Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
őstag
válasz mohabá 007 #72592 üzenetére
Z16XE-ben nincsen alapjárati motor, és rossz alapjáratnál első körben az EGR-nél kell keresni a hibát.
Takarítsd ki,próbáld meg,ha úgy sem jó,akkor húzd le a csatiját,és próbakör. Nekem lehúzott csatival minden második indításnál 1-2 másodperc után leállt, és jön a check engine, viszont semmilyen változást nem lehet ezen kívűl észrevenni menet közben. -
Petyyyyy
addikt
válasz Szada85 #72597 üzenetére
Sírok
Olvastam b+...nem azért voltam csendben, hanem mert nem talált utat az oxigén a tüdőmbe úgy pislogtam, meg mert elállta az útját az adrenalin. Olyat gyorsul és olyan hanggal az a vaddisznaj, hogy szerintem második barátnőnek is beillene. Ha őnagysága épp out of order, akkor egy lendületes karika és hopp...
Btw very szakmai volt a meeting, ez megkérdőjelezhetetlen. Aki mégis kételkedne, annak utánajárunk.
Remélem ahogy jönnek a jobb idők másik is kigurulnak majd.seth_ - Nála tud. Vagy igény esetén bármit ráfirkálok a kijelzőre filccel.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
_seth_
veterán
válasz Szada85 #72597 üzenetére
És mit ír ki a fedélzeti? Nekem 39.9 fölötti értéket már nem tud mutatni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Zolee #72595 üzenetére
Ugyan, a vasárnap este a legtöbb embernek a hétvége utolsó kis cseppjei, örülnek, hogy kicsit kiszabadulnak a mókuskerékböl, és a családdal, pihenéssel tölthetik az idöt, nem holmi Opeles bolondokkal egy zajos, büzös mélygarázsban, én ezt teljesen megértem, söt, igyekszem inkább én alkalmazkodni a hagyományos topictalikhoz, ez most csak ilyen extra ötletként jött, hogy aki mégis kilátogat, azzal személyesen is találkozni kicsit.
A technikai bájcsever súlyosságának jellemzésére íme két téma:
1. " Mit ír ki a Board Comp egy padlógázra 2-esben egy indokolatlanul nagy 3.2-es V6-nál? ", melynél a kontroll csoport IIlywong és Petyyyyy révén kislányosan vihogva olvasta a számokat, míg én lelkesen púposítottam a padlólemezt kifelé... #hogyazanyáádbamegyezígy2. "IIlywong Vectrájának ABS müködését miként befolyásolhatja a rendszerbe ugyan nem illesztett, de a csomagtartóba már lelkesen elhelyezett csere-ABS-kocka jelenlegi létezésében"... #csakagyávákfékeznek
Ezek után gondolom sejthetö, hogy mennyi közünk lehetett a "szakmai" részhez.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz Luck Dragon #72593 üzenetére
Mert mikor a 6-oson jár, néha felvált kettesbe is.
Egyes a hang, kettes a fény...Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
mohabá 007
aktív tag
A vicc az, hogy a cromax a Z16XE motorkódról nem is tud (mihez jó?)
ők legalább ismerikMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
HoaryFox
Topikgazda
-
HoaryFox
Topikgazda
Opeles topik népe, ti is olvassátok mai kálváriámat:
Megyek a 6-oson szépen nyugiban, érkezik egy körfogalom, előttem autósok, kuplung, fék és... megállt a motor semmi előjel nélkül. No mondom tuti. Gyújtás le, gyújtás vissza, közben megálltam. Indítok, és a fordulatszámmérő egy elég sajátságos tánccal tudatta velem, hogy nincs stabil alapjárat (400-3000 között ugrott egyet-kettőt), majd leesett és motor megáll. Közben persze 10-en mögöttem, dudálnak, villognak, dehát nem tudtam mit tenni.
No, még egyszer rápróbáltam, kicsit többet köszörült, de elkapta, majd 2500-ig ugrott a fordulat, azt hitte szegény autó, hogy ott az alapjárat. Aztán rájött, hogy mégsem, szóval beállt a stabil 800-ra. Faja, végre továbbindultam célom felé, ahol is egy parkolóba befordulván megint eljátszotta a motor megállítását. Gyors parkolás, OBD kütyü rá, ECU hibatároló olvasás: semmi. Hmm. Motorháztető fel, kémlelés, csatik megigazgatása, benéztem a szervóolaj tartályba, de bőségesen volt olaj benne. Hmmhmm.
Elintéztem dolgom, indulok bevásárolni, semmi rendellenesség, minden megy. 20 perc alatt bevásároltam, megyek vissza, indítok, semmi különös. Visszaérve szállásomra leállítom az autót, majd 10 perc múlva mérek egy olajszintet. Az 5-ből úgy 2,5-es szinten van. 3x ismétlés, mindig ez jött ki.Mai kérdésünk: mi okozhatta ezt a hibajelenséget?
AKi nem tudná, Opel Vectra B 1.6 16V benzines, 2001., Z16XE motorkód
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #72585 üzenetére
Nagy kijelzővel szereltekben elvilegben mindben benne van. Kiírja, hogy melyik izzó ég ki, valamint kiírja, hogy ha a hűtővíz, olaj, ablakmosó szintje alacsony vagy ha kopott a féktárcsa, azt hiszem, hogy ennyit tud, de lehet kimaradt valami
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
haiduo82
aktív tag
Sziasztok! Van egy X12XE, Delphi rendszerű G Astrám. Egy éve azt mondta a szerelő, hogy a klímakompresszor az utolsókat rúgja, a csapágy hangja folyamatosan hallható azóta is, bár a hűtéssel nem volt gond. Az utóbbi időban azonban megjelent egy fordulatszám emelkedésre erősödő fütyülő hang. Mintha az ékszíj csúszna. Lehet, hogy valahol szorul a hosszbordás szíj. Esetleg a vízpumpa is problémaforrás lehet? Érdemes cseréltetnem ezeket? Klímakompresszor csere után a rendszer újratöltése szükséges? Bocs a sok kérdésért és előre is köszönöm a segítséget.
"Együtt vagyunk senkik"
-
_seth_
veterán
válasz mrx1212 #72564 üzenetére
Nekem van izzó kiégést érzékelő rendszer, de canbus tutira nincs (96 B vectra)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz mephi666 #72572 üzenetére
Nem nem Volt még 1.8 GSi is.
A C20NE egyébként egy nagyon jó, strapabíró motor, igaz, hogy csak 115 ló, de mivel 8 szelepes így az alsóbb tartományokban is jól húz.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mephi666
nagyúr
válasz _seth_ #72571 üzenetére
oks, thx abban a tudatban voltam, hogy csak a c20xe a 150lovas gyári gsi... az összes többi csak épített, amire ráfogják, hogy az
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
_seth_
veterán
válasz mephi666 #72567 üzenetére
Rá lehetne mondani az 1.4-re is, ezzel szemben a C20NE viszont valóban GSi volt.
Sőt az X20XEV is volt GSi F astraban, nem csak a Red Top C20XE. Vagy Astra T200 néven lehetett rendelni C20LET motorral is F-et.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
mephi666
nagyúr
válasz Luck Dragon #72568 üzenetére
na igen... mennyivel szebb így az igazi gsi
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
válasz Luck Dragon #72565 üzenetére
az is szép... én reggel ezt a "gsi"-t néztem, hogy szépen árazták... ami furcsa, hogy a c20ne 115 ló, a gsi c20xe és 150ló... más kérdés, hogy a gsi-re jellemző karosszériaelemek sincsenek meg... ennyi erővel a mi c14nz-nkre is rámondhatnánk, hogy gsi, mert olyan hátsószárny van rajta és facelift előtti a tükör is, mint a gsi-ken hűtődíszrácsot kellene majd valamikor cserélnem, mert kétoldalt lifeg a mostani... erősen gondolkozok, hogy gsi-t rakok fel, mert facelift előtti bódéra felmegy
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Szada85
aktív tag
-
Látom mostanában irreális árakkal gondolkodnak az emberek.
kocolaci
Ja értem, köszönöm.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kocolaci
csendes tag
válasz Luck Dragon #72373 üzenetére
Szia!
Elnézést, nem jártam erre az utóbbi pár napban. A modul kb.: 5×5×1 cm-es (sz×h×m), Astra H-ban pont elfér a diagnosztikai csatlakozón, B Zafirában csak OBD elhúzással vagy Y leágaztatással. -
HoaryFox
Topikgazda
válasz mrx1212 #72535 üzenetére
Én B Vekiben 4x GE Megalight Ultra +120% H7 van (2x tompított, 2x távolsági) és nagyon jól világít, én teljesen meg vagyok velük elégedve. Főleg ha felnyomom a refit, mind a 4 ég, hát, kicsit hozzájárulok a fényszennyezéshez
Szada85 és Pety (sok y-nal ) köszönöm a minitalit, igazán jót beszélgettünk, én és a Veki sikeresen hazaértünk!
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
zolikaDB
veterán
válasz amargo #72553 üzenetére
1, belso levego keringető tényleg kb. mindenkinél tönkremegy, de talán van valami különbség a Delphi és a Behr között
2, kormányzár/zárbetét kaputt: ez is gyakori, nálam 155e km alatt nem jött elő
3, fütésellenállás: ilyesmiről nem nagyon hallottam, de lehet baja felőlem - nálam a klíma szárítószűrőnél pusztult meg a tömítés, és emiatt szökött a gáz
4, motorvezérlő elektronika 96e km-nél tönkrement: vagy új, vagy bontott, vagy Weiß Dani javítja (én bontottat vettem) -
amargo
addikt
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #72551 üzenetére
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
válasz ufonauta #72552 üzenetére
Neked is köszönöm.
Amargo
Nem tudok róla hogy ebben a Corsaban ezek előjöttek volna, persze nem kizárója bárminek is. Ezeket a lényeges infókat is köszönöm!Majd jövő héten viszik szervizbe, egy a vásárlás előtt is volt egy, ott kisebb hibákat tálaltak. Majd kiderül még szervizelhetőség közben mit találnak még.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #72528 üzenetére
Több típus hibája is van. A belső keringteto lapatjanal a motor eltori a műanyagot. A kormanyzar kikopasa, de ezt egyből latod, mert nem lehet elindítani.
A fűtésellenállás is tönkremegy. Klíma ventilátor nem kapcsol fel, de ez nem tudom mennyire gyakori, ezt csak hallottam.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ufonauta
aktív tag
válasz Luck Dragon #72528 üzenetére
Az eladás előtt cseréltettem benne a vezérműszíjat, vízpumpát, görgőket 70 ezerért. SKF ment bele. Nem gyári, de jó minőség. A 2004 utániakban 90 ezer/6év az azelőttiekben 60 ezer/6 év a csereintervallum. Az egyéb szerviz árakat amargo kolléga előttem leírta.
Szerk: zolikaDB is megelőzött.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Debrecen környékén nincs valakinek B vectrához szilentkinyomója? Megvan nekem is a műszaki rajt ami alapján lehet gyártani, de 60-as csövet nem találok, és 2 métert sem szeretnék emiatt venni belőle
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
zolikaDB
veterán
válasz Luck Dragon #72521 üzenetére
Astra G Z14XE szervízke:
- olaj: Mannol 5W-30 4500 HUF, Mobil 5W-30 12000 HUF
- olajszűrő: Filtron vagy Mann is van 1000 HUF alatt/körül
- tömítés olajleeresztő csavarhoz: 40 HUF
- levegőszűrő: SCT és MANN 1500 alatt/körül
- aktívszenes pollenszűrő: azt hiszem SCT, ez is 1400-1600 HUF
- benzinszűrő: SCT 1500-2000 HUF
- gyertya: gyárival megegyező Bosch 2 pólusú durva 1500 HUF/darabEz a tavalyi előtti pakk valami 15000 HUF körül lehetett, csak itt minden SCT: [link]
Olajszűrőleszedő Auchanból 1500 HUF, Torx 45-ös bitfej az olajleeresztőhöz 800 HUF, gyertyakulcshoz volt fejem Lidl-s racsnis készletben.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
Gyere le P2-be sokkal több hely van
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #72534 üzenetére
Egy klíma pucolás és nyomáspróba sem árt így nyár előtt.
-
Petyyyyy
addikt
Na mi a rajz városi vagányok?
Még mindig -1 TUV sorok környéke? Szeritntem olyan 18.45 körülre landolok csak.
Az a csöves kinézetű figura a fekete kombiban, na az leszek én.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mrx1212
tag
-
veterán
válasz mrx1212 #72535 üzenetére
Ezeket is lehet cserélni, csak 1 dologra kell figyelni, de nagyon: autóval együtt cseréld, ami legyen legalább egy K Astra. A LED mátrix talán kielégíti az igényeket.
De hogy ne csak a véredet szívjam, adok egy linket, ezt olvasd el légy szíves, azután gondolkodj el, van-e értelme LED H7-et-et tenni egy alapvetően izzószálra optimalizált lámpatestbe.
[ Szerkesztve ]
-
Amargo & Diegho & Chiftain.
Köszönjük szépen az információt.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Chiftain
aktív tag
válasz Luck Dragon #72521 üzenetére
Olajcsere, olajszűrő, légszűrő, benzinszűrő, pollenszűrő, gyertyák így együtt 30 ezer volt munkadíjjal. Komplett vezérléscsere vízpumpával, ékszíjjal volt 85 ezer tavaly. De ez nem márkaszervíz hanem a saját szerelőm, G astrába.
-
mrx1212
tag
Azt szeretném kérdezni tőletek:
Izzó cserén gondolkozom mert a jelenlegivel nem vagyok megelégedve! (Osram Night...)
Valami LED típusban gondolkozom Ali -ról.Csak kicsit nem értek valamit lehet hogy hülye kérdés lesz !?:
Honnan tudom meg hogy CANBUS - rendszerű vagy sem az autóm Astra H Caravan 1.6 116le 2007 -évjárat
-
diegho
nagyúr
válasz Luck Dragon #72528 üzenetére
Szíjak és görgők és vízpumpa csere vételkor.
-
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #72526 üzenetére
A z14xe az nem láncos.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
válasz amargo #72524 üzenetére
Gondolom ez itt láncos, és nem kell cserélni, de van feszítő meg víz pumpa is, azok árával sem olyan vészes, ezek szerint.
Azért kérdem ,mert múltkor írtam a C corsa megvételét, ez most sikerült neki, és most menne kötelező szervizre.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
amargo
addikt
válasz Luck Dragon #72521 üzenetére
Olaj és szűrők cseréje nálam 20-25e ből meg volt és itt már minőségi olaj került bele, meg az utastér szűrő is benne van. Gyertyák max 5e.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Digital
addikt
Sziasztok!
A fapados CD30 fejegységet szeretném picit felturbózni.
Szóba jött a CD30 MP3 beépítése, ugye ott lemezt kell írogatni, de én zenét inkább telefonról (i7+Spotify) hallgatok. Milyen kütyüt lehetne beépíteni a kocsiba? Nézegettem a Dension cuccokat, kb 40k lenne egy Gateway 300. Esetleg valami más ötlet, alternatíva? Fontos hogy a kormányról továbbra is vezérelhető legyen a szerkezet."barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
Van itt valakinek Z14XE motorja? Ha igen akkor egy általános szerviz költséget tudna írni?
Gondolok itt gyertya,szűrő,olaj csere. Köszönöm.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
válasz zolikaDB #72512 üzenetére
Ha még gyári patika állapotú , frissen szervízelve , minimális futás teljesítménnyel, Szervíz könyvvel, Magyarországon újonnan üzembe helyezett,első tulajdoni autó lenne. Nagyobb felszereltséggel.
"Talán akkor"->sem.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
zolikaDB
veterán
-
fcbarca
őstag
Opel Vectra B 2.0 Dízel,adagolónál csepeg a gázolaj,mi lehet a gond?remélem nem adagoló cserés..
-
Gergőke88
addikt
válasz Calogero #72509 üzenetére
Úgy emlékszem 5e-nem nullaztak.
Mondjuk a szerelők elmondása szerint az új turbós opeloknal sok város esetén simán lehet hogy 10e után cserét ker. (Halkan megjegyzem, hogy 20e Ft nem egy nagy tétel, cserébe eladáskor is csak pozitívum hogy cserélve volt rendszeresen.
Luck Dragon: Sztem anyag hiba. -
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #72506 üzenetére
Noh egy kis "hiba lista" 15e km után az Astrarol (K 1.4T).
-hátsó olvasó lámpa zörög, remélhetőleg hamarosan cserélik.
-bal első ajtónál a gumi körbe elkopott, át is szakadt. erre is igényeltunk garanciális cserét.
Olaj cserélve 10e km után újra, a computer is jelezte hogy elhasználódott. Ez mondjuk érdekes..(ugye a 30e alapból túlzó, de azért 15e km-t ki kene bírnia...)
Ami pozitívum, hogy a központi kijelzőt frissítettek (laza 2 óra a szoftver feltöltése), eltűnt a rádió bug (elfelejtette az allomasneveket random...), frissült az Apple CarPlay része is. Tolataskor csipogas es távolság bekerült egy stop tábla is amikor már kevés hely van ezek tűntek fel eddig.[ Szerkesztve ]
-
-
F_Zolee
veterán
válasz Luck Dragon #72503 üzenetére
Itt csak a fóliázás látszik mondjuk. Az még annyit nem ront az egészen. Egy jobb felni sokat dobna rajta.
-
-
senzaj
senior tag
-
zolikaDB
veterán
Ambi Pur Car Miniclip illatositot hasznal vki?
A benne levo lotty nem csapodik ki a szelvedore? Mert az ilyen flaskas kis olajokat ezert nem szeretem, a Wunderbaum meg sokaig nem tart.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest