- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz
Kolondrum #38914 üzenetére
Hat figyelj,amit most leirtal,az nekem is teljesen fekete erdo.
Az emberek nem foglalkoznak nap mint nap akksival,ez csak nalad tema mert ha jol tudom a te motorod leszivja,es honapokon keresztul szoptal vele. Igy nyilvan mindent megtudtal mar az akkumulatorok mukodeserol,ami engem teljesen hidegen hagy,mivel autoban is egy 4 vagy 5 eves darab van,a motoromban pedig azt sem tudom,hogy pontosan hol helyezkedik el.
Igy ha esetleg tonkremenne,akkor bevinnem a boltba,es mondanam,hogy adjanak egy ugyan ilyet,vagy egy hasonlo tudasut a legolcsobb arkategoriaban,mint ahogy az a srac is tette akirol meseltel.
-
Backspace
tag
válasz
Kolondrum #38899 üzenetére
Ez az üléspozíció szimulátor: http://cycle-ergo.com/
-
Grillo
őstag
-
BoB
veterán
válasz
Kolondrum #38781 üzenetére
Én pont ez miatt mindig figyelem mögöttem megállnak-e, akár autóval, akár motorral vagyok.
11-es főúton amikor balra kanyarodok és várni kell a szembejövő forgalom miatt (2x2 sáv), folyamatosan néznem kell a tükröt mert 70 körül jön mindenki (50-es tábla). Volt bnőm-be is itt mentek neki hátulról.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Kolondrum #38594 üzenetére
,,Azt szarnék a kis 600-as hornetekre és társaira.''
,,Haver talán odaadja a 600-as hornetet azt is megnézem.''Ha jól értem, még nem ültél Horneten? Én még csak a kistesó CBF600-ast próbáltam (75Le) míg a CB600F Hornet 95Le. Mielőtt döntenél, próbáld ki. De ne csak a fordulat alsó tartományában.
Ha pörgetni akarod sor4. Egyenesben pörgesd egyszer meg rendesen. Megérzed, hogy hol indul meg, nem 6000-nél.Ha meg nyomatékos gépet akarsz, akkor miért nem gondolkodsz V2-ben?
-
KoVee84
senior tag
válasz
Kolondrum #38600 üzenetére
Mert a GS-ed a maga 50 lóerejével az olyan, hogy bárhol húzod neki megindul nem? Furcsa, mert mikor Z750-ről átültem 2 km erejéig haveroméra, én azt éreztem, hogy sehol sem megy
Érdekes egy szerzet vagy te...mf: ja, a tanktáska nem húzza a vállat, de nem is férsz be tőle a plexi mögé
-
kcsa
veterán
-
Integra
titán
válasz
Kolondrum #38594 üzenetére
"Akárhol húzok neki egy telit kilő" - te meg ezt simán elhiszed, igaz?
értem én, hogy nagyon cool meg menő ahogy hangzik, csak egy ordas hülyeség az egész... a kocsma előtt hangoznak el ilyen üres, semmit mondó sztorizgatások az iq huszár bájkerek között, kb annyit is érnek. na mindegy. -
Integra
titán
válasz
Kolondrum #38570 üzenetére
egyszer ülj rá egy modern, mai, korszerű pár éves 600-as sor4-re és tépd meg. lefogsz esni róla. semmi baj nincsen a sor4-gyel. maximum a te motorozási stílusodhoz nem passzol, mert amúgy sem jársz olyan (sebesség)tartományokban, ahol egy sor4-et használ az ember alapvetően
"Hozzá vagyok szokva, hogy alig forog és ha húzok egy gázt relatív jól megindul." sebességváltó? relatív elindul? visszadugok kettőt és amíg te relatív elindulsz, én kilövök mint a puskagolyó
-
válasz
Kolondrum #38570 üzenetére
%ER6N? Kapaszkodtál ,hogy hátra ne csússzál ?
(szerintem jó rég ültél rajta) ... hát nekem arról a motorról totál ellentétes a véleményem.... meg igaz amit a többiek írnak sor 4 600 nem tol alul , pörgetni kell 10-12 ezerénél van a tűzijáték, aminek egyébként örülök mert havernak vettünk fz6n kezdő motornak ... míg megtanul motorozni használja alsó tartományba ... ha meg már penge akkor ki használja a 100LE-t
ez a megint ki mit szeret kinek a pap kinek a papné, mondjuk nekem 1000 után bármelyik 600 fura...
De ez megint megszokás kérdése 2 hete vissza ültem sv650s re egy fél órára és most azt mondom 2-3 év túra motor után , hogy fura lenne megint a sport motorral menni (az ülés pozícióra gondolok ). sv1000s után meg az fzs volt fura... szvl megszokás kérdése is minden... -
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #38572 üzenetére
Burgi nem a te stílusod. (Nagyon nem.) Nexus is csak so-so...
A nagyhangú talán tetszene, de...És ahogy írod, van egy áruk.
Ez a te motorod!
V2/nyomatékhegyek/1000 ccm/100 LE éééés
...
CVTEgy a baja, hogy egy nullával többet írt a végére, mint azt kellene.
Meg ugye nem kék. De szerintem az megoldható fényezőnél...
Ui: 0-150: 9,8 s (Viszonylag jól megy. De a vége 205 km/h. Fura.) -
Archer
őstag
válasz
Kolondrum #38558 üzenetére
Na és aztán? Nem tekeredik annyit a csuklód vagy mi?
Hadd pörögjön, az a dolga. Nekem sokkal élvezetesebb, hogy váltogatni kell meg fordulaton tartani a motort minthogy berakom X fokozatba aztán az jó szinte mindenhova. Valamelyik nap amikor mentem biciklivel már ott is akartam reflexből visszaváltani kettőt a kanyar előtt csak a kar fékként funkcionált nem kuplungként
-
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #38558 üzenetére
Igen. Nagyjából ilyen. Megszoktad a két hengert, hogy alul is tol rendesen, ezt egyik 600-as sor4 sem fogja adni. Legfeljebb az 1000-esek, vagy 1200-as Bandit.
Nézd meg pl. ezt a képet, hogy hol van a 100 lovas Yamaha FZ6-nak a forgatónyomatéka a 70lovas SV650-hez képest.
Sehol. Persze, lóerőben a végén több a sor4, mert a kéthegeresek veszítenek a forgatónyomatékból a felsőbb fordulatszámtartományokban, míg a sor4eknek afölött is növekszik, és mivel a lóerő=nyomaték*fordulatszám, ebből adódik, hogy miért van az, hogy a kéthengeresek alul megindulnak de rendesen, felső fordulatszámon viszont elmarad a várvavárt tüzijáték.
Vagy, a másik, nézd meg a Gladiust, vagy az ER6-ot, Monstert. Mindegyik jóval nagyobb nyomatékot tud, mint az FZ6
-
fattyu
veterán
válasz
Kolondrum #38511 üzenetére
Nyél gáz satufék és nem nagyon van 8000alatt a fordulat. ez ilyen.
ha érdekelne a fogyasztás asszony 1000es unójával járnék. viszont jóval kevesebbet vigyorognék.
helyváltoztatásra biciglit használok. A motor élvezeti cikk. És mint ilyen leszarom mennyit eszik
38513: 900 cm3 8000-13000 között használva. Mit vártál? A lovak enni kérnek.
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #38502 üzenetére
Hát igen. Ideje elkezdeni lottózni
Én mondjuk gondolkozom egy Speed Triple-n. Az új az UFO lámpáival nem jön be de a régebbiek nagyon tetszenek, de lehet a végén csak az Eliminator kap egy dupla lámpát meg vmi normálisabb visszajelző rendszert, de csak miután találok valakit aki szépen megnagyobbítja a tankot. A Velencei kiruccanáson 5,5-ös fogyasztást mértem.
-
kcsa
veterán
válasz
Kolondrum #38444 üzenetére
Nem szoktam beleszólni a vergődésedbe, de:
- Ha már költesz rá, akkor használd. A ráköltött pénzt soha nem kapod vissza eladáskor, tehát: add el, vagy javíttasd meg, de akkor járj is vele egy-két évet.
- Pörgesd, ez is szereti, akkor megy jó. Rezonál, igen, a sor2 ilyen.És ha egy apró személyes gondolatot megengedsz még: inkább ezzel gyakorolj és ess-kelj még párszor, mint egy számottevően erősebb/nyomatékosabb motorral magasabb sebességtartományban.
Bocs
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #38390 üzenetére
Mozdonyvezetőnek készülsz?
(#38391) polimorf: köszönöm a jó kívánságokat, bízom benne, hogy jövő szombaton vagy vasárnap már a sikeres túráról tudok beszámolni!
szerk: a pakolás nagyja megtörtént, motort takarítani viszont továbbra sincs kedvem. Lehet, hogy majd holnap reggel?
-
csongi
veterán
válasz
Kolondrum #38314 üzenetére
Reszvet! Ne szomorkodj en is borultam mar mind ket oldalra
Ez ilyen szakma, ez legyen a legnagyobb balesetunk
A lenyeg hogy tanuljunk belole.Free: Ezert megyek mindig az autos mogott mellett, valahol ahol lat a tukorbe " bar felesleges ugy sem hasznalja a zome" igy talan van lehetosegem mellette megalni. Egyebkent Magyar beteseg ez az agyatlan fekbe taposasos kozlekedes! Torokbe nem volt ilyen gond, pedig mennek rendesen
Ma is sikerult a nagyon elozekeny vezetonek felesleges megallassal maga el csalogatni a gyalogos biciklis kozlekedot. Mellette tudtam megalni csak. Szegeny nem ertette a dudalast. Legalabb 3 auto elmehetett volna sebesseg valtoztatas nelkul, mire a gyalogos oda er az atkelohoz. De hat itthon ez van, gondolkozas mentesen folyik a kozlekedes, latszik a keves gyakorlat. Ez baleset veszelyes, es az esetek tobbsege erre utal, de szerencsere van nekunk jo kis szabalyunk, sebesseg be nem tartasa, es a forgalom iletve utviszonyoknak nem megfelelo kozlekedes! Ez van es lesz is,cirka 20 ev lemaradas! -
-
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #38088 üzenetére
Ha a motoron lévő testhelyzeted olyan, hogy támaszkodnod kell akkor egy idő után kellemetlen lehet a csuklódnak. Én pont ezért is vettem egy 3cm-es kormánymagasítót és azóta semmi bajom a motoron pedig most voltunk egy 2400km-es Erdélyi túrán, de az úton sem a csuklóm sem a derekam nem fájt. Nem is gondoltam, hogy csekély 3cm-es emelés ennyit jelenthet.
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #38076 üzenetére
Közvágóhíd Budapest Park
Mi kimentünk Gárdonyig a 7-esen az este. Kifelé max 4-5 autóval találkoztunk. Csend honolt a tájon, nyugi volt. Én mentem előre, diktáltam a tempót így tuti volt a lopakodó üzemmód és nem kellett tankolnom este
140km lett végül az esti megtett táv.
Hazafele a 6-oson jöttünk be Pestre és a Budafokin megálltunk végül a Mekinél kajálni. Na ott is össze-vissza mentek ezek a éppen átestünk az első méhnyálkahártya leválásunkon és már két pofára tömhetjük az életet. Mellettük ott a sok "nagyfiú" akik azon szórakoznak 3-asban, hogy odaordítanak 1-1 csajnak, hogy "dagadt" meg ilyenek. (Hozzáteszem ez nem igazán volt helytálló megállapítás)
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37969 üzenetére
Tavaly vágányzár alatt benyaltam a legnagyobb melegben a Ganzt. Az csupa fém mindenhol, törpékre tervezve. Égetett az egész mindenség, mintha egy sütőben ültem volna és nekem a rövid kezeim miatt könyökölnöm kell és rásimulni az oldal lemezre. A homlokfalon van 1 kis nyitható szellőző, de a végig aszfalttal burkolt pályán ott is csak a forró levegő jön be ilyenkor az ember térdére, lába közé. Metro újságot gyűjtöttem és leukoplasttal ragasztottam az ablakra napellenzőnek...
-
fattyu
veterán
válasz
Kolondrum #37955 üzenetére
a tegnapi megoldásom a 240es utazó volt. ott nem volt melegem...
amugy meg volt a nagy vita.
a perforált bőr sem rosszabb mint a cordura volt tavaly. ebben is meg kell dögleni meg abban is meg kellett dögleni. az fekete volt, ez csak nyomokban
tavalyi motoron szélvedetteb idom volt. az idei szellősebb. de nem mondanék érezhető difit.
-
Something_
őstag
válasz
Kolondrum #37955 üzenetére
Én külön protektorokkal tolom Bp-n (térd, könyök, hát), plusz kesztyű és csizma is, viszont csak a hátam izzad, de az is a póló miatt (gondolom a protektor is közre játszik, hogy nem szellőzik). Csodálkozom, hogy a lábam és a kezem szellőzik, megőrülnék, hogyha melegítene alul/felül
Jah és fél 7kor indulok el a belvárosból és egész sok helyen van araszolás, plusz lámpák.. ma volt pár lámpa, ahol meg sem próbáltam előre menni, mert láttam, hogy az autósok is ki vannak a melegtőlÍgy is kényelmesen fél óra alatt itthon vagyok. Reggel 9kor pedig 20 perc, habár akkor is van már 30-33 fok.
Amúgy kb ennyire izzadnék be autóban is, mármint a hátam a klímás, bőr üléses autóbanMa hozta a pizzámat a futár, fizetés, stb. Köszönök el tőle, hogy: jó munkát!
Erre ő: köszi, majd télen. Most baromi meleg van.Nem irigylem őket. Egész nap légkondis helyen vagyok, ha kimegyek az utcára, akkor agyfaszt kapok. Áll a levegő, halálos.
-
polimorf
tag
válasz
Kolondrum #37934 üzenetére
Rögtön vissza kell ültetni és nem marad benne.
Nem riasztotta el mert nem sebességgel estünk el hanem már megállás közben.
Annyit mondott, hogy ilyen nagy távra ő már idős és ez már neki sok. De párszáz km-es etapokat szívesen vállal a sérülése ellenére. Ő nem papírkutya, kemény nő. Aki majd 800km motorozik repedt bordával az nem semmi. Nagyon büszke vagyok rá!!! -
Teasüti
nagyúr
válasz
Kolondrum #37924 üzenetére
Biciklin ülve már eljátszadoztam a gondolattal párszor, h aki kilép elém körülnézés nélkül, ne adj Isten szánt szándékkal, annak lendületből lekeverni egy pofont.
Gyanítom lenne pár ellenségem egy idő után.
Egyszer majdnem elpattant bennem vmi, de inkább elkerülő manőver lett belőle akrobatikázás helyett.Mai napig keresem a hatásos ellenszert, amivel kezelhetők a szarok bele a világba típusok.
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37924 üzenetére
Vannak ilyenek. Múltkor itt nálunk a zebránál volt hasonló incidensem. Az emberünk levágta a zebra felé az utat, tehát nem a gyalogátkelőhelynél lépett le az útra.Motorfékkel lassítottam majd lehúzódtam teljesen az út szélére, gondoltam nem állok meg mert egymagában volt és elfértem volna már simán közte és a padka között, erre amikor odaértem úgy gondolta visszaugrik a járdára majdnem az út közepéről, majd erőteljes orgánummal "Qrva anyád"...
-
canniball
nagyúr
válasz
Kolondrum #37886 üzenetére
"Az N-nek is az az egy kis kipuf ahogy lent kijön."
Az ezredesen dupla kipuff van.Meg a 650-es Cagiva Raptoron is. Meg a Ducati Monsteren is.
"GSR600 szééép."
Nekem meg az nem tetszik, nálam a kipufogónak nem az ülés alatt a helye és a színezés sem begyere.
De hát kinek kinek igényei szerint.Xaels!
Én meg élvezem. -
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37880 üzenetére
Haver vérét én is mindig szívom a régi Hornetjével, annyira egy semmilyen motor szvsz. Ja MT-01 és MT-09 álom motor lenne, de a Bulldog marad egyelőre úgy is viszem a gépet ki valamelyik reggel és meglesem megint ha még meg van és ha megy akkor becserélem az eliminatort.
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37858 üzenetére
Én mire visszaértem volt 23óra, még megálltam az út szélén ránéztem az órára van-e idő kitekerni anyáékhoz Dömsöd-re, de már késő volt, várnak haza is. A Rákóczi hídnál belecsöppentem egy amolyan autós csajozásba. Mellettem a csaj a sárga kis swiftben bömböltet valami pop nótát és teli torokból énekel mellé. Megérkezett mellém a kan is a Golffal. Ezek aztán nyikorgó kerékkel lőttek ki a lámpánál, végig 100-110-el a Csepeli átjáróig ahol a csaj lefordult. Már csak kíváncsiságból is követtem az eseményeket. Otthon meg betegre toltam a hideg gyümi levessel magam
Vélemény, nem olyan vészesen hangos az a gép. Errefelé meg nyugodtan lehet neki húzni, mert a népek a nagy zajra vannak berendezkedve. Itt a HÉV, nagy a forgalom és a teherforgalom is. Megy az ember egy felmelegítő kört, megnézi magának a Yardokat ha vannak és utána lehet menni egy ereszd el a hajamat. Én is húznám neki jobban, de az Eliminator kicsi tömör gép, nem egy gyorsulás bajnok és 120-nál elkezd elfogyni szépen lassan a vehemenciája
Legalább te csináltad a hangot helyettem is.
Majd legközelebb kinézünk valamit előre, ne ennyire spontán legyen a dolog.
Na igen V2-es naked masinák nem olyan "szépek" 1-2 kivétellel, azok meg borsosabb árban vannak. Esetleg még Sor3-asokból lehet nézelődni, azok is nyomatékosak.
-
Dexar007
veterán
-
K3NZO
senior tag
válasz
Kolondrum #37829 üzenetére
TayRol:
K6-os lég olajos 650ccm Bandit 77 lóval. Szeretem nagyon, de néha tényleg kicsinek érzem, de ez főleg két személynél érezhető. 3000-es fordulattól szépen húz bár eléggé forgatni kell ahhoz, hogy jó tempót lehessen vele motorozni, de ugye ez szemelyiség függő. Pl nekem csak a sor négyesek tetszenek. Kipróbáltam barátom TDM-jét és személy szerint nekem nem tetszett a V2 sor négy után. De ez teljesen SZUBJEKTÍV ugye. De amit legjobban szeretek ebben a motorban, hogy egyszerű és olcsón fenn lehet tartani.Dexar007:
Túrázni,dobozokkal, két személlyel szerintem kell legalább 800-900 ccm az élvezetes motorozáshoz. -
Dexar007
veterán
válasz
Kolondrum #37827 üzenetére
Az enyem pedig 48 lovas csak,es csutka gazon meg sosem gyursitottam vele. Igy is lehetetlen a legalis sebessegtartomanyban maradni vele,nem hogy egy erosebb motorral.
Te is nem tudom minek aggodsz,amikor ott a GS-ed,aminek az ereje jo ha negyedet kihasznalod,mivel nem mered huzni neki a hangos kipuf miatt. -
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37827 üzenetére
Neked inkább egy SV lenne megfelelő vagy másik V blokkos utcai motor. Azokat nem kell annyira hajtani, hogy menjenek.
Én is elgondolkoztam rajta, hogy egy "csupasz" SV-t ki kéne próbálja mert múltkor ugyan az "S"-es nem jött be kényelemre, de menetdinamikailag azért nem volt rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 1 / 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Sorozatok
- Gyúrósok ide!
- Apple MacBook
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest