- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Backspace
tag
Sziasztok,
tavasszal tervezek egy nagyobb kategória ugrást. 7 éven keresztül 150-es ETZ-vel és egy 125-ös robogóval jártam az utakat. Már korábban is tervezgettem a feljebb lépést, de most jött el az ideje.
Nézegetem a lehetőségeket a motorok terén és ki szeretném kérni a véleményeteket.600ccm körüli kategóriában gondolkozok. Félmilló körüli ráfordítással. Amit tudni kell, hogy 192cm vagyok és 90kg. Valamint a barátnőm is állandóan a fenekemben lenne motorozás közben.
Amiket eddig kinéztem főleg naked-ek:
1. Kawasaki ER5n (nagyon tetszik, de félek, hogy kicsi)
2. Suzuki GSF600 (ez már méretben lehet)
3. Honda CB600F (kinézete miatt ő az utolsó a listán, de tudom hogy nagyon strapabíró és kezes)
..., de szebb túra, sport-túra motorok is érdekelnek.Kérdés az, hogy a 192cm-es magasságom alá valók-e ezek a gépállatok. Sajnos nem nagyon találtam leírásokat erről és ugye a képek se árulják el, hogy hosszútávon mennyire kényelmesek a yetiknek.
Hosszabb túrákat tervezek vele. 1nap 400-500km.Köszönöm előre is a segítségeteket!
szerk.: az álmom egy Kawasaki Verys lenne
[ Szerkesztve ]
-
Backspace
tag
Köszönöm a kommenteket és a tippeket!
600ccm-es sporttúrák közül miket ajánlatok, amin nem lóg a nyakamba a lábam és fél milla körül elérhetők?
[ Szerkesztve ]
-
Backspace
tag
Srácok azt hiszem megtaláltam, amit kerestem. Honda VFR750 (vagy a 800as). Megláttam és beleszerettem.
Valakinek van esetleg valami tapasztalata vele? 192cm-esek véleménye ? Mire érdemes figyelni, ha használtat veszek?
Köszönet -
Backspace
tag
Erről a szépségről mi a véleményetek? Épp motorvásárlás előtt vagyok és nagyon megtetszett ez a darab.
-
Backspace
tag
válasz yodamastah #36315 üzenetére
Erre van pénz, de öregsége ellenére megbízható gépezet. Szeretem a régi vágású motorokat.
@TayRol - Ha csak ebben van a hiba, akkor az még beleférhet.
[ Szerkesztve ]
-
Backspace
tag
Ehhez a géphez mit szóltok? Elég jó ár/érték/állapotban van!
Nem könnyű dolog ez a motorvásárlás.
Eleinte VFR800-ast akartam, aztán az asszonynak megtetszett a NT-650V Deauville (mostmár azon is töprengek, csak félek, hogy unalmas lenne), de közben ez a sornégyes CBF is tetszetős...
Másik kritérium hogy 192cm vagyok, tehát vmi nagyobb testű sport/túra állat kellene. De a Transalp szerű enduró túra darabok nem tetszenek.
Valami javaslat? Jelenleg első helyen a VFR800 FI van, majd másodiknak a Deauville...
[ Szerkesztve ]
-
Backspace
tag
válasz vendingo #36661 üzenetére
Sajnos a DL650-et a pénztárcám már nem engedi. Olyan 700k körül szeretnék rászánni.
Vannak tervben küldölfi túrák is. Ha innen közelítem a dolgot, akkor a Deauville-el járnék legjobban.
De a VFR 800-ast is nagyon kényelmes motornak tartják. Ültem már mindkettőn, de menni még nem mentem egyikkel se. -
Backspace
tag
válasz vendingo #36666 üzenetére
Nem is tagadom, hogy ugyanolyan. Nyilvánvaló dolog amiről beszélsz.
Sajnos nem tudok kipróbálni egy motort se hosszabb távon mielőtt megveszem, szóval egy kicsit zsákbamacska ez a része.Ha már SVről beszélünk, abból is van fent hahu-n egy szép példány.
Két személlyel szoktál menni vele? Milyennek találja az utas, ha igen? -
Backspace
tag
válasz Ferdzsoo #36673 üzenetére
Annyit tudtam meg közben egy másik ismerősöm, aki beszélt a tulajjal, hogy fényezve van és hogy olasz import, de az eladó normálisnak tűnik. Szval vszeg volt benne egy csúszás, ami a fényezést indokolta. De ez gondolom még nem azt jelenti, hogy nem jó?! Gondolom az olasz importoktól se kell feltétlenül tartani, vagy mégis?
-
Backspace
tag
Van valakinek Ducati ST4-e vagy esetleg Triumph Sprint ST-je? Van a hahu-n egy-egy nagyon szép darab mindegyikből. Utánuk olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorokról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen a két alternatíván is. -
Backspace
tag
Ezekeről a bukósisakokról mi a véleményetek? (Tudom, hogy erősen budget kategória, de max. 30-35 ezer forintig tudok elmenni jelenleg). Esetleg, ha tudnátok más, de hasonló árfekvésűt ajánlani, azt megköszönném.
-
Backspace
tag
Köszönöm a tippeket Uraim! Akkor ezek szerint a Caberg-et favorizáljam az MDS helyett?
A felnyitahtó verziókról mi a véleményetek. Azt tudom hogy általában nehezebbek, de ezen kívül van más hátrányuk a zártakkal szemben? -
Backspace
tag
Most ebédidőben kiugrottam a párommal a moto.hu-hoz. Felpróbáltunk egy noxot meg egy caberget. A nox az nagyon kényelmetlen volt. A caberg az hozzá képest luxus kategória.
Szóval eddig a Caberg VOX-ra tettük a voksunkat.
Még délután kiugrunk a shox.hu-hoz. Megnézzük az MDS és Jet márkákat.
Aztán jöhet a döntés...A motowellt pedig valószínű skippeljük, mert túl olcsónak tűnik és a neten sincsenek elűjulva a minőségétől.
-
Backspace
tag
Ezt a sityakot vettük meg végül mindkettőnknek. Páromnak XS nekem XL, látszik ki a nagyobb koponya.
-
Backspace
tag
Uraim,
kérhetnék egy véleményezést erről a darabról? 90%ban úgy néz ki Ő lesz a jövőbeli társam.
-
Backspace
tag
válasz KoVee84 #37669 üzenetére
Úgy érzem elég jó az emberismeretem és az eladó egy korrekt ember, akinek nem kenyérre kell a pénz. Azért adja csak el a motort, mert már kb 5 éve nem használja (gyerekek születése miatt). Ez meg is látszik pár dolgon, mint pl. aksi kuka és a múszakit se újította már jó ideje. Ennek ellnére az utóbbi 5 évben minden évben lecserélte az olajat, szervizelte, stb. Hátha lesz ideje menni vele.
Tehát az eladót ismerve, vszeg nem tekertette vissza az órát. De nyilván én is tévedhetek, hiszen az ördög nem alszik. Megpróbálok elvinni ma egy hozzáértőt/szerelőt...Aztán meglátjuk...
-
Backspace
tag
válasz Ferdzsoo #37675 üzenetére
Nem írtam le részletesen a dolgokat. De annyi a lényeg, hogy az előző szezonban még használta és elment vele állítása szerint két körre. Idén már nem használta, így már nem műszakiztatta le és már az aksi is megadta magát idénre
Egyébként az eladó, friss vizsgával és új aksival adja a motort természetesen. -
Backspace
tag
válasz Ferdzsoo #37691 üzenetére
Feree13 koma úgy látszik nem olvastad a korábbi válaszomat.
[ Szerkesztve ]
-
Backspace
tag
válasz DigitXT #37698 üzenetére
Azt mondta a tulaj, hogy ki akarta vonni a forgalomból tavaly szezon végén, de lusta volt elmenni, ezért hagyta lejárni a műszakit és csak akkor akarta megújíttatni, ha már van rá egy potenciális vásárló.
Tavalyi szezonig minden évben cserélt benne olajat+a szükséges kopó alkatrészeket (ha kellett), mert néha ki tudta vinni egy kisebb körre. Ennyi a story lényege.OFF: De hagyjuk is a témát, mert szerintem már túltárgyaltuk a dolgot. Van aki megad mindent, amit tud a vasának, és van aki pedig, megadja neki, ami szükséges. Pont.
[ Szerkesztve ]
-
Backspace
tag
Szerintetek mennyi a max. ajánlott teherbírása egy régiebbi nonfango topcase-nek? Neten ilyen 5kg körülit olvastam Vmax:130kph-val. Nektek mi a tapasztalatotok?
szerk: sajnos nem tudom hány literes, de szerintem nem fér bele két sisak, egy biztosan
[ Szerkesztve ]
-
Backspace
tag
Nem is nonfango, hanem Adlo. Pontosan ez.
Nemsokára indulunk párommal vidékre, és nem akarom túlterhelni. -
Backspace
tag
Nem tudtok valami megbízható időjárás előrejelzést európára? Mindenhol mást írnak.
Hétvégén konkrétan Krk szigetre akarunk motorozni a párommal és hát mit ad isten, pont szombattól keddig írnak esős időt lehűléssel. De a jelenlegi állás szerint még bevállalható 2-3mm csapadék szombaton és kedden az utazáskor.
Szóval örülnék ha megosztanátok a tapasztalataitokat, hogy ki melyik oldalt preferálja időjárás ügyileg útvonaltervezéshez.
-
Backspace
tag
Köszönöm a tippeket. Sajnos nincs még annyira profi esős cuccunk. Kisebb záporon még átmegyünk, de ha már nagyon esik, meg fogunk állni. Valamint autópályán zúznánk le, amíg lehet.
Azt viszont nem tudom, hogy mondjuk ha pl. 5mm esőt írnak, az kb. azt jelenti hogy szinte egész nap esni fog, vagy csak azt hogy lesz egy két nagyobb, de rövid időtartalmú zápor?
-
Backspace
tag
válasz Kolondrum #38899 üzenetére
Ez az üléspozíció szimulátor: http://cycle-ergo.com/
-
Backspace
tag
Nemsokára esedékes a gumicsere nálam. Ki milyen papucsra esküszik?
Az egy és tübb komponensű gumik kopásában milyen tapasztalataitok vannak?Egyébként eddig ezeket néztem ki:
Metzeler Roadtec Z6
Continental ContiMotion
Continental ContiRoadAttack
Bridgestone Bt023
Pirelli Angel ST
Michelin Pilot Road
Michelin Pilot Road 2Főképp motorgumishop.hu-n és az r17.hu-n nézelődtem. Ha tudtok olcsó helyeket ahol érdemes vásárolni, ne tartsátok magatokban!
-
Backspace
tag
Tudna valaki ajánlani valami olcsó boltot Budapesten, ahol jó árakkal operálnak? Láncszettet szeretnék venni, de van egy gyanúm, hogy nem feltétlenül azok a legolcsóbbak, amiket a neten találtam.
Big thx!
-
Backspace
tag
Tegnap történt egy kisebb baleset velem. Óbudán az Eurocenternél, ahogy mentem a párommal motororral a Media Markt felső parkolójához, jobb oldalról egy hölgy elsőbbséget nekem meg nem adva oldalról nekem jött.
Sajnos már késő volt, hogy bármit is tegyek, ahhoz hogy elkerüljem a bajt. Kb 30-40km/h-val mentem és szépen a földre estünk párommal. Szerencsére pár zúzódáson és horzsoláson kívül nem lett komolyabb bajunk.A motoromnak (99-es VFR) viszont az oldaleleme szétkarcolódott, a fejidom több ponton eltört és pár kisebb karc itt-ott.
Kérdésem az lenne, hogy ilyen esetben hogy működik a biztosítási kárrendezés motor esetében?A baleseti jegyzőkönyvet beviszem a károkozó biztosítójához. Onnan kijön egy kárszakértő, felméri a kárt és mondanak egy összeget, amiből megjavíttathatom?
Érdemese előtte elvinni szervízbe, csinálni egy kárfelmérést/javítási ajánlatot? Márkaszervíz jöhet szóba, vagy független szervíz is?
Nagy segítségemre lenne, ha megosztanátok a tapasztalataitokat.
-
Backspace
tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen