Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacus_84

    senior tag

    Sziasztok!
    Telenor üzleti előfizetésem van már lassan 8 éve (édesapámnak már közel 20 éve), és eddig soha semmilyen kedvezményt nem adtak, már ami az előfizetési díjat illeti. Korábban volt készülékvásárlási kedvezményünk, de a múltkor bementünk az egyik értékesítési pontra, és közölték, hogy ezt már megszűntették. Kérdésem lenne, hogy szerintetek mennyire működhet az, hogy ha bemegyünk egy nagyobb ügyfélszolgálatra, és arra hivatkozva, hogy hosszú évek óta vagyunk hűséges előfizetőjük, kalkuláljanak nekünk egy egyedi, listaártól kedvezőbb havidíjat? A bűvös "másik szolgáltató jobbat ajánlott" mondat hatékony lenne vajon? Igazából nem szeretnénk váltani, mert nincs semmi gondunk velük, de szeretnénk ha ennyi idő után adnának valamennyi kedvezményt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák