- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Íme az új Android Auto!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74610 üzenetére
Bocs, mostanában nem volt időm részletesen válaszolni, így inkább nem írtam, mert több lett volna benne a félreértés, mint a haladás. Szóval kész lett a kocsi, jobban megy, mint mikor vettem.
A történet:
Lehúztam éjjelre az akksisarut, ahogy javasoltad, reggelre eltűnt a korábban írt P0505 hibakód, és lett helyette egy P0500, sebesség jeladó hiba. Gondolom csak találgatott az ECU, hogy mi lehet az oka annak, hogy nem megy az autó.
Fölhívtam egy, a közelben eléggé ajánlott szerelőt, azt mondta, ha nincs hibakód, valószínű, hogy a vezérlés ment el. Erre mondtam neki, hogy azzal már tavaly volt gond, meg lett csináltatva, viszont akkor volt hibakód (úgy emlékszem, de a szervizlámpa világított, az biztos), és ment az autó, csak nagyobb fordulaton rángatott, tehát nem olyan volt mint most, hogy nincs hibakód, se semmi hibalámpa, és nem gyorsul, nem megy, rángat, fullad... Erre kiakadt, hogy ha jobban értek hozzá, csináljuk meg, neki nincs rá ideje... Én nem azt mondtam neki, hogy jobban értek hozzá, vagy hogy tudom, mi a baja, hanem azt, hogy amikor a vezérlés ugrott át tavaly, akkor teljesen más volt a helyzet a kocsival. Mindegy, megnéztük a vezérlést otthon, úgy tűnt, mintha 1 fogat elment volna tényleg, beállítottuk, ugyanolyan volt a kocsi, nem változott semmi. Másnapra rendeltem új szíjat, görgőket, kicseréltük, beállítottuk, nem változott ezzel sem, nem gyorsult, fulladt, nem ment. Volt már, hogy 4x kellett indítanom, mert indítás után egyből leállt, gázpedált tartva indult csak el, mert alig volt alapjárat.
Elvittem ismerős szerelőhöz, rádugta gépre, OP-COM-mal megnézte az injektorokat (erre gondoltunk még, mert a fehér gyertya kevés üzemanyagra utal ugye), ellenállásait már korábban kimértem, mindnek egyforma 14.1 ohm volt, tehát jó, programmal is kiderült, hogy működnek, mert ha leállította egyiket, lejjebb esett az alapjárat. Üresben gázadásra morgott is a légszűrő rendesen, és lassan pörgött föl. Üzemanyagszivattyút is megnéztük, ment az is, üzemanyagnyomás is jó volt. Közben ez a szerelő beszélt egy másikkal, mert nem volt üzemanyagnyomás-mérője, akitől elkérte, ő mondta, hogy a katalizátort nézzük még meg, hátha nem megy ki a gáz, és amiatt fullad. Megnéztük, üresben, de gázfröccsre is alig volt valami szellő a kipufogó végén, így gyanús volt már.
Másnap (ma) levettük a katalizátort (12 csavar, légbeömlő, burkolat levételkor eltört termosztát műanyag könyöke miatt hirtelen termosztát rendelés és csere), már akkor potyogott ki a kipufogóból a porcelán, vagy mi, ott a csősorból ami a motorra megy, így nem maradt más, mint kipucolni teljesen, kiheréltük teljesen, kifújtuk, vissza a helyére, gép indít, pörög mint állat 6500-ig, próbakör a faluban, gyorsul, ahogy még akkor sem, mikor vettem (tavaly januárban). Pik-pakk 90-en van, 6-6500-nál szabályoz le, úgyhogy most nincs gond. Ami még maradt apró kis darabok a kipufogóban, azt kinyomta már az első próbakör alatt, de már alapjáraton is ment ki belőle.
Kicsit sportosabb hangja lett, olyan sziszegős, sercegős, menet közben is, meg üresben gázadáskor is, de gondolom ez az üres katalizátor dob miatt lehet, nem? Meglátom a fogyasztást, tavaly megvételkor 7-7.2 volt, azóta folyamatosan kicsinyenként ment fölfele, idén nyárra már 8.3 bőven megvolt, lehet, hogy folyamatosan tömődött el a katalizátor, mindig kevesebb gáz fért ki rajta.
Úgyhogy most boldogság van.
Köszönöm a segítséget, esetleg akinek ilyen gondja lenne még, ez kis rövid szösszenet () talán segít rajta.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Petyyyyy
addikt
válasz Doggy dog #74898 üzenetére
Nevetni nem ér, de nem jutottam még odáig.
Van egy hogyan pocsékoljunk el három hetet az életünkből avagy cseréltessünk bal combtámaszt a sofőr ülésen című saga, ami talán a héten véget ér. Bőrösnél pihen az autó, múlt pénteken kaptam meg két hét után, de hétfőn vittem is vissza. Elméletben még a héten elkészülnek vele a srácok, az első próba nem lett túl acélos, úgyhogy kértem egy reinstallt. Egy egyszerű szivacs csere/pótlás a feladat.Szóval amint lesz tütü, begurulok és kiderítem hogy megy mostanság.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Doggy dog
senior tag
petyyyyy Mi lett a carpassal?Megkaptad ingyen?APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #74890 üzenetére
Én csak a 3.2-es benzines tapasztalatokról tudok írni. A csendességgel az a gond, hogy relatív, nekem az összes eddigi autómnál halkabb, 130-nál nagyjából 3000 körül forog a motor 5.-ben, és alapvetően csendes, egy minimális V6 hangot hallani a "távolban", de ennyi, kényelmesen lehet beszélgetni, a rádiót sem kell feljebb tekerni, hogy halld.
Szélzaj is szerintem itt még alig van, illetve a gördülési zaj sem számottevő. A gumik gyári, 225/45R18-ak, a nagykerékre váltáskor kapott új, Hankook Ventus v12 gumikat, én teljesen meg vagyok elégedve azok zajkomfortjával szintén. Hazautazáskor 9-10 órákat megyünk, és nagyon pihentető az utazás vele.
Nem tudom, hogy minden C Vectrára igaz-e, de Anyukám 1.6-ja, és az enyém szintén teleszkópos motorháztetős. -
geleati
tag
-
h3lios
addikt
Na urak ! Ismét szerelőnél az autó, nekem nincs szerencsém ezzel mostanában.
Érdekes hibajelenségre lettem figyelmes... Reggelente amikor indítom az autót, az önindító rendesen indít, majd alapjáraton van 1 ütemes rezgő hang a motor felől. Amikor állok ki a garázsból nem nyomok neki kövér gázt (nyilván), de mégis kuplung lenyomásra majdnem 3k-ig felmegy a fordulatszám...
Illetve szakadozva jár a motor úgy 1-2 percig. Amikor bemelegszik semmi nem tapasztalható ezekből. Se nem rángat a motor se nem szökik fel a fordulat.
Őszintén szólva fingom sincs, hogy mi lehet, mert tavaly lett olaj és gyertya cserélve.
Most leadtam a szerelőmhöz a járgányt. Nyilván az éves olajcsere meglesz, meglátjuk az újat mennyire eszi majd, viszont még nem derült ki mi okozhatja a fent leírt hibákat...Itt a 3 videó amit tudtam csinálni a fent leírt dolgokról. Szerintetek mi okozhatja ? Nyilván sok dolog jöhet közbe, akár olajszűrő, gyertyák, alapjárati motor stb. Valaki találkozott már hasonlóval ?
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #74885 üzenetére
Koszi az infot, ez is tobb mint a semmi.
Akivel beszeltem szerelo, az 1.9et mondta mint opcio, a 3 litereshez mondta eloszor keressek szerelot mert allitolag senki nem vallalja. Alkatreszek teren nem tudom milyen az ellatottsag. Azt olvastam hogy az 1.9 150 lovas felhuzhato a legalapabb tuningal is a 3.0 szintjere (180 paci es 400 nm).
A 100 es 120 lovast es gyengenek gondolnam ehhez a batat kasztnihoz.
Zajszigetelese milyen az autonak? Sokat palyazom, szeretnek csendet, kenyelmes 130as utazo mellett. Nagyon szaguldozni nem akarok de ha odalepek tudjak elozni 130nal is.
Szegyennek es gyalazatnak tartom hogy a 20 eves B vectraban teleszkopos a motorhazteto mig a C vectraban palca van amit szepen hajts ki. Rohej!
Kezivaltobol en 6ost akarok mindenkepp viszont nem tudom a tipusat hol tudom megnezni az adott autonal. -
N.Ferry
senior tag
Sziasztok!
Segítsetek pls. mert kicsit hülye vagyok hozzá..
Szóval 15" -os alufelnit keresek, de elvesztem az adatokban...
Ez az oldal mennyire felel meg a valóságnak, ha beállítom a típust?[ Szerkesztve ]
Walking Dead
-
adorjant
őstag
1.9 150 lovasban a szívósor szokott szétesni,200-300 között cserélik. (GM piszkálta bele,az eredeti FIAT motoron nincs vele gond,ahogy látom)
M32 váltó is problémás
Plusz a szokásos dpf,kettős tömegű,befecskendező,egr,cim modul,canbusos anomáliák,stb...
Keresni kell egy jót,vagy ami már túl van a hibák nagy részén3.0 cdti-ről is sok a negatív tapasztalat, valahol azt írták,hogy teherautó-motornak tervezték eredetileg
Plusz itthon gyanítom nem minden sarkon vállalnák a javítást.[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz F_Gergely #74878 üzenetére
Nekem 20-110K km között volt 1.9-es 150 lovas C vectra-m, nem volt vele baj. Azóta is városban van ismerősnél, még megy .
Hangja is finomabb, mint az új 2.0 cdti-nek, bár a traktor tónus megvan ott is.
Az volt a kedvencem B,C vectra, insignia közül motor szempontból.A különbség a 100/120 és a 150 lovas között, hogy a 150-es verzió már 16 szelepes.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #74878 üzenetére
Az alapján a pár cikk alapján sajnos én is ugyanezt találtam róla, amit Te is írsz, eléggé megosztott az Internet népe a 3.0V6 CDTi motorról, az egyik fele szerint tök jó, mert Isuzu fejlesztés, mások pedig szídják, mint a lovat, mindenféle problémák miatt.
Az 1.9-nél is hasonlókat olvastam, a tulajok egyik fele szerint mint az álom, más pedig több hibára is panaszkodik. Ergó itt is - persze, ez mindennél igaz - ki kell fogni a jót. 1.9-böl nyilván több van - ergo bontott motyó is, ha szükséges -, a 3.0V6 otthon nem Volt annyira elterjedt, idekint Fritzlandban többet hírdetnek.Illetve az ilyen apróságokat érdemes számolni, hogy pl. izzítógyertyából több kell, ha cseréled, plusz a V6-okra jellemzö, hogy komoly mennyiségü höt termelnek, emiatt jobban kell figyelni a hütörendszer épségére, illetve a motortéri dolgok ( csövek, tömítések, gumi dolgok ) állapotára, mert jobban igénybe veheti öket a termelt meleg. ( én is most cseréltettem szelepfedél-tömítést a 3.2-n )
Amit még olvastam, hogy a 3.0V6 nem szeressen semminemü upgrade-et, míg az 1.9-nek lehet adni chipsz-et, akár még a V6 ereje fölé is lehet tekerni.
Illetve, hogy az 1.9-nél elvileg 6 sebességes váltó van, ott érdemes meglesni, hogy mi a típusa, az M32-es 6 gangos kéziváltó gyengeségei közismertek, nem tudom, ebben milyen van.Tudom, ezek nem nagy segítségek, de dízel vonalon csak ennyi infóval tudok szolgálni.
-
Petyyyyy
addikt
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Ferike81 #74876 üzenetére
Az enyém nem teljesen elektromos, csak mikor lehajtod, és nincs teljesen bezárva, akkor beszívja az ajtót. Nekem is most romlott el, sehogy sem nyílt, ez sajnos típus hiba...A mikrókapcsolót kellett nálam kicserélni, ha kézzel kinyitod háttal, az az a gomb amit megnyomsz. Én innen a végül a 2. megoldást választottam, nálad se kizárt ez a gond akkor.
Ha nagyon ki akarod nyitni, és nincs benne cucc, akkor az ülést hajts le, mássz be, van egy kis kupak a zár mellett, azt szedd le, nyúlj bele az egyik ujjaddal, és bogarászd ki hol a kallantyú, azt megnyomod és kinyílik.
[ Szerkesztve ]
-
Ferike81
senior tag
-
F_Gergely
őstag
C Vectra 1.9 CDTi és 3.0 CDTi motorokról van valami infótok? Buktatók? 3 literes dizellel szimpatizálnék de kapok róla hideget meleget...
-
Ferike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #74868 üzenetére
B-L-A-C-K !
Elsősorban tőled kérdezném, de ha valaki találkozott ilyesmivel bárkire kíváncsi vagyok.
Történt tegnap, hogy az Insi Sports tourerem csomagtérajtaja nem akart kinyílni. Kb 20szor próbáltam minden lehetséges módon(kulcson lévő gombbal, hátul az ajtóban lévő gombbal, az első ajtóban lévő gombbal), sem teljesen sem részlegesen nem akart nyílni. Kicsit macerás volt a gyereküléseket kipakolni, és úgy hozzáférni a csomagtartóhoz. Este már nem volt lendületem szop@rollerezni vele, gondoltam majd ma. Erre a ma reggeli indulásnál első nyomásra minden okés. Mi a piccs lehetett? Egyszer már télen csinált egy ilyet. Mit kellene megnéznem, hogy ebben a lágy időben nehogy megint rollerre kelljen szállnom nyitott szájjal a pöcserdőbe?Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
_seth_
veterán
Debrecenben vagy a környékén gyári xenonos B vectra tulajt keresek
Lemérném a xenon szintwzők gyári csavarhelyeit.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Skizz
addikt
Hello
Még mindig szabályba ütköző a dim funkció utólagos drl-nél? Fél éve, mikor a Cliora rakattam, még az volt.
-
zolikaDB
veterán
G Astra 16"-os keréken ki milyen méretű, a gyári 205/50-es váltónál olcsóbban beszerezhető gumit használ? Ugye ez a méret borsos áron megy.
(195/55 R16 Falkenek-et megette az idő, a km és picit pattogósabbank éreztem mindig is) -
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #74867 üzenetére
Ismerősömék kocsijában 370 ezer van, és még nem volt cserélve.
Sokan mindent ki akarnak zárni mint hiba, nem kell turbó se, mind1 az hogy nem megy sehová, de ne romoljon el felfogás...Én pl egy K Astrát sima 1.4-fyel biztos nem vennék, tök jó is lenne van egy szép új kocsim, de előzni se tudok vele normálisan.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Peter.70 #74865 üzenetére
De, ha új autót szeretnél rendelni, akkor alapvetöen miért fontos, hogy van-e benne kettöstömegü, vagy nincs?
Lehetséges, hogy naívan gondolkozom, de amennyire olvastam róla, ezek 150-200 Ezer Km-t jellemzöen kibírnak normál használattal, ergo ha újként veszed, akkor azzal egy jó darabig ( 6-8-10, vagy akár több év ) nem lesz gondod, föleg, ha esetleg közben el is adod az autót, akkor pedig pláne nem.Vagy csak az én gondolatmenetem rossz?
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Ehhez mit szóltok?
Opel Astra K 1.4 benzines motorral szerelve, azt szerettem volna megtudva, hogy melyikben van kettős tömegű lendkerék?
Opel központi ügyfélszolgálat válasza: forduljak a márka szervizhez
Márka szerviz válasza: alvázszám alapján meg tudja mondani
Új autó rendelésnél honnan tudjak még alvázszámot?
Arról nem is beszélve, hogy egyik kereskedő azt mondja, hogy nincs a benzines motorokban kettős tömegű, másik kereskedő azt mondja, hogy van
-
beg
veterán
válasz AMD Power #74857 üzenetére
Én vezetés közben inkább a lányokat és a tájat nézegetem mint a belteret
Uncsi, de a műszerfal még mindig puha 17 év csillaggarázs után is, nem mállott szét atomjaira vagy a másik véglet hogy e célból kertibútor kopogós bakelitből csinálják, na attól idegrángást kapok.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
-
|AP|
veterán
az ITT említett hiba javítására tud valaki olyan helyet ajánlani, ahol viszonylag gyorsan/normális áron kiütik a hibát (és mellette azért meg is nézik, hogy minden oké-e a légzsákkal)?
Sőt, ha már úgyis vinni kell emiatt, akkor azt is megnézetném, hogy miért nem bírja hosszú távon a klímát az 1.4-es H Astra... Konkrétan 1-1,5 óra klímázás után minden erő elmegy a kocsiból, ráadásul a szerviz-lámpa is égni kezd. Szerelő gyújtás-hibát olvasott ki... De gondolom ez azért nem normális. -
#81556480
törölt tag
-
trassher
addikt
válasz diegho #74849 üzenetére
Corollába meghalni ülnék be az unalomtól, Leon jóval kisebb, Golf 4 hype-ot pedig a mai napig nem értem. 1M-ért nincs értelmes dízel hidd el pont azért mert túl van árazva. 1M-ért octavia-ból 1.6 lesz ami szép csak legyen a perselyben még 150K ha meg kell gyűrűzni mert kell majd.
AMD Power: Ha ennyit nem ér de 800-ért meg gyengék vannak akkor lehet valami mást kellene keress.
Redmi Note 7
-
diegho
nagyúr
válasz trassher #74847 üzenetére
1M körül? Szerintem rengeteg sokkal jobb vétel van. Ennyiért találni elvétve E12 Corollát, T22 Avensis olcsóbban is akad, az Octavia is jobb szerintem, Leon is, Meriva is, Zafira A is, Golf4 is, sőt szerintem a Stilo is jobb vétel Focus2-ről ne is beszéljünk. Ha nekem értelme lesz valamikor dízelre váltanom, akkor biztosan valamilyen TDI, vagy SDI lesz a befutó, esetleg JTD 8V. A G szerintem valamiért túl van árazva. Gyakorlatilag egy szép Golf4-et olcsóbb venni, mint G-t, lehet a Golf 3 évvel idősebb lesz, de akkor is jobb állapotút kapsz mondjuk 800-ért.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #74843 üzenetére
Pedig ez szép darab
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Hachiko95
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #74833 üzenetére
245/45 r18 gumival 140km/h tempomat 6 liter(lehet kicsivel alatta is), vegyes ha jól emlékszem 6.6 liter jött ki.
Egyébként az ecoflexnek le van burkolva az alja, lejebb van ültetve, hosszabb a diffi, vannak kis légterelő elemek és nagyobb az előtöltés(erősebb diesel hang). -
-
trassher
addikt
Mára zárható a 'zinternet. [link]
Redmi Note 7
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #74819 üzenetére
Először utána kellett volna olvasnod, hogy ez a márkájú olaj hogyan kerül a polcokra, akkor már nem nevetnél ennyire
Mindenféle gyártó maradékait összevásárolják, aztán jól becsomagolják és különböző minősítésekkel látják el, de neked különösen ajánlom az autódba, semmilyen mást soha ne használj!Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #74825 üzenetére
Nekem hétvégén volt egy ~300Km-es pályás utam, 155-tel jöttem majdnem végig óra szerint, (150es átlag jött ki) 2500-at pörgött a moci ilyen sebességnél. Illetve volt egy teljesen forgalommentes szakasz, kicsit rányomtam, 210nél is csak 3400at pörgött. Fogyim klímával 6,8 lett.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz elistvan #74824 üzenetére
2003-as, pont 2 éve vettem, tényleg a legolcsóbb volt a hahu-n és már hónapok óta hirdették, mert volt fújva 3 elem rajta és a bal első sárvédőnél alul eláll az illesztés, tuti nem jól lett visszatéve, viszont sehol nem mérek 300-as értéket, mindenhol bőven alatta marad, így szerintem jégkáros lehetett, vagy valami koccanásos eset, mert a küszöb és oszlopok 100 alattiak mindenhol és sehol nem látszik javítás nyoma. Vannak rajta karcok kívül is belül is, de ez engem nem érdekel, két kisgyerek mellett ezek úgyis oda kerülnének. Vétel után vittem csak el állapotfelmérésre, ott azt mondták, hogy nem volt rossz vétel, amit ott mondtak, hogy cserés lesz, azt mindent kicseréltettem már. A pláne az egészben, hogy kaptam hozzá 8 felni 2 garnitúrával, akkor voltak 3-4 évesek, most 5-6 jövőre cserélem őket.
-
Pitterix
őstag
válasz diegho #74818 üzenetére
Mondjuk én 95%-ban városban járok vele és ez napi 10-12km-t jelent. Akkor talán nem olyan rossz a fogyasztása.
De hogy 4.ben miért rángat?(#74824) elistvan: fent van az összefoglalóban.
[ Szerkesztve ]
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
-
-
AMD Power
titán
"Készülök" a jövő havi nyaralás/autópályázásra. Kapott is a gép 40l MaxxMotion 95-t.
-
diegho
nagyúr
válasz Pitterix #74810 üzenetére
Elégedett vagyok vele. Apróságok vannak vele általában. A fogyasztásom is jó, baromi jól pakolható. Elég sokat ráköltöttem, de a hahu legolcsóbb 1.6 klímás autóját vettem meg, szóval én belekalkuláltam 250-300k ráköltést, de csak kopókat kellett cserélni (kopp-kopp). Egyedül az EGR szivatott meg, mert 1 év alatt behalt a delphi. Stab pálcákat, toronycsapágyakat, első gátlókat, szilenteket, váltótartót cseréltem a szokásos összes szíj, szűrő, olaj cserén kívül.
lsebestyen Én Bilstein-t vettem, Sachs is jó, Monroe viszont kerülendő 2 helyről is rosszat hallottam róla.
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz lsebestyen #74809 üzenetére
Bilsteint vegyél, az jó.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Pitterix
őstag
válasz diegho #74808 üzenetére
Azért alapjában véve elégedett vagy vele, vagy tévedek?
Én szeretném megtartani legalább 5 évig. Aztán utána már talán tudok venni Zafirát, vagy egy Corolla versot.
Eddig csak 3 autóm volt, de ezidáig ez a legkényelmesebb és valahogy szépnek találom."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
lsebestyen
addikt
F Astrába megkotlott a hátsó lengéscsillapító. Mit érdemes venni? Kayaba jó? Itt nézegetem őket. Illetve honnét lehet tudni, hogy az első lengéscsillapító ami most van bent az gázos vagy olajos?
-
Pitterix
őstag
(#74804) WP14, (#74805) diegho:
Köszi srácok!
Diegho pedig mintha nemrégen azt mondtad volna, hogy lecseréled a sárkányt.
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
Pitterix
őstag
válasz Petyyyyy #74786 üzenetére
Utánanéztem közben és elvileg 3000km/1L olaj. Nos ezidáig nem evett annyit, úgyhogy talán megnyugodhatok.
De esetleg ha tudnál, vagy valaki tudna a fentebb linkelt ROWE helyett jobb olajat ajánlani, szívesen venném.
Na meg persze hálásan köszönöm!"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem okoz teljesítményvesztést az új NVIDIA App
- iPhone topik
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest