- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
|AP|
veterán
Nemrég került hozzám egy H Astra, és a szivargyújtóba a mai napig nem találtam normális USB töltőt. Amit eddig próbáltam az mind lötyögött, kilógott, meg-megszakadt az áramellátás...
Itt linkelték korábban EZT a típust. Ez tényleg passzol rendesen? Nem lóg ki, nem lötyög, esetleg bónuszként még a takaró ajtót is rá lehet csukni?
-
|AP|
veterán
ez most lehet hülye kérdés lesz (pontosabban kettő), de nem igazán vagyok képben a H Astrákkal:
-pár napja kaptam céges autóként egy 2009-es H Astrát, egyelőre két dolgot nem teljesen értek (a szar szivargyújtón kívül )
1. kérdés: a belső tér ugye ilyesmi (kattintásra megnő):
Namost a pirossal bekarikázott "BC" gomb és ugyanez a gomb a kormányon nem csinál semmit. "No function" üzenetet kapok. Gondolom pedig itt lehetne elérni a legutolsó út adatait (távolság, fogyasztás, stb), meg hasonló dolgokat. Ez egyszerűen hiányzik akkor ebből az autóból, vagy csak nincs bekötve?
2. kérdés. Bizonyos felszereltségnél van fényérzékelős világítás kapcsolás, a kapcsolón "Auto" állásban érhető el. Nálam nincs "auto" állás, ennek ellenére a világítás a motor indításával egyidejűleg mindig bekapcsol. Nem tudtam még teljes világosságban kipróbálni, hogy vajon akkor is csinálja-e, de ezek szerint lehet hogy fényérzékelőre kapcsolódik? (Vagy csak valami szarul van bekötve és mindig ég, ha jár a motor? )
Lehet hogy ezek teljesen láma kérdések, akkor ennek megfelelő türelmes válaszokat kérek
-
|AP|
veterán
tegnap vettem észre, hogy a pár napja céges autóként használt H Astrában a vezetői oldali szőnyeg nem eredeti, de ami a nagyobb baj, nem is H Astrába való. Idegesítően csúszkál és néha már a pedál használatot is zavarja, ami nem annyira jó. Köze nincs a padlón található rögzítési pontokhoz. Néztem volna gyári (esetleg utángyártott) szőnyeget is, de csak garnitúrában találtam. Lehet csak vezető oldalit találni valahol, vagy ne variáljak és vegyek egy garnitúrát?
-
|AP|
veterán
a nemrég kapott céges Astra felfüggesztése nekem kicsit furcsa. Mutatom képen:
Szóval olyan, mintha az egész kasztni meg lenne emelve a kelleténél jobban. R15-ös téli gumi szett van rajta, de szerintem nagyobb felnikkel is hasonló lenne a helyzet. Máshol azt mondták, hogy elképzelhető, hogy "bad road" csomaggal lett annak idején rendelve az autó, ami extra emelést jelent. Tényleg van ilyen? Eddig nem sok ilyen Astrát láttam.
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
na, ha már szerviz/szerelő a téma...
Köszönhetően egy mélygarázsban szorosan rámállt BMW-nek, de méginkább a saját lúzerségemnek/fáradtságomnak/idegességemnek köszönhetően sikerült úgy istenigazából meghúznom az Astrát az oldalán egy oszlopon.
Két kép az esetről (lehetőleg hagyjuk ki a "hogy lehettél ennyire béna" kommenteket )
kép1, kép2Szóval az áldozat a jobb hátsó feletti elem, a két jobb oldali ajtó a találkozásnál és a jobb első kilincs. Az ajtók találkozásánál horpadt is kicsit.
Mennyire számítsak, mit gondoltok? A másik ami aggaszt, hogy nem igazán látok Astrákat itthon ilyen fényezéssel, ez nem tudom mennyire okozhat gondot.
Amúgy meg k.rvaidegesvagyok.... de legfőképp magamra
-
-
|AP|
veterán
Opel Dunánál (Soroksári út) 3 hét várakozást mondtak a karosszéria javításra... Mivel hétfőn egyébként is megyek hozzájuk BC-t felprogramoztatni, azért megkérem őket, hogy vessenek rá egy pillantást és legalább egy közelítő árat becsüljenek. Annak függvényében eldöntöm, hogy vigyem-e esetleg máshová, ahol olcsóbban/gyorsabban megcsinálják. (Bár most az elsődleges szempont nálam nem az olcsóság.. inkább legyen kicsit több, de legyen korrektül kijavítva/újrafényezve)
-
|AP|
veterán
válasz Luck Dragon #67854 üzenetére
nekem a 2. van (B.I.D) és épp holnap reggel viszem márkaszervizbe, felprogramoztatni a BC-t. A kormányon lévő gomb és a rádión lévő BC gomb ugyanis "No Function" üzenetet dob, de korábban itt azt mondtátok többen is, hogy fel lehet programoztatni. Holnap kiderül.
-
|AP|
veterán
válasz Luck Dragon #67856 üzenetére
szeretném, hogy pár alap adatot mutasson (fogyasztás, legutolsó megtett út, ilyesmi). Telefonban azt mondták, hogy óradíjban meglesz, kb. egy óra. Majd megírom mennyi volt (ha egyáltalán lehetséges )
-
|AP|
veterán
válasz #45553408 #67883 üzenetére
ugyan nem nekem szólt a kérdés, de a bluetooth témát épp nemrég jártam körbe
Alapvetően három lehetőség van:
1. szivargyújtóba dugható kütyü, FM transmitterrel. Bluetoothon csatlakozik a telefonodhoz, így a hangját a rádión beállított frekvencián hallod.
Ilyen eszközöket találsz itt például ITT
Vagy ez egy másik megoldás, egész jól működne, ha nem lenne olyan az Astrák szivargyújtó csatlakozója, amilyen: [link] - egy ilyenem egyébként van, kis házibarkáccsal használható a szivargyújtó csatlakozóban.2. Aux bemenetre dugható kütyü. Hasonló, mint az előző, csak nem rádiófrekvenciára továbbítja a jelet, hanem AUX bemeneten keresztül. Nemrég rendeltem amazonról egy ilyet. Ez tökéletesen teszi a dolgát, de van még sok-sok féle aux bemenetes kihangosító.
3. A beszerelhető megoldások. Parrot, Bury általában a két leggyakrabban ajánlott márka. Ez a legdrágább megoldás, 40k körül indulnak, beszereléssel. A héten a céges Astrába be lesz szerelve egy Bury 9048, ha meglett majd beszámolok róla, hogy milyen.
Kihangosítás, navi, zenehallgatás telefonról mindhárom esetben működik.
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
Voltam ma márkaszervizben megmutatni ezeket a sérüléseket.
Felkészültem sok mindenre, mégis sokkolt amit ott mondtak.
Röviden: a horpadások elhelyezkedése miatt csak gletteléssel javítható, ami ugye nem a legjobb megoldás, és én sem szeretném. Marad az ajtók cseréje...
Új, gyári alkatrészekkel kb. 500k javítási költséget mondott. Itt elfehéredtem rendesen...
Van még a bontott alkatrészre vadászás, de az sem garantálja a tökéletes eredményt.
Casco persze nem volt, lusta volt megkötni a főnök (mert amúgy egy nem hivatalos céges kocsiról van szó), úgyhogy most eléggé el vagyok keseredve.
Ti merre indulnátok a helyemben? Csengessem ki az 500-at, vagy keressek alternatív megoldást? -
|AP|
veterán
válasz Declare #67894 üzenetére
biztosan nem oldható meg csak fényezéssel...
Van több apró horpadás is, plusz a kilincs is benyomta picit az ajtót (talán látszik is a képen).
Kénytelen vagyok elhinni a szervizesnek, hogy olyan helyeken vannak ezek, ahol nem lehet egyszerűen kihúzni/kalapálni. A nagyobb mennyiségű glettet meg mindenképp szeretném elkerülni, én sem vennék olyan kocsit, ami így lett javítva.
Jól látszik a képen, hogy a kilincs is kapott, ez még egy érv az új ajtó mellett
Körbejárok még pár lakatost/fényezőt és reménykedem a legjobbakban.Köszönöm amúgy mindenkinek a tippeket.
Calogero: rákérdezek ott is
máyköl: köszi, elkérném az elérhetőségeit -
|AP|
veterán
válasz kulturg #68300 üzenetére
Igen, márkaszervizben fél óra munkadíjért (kb. 7ezer) felprogramozták. Biztos nem muszáj ezért márkaszervizbe vinni, máshol is meg lehet csinálni, de én egyébként is mentem volna.
Ezeket mutatja:
- pillanatnyi fogyasztás kiírása álló helyzetben l/h óra, közlekedve l/100km egységben,
- átlagfogyasztás kiírása l/100km egységben,
- megtehető kilométerek adott tankszinttel
- átlagsebesség
- stopper
- külső hőmérséklet kijelzéselméletileg ezeket is, de ezekkel még nem találkoztam:
-kiégett izzókra figyelmeztetés szövegesen (féklámpák, hátsó helyzetjelzők és tompítottak)
- alacsony motorolaj-, hűtővíz- és ablakmosó folyadék szint figyelmeztetés szövegesen
- kopott (első) fékbetétekre figyelmeztetés szövegesen -
|AP|
veterán
válasz diablo1984 #68313 üzenetére
lehet, hogy tudja/tudta, még egyik sem volt aktuális
-
|AP|
veterán
Írtam korábban a parkolóházas kalandomról, meg a márkaszervizes 500ezres javítási ajánlatról.
Többen is segítettetek megbízható karosszériást találni, ezúton is köszönöm mindenkinek az ajánlásokat!
Végül múlt hét hétfőn vittem el a máyköl kolléga által ajánlott szervizbe (Pécelre) és most szerdára lett kész.
A horpadásokat kiegyengették, mindkét ajtó új kilincset kapott, és 3 elem újra lett fényezve. Így az egész történet vége 92ezer+ÁFA lett (számlásan, mert céges kocsi).
Persze zavarhatna, hogy most már oda a patika, gyári állapot, de akkor sem ért volna meg 500-at az új ajtós megoldás. Nem beszélve arról, hogy a 3 elemből kettő (jobb hátsó ajtó és kerék feletti elem) már volt újrafényezve, glettelve, és mindez csak most derült ki, hogy ugyanott lehúztam. Erről persze a kereskedő semmit sem tudottSzóval ilyen volt (a csúnya képeket inkább csak linkelem ): kép01, kép02 (itt-ott látszanak a korábbi glettelések nyomai)
Időközben kapott még utólagos ülésfűtést és egy Bury 9048 kihangosítót is, és végre a cascot is megkötötte rá a főnök, de remélem nem lesz rá szükség.
-
|AP|
veterán
válasz Luck Dragon #68585 üzenetére
ha úgy nézem hogy tudom mi történt vele, és mindenféle szögből vizslatom, akkor néha törik úgy a fény, hogy valami gyanús (de az is lehet hogy már csak paranoia ).
De egyébként teljesen elégedett vagyok. A számlát plusz a sérülésről fotókat eltettem, ha a következő vevő belekötne ennyit tudok tenni az ügyért... majd ő vesz rá új ajtókat 500-ért -
|AP|
veterán
H Astrában hol találom a beütött alvázszámot?
Casco online szemléhez kellene, és a szélvédő mögöttit, illetve a jobb első ajtónál lévő matricáról nem fogadják el a képet. -
|AP|
veterán
válasz Luck Dragon #69463 üzenetére
ITT írtam a kihangosítókról. Azóta be lett szerelve egy Bury 9048, teljesen jól teszi a dolgát és egész diszkréten sikerült a beszerelést is megoldani.
-
|AP|
veterán
Astra H-ban a motor bizonyos fordulatánál (alacsony) valami szörnyen idegesítő rezgés hallatszik a kesztyűtartó-középkonzol környékéről. Ha tartom a kezemmel a kesztyűtartót akkor csillapodik/megszűnik, de szerintem nem ott van a gond, hanem valahol a középkonzol táján.
Találkozott bárki hasonlóval? Merre keressem a zaj forrását? Iszonyatosan idegesítő... -
|AP|
veterán
kezdem megunni, hogy még mindig nem találtam olyan USB töltőt a H Astra szivargyújtójába amire rá tudom csukni a tetőt és nem ugrik ki a helyéről minden döccenőnél. A két fícsörből mindig kell egyet választanom, a kettő együtt még nem jött össze.
Ezért eljutottam oda, hogy az egész szivargyújtót kidobnám a francba, és kellene a helyére egy fixen beépített 2 csatlakozós USB aljzat. Tudnátok erre konkrét terméket javasolni, sőt, a legjobb lenne, ha valahol be is szerelnék. -
|AP|
veterán
Jelenleg ILYEN, 195/55 R15 téli gumi készlet van az Astrán, ezzel lett véve még decemberben. Nyári garnitúra így nincs is hozzá, most lenne időszerű venni.
Nem igazán vagyok otthon gumi témában, ezért kérnék pár tanácsot, márka, méret ügyben...
Nagyon kis virslinek néznek ki ezek a mostaniak, de szerintem csak attól, hogy valamiért meg van emelve az egész kasztni, fogalmam sincs miért, már így vette a főnököm (céges kocsinak).
Szóval márkában, méretben, ti mit ajánlanátok? 195? vagy szélesebb? 55? vagy magasabb? -
|AP|
veterán
tegnap értem vissza Orfűről, volt pár nap kocsiban alvás (Astra H).
Az üléseket hátradöntöttem ameddig csak lehet. Elképzelhető, hogy ettől, de azóta folyamatosan világít a légzsák/övfeszítő visszajelző. A leírás szerint ha folyamatosan ég a lámpa az övfeszítő/légzsák hibára utalhat.Az öveken viszont nem vettem észre semmit... Szerviz?
-
|AP|
veterán
az ITT említett hiba javítására tud valaki olyan helyet ajánlani, ahol viszonylag gyorsan/normális áron kiütik a hibát (és mellette azért meg is nézik, hogy minden oké-e a légzsákkal)?
Sőt, ha már úgyis vinni kell emiatt, akkor azt is megnézetném, hogy miért nem bírja hosszú távon a klímát az 1.4-es H Astra... Konkrétan 1-1,5 óra klímázás után minden erő elmegy a kocsiból, ráadásul a szerviz-lámpa is égni kezd. Szerelő gyújtás-hibát olvasott ki... De gondolom ez azért nem normális.
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Gumi és felni topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Napelem
- Autós topik
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel