- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz diegho #43435 üzenetére
Az mondjuk szep, nem cserelek 1.9 pdtdi re
Mondjuk a turbo csere az normalis. Egy ceges autonal, ami kapja az ivet rendesen, 200+k km nel teljesen benne van a pakliban.
Az audival viszont vagy volt mas is, vagy en akarom rendezni a cegetek auto szervizeleset a jövöben, mert a kollegam A6 avantjaba (2.7tdi) nem került 2000 euroba itt nemetorszagban a turbocsere
[ Szerkesztve ]
-
gerisz23
őstag
válasz diegho #43435 üzenetére
A cégnél nálunk Renaultok vannak.Volt egy Master 6 személyes dobozos,egyik télen kollégámék helyszínre mentek vele,kiesett a feszítőgörgő-ha jól emlékszem a vízpumpát hajtó cucc,nem tudom pontosan
A lényeg hogy elvileg az előtt csérltek bent mindent szervízben,másik márka szervízben megnézték-az volt közelebb,és gyorsan kellett-azt mondták ebbe aztán semmit nem cseréltek,vagy ha igen akkor használt ment bele...Attól függetlenül piszok jó kis gép volt.Eladták,úgy 4-500000km lehetett benne,új géppark,új master.
Csak arra már hátfalas doboz lett rakva,amibe se pakolni nem lehet igazán,meg ki se nagyon látni tőle hátra.
A régi Mastert vmi tesók vették meg,a cég logója meg rajta maradt,sokszor hagynak le bennünnket autópályán,dudálnak meg integetek...jah a fogyasztás különbségéről meg ne is beszéljünk.
A kangookal nincs baj.Szvsz ha rendesen,és rendszeresen van karbantartva egy autó akkor bőven meghálálja,igaz vannak típushibák,azokkal meg csak együttélni lehet.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
McDoug6lak
tag
válasz diegho #43471 üzenetére
Úgy vélem sem erkölcsi, sem anyagi okok nem vezéreltek, vezérelnek, hogy valótlan dolgokat állítsak Mellesleg a mostani munkahelyemen van egy corolla verso 177 lovas 2,2 diesel. Szalonból vettük, normálba bejáratva meg minden és egy Nyíregyháza-Budapest utat oda-vissza egy tankolással nem jár meg A létező összes szervizbe volt és kb. annyit mondtak, hogy hát sajnos ennek ennyi a fogyasztása A főnök le is tiltotta a használatát, mert megzabálja a gatyánkat is Eladni nem tudjuk, mert pályázaton vettük és meg 3 évig használatban kell lennie
-
Declare
őstag
válasz diegho #43476 üzenetére
ezt a ki mennyivel jar fogyit ne eröltessük. Mindenki mashol mashogy hasznalja az autot + a vezetesi stilus is mas. Föuton gurulva lehet extrem alacsony fogyikat kihozni, autopalyan kamion mögött is, meg az ilyen "varosban hasznalom" is tök vegyes. Ha valaki 5-6 kmt autozik, dugoban azt nem lehet összehasonlitani a hungariaköruon a dugomentes idöszakban 70 el közlekedö "varosban hasznalom az automat" userrel.
Spritmonitoron az avensis 2.0 benzinre 8,3 körül van az atlag szoval ezzel a 6,7 el eleg extrem kategoriaban vagy
(#43467) AMD Power szerintem pont olyan user lennel, akinek a kis turbossal se lenne baja. Odafigyelsz ra, karbantartod. Ez az, amit nagyon sokan nem tesznek meg es ezert dölnek a panaszok...
[ Szerkesztve ]
-
McDoug6lak
tag
válasz diegho #43478 üzenetére
De ha oldalt megnézed a statisztikai diagramokat, látszik, hogy azért mindkét modell esetében tapaszható 9 liter fölötti átlag is!! Akkor a te felvetésed szerint ők sem mondanak igazat? Autó és autó között különbségek vannak,használat és használat között is, de még üzemanyag és üzemanyag között is van különbség, sót vezetési szokások között is. Ezek nagyban befolyásolják a fogyasztási adatokat.10 évig voltam szállítmányozási csoportvezető, 25 jármű tartozott hozzám, és lehet nem hiszed, de ugyanazon jármű, más sofőrrel képes volt hihetetlen adatokat produkálni. Ettől függetlenül a mercedes vitot lecseréltük toyota hiace-re, és az több, mint tökéletes! De részemről itt pontot tettem ennek a témának és dolognak a végére. Nem szeretném az opel topicot teleszemetelni
-
-
gban
Közösségépítő
válasz diegho #43488 üzenetére
Szerintem vagy izzó lehet (és akkor vagy rosszat tettek bele vagy madárnak néznek), vagy indexrelé.
De a relé az talán nem veszi külön az első és hátsó indexlámpát, csak az oldalakat, így azt lehet hogy kizárnám.
De lehet hogy tévedek.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
zeg
senior tag
válasz diegho #43509 üzenetére
Az euro5 normáknak a pár éves kisdízelek is röhögve megfelelnek, a legújabb euro6 meg ami utána jön mostanság szvsz nem sok embert érint ebben a topikban, de az országban sem..a benyás skyactiv G és a dízel skyactiv is agyon van bonyolítva.
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
gerisz23
őstag
válasz diegho #43537 üzenetére
Ahhoz képest sok baja van sztem.A B-s corsámba 180zer körül volt,igaz se klíma se semmi nagyobb extra,de csak a végén éreztem hogy néhány dolog már odalehet rajta,meghát ette is az a fenye rozcsda szegényt,de motorikusan nagyon jó volt,nem ette az olajat stb.Mondjuk nem hajtottam túl,meg nemis nagyon ment szval..
A C corsám más tészta,most indulásnál vmi mintha zajos lenne,bőgne vagy ilyesmi,zajos,1-2 mp után elhallgat.Mikor kis szögben kell kanyarodni akkor meg a futómű vagy a servó felől jön zaj,nem vészes egyik sem,szinte csak letekert ablaknál hallani.Lehet hogy ahogy használom a gépet egyre vájtfülűbb leszek nem tudom,de lehet hogy kell majd rá még költenem,remélem nem...vagy nem egyhamar.
Szervízlámpa nem ég,amúgy meg szépen megy.
Most van rádió csere folyamatban,remélem home-made sikerül beletennem az újat.Tegnap rendeltem emagnál,holnap elvileg hozzák a beépítő egyes keretet,meg a takarót direkt C-corsára 1 dines rádióhoz.
Érdekes mert a rádió volt raktáron de azt mégse adták tá a futárnak vagy csak sms nem jött,nem tudom.Ha minden igaz ISO csati van gyárilag a gépben,ha nem akkor még átalakítót kell vennem vagy forrasztgatok,csak nem akarok gányolni.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
gerisz23
őstag
válasz diegho #43541 üzenetére
Úgy értem,hogy nekem B corsával nem voltak ilyesmi bajaim sosem.Igaz nemsi nagyon akartam költeni rá,olajcserét meg amit tudtam megcsináltam magam,úgy legalább tudtam mi kerül bele 10000ként.
Ezek a jó magyar utak amúgy meg rendbe tesznek mindent egy autón..szóval semmin sem csodálkozom.
Lengéscsilapító meg futőművel kapcsolatos dolgok sose voltak cserélve a gépemen,pedig beletettem egy 100000-et és nem autópályán...
Fékfolyadékot 1x cseréltettem közben,azt tudom csak mert olvasgattam a szervízkönyvet,ártani meg nem ártott.Kipufogó volt az egyik dolog amivel viszonylag sokat szívtam,a középső dob volt cserélve-meg a hátsó is,de már szétvolt a közepe mikor eladtam.
Idegesítő dolgok az biztos,bocs ha rácsodálkoztam csak furcsa volt hogy ennyi km alatt ennyi gondja lett a gépednek.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
Declare
őstag
válasz diegho #43537 üzenetére
Milyen motor is ez?
Az hogy a klimakompresszor hangos az miben nyilvanul meg? Vagy ad valami rendellenes hangot?
(#43550) GLOCK34: szerintem ezzel együtt kell elned, sokan irnak, ilyen nagyobb olajfogyit. Ha nem füstöl keken, akkor öntsd utanna amit kell es szerintem nem lesz semmi baj. Esetleg valtsal sürübb olajra az 5w-30 rol, ha ezt opciokent engedi a leiras. Vagy probalj mas markat beleönteni, mint amit most hasznalsz.
(#43536) zeg ha ez lenne az atlag mentalitas, mar nem lenne emberiseg
-
-
w333
félisten
válasz diegho #43664 üzenetére
Ilyen melegben teljesen normális ...
Én tegnap jöttem hazafelé M3 pályán 130-150-160km/h és 85-90c között volt, igaz hogy csak 2800-3400 -s fordulaton voltam 5 -s fokozatban
Szerk.
Végre mindent kicseréltem, most már minden f*sza
Viszont most kell vegyek 2 visszapillantó tükörlapot (nem bírta a sebességet és elengedett a ragasztás) illetve Erdélyben olyan szép utak vannak hogy kirázkódott eltört a bal első indexlámpa tartója így most még 2 indexlámpát is kell hogy vegyek !
Valakinek ötlete tükörlapot hogyan kell feltenni (bepattintani) egyszerűen hogy ne törjem el ? köszi
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
válasz diegho #43688 üzenetére
A benzines autókat pörgetni kell, persze üzemmelegen. Főleg amiben 16v motor van. Sokkal nagyobb "kárt" csinálsz azzal ha nem tolod neki , mintha lenne rendesen pörgetve.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
válasz diegho #44256 üzenetére
Akkor nem tudom mi lehet vele, csak a twinport-os g astráról tudom hogy hangos és gyárilag nincs külön ventije a klímahűtőnek.
w333: Egyik bontóban sem szedik szét őket. Meg is kérdeztem hogy amelyik nem megy azzal mit csinálnak, mind azt mondta megy a vasba. Vakartam is a fejem hogy annyi eszük nincs hogy ha nem is megy attól még el lehet adni róla a kuplungot, mégnestekercset, ékszíjtárcsát.
Redmi Note 7
-
-
AMD Power
titán
válasz diegho #44937 üzenetére
Nekem sajnos nem volt alkalmam kipróbálni egy ilyet... Nekem mondjuk a Meriva is tetszik. Bár nehéz döntés lenne ,hogy egy J Astra vagy egy Meriva. Nehéz dió lenne.
haddent Mások vagyunk... nincs ezzel semmi baj. Nekem nagyon tetszik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
válasz diegho #45097 üzenetére
Haverom 5-ös bömösöket nézeget, azt mondja 2 milka körül vannak. 2005-ös évjárat. Kíváncsi leszek mennyire lesz pénz temető. 2008-as Transitunk volt 2 milka, pedig az is a legolcsóbbak között volt típuson belül. Valami sántít.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
gban
Közösségépítő
válasz diegho #45201 üzenetére
Nem rossz, de nem is ez a lényeg.
Az F Astrám 12 éve van nálam, 15 éves, igaz, "semmi baja", de rájöttem, lecserélni csak úgy érdemes, ha az ember egy tutira jó példányt fog ki. Az meg legegyszerűbb ismerősöktöl, akár innen is.
vagyis nyitot szemmel járok, nem akarom feltétlenül lecserélni, de ha beesik egy jó vétel, azt érdemes kihasználni.
Aki olvassa rendszeresen a topicot, az látja, mekkora szívások vannak a frissen megvett autókkal, vagy egyszerűen nincs megvehető. (ma H Astra körkép, nemrég egy srác a hűtő problémával F vétele után, stb.)vebbful: a tied is 60 lovas F?
Az enyém (15 év, 240e km) munkába járáskor átlag 6,5 (20 + 20 km oda-vissza, fele város, fele országút, ebből is 7 km nullás), pályán átlag 120-nál (ami 110), családdal, csomagokkal múlt nyáron pl. 5.4 volt. De pályán 6 alatt marad rendszerint, kivéve a tartós 140 (valós 130) mellett, úgy tuti megvan minimum 7.
De szerintem nem az autónk különbözik ennyire, hanem a lábunk[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz diegho #45448 üzenetére
Azt max orszaguton tojasokon lepkedve klima nelkül
(#45447) 7Sony7 azert ez a 110 lo nem szaggatja fel az aszfaltot. Amugy nekem ezek a 2.0 tdi k tetszenek. Szerintem az egy ilyen optimalis motor, hogy a 150-180 loval mar azert meg is tud indulni, de a fogyasztas is tarthato 6 liter körül. Az uj golfok a 2.0 tdi vel 5,5-6 litert tudjak. Ami most nagyon divat az 1.6 tdi k amik mennek a VAG, opel nel is a 110-130 loval azok tudjak ezt az 5-5,5 körüli fogyikat hozni.
-
AMD Power
titán
válasz diegho #45485 üzenetére
Én sem várok tőle "csodákat".
Tisztábbak és takarékosabbak lettek az Opel haszonjárművei
Ez a Combo milyen rohadt csúnya lett.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer