- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
válasz
#81556480 #117552 üzenetére
Ah, nem tudom, hogy ez akkor most jó-e vagy nem
Pfiucska: Köszi a tippet
Szerintem kb 2-3 hét múlva lesz esedékes a vásárlás, addig úgyis alakul még a kínálat. Viszont pestnél keletebbre semmiképp nem szeretnék menni. Akkor inkább kelet ausztria, Oberwart környéke, ha találni valami olcsót, amit megéri behozni (persze erre jó kicsi esély van) -
pakfong
tag
válasz
#81556480 #115317 üzenetére
Pont ilyet vettél aliról 10-ed áron? Dobjál már egy linket, ha még lehet kapni.
Értékeléseket mindig érdemes átnézni, ha van. Vmelyik olcsó ledes indexnél írt egy srác fényképet mellékelve, hogy fél év használat után porlad szét neki a fém menetes szár. Nekem június óta fenn van, a hátsók kapják a vizet meg a mocskot rendesen, de nem rohadnak. -
válasz
#81556480 #115149 üzenetére
Valójában mi van, ha ez még engedélyezve van?
Szabadidős sporttevékenység alatt mit ért a rendelet? Belefér a sétálás, biciklizés, futás, kirándulás?
Igen, mindezek beleférnek, de csak akkor, ha egyedül megyünk, vagy olyanokkal, akikkel egy háztartásban lakunk és olyan helyre, ahol másoktól tudunk legalább 1,5 m távolságot tartani. Ezért csapatsportokat nem lehet végezni. Érdemes olyan helyre menni sportolni, sétálni, ahol nincsenek sokan, lehetőleg zöldterületre, vagy olyan időpontot választani a sportoláshoz, amikor kevesen tartózkodnak a sportolásra szánt közterületen. Bár a rendeletből nem egyértelmű, de álláspontunk szerint megengedett, hogy sportolás, kirándulás, séta céljából eljussunk a szabadidős tevékenység helyszínére (gyalog vagy valamilyen járművel).
-
fattyu
veterán
válasz
#81556480 #115180 üzenetére
a pöcsöm kicsi.
amíg nem dobom el és kötök le eü erőforrást, valamint maszkban megyek be tankolni érintéstelen fizetéssel addig valahogy nem bírom szégyellni magam. mi a tökömtől rosszabb ez mint a biciklizők tömkelege.
Semmi gond azzal aki nem megy. tényleg. nem nézem se le se hülyének. ő így gondolja.ezt az acsarkodó magas lovas piedesztálos performot viszont esetleg le lehetne tenni.
-
gergobaby
aktív tag
-
zgospel
őstag
válasz
#81556480 #115147 üzenetére
Én átérzem. Mondjuk nekem legalább volt egy fél szezonom meg egy fél Totalbike24 futamom
Tavaly megvettem a motort, de az első hónap és 1500 km a bejáratással ment el, úgyhogy az kb nem is számít. Hungaroringre a tavaly erősen megnyirbált létszám és az esős időjárás miatt egyszer sem jutottam ki. Aztán július elején sikerült meghempergetni, szeptember közepére fizetett a casco, november 15-18-ra (nem emlékszem már) lett kész a helyreállítás. Aznap mentem vele kb másfél órát, de már ráfagytam a motorra, meg még az azt követő nap még 2 órát, aztán megtankoltam és elraktam. Van benne most kb 4500 km, ebből 1500 kényszer-motorozás az elején, meg még megszámolatlan ami A-ból B-be céllal történt. Élmény az kb 1000-1500 km körül lehet benne.
Múlt héten megjött az új szett gumi is, meg kéne egy olajcsere is, de tökmindegy mert úgyse tudnék menni sehovaA pályák zárva vannak, Héregnél állítólag a rendőrök figyelmeztetik a fel-alá motorozókat, hogy nem kéne, meg amúgyis.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#81556480 #115125 üzenetére
centiroztam ki 2T fotengelyt, csucsbak allvanyba fogva, rezkalapaccsal. Valoban nem hetkoznapi felszereltseg kell hozza, de nekem nem esett nehezemre. 3 szazadnal kisebbet kell utnie, a celszerszamokon kivul kezugyesseg, turelem kell hozza. Meg hogy legyen annyi logikad, hogy merre novekszik az ertek milyen iranyu utesnel.
De valoban nem egy hajszaritoval van arnyban, meg engem ezek mindig is erdekeltek, fogalmam sincs milyen az, ha nem is szagoltal ilyen fele.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#81556480 #115120 üzenetére
Egy utcai 2T karburalasa, a karbi atmeroje, kompresszio viszonya stb, minden direkt ugy van megcsinalva, hogy ne legyen erzekeny semmire, es ne essen nehezere senkinek beallitani. Amint valamit megvaltoztatsz, utana jonnek a gondok, azt emlitettem korabban is, mert az eleg jaratlan ut, azt neked kell kitapasztalni. De gyari allapotban ezek eleg konnyen elvegezheto dolgok.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
#81556480 #115122 üzenetére
Igen de ezzel kezdtem van olyan akinek mindez megvan stabilan. Emiatt gondoltam ha ezen egyszer valaki stabilan szájbarágósan végig megy veled csak megtudod utána oldani főleg ha gáz van hívod és átszalad egy rekesz sör melletti anyázásra.
A mamit már néztem nem tudom mennyire lehet versenyképes végzettség de mint hobbi szintén erősen elgondolkoztató az is suli után, nagyon sokat lehetne belőle profitálni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
#81556480 #115120 üzenetére
Ahogy leírod jelenleg az annyit takar, ne neki se állj mert ezt nem lehet sem megszeretni sem megtanulni ugyanis ehhez táltosnak kell születni.
Már pedig az alapján amit a "szerelő" gányolt legutóbb a motoromon igenis ezt meg lehet tanulni megfelelő türelemmel és körültekintéssel. Kiszedsz két példát a szövegből ami alapján az egész esetet leírod előre mondván reménytelen. Ilyen elven sose kellett volna megtanuljam egy program nyelv alapjait se pl, azt sem tanították soha sehol. Igen a példa sántít nem erről van szó.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
#81556480 #115118 üzenetére
Árban annyira nem is elrugaszkodottak.
Tekintve a kötelező gyakszim még 2 félés és úgy is elkezdem lehet rálehetne majd próbálni a témára. Már Sm125-öt is néztem 2T jóval egyszerűbb lenne otthon szét és összerakni és még ha nem is annyira "éles kés" mint a nagyok nagyon jó szolgálatot tenne az éves költségei meg szinte nulla és a CB mellett a km se pörögne bele annyira suli után meg lehetne nézni valami igazán komoly második dögöt.
Életemben nem láttam szétszedve blokkot de nem lehetetlen valamit megtanulni ha van egy normális dokumentáció + mondom van most már ismerős aki legalább nincs elveszve a témában. Egy éve amikor agyaltam SM-en nem volt időközben egy járműmérnökis haverral több lett. Átrugdallak ezen a tárgyon cserébe ha te meg azon engem kontaktként indult.
A hűtő nagyon barbár megoldás emiatt mondtam más nem max leadja az ember gépműhelyben meg kicserélik a csapágyakat még így is nagyot lehet spórolni. Hűtőt egyedül a golf kerékcsapágyánál mertem bevetni eddig.
Btw mondom akkor az SM125 tűnik még jó ötletlen beugrani aztán suli után lehet feljebb ugrani.
Most sokkal kevésbé lennék szívó pályán ha tudtam volna olyan opciókról decemberben mint most. Akkor lehet eleve nem CB / ER / GS-re lövők hanem egy 640-esre csak múltévben még nem tudtam pontosan honnan és mennyit tudok csak az egyetemen kitermelni tanulmányi eredménnyel meg szóciális/közösségi vállalásokkal.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
#81556480 #115116 üzenetére
LC4 az... az lenne a racionális irány csak a régieknek nem tetszik a formája, az újakkal meg nem tűnnek annyira filigránnak pont ez tetszett az 510-ben ma, egyszerűen valami hihetetlen keskeny és kecses volt a motor de úgy értem mindenhol. És szinte súlytalan volt.
Haverom 99%, hogy magának fogja javítani szóval lenne aki besegítsen (jó is lenne megtanulni) a Hyot is azért nem vállalta mert volt neki is csak a 650-es és pontosan tudta az olyan mint a szaros gatya ha szétszeded mindig valami mást is találsz az alap probléma mellett. Eszközöket meg megéri beszerezni nem hiszem, hogy a következő 5 évben öregszem ki és fájdul meg a hátam. Inni nem iszom bulizosnak nem vagyok bulizos szóval valamibe bele kell ölni a pénzt és időt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
#81556480 #115114 üzenetére
Eddig is erősen mocorgott bennem az SM téma de ma teljesen belopták magukat a szívembe az a motor 30kg-val nehezebb szárazon mint én gyak és színtiszta nyomaték ha ez ennyire jó cucc megéri megtanulni magamnak otthon télen szét - össze amit kell elvinni gépműhelybe majd összetenni. Második motorként még csak nem is menne vészesen hamar bele a km.
5k ha szét és össze is tudod tenni + esetleg a csapágyak cseréje 10-15 ha gépműhelyes sztori és ~150 az alkatrész. Hmmmm, ma rajta ülve erősen rájöttem miről fognak szólni az első valódi fizetéseim. -
runner 125
nagyúr
válasz
#81556480 #115101 üzenetére
Korábban már gondolkodtam rajta, h te szimplán balfax vagy-e, vagy csak engem találsz be folyamatosan a gyenge szövegértelmezési képességeid okán, de már mindkettőt kezdem unni.
Azért igyekszem utoljára segíteni neked szöveget értelmezni, ha már az általános iskolába csak a családi pótlék miatt járattak.
Az előzmény:
"Szeretnék venni hobbi célra egy motort. Itt a lakhelyemen inkább a cross-t tudnám kihasználni legjobban.
Viszont nem ismerem a motorokat."
A napnál is világosabban látszik, h user-nek nincs tapasztalata motorok terén.
Sőt, le is írja, nem ismeri őket.
Megkockáztatom, h a cross és az enduro közti különbségeket sem ismeri, és azt sem tudja, h melyik mire is való igazán. Leírtam neki, h rendszám nélkül egy cross igazán hol használható, mik az előnyei és a kompromisszumai.
Leírja azt is, h a lakhelyén azt tudná kihasználni. Mivel minden bizonnyal nem egy motorcross pálya mellett lakik, hanem tapasztalatom szerint az ilyen jellegű igények, infók vidéki (falu) lakhelyet takarnak és szimpla határban történő terepmotorozás a cél, ezért próbáltam informálni pusztán jó szándékból, h ilyen felhasználásra nem biztos, h egy versenycross a legésszerűbb döntés, főleg annak tudatában, h továbbra sem ismeri a motorokat, így gyanítom az üzemóra és a kötelező revízió fogalma is ismeretlen számára egy "terepmotornál".
Nyilvánvaló, h nem megyek bele ilyenekbe, ha valaki úgy jön ide, h megunta a 2T cross-t és valami 4T-re váltana, vagy ha leírja h crosspályán szeretné csapatni. Senkit nem akarok megtéríteni, pláne nem ráerőszakolni a véleményemet, de ha valaki az erdőben jár, le fogom írni a tényeket és az általam tapasztalatakat, illetve számomra bevált alternatív utat.
A fenti infói alapján mertem párhuzamot vonni az én évekkel korábbi igényeimmel , és mertem leírni, h én és 2 cimborám mit vettünk ilyen célra, s mint ahogy zártam is a postom, majd eldönti h mit akar, de ezer meg egy olyan tapasztalattal találkoztam, ahol megvették a cross-t, majd ment a qrva anyázás, h 300.000ft-os "hiba" van a motorban pár óra használat után.
A Keihin karburátort nem szidtam, hanem leírtam a srác gépén tapasztaltakat. Az egy verseny alkatrész. Egy olyan amatőr számára aki nyíltan leírja h a motorokat nem ismeri és nagyjából kinézetük alapján belinkel 2 terepre alkalamas példányt, nem fog vele boldogulni. Rohadt érzékenyek, nagyon nehéz jól behangolni, drága hozzá minden és ha valamely alkatrésze kopott, beállíthatatlan. Ez nem szidás, hanem tény. Hozzáértő kezek alatt nyilvánvalóan jól működik és kijön az előnye bármely hagyományos, faék karbival szemben, de amatőr usernek meggyűlhet vele a baja.
A humorérzékemmel egyébként semmi gond nincs, csak te a DR-Z-vel már korábban sem poénkodtál, bármennyire is ezt próbálod elhitetni. -
Chris0321
veterán
válasz
#81556480 #115055 üzenetére
Én vasárnap vettem, igaz autót de ez lényegtelen. 180 km-re kellett érte elmenni. Csak telefon volt nálunk, de előtte beszéltem egy biztosítós alkusszal aki kapva kapott az alkalmon, hogy megkösse a biztosítást pedig tudta, hogy vasárnap dél körül fogom hívni. Csak annyit kellett megtennem, hogy lefényképezem neki a forgalmit és a papírjaimat de ezeket az infókat telefonon is le lehet diktálni csak így kicsit lassabb és nem sokkal később már meg is volt kötve a biztosítás méghozzá olcsóbban is mint amit én online tudtam volna kötni míg egy gyorsbüfében ebédeltünk és indulhattunk is haza.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#81556480 #115035 üzenetére
Igen, pl gyarias allapotu six days-ert 3000€- el akarnak kerni :D ennyi penzbol azert van alternativa, hogy ne egy szartartaly kis 2T re ulj ra. En nem is ertem ezt. Ezek csak gepek. Ha ugyanannyi penzert jobbat vehetsz, miert szopatnad magad? :D
Az en kornyekemen etx-ek vannak tulnyomo reszt, 800-1500€ ert mennek, eleg oszintenek neznek ki javareszt.
Kulonbseg meg, hogy itt mindegyik papiros.Sztm ez az RX lakossagi valtozata, mert csomagtarto, meg minden felesleges dolog lehet rajta.
Ha nem talalkoztam volna ennyivel, en sem ismernem, mert magyarorszagon az RX ek vannak tulsulyban.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
#81556480 #115033 üzenetére
Azok aranyáron mennek néha.
@geresics: akkor most kéne leiratkoznia a topik lakóknak és rokonoknak?!
@persu: jaj a teljesítmény mert a Duke890 nem lesz utcán így is úgy is elég disznó?
Ezt átlag Józsinak gyártják akinek van rá zséje ő meg nem fog megérezni 5 ló eltérést.
-
-
Biqci
aktív tag
válasz
#81556480 #114766 üzenetére
Végülis vicc, mert ezelőtt 15-20 évvel csak ezt használtunk mi is. Mivel nem volt más. Nagyon jó cuccok voltak ezek akkor. Emlékszem, amikor kb. 30 éve megvettem az első motorom (ETZ125), a láncot fasza, gyárból csórt gépzsírral kentük. Egyszer jön egy cimbi, hoz egy flakont, azt mondja, hogy fehér zsír, rá kell fújni a láncra. Fújni? Zsírt? Mivan? Most van a garázsban legalább 10 flakon különböző kemikália, sőt még a sűrített levegő is dobozból jön
-
z123456789
addikt
válasz
#81556480 #114222 üzenetére
Kivétel nélkül jó szokott lenni a 42-es lábamra a 42-es cipő. Kivétel a kurva nikeSB. Annak a formája totál nem adja az én lábfejemet. Az Adidas Skateboardingban találtam meg a számomra legkényelmesebb, és legjobb csukákat, de abból meg 42 2/3-os a full passzentos. 42-es kicsi. Illetve én sokáig nem hordtam DC-t (kb olyan okokért, amiért KTM-et sem veszek.
), de aztán találtam egy forrást ahonnan már szívesebben vásárolok, és láss csodát! A 42-es DC-ket mintha a lábamra öntötték volna. Azóta az a második kedvenc márkám az Adidas SB után, lévén, hogy amúgy is imádom a Team-et.
Na és akkor a totálisan felesleges, és mindenki számára érdektelen bevezető után
:
Cross csizmából abszolút a 43-as volt jó nekem is a 42-es lábamra. Jól teszed hogy cseréled, az orra szerintem sem fog tágulni, ha minden igaza, ezek csak max lágyulnak egy kicsit bokamozdításhoz, aztán kalap. -
runner 125
nagyúr
válasz
#81556480 #114222 üzenetére
41-es láb?
Nem akarok indiszkrét lenni, de milyen magas vagy? Csak h SM-et vettél.
Épp tegnap volt nálam egy cimborám este, ő olyan 170 körül van, h hadd üljön már rá, mennyire ér le a lába, mert venne ő is, de hát szerinte ő kicsi ezekhez.
Ráült, 1 lábat tud letenni, azt is lábujjhegyen.Szerinte nem para. Mondtam majd a csizma talpa meg a bátorság rásegít.
Nekem egyébként 46-47-es, de az O'neal csizma 47-es méretben kényelmes. -
Geresics
addikt
válasz
#81556480 #114222 üzenetére
Én anno a neten néztem ki egy frankó krosszcsizmát, de mindenképp fel akartam próbálni. Elmentem Pécsről Kaposvárra motorral, felpróbáltam, kipróbáltam motoron, és kiderült, hogy nem tudok benne fékezni, váltani. Volt még B és C tervem is ugyan abban a boltban, de végül egy 4. megoldás lett a nyerő!
A boltban maximálisan segítettek, adtak tanácsot, és mivel láttak már pár hozzám hasonló hülyét, ezért kb. az első próba után mondta, melyik lesz a tuti, de én azért a B és C tervemet akartam először. Nekik lett igazuk!
Amúgy egy Forma Adventure csizma lett, amit azóta is használok túrára és terepre egyaránt, igaz, akkor 40eFt-ra alkudtam 47-ről, most meg ennek a kétszereséért mennek... -
runner 125
nagyúr
válasz
#81556480 #114212 üzenetére
Valamennyit igen, de azért a cross csizmák baromi masszívak. Esetleg a lábfej csatján nem tudsz lazítani? Enyémen van vagy 5 csat, ott nekem is kicsit lazábbra kellett venni a gyári csat beállítást.
emre
Ez kemény. Ha nem is halt meg nyaktörésben, de ez minimum egy komoly agyrázkódás. De szerintem kicsi az esély arra, h túlélte. Orbitális tempóban kapta fejbe az a kerék.
Apropó, erről jut eszembe. Nem tudom annó írtam-e, de még valahogy 2015-2016 környékén a 800-as VFR-rel autópályán a belsőben olyan 140 körül én a jobb alkarom felső részére kaptam az előttem haladó autótól egy vaskos gumi rendszámtáblatartót, ami már előtte lent hevert az úton, de a kereke feldobta. Ezred másodpercek alatt történt, semerre nem tudtam elhúzni a motort, a plexi és a jobb tükör között jött be. Először azt hittem eltört, alig bíretam gázt húzni. Mire hazaértem gyakorlatilag a bőrkabátba beledagadt, lett vagy 2x akkora. Volt pár hét mire helyrejött és tudtam vele fogni újra.
-
z123456789
addikt
válasz
#81556480 #114165 üzenetére
Első két kép: "ilyen volt, ilyen lett", harmadik, meg a vizsgára felszerelve, lábtartó, index.
Nem is az hogy ritka, a probléma nekem az volt, hogy egy használt kipufogóhoz nem biztos hogy kapsz olyan papírt amit ott látsz a képen. :-/ Leo Vince X3 is állítólag marha jó hozzá, de a fazon azt mondta, már csak a GPR gyárt hozzá, az Akrapovic meg a hivatalos forgalmazón keresztül készít csak kipufogót. Megvan a hivatalos forgalmazóhoz a kontaktom, de gondolom egy Akra még ennél is drágább lett volna, illetve nekem szimpatikus volt, hogy olasza termék. Szóval őket fel sem hívtam. Mondjuk itt most hirtelen találtam egyet, leömlővel, nem sokkal drágábbért...kérdés, hogy ez is road legal-e. Jól van, mindegy, utólag mindenki okosabb.
Az első kipufogóval az is volt még a bajom, hogy leégette az indexet a dB killerrel. Lehet, hogy dB killer nélkül nem égette volna le, mert nagyobb keresztmetszeten távozik a hő...de mindegy is. Mindenképp kellett az E jeles kipufogó.(#114166) canniball
Hu, hát leírom akiket én tudok, de volt már itt róluk szó többször is szerintem, első körben őket kérdeztem volna meg.
Bódis
Red Raptor
Hirtelen ez a kettő jut eszembe, de ha jól emlékszem láttam már facebookos csoportokban más neveket is. Első körben talán érdemes őket is megkérdezni, ha az ember gyártatna. És ha korrekt tervvel állnak elő, akkor talán nem lehet olyan rossz vétel.
Részemről a megtiszteltetés, ha bekerül az összefoglalóba.Köszönöm.
(#114167) Micsurin
Igaz, valami Martin is van még.(#114168) Predator2
Két haverom is csináltatott Plus Racing bőr ruhát magának, nagyon meg vannak elégedve vele. A kesztyűdhöz ennyit tudok hozzá fűzni. -
Daywalker
addikt
válasz
#81556480 #110545 üzenetére
Végeztem anno, amikor a kawa fékkel szívtam. Persutól kértem el az indikátorórát. Már nem tudom mennyit ütött, mert évekkel ezelőtt volt, talán elő tudnám keresni a videókat, ha még megvannak...valahol jó mélyen. De szemmel igen jól látható volt - ennek ellenére levizsgázott kenés nélkül, ha nem csal az emlékezetem. Elvittem Simáékhoz, ők mondták, hogy 0,1 a határ, de gyakran 0,2-re csinálják és az is oké. Mondjuk ez szegecselt tárcsa, valamennyi mozgása van. Leírtam a kawával a kálváriám, nem ismétlem meg. Ugyanakkor a robogón már olyan hullámos volt a hátsó, hogy rossz volt nézni, azért cseréltem le, mert az előszeretettel teszi tönkre a nyereg gumiágyazást és nincs hozzá pótalkatrész (Tokico...) csak komplettem a nyereg. Ennek ellenére nem érződött.
-
Daywalker
addikt
válasz
#81556480 #110538 üzenetére
Bocs, nem néztem a videót mobilon reggel - most már látom a tárcsát.
Ha nem éreztél semmit, akkor minek cseréled? Minden tárcsa hullámos lesz valamennyire a használat során (hol ezért, hol azért), de amíg nem üt akkorát, hogy érzed, vagy bukik meg a vizsgán, addig teljesen felesleges cserélni. Teljesen felesleges pénzkidobás, persze ha van, akkor hajrá...BlackPriest: Mire gondolsz, miért ne lenne? Vannak márkaszervizek és van pár megbízható nem gyári szerviz, aki ért az Apriliához: pl. abonyban van egy szerelő, vagy Pesten az Eleven Motor.
mod: Közben geresics leírta. Az én RSV-met is még Telegdy Zoli adta el, ismeri a motort -
csongi
veterán
-
Daywalker
addikt
válasz
#81556480 #110363 üzenetére
Úgy nem lehet, mint az autókét, mert itt nincs miből esztergálni (a kopófelületen a tűrés 0,5 mm). Ha csak picit üt valamerre, azt meg tudják csinálni. Sima Team nekem már csinált tárcsát a régi motoron és jó lett. Akkor érdemes nekikezdeni, ha amúgy még nagyon jó a tárcsa (alig van kopás) és nagyon drága lenne az új (főleg, ha kettő kell).
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#81556480 #110019 üzenetére
Ev elejen 15% os leepites volt a kozigazgatasban, most bp rol 600, nem bp en (direkt nem irok videket) pedig 4000 ember hianyzik innen.
Kenopenzzel egy het alatt megvolt a nemetbol behozott auto. System crash ellenere. Nem kulfoldi roncs volt, de a hatso tarcsat biztos kicsereltettem volna magammal. De ra se neztek. Khm.
Ez egyebkent nem tortent meg, csak kitalaltam. -
dellfanboy
őstag
válasz
#81556480 #110019 üzenetére
jol jartal, mult heti tc cikk alapjan ez lehetne tobb is [Az ugyanis klasszikus válságjelenség, amikor az állami vizsgahelyeken, ahol a kintről hozott használt, valamint az összes új autót vizsgáztatják, jelenleg két hónapot kell várni egy időpontra]
-
csongi
veterán
válasz
#81556480 #109873 üzenetére
Idoutazo vagy :) 20006... Tudom, elgepelted..
A regi motoroknak autoknakmeg volt a jellemvonasuk.
Ma mar ember legyen a talpan ha a markanevet kitakarjak, hogy elsore megmondja mi az.
A regi vasaknak meg van a maga filingje.
Nalam leginkabb a tisztelet van meg iranyukba. Valahogy eletbe lehet tartani oket. Igazi tulelok. Igenytelenebbek, kis takolassal is megy. Nah a mostani cuccok nem fognak. Vagy kidobod a fo alkatreszt, vagy nem igazan javitod. Nem lesznek javito meretek, meg ilyenek. Elektronika agyfaszt kap, utana a moros is. De ez a haladas es fejlodes. Szerintem a megbizhatosagi oldalon valahol a 2000 evekben volt a csucson. Most biztonsagtechnikailag kenyelem, teljesitmeny fronton tart a csucson. Megbizhatosagban ujra utol kell ezeket erni. Amugy keves motornak tetszik a formavilaga.
Ahogy oregszem, ugy erzem egyszer valami 3 kereku vasra fogok felulni ha megelem. :).A takolas onnan kezdodik, mikor lejar a kotelezo szerviz. Jelentos szamban kezdodik az olcsobb megoldasok keresese. Ami persze valahol normalis. Es a markfuggetlen szereloknek is elni kell :).
A szerviz markahusegetol nem lesz jo, alapos tisztesseges.
Embereken mulik, nem emblemaktol.. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest