- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz HoaryFox #42088 üzenetére
Ezeket tudjuk mondani (szerintem nagyjából egyetértünk itt sokan):
Először el kell döntened, vannak-e feltétlenül betartandó preferenciáid, pl. jó-e a 60 lovas 1.4, vagy olyat semmiképp.
Nekem 12 éve elég, családdal, hosszú utakra is, nem mintha nem örülnék többnek, de valamit valamiért (jelen esetben tartósságot, a gyorsulás helyett).
De van akinem a duplája épphogy megfelel.
Kell-e klíma - F-ben elég ritka.
Benzin? Dízel?
Ha ezek megvannak, ezek, valamint az F-ek korának figyelembevételével azt kell megvenni amelyik a legjobb állapoban van.
Vagyis ne motorra menj rá ha nem muszáj, hanem állapotra.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
válasz HoaryFox #43817 üzenetére
Gratulálok, üdv köztünk!
tboy93: Csak a magam nevében tudok nyilatkozni. G astráé 56,5mm.
Egy nehéz kérdés tőlem is jön. Delphi QS (4396) klímakompresszor tengelyének az átmérője érdekelne. Én nem tudom megmérni mivel nincs aknám és a kompresszor is fent van a kocsin.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43817 üzenetére
Grat! Javítófesték van mindenhol, csak úgy randomra. Pl. tesco, homasita. Sokféle van, valamelyik biztos nagyjából illeszkedni fog hozzá. XIX. kerület Ady Endre úton van autófestékbolt, ott 3.000 -ért kevernek akrilfújót, színkódnak megfelelőt. A metál drágább. Na azzal már újra lehet fényezni profin egy elemet és tökéeltes lesz.
-
7Sony7
addikt
válasz HoaryFox #43827 üzenetére
Szerintem egy kasznissal jobban jársz. Otthol nemigen tudnád kicserélni, ha arról van szó, amire gondolok.
A Hankooknál vagy Matador gumival? Szégyelld magad.A jobb oldali magashang-sugárzóm ( ami a tükörállítónál van) nem szól. Hogyan lehet azt kimérni, hogy ho a hiba?
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
válasz HoaryFox #43852 üzenetére
Gratulálok az első autódhoz....! De jó is az! Míg élsz soha nem felejted el.... Az első mindig a legmeghatározóbb. Szerintem. Szabad tudnom mennyiért vetted? Km mennyi van benne?
lsebestyen Az a fogyasztás első osztályú.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz HoaryFox #43858 üzenetére
150e km? 290e Ft votl az ára ennek az autónak.... szerintem ez baromi sok volt érte. A 150e km meg minden de nem reális.
Gergőke88 Mondom ln ,hogy jó ez a gép. Bár dízel akkor sem kéne. Mind1 milyen márkajelzés van az elején.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43921 üzenetére
Ettol semmivel nem jobb a dolog. Illegalis, az valszeg veszelyes is es ezt tudtak. Az anyoson be sem volt kotve a hulyegyerek? sajnalom oket de aki beull egy olyan hulye melle aki meg a sajat "szabalyaikat" a legalapvetobb biztonsagi kerdeseket sem kepes betartsni es figyelni, rs meg be sem koti magat, az szamithat a repulesre, nem?
Nem hegyibeszed szoktam en is allatkodni de ismerni kene nemi hatarvonalat szerintem .. -
haddent
addikt
válasz HoaryFox #43949 üzenetére
Hát figyelj, 30 ezres olajcsere, 4.5 liter és 4nél csurig van, 0.7liter / 1000km olajfogyi még pont okés szerintük stb... Felőlem veheted szentírásnak, én is úgy voltam vele, 1 napig
Na vettem egy ablaktörlőlapátot. Eddig még az volt fenn amit decemberben vettem a kocsi vételekor. Az még rendes fém keretes sok helyen feszített cucc volt, bírta fél évig, majd nem rég vettem homasitában csak gumit és átgányoltam. Na az meg bírta 2 hétig addig is szar volt
Most Bosoko -t kaptam mert az húdeszuper, 5800 volt a pár, meglátjuk. Az már szimpatikus, hogy nem 10 ezer fölötti egy ilyen feszített gumi szar. Úgy vagyok vele, hogy 1 évnél többet úgyse bír egyik se, amelyik igen az hazudik[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #43984 üzenetére
A gomba ami neked mutatja mennyi a vízhő, az a hengerfejnél méri, nem a hűtőnél. Tehát ha nem nyitna a termosz akkor jó meleget mutatna.
Szerintem nálad inkább nyitva maradt, vagy ennyire hideg volt reggel.
Ha indítás után rögtön elkezd melegedni a hűtőre menő cső, akkor nyitva maradt a termosztát. Ez télen okoz inkább gondot.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #43990 üzenetére
A gomba akkor rossz, ha neked keveset mutat, de megmérve mégis meleg a víz. A termosztát meg akkor rossz, ha nyitva vagy zárva van folyton. Ha rögtön melegszik a hűtőre menő cső, akkor nyitva maradt, ha sose melegszik fel és a víz majdnem forr akkor zárva maradt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz HoaryFox #43994 üzenetére
Megvárod még rendesen kihül minden. Majd feltéped a motorháztetőt és beindítod és megfogod a hengerfejből a hűtőre menő gumicsövet. Ha szépen elkezd rögtön melegedni akkor nyitva van a termosztát, tehát cserés. Ha pár perc után sem melegszik fel a cső akkor vagy jó a termosztát vagy nem is fog kinyitni. Ha a mutató már nyaldossa a 100-at de még hideg a cső akkor is cserés a termosztát mert beragadt zárva.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz HoaryFox #43994 üzenetére
A termosztát működését ellenőrizni legegyszerűbben házilag úgy tudjuk megtenni, hogy a hidegen beindított autónak megfogjuk a vízhűtőhöz menő vízcsöveit, és figyeljük a hőmérsékletüket.
Normális működés esetén a termosztát nyitása előtt az alsó cső alig melegszik, a felső hőmérséklete pedig szép lassan emelkedik. Amikor eléri a nyitási hőfokot (ilyenkor a felső cső még éppen megfogható kézzel), akkor megindul a keringés a vízhűtőben is, ezért az alsó cső meglehetős gyorsasággal "hozzámelegszik" a felsőhöz. Némi különbség persze lesz közöttük, de álló autónál ez nem lesz jelentős.
Ha elromlott, és nyitott állapotban megragadt, a fentiek annyiban változnak, hogy az alsó vízcső kis késéssel követi a felsőt, és már a hidegebb tartományokban is csak kicsivel hidegebb tapintású, mint a felső. Ha ezt tapasztaljuk, a termosztát megérett a cseréreMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #44675 üzenetére
Azért irigyellek Titeket Én azért vagyok bátor mert nekimegyek polírgéppel úgy hogy sose csináltam de hol van az ahhoz hogy check engine-nel még tovább munkába majd még 65 km utólag levezetésképp
Declare na ezért nem kell xenon látod Vagy kell mellé egy jó löket bátorság hogy otthon cseréld (na jó azért ennyire nem veszélyes az na ) Értem egyébként persze, és szerencsére nem tudhatom milyen érzés egyelőre, de azért képzeld el itt aki most vett új autót és 100km után a motor azt mondja hogy reccs. Hát lehet hogy a mentő vinne el engem ilyen helyzetben... a zártosztályra, a kedves nepperbácsit meg a köztemetőbe
tresh de miért? hát nem tudod 3000 körül tartani a benzint? Jogos, hogy kényelmesebb hogy nem kell semmire figyelni mert mindenhol pont ugyanolyan nyomatékos. De szerintem ha már megindultak (és itt a dízelnek komoly előnye van nagy terhelésnél ez teljesen világos szerintem), akkor onnantól úgy váltok és ott tartom a fordulatot ahol az éppen annak a motornak kell. Legyen az 200 egy ikarus busszal, 1700 egy kis modern tdi -vel, 3000-3500 egy szívó benzinnel vagy 12000 egy 1.0 -ás dajhacsúval
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz HoaryFox #44675 üzenetére
Na hazaértem
Munka után beültem, indítok, eltűnt a Check Engine azért kivillogtattam a hibát (ezúton is köszönöm hű társamnak, a gemkapocsnak xD ), és 24-es hibát, sebesség érzékelőt dobott ki. De a hazaút során nem jött vissza, szóval lehet csak megkergült egy kicsit.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Mikuland
tag
válasz HoaryFox #45701 üzenetére
Mert a Pioneer az jó, az kellemes!
A " topiktalira" mennék Én is szívesen, de csak előtte héten tudom meg mikor kell dolgoznom, így nem tudok előre tervezni....
[ Szerkesztve ]
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
nagyúr
válasz HoaryFox #45839 üzenetére
Nekem ilyen akkor volt amikor levegős lett a rendszer. Szarul lett beállítva a hátsó dobfékem, a melegben a ferodol megdagadt a betéten és alapból hozzáért a dobhoz, amitől felforrt a fékfolyadék majd levegős lett a rendszer. Légtelenítés megoldotta, de egy fékolajcsere sem árt ilyenkor.
-
Jofi81
őstag
-
trassher
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hobby elektronika
- Androidos tablet topic
- Háztartási gépek
- További aktív témák...