- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- DIGI Mobil
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz
Landsmann #79259 üzenetére
Agyrém, amit a hazai pénzintézetek és a kártyaelfogadó társaságok művelnek a január elsejétől kötelező erős ügyfél-hitelesítéssel kapcsolatban.
Én ERSTE-s (is) vagyok. Őnáluk az EU-s szabályozás konkrétan visszalépéssel járt: Januárig minden internetes fizetésnél kaptam az sms-t a kóddal. Begépeltem, működött.
Január elején kaptam tőlük kódot egy banki alkalmazáshoz, azzal fizettem néhányat, aztán egyszer csak megszűnt a két lépcsős hitelesítés, január közepe óta sem sms-ben, sem a banki alkalmazásban és úgy általában sehol sem kérnek tőlem azonosítást, akár 3000 Ft-ot, akár 500000 Ft-ot fizetek. Nagyjából átlag 3 milliót költök róla havonta a két érték között (céges bankkártya). És sehol nem kérnek azonosítást: Sem a Barionnál, sem a simple használatakor, sem CIB-es elfogadáskor, sem külföldi online vásárláskor.
Viszont az e-commerce szolgáltatónk már jelezte (bankkártya elfogadók is vagyunk), hogy szeptembertől kötelező lesz továbbküldeni online vásárlás során történő kártyaelfogadáskor néhány adatot a vásárlóval kapcsolatban: Ilyen adatokat kell kötelezően megadnunk (állításuk szerint ezzel ki tudják váltani az erős ügyfél-hitelesítést és ezért kérik):
Fizető neve, címe, szállítási címe, telefonszáma, e-mail címe, vásárolt termék(ek) megnevezése, nettó egységára.
Nem is értem, hogy a GDPR bevezetése után néhány évvel a kártyatársaságok ezt hogyan is gondolhatják komolyan.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Revolut
- További aktív témák...
- Acer Predator Orion 3000 - RTX 3070 (NON LHR) i7 10th 16GB RAM 1TB SSD
- DJI Osmo Action 3 akciókamera +tartozékok - újszerű állapotban, garanciával, biztosítással
- ALKALMI VÉTEL! Vadonatúj(2027.06-ig Garancia!)Asus X15,OLED kijelző,Core i7 1360p,16GB RAM/1TB SSD
- Eladó iPhone XS 64GB fekete kiváló állapotú mobiltelefon!
- ThinkPad 15,6"3K(2880x1620) IPS,Core i7 4710MQ(8x3,5Ghz)Nvidia VGA,8GB RAM,SSD,Jó akku,szép