- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Íme az új Android Auto!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz adalbert1 #74496 üzenetére
Sajnos nem olcso. Engem is foglalkoztatott a dolog, de ugyancsak kb 10 eves auton nem fogok foliaztatni nyilvan
Opciok kb:
80-100k körül feltetethetsz keramias bevonatot, amit idöközönkent (talan felevente 1x) egy profi mühelyben erdemes regeneraltatni a hoszabb elettartam erdekeben. Ez sokat nem ved a fizikai behatasok ellen, de a kisebb karcoktol igen, meg a tisztitast/tisztantartast nagyon megkönnyiti.
100-300k huf körül feltetetetsz a kritikusabb reszekre foliat. Nyilvan mindenhol igy nem ved, de a frekventalt helyeken (motorhaztetö a kavics felverödesek ellen) igen.
Egy teljes autofoliazas ilyen 6-800k huf körül van (normalis helyen, normalis minösegben) allitolag kb nem latszik, baromi könnyü tisztantartani es a fizikai karcolasok ellen baromi hatasos. Elettartamra nem akarok baromsagot mondani, talan 5 ev (de nyilvan ez kitolhato, csak a gari addig van vagy hasonlo)
Gumis dologgal teljesen egyetertek azzal, amit irtal persze az önjelölt Fittipaldik, akik erzik es tudjak, hogy a 10 eves teligumija nyaron a 70 fokos aszfalton is ugyan ugy betapad, mint egy nyari gumi, na ellenük nem ved semmi...remelhetöleg a kötelezöt befizetik es akkor az
(#74497) Duliee aki nem tud megvenni egy szett nyari/teli gumit, legalabb valami par eves varianst a legroszabb esetben, annak nem szabadna autot fenntartania. Raadasul itt nem 22 zoll es tarsairol, hanem 13-14-15 zollrol beszelünk jobbara....50k huf környeken vehetsz egy uj szett, nem top marka telit meg ugyanennyiert nyarit es 5-6 evig megvagy kb. Havi 1300-1500 ft rol beszelünk mondjuk....meg masok es a sajat biztonsagodrol. Vagy egy szett Michelin crossclimate....80k körül megkapod es 4-5 eveg kerekcsere nelkül megvan a teli/nyari gumid, ha egy evben tenyleg keveset mesz es nem is megterhelö körülmenyek között.
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74493 üzenetére
Okés, köszi. Vasárnapnál előbb úgysem tudom nagyon megnézni. Gyertyákat javasolták még, hogy nézzem meg, mert trafócsere előtt 1 hónappal volt kb gyertyacsere, de állítólag annál sokkal hamarabb tönkre tudja tenni a rossz trafó az új gyertyákat, és fordítva, a rossz gyertya az új trafót. Holnap megnézem a gyertyákat.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Declare #74494 üzenetére
Oktatóként nekem pl alap, hogy téli-nyári külön felnin van, és gond esetén legalább a mozgásomban nem korlátozva fel tudok dobni egy télit, amíg szerzek mondjuk nyáriból pótlást.
De a privát autómon is külön-külön szett van, igaz idén télen nem cseréltem le az autón, mivel kb 15km mentem azzal, plusz hengerfejes lett, így parkolópályán votl a kocsi
-
adalbert1
veterán
válasz Declare #74494 üzenetére
Mennyibe kerül egy ilyen fóliázás? Ha egyszer vennék egy új autót, lehet, hogy én is bevállalnám, a jelenleginek meg már mindegy így 10 éves korában - vicces, hogy mindig próbálok a legtávolabbi, legüresebb pontokon parkolni, de néha így is rányitja az ajtót valamelyik autóstárs...
Gumi téma: mivel az autónak ez az egyetlen kapcsolata a talajjal, szerintem ezen nem szabad spórolni - érdekes, hogy nekem volt, hogy a gumis mondta, hogy ne cseréljem még le a 6 éves gumit, jó az még - igaz, hogy annyira nem volt kopott, mert csak évi 10k-t megyek, de azért öregszik rendesen, kíváncsi lennék, hogy az újkori értékeinek hány százalékát tudhatja ilyenkor (mondjuk mennyivel nő a féktáv pl.). Szóval én eljutottam oda, hogy 5, max. 6 évente gumicsere, lehetőleg az adac teszt top 3-4 típusából választva, külön téli és nyári, külön felniken.
Erről jut eszembe, ha maradt a 206-ról 4db gyári alufelni (igaz, már kopott, mert 14 éves lesz idén), 4 tavalyi gyártású Michlein Energy Saver (185/60 R15) nyári gumival, amik csak 1 szezont futottak, akkor azt szerintetek milyen áron lenne érdemes meghirdetni, hogy el is vigyék? 70-80k reális lehet érte?
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #74479 üzenetére
Egyik baratom, most vett uj autot, elsö utja az autofoliashoz vezetett. Baromi jo cuccok vannak ma mar, brutal garanciakat vallalnak, allitolag olyan, hogy szalagkorlatnak nekihuzod picit es nem lesz nyoma...ilyen hogy kulccsal megkarcoljak, teljesen ki van zarva....allati.
(#74492) Duliee eszem megall ezeken az embereken, akik a gumikon sporolnak...egyszerüen ez nalam az agyviz azonnal felszökik dolog....de most mar jol kezelem es nem szolok az ilyen temakhoz hozza
(arrol nem is beszelve, hogy a nyaron hasznalt teli gumi, telen kb alig lesz valamivel hatekonyabb, mint egy nyari...) -
fcbarca
őstag
sziasztok.Jelenleg téli 175/80 R14 van az autómon(Astra G).Szeretném nyárira cserélni.Úgy gondoltam hogy lecserélem a két elsőt,ugyanilyen méretű nyárira,a két hátsó télit meg fent hagyom.Szerintetek milyet rendeljek ebben a méretben,és hol?ezzel a magas gumival az autó stabilitása rosszabb,mint például egy 60-65-70 magassal?
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz mohabá 007 #74485 üzenetére
Mit tudok vele csinalni?megvan amúgy a kupak.
-
dave0825
őstag
válasz mohabá 007 #74482 üzenetére
Üdv. Végre valaki.
Nem mindig bírtam 4500 fölé vinni, talán 2.-3.-ban.
Egyébként azóta mértem egy másikat, ez talán jobban érthető.
Mentem 80-90 körül folyamatosan 2-3 km-en át 4.-ben, és (a pontos fordulatra nem emlékszem) ahogy tartottam a gázt, ment szépen egy ideig, majd mintha leállt volna a motor, vagy leugrottam volna a pedálról, úgy visszahúzta valami az autót, majd 1-2 mp és ment tovább egy 2-300 m-t, megint megállt, megint pár száz méter, megint... Ugyanolyan időközönként csinálta folyamatosan. Közben néztem telón Torque app-ban a lambdaszonda értékeit (most mindkettőt), és mikor visszahúzta, mármint így fulladt, akkor volt fönt az érték, amikor ment folyamatosan pár száz métert gond nélkül egyenletesen, akkor volt lent cikkcakkos a grafikon, ahogy az alábbi képeken:Nem úgy értettem, hogy nem világít a motorellenőrzés lámpa, hanem hogy nincs hibakód, tehát nem reagált rá semmit, amikor lehúztam, és mentem vele 1-2 km-t. Lehet félreérthetően írtam. Működik mindkét visszajelző, ez biztos, gyújtáskor is, és ha a map szenzor csatiját lehúztam is jelezte indítás után egyből mindkettő, hogy gáz van (ezt konkrétan én is a fék-gáz nyomós kivillogatós módszerrel csináltam). Korábban a gyújtás hibát is jelezte, az EGR szelep hibát is.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Zsolt!! #74484 üzenetére
Ahogy most van,úgy nem jó.Többet árt mint használ.A kupakot azért tették oda,hogy a 4 szál vezeték védve legyen a mechanikai sérüléstől,beázástól.A kupakba bemenő résznél ezért rendesen fixen van rögzítve,tömítve a kupakhoz.
A szondán lévő rész meg izeg,mozog,cimbássza a vezetéktet,ami így előbb,utóbb elszakadhat,zárlatos lehet.Mindenképp rögzíteni kéne fixreMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Zsolt!!
aktív tag
Zörgött a kipufogom elvittem szerelöhöz kiderült, hogy a lamdaszonda kupakja ,teteje esett le. Hozzáteszem 1 ève lett cserèlve (Bosch nem vmi nèvtelen).Meddig jó így a szonda egyáltalán jó így? Hibaüzenet egyenlőre nincs.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz dave0825 #74431 üzenetére
"….Lambdaszonda csatlakozóját kihúztam, nem változott semmi…. Légtömegmérőt lehúztam szintén, semmi…. "
Én is lehúztam a lambdaszonda csatiját,a lámpácska egyből pislogott.Egyből dobott 2 hibakódot: 0130,és 0135.
A légtömegmérő csatiját is lehúztam,0100 hibakódot dobott.A csatikat visszatéve,a hibajelzés is megszünt.A tárolt hibakódokat a mezei kivillogtatós módszerrel hoztam ki belőle,nem "okos" műszer árulta el."...ECU a tüzelőanyag befecskendező rendszer vezérlő központja. Állandóan figyeli a különböző érzékelők által szolgáltatott adatokat, és vezérli azokat a rendszereket, amelyek a jármű működését befolyásolják. A rendszer diagnosztikai funkciói is az ECU hatáskörébe tartoznak. Az ECU felismeri a működési rendellenességeket,figyelmezteti a vezetőt a hibajelző lámpa (MIL) segítségével, és olyan diagnosztikai hibakódokat tárol, amelyek megkönnyítik a javítást..."
A te ECU-d pedig így működik: "...Hibakód semmi nincs, se motorellenőrzés lámpa nem világít…"
Ha ez igaz akkor vagy a hibajelzőbe nincs izzó,vagy ki van égve,azért nem világít,vagy az ECU nem százas.
(csak azokra a tünetekre reagáltam amiket leírtál)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz dave0825 #74460 üzenetére
Nem sok semmi, de hátha mégis..
"....A szonda kerámiatestének platina-bevonattal ellátott csúcsa közvetlenül érintkezik a kipufogógázban levő oxigénnel, a belsejébe pedig a külső levegőből jut oxigén. E két pont oxigéntartalma közötti potenciál-különbség a szondában, rendkívül gyors ( ezredmásodpercnyi nagyságrendű ) feszültségváltozásokat hoz létre. Ha az érzékelő kimenő feszültsége huzamosabb ideig a 450 mV-os vezérlőfeszültség fölött vagy alatt marad, az ECU enyhén változtat a tüzelőanyag keveréken, hogy a tüzelőanyag ellátás a katalizátor felügyelete szempontjából megfelelő legyen. A magasabb feszültség a kelleténél dúsabb, tehát benzingazdag, az alacsony pedig benzinszegény keveréket jelent..."
A szöveg alapján, és a diagot nézve nekem úgy tünik,hogy a feszültségváltozás már nem elég gyors,lassú,lusta,valszeg csereérett.Mielőtt cserélnéd,mérettesd ki normális szervízben.Az is lehet,hogy még jómáshol kell a hibát keresni.Amikor műszakin volt a gépem,a CO méréskor a mérőműszer mérte a katalizátort,és a lambdaszondát,hogy megfelelően működnek e.Ha nem jó nem enged tovább.
"...gyorsítás" közben (idézőjelbe, mert nemigen lehet annak nevezni, ha kb. 2-3 km-ig tart, mire a 90-et elérem)..."
A fordulatszám 4500 fölé is felmegy könnyen akár 6000 ig is?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #74474 üzenetére
Sajnos ezen en mar meg sem lepodok. Nekem sok ilyen es ehhez valo "tapasztalatom" van mar.
-
Pitterix
őstag
válasz B-L-A-C-K #74478 üzenetére
De csak egy icipicit kéne figyelni az embereknek. Azért pöszén néznének, ha valaki pont akkor érne a kocsijához és behajtaná rajt a festés javítását.
Mióta belém jöttek, én már csak a parkoló végén állok meg, még esőben is.
Ha látnád az illetőt, gondolom neki lenne mit lenyelni."Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
Pitterix
őstag
válasz Luck Dragon #74474 üzenetére
Ezen nagyon fel tudom húzni magam. Hihetetlen, mennyi a figyelmetlen-leszarom ember. Sajnos többnyire hölgyektől látok ilyent.
[ Szerkesztve ]
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #74474 üzenetére
Csinálj róla egy képet. Ha csak az ő festéke maradt ott, akkor simán orvosolható gyurmával.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Egy hosszúra nyúlt nap után végre alig vártam hogy haza indulhassak , fogom a tatyóm tenném be az anyós felőli ülésre mikor észre veszem hogy valaki ""kedves"" szándékkal rá nyitotta at ajtaját a kocsimra.
Persze semilyen üzenetet nem hagyott hátra.
Most haza értem, át törölgettem az oldalát és szinte nyoma sincsen hogy történt volna bár mi is.
Csak a kilincsen van egy köröm nagyságú rész, ahol festék el színeződés látszik, gondolom ott érte a legnagyobb ütés.
Ezt valahogyan lehet orvosolni?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
odorgg
addikt
No megérkezett a kipufogó rendszer Cromaxból. 53k. Bosal lett végül.
Nem túl minőségi sem a középső, sem a hátsó dob. Legalábbis a hegesztések nem szépek, körülöttük a rozsda már dolgozik serényen. Nonszensz hogy semilyen korrozió elleni kezelést nem kapnak ezek az alkatrészek, hanem ahogy kiesik a hegesztő munkás kezéből úgy megy tovább a boltba.
Persze a matrica ragasztással nem spóroltak, azt tettek rá bőven, hogy ha az ember le akarja otthon festeni, akkor had szívjon legalább. 3 órán keresztül vakartam a matricákat a dobokról. Kaptak 3 rétegben cink sprayt,
remélem így valamivel tovább bírják majd a ,megpróbáltatásokat.
Tudom hogy belűről rohad többnyire, de azért kívűlről is ette volna a rozsda rendesen ha így teszem fel.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Vezu
csendes tag
Sziasztok!
Z14XEP G astránál vezérléscserére van fix km/ élettartam előírás?
Most járok ~131000 km-nél, 2007-es évjárat. A szervizben annyit mondtak, majd ha "csörög" csak akkor kell cserélni. De ez a csörgés nekem nem elég definiált. Olajcsere 10 e km-ként történt.
Köszi a segítséget! -
atomanti19
aktív tag
válasz molnarpeter #74297 üzenetére
~0,2kOhm a gyertyák ellenállása, testpontokhoz képest. Izzítás alatt csökken a feszültség, indításnál 7.9V-ra esik.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #74452 üzenetére
Én is valami hasonlóra emlékszek. De szerintem ezzel nem csak ők vannak"lesznek" igy.
MunezXBK Megértlek. Mondjuk én pont most lehet ,hogy méretbe lejjebb fogok váltani. Volt már nekem "kisautóm" és szerettem. Városban sokkal kényelmesebb mint egy nagyobb autó. De persze ennek is vannak árnyoldalai.
-
dave0825
őstag
Valaki esetleg erre tudna valamit javasolni?
Lambdaszondát ma mértem "gyorsítás" közben (idézőjelbe, mert nemigen lehet annak nevezni, ha kb. 2-3 km-ig tart, mire a 90-et elérem).
Ezekből valaki ki tud hámozni valamit? Alapjáraton nincs vele gond, 0.1V és 0.9V között szépen egyenletesen jár.4.-be 50 fölé kb. 85-ig gyorsításnál ilyen:
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Petyyyyy
addikt
válasz #81556480 #74457 üzenetére
Nem láttam még normális (oldal)tartású plüss ülést.
Rossz emlékeim vannak róla.
Nem tudom eldönteni mikor koszos és mikor tiszta.
Ha porzik, végeláthatatlanul csinálja.
Nyáron az egyik legrosszabb érzés számomra plüssön izzadni.De legalább jellemzően baromi kényelmesek.
whited - Erősebbik? Gondolom az a 74kW akar lenni. Ha nem okozott nagyobb galibát és nem vitt magával mást, akkor tengely csere. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
whited
addikt
üdv mindenki
Opel Zafira 2002-es
2.0 DTI az erősebbik amivel a gondom lenneSajnos a kettes és a hármas henger között eltörött a főtengely.
Mi a járhatóbb út, egy új főtengely vagy bontott motor?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
#81556480
törölt tag
Mi a gond a plüssel? A sima szövettel összevetve a plüss jobb, nem ?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #74455 üzenetére
Ha még ott lennék, nem lejjebb váltanék, hanem feljebb
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Luck Dragon #74453 üzenetére
Már rég nem kereskedésben dolgozom.
-
-
kmarci25
veterán
válasz MunezXBK #74442 üzenetére
Plüss ülések, plüss ajtókárpit, faberakás. Ez az autóbelső egy kordokumentum.
Félre ne értsd: ne f*kázom, csak elmosolyodtam, ahogy megláttam. Ilyen belsőben elég sok kilométert megtettünk, elég sok nyáron, és szinte érzem a kárpit tapintását, ahogy ránéztem.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
TarMaster
csendes tag
válasz lsebestyen #74427 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! Gyertyákat és kábeleket cserélek, aztán majd meglátjuk... A benzinszivattyú még eredeti (2002-es, azaz 14 éves) darab. Ha marad a probléma, akkor a következő cserés darab az lesz. -
#81556480
törölt tag
Cserélt már valaki B vectrában klímahűtőt?
-
-
AMD Power
titán
Jövőhéten hétfőn megyek a Kwik Fit-be egy Ingyenes műszaki átvizsgálásra. Voltam már náluk egyszer még a Poloval. Sokat nem veszhetek. Amúgy is lassan kell mennem a olaj/szűrő cserére. Szerzek egy kis + infót az autóról és ,hogy mit kéne esetleg javítani vagy átnézetni a szerelőmmel.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #74432 üzenetére
B@sszál ki vele, tömbd be a kipufogót...
-
-
-
dave0825
őstag
Üdv. Múltkor írtam ilyen gonddal (a 3. számú, annak is csak a 2. része, nem a kattanás), de azóta sem jöttem rá, mi lehet. Már nem csak 2. és 3.-ban csinálja, hanem minden fokozatban! 3.-ban pl. 50-ről kb. 80-ra egy örökkévalóságig tart, míg gyorsít. 5.-ben 90-ről 100-ra 2-3 km alatt gyorsít föl! 4.-ben 70-ről 80-ra tartott neki 5-600 méterig.
EGR-t a fönt említett hozzászólás után megnéztem kifordítva, ledugózva, ugyanúgy csinálta. Lambdaszonda csatlakozóját kihúztam, nem változott semmi. Légtömegmérőt lehúztam szintén, semmi. Pont 3500 és 4500-as fordulatnál 2.-ban vagy 3.-ban, már nem tudom, pl. ha kihúzatom, úgy visszarántja az autót, majdnem kiesek a szélvédőn, más fordulatoknál ugyanilyen csak kisebb rángások/torpanások vannak... Kb. 100-110 a vége most, eddig volt olyan 145 max.
Üzemanyagot ugyanazt tankolom, mint eddig (Shell sima benzin). Gyertyákat nem néztem, de kb. 2 hónapja cseréltem mindet, gyújtást szintén, EGR-szelepet utána 1-2 héttel. Lambdaszonda még nem volt cserélve. Hibakód semmi nincs, se motorellenőrzés lámpa nem világít.
Édesanyámnak egyébként a nem rég vásárolt C Corsájának volt rossz a főtengely-jeladó, neki is hasonlóan meg-megtorpant néha, nem is igen ment, de hibaüzenet nem volt. Elvitte szerelőhöz, nem tudja, mit csináltak vele, de mikor visszakapta, elment a rádióbeállítás, órabeállítás, minden. Valószínű, hogy az akksi sarut húzták le, utána viszont (mármint mikor visszakapta) megjött a hibakód is a főtengely-jeladóra. Próbáltam én is, hogy lehúztam az akksit, de nem lett hibakód utána se.
Astra G 5 ajtós, 1.4 16V, 2003.[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Petyyyyy
addikt
válasz mohabá 007 #74429 üzenetére
Heyho!
Majd másfél éve törpént. Akkoriban volt baj bőséggel, de nem a szívósor kokszosodása okozta a gondot. Az inkább preventív jelleggel készült, illetve tudtam, hogy időszakosan nem árt. A sajátomon nem hozott látványos javulást, ellenben apám 1.7CDTI-jén érezni lehetett, hogy visszajöttek a nyúlmókusok. Sokkal jobb kedvvel suhant és húzott a gép. Én is erre számítottam, de elmaradt a tüzijáték.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Petyyyyy #74425 üzenetére
Üdv!
Ha jól emlékszem,nem olyan régen a gépedben kitisztítattad a szívósort.A motor működése nem volt megfelelő,vagy csak megelőzésképp,úgy a jó,ha tiszta.A motor működésében van érezhető különbség? Előtte/utána?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
lsebestyen
addikt
válasz TarMaster #74420 üzenetére
Szia! Benzinpumpa mennyi idős? Ha a jobb hátsó ülés felett hallgatózol, akkor nem sípol nagyon? Nekem is bedadogott, aztán a vége az lett, h megállt az autó, mert behalt a benyapumpa. Érdemesebb valami jobbat venni bele, ha mégis ez a baj, mondjuk Delphi-t, mert az olcsó noname pumpák hamar megkotlanak, illetve nem is tudja annyira küldeni a benzint, mint a gyári/ vagy valami jobb utángyártott.
-
Markizmark
addikt
válasz TarMaster #74420 üzenetére
Kábeleket és gyertyákat mindenképp cserélj, azok nagyon sokat számítanak. Az enyém nem dadogott, de már éreztem, hogy valami nem stimmel. Új gyújtás szettel (gyertyák, kábelek, rotor, fedél) majdnem 1 literrel csökkent a fogyasztás is.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz AMD Power #74421 üzenetére
Egy vizitet mindenképp megér, aber miért csak az egyik fényszóró van cserélve és méginkább milyen indokkal?
Másfelől jól festenek a turbo felnik, csakhát az 1.6 szerintem édes kevés az élményautózáshoz. Kabrióhoz legalább 1.8, de inkább 2 liter kéne, még ha szívó is.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
Ez ennyiért nagyon baba szerintem....
-
TarMaster
csendes tag
Sziasztok!
Egy 2002-es évjáratú 1.4-es X14NZ motorkódú benzines F-Astra tulajdonosa vagyok. Segítségeteket szeretném kérni illetve véleményeteket egy adott problémában:
Egy ideje gázelvételnél "berángat" az autó - főleg alacsony fordulatszámon, kb. 50 körül, hirtelen gázadáskor pedig "bedadog", azaz előbb ránt egyet, aztán mégegyet, de akkor már gyorsul utána. Ha szépen lassan nyomom a gázpedált, akkor nem csinál ilyent. Csak hát előzéskor nem jó, ha "bedadog". Mert azért szoktam vele előzni is A gyújtásnál nemrég cserélve lett a rotor, a gyújtáelosztó fedél, illetve cserélve lett a teljes vezérlés is. Ha felénél jobban megtankolom a kocsit, akkor a gázelvételes rángatás egy kicsit javul, de a hirtelen gázadásra ugyanúgy "dadogva " reagál.
Mi lehet az oka? Cseréljek gyertyát? (Kb 35 ezer km.rel ezelőtt cseréltem) Vagy az összes gyertyakábelt cseréljem? (Még az eredetiek vannak rajta.) Gyújtótrafót vagy üzemaynyagszivattyút cseréljek?
A segítséget előre is köszönöm! -
válasz petata #74417 üzenetére
Szia, úgy tudom hogy az 1.8-sokban nincs kettős tömi. Érdemes megnézni a Z18XER motor kóddal ellátott változatott abban már 140 paci van. És hat sebessége váltóval keresném. Városban tökéletes, ahogyan az elkerülökön vagy hébe-hóba pályázni is.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
petata
őstag
Sziasztok!
MX-5-ös Mazdánk mellé szeretnénk venni kevésbé kímélős autónak valamit, ami tágas, csendes, és észszerű keretek között fenntartható. Volt már a családban egy facelift előtti 1.8-as C Vectra, amit nagyon szerettünk, így abban gondolkodunk (FL előtti és utáni is játszik). Dízelt nem szeretnénk, a sok városi etap és a nagy meghibásodási rizikó miatt (pedig szívem szerint azt vennék).
A következő kérdések merültek fel bennem:
- Az 1.8-as motor nem túl kicsi ehhez a kasztnihoz? (figyelembe véve, hogy országúti használat is be-becsúszik, ahol kicsi benzinesekkel necces előzni)
- A 2.2-es szívóbenzines a TC szerint a 20 legrosszabb motor között van, ez tényleg ennyire sz@r konstrukció? Választék hasonló mértékben van belőle, mint az 1.8-asból, és amúgy sokkal szimpatikusabb lenne. Azt olvastam ebben már van kettőstömegű lendkerék, ez egy ilyen motorban is képes elszállni?
- Milyen típus-specifikus dolgokra érdemes odafigyelni vásárláskor, hol érdemes átvizsgáltatni az autót?Előre is köszi a segítséget.
Peti
[ Szerkesztve ]
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
-
-
Gergőke88
addikt
-
B-L-A-C-K
titán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Horgász topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Videós, mozgóképes topik
- Fogyjunk le!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- További aktív témák...
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest