Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    A fentiekben az a szomrú, hogy ha a lengőkar a himbarendszerrel össze van csatolva, nagyon nehéz előidézni, valamint ha a kerék, lánc, fék bent van, szinte lehetetlen. Ellenben ha a lengőkar csak a pivot point-on csatlakozik, akkor simán előidézhető a felettébb hangos kotyogás.

    Továbbá: Mikor már biztos voltam abban, hogy a kopogást hátulról hallom, elengedtem az elejének nyomozását, összeraktam a motort, míg az alkatrészre várunk, tolattam ki a műhelyből, s hallottam, hogy az első teló kopog, ahogy a fékkel előre hátra himbázom a motort.

    Ez azt jelenti, hogy az első teló csúszó része is szét van kopva, löttyen a teleszkóp is.
    Mi a tapasztalat ezzel, elegendő a belső csövön lévő csúszó perselyt cserélni, vagy a szár is annyira kopott már, hogy nem elegendő, akár felújítás, akár szár csere, akár túlméretes persely szükségeltetik?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák