Új hozzászólás Aktív témák
-
Edge
veterán
válasz
Hangfalképű #3691 üzenetére
Nemtom, de pl. ez meg egy speares LS bloodmage
Beteg -
Edge
veterán
válasz
Hangfalképű #3689 üzenetére
spanyolviasz
ugyanis a legjobb spear buildek mind deadeye.
-
boogie84
veterán
válasz
Hangfalképű #3679 üzenetére
Mire gondolsz pontosan? Frostbolt -> 3x Whirling Slash -> Barrage -> Twister
Úgy a leghatákonyabb ha sok a Combat Frenzy. -
zsirfecske
addikt
válasz
Hangfalképű #3658 üzenetére
jaja, csak a gránátosoknak eddig useless skill volt, most meg kiterjesztették ránk is.
meglett a 20-as skill gem, voltaic majdnem 85k dmg így
-
Har_melin
addikt
válasz
Hangfalképű #3516 üzenetére
ez nem így van. Attól függ, mennyi phys dmg-et viszel be és milyen időközönként, ráadásul a bleed erőssége a bevitt sebzéstől függetlenül növelhető. (Az indító bleed sebzés természetesen a bevitt phys dmg függvénye) Egy átlagos phys dmg felpumpált bleeddel valószínűleg sokkal nagyobb sebzést tud okozni, mint egy nagy phys dmg bleed nélkül.
Plusz bónusz, hogy amíg rajta van a bleed, addig nem tud regenerálódni az ES és mivel a bleed 5 másodpercig "él", te közben nyugodtan kiteolhatsz. -
Sunrider987
tag
válasz
Hangfalképű #3419 üzenetére
Lehet hogy tevedek de hacsak nem vagy valami brutalis speedrunner akkr te meg nem vagy amazon csak huntress
Szoval majd az amazon ascendancy meg akar teszthet is neked amikor megszerzed.
Amugy ja a huntress igy sajat kutfobol eleg nyogvenyelos nekem is, egyelore twister/whirling slash/disengage-el erolkodok. -
Har_melin
addikt
válasz
Hangfalképű #3338 üzenetére
eleinte minden currency sokkal olcsóbb, viszont kevés cucc van a piacon. Azért rohan minden powerplayer a mapokra, elcsípje azt a sweet spotot (általában másfél-két hét után szokott eljönni), amikor ő már elég sok currencyt begyűjtött, de az infláció miatt még nem szálltak el az árak és viszonylag(!) olcsón lehet endgame farmolós cuccokat venni.
"Megérni" ritkán éri meg, ha van egy fullra felhúzott, felszerelt karaktered, amivel már nem is igazán kereskedsz. Az új liga miatt a régiben valószínűleg sokkal kevesebben maradnak. Tehát bármit, amit nem alván keresztül akarsz venni vagy eladni (ésszerű áron) egy örökkévalóságig fog tartani.
De igazából senki nem az economy miatt kezd új ligát, hanem hogy kipróbálja az új lehetőségeket.
-
Har_melin
addikt
válasz
Hangfalképű #1904 üzenetére
A CTIA semekkorát. Az csak esélyt ad arra, hogy a bevitt hit ailmentet okozzon. Ha bejön az esély, akkor jön az, hogy a bevitt sebzés (az ellenfél resistjét is beleszámítva), mennyire járul hozzá a builduphoz.
Gyanítom (sajnos csak gyanítom), hogy egy bizonyos határérték alatt számít csak az esély. Ha az adott hit cold sebzése eléri az ellenfél HP-jának bizonyos százalékát, akkor mindenképpen elkezdi építeni a freeze-t. Mivel nálam a fő sebzés cold, mindent elkezdek fagyasztani (vagy az esetek jelentős részben egy csapásra ripityára törni).
-
Har_melin
addikt
válasz
Hangfalképű #1900 üzenetére
A célpont hp-jéhez viszonyított sebzés arányában épül fel a freeze. Alapból csak a cold dmg hitből származó sebzés számít (dotból nem), de különböző cuccok vagy passzívok más sebzést is beszámíthatnak.
A chance to inflict ailment (ha jól értem a leírását) növeli az esélyét, hogy a sebzés beleszámítson a freeze buildupba. Én cold monkkal nem foglalkoztam vele, nem tűnt szükségesnek. Ha a cold sebzés csak egy kiegészítő valami (pl. van valamennyi flat cold dmg a fegyveren, de alapból más sebzés a domináns), akkor játszhat be.
az increase freeze buildup (megint csak feltételezem, nem találtam pontos leírást) a bevitt cold sebzést beszámítását szorozza fel. Pl. a alapból csak 10%-ot érne a sebzésed, de a freeze felépüléséhez 15%-ot számít be. -
-FreaK-
veterán
válasz
Hangfalképű #1881 üzenetére
De épp ez az, hogy így nem jön ki a dolog. A fentinek magasabb a dmg tartománya mint az alsónak, mégis az alsó a több dps.
felső
123+349=472 /2 =236 *1.6=377alsó:
83+333=416 /2=208 *1.6=332.8
tehát itt még hozzá ad valamit amit nem mutat a sebzésben, pedig kelleneszerk.: ja akkor ez lehet a kulcs, hogy csak dps potenciált mutat akkor, mintha minden +20% lenne? mondjuk így kijön a matek, igen
-
Win-T
őstag
válasz
Hangfalképű #1306 üzenetére
A dolgok érthető elmagyarázása sosem volt a GGG erőssége.
-
Win-T
őstag
válasz
Hangfalképű #1302 üzenetére
Van az alap skillfám, ezen vannak kirakva a védelmet és sebzést növelő node-ok. Egy curse spellt használok, a Hypothermiát ami ugye az ellenfél cold resistjét csökketni. Ennek a curse-nek az alap skilfámmal 35% a hatékonysága, ráadásul van némi delay a spell elsütése és aktiválódasa között.
A másodlagos fán visszavettem 24 pontot a sebzést adó node-okból (ezek az elsődlegesen megmaradnak), hiszen ezekre nincs szükség addig amíg a curse-t elsütöm. Ebből a 24 pontból úgy fel tudtam turbózni a Hypothermiát, hogy 89% lett a hatékonysága, nagyobb területet fed le, Maim-et, Hindert tesz az átkozott ellenfélre és instant lett. Mindez gyakorlatilag ingyen.
Ez a video teljesen jól elmagyarázza (Har_melin találata korábbról): [link] -
Har_melin
addikt
válasz
Hangfalképű #1297 üzenetére
De, pont az a lényege, hogy az egyik WS-re is elhasználhatsz 24 pontot (ha mindet összeszedted) és a másikra is.
A legjellemzőbb példa a sorci/monk környékén lévő curse nodeok. WS1-re kirakod az összes sebzést, WS2-be beraksz egy másik fegyvert, ami nem is kell, hogy akkorát sebezzen és annál a dmg nodeok helyett a curse pontokat szeded fel. A skilleknél pedig beállítod, hogy a dmg skilled csak az egyes, a curse skilled csak a kettes fegyvert használja, az összes többi meg jellemzően mindkettőt. Így a sokszorosára nőhet a curse hatásfoka, miközben a sebzésből semmit sem veszítesz. -
Edge
veterán
válasz
Hangfalképű #1297 üzenetére
Jól tetted, utánanéztem és nagyon endgameben bizony használják, tankosabb tőle a merc.
-
Edge
veterán
válasz
Hangfalképű #1295 üzenetére
Sztem se éri meg. Streamerek se használják.
-
boogie84
veterán
válasz
Hangfalképű #353 üzenetére
Na meg az irányítás, megszokni ARPG-ben a WASD-t.
Egyébként meg lett a boss, a trükk úgy látom a "jókor dodge". El kell kerülni a sebzéseket mint souls like játékokban.
Rengeteg ember kérdez olyat D4-ben ami triviális dolog lenne. Bennük a gondolat se merüljön fel h ezzel akar majd játszani. Hidd el sokan vannak. Vagy nincs idejük vagy egyszerűen nehéz még az is. Nem vagyunk egyformák.
-
_drk
addikt
válasz
Hangfalképű #333 üzenetére
Annyit el kell ismerni a D4-nek, hogy annak hála ez a játék sokkal nagyobb hype-ot kapott mint kapott volna.
Blizzard vissza tette az asztalra az izometrikus ARPG-t és ezt a POE köszöni is szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged