- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz
zolee5016 #133079 üzenetére
Szelesseg jelzot lehet feltenni, szabalyos. De ugye az oldalra vilagit es sarga.
Ha tudsz ugy feltenni lampat,ami szelesebben es tavolabb van a fo lampatestol, akkor megnoveled a lathatosag felueletet.
Mar egy kevesbe vakito feher feny is jol lathato.
Ilyen reflektoros retina egeto sztem felesleges.
Pl tukrok hatulja.
Ejszaka mindegy, egy jo lampat eszre lehet venni. A veszelyt az oldalso lathatosag, vagyis nem lathatosag jelenti.
Ez ellen egyszeru fenyvisszavero felni csikkal, es par kisebb fenyviszaro felulettel vedekezem. -
csongi
veterán
válasz
zolee5016 #133076 üzenetére
Nincs olyan
Ha gyárilag nincs benne, akkor hiába van E jel, mint nappali menetfény nem használható.
Kiegészítő ködlámpát tehetsz fel, de ugye annak a használatának is vannak szabályai.
Itthon nem lovagolnak ezen. Műszaki vizsgán is csak kevés helyen.
ha meg kint használod mint menetfény, E jellel is bünti lesz.
De ha teszel fel, és külföldön is motoroznál, akkor csak E jel, és szabályosan bekötve. -
#56573440
törölt tag
válasz
zolee5016 #129176 üzenetére
komoly gyakorlatot nyilván nem adhat full kezdőként ha tanulsz a rutinpályán, ez irreális is lenne, a nagyobbik baj hogy az oktatók bsznak tanítani alapvetően, így lehetne akármilyen követelmény, fölösleges. Ugyanaz a kommunista maradvány van legalábbis pesten a legtöbb pályán ami 20 évvel ezelőtt. Kiskirály oktatók, hulladék motorok, lehúzás. Ha ott az oktató a helyszinen akkor se mond semmit, mennyé, old meg, de az se triviális egyébként hogy egyáltalán ott van... Lefulladtál? Hogy képzeled. Nem megy? Majd veszel pótórát. Vicc ami van... Biztos vannak kivételek nyilván.
"motorkezelésbe szerintem beletartozik az is,hogy a környezetedet hogy reagálod le,és milyen erővel lépsz fel a váratlan,ismétlem váratlan akadállyal szembe"
Nyilván, de ahogy minden most épp triviálisnak érződő dolog, pl az olvasás vagy a járás sem velünk született skill, hanem tanult. Méghozzá lépésről lépésre, betűről betűre. Egy nagy puzzle, ami a végén összeáll egy egésszé.Minden képzés legyen villanyász, masszőr, űrhajós pont ugyanarra a sémára épül, nem véletlenül. Komplex feladatokat bontanak fel egyszerűbb darabokra, kontrollált körülmények között készség szintre fejlesztik, majd ezek a végén összeállnak egy értelmes dologgá. Ezért fontos a képzés, nem csak motorra, bármire is.
"egy zárt pálya ezt nem adja meg"
A zárt pálya feladata, hogy izoláljon. Ne a paraszttal foglalkozz aki az úton át akar futni, a furgont aki meg akar ölni, a kátyút, a fehér aszfaltot, a murvát, hanem azt amit tanulsz. A figyelmed arra fókuszálja hogy a bazinagy körbe kirakott bólyák mentén kívülről tempóval menj körbe körbe amíg be nem hánysz. Balra is jobbra is. Told a hátsó féket óvatosan az íven, lásd mi történik, vedd el kicsit a gázt és nézd meg hogy mi van ha motorfékezel. Nem a szembejövő kamionra, olajfoltra, őzekre, etc figyelj, hanem csak a kanyarra. Ha meg elkottázod és széles lesz rámész a fűre, nem az árokba... Arra van hogy ha gázzal váltasz vissza, akkor a mozgássorra tudj figyelni, és ne a jó csaj seggét bámuld a lámpánál, vagy akármi. Hogy egymás után 500x ugyanott ugyanúgy ugyanarra és csak is arra figyelhess.
Nyilván ez is olyan mint a kox meg a gyúrás. A kox magában nem tesz naggyá, mögé kell tenni az edzést, a kaját a mindent is. A képzéstől senki nem lesz Marquez, mögé kell tenni az időt, a gyakorlást, a kilométert, és egy szint fölött nem árt ha van tehetség nyilván. forgalomban, a csitrillió inger, közlekedő, komplex forgalmi helyzet, útviszonyok, etc mellett egyes technikák elsajátítása jelentősen lassabb, más technikáké meg nettó felelőtlenség kb valóban.
Szerintem a képzésnek igenis helye van a puzzle-ben, nyilván ésszel, a skillsetnek megfelelően megválasztva, de ja. Senki nem tervez atomreaktort azért mert 20 éve minden nap csavarhúzóval a kezében kel és fekszik -
#14787072
törölt tag
válasz
zolee5016 #129176 üzenetére
Ezt én is így csinálom: szezon elején üres placcon (pl. bevásárlóközpont parkolója) gyakorolok. Pont nem érdekel, ki mit gondol róla.
A közúti kanyarképzésről írtakkal viszont egyetértek: totál balesetveszély. Megmondom őszintén, az elmúlt közel 20 évben jártam eleget ezeken a "kedvelt" helyeken (Csesznek, Dobogókő, Bajna-Héreg, Mátra, Etyek, Bicske, Zsámbék, stb.), ma már ha lehet, kerülöm őket.
-
#14787072
törölt tag
válasz
zolee5016 #129147 üzenetére
Én ezzel nem értek egyet.
Azzal igen, hogy aki fakezű és nincs érzéke a motorozáshoz, annak se a vezetéstechnikai tréningek, se a több tízezer megtett km nem fog segíteni.
Elhiszem, hogy az emberek egy része csak pénzlehúzást lát a tréningekben (magyar fizetésekhez képest nem olcsó), és azt is aláírom, hogy sokan csak annyit látnak, hogy baletozznak a motoron, bólyákat kerülgetnek, térdelnek az ülésen, mint egy karusszelen, bohóckodnak, fékezgetnek….
Pedig piszok hasznos ám egy ilyen tréning. Na jó, egytől senki nem lesz képzett motoros, de ha rendszeresen képzi magát, igenis lehet fejlődni. Ha csak annyit segít, hogy berögződik benned egy helyes testtartás (pl. kanyarban), egy vészhelyzetben előhívható mozdulatsor (pl. vészkikerülés, szerinted hányan csinálják tudatosan?) vagy egy hatékony fékezés (métereket lehet spórolni helyes fékhasználattal), már megéri. Főleg, ha nem éles helyzetben találkozik először valaki egy adott szituációval.
Nyilván vannak született tehetségek (én is ismerek ilyet ismerősi körben), aki úgy kezeli az 1000-es sportmotort, mint én a biciklimet, de nem ez az általános. Az átlagos motorosnak szerintem tud újat mutatni egy ilyen képzés.
Persze, nem tukmálok senkit, hogy menjen, minden el tudja dönteni, hogy igényt tart rá vagy sem.
-
gergobaby
aktív tag
válasz
zolee5016 #128904 üzenetére
Nyilván lehet ezt túldramatizálni, de a valóság a félkövérhez van közelebb. Ha egyszer nem látod, hogy jön a kikanyarodás kezdetekor, akkor mégis milyen felelősséget kéne érte vállalni? Nem lehetünk jósnők, hogy majd hátha valaki egy beláthatatlan kanyarból 60-as táblánál feltűnik 200-zal.
Csak egy egyszerű példa eltúlzott de jól hatványozható, gyököt vonható számokkal.
Országúton húzod neki, mész 180-nal, kereszteződés előtt 60-as tábla, de te ugyanúgy 180-nal mész, majd kifordulnak eléd és belemész egy traktorba. Fékezel észlelés után, 90-nel találod el a traktort.
A büntetőeljárásban nem sokat fognak rajta rugózni... 180-ról 90-re lassítás útja alatt 90-ről 0-ra meg tudtál volna állni, és még a féktávolság (fékút+ reakció idő alatt megtett táv) kétszerese megmaradt volna a traktor és közted. Pedig már az is 50%-os gyorshajtás.(figyelembe véve, hogy a mozgási energia a sebességgel négyzetesen nő)
Lehet gyorshajtani, meg azért a magyar helyzet elég laza ilyen tekintetben az északi országokhoz képest, de ha baj van, akkor férfi módjára vállalni kell, hogy f*szok voltunk, nem a környezetet hibáztanti...
-
-
bacus
őstag
válasz
zolee5016 #127057 üzenetére
vstromclub.hu -n mindent is elolvashatsz
, egyébként még a plexit szokták szidni, mert bárhogy állítod nem jó, külön plexi toldóval tökéletes, kappa airstream is jó állítólag. Én annak idején egy 10cm alacsonyabbat raktam fel, engem zavar a magas plexi, a menetszél kevésbé zavar, így is jó volt.
-
bacus
őstag
válasz
zolee5016 #127055 üzenetére
Alapvetően nincs típus hiba, még 100e km feletti példányok is nyugodtan vásárolhatóak.
A fék gyenge, az első kicsit, a hátsó nagyon, a hátsó rugót szinte pár ezer km és cserélni kell, kilágyul. Wilbers gyárt hozzá erősített rugót, az jó. (szép színes, legtöbb kék színű)
Bal első idom alatt van egy csatlakozó ami néha szétég, néha csak kontaktos, az iker lámpák nincsenek relézve, a testet át szokták kötni, illetve relézni a lámpákat, akkor jó
Nem indul, oldaltámasz jeladó kontakt hiba általában.Eldőlésnél k9 ig mind sérül, gyári bukócsőnél a tank is karcos lesz, givi bukócső jobban véd, de elhajlik. Index búra azonnal törik, nem tud úgy eldölni, hogy az ne repüljön.
Az indító kulcs akad, kicsit visszahúzva elmozdítva jó. Annyira megszokod, hogy egy idő után észre se veszed.
Orvosolható, de nem szokták, általában nem a kulcs hibája, de van mikor egy kulcsmásolás is segít.
k9 szinte mind ABS-es, k7-k8 tól dupla gyertyás, azoknak jobb a fogyasztása. K4-k7 átlag 4,7 liter / 100 km. 6000 km az olajcsere, később ezt felvitték 12e km-re, váltón érezni, hogy mikor kell cserélni, friss olajjal hangtalan. Olajat mind eszi használattól függően, azaz kb 5000 fordulat alatti használattal 6e km 1-2 deci, de rendesen pörgetve kopottabb (150e km feletti blokk) akár fél-1 liter 1000 km-ként. (normális, ha fél-1 litert eszik meg a 6000 km alatt, azaz kb 4litert veszel azzal jó vagy a következő olajcseréig) olajszűrőt cserélve 3,2l megy bele kb.
24e kmként szelephézag ellenőrzés, lapkás, a tapasztalat, hogy minden második harmadikra kell állítani, addig tűrésen belül van.Gumit nem eszi különösebben, nekem 22e ment el az első, 25e körül a hátsó tourance next-el, de van aki 30e felett ment el egy szettel. (talán a gyári bridgestone volt)
Sokat állt példányoknál tank rozsdásodik, eltömődik, sokat lehet vele szívni, inkább egy többet futott példány, mint egy olyan ami évekig állt.
-
Xero
nagyúr
válasz
zolee5016 #126893 üzenetére
Ez az a figura aki kozuton farmer-poloban tolja a feher gixerrol lelogva es atlogva a masik savba? Rendkivul bizalomgerjeszto emberke.
Elhiszem, hogy tud menni, de egy ragot nem vennek tole, nem hogy orakat.
#126895tboy93: Nekunk is van unokatesommal egy Pannonia. Mind a kettonknek az volt az elso "nagymotor" amivel mehettunk Babetta utan. Nagyapank felujitotta, de van rajta boven takolas, szoval melos, hogy patika legyen. Kb 10 eve csak egy motor szerelo asztalon all a garazsaban, de egyszer veszek egy nagy levegot es valahogy meggyozom, hogy essunk neki. Addigra mar kemeny ertek lesz, nem csak az en fejemben. -
Micsurin
nagyúr
válasz
zolee5016 #125997 üzenetére
Csontra fülig felér?
Az pont jó lenne mert a sisak alól szokott kicsúszni mert csak kb 1 centi ha beér a sisakba mert amiket Decathlonban vettem kb az áll vonalban érnek véget de így az első 2 balra - jobbra nézés alkalmával már lifegnek mindenfelé és pont felül... alul a bőrruha nyaka leszorítja.Köszi, hétfőn akkor vadászok! Dunakeszi vagy újpestiben tuti lesz.
Konkrétan strandpapucs pólóban elvagyok télen is de motoron meg az első szél elkap rendszeresen. -
duni84
aktív tag
válasz
zolee5016 #125510 üzenetére
sisak felvétel után eleve úgy "dugom be" a szemüveget, hogy ne az orrom tartsa, akkor nyitott plexinél sem fogja pl a menetszél rászorítani az orrnyergemre. még a "szemüveg előkészítéses" sisakok kora előtti trükk volt: befőttesgumit/postás gumit húztunk az arcpárnára oda, ahol a szemüvegnek kell majd bemennie, így a koponyádhoz sem préselte oda a szemüveg szárát.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zolee5016 #123047 üzenetére
Nagyon a tipistol fugg, de eleg sokhoz mai napig kapsz fobb kopofogyokat. De a jelenseg alapvetoen az, hogy a korosabb tipust senki nem viszi el markaszervizbe, mert 25e 1 darab membran, amibol 4 kell. Egy korosabb tipus erteke pedig kb 300-400e forint. Legalabbis amirol te beszelsz.
Azonnal elvagodik mindenki az alkatreszarakra, ezert keresi mindenki, hogy mire lehetne lecserelni azt. -
Micsurin
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zolee5016 #123031 üzenetére
Megint ismetlem magam. Vagy akkor van szukseg arra az alkatreszre, ha epp az romlik el, es 100 emberbol 99 hanyattvagja magat, hogy az milyen draga, es inkabb nem keri. Altalaban ez szokott lenni.
De ez egy kinai membran kinabol. Pont errol beszelek.
Markaszerviz altalaban oem alkatreszekkel dolgozik. Ha te viszel oda nem oem alkatreszt, akkor vajon lesz szopas nemelyik utangyartott alkatresznel? El tudom kepzelni, hogy ezert szamolnak fel pluszt.
Miert ne lenne?
Mert egy japan membran 20-30 evesen is jo szokott lenni, az utangyartottat meg nemelyik tipusban evente csereled? -
orion1025
őstag
válasz
zolee5016 #123028 üzenetére
Én pont ilyen dologgal oboáztam be az egyik motoromnál, megrendeltem a nem olcsó csapágyakat és szimeringeket, végül kiderült, hogy több csapágy rág, és a szimering sem tömít megfelelően. Végül a szerelőm intézte az újakat, jóval olcsóbban, azóta is teszi a dolgát a blokk, pedig nincs kímélve. Szóval ezzel a saját cuccom viszem dologgal is be leszet szopni, nem is kicsit. Nálam a csapágyakat a cég nem is volt hajlandó visszavenni ( a szimeringet nehéz bizonyítani, hogy kaki volt ), így dupla bukó. Az már egy másik történet, hogy jó ideje magam csinálok mindent a motorokon...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
zolee5016 #123026 üzenetére
Milyen motor karbi membranjat kapod meg 5k ert? Sornegynel barmelyiknek leginkabb a darabara lenne a 23k, legalabbis az oem. Utangyartottat biztos kapsz ennyiert, csak az vagy jo lesz, vagy nem.
En szemely szerint egy kisse tulzonak erzem azt, hogy dokumentalni kell vkinek a munkajat, es az ilyen velemenyt, hogy ennyire lehuznak epp valaminek a tarolasaert. Egy nagy erteku alkatreszt, vagy olyat, amit ritkan vesznek, esetleg ennek a kombinaciojat, soha senki nem fog raktaron tartani, mert penzkidobas, es ilyen alkatreszbol nagyon sok van, milliokat lehetne beleolni, es soha nem jonne vissza, mert amint elmondod az alkatresz arat, elajul az erdeklodo. Inkabb megdrotozza valahogy.
Biztos van lehuzas, de en mashol keresnem, nem ilyen dolgoknal.
-
etnies
senior tag
válasz
zolee5016 #123026 üzenetére
Én is így csinálom.
Minden szerelőmnek elmondom, hogy ők adják a folyadékokat, én viszem a _gyári_ cserélendő alkatrészeket. A kicserélt alkatrészt kérem szemlére meghagyni vagy dokumentálni a cserét.
De azt is mindig elmondom, hogy dolgozhat nagyobb órabérrel, mint szokott, mert nem az ő pénzére fáj a fogam. Amit elvárok a maximális alaposság és odafigyelés és ezért hajlandó vagyok fizetni is többet.Lehet, hogy ezért van az, hogy bár 17-18 éve napi szinten motorozok, de eddig semmilyen műszaki gondom nem volt soha. Az igazság hozzátartozik az is, hogy minden motor nálam tölti az idejét 0 km óta (kivétel a DL, azt 1000 km-el vettem).
-
csongi
veterán
válasz
zolee5016 #122720 üzenetére
Sztem ez nehez ugy lesz, csak bemondas alapjan megallpitani melyik sisak lesz csendes.
Konkretan mindentol fugg, hogy nalad hogyan fog viselkedni.
A legjobb megoldas, ha teljesen ki tudod zarni a sisakot a menetszelbol. Akkor kb mindegyik csendes lesz.Ha 3cm-el lennnek alacsonyabb, akkor csend honolna a sisakban a jelenlegi motornal.
Ugyan ez a sisak plexi toldalekkal masik motoron ehhez kepest csendes volt.
-
válasz
zolee5016 #122720 üzenetére
AGV Compact ST
Most télen szokott lenni 200 eur környékén. Pinlockot kapod hozzá
vagy
Caberg DUKE 2
5 csillagos shark tesztes -
-
Somatom
veterán
válasz
zolee5016 #120887 üzenetére
Aaaz igen. Változik a világ. Anno csak rendszámokért jöttek fel a Citadellára. Egyszer az egész brigádot leállították a Margit hídon és elkezdték az igazoltatósdit. Persze, még a sor közepénél sem tartott a rendőr, amikor az elöl hagyott BMW -jén már nem voltak gyertyapipák.
-
LógaGéza
veterán
válasz
zolee5016 #119655 üzenetére
Ez a személyes felvétel jól hangzik, nem tudtam, hogy erre is van lehetőség. Holnap akkor bemegyek, és megpróbálok dűlőre jutni velük.
Bár mint kiderült, nem annyira fontos, ugyanis ma hívtak a KTM-től, hogy szeptembernél korábban nincs szabad műszaki vizsgaidőpont forgalomba helyezni a motort... Már azon is elgondolkoztam, hogy inkább nekifogok saját magam, de sajna 0 a tudásom ezzel kapcsolatban...(#119615) geresics
Eddig akár hányszor próbáltam anno hívni őket egyszer se sikerült. 5 perc kocsikázásra van a Kormányablak, ha bemegyek és kivárom a sorom, hamarabb elérem őket(#119622) gonger
Ha nem kell leadni már nekem az is elég. -
Micsurin
nagyúr
válasz
zolee5016 #119528 üzenetére
Egy velem egykorú srác a kapcsolat tartó és a cég egyik fejese mindent is valahonnan szereznek bérgyártásban, táskákat pl AliExpressen veszik majd átcímkézik...
Gondold végig szerintem és mielőtt döntesz nézz be euromotorba csomó akció van most napokban voltunk bent pl.
De túra csizma miatt shox is megérne egy misét a Forma-k miatt.
-
fattyu
veterán
válasz
zolee5016 #119073 üzenetére
azért ha megnézed kockázatvállalás zéró.
elhiszem merésznek tűnik de akkor megyek be két autó közé amikor a saját sávomban levő egyértelműen jelzi tudja ott vagyok és lehúzódik, vagy a szembe levő helyet hagy, kanyarban nem variálok, nem megyek bele előzésbe ha nem hót egyértelműen látható be.
Elhiszem van akinek nem ez a kényelmes tempó, de nézd értő szemmel picit és láthatod hogy óvatos tempós közlekedés volt ez.
plusz hozzátenném hogy 1000 speedekről jövök.... ugyanezeket csináltam meg azokon csak 50el 100 al nagyobb tempóval. ennél a tempónál ezzel a roller könnyű motorral ez nem kunszt. Plusz a rövidgatya miatt is visszább fogott dolog volt ez. Szóval nincs ebben szerintem semmi vérlázító.
Meg ha figyeled mindezen közben még azért figyelek hátra is hogy nem jön e gyorsabb kétkerekű.
-
TaaT
nagyúr
válasz
zolee5016 #118847 üzenetére
Hát valamit venni kell mert így nem az igazi. Köszönöm!
runner 125: Jó ötlet, körbenézek facen is.
Amúgy mennyire nyűgös egy OT vizsga? Kiszuperált rendőrmotor, tehát villogók, szirénák, adó vevő kiszerelve, a lyukak meg csak le vannak dugózva. Itt ott pár rozsda pötty, kipufogó már volt hegesztve. Mennyire kell jó állapotúnak lennie ahhoz?
Ez egy frissebb kép, a ködlámpák azóta már lekerültek [kép]
-
A Zéé
addikt
válasz
zolee5016 #118837 üzenetére
hétfőn felhívom őket
(#118838) Pfiucska
Eleve nem voltak illúzióim, hogy a leírás szerinti képzési idő csak egy mese. És mondták is, hogy ilyen 3-4 hetes vizsgaidőpontok vannak BP-n, de ez egy tragédia. Nem azért tart sokáig, mert nem megy (összesen vezettem 6 órát), hanem azért, mert a kresz vizsgára majd' 3 hónapot vártam. utána 2 hetet a vezetésre is. Első rutin után lefoglaltuk a vizsgaidőpontot, az is 3 hétre volt. Alapból is idegesít, hogy 800 méterrel a vizsga vége előtt bukok meg, de így meg pláne, hogy leghamarabb újrázni ismét 1 hónap múlva lehet. Aztán ha az meg is van, akkor ~3 hét mire megkapod a jogsit, szal már szeptembernél járunk. És amikor ezt végiggondolom úgy kb. teljesen el is megy a kedvem az egésztől.Kezdem megérteni azokat, akik inkább hagyják a jogsit a francba, és mennek anélkül.Na, kimorogtam magam... -
rayoliviero
veterán
válasz
zolee5016 #117507 üzenetére
Szia.
Akkor az lesz nálam is, mert tárcsa nem volt cserélve. Köszi szépen.
persuader:
Ezt a Facebookon olvastam a Gixxer csoportban, hogy ezzel az olajjal halkabb a váltó. De elfelejtem akkor gyorsan.
Akkor utána azért múlt el a szag, mert elégett az olaj.A fék amúgy nagyon jól fog, de a nyikorgás kicsit zavar.
-
fattyu
veterán
válasz
zolee5016 #117432 üzenetére
és ezzel mi a baj?
részemről nagy a-t ezres kéthengeresen tenném kötelezővé letteni. ilyen sv 1000 vagy ilyesmi. de hát ez csak az én véleményem.
de annó az er5ön lerakott jogsim meg utána a megvett gsxr 600.... hogy mondjam hogy nem sok releváns tapasztalat volt a kuplung csúsztatást leszámítva kb
-
-
Somatom
veterán
válasz
zolee5016 #117394 üzenetére
Ha le tudod szerelni, akkor vidd el polírozóhoz! Az a max., amit abból a karcosból ki tudsz hozni. Ha nem tudod/akarod leszerelni, akkor polírgép, rongykorong, paszta. De, nem az a TV shopos autó polírozó, hanem nagy fordulatú, erős gép. Én utóljára 230 -as flexbe fogtam be a rongykorongot. Kesztyű kötelező, plexis arcvédő ajánlott.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
zolee5016 #117390 üzenetére
Egy bontottal vagy egy gyárival megegyező Marving rendszerrel lehet olcsóbban jönnél ki.
mod.: Utóbbi radikális de ha azt veszem az XJ900-nak egyben van a leömlő + dob akkor az a 154k egy homologizált gyárival egyező rendszerért nem drága.Ha rosszul rémlik és XJ600 akkor meg: [link]
Part Description
Yamaha XJ 600 S Diversion 95 Marving Original Style Silencers - ChromeEEC Homologated
Marving Exhaust Systems - Original Style Cylindrical
The Cylindrical original type exhausts are designed to satisfy the needs of the
'vintage' bikes enthusiasts. They are entirely built in chromium plated or black steel,
sometimes with aluminium cover, following the look of the original exhaust systemsÉn is agyalok egy Marvingon biztos ami biztos alapon nem ártana egy jó állapotú gyári a szekrényben. Azt hiszem ez a supermotot második motornak dolog itt fog megbukni... lehet inkább azt a pénzt beletolom a CB-be aztán lesz később is egy igásló amit nem sajnál az ember átráncigálni a városon.
-
runner 125
nagyúr
válasz
zolee5016 #117164 üzenetére
Szerintem qrva gáz, ha még ezt be is ismeri az ember.
"Tesó, azé jobb kormányos, mer balosra nem futtja".
Közhelyek közhelyének közhelye, de mint tudjuk ilyen a magyar. Nem elégszik meg azzal ameddig a takaró ér, muszáj villantani, oszt ha máshogy nem megy, lefingott jobb kormányossal teszik. -
zgospel
őstag
válasz
zolee5016 #117050 üzenetére
Ha a hátsó 29 ezer már 40% kedvezménnyel, akkor a hajadra kenheted azt a kedvezményt mert alapáron ilyen 18-20 ezer körül van a te motorodra. Yamaha XJ 600S a motor amiről szó van, ugye (profilodból másoltam)?
Itthon az X-Bike foglalkozik EBC-vel, kérj tőlük egy ajánlatot.
A Bárdi meg Unix kedvezményeknél az a tapasztalatom autó kapcsán, hogy előfordul hogy a 40-50%-os kedvezményes ár mondjuk 20%-kal olcsóbb másik bolt teljes árú termékéhez képest. Szóval jól hangzik ez a fél áron dolog, de na... ez egy üzleti fogás.
-
Geresics
addikt
válasz
zolee5016 #117050 üzenetére
közhely, de ide tényleg érvényes szerintem, hogy aki majmot akar, annak fussa banánra is. Fékben meg sem fordulna soha a fejemben a használt, így eddig nem is tudtam, hogy lehet így kapni.
Ha jól értem, nálad nem ez van, de úgy általában elmondható, hogy van olyan, hogy nem adja ki a matek, mert változott valami az ember életében, de ilyenkor én inkább a motorozás mellőzését javasolnám, mert minden áron nem muszáj motorozni sem. Inkább picit pihentetni, spórolni, és ha újra fut a szekér, akkor rendes féket venni.
De ez csak a magánvéleményem.Mondjuk jobban belegondolva, akik próbálgatják pl. pályázáshoz a fékeket, azok pár km után lehet lecserélik egy másikra, és így van egy eladó használtja, és akkor... Nyehh, nehéz így fórumon okosnak lenni...
-
#49155328
törölt tag
válasz
zolee5016 #117050 üzenetére
Erről most ez jutott eszembe : https://logout.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_163351-163351.html
Ne már !
-
válasz
zolee5016 #116990 üzenetére
Szépen felújított darabokat oldalkocsi nélkül látni a hahu-n simán 2 milla felett is. Persze kérdés, hogy csak árulják vagy sikerül is eladni. A németeknél van rá kereslet, apám motor alkatrész eladással foglalkozik és nyugatra tőlünk nagyon érdeklődnek a keleti motorok iránt (mz, jawa stb). Pesten van egy cég, akik állítólag egy behozott donort (oldalkocsival) nagyságrendileg 1.2M-ből újraépítenek (normális gyújtás, blokk yamaha alkatrészekből, hogy napi használatra alkalmas legyen).
-
#31733248
törölt tag
válasz
zolee5016 #116655 üzenetére
Hú, az a fehér zokni... Esetleg még lehetne szandál zoknival.
-
-
csongi
veterán
válasz
zolee5016 #116564 üzenetére
Ez számomra egy érdekes motor. Amolyan igás ló. Agyon variálva nincs, de valahogy mégis tetszik
Leginkább a nehezen kanyarodik, meg suta az eleje, és ehhez hasonló vélemények amiknek próbálok utána járni, hogy mire alapozzák, vagy melyik motorhoz képest nézik?
Én is a sorozat végét nézem.
Vannak vélemények, hogy puha az első teleszkóp, bólint az eleje.
A nagyobb villaszög az egyenesfutásba stabilabb, és a kormányszitálásra sem hajlamos kialakítás.
Egy 170cm embernek pont jók a méretei. Egy 500 robogó súlya sem kicsi. Igaz ott lejjebb van a súlypont. De egy robogóhoz képest gondolom csak jobb, kanyarodásban, úttartásban, kényelemben?
A 120-as tempó bőven elegendő. Itt már a B oldal forog. Ez az erő elegendő a tatás motorozáshoz, és a hosszútávú utakra szerintem.
Alkatrész szempontjából meg tényleg van hozzá minden. Egy kis szerencsével, és odafigyeléssel, hosszútávon is alacsony költségekkel el lehet lenni vele.
És ahogy nézem ezen a pontnál már nem esik lejjebb az áruk, csak ha ridegtartásba és mostohán voltak kezelve.
Gondolom, egy kezdő, újrakezdőnek túl a 40. életkoron megfelelhet egy robogó helyett, bejárni vele kelet Európa zegzugait? -
pakfong
tag
válasz
zolee5016 #116563 üzenetére
Ízlés, és ki mihez van szokva. Ezen kár vitázni.
Egy 600-as sportmotor 120 lovához képest valóban gyengének tűnhet ez a 60 paci, de közútra bőven elég.
Nekem se tetszik, kissé bután néz ki, de vmit vmiért. Viszont az újabb diversion már egész jól néz ki.
Igazából nekem is vmi túragép kéne a naked helyett, de vhogy nem visz rá a lélek. -
csongi
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Apple MacBook
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lexus, Toyota topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- PS Plus előfizetések
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest