Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #73198 üzenetére
En is agyaltam ezen....de arra jutottam, hogy nem eri meg....egy alapos es tenyleg jo üregvedelem horror es kb lehetetlen. Mindent szet kell szedni alul, rozsdat mindenhonnan eltavolitani, mindent lefujni vedöszerrel es visszaepiteni. Ha barhol megmarad a rozsda, annyit ersz vele, hogy kivülröl jol nez ki, az üregvedö szer alatt, meg rohad szepen zavartalanul tovabb.....allitolag az ilyen nehany 40-50ks üregvedelem a llelkiismeret megnyugtatasan kivül nem sokat er....minimalisan talan lassit a rohadason, de tenyleg kb minimalis.....eladas elött 20k ert lefujatni, viszont megerheti atnezi a laikus kötekedö es nagyon boldog lesz, mert sehol nem lat egy pötty rozsdat sem
-
tutis
őstag
Megjöttek az alkatrészek az autóhoz, leírom a márkákat segítségképpen.
INA hosszbordásszíj feszítő: INA dobozban Litens feszítő
SKF vízpumpa: műanyag properreles.
GATES vezérműszíj szett: Gates szíj, Gates vezérműszíj vezetőgörgő, Litens feszítőVélemények?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #73194 üzenetére
Mit jelent a "kész az auto alja is"? Üregvedelmeztetted?
-
Én is jó hírekkel szolgálhatok, megérkeztek a gumik, röpke egy hónap után. Holnap vagy holnap után megyek értük és egyből tetetem fel, hogy a kis karavánom az új nyári szandiban díszeleghessen.
Már csak ez hiányzik, mert futómű, fék, fékolaj, és ami hozzá tartozik átnézettem , vagy cserélve lett. És kész az autó alja is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
tutis
őstag
H astrához tudtok valami jó légterelő szettet ajtókra?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Declare
őstag
válasz kmarci25 #73187 üzenetére
Deal
En is amugy ugy voltam elöször, amikor megvettem az Astrat, hogy 1-2 evig jo lesz ez aztan majd ugyis csere....csak sokkal jobban bevalt mint gondoltam. A zene nekem a palyan nagyon hianyzott, igy 1 ev utan ugy döntöttem kell a jobb....kettö dolog van, ami ha jobb lenne, akkor maximalisan elegedett lennek. A Start/stop rendszer es a komfortosabb üles. Az ülesen lehetne upgradelni valamit, de nincs hozza kedvem...hatparnaval egesz jo lett. Start Stop meg ugye nem megvalosithato....na meg ha picit erösebb is lenne...
Viszont most 3 ev es kb 80-100k km elteltevel sem vennek masik autot....es ennek örülök
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #73190 üzenetére
Na igen
A teknő lejött volna mindenképp mert abból is másik került fel
Persze, jó is, hogy ha rendben lesz, csak éppen kellene a kocsi és így csúszik a projekt, bízom benne, hogy péntekig elkészül ugyanis a vectrával mennék a komplett bőr belsőért és digit klímáért, és komplett külső "optikáért" is, ha kész lesz a motor azzal még messze nem lesz kész az autó Jah, el is felejtettem, már megvan a komplett futómű is csak arra sem volt még idő, hogy berakjam, pedig ahhoz is vettem nyomatékkulcsot, szilentkinyomót, rugóösszehúzót... Ha pedig mindez meglesz akkor jön a karosszériás, ott mondjuk nagy extra nincs, lakatolás és festések.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #73189 üzenetére
Így van, azt kell mantrázni, hogy így tényleg egy "gyakorlatilag" 0 Km-es motorod lesz, ami ezek után a világból is kivisz.
Szerintem érdemes is lett volna mindenképpen az alapokig menni, legalábbis mikor nekem Volt a Gsi-ben a generál, már a kezdetektöl úgy terveztem ( anyagilag, meg munkaügyileg is ) a menetet, hogy a blokkban is minden ( összes csapágy, gyürük ) cserélödik, plusz állapot függvényében lesz megmunkálva a hengerfal is, szerintem így van értelme egy rendes generálnak. Ha már úgyis lenn van a HF, onnan már nem egy nagy mutatvány lekapni a teknöt, és kihúzgálni a dugattyúkat is.Head up, lesz egy patika, jól felszerelt, ritka B-d hibátlan állapotban.
-
_seth_
veterán
Vectra B helyzetjelentés:
A motorfelújítás természetesen kicsit húzósabb lett mint az terveztem, a blokkot megbontva végül ki kellett cserélni a csapágyakat, az összes gyűrűt és kapott egy hónolást is. Nem baj mert így rendben lesz, de baj mert sokba lesz és ami a legnagyobb baj, hogy még nincs kész
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Petyyyyy
addikt
válasz kmarci25 #73185 üzenetére
Akkor viszont én vagyok adós a kellő információval.
2015.05.15 17:50-kor láttam a 6-os vili Rákóczi megállója mellett egy Astrát. Elsőre csak a színe, majd a felnik tűntek fel. Kicsit közelebb érve a szokatlan fényszóró, majd a bőr belső ütött szemet.
Na itt kezdődött a láv, elgurult a gyógyszer, befészkelte magát a gondolat a fejbe (nem agyba, mer' az nincs ) és ennyi elég is volt. Nekem ez az álomtütü, erről álmodoztam sokat.Persze van amibe szívesen ülnék át, de azokkal nem töltöttem el órákat az interneton, nem nézegettem a képeiket mobájlon buszon hazafelé, stb.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
kmarci25
veterán
válasz Declare #73186 üzenetére
Ebben teljesen igazad volt. A különbség annyi, hogy mikor majd veszek új(abb) autót, akkor abban már gyárilag benne lesz a tempomat, a jobb szigetelés, a klíma, a kihangosító stb. És miután a mostani autóm hővédó fóliával és tempomattal is ugyanúgy semmit nem fog érni, mint anélkül, bevállalom a komfort hiányát, anyagi megfontolásból. (Persze a 20 milliósra ugyanez igaz, de miután az gyárilag benne van, külön nem kell költenem rá.)
Amit írtam, azt a lógóbelű, szétfingott autókkal kapcsolatos mondatodra írtam, de lehet, hogy csak máshogy értjük ezeket a jelzőket.
Ezert vannak a lefingott, logobelü hasznalt autok, mert "mar ennyit nem erdemes ra költeni".
Én arra gondolok ilyenkor, hogy egy rosszul, illetve sehogy sem karbantartott autóról beszélünk, nem pedig arról, hogy van-e benne tempomat, vagy fel van-e bolyhosodva a csomagtartókárpit.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Declare
őstag
válasz kmarci25 #73185 üzenetére
Karbantartasrol most nem beszelgettünk az igaz, de ugyan ez a gondolkodas visz oda. Egy kisebb ertekü autoban a jominösegü alkatresz, apolas ugyan olyan ertekes, mint egy 20 milliosnal. Egy 800 ezres autonal ugyan annyi plusszt ad az utazasi komforthoz mondjuk a hövedö üveg, vagy a klima, vagy a tempomat, mint egy 20 millioshoz. A 800 ezres auto ugyan ugy meghalalja a jominösegü olajat, jominösegü alkatreszt, vagy eppen ugyan olyan jelentösegü a jominösegü gumi, mint egy 20 milliosnal. Egy polir ugyan ugy feldobja a 800 ezrest, mint a 20 milliost stb. Igy ertettem, amit irtam.
Az hogy kinek mi az igenye, az meg mas kerdes. Mivel en sokat autopalyazom, nem autoznek sem hövedö folia, sem tempomat nelkül es pont ezert csinaltattam meg a hifit is jobbra (bitumenes ajtoszigeteles+jobb hangszorok+külsö erösitö), mert zavart, hogy 130 nal vagy üvöltött a zene vagy nem hallottam....most meg szepen szol ( a peldaid pont betalaltak ) . Itt nekem most tökmind1, mennyit er az autom, ezekre nekem igenyem volt.
Legalabbis en igy gondolom
-
kmarci25
veterán
válasz Declare #73183 üzenetére
Részben BLACK kartárssal értek egyet, mert szerintem az autó karbantartása nem feltétlenül jelenti az üvegek lefóliázását. Számomra a karbantartás azt jelenti, hogy pl. ha látom, hogy valahol elkezd rohadni, akkor elviszem a lakatolóhoz, és megcsináltatom, ha nekem koccanak (ahogy tegnapelőtt történt ), akkor hiába csak egy horzsolás a hátsó lökhárítón, mégis le fogom fényeztetni. Ha opálos lett a fényszóró, akkor felpolíroztatom, stb. Tehát nem kizárólag azzal törődök, ami menetbiztonsághoz kapcsolódik, hanem a többivel is.
Én is gondoltam arra, hogy fóliáztatok hátul, hogy tempomatot rakatok bele, hogy kicseréltetem a hangszórókat, de mégsem fogom, mert úgyis tudom, hogy nagyon max még 5 évig marad ez az autó. Ezek az extrák pedig nem létszükségletek, sőt! Ha meg majd eladnám, akkor ezeket a pluszokat senki sem fogja nekem kifizetni.Ha valaki megveszi az álomautóját (a BMW-s példád), akkor megértem, mert ő nyilván úgy gondolja, hogy tizensok évig szeretné használni, de szerintem az átlag tulajoknál nem ez a jellemző.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #73173 üzenetére
Szerintem ez abszolut nem jo hozzaallas, hogy hany % az ara....lemosni hany %-ig ertelmes egy autot?
Az a lenyeg, hogy kinek mi az igenye, mire van szüksege. Tudok itt a forumrol olyat is, aki vett egy e60 BMW t, de nem talalt pont olyat, amit szeretett volna, ezert keresett egyet, ami motorikusan olyan volt, amilyet szeretett volna, allapota olyan, amilyet szeretett volna. Ezutan raköltött nem keves összeget, hogy beepitette a komfort üleseket az alap ülesek helyere, megszüntetett minden zörgest a belterben es kicsereltetett mindent, amire az rafert (nem aminek logott a bele es muszaj volt).
Most van egy olyan autoja, ami maximalisan az, amit elkepzelt, megvette X összegert, raköltötte az ár 40% at biztos es most hosszu evekig van egy olyan autoja, amilyet szeretett volna es elegedett vele.
Ezert vannak a lefingott, logobelü hasznalt autok, mert "mar ennyit nem erdemes ra költeni".
(ezt most nem neked cimzem elsö sorban, mert tudom, hogy te is normalisan karbantartod az autod, csak ez az "ertelmetlen ennyit költeni egy ilyen ertekü autora" dologgal kapcsolatban ez a velemenyem
Persze etem en, Petyyyyy is tök hülye, minek költ 100 ezret a hövedö üvegezesre, ha % osan nem adja ki a dolog, inkabb süljön meg nyaron az autoban es egesse vörösre a nyakat a nap egy balcsi tura alatt, igy lenne ertelmes
-
xigris
őstag
Sziasztok! Opel meriv 1.4 vásárlásnál érdemes valamire figyelni?(2005-06 os évjárat)
Milyenek a valós fogyasztási adatok? -
-
Petyyyyy
addikt
válasz motoflug #73160 üzenetére
Tessék megírni az útinaplót, a sok vergődést, a macskakővel kirakott hulla-viziteket is részletesen. Aztán jöhet a cseresznye a tetejére, a választott históriája, az első élmények, benyomások meg minden.
Azt hiszem írhatom a topik nevében is, hogy szívesen olvasnánk egy jó kis beszámolót.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Szada85
aktív tag
válasz kmarci25 #73172 üzenetére
Neem, nem hagytam ki semmit, kíváncsiságból a Trabimba nekem is Volt cirka 2 napig strobi a helyzetjelzö helyén, de aztán beláttam, hogy nem az én világom.
Nincs azzal baj, ha valaki igényesen, ízlésesen optikázza az autót, inkább a másnak látszani akarás a megmosolyogtató. De ez már egy egészen más, az autótól eltérö magatartásbeli norma felé mutató témakör, ez meg egy autós Topic, szoval done.Illetve manapság azért azok akik technikailag alakítják az autót, Ök legtöbbször külsöleg igyekeznek a minimálishoz konvergáló átalakításokat eszközölni, szóval nincs még veszve minden.
Most, hogy beszereztem a Gsi-re én is a gyári felniszettet, és a gyári koptatót, külsöleg csak az Irmscher hátsó pilács lesz, ami nem OEM vonal, a motortérbe meg úgyse lát be senki. Szóval amíg be nem indítom, addig nem bukok le vele.
-
kmarci25
veterán
válasz Szada85 #73171 üzenetére
Na jó, de ha az a Corsa matt feketére van fóliázva, de úgy, hogy középen hosszában van két fehér csík, akkor azért nem őszinte a Te mosolyod sem, mi? Mi? Na? Akkor azért ott van a tüske, és érzed, hogy kihagytál valamit. És akkor a 20 centi átmérőjű kipufogóvégről és az alulra szerelt neonról nem is beszéltünk. Mert ami szép, az szép.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Szada85
aktív tag
válasz kmarci25 #73135 üzenetére
Az utólagos plakett ezen funkciója tökéletesen müködik a tetszöleges parkolóban rendezett Crew/Garage/gang - fest/meet/party bármelyik kombinációjában.
Egészen az elsö "éles" helyzetig, amikor aztán a korábban kiérdemelt pömpöllö horizontális kiterjedésnövekmény exponenciális negatív irányú változásba kezd, amint kiderül, hogy az 1.2-es komposztálóból ijedtében szétszaladt a virtuális ménes jelentös százaléka.
És azért a kis fityfiritty 8 szelepes Gsi-böl integetni át a C20XE-s reszelt B Corsába akkor is Priceless lesz nekem mindig.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #73131 üzenetére
A hazadra sem azert teszel szigetelest, mert jol nez ki, vagy hogy ne kelljen füteni , hanem hogy ne annyit kelljen füteni es ha kisüt a nap ne legyen 2 masodperc alatt minden tüzforro. Azert ha nyaron autokazol a tüzö napon nem annyira tökmid1, hogy egy hövedelem nelküli üvegen keresztül 100% ban telibekapod a napsugarzast vagy egy folia megszüri es nem kapsz annyi karos UV sugarat+höenergiat.
(#73132) Luck Dragon hat a kepek alapjan mar szemgörcsöt kaptam attol ahogy kinez. Nem is kivülröl, az meg egesz ok, de a belseje az borzaszto. En hybridböl most a golf GTE t vennem. Szerintem nagyon szep, kenyelmes, normalis autokinezete van, 100% ban tudnek elektromosan ingazni, megy szepen a 200loval es palyan is hybridkent egesz kulturalt lehetne......10+milla....
-
Petyyyyy
addikt
válasz #81556480 #73156 üzenetére
Van, persze.
kmarci25 - Na, ez jó hír. Ugyan többnyire üres a hátsó sor, de majd elöl kiderül, ott is van fólia.
WP14 - Ez nem része a scope-nak. Az összes 2000 utáni autó üvegeivel szemben állított előírás, hogy biztosítaniuk kell az UV védelmet valamilyen szinten. Ezen a szinten javítani bármely fólia képes, hisz UV védelmet viszonylag igen könnyű megugraniuk. Hővédelem és fényáteresztő képesség a kvalitás mértékei.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
CsonkaImo
addikt
válasz Luck Dragon #73165 üzenetére
Ja, még egy otthoni autószerelőt kérdeztem telefonon mi lehet. Azt mondta vegyem le a kerekeket takaró műanyag borítást mielőtt indítanám az autót reggel, és nézzem meg nem rezegnek e a fogaskerekek amíg tart az örlő hang. Ez is megtörtént, és nincs rezgés.
Elég tanácstalan vagyok.
-
-
CsonkaImo
addikt
válasz Luck Dragon #73162 üzenetére
Az a probléma, hogy eddig gyakran csinálta, viszont az elmúlt 2 napban teljesen csendben van. Azt is megfigyeltem, hogy függ mennyit áll az autó. Ha hazafelé beugrottam a boltba 30 percre, majd indítottam, akkor csinálta fél másodpercig, reggel hidegindításnál 1-2 másodpercig szokta. Most viszont nem számít mennyit áll, nem csinálja.
Szerk.: Szervizes hozzátette mikor elhoztam az autót, hogy nem biztosak benne mi a gond. Mert túl rövid a kerregés. Azt tudják, hogy ez típus hiba (nekik is 2 H Astra van cégesautónak), de ennél csak durvább esettel találkoztak. Bár hozzáteszem, az angolok csak akkor viszik szervizbe az autót ha már nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
válasz motoflug #73160 üzenetére
Elég egy kisebb log out írás is amit lehet updatelni blog formájában.
CsonkaImo
Addig tessék tesztelni, lehet hogy a hiba kezdeti fokozatban van, későbbiekben pediglen sűrűbben fog eljönni ezzel is nagyobb veszélynek kitéve több komponenst.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
CsonkaImo
addikt
válasz Luck Dragon #73157 üzenetére
Igazad lehet, mire kapok időpontot, addig bőven lesz idő tesztelni.
-
kmarci25
veterán
válasz Petyyyyy #73155 üzenetére
Szerintem jó lesz az. Bátyám a B oszloptól hátrafelé fóliáztatta le pár éve, és észrevehető a különbség. A gyerekeknek nem olvad le a gatyája, ha beülnek hátul az ülésbe. A szülők feneke meg már megszokta. Plusz kevésbé melegszik az autó, de persze ha tűz rá a nap órákig, akkor kb mindegy hogy a huzat/kárpit/műanyag 70 vagy 80 fokos, úgyis dől belőle a hő még klíma mellett is.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-
CsonkaImo
addikt
Érdekes fejlemény a kerregő H Astrámról. Múlt hétvégén volt szervizben. Mértek olajnyomást, az rendben volt. Mondtam hogy mindkét szolenoid szelep cserélve volt kb egy hónapja. Azt mondták, akkor más nincs hátra, cserélni kell a fogaskerekeket. 750 font vezérműszíjjal együtt plusz a két kerék. Húzós ár, de szeretném ha rendbe lenne az autó. Viszont most jön a csavar, 2 napja abbahagyta a kerregést. Ha mechanikus hiba, akkor nem kellene mindig jelentkeznie? Eddig ha egy órát állt az autó, már csinálta a dízel szerű hangot, most viszont 10-12 óra állás után sem adja.
Valakinek esetleg ötlete?
-
Szada85
aktív tag
Ha már úgyis így felpörgött a Topic ( egy fólia milyen csodákra képes ), akkor a sérült igazságérzetek békés kiegyengetésére, ennek hiányában Petyyyyy és jómagam búrájának megsimogatására tökéletesen alkalmas lehetne június hónapnak 5. napja, közismert nevén Pünkösdhétfö, egy következö személyes köpködés megejtésére.
Illetve persze elöbb is lehet, csak akkor engem nem tudok megkritizálni, be kell érni Petyyyyy személyével, viszont azon a hétfön újfent megpörgetem a Vectra Km számlálóját, és hazalátogatok.
S mivel addigra a hosszú hétvégén mindenki elegendö idöt tud a családjával, barátjával, barátnöjével, egyéb entitásával tölteni, ezért az utolsó pihenönap zárásaként tökéletes idözítés egy találkozó.Mivel júniusban talán már az idöjárás is kegyesebb, akár nyílt helyszín is lehet, erre vonatkozó javaslatokat örömmel elfogadok, PlanB az továbbra is Aréna Pláza gyomra, arra az esetre, ha még esne a hó....
Szóval Június 5, hétfö, 18:00.
Azért is merült fel idejekorán szólni, mert még mindenki meg tudja beszélni otthon, hogy mi legyen az a "hirtelen jött", " váratlan" családi program, amire hivatkozva, majd lemondhatja.
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz kmarci25 #73148 üzenetére
Jogos! Lenne, ha Szada85 hozzászólására írtad volna, mert azok felnagyítására valóban jó a poén, amit el is ismertem, hogy jogosan illetett kritikával, KIVÉVE a kormányt.
(#73150) tutis Ezért írtam, hogy kérj telefonos segítséget, megkapod tőlük.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
tutis
őstag
megnéztem. Legyűjtve az auttípusra. Ina szettet, 9 fajtát hoz. Contitechnél vagy 7 fajtát. Csak a betűjel különbség van a cikkszám végén. Na ebből hogy lehet eldönteni hogy melyik kell? Nem találtam semmi magyarázatot az oldalon..
De sima conti szíjra is vagy 16 fajtát hoz. Adatok ugyanazok. Ár különböző..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Szada85
aktív tag
Egyetértek.
Jómagam is ugyanezt az elvet vallom, nem véletlen vadásztam én is gyári OPC-t, Gsi-t, illetve mellette bevallom nem is igazán értem az embereket, 1-2 kivételtöl eltekintve mindenki megveszi az OPC kiegészítöket, majd büszkén veri a mellét, hogy " na igen, neki most egyedi OPC optikás gépe van ", holott már lassan több az OPC optikás, mint a sima, így pont az egyediség, ami a célja Volt veszik el, na mindegy, de persze nekik tetszik, és ez a lényeg.
Vectránál ugyanez megy, csak az Irmscher toldatokkal, hütöráccsal, hátsó lökös+Irmscher kipuffal, boldog-boldogtalan ezt keresi, pedig ettöl pont, hogy nem lesz egyedi már, a talis képeken gyakorlatilag copy-paste autókat látsz, csak más színben. Én emiatt is, ha veszek bármit, akkor csak tényleg olyan dolgot, ami valóban ritka ( mint pl az Irmscher kori a Vectrához, másfél év alatt ez Volt az elsö darab ).
De tudom:
#nemértekhozzá, #nincsisopcmcsakegygyariszarszivov6, #irigyvagyok, #busszaljarokNa látod, részben pont ezért (is) adtam el a Caravant, mert már phase1 verejtékben úsztam, aztán jött volna a stage2, nagyturbó-cooler-stage25, 500Le, áll már a garázsban egy ilyen kút Gsi logóval, amibe szórhatom a pénzt ( ITB, Stroker, stb ), elég az.
-
kmarci25
veterán
Ugyan! Én kérek elnézést, hogy elsütöttem a "poént". Ezentúl majd nem fogom. Nyilván. Bal lábbal keltél, vagy mi a baj? Értettem ám, amit írtál, és azért is mertem azt válaszolni amit, mert ebben a topikban üdítően kevés az olyan hozzászóló (sőt talán nincs is), aki a racerboy kategóriába tartozik, és 50 centi spoilert szerel az ezres Corsa-ra. Erre az állapotra, illetve a hozzászólásodban említettek felnagyítására és (szerintem) vicces eltorzítására utaltam a saját hozzászólásomban.
De mindegy is, polemizálhatnánk azon, hogy ki nem értett/értett félre kit, és hogy egy topik off részét mennyire kell komolyan venni, illetve hogy miért frusztrál az irónia (touché!), értelme mégsem sok lenne.
Béke veled!"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
WP14
őstag
válasz Szada85 #73146 üzenetére
Ez is igaz. Ezért kell különbséget tenni a divatmajmok és a tudatos felhasználók közt.
Nekem gyárilag olyan az autóm, amilyet szerettem volna, ezért vettem ezt a típust és nem egy alacsonyabb szintűt, amit majd később feltuningolok. (Azért az elektronikát megíratom phase 1-re, mert optimalizálja a motor teljesítményét, csökkenti a fogyasztást.)Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #73131 üzenetére
Nincs ezzel gond, ez a fórumok lényege, mindenki szabadon leírja a véleményét.
Egy idösebb autónál a karbantartáson kívül esö semmilyen pénzköltést nem mondhatjuk racionálisnak, mert az árához képest aránytalan lesz, ezt elismerem én is, de például én sem eszerint élem az autós életemet, illetve még néhányan, köztük Petsoky Sem.Mi is tisztában vagyunk ezzel, hogy nem ez a racionális, nem ez az " elvárt, gazdaságos viselkedés ", de ha megteheti, hogy erre költ százezret, és Ö ettöl jobban érzi magát, tegye.
Van, aki a fóliázást, van aki azt, hogy körbe OPC-zi az autót, mert neki ettöl görbül mosolyra a szája, ha meglátja, vagy ha benne ül. Ugyanilyen felesleges pénzköltés pl a nagyobb kerék is, mert az emberek 80%-a nem azért veszi, mert kiautózná azt a plusz, hanem mer´ jónézki.
Én pl ugyanígy vélekedem a dohányzásról is, ami amellett, hogy egészségtelen, még eléggé gazdaságtalan is, hiszen pénzt fizetsz ki azért, hogy tönkretedd a szervezeted. Mégis elfogadom, hogy van akinek ez kell, és erre költ tizen-százezreket.
@WP14:
Persze, csak a vásárlóknak vajon mekkora része veszi az ergonómia miatt, és mekkora részük azért, mert " OPC, meg dejólnézki ". Tippre olyan 10-90% körül mondanám az arányt.BTW én is addig tököltem egy gyári Vectra GTS Irmscher kormányon, amíg elvitték, most szívom is a fogam, persze csakis ergonómia miatt néztem.
-
beg
veterán
Jaj, eszembe jutott egy idegesítő gond:
Mióta radiátort cseréltek, az addig stabil alapjárat elkezdett minimálisan (de engem idegesítő mértékben) hullámozni. Hidegen-melegen egyaránt.
Hőgomba lehet? Vízhőfok jeladó? Miért pont a hűtőcsere után?You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
WP14
őstag
válasz kmarci25 #73135 üzenetére
Szövegértelmezést gyakorolhatnád. Így kezdtem Szada85 írására a válaszomat: "Ez így igaz! Kivéve a kormány"... ami ugye szöges ellentétben áll az ironizált hozzászólásoddal, de ne is törődj vele, fő az, hogy elsütötted a "poént"
(#73142) tutis Azért írtam a másik helyet is, hogy kérdezz rá!
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
HoaryFox
Topikgazda
Hát megtörtént... nehéz volt elengedni... ahogy nézel utána és valaki más vezeti... hiányozni fog a Veki...
.
.
.Pontosan addig, amíg szervizben van, olajcsere, olajszivárgás és alapjárati motor kezdődő haláltusája miatt, de majd mekkora lesz az öröm, ha visszakapom
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Petyyyyy #73138 üzenetére
Az oké hogy nem fog visszamelegedni annyi idő alatt, viszont ha sokat állt a napon ott az ülés műszerfal is beszívja szépen a meleget, azaz ha pl nem hűtöd le sokáig lékondival, egy leállásnál azok is termelek még a hőt majd neked vissza. Az biztos hogy jobb lesz mint volt valamilyen szinten, de csodákat nem kell várni tőle, erre írtam 100 ezreket nekem tuti nem ért volna, de remélem neked fog...
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz B-L-A-C-K #73131 üzenetére
Öröm 'óvasni a magasröptű eszmecserét végre.
Én is tisztában vagyok vele, hogy most jön majd a puding próba, majd 45°-ban kiderül a tuti. Viszont egy gyári 20-25% üvegszínezést nem hasonlítanék egy fóliához, elég nagy különbségek lehetnek.
Ettől függetlenül részben jól látod a dolgot - ugyanúgy fel fog melegedni a kabin a napon állva, mint a nem fóliázott/gyárilag színezett üvegű autókban. A különbség annyi, hogy míg utóbbiakban ajtó kinyit, nagy meleg kimegy, benyomod a klímát és lehül a levegő. Majd klíma kikapcs és fél óra múlva megint szauna. Elvileg meg az elmondások alapján egy jó fóliával ajtók kinyit, nagy meleg ki, klíma be és lehül a kabin. Viszont ha kikapcsolod a klímát, akkor nem fog visszamelegedni az utastér a fólia miatt.
Hidd el én vagyok a legkíváncsibb működik-e. Majd hozom is a tapasztalatot.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
szabog74
aktív tag
válasz Luck Dragon #73134 üzenetére
Köszi, megtaláltam őket. Kérdés ajánlottak-e.
-
kmarci25
veterán
válasz B-L-A-C-K #73131 üzenetére
részemről feleséges pénzkidobás
Freud kajánul vigyorog egy sötét sarokban...
WP14: illetve ilyen még a hátulra, előre, oldalra, illetve bárhová elhelyezett OPC jelzés. Bizonyítottan javítja az úttartást, növeli a teljesítményt, csökkenti a fogyasztást, és hosszabbítja a péniszt.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
szabog74
aktív tag
Astra H-ba tempomat beépítőt tudna valaki ajánlani Pesten?
-
válasz Declare #73086 üzenetére
Miben régi? 1012-13-as kiadás, ez már régi? Azt aláírom hogy nem valami kényelmes, meg fura hátsó ülések közti bőr átfedő lapka minősége és még sorolhatnám. De szerintem még mindig szebb ,mint az új Amperra.
A leírtak alapján csak munkába évi 16-17,000-re saccolom, ugye és még erre jön a plusz. Nem tudom hogy milyen hybrid az ami számodra szóba jöhetne, de a Prius 150 pacis kivitele talán szóba jöhetne. Aztán lehet tévedek.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Szada85 #73129 üzenetére
Ez csak én véleményem volt, mert nyáron 40 fokban kétlem ne lenne majd emiatt nála is meleg a kocsiban (nekem gyárilag van rajta, szart sem ér), kinézetre meg ugye látjuk nem sok difi. Plusz ha azt vesszük alapul hogy a kocsi nem drága, és így 100 ezret ráköltött, részemről feleséges pénzkidobás (ezzel nem arra utalok hogy olcsó kocsi akkor nem költenék rá, csak arra értem hogy értelmetlenül 100 ezret tuti nem), és nem összekeverendő azzal hogy valaki feloptikázza a kocsit szíve szerint, mert az csak ad valami pluszt. De ez csak az én véleményem, a lényeg neki legyen megfelel.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #73103 üzenetére
Szerintem a legegyszerübb indok kb az lehet, hogy " mert szerette volna megcsináltatni ".
Mert ezzel javul a höérzete az autóban, ergo komfortosabban utazik, és mert jobban is tetszik az autó. S mivel régóta, illetve akár hosszabb távon is meglesz neki ez az autó, így szívesen költ erre.
Ugyan ilyen alapon akkor miért ölik egymást - hogy az Opelnél maradjak- Gsi, OPC cuccokért folyamatosan?
Ott is elszórsz több tíz-százezreket, racionális alapja ott sincs, hiszen "csak" az optika javul, mert, hogy egy turbós elsö lökösnek, turbós kormánynak nagyon más value add-je nincs, az is biztos.Van azért az autózós embereknek egy nem túl vaskos szelete, aki szívesen költ akár ilyen - a másik szemében irracionális, felesleges - dologra, mert neki ettöl szebb/jobb/kellemesebb lesz a saját autója.
Ez persze egy meddö vitatéma, mert akinek az autó egy célszerszám, hogy A-ból B-be eljusson, addig Ök sosem fogják megérteni, hogy mások miért költenek szerintük feleslegesen az autójukra, aki meg CarGuy, annak ez a természetes. Mások vagyunk, mindenkinek mások a preferenciái.
Peace!
-
WP14
őstag
Ez igaz, viszont a szettben nem szíjak vannak, hanem csak a vezérműszíj, ami azt mondtad nem is tudják biztosra milyen, a szett árához még add a hosszbordásat hozzá, meg a vízpumpa sincs benne egyikben sem még. Itt is nézz körül, kérdezz rá melyik szettben milyen típusúak vannak.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Szada85
aktív tag
-
tutis
őstag
válasz Lajos1966 #73123 üzenetére
Tudom, de nem vagyok nagy autófihi építős, értem ezalatt hogy jelen pillanatban ez is megfelel. Ajtó szigetelésen gondolkodom, mert nem szeretem ha zörög nagy hangerőn a panel, de ezt is saját magam akarom megoldani, én ilyen szereld magad típus vagyok. Utána lehet lesz hangszóró csere is. De majd meglátom még, most a vezérlés témára vagyok ráállva.
Apropó vezérlés: Tegnapi napomat azzal töltöttem, hogy felhívtam a lángautót, chromaxot, unixot, bárdit, hogy megtudjam, milyen vezérlés szettben milyen márkájú összetevők vannak. Hát hogy ezek konkrétan azt se tudják mit árulnak, az már kicsit megmosolyogtató.
Kérdésem arra vonatkozott hogy az INA, Gates, Contitech és SKF szettben milyen szíjak, görgők vannak, mert mint tudjuk, vagy a szíjat, vagy a görgőt mástól csomagolják át.
Az INA érdekelt volna engem legjobban, mert azt tudnék legjobb áron.
Na a Bárdis mondta csak hogy 90%-ban dayco szíjak vannak benne, 10% contitech.
Többi nem tudott erre választ adni. Mint ahogy a többi szett összetevőjére se.[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz #45553408 #73114 üzenetére
nekem nincs kormányvezérlőm. De kormányról el lehet érni a BC-t, adapterrel meg lehet vezérelni a hifit is. Kihangosítás első osztályú. Van hozzá külső mikrofon, így nagyon jól hallanak, és én is tökéletesen hallom a beszélgetést a hangszórókon
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
beg
veterán
válasz #45553408 #73114 üzenetére
Azért szép a gyep mert a pioneer.
Pio= pioneer
Amit az előbb linkelt a kolléga pl. Esetleg egy micro usb hozzá. Mintha rémlene hogy árul valaki hozzá multikormány adaptert.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
tutis
őstag
válasz #45553408 #73110 üzenetére
remélem segít a választásban
Bluetooth kihangosítóval, tökéletesen működik, saját magam szereltem be. hifi 30ezer, keret, kábelek, posta 8 ezer. Ennyiért nagyon jó választás, nem bántam meg. Durva hangzásbeli különbség van gyári hangszórókkal[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
beg
veterán
-
beg
veterán
válasz #45553408 #73100 üzenetére
Kínából olyan 2 din-es rejtekből kinyíló androidos kijelzőset kapsz harmad ennyiért hogy felsírsz
De ha nem kell pimp my ride, akkor egy jó kis 1 din minőségi SD kártyás BT fejegységet vennék bele. Telefon úgyis mindig nálad, az diktálja a navit bluetoothon.You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Petyyyyy
addikt
válasz #81556480 #73097 üzenetére
Ez egy 75% fényáteresztős kerémiás Llumar.
beg - Kilincsek elvileg már meg is vannak fújva, díszlécek meg itt pihennek a sarokban Z298-ban tündökölve. Alkalmasint feldobjuk. Küszöbre viszont megy majd a tütü-glym műanyagápolója.
B-L-A-C-K - Nem olyan családból származom én, hogy megsértődjek.
Nem is a sötétedés mértékét (ami kb nincs) vagy a színt kell nézni. A lényeg a hővédelem - így nem égünk el mi sem meg a bőr sem. Amúgy only 96K a vége.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Brutálisan sok idő, és rengeteg bontószökevény megtekintése után végre meglett a G Astra Bertone cabrio. Nagyon örülök neki, egy 350km-es kör után teljesen üzembiztos az autó, de az ilyenkor szokásos szerviz még hátra van.
Addig pár kérdés:
- 1.8 benzin 210e km: milyen olaj menjen bele? Csere előtt bármilyen tisztító adalék ajánlott?
- Hátsó hangszórók előbb utóbb cserések lesznek:mekkora a mérete?
- A ködlámpa kapcsolóit egyszerűen nem tudom benyomni, ez vmi kókányolás eredménye, vagy tudok vele kezdeni vmit?
- Vezérlés: milyen márka ajánlott?
- Bármi típusspecifikus jó tanács?Van még pár dolog, de igazából rendben van az autó, az opcom meg majd megmondja a többit.
Köszönöm a válaszokat előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest