- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #89502 üzenetére
Elektromos dolgokhoz csak minimálisan értek.
Kell egy jó villanyász. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #89497 üzenetére
Sajna az uch típushiba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #86181 üzenetére
Erősen kábelköteg gyanú.
Sajnos clió2 típushiba, hogy elrohadnak a kábelek a kocsiban.
Ki kell méretni. -
válasz
Smith Ügynök #86137 üzenetére
Sztem a Jogger, a másikon túl kicsi a kör süllyesztés az embléma körül.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #78586 üzenetére
Nem ismerem én csak aktívszenes hangstet, purfluxot, vagy valeot használok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Smith Ügynök #78577 üzenetére
Mann FreciousPlus? Ha máshogy nem, cikkszám alapján lehetne ugyanilyen szűrővel futó újabb típust keresni, esetleg méret szerint kompatibiliset kibogarászni
-
gabor9991
addikt
válasz
Smith Ügynök #78577 üzenetére
Thalia 1.4 k4j712
[Ilyen nyikorgást] produkál tegnap óta.
Tegnap mentem vele 150 km-t úgy 50 km után a nyikorgást abbahagyta, de a hazafelé úton az első pár km-en újra nyikorgott.
Ma reggel megint ezt csinálja.
Akku nyugalmi feszültség 12.7V töltés 14.44V alapjáraton és ~2500-3000 fordulaton is.
10e kilométerrel ezelőtt lett vezérműszíj/hosszbordás is cserélve.
Visszaolvasva talán ez a nyikorgás a generátor szabadonfutó lehet? -
Jaded
őstag
válasz
Smith Ügynök #78042 üzenetére
Persze, az autó is jól vizsgázott. Azért a négy gyerek nem tudom mit élhetett át
-
Jaded
őstag
válasz
Smith Ügynök #78039 üzenetére
Inkább mákja volt, hogy volt annyi lélekjelenléte, hogy inkább a futót kapja telibe
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #77721 üzenetére
65 igen.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Smith Ügynök #77721 üzenetére
En picit bevágtam a csövet, igy egész jól rajta van. Talan 70mm-es, vagy 65-ös. Ha ugyanolyan kell, mint a megane 1-hez, akkor holnap lemerem pontosan.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #77713 üzenetére
Az alu a legjobb, klímatechnikai boltban kapsz alu papír papír csövet .
-
lsebestyen
addikt
válasz
Smith Ügynök #77707 üzenetére
2300 forint volt kb. De unix webshopban rákeresel, hogy levegőcső, utána kiválasztod az impergom márkát, majd ár szerint növekvőbe rakod akkor szerintem az elején lesz. Mérd le az átmérőket, és az alapján válassz. Megane-nál kicsit béna a dolog, hiszen az egyik vége ovális...Mintha a tiednél kör keresztmetszetű lenne mindkét oldal. Veszel még két darab bilincset amivel rá tudod szorítani.
-
Smith Ügynök
tag
válasz
Smith Ügynök #77713 üzenetére
Ez pl. milyen lehet mit gondoltok?
[flexibilis gégecső] -
Josi
aktív tag
válasz
Smith Ügynök #77707 üzenetére
Megane-nál én Awab bilinccsel oldottam meg.
Univerzális alu levegőcső amit én használtam. Max 2000 ft- volt. -
Kronos3000
senior tag
válasz
Smith Ügynök #77708 üzenetére
Megoldódott. Egy kedves úriember ( rob210 ) segített, a kulcs volt a gond,ahogy ő mondta típushiba hogy a forrasztás megfárad a melegben, erősen összenyomva a kulcsot lett gyújtás és indul. mostantól a tartalék kulcsot használom.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Smith Ügynök #77701 üzenetére
Helló! Én a megane-hoz az Unixból vettem levegőcsövet. Impergom márka.
Szerintem abból a szempontból is számít, h ha rajta van a cső, akkor hidegebb levegőt tud beszívni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Smith Ügynök #77701 üzenetére
Alu cső, aztán lefújni feketére vagy tekerni rá szövet ragasztószalagot.
-
válasz
Smith Ügynök #77701 üzenetére
Szivaszaj-csokkentokent emlitik a dobozt rajta.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #77237 üzenetére
10 perc
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #77233 üzenetére
Nem. Mert belülröl van az anya.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
Smith Ügynök #73355 üzenetére
Teljesen oké. Nem mindig megyek gumishoz, mert felnin van mindkét szett, de amikor voltam, akkor rákérdeztem, hogy mennyit fúj bele és nem nagyon volt eltérés miután rámértem ezzel is. Arra jó, hogy néhanapján végig tudod csekkolni a négy gumit és ha rá kell fújni, akkor meg arra ott van a kézi pumpa.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73318 üzenetére
Holnap írj rám mert elfelejtem sajnos.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73316 üzenetére
Váltófüggő nekem 20 volt a váltó és 30 ért kitakarította felújította de engem ugye ismer
Az egyik srácnak akit hozzá küldtem 90e volt a komplett váltó polcról laguna 2 alá, de az egy ritka nagyházas vàltó volt, már a módosított kihajtással.
Tehát nagy a szórás.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73303 üzenetére
Illik cserélni, ha màr lent van a váltó.
El tudják küldeni, ha arra van szükség. -
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #73303 üzenetére
Ilyenkor mindig cserélik a kuplungot kompletten ha precíz akarsz lenni lendkerék szabályozással és mögötte a szimmering cserével, bár ezt legtöbben kihagyják és élnek, akkor is cserélik a kuplungot ha a háromnegyede még rajta van, mert irtózatos macera egy váltó és kuplungcsere bizonyos autókon (legtöbb elsőkerekes ilyen), így nem érdemes kihagyni ha már lent a váltó. Azt csak akkor érdemes megkockáztatni ha valaki otthon is tud szerelni magának sördíjon és van hozzá kedve. Akkor összerakhatja fél kuplunggal is, legfeljebb újra szereli.
Vagy ha nagyon könnyű a kuplungcsere, egy Fronteránál pl. két óra és emelő se kell csak aláfekszel. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73289 üzenetére
Pesten tudok neked adni elérhetőséget. aki felújított váltót ad el.
Nem olcsó, de garantáltan jó, és 6 hó garral adja. -
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #73289 üzenetére
Videót mutass róla, mennyire hangos meg milyen a hangja.
-
válasz
Smith Ügynök #73285 üzenetére
Az ilyen, sok user, sokféle felhasználás. Twingo RSből is láttam 7 literes fogyasztással. A fővárosban örülök ha 9 körül megáll.
-
eTrade
tag
válasz
Smith Ügynök #73243 üzenetére
Az 1.6-os 16 szelepes Mégane 3-asomban 110 lóerős, K4M motor van és mivel változó szelepvezérlésű, ezért alul is van nyomaték, pont elég ahhoz hogy mozgásba hozza a kasztnit, ebben is azért jobb mint a sima szívó 1.4 16 szelepes.
Pirosnál elindulva simán pár mp alatt felveszem a 60-as tempót azokkal akik lendületben megérkeznek mellém a bal sávba (pl. Szerémi, Egerút stb.)
Persze ez a motor nem az autópálya császára de ott sem szenvedés vele utazni, főleg ha 6-os váltóval szerelt az autó.Természetesen mindenki számára más a megfelelő... én is szívesen vennék 300 lóerős 1.8-as Mégane 4-es Trophy-t de arra nem fussa.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #73236 üzenetére
Nem azért kell dízelt venni, hogy másoknak fel lehessen mutatni a középső ujjat, hanem mert neked az tetszik. Szereted, szereted a viselkedését, a nyomatékot, a "kisebb" fogyasztást, a nagy bódét eleve nem is mozgatja más normálisan, szar a kínálat szívóbenzinből, lomhák stb. Van bőven elég normális ok rá és a 15ezer Km sem kevés. Nyugodtan vehető rá dízel.
Kár az öko dolgot belerángatni ebbe, mert tudjuk jól, hogy az autók motorja mennyire csekély szerepet játszik ebben, ha dízel helyett benzines lenne (pláne egy közvetlen befecskendezésű PM10 generátor) még ez a csekélység is elvész. Sajnos a média pumpálja ezt a szart megállás nélkül, az autók károsanyag kibocsátásától kezdve, a dízelutátalon át az eszetlen környezetvédelemig és az emberek egymást nézik le, mert az éppen kikiáltott főellenséget birtokolja. Ha adottak a nagyjából megfelelő körülmények akkor lehet dízelt venni, ennyi.
Nem vonom kétségbe, hogy szar az ökológiai helyzet, azt viszont nagyon kétségbe vonom, hogy az a hozzáállás amit az elvileg környezettudatos emberek képviselnek, bármit is előre vinne. Nagyon el van tolva az egész, sajnos a témára rámászott a média és a politika is és egyáltalán nem azért, mert tenni akarnak érte, egyiket se érdekli, hogy mi van magával a környezetvédelemmel valójában, csak a hasznot lesik belőle, közben meg az emberek a ferdített félinfókból ölik egymást. -
polonic
félisten
válasz
Smith Ügynök #73210 üzenetére
Varosba miért akar valaki dízelt?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73222 üzenetére
Nem teljesen más konstrukció.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73218 üzenetére
Ha úgy használod ahogy kell és nem Budapestre veszed akkor vegyél DPF-est.
Pestre meg ha DPF est veszel ha anélkülit ki vagy tiltva szmogriadó esetén.A dpf egy plusz hibaforrás, de megvétel előtt diaggal ki lehet olvasni a hamutartalmát és a regenerálások számát. Tehát lehet következtetni rá, hogy 2 napig lesz hibamentes vagy 2,3 évig.
106 és 110 között pedig jelentős a különbség.
Konkrétan az egyik egy új fejlesztés, tök más alkatrészekkel, a másik meg egy "elavult" rendszer, ráaggatott környezetvédelmi berendezésekkel. -
gixxergabi
senior tag
válasz
Smith Ügynök #73218 üzenetére
DPF-est vegyél, védd a környezetet
-
SPeti1984
senior tag
válasz
Smith Ügynök #73210 üzenetére
Én úgy tudom a 106-ból is volt dpf-es. Szerintem annyit kell nézni, hogy EURO 4 akkor DPF nélküli ha euro 5 akkor dpf-es. Legalábbis én így néztem.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #73108 üzenetére
Azért panaszkodik Robi a vezérlésre, mert nem bírja ki a gyári 300ezret. Ha kibírná nem lenne rá panasz.
Láncot nem kell azonnal cserélni vásárlás után, mert vétel előtt úgy is át kell nézetni az autót és ha szar akkor ott kell hagyni.Egyébként én nem tudom miért megy ez a rettegés a vezérlés csere árán, 2 millás autókról beszélünk. Mintha egy egyes Megane szíjcseréje az autó 3-400 ezres értékéhez mérten nem lenne horrorisztikusan drága.
-
MM
őstag
válasz
Smith Ügynök #73074 üzenetére
Több százezer km-t tekertem M3-al, igaz 5 ajtóssal, de simával és facelifttel is pályán, 154-es tempomattal élhető gépek. Igaz, 1.5dci volt mindkettő. Mindenképpen facelifttel venném, sok apróság javult.
M4 Grandtour azért érezhetően jobb most, 1.5 110-es dci-vel 170 utazó is OK.
(Persze csak német autópályán...
)
-
baluka6
aktív tag
válasz
Smith Ügynök #73062 üzenetére
Szia
Én kb 3 hónapja vettem Megane 3 Grandtour-t 1.4 Tce motorral, előtte Megane 2 sedan volt 1.6-al és sógoromnak van Megane 3 5 ajtós 1.6 110 ló. Szóval van tapasztalatom ezeknek a vezethetőségével.Az 5 ajtós 3-as Megane teljesen vállalható 1.6 motorral, viszont kombiba, ha telepakolod/4 ültök benne, már valószínű hogy kevés lesz, főleg egy Grand Scenic-be. Az 1.4 Tce azért izmosabb, nyomatékosabb jóval, ugyan azokat a teljesítmény értékeket tudja, mint egy 2.0 szívó benzin, csak itt már alacsony fordulaton van nyomaték.
Ahogy Rob is írta, ennek a dinamizmusnak ára lehet, vagy nagyon alaposan át kell nézni, vagy el kell vinni állapotfelmérésre.Más téma: új Espace és Talisman megbízhatósága. Mindkettő 1.6 dci motorral van a cégünknél, az Espace-ban 100.000 km-nél eltört a főtengely, a Talisman-ban még csak 60.000 km körül van, de komplett műszerfalat kell benne cserélni. Havi szinten legalább 1-szer megy mindkettő szervizbe.
Viszont érdekes módon Megane 4, Clio, új Dacia-kal semmi probléma nincs, talán még annyi se, mint a kategória társaival. (Golf, Leon stb..) -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73062 üzenetére
M3 2.0 gradtour.
Csak itthon nem találsz.
Ha nem száguldozni veszed akkor én továbbra is M3 1.6 6 gangos azaz 110Le verziót javaslok.
Az 1.4 tce vezérlés cseréje nem akarod megtudni mennyibe kerül, de annyit segítek ki kell venni hozzá a motort, gondolom így sejted.
Ott a turbó ami ha szerencséd van és gondos gazdától van elmegy 300-400ezret, de nincs szerencséd akkor te fogod cseréltetni rajta. Szerintem sejted, hogy az se 20 forintba kerül.Míg egy 1.6 16v kiforrott konstrukció, már a gyújtástrafó se érinti.
A vezérlést meg egy nap alatt kicserélik rajta 130-150e között ha valami rabló szervizbe viszed 220e. eddig ez volt a legtöbb amit el mertek kérni érte. -
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #73062 üzenetére
Ha nem anyuüzemben van használva (minden butiknál megáll) akkor évi 5ezerre is lehet dízelt venni. Az egy bullshit, hogy 20ezer alatt nem lehet dízelt venni, csak ne 1-2 Km-t menjen egyben. Vagy ha igen akkor minden hétvégén el kell vele menni valahova. Tehát több tervezést igényel az kétségtelen, meg eleve vásárlásnál is jobban meg kell nézni, mint egy benzinest.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #73059 üzenetére
Régi, egyszerű, megbízható és elpusztíthatatlan, csak nyomatékszegény, halott alacsony fordulaton. Igazából minden szívó 1.6 kevés egy 1320 Kg-os autóba. Beül még két ember aztán vége is van.
M3 egy fokkal jobb szerintem picit könnyebb meg alacsonyabb ami kedvez a motornak, de én abba se venném meg. Az M1-en meg Clion, Thalian meg más 1000 Kilós kocsin kívül egyikbe se venném meg az 1.6-ot, mert sovány. Cserébe nagyon megbízható, ha 10 évre tervezel vele és nem akarsz szerelőhöz menni egyszer sem akkor az 1.6 M3 jó megoldás. Én mondjuk akármilyen rossz hírük van vagy dízelt vagy valamelyik 1.4 tce-t venném ezerszer inkább. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #73057 üzenetére
Ezek közül én a lagunát venném, de a TCE a korszerűbb újabb!
Viszont a laguna nagyon kereskedős.
Ezek azok a kocsik amikre ha felteszem a diagot rögtön nem olyan megkímélt, vagy ha meglátja a kezemben a diagot a kereskedő közli, hogy most jut eszébe ezt már lefoglalózták.De legyen szerencséd.
M3 6 os váltós az egy elpusztíthatatlan csatahajó.
Ha az is képben van akkor azt vedd hiába régi motor az 1.6 6 os váltóval az egy igazi családtag lesz nem egy kolonc! -
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #73057 üzenetére
Az 1.6 szívót ki is ejtheted 1300 Kilós autónál, főleg mivel K4M. Az 1000 Kilóban szépet villant, de fölé nem való. A szerkezet elpusztíthatatlan amúgy, de nem való akármekkora kaszniba.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #70946 üzenetére
50Ah ásat vegyél ha tudsz a kaufferben ott bevizsgált aksit kapsz és mindegyiknek fel van tüntetve rendesen a mérete.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #70948 üzenetére
Nézz körbe máshol hátha van akkora méretben is, ha nincs akkor jó a 45Ah is lényegében, volt ismerősöm aki 2 literes Vectrába rakott ekkorát és indult vele rendesen a kocsi, bár hallhatóan lassabban tekertette, de évekig üzemelt. Inkább a vésztartalék ami necces a kisebb akkuval, főleg télen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Smith Ügynök #70946 üzenetére
Kauffernél nézd meg az SCT akkukat, elég jó árban osztogatják őket.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #70946 üzenetére
55Ah, 450A-t szoktunk beletenni az 1.4, 1.6-ba.
-
Smith Ügynök
tag
válasz
Smith Ügynök #68811 üzenetére
Ja persze azért akarok rátölteni mert csepeget rendesen a váltóból az olaj, ahogy az ezeknél a váltóknál lenni szokott, már biztos az olajszint sem ideális...
-
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #68527 üzenetére
Kell egy 8-as négyszögkulcs. Egy 24/16-os roppantós alátét vagy gumis belsejű. Egy kis tölcsér amit bele lehet dugni 10-es csőbe, a csőből fél méter. Meg a 4db Elf NFJ 75W80 olaj.
Alul megtalálod a diffi házán a leeresztőt, felül a hűtőradiátor mögött egy fekete műanyag pillangós csavar a váltóház oldalán. Ez feltöltő és szintező. Ha kifolyt a régi és visszatekerted alul, akkor addig töltöd amíg nem kezd el a slag mellett kifolyni, betekered és kész. 3.5 liter körül megy bele, ha jól csináltad.
A váltóház tetején van egy érdekes alakú pöfékelő szelep, azzal nem kell foglalkozni csak túlnyomás elengedésére van. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #68527 üzenetére
Ha van mibe engedni a használt olajat van egy 8as négyszög kulcsod egy fogód valamint elmész egy autósboltba és 85.- veszel egy roppantógyűrűt akkor simán.
Egy tölcsér és egy darab 10 es slag fog kelleni még, mert gondolom betöltő pumpád nincs így a gravitáció lesz a barátod. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #68518 üzenetére
Cseréld ki az olajat a váltóban és nem lesz baja.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Smith Ügynök #68518 üzenetére
Jellegzetes hiba a korabeli kocsiknál, JB1 JB3 váltóknál legalábbis, egyébként a diffi szokott búgni, de búghat a váltó is. Váltóolajat cserélj benne (egybe van a diffivel), a belevalót vedd meg, ha JB1 vagy JB3 a váltó akkor Elf Tranself NFJ 75W80 kell bele, 3.5 liter körül.
A hang nem fog megszűnni, de itteni tapasztalatok alapján olajcserével lelassul annyira a folyamat, hogy kibírja az autó élete végéig már és nem kell cserélni.
Itt a topikban többen is vagyunk akiknek szintén búg enyhén.
[link] Ebben a videóban mikor másodikba rakja is hallani ahogy huhog pl. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Smith Ügynök #68518 üzenetére
Váltó felújítás lehet szükséges. Azért olajszintre ránéznék, a leírás kicsit úgy hangzik, mintha a "vége" nem kapna elég olajat, bár nem ismerem a konkrét váltó felépítését. Nekünk 100k km alatt ugyanannyira van egy nagyon pici hangja az 5. fokozatnak a Golfban, köszöni szépen
Kb 200-nál kaphatott új gyári olajat, most karcolja a 300-at. Nem nagyon van változás, gondolom az is közrejátszhat, hogy ebben a sebességben tölti a legtöbb időt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #64428 üzenetére
3 at raktam be ebből egy pont most hullott ki, de ha a trw-t meg tudod fizetni akkor nem kétséges, hogy melyiket tenném be.
Felejtsd el a dieselt, hidd el tudom miért mondom.
Most pucoltam pont egy ilyen használatú egr szelepét, illetve próbáltam, aztán csere lett, mert úgy je volt sülve, hogy nem lehetett roncsolás nélkül kiszedni.
Ne szivasd meg magad.
Ha Sopron , Nyíregyháza távokatmennél egyértelműen diesel, de amit leírtál az kinyírja. -
polonic
félisten
válasz
Smith Ügynök #64434 üzenetére
Ne felejtsd el lekérdezni a gépet a jármű szolgáltatási platformon.
Bár ez N-es rendszám, külföldről behozott.
2017.09.08. - 2018.03.05. nem volt forgalomban
-
Smith Ügynök
tag
válasz
Smith Ügynök #64430 üzenetére
Na ez bíztató.
Jó lenne, ha bírná, mert egy fasza kis 1.5dci Lagunát már lassan ingyé utánad dobják. Erre gondoltam pl.
[link] -
Predator2
addikt
válasz
Smith Ügynök #64427 üzenetére
Pro-kontra vesd össze.
Szerelő ismerős van e aki olcsón javítaná ha gond van, tudsz e olcsón alkatrészt.
Mekkora probléma ha kiesik az autó stb....A km szám alapján a benzines ajánlottabb.
-
válasz
Smith Ügynök #64421 üzenetére
Milyen évjárat? DPF van benne? 400e-ből elég sok mindent meg lehet javítani, ha gond lenne.
Ráadásul a fogyasztáson is mindig hoz majd, így szerintem nem kérdés , kivéve, ha esetleg az egekbe tolnák a gázolaj árát. Esetleg a környezetvédelmi bohóckodás miatt lehet gond nyugati nagyvárosokban a dezsővel.(#64423) rob210 : légyszi tedd hozzá, hogy te gyűlölsz minden dízelt, főleg az 1.5-öst.
Holott nem lehet véletlen, hogy már lassan 20 éves blokk még mindig gyártásban van.
A havi egy hosszú 2x350km-es út miatt simán lehet DPF-es is. Kéttömegű lehet még gond, de 400e-be belefér... -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #64421 üzenetére
Kizárt, hogy ezzel nem ölöd meg.
Benzin egyértelműen. -
gooool
őstag
válasz
Smith Ügynök #60728 üzenetére
Ha a 204 lovas GT, akkor minden további nélkül jó.
A sima szívóval szerintem elég döglött lehet a 3-as Laguna, a 170 lovas kisebb turbós sem rossz.
Úgy gondolom a Laguna 3 minden téren sokkal jobb, mint a 2-es, általános megbízhatóság terén, mind motor, mind elektronika terén csak a jó dolgokat tették bele. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #60673 üzenetére
Olyannyira, hogy nekem is ilyen van a kocsimban.
Ugyanis a clio megane rudazatos váltói mind ebben a hibában szenvednek.
25 perc volt kicserélni a régi olaj amúgy is csereérett volt már nekem. -
konyi79
addikt
válasz
Smith Ügynök #58699 üzenetére
Scenic II az egyik legrosszabb Renault az ezredforduló utánról, holtversenyben a Laguna II ph1-gyel. Az a 106 lovas dci az összes változat közül a legveszélyesebb. A km ugye lutri ami benne van, de ha nem a szomszédé volt, amin a szemed előtt cserélték a hajtókar csapágyat, azzal kellene kezdened.
Viszont attól még mindig egy Scenic II maradna. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Smith Ügynök #58699 üzenetére
Ilyenre 1.9 TDI, ha nem akarsz költeni rá.
-
Pete55555
addikt
válasz
Smith Ügynök #56290 üzenetére
Hát igen... És nem is olyan olcsó. Viszont a környéken csak ez van ilyen motorral. Lehet megnézem majd, még meglátom.
Viszont a korábban linkelt Megane 1-et pénteken meg fogom nézni, csak ehhez az kell, hogy vigyék el a mostanit. Pénteken reggel 9-re jönnek megnézni, drukkoljatok -
speedydb23
senior tag
válasz
Smith Ügynök #55458 üzenetére
Ahogy írtad a fűtőradiátor lyukadás az típushiba, mert az én Cliomban is lyukas volt...
Egyébként 3év/30e km az nem sok, de egyébként alapvetően a benzines II-es Clio nem egy rossz darab, de sajnos ott is vannak típushibák azért, főleg az elektronika szeret bolondozni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54982 üzenetére
Clionál szabad, de beépítési garanciát kérj rá!!!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54975 üzenetére
Az, hogy igazam lett
sajnos.
Azért én egy kört futnék, mivel, az ABS gyűrű valóban nem 2 forint és ha előtte jó volt most meg nem akkor csesszenek lovat.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54851 üzenetére
Szia gazdagrétneked mennyire megközelíthető?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54851 üzenetére
Nem majd írok...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54847 üzenetére
Meg kell nézni, hogy most fogy-e a víz.
Ha nem akkor csak annyi, hogy nem tudott kiszáradni még.
Ami most nem fog, ha nem segítesz rá.
Márpedig ha ígymarad be tud rohadni, akkor ritka büdös lesz.Ha nem fogy akkor a csere ok.
Ha továbbra is fogy akkor ki kell deríteni, hogy hol.
Lehet az egy illesztés, egy elreped cső, egy kiöregedett tömítés, vagy akár hengerfej is.A kormányt le kell venni miután a kerekeket egyenesbe állítottad. Arréb rakni azzal 2,3 recével amivel most el lehet rakva és ennyi, nem nagy ördöngősség.
Szakszervízbe viheted, de az drága lesz.
Merre vagy? -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54843 üzenetére
Ahha ha clio II akkor bizony ki kellett venni az egész műszerfalat, ami azt jelenti, hogy kormány le. Na és itt a bibi, el van rakva pár foggal a rücnije. Nem rögzítette a kormányrudat és nem jelölte össze. Pedig illik.
Valamint ott a tengelynél van egy dugó lejet csak az nem lett visszarakva. Motor szigetelés, hogy jön ide? Én az utastérben található zajcsillapítóról beszélek.Foltot meg akár wd40 is okozhatja ha mondjuk befújta a pedálokat, folyamatosan nedves?
Illetve ha a tartálybol nem tünik a víz el, nem kell utántöltögetni, akkor egyértelmű, higy nem a hűtőközegtől olyan.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54836 üzenetére
Milyen kocsiról van szó?
Az olajos tapintás a fagyálló miatt van, az keni a vízpumpát.
Az nagyon nehezen szárad ki, ha valoban az folyt.
Régi radiátort odadta megmutatta?Jah és ha a motortér szigetelést nem rakták vissza rendesen rosszabb esetben vissza se rakták), akkor tud hangosabb lenni a kocsi mint megbontás előtt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54125 üzenetére
A szimering ha a rudazati az nagyon szopós meló.
Ha a kihajtási fell engedi az annyira nem gáz.
Egy töltésnyi váltóolaj minden féle képpen kell.Mindenesetre a szivárgás helye miatt ezt sajnos inkább a rudazatra tippelném.
Meg kell nézni, addig csak találgatás minden. -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #54111 üzenetére
Ha nem fogy az olaj és a víz se akkor ez váltóolaj lesz én mielőbb levenném a motor védőt alulról és megnézném mi szivárog, mert ez a mennyiség így látvány alapján, már elég nyugtalanító.
De ez én vagyok én szeretem ha rendben van az autó és megbízható a műszaki állapota -
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #53515 üzenetére
Ameddig az olajbetöltő kupakja nem habos, vagy nem heti szinten fogy el a tartályból a víz addig ne idegeskedj.
Utána viszont már kár idegeskedni, akkor szerelő kell -
diablo1984
veterán
válasz
Smith Ügynök #53515 üzenetére
Majd télen kiderül!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #53418 üzenetére
Utoljára itt vettem, de ahogy nézem most nincs.
De nyugodtan veheted a berut is az is tök oké.
-
bobace
addikt
válasz
Smith Ügynök #53401 üzenetére
Köszi szépen!
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #53385 üzenetére
Azt a trafót ami elszineződött ki kéne venni megtakarítani alatta a gyertyát szintén kivenni megmérni a gyertya hézagot, letakarítani. Össze rakni ha ez nem segít, akkor minimum 2 trafó megvétele előtt állsz. (párban cserélendő) De mivel valeó van benne, ha pénztárcád engedi, javaslom az összes cseréjét. Beru, denso a javasoltak (álltalam a denso).
-
FRENK1988
veterán
válasz
Smith Ügynök #53385 üzenetére
Fater járt vele így nem oly rég.
Ereje volt, de fura volt az alapjarat. Elvitte egy független szervizbe és trafó csere lett a vége. Attól kezdve elmúlt minden baja -
frankstork
aktív tag
válasz
Smith Ügynök #52181 üzenetére
A legjobb amit Zsola ír.
Bár erősen kókány, de én is azt szoktam ha valamelyik csatit már 2x, 3x fújni kellett. Pl. a hátsó lámpák már megvannak patkolva... Nincs is velük gond. Most készülök a táp szivattyú, és az ablaktörlő vezetékeit kontakt hiba mentessé tenni...
Kontakt spray ajánlat. Bemész a praktikerbe, oviba, akárhová, és amire rá van írva.Nem szoktam aggódni rajta különösebben.
-
zsola400
senior tag
válasz
Smith Ügynök #52181 üzenetére
Én inkább levágnám a csatit és összeforrasztanám azt a két vezetéket, hiába fújod bármivel elő fog jönni a hiba!
-
frankstork
aktív tag
válasz
Smith Ügynök #52179 üzenetére
Ne WD 40-et. Szerintem. Kontakt spray kell oda.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #51786 üzenetére
1.6 16V megvételkor az okoskereket alaposan ki kell tesztelni.
Ha 2007 utánit veszel és meg is nézed alaposan nem lehet vele mellé nyúlni.
De a korábbi példányokkal sinncs komoly baj, azokon a tipushibákat már vagy javították, vagy le tudjuk írni és jó alkupozíció, amiket mind ki lehet küszöbölni, kis hozzáértéssel. -
SPeti1984
senior tag
válasz
Smith Ügynök #51786 üzenetére
Én egy 2003-es 1.4 98le-s Authentiqu plus változatot néztem ki.
-
diablo1984
veterán
válasz
Smith Ügynök #51786 üzenetére
Abból a benzinas motorok ès a facelift utáni èvjáratok, azokkal kevèsbè van elektromos zűr...
-
eTrade
tag
válasz
Smith Ügynök #51777 üzenetére
Flexicső is okozhat ilyet a kipufogónál.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Smith Ügynök #51777 üzenetére
Ami ilyesmit okozhat az a rosszul berakott légszűrő, vagy a hanyagul vsszarakott légszűrőház.
Ha nincs erőbeni különbség akkor a gyertya hibát kihúzhatjuk, az rángatás és fordulatszám változással járna.
Az olajnak meg semmi köze hozzá, ha van kenés. Ami meg ha nincs azt a műszerfalon is látnád.
Új hozzászólás Aktív témák
- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen routert?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Új FULL HD webkamera + Számla
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest