felszínt, legalábbis némely gameplay-t nézve.
El akarok jutni még magasabb szintre, mert a "nemsokára" ki tudja mikor lesz, ez meg úgyis egy teszt időszak. -
Bencus88
nagyúr
Wariorral saját buildel mentem el act3 végéig, az a boss fogott ki rajtam akit katonák vesznek körül. Húztam rá még 2-3 szintet lecseréltem pár itemet, de úgy se ment lejebb 40%nál. Úgy Ítéltem meg, hogy még legalább egy 10 órát kéne farmolnom vele, hogy tovább jussak. De addig simán mentem semmi problémám nem volt, és hirtelen durr, estem keltem a mobokon.
-
0karmacoma0
senior tag
Amúgy ez a POE 2-re tök jogos, mert konkrét subcalssok, védelmi mechanikák, gem típusok és fegyverek használhatatlanok. Baromi gyorsan rendbe kell hozniuk az armort, megtalálni az ideális középutat a mace skillek esetében, kitalálni mi a helye a chronomancernek a játékban, illetve nem ártana a leechel, channeling supportokkal(van kb 5, minden más coming soon), dot skálázással kezdeni valamit. Utóbbi rohadt gagyi. D3-at idézi ez a dmg=nagy crit hülyeség. Az egyben ez is sokkal elegánsabb, nüanszosabb volt.
Mindezekkel együtt érdemes más szemmel tekinteni a buildekre és magára a játékra. Ha van valami elképzelésed, mit szeretnél játszani, akkor ne a top buildekhez mérd magad. Minden POE 1 ligában volt 4-5 meta build, ami megbízhatóan és elérhető mennyiségű farmolás után bírt el a top contentel, de végtelen mennyiségű "ok" build volt. Utóbbiakkal az a baj, hogy néha eszetlen sok currencyt kell beléjük ölni, hogy hozzák a meta buildek szintjét, vagy pedig 1-2 dologra szimplán csak nem alkalmasak. Voltak teljesen trash asscendancyk, amikről egyszer csak kiderült, hogy van valami titkos rohadt erős buildjük, vagy senki által nem használt skillek, amikkel valaki halálra farmolta magát, csak persze előtte elköltött rá 3 mirrort.
POE2 jelenleg rendkívül primitív az elődjéhez képest, de még így is naponta látok új buildet olyan dolgok köré, amire a community már idejekorán rácsapta a trash jelzőt. Találtak már brutál erős detonate dead buildet, jó clearspeeddel rendelkező chaos DOT cuccot, nem felhőrobbantó poison karaktert, Acolyte Monk buildeket, stb. Mindről azt hallottam az első hetekben, hogy használhatatlan. Érdemes függetleníteni magad. Én pl továbbra is a saját fejem után megyek. Nem alakítottam át a cold Monkomat, arra amit közben a community kiokoskodott. Természetesen valamivel gyengébb, de így is elvisz minden contentet, és 5 év múlva jó lesz ránézni, mint első karira.
TLDR: Ne yt videókhoz, meg reddit postokhoz mérd a karaktered. POE 1 is úgy működött, hogy érdemes felszintezni valami meta karaktert, ami gyorsan és könnyen letarolja a contentet, aztán miután szétfarmoltál mindent, a világ pénzét belenyomni valami szerelemprojectbe. -
tibee77
őstag
Az a baj (vagy nem baj, legalabbis szerintem), hogy ennyire nem akarjak majd megkönnyiteni a dolgunkat.endgame-ig eljutni mindenkinek az kb. sose lesz opcio.
Edge: igen, waggle buildjet tolom.az ö lowbudget buildjet kezdtem el es mindig fejlesztettem egy picit rajta.nagyon pricey amugy tenyleg, kihizni a resisteket ugy hogy mellette meg attribute is van, hat ja....brutal
-
-
Remiel
őstag
Sosem érdekelt, hogy másnak jó e, ha nekem tetszett, mivel a lényeg mindenkinek az, hogy neki megfelel e valami. A baj ott van, hogy hiába mondják az ilyeneknek, hogy ez nem egy kész játék, hogy ha nem tetszik játsszon mással, akkor is ez egy fos (szerinte) és ezt kiposztolja 100 helyre. Ezt a fórumot pedig felesleges alapul venni, mert ez egy aránylag zárt közösség.
Nem hinném egyébként, hogy a GGG nagyon meghatódna ezektől, eddig sem szívjóságból fejlesztettek, ezután sem abból fognak, gondolom megéri nekik. Én minden esetre kíváncsi vagyok a végső játék milyen lesz.
Lényegtelen mit hoztam fel példának, lehetett volna bármi, de ez jellemzi legjobban azt, hogy a neten mi folyik időnként és valóban milyen romboló hatása lehet.
-
Egyértelmű amit írsz, én anyanyelvi szinten beszélek több nyelven, csak arra reflektáltam, hogy sajnos sok olyan ember is belevág egy ilyen volumenű játékba, aki egyáltalán nem beszél semmi más nyelvet, így fogalma sincs mit, hogy csináljon, és úgy igen nehéz eligazodni egy ilyen játékban! Az idő pedig relatív, de amiket írtam annak is van valóság alapja, az idő pénz , és mint ilyen, sok ember nem fogja eljátszani/pazarolni, legalábbis annyit nem mint amennyi egy ilyen játékhoz szükséges, aztán lehet tévedek...
-
Har_melin
addikt
No.1.: rossz classt és ascendancyt választanak.
No.2.: Azt hiszik, hogy egyformán nehéz vagy könnyű mindegyik class.
No.3.: a saját elképzelésüket akarják a játékra erőltetni, nem a játék adta lehetőségekhez igazodni.
No.4.: látnak egy látványos endgame buildet és nem néznek utána, vagy legalább kérdeznek rá, hogy ODÁIG hogyan lehet eljutni.
No.5.: ha nem jön be egy build, akkor kiszállnak és nem próbálkoznak mással.Nehezítés, hogy VALÓBAN nagyon kevés jó kezdő build guide van és nagyon kiegyensúlyozatlanok a classok. A lightning sorci pl. szerintem baromi erős lesz endgame-re, de odáig eljutni vele tömény szopás, hacsak nincs orbitális mázlid a droppal. Cruel A2 elejére kapsz hozzá olyan single target skillt, amivel a bossokat el tudod intézni. Jelenleg ami nagyjából fix (amíg nem nerfelik), az az, hogy SRS minionos builddel elég könnyen lehet haladni és az endgame-re sem fogy el, illetve ugyanez igaz a monk invokerre is.
-
zsirfecske
addikt
gyűrű, amu és belt elég hamar kapható a vendoroknál, abból orbozva tök jó cuccok is lehetnek már act1-ben is. én fehér övet upoltam az elején, azóta se esett jobb, de még minek is, a játék eleje a gyűjtögetős, nézelődős fázis nekem.
amúgy szerintem nagyon jó rendszer ez, hogy a shop-ban szintlépésig állandó a választék, egyrészt nincs dömping base-ekből, sárgákból, ha látsz valamit van időd aranyat farmolni hozzá, nem kell félni hogy eltűnik. sőt, ha elakadsz, hasonló szintű más karikkal is lehet venni valamit és átadni. más játékban sosem tapasztalt dolog, hogy már most vendorozok megfizethető árú socketes/superior itemeket, hogy salvage után majd később legyen mat a high level itemekhez. pl ha van 5000 goldom de 350-ért van a boltban 2 lyukas fehér, akkor az nobrainer, mivel nagyon nincs dömping ezekből. és ez így jó, ha ezt a részét felhígítják majd, az lesz a lejtőn elindulás szerintem.
mellesleg lassan meglesz a level25, már előre félek, hogy nem csak eladom a félretett jobb itemeket, hanem veszek is majd. szerintem még úgyis oda tudja verni a kampány alatti élményt a trade, ha csak egy fegyvert vesz az ember. exa azért esik pár db act-onként, míg éppen megfelelő item sokkal ritkábban. szóval vsz az elején jobb ha az ember megdolgozik a cuccaiért, endgame-ben meg már úgyis a létező max a cél mindenből. ott bőven ráér majd az orrvérzésig trade, mint egy fontos endgame játékkomponens.
mondom mindezt úgy hogy részemről a kereskedés olyannnyira fontos része volt a játéknak már diabloban is, hogy sokszor jobban élveztem mint a játékot és több időt is töltöttem el vele (d2r traderie accomon 700+ értékelés van pl). így tervezem itt is, de jsp és irl money kizárva, az teljesen kinyírja a játékot és onnantól minden értelmét veszti amiért érdemes elindítani a játékot.
-
gyugyo79
addikt
Így van. Az a helyzet, hogy a mai világba sokkal nehezebb. Mivel a neten látja kb. mi van a másiknak. Sőt sajnos leginkább azt látja ami egy iszonyat kis rétegnek, a tartalom gyártóknak, akik a nézőkből élnek, hogy ők megveszik, rajongóktól kapják, másik 3 alkalmazott farmolja, be azt amijük van sokan nem látják sőt vakok erre. Viszont amit látunk, az nekünk is kéne ...
Itt jön a fejlesztők egyre nehezebb dolga az ilyen játékoknál. -
Har_melin
addikt
Az 1 forumon már kitárgyaltuk.
- #1.: a melee része még nincs kész a játéknak, nincs is benne az EA-ban. Hiányoznak komplett fegyverkategóriák és hiányoznak komplett class típusok.
- #2: ami benne van (a főleg 2H bighit slam buildek), azokkal a mostani balansz szerint sokkal nehézkesebb játszani, mint akár range, akár caster buildekkel. Ebben semmi új nincs, a PoE1 balansza is állandóan változott, hol az egyik sebzés típus volt OP, hol a másik, és mindig voltak bossok, ligatartalmak, amelyekkel valamelyik játékmód tömény szopás volt.
- #3.: ha csak és kizárólag ezt akarod játszani, akkor a legcélszerűbb, ha elteszed most a játékot úgy január végéig, februárig. Addigra garantáltan jön majd egy olyan nagyobb upgrade, ami felforgatja a mostani állást. (Ahogy az új ligák is majdnem mindig új metákat hoztak.) Lehet, hogy az sem lesz teljesen kedvedre való, de ezért mondták, hogy az EA legalább fél, de inkább egy évig fog menni. -
Har_melin
addikt
amire biztosan szükséged lesz, az először is egy Currency tab (60c). Ha nem SSF játszol, akkor legalább egy premium tab (de ez lehet upgrade is, az olcsóbb), mert csak az ide berakott cuccaidat tudod beárazni és csak ezt tudod publikussá tenni, hogy a trade keresőjében mások is lássák. (30 vagy 10c)
Szerintem célszerű venni egy Gem tabot is, mert az uncut gemeket és a már meglévő skill gemeket is könnyebb ott áttekinteni. (30c)
Szerintem egyelőre ennyi. Havonta szokott lenni stash tab akció, mindig ugyanígy vannak leárazva. Ahogy látom a játékot, nem arról van szó, hogy hegyekben esik a loot, a legtöbb újoncnak szerintem egy hónap alatt nem fog betelni ami van. -
Sunrider987
tag
Nem lesz sikeres, mivel en a PoE-ben passzoltam a ruthless modot ezert nem ismertem fel hogy a PoE2 az ugyanaz csak jobb grafikaval... amennyire tudom a ruthless nem egy nepszeru jatekmod tehat ennek alapjan a PoE2 is csak azoknak fog bejonni akik azt szeretik: keves/ritka loot, sok szivatas/lassitas/penalty/rengeteg random oneshot mikozben nehez vagy majdnem teljesen lehetetlen jo vedelmet kirakni es a PoE2 eseteben az egeszet megfejelik a (perfekt) dodge roll-al, mindegy mennyi a vedelmed ha nem jokor dodgeolsz akkor kampo. Ez nem lesz sikeres es szerintem ez core dolog a PoE2be szoval nem lesz az hogy majd javitjak vagy enyhitik valahogy. Kripp szerint a PoE ruthless igazabol a PoE2 tesztje volt kar hogy ezt az infot nem tudtam mielott bevasaroltam magam az early accesbe. Illetve 30 dolcsiert egy szep (helyenkent alleejtos)grafikaju turheto kampany jo zenevel es nemi athallas a karaktereknel az elozo reszhez, de az endgame na az cseresznyemagos xar.... ugye a deathpenalty az termeszetesen elokerul, es a mapozas kozben barmikor meghalsz buktad a mapot nem szamit hogy hany portalod volt megmaradva. Igy akkor a melee amelyik tol maga elott mikozben hatulrol a tobbi ranged osztja az aldast az mar feleannyira se vicces. az Ascendacy trialok a Sanctum/Ultimatum mehanikaval az meg mindennek a teteje. Jaja tudom git gud, hogyne... es persze Jonathan resen van a nerfhammer-el es barmi ami gyorsabban halad mint egy reumas csiga az azonnal a foldbe lesz nerfelve, a szenvedes az a koncepcio resze, felejtsd el a PoE karakterek villamgyors mapclearjet....
Vicces hogy a jatekosok meg erolkodnek es mindig keresik a kovetkezo "eletkepes" buildet nem ertik hogy itt nem fog mukodni a kisebb ellenallas elve errol Jonathan szemelyesen gondoskodik. Eloszor nerfelte a supercharged slam-et mert Alkazier 2 utesbol intezte a bossokat es hat ugye ez turhetetlen, utana jott a cast on X nerf mert a minionosok meg sorcik tul jol haladtak es akkor most mindenki deadeye rangert tolja mert az meg igy is toronymagasan a legjobb class, csakhogy jonni fog Jonathan sokadszor is...
Akik nem vaskalapos PoE rajongok azoknak az early acces csak felesleges fejfajas lesz es jo eselyel utana a release is mert ha akarhol akarmelyik class kilog majd a sorbol akkor vissza lesz szepen terelve a sorba. Igazabol kivancsi lennek hogy szamol majd el a GGG azzal hogy behuzott 1 millio kivancsiskodot a hype-al es abbol maradni fog jo esetben 30k vagy kevesebb, nem tudom mennyi egy ruthless modos liga jatekosszama de tippre meg annyi sincs... -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Aaah ez jogos, mondták is, hogy az Act4-6 egyáltalán nincs kész, mert a végjátékra koncentráltak. Na jó, akkor majd azért tolom tovább...
D1Rect: az EA az úgy kb. abba fog maradni ahogy van, ezért a normál ligában majd csinálok új karikat. Amilyen komplex a skill fa, ezek még próba karik amiket most húzok. -
Hangfalképű
tag
Ez teljesen jogos
#348Wn2tl Meg is van az első jelentkező
Egyrészt még nincsenek buildek, másrészt honnan tudjuk mi, hogy neked mi a fun?
Én is mercet indítottam, de nekem meg a géppuska nem jön be, ellenben a shotizás annyira tetszik, hogy össze is rittyentek rá valamit (tuti hót szar lesz, mert kb full poe szűz vagyok
).
#351boogie84 Egyetértek azzal, hogy akinek a D4 nehéz volt (lol volt ilyen?), az ne játsszon ezzel. Ugyanakkor szerintem csak azért érzed nehéznek még, mert nem kiforrott a karid, meg ahogy írtad is, learning curve (bossonként
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest