- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Backspace #17196 üzenetére
szerintem tök jól felvázoltad a 3 motort, meg kéne őket nézni. valószínűleg megerősít majd amit látsz abban amit leírtál.
szvsz párban és magas embereknek sok túrára a bandita a nyerő, fejidommal vagy teljes idommal. ha csupasz motort akarsz akkor is a banditát mondanám.viszont a te motorod lesz, ne hagyd hogy mások befolyásoljanak
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
vlevi
nagyúr
válasz Backspace #17196 üzenetére
190 centivel nezegess ra a turaendurokra is :-)
peldaul dl650, elvisz barhova, de nem egy idegbetegballat, viszont van rajta hely.
kawa versys, szinten 600 korulimkethengeres.Az, hogy neked mennyire kenyelmes egy 600-as naked motor, sajnos csak te tudod eldonteni, ha szalonban felulsz nehanyra.
-
.mf
veterán
válasz Backspace #17196 üzenetére
Én is 192cm vagyok, régebbi motorokon, mint a 2001-es ZX6R-em, még elférek, tehát sztem még egy régebbi sporttúrát is nézhetsz, sőt, ha ketten mennétek sokat közúton, akkor inkább azt néznék, mint nakedet.
Igaz függ attól is, hogy milyen sebességgel. Nem mindenki Lajcsy, hogy betámasszonn és csak húzza a gázt"a barátnőm is állandóan a fenekemben lenne motorozás közben."
Nálatok motorozásnak hívják? Miket tanul az ember... Meg általában fordított felállás szokott lenni, de tudom, elfogadni a másságot, kinek mi a fétise.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
KoVee84
senior tag
válasz Backspace #17206 üzenetére
A sport túra kategóriában tudomásom szerint a legnagyobb tengelytávú motor az Aprilia Falco.
Ezen tuti elférsz, az áruk is rendben van. Az, hogy mennyire jók ill, megbízhatóak, arról fogalmam sincs.
példáulja és 2 emberrel is lehet vele közlekedni normálisan
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Backspace #17218 üzenetére
husángit annyira nem ajánlották itten a fórumban, ha az emlékeim nem csalnak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
.mf
veterán
válasz Backspace #17298 üzenetére
Jó gép az, itt is van pár embernek (Tüzi, Doc; Emvynek volt; s még mintha lenne prá ritkább vendégnek).
Használt vásárlási tanácsokhoz ld. 1-es hszPersu: hát hogy ne férnél be?
Lassan majd összerakunk egy doodle-es szavazást az időpontra, illetve még a helyszínt is ki kéne találni, ahova be is férünk, hangulatos is, az árak is emberiek, s lehetőleg mindenkinek jól megközelíthető legyenFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
válasz Backspace #36660 üzenetére
Nem tudom mennyire szeretnél hosszabb túrákra menni, mert ezzel a magassággal felejtősek a többnapos hosszú utak sport-túra motorokkal.
Kevés az olyan sport túra, ami kényelmes lehet ezzel a magassággal.
Én is hasonló mérettel rendelkezek, de nekem csak a túraendúrók voltak olyanok, amiken eltudnék képzelni egy 4-5 ezres utat.Esetleg DL650? Kevésbé sportos, ellenben baromi kényelmes.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
canniball
nagyúr
-
Something_
őstag
válasz Backspace #36660 üzenetére
Én is elkezdtem nézegetni ezeket a CBF600-asokat, de kinézetre az álom a CBR600F F4 még mindig, de vásárlás előtt felülök azért mindkettőre. Kíváncsi vagyok, hogy mik a különbségek.
Habár én csak Mo-n szeretném használni, szóval nem nagy távolságokon.TayRol: benevezek majd egy ilyenre, de akkor már veszek hozzá bogárhálót is. Vicces, hogy a drága sisakhoz ezek a "filléres" (előállítási ár) cuccok nem járnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Backspace #36677 üzenetére
Én óvakodnék az ilyenektől főleg az olaszoktól.
Nem mondom hogy mindegyik hulladék, de nemtudom volt e már dolgod olasz emberekkel mint néppel, én konkrétan semmit nem vennék tőlök nemhogy motort. Szvsz botrány egy temperametumuk és hozzáállásuk van nagyon sok dologhoz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
PoLizei
aktív tag
válasz Backspace #37614 üzenetére
Igazából próbálgatni kell a sisakokat, hiába nézed ki a neten, h ez fasza a törésteszten, ennek jó az ár-érték aránya, az meg jól látszik a forgalomban, a végén az dönt, h melyik kényelmes a fejedre. Tavaly én is elhatároztam, h Caberget veszek, mert jó ára van és mindenki dícséri, de a próbánál vagy nagy volt, vagy úgy összeszorítotat az arcom, h úgy éreztem, egy nagyobb döccenőnél elharapom.
P*L****
-
canniball
nagyúr
válasz Backspace #37614 üzenetére
A Motowell ha jól tudom kínai...persze ez még nem feltétlenül jelenti hogy nem jó. De ennél többet nem tudok róla.
Kétféleképpen lehet nézni a dologot:
1. Bogarászod a linkelt oldalt ahol nem kevés bukó töréstesztje megtalálható és ez alapján hozod meg a döntést.
2. Mivel elvileg az európai nemtommilyen szabványt mindegyik teljesíti csak az árat nézed és hogy milyen extrákat tud.Én az 1. szerint jártam el, nekem a biztosabb védelem megér annyit hogy lemondjak olyan extrákról mint pl. a BT és/vagy hogy néhány ezressel többet adjak érte. Ezzel a hozzáállással a Cabergek a legolcsóbb 5*-osak amiket itthon boltban találtam.
Ha viszont a 2. szerint jársz el akkor amennyire az itteni mezőnyt ismerem nem sok személyes tapasztalatot fogunk tudni megosztani, menj el, próbáld fel és ami kényelmes azt vedd meg. Ahogy PoLizei kolléga is írja az viszont fontos hogy próbáld fel, legalább 10-15 percig legyen a fejeden, anélkül ne vegyél semmit![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Backspace #37618 üzenetére
A fehér Caberg egész szimpatikus (nyáron sem fősz bele), pláne ha tényleg páramentes a plexije. Az én Kappám piszokul tud párásodni, ha lépésben megyek, még ilyenkor is nyitogatni kell a plexijét.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz Backspace #37618 üzenetére
Ha olyan módon kényelmetlen a sisak (márkától függetlenül) hogy kicsit szorít az nem baj, sőt! Amiben kényelmesen elfér a fejed/fejetek abból próbáljatok fel egy számmal kisebbet is!
Persze ha nem ez az első sisak-próba akkor vedd úgy hogy nem szóltam.bogyo112!
Cabergéknél ez úgy értendő, hogy az állon lévő szellőző levegője a plexire fúj. Kisebb párásodást kivéd, de azért közel sem egy pinlock. Cserébe a nevezett szellőző nem zárható...még a pinlockos sisakokon sem...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Backspace #37655 üzenetére
Az a durva hogy a VFR800-asok akár régi akár új nagyon jól tartják az árukat. Az újabbak alig valamivel olcsóbbak az 1200-es nél. De hogy ez a 15 éves gép 8kiló az szerintem rengeteg.
A 2006-os CBF-emet abs-el kutyafülével adtam el 950-ért. Persze az csak egy cbf. Ez meg viffer."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Backspace #37674 üzenetére
Huh mennyi elentmondást érzek ebben a pár sorban, olajat lecsréli évente, úgy hogy nem megy a motorral 1km-sem mert ugye az aksi halott és műszaki sincs rajta. De a használatlan olajat évente eldobja 15k.ért.
No komment....a km tekergetésekről meg annyit hogy szerintem nem szabad évi 4.5k km.el számolni egy motort átlagos használatra, mert én is pl rengeteg embert ismerek aki motorosnak nevezi magát és egész nyáron csak a garázsban áll és jó ha 1000km-ert megy vele egy szezon alatt.
Ez szerintem full emberfüggő hogy ki mennyit megy. De ismerek olyat is akinek a 3 éves gépében 35k km van.
SZerintem ez az átlag 5000km /szezon nagyon nem húzható rá az összes motorra...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
stifi
senior tag
válasz Backspace #37674 üzenetére
én a motoromat és az autómat is olyan embertől vettem (3 alkalommal) akikben néhány mondat után maximálisan megbíztam. aki nem volt szimpatikus arról ki is derült utólag hogy elfelejtette megemlíteni hogy az autó amit meg akarok venni totálkáros volt.
viszont a 3 másik vétel és akikben megbíztam nem okoztak csalódást, nem derült ki utólag semmi turpisság. szerintem ezt kell kifogni igazán, ez a nehéz az adás-vételben, kiszűrni a rosszindulatú tulajokat..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Steven
addikt
válasz Backspace #37976 üzenetére
En accuweather szoktam nezni... tavaly egyik Horváth turan 2-3 orat essobe tettunk meg... tobbi motoros ut szélén vart (pl hid alatt) ha jo a ruha fel se tunik... Balatont meg viharba tettuk meg keresztbe villamok orom volt nezni
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Backspace #37976 üzenetére
Ha a hegyekbe mész (szlovénia ausztria svájc) akkor a bergfex wetter-t nagyon tudom ajánlani iszonyat pontos és megbízható. Külön van a völgyre és külön a hegyre időjárás.
Tengerre nincs információm."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Backspace #37984 üzenetére
Bármelyik megfelel alkalmi használatra, csak megfelelő méretűt vegyél: a motoros ruhával együtt bele kell férned, de nem is loboghat rajtad, mert állítólag marhára zavaró.
(#37983) citkar: amit linkeltem (vettem), az is kétrészes.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Backspace #38774 üzenetére
Kösz, pedig eredetileg nem ezt terveztem. Végre jó volt az idő: se eső se felhők, alacsonyabb pára, jó látótáv. A sötét ég térkép alapján kinéztem Kesztölc közelében egy tavat, aztán a faluhoz érve láttam meg, hogy göröngyös, lyukacsos félig-döngölt földút vezet a tóhoz. Adventure time! 2-3 km kátyú-szlalomozós döcögés vágott-slickes sportmotorral, s kiderült, hogy zárt horgásztó, körbe kerítéssel és kutyákkal; a mellette lévő másik tó pedig közben építési terület lett, és egy brutál-erős reflektor világította be a környéket -- ennyit a fényszennyezés-mentességről... Visszadöcögtem a következő domb mögé, oda meg már belátszottak két másik település fényei. Úgyhogy onnan csak egy lemenő vörös sarlós kép lett (sajnos csak ekv. 100 f2 volt nálam a leghosszabb).
Pedig a túloldalt már végre kezdett felsejleni a Tejút, csak ne lett volna akkora a fényszennyezés... Aztán gondoltam, hogyha már ott vagyok nem messze, a dobogókői út még sötétebb, hátha ott valami. Út melletti, félreállós-parkolós, jó kilátású sötét rét/fennsík viszont ott sincs, vagy Pilisszentkereszt fényei, vagy fák vagy kerítés a tetején... Úgyhogy akkor ha már, akkor felmentem Dobogókőre.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
citkar
addikt
válasz Backspace #38904 üzenetére
A több komponensűt dicsérni szokták (nekem kevés a tapasztalatom), viszont, ha jól tudom a Pirelli Angel nem több komponensű, de valahogy úgy "szőtték", hogy mindig kellő felülettel érintkezzen az úttal és arról is sok jót olvastam, illetve én azt nyúzok (elégedett is vagyok vele, de kevés az összehasonlítási alapom).
-
mocsanisi
senior tag
válasz Backspace #38904 üzenetére
Nemtudom milyen motorod van, de érdemes lehet kipróbálni a vágott slicket. Valakinek bejön, valakinek nem. Én azt mondom ki kell próbálni. 25ezer az első-hátsó szereléssel, centírral együtt
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
canniball
nagyúr
válasz Backspace #39389 üzenetére
Nem tudom láncban milyenek az árak, de hátha, csekkold: motoralkatresz.eu
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz Backspace #40049 üzenetére
Ugyanezzel harcolok immár bő egy hónapja.
Beküldöd/bemész biztosítóhoz a kék-sárgát, ott majd még egy pár papírt kitöltetnek veled a baleset pontos részleteiről, részletesebb rajzokkal, stb.
Kárfelmérő kijön, fotóz, elmegy. Ha bontás után további hibák derülnek ki, akkor pótszemle, fotóz, elmegy. Ezek után küldenek egy összeget, amit ha elfogadsz, kiutalják és javíttatod.
De ha úgy jársz mint én, akkor a felajánlott összeg töredékét sem fedezi a javításnak (mert a biztosító már csak ilyen jófej), és akkor árajánlatok bekérése a javasolt lépés.
Magam részéről egyelőre itt tartok. Márkaszervíz ajánlata biztos egyszerűsít az ügyintézésen, csak az enyémnél nincs ilyen.
-
kcsa
veterán
válasz Backspace #40051 üzenetére
Károkozó biztosítójához természetesen. Az én esetemben ez az Uniqa volt, online intézhető volt a legtöbb dolog szerencsére, kisebb biztosítónál ez lehet hogy másképp néz ki. Árajánlattal biztosan nem rontasz a helyzeteden, úgyhogy lépd meg még az elején
Az kimaradt, hogy részvét a motorod miatt neked is
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz Backspace #40051 üzenetére
Két éve hasonló helyzetbe kerültem. Honda Karasna (Szögi Tamás a vezető, segítőkész, rendes motoros srác, a szervízvezető Balázs László, szintén jó fazon) jól kézbe vette és rendezte a dolgot, a megítélt bizotsítási díj is kb. 90-95%-ban fedezte a javítást. Szerintem menj hozzájuk! Ráadásul márkaszervíz!
Az igaz, hogy hetekig nem volt moci, de nekem nem sok dolgom volt az egésszel. -
.mf
veterán
válasz Backspace #40049 üzenetére
Jobbulást
Körforgalmakba, ha van érkező forgalom, mindig óvatosabban megyek bele, és tapadok a belső ívre. 3-4-ből 1 rendszeresen nem adja meg az elsőbbséget. Egy hasonló esetem volt egy héttel ezelőtt, ha nem belül és nyugis tempóval megyek, akkor vagy belementem volna az elém kikanyarodó nőbe, vagy ő üt el oldalról.
A másik pedig: város széli bevásárlóközpontok környékén mindig óvatosan. Egyik legveszélyesebb fajta vezető az, aki csak bevásárlásra használja a kocsit: nem vezet, nincs hozzászokva, nem tud figyelni, össze-vissza megy.Fattyú: mivel én már 2x szoptam vele, a kontakt-hibát tenném elsőnek. Utána döglődő akku vagy gyengülő generátor. Végül fesszab, de az inkább másban szokott jelentkezni.
Kontakt-hiba a legalattomosabb köcsög dolog, ami történhet.
Akku: mérj feszültséget kikapcsolt motorral.
Generátor, fesszab: mérj feszültséget járó motorral, szervizkönyv által megadott fordulatszámon.Dell: azé', 25k alatt is van élet...
A nagy nevek is gyártanak belépőszintű gagyit. Sőt, gyakran ugyanazon a gyártósoron ugyanannál a kínai OEMnél, mint a kevésbé neves társaik.
Továbbá: ha még motor nincs, akkor érdemes inkább megvárni a szezon végi / téli leárazásokat.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
válasz Backspace #40049 üzenetére
Te egy igazi úriember vagy; elüt és még hölgynek nevezed...
Mielőbbi felépülést!HGabor89!
Ha emlékeim nem csalnak tavaly mikor csináltam a különbözetit akkor is kérték a bizonyítványt, pedig nem volt egy éve hogy B125-öztem.fattyu!
Én is múltkor besz*ptam: bementem a boltba, a kabát jó de a kártya terminál nem működik. Elgurulok az automatáig, vissza, fizetek, kint elfordítom a kulcsot és semmi. Visszafordít, ráfordít, a ledek égnek de indulni nem hajlandó. Párszor még próbálom de nem akarja az igazat, kulcs ki, visszabattyogok a boltba, mondom az eladónak hogy mi a stájsz, meg kéne bikázni. Kijön, mutasd csak mi van!, kulcs be, elfordít, röffen.DonThomasino!
"Milyen gyártámány a shox?"
Saját márkás, kb. mint a Tescoban a Tesco feliratos cuccok; ami persze nem feltétlen jelent rosszat, de ha közel ennyiért kapsz "márkásat" is (ami nem feltétlen jelent jót) akkor lehet érdemes elgondolkodni.dellfanboy!
Bármelyik okmányirodában ügyintézhetsz, de persze mindegyiknél külön kell időpontot foglalni.Sianis!
Felesleges lenne ezt a témát összefoglalni, ugyanis minden évben módosítanak rajta valamit.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- Politika
- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest