- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Note 3 - fókuszban a szolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Ferike81 #74876 üzenetére
Az enyém nem teljesen elektromos, csak mikor lehajtod, és nincs teljesen bezárva, akkor beszívja az ajtót. Nekem is most romlott el, sehogy sem nyílt, ez sajnos típus hiba...A mikrókapcsolót kellett nálam kicserélni, ha kézzel kinyitod háttal, az az a gomb amit megnyomsz. Én innen a végül a 2. megoldást választottam, nálad se kizárt ez a gond akkor.
Ha nagyon ki akarod nyitni, és nincs benne cucc, akkor az ülést hajts le, mássz be, van egy kis kupak a zár mellett, azt szedd le, nyúlj bele az egyik ujjaddal, és bogarászd ki hol a kallantyú, azt megnyomod és kinyílik.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Ferike81 #70003 üzenetére
Nem ültem még benne, de szerintem abba is az ülések faszák ahogy látom, és ugye ez az elsődleges a kényelem szempontjából, a körítés már csak másodlagos. Nemrég én is ültem egy Insibe aminek nem sportülésié voltak hanem sima, na egy katasztrófa volt az enyémhez képest, alig vártam kiszálljak.
Maradni meg biztos nem fog, nem azért mert bajom van vele, hanem mert a céges is kombi lesz, teljesen felesleges ekkora kocsi arra hogy mászkáljak ide oda, ha nagyobb útra vagy pakolni kell ott lesz a céges.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Ferike81 #69574 üzenetére
A Karcher K2 pont nem a minőségről híres... Olcsó, műanyag vacak.
Ez a Lidl -s valószínűleg teljesen veri minőségben, teljesítményben, mindenhogyan.Black: Köszi! Nyáron is szokott lenni? Most nem igazán fér bele, de szerintem május környékén beruháznék egyre. Kertes ház nálam adott.
-
kmarci25
veterán
válasz Ferike81 #69574 üzenetére
Ez sok mindennel van így, de azért annak is van létjogosultsága, ami nem a csúcsmárka kínálatából van. Ha szétnézel háztartási gépes topikokban itt a ph-n, látni fogod, hogy kb. minden háztartási gép fajtából a Miele-t ajánlják, mert az a tuti. Ez biztos így is van, csak kb. 3 szoros áron adják. Egy konyha felújításnál meg nem mindegy, hogy a gépeket (mosogatógép, sütő, főzőlap, mikró) 300-400 ezerért veszed meg (pl. Whirlpool) vagy 1-1,5 millióért...
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #68876 üzenetére
Volt egyebkent erröl szo már az autos topicban is, hogy kb tenyleg minden motor "mast szeret" Nekem pl a molos extra dizellel semmi valtozas nincs, az OMV s extra dizellel (multkor itt a nemeteknel toltam majdnem üres tankra) 1-2 tized lement a fogyibol....de ez meg nem mervado, majd probalgatom meg.
Altalaban normal dizelt tankolok es neha szoktam bele küldeni Liqui Molly adalakot, na nekem pl az is eszrevehetöen finomitja a jarast, meg fogyit is talan.
(#68877) llwynog hat asszem en is agyverzest kaptam volna....gondolom telefonszam, bocsanatkeres, minden ott volt a szelvedön
-
Szada85
aktív tag
válasz Ferike81 #68837 üzenetére
Ha alaposan elolvassátok a kommentemet, nem azt írtam, hogy lehetetlen, hogy ne elöjel nélkül térdeljen le a turbó, mert elöfordulhat ( ahogy fentebb is írtam ), hanem, hogy az esetek nagy többségében van tapasztalható elöjele ennek.
De való igaz, hogy elöfordulhat - ahogy a két példa is itt áll - a másik verzió is.Egyébként engem is nagyon érdekelne, hogy mi volt a konkret oka? Írod, hogy az üzemanyag ( gázolaj ) volt rossz. Ez mit takar, mit mutattak ki? Mit okozott a turbóban? ( félre ne érts, nem kötekedés, tényleg érdekel, hogy mi-hogy történt ).
-
gban
veterán
válasz Ferike81 #68567 üzenetére
Kösz. Az utastérben mondod a bőr alatti részt a váltókar alatt, igaz?
Érdekes, az F 16 évesen se produkált ilyet, a J meg 7 éves.
Ma volt mosáson is, de az oda nem megy be, a motortérben meg kiszáradt volna akkor is ha ott bemegy valahová a víz.
Keresek valami leírást vagy videót, nagyon vékony a fényes műanyag keret, nem akarom eltörni.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
félisten
válasz Ferike81 #67681 üzenetére
de mivel puha gumi ezért jobban kopik, és jobban is öregszik nyáron mint a nyári.
Itt elbuktad az egész sztorit. A CC a nyárihoz közelít legjobban, ergo nyáron még jobban teljesít, mint télen.
Mind1 felőlem lehet vagdalkozni, de azt egyikőtök sem figyelte, hogy low budget téli szettet akar venni én meg ajánlottam egy felső kategóriás 4 évszakosat
(#67682) Declare: továbbra is az a kérdés, megéri e, hogy vesz a kolléga (továbbra is róla van szó, nem rólam vagy rólatok) egy Barum alsó kategóriás télit vagy egy minőségi 4 évszakosat. Ez itt a kérdés, erre a helyzetre kell a legjobb megoldást megtalálnia.
-
félisten
válasz Ferike81 #67626 üzenetére
És mennyi km-t mentél vele? Ha figyelmesen elolvasod amit írtam a javaslatom az ő km futására volt írva. Éves szinten a 10-15.000 km-re amiből lehet hogy mondjuk 5-6.000 a téli felesleges pénzkidobás lehet egy külön téli szett.
Persze ha te mész vele mondjuk egy téli szezonban 15.000-et nyáron meg még ennél is többet megéri a külön, valószínűleg te is ezért amortizáltad le.
-
félisten
válasz Ferike81 #67581 üzenetére
Mennyi tapasztalatod van mondjuk egy felső kategóriás 4 évszakossal? Gondolom semmi Olyan felhasználásra meg mint a kolléga km sem megy a gumia kb.
(#67580) Bodrik: ahogy gondolod, nem akarlak meggyőzni, de ilyen felhasználásra kb pénzkidobás a téli külön. Felrakod mondjuk 4 esetleg 5 hónapra a télit.. valószínűleg a kopásjelzőt sem fogod elérni soha, inkább kuka lesz a szett.
A Nokian amúgy jó téliben is meg nyáriban is.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Ferike81 #67160 üzenetére
Így érthető akkor, gondoltam én nem azért cseréltetted mert nem volt indokolt, vagyis nemvolt biztos mennyi van benne. Legalább most akkor egy időre azt is letudtad te is.
Még valami eszembe jutott, mikor megnyomod a sport fokozatot, ugye átvált a kijelző piros színre, meg bekeményedik a futómű is, ezt érezni is, viszont a motorhoz is ad valami kis erőt nem? Mert mintha minimálisan megváltozni bekapcsoláskor a menetteljesítmény, de lehet csak én érzem így.
[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
válasz Ferike81 #66998 üzenetére
Nagyon baba!
Pár hete vidéki munkánk volt,cégtulaj feleségének is tipik családi kombija volt!
Insignia BITURBO,megnéztem volna mit megy a kis kombiÉs ha már váltó téma:az 1.6-osban kell cserélni váltóolajat,vagy "örökélet"?
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz Ferike81 #66294 üzenetére
Erről az alkudozásròl eszembe jutott valami. Exbarátnőm márka kereskedèsben dolgozott igaz nem opel ès nem mint eladò de közvetlen kapcsolatba volt velük mármint az eladòkkal. Olyan trükköket csináltak amit nem szègyeltek pl ez akkora kedvezmèny,hogy már a főnököm engedélye is kell ès átment a kollégájához ès aláiratta vele a papírt az ügyfél még örült sokat engedett de mèg így keresett bőven. Persze alkudni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz Ferike81 #66294 üzenetére
2007-ben mi is innen vettük az autót és 2014-ig csak oda hordtuk szervizbe.
És alkudni lehet 0 km-es autónál is.
2007-ben 7 kereskedőtől kértem ajánlatot (3 Debrecen; 1 Nyíregyháza 1 Miskolc; 2 Budapest).
Legolcsóbb budapesti volt. a legolcsóbb vidéki és pesti ár között volt majdnem 300 000 Ft különbség.Bementünk a debrecenibe és az orra aládugtam a pesti ajánlatot. egyből átirányítottak a szalon tulajához, és mindjárt egy kávé,pogácsa mellett megbeszéltük az árat. Engedett 200 000-at, és elengedte a üzemhelyezési költséget (90 000 Ft); plusz kaptam pár dolgot (Opeles szivargyújtós termosz pohár, EÜ doboz, 1L olaj, napszemüveg tartó) valamint ingyen beállították a következőket: a sávváltó indexelések számának csökkentése, vészfékezésnél villogó féklámpák, hazakísérő fény hosszának beállítása, záráskor automatikus ablak felhúzódás, kilincs világítás.
B-L-A-C-K Sose érdekelt az értékvesztés, nem kereskedni akartam vele, hanem csak használni egy olyat autót amiben jól érzem magamat. Az Astrát is azért adtam el mert kellett az ára Volvóra.
De ha tudom hogy a Volvo 2014 év végén még az XC60nál meg hagyja az 5 hengeres Turbó motort, akkor várok a vásárlással, és máig meg lenne az Astra is.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz Ferike81 #66185 üzenetére
Tehát akkor kesztyűtartó, pollenszűrő, ventilátor a sorrend, ezért kerülhet a ventilátorhoz a külső térből bármi. Viszont a ventilátor nem úgy néz ki, hogy egy kicsi csövön megy be a levegő/levél egy zárt dobozba, ami a ventilátort tartalmazza? Nem kell a ventilátor "dobozát" szétszedni hozzá?
-
tixem
addikt
válasz Ferike81 #65735 üzenetére
15 ezerért nincs WR D4, 15300 a legolcsóbb helyen plus 990 szállítás darabonként. Az már 16300 plusz még a szerelés.
Cakk pakk 60 ezer van a bulira, a 13 ezres Hankook-kal pont beleférünk. A Nokiannal már 70 ezer lenne, annyit nem tudunk kisajtolni már magunkból.
Ha lenne valahol szállítással kompletten 15-ért akkor még 65-öt talán valahogy megoldanánk, de így nem játszik sajna.Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65685 üzenetére
Köszi!
Automata, 18", varosban 7-8 liter az teljesen rendben van.
En uj autoban nem gondolkodom, csak hasznaltban. Az FL elötti Insignia nem igazan tetszik, az uj az egesz klassz, csak sajnos amit irtal is, hogy technikailag az Opelnek abbol a korszakabol valo, amikor elegge le volt maradva a konkurenciatol, pl ugye a suly, technikai finomsagok.
Mindenesetre, akkor nektek bevalt
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65683 üzenetére
En meg sehol nem olvastam/hallottam, hogy ne lennenek jok, illetve ezt bizonyitja az is, hogy szüleim autoiban sincs soha gond az akkuval, ök is ra szoktak tölteni. A szulfasodas cafolni en meg nem hallottam. Helyedben egy probat bevallalnek.
Az adaptiv xenon az ok, de ennek nincs köze a comeing home leaving home funkciohoz, az astraban legalabbis, csak siman felkapcsol es vilagit elöre.
Hu ezekröl, viszont picit irhatnal, ha lesz idöd jok ezek az insigniak, nagy csomagtartoval en is nezegetem öket, csak kisse dragallom a konkurenciahoz kepest. A 2008 as az ujkora ota van meg? Milyen hibak voltak, ha voltak? Csapagy es turbocsörepedesi problemakrol is olvasni a neten. Az ujabb insignia, az mar adigitalis kijelzös? Milyen összessegeben? Plane összehasonlitva a regebbivel? Van valami ami "huu ez klasszabb" dolog? Menettulajdonsagaiban/dinamikaban tudod valamihez hasonltani öket (marmint mas autohoz)? Vagy jobbara csak ezeket vezeted?
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65679 üzenetére
Egy akkutöltöt erdemes lenne beszerezned, akkor valszeg nem jarnal igy Nekem ezt ajanlottak es valoban nagyon jo ctek. Ha rövidtavokat megy a kocsi jobbara, az nyirja legjobban az akkut is. Neha egy ilyen töltö regeneralot radugsz, akkor az szepen szulfatlanitja es nem menne jo esellyel tönkre annyi idö alatt.
Milyen insigniatok van? Faceliftes vagy FL elötti?
Adaptiv xenonnak mi köze van ehhez? Az insigniaban mozog jobbra balra vagy nem ertem
(#65680) Petyyyyy jo azert mondom, lehetnek esetek, amikor jo, de mondjuk ha xenonos az auto azt biztos nem kapcsoltatnam akkor sem, ha nem lehetne jol latni a kapubeallomat
tovabbra is tartom, hogy a Volvoe a best megoldas, hogy kulcsrol kapcsolhato. Nem tudom mas gyartok miert nem veszik at.
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65668 üzenetére
Hat meg ugye alapbol a xenon izzonak sem jo, akkunak sem...parkolohazban meg azert ha mar nyitja a kulcs, akkor olyan messze nem vagy a kocsitol. Szoval tenyleg valami ritka kiveteles alkalomtol eltekintve total ertelmetlen.
Mondjuk az Aldi parkoloban, amikor kinyitja emberünk a kocsit es felkapcsol a lampa, azon tudok mosolyogni . Ez valszeg az olyan, mint aki sötetben is elöl haul ködlampaval megy....ki van fizetve, akkor vilagitson is
-
Declare
őstag
válasz Ferike81 #65666 üzenetére
Ti hasznaljatok amugy a comeing home / leaving home opciot? En nem igazan latom a hasznat es ertelmet az esetek 98% ban. A volvonak a megoldasa, hogy a kulcson van a lampa gomb, amivel ki/be kapcsolhatod az jo, de ez az elöre beallitom, hogy mindig kapcsoljon ki/be....
-
gban
veterán
válasz Ferike81 #65630 üzenetére
Motorkódot simán kiadja, ott is benne van a forgalmiban, nem is nehéz kiderítenie.
Táblázatot meg linkeltem volna ha konkrétan tudnám így hirtelen hogy merre keresd, amiben benne is van az euro besorolás.
De nem kell neked táblázat, beírod hogy A16XER Euro vagy ami épp kérdéses, és megtalálod egyből a besorolását.Postázást nem vállalok.
-
gban
veterán
válasz Ferike81 #65603 üzenetére
Gondolom az azonos köbcentit úgy érted hogy hajszálpontosan ugyanakkora.
Igen, van olyan, sőt, ugyanolyan elvi lóerőnél is.
Pl. Z16XER 116 ló, Euro 4, A16XER 116 ló, Euro 5, pedig "tökugyanaz", egy apró módosítást kivéve.
Az eltérés a 2 besorolás között akár szoftveres is lehet bizonyos motoroknál ha jól tudom.Postázást nem vállalok.
-
Ferike81
senior tag
válasz Ferike81 #64742 üzenetére
Úgy látom nem sok emberkének van Vivaro. Esetleg azt tudja valaki, hogy a Vivaro automataváltósa az easytronic váltós? Ha igen akkor jó váltó az? Szeretem az Insigniákban az automatát, és ha ebben is jó akkor hátha találnék egyet.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fogyjunk le!
- Tesla topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest