- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #38924 üzenetére
Újkorában elkértek érte 9millió forintot, most meg vicces áron lehet kapni, csak azért, mert nem kör alakú a jel az elején.
Nem, nem ezért ilyen olcsó, hanem pl azért, mert 6-8 éves korára elkezd rohadni minden ajtó alja, meg még ki tudja mi... Aki meg ennek ellenére ilyet vesz... hát...
-
saguaro
tag
válasz
Khelben #38924 üzenetére
Páromat nem tudnám rávenni kombira, semmiképpen sem.
Mondjuk sok csomaggal nem szoktunk járni nyaralni, mostani autónak is félig van tele a csomagtartója általában, viszont hogy hátul nagy legyen a hely, a második sorban, az fontos.Igen, az a 14-15 riaszt el, ami egy dízelnél BP-n 8, ráadásul 10-20 ft-al olcsóbb is literenként.
170 lóerő nem kell nekem, ahogy számolgattam, olyan 1200kg-s autóhoz 120, 1500kg-s autóhoz 150 ló szerintem nagyjából korrekt. -
-
DroneZ^
őstag
válasz
Khelben #38812 üzenetére
nem ferrari kell nyilván. 1.5 millióból csak kilehet hozni egy dinamikusabb autót
sz@r autot nemfogok venni, akkor inkább valahogy próbálok több pénzt összehozni, több ideig maradok földönfutó de legalább jó autóm legyen. 2 millióért már muszály lennie jó autónak
Talán összejön, mert elvileg lesz egy aránylag jólfizető állásom nemsokára, és még apu eltart, igy nincsenek egyéb költségeim
-
DroneZ^
őstag
válasz
Khelben #38762 üzenetére
Elegáns BMW / sportos japánok.
Jól tudom én is hogy egy jó kocsitól csak akkor válnak meg ha valami behal, vagy be fog halni...
Tényleg a Golf VR6-ot kifelejtettem, egyik kedvencem. De szintén félek a megbízhatóságuktól és fogyasztásuktól. Szerintem szét vannak hajtva a magyarok. Illetve nagyon sok. Sokat gondolkoztam az import kocsikon, de nagyon sok a regisztráció adó
A seatokat nem ismerem, jól néznek ki, de vajon elmegy 5-6 évet hozzányúlás nélkül?
-
Rick4
félisten
válasz
Khelben #38750 üzenetére
Felújítani is lehet azt a lengéscsillapítót, pl kárászy-ék 8K örül csinálják darabját ehhez képest felesleges újat 100K-ért venni. Egy hozzáértő szereő 5-10K-ért kimegy, mindent átnéz, és kiderül, elsőre mi az ami cserés. Persze aqttől még lehet megbontás után meglepi... Ha a betét kopott, ferodoloztatni 3-4 ezer / tengely, tehát az is meglehet 12-15K-ból szereléssel. Nem olyan tragédia ám az árszint amit ezek képviselnek.. Csak mire a végére érsz, akkor lesz sok.
-
joker55
tag
válasz
Khelben #38684 üzenetére
Én pont azt hallottam, hogy a japán rohad a legkésőbb, viszont a Ford leghamarabb. Ezért nehéz dönteni, mert mindenki mást mond
Egyébként 500-at szánok rá kb, és még 100-at számoltam átírásra és szervízre. De ha azon múlik, akkor összegyűjtöm a 600+150-et is. Fölé nem nagyon akarok menni.
Neked mi a véleményed? -
Rick4
félisten
válasz
Khelben #38650 üzenetére
És mi van a huszonévesekkel? A kocsimat készítettem fel műszakira, itthon volt felbakolva, az első futómű, kormánymű fék darabokra szedve, és szépen rakosgattam össze, néztem át mindent, mert egyébként nem tudok sokat foglalkozni vele, korán megyek el itthonról, későn jövök haza, van hogy napi 14-16 órát is benne ülök...
Aztán már majdnem minden készen volt, indítottam, hogy megmelegítsem olajcsere előtt az olajat... Erre 20 másodperc után leállt. Indítózok, onnantól semmi, csak teker. Végül kiderült, hogy a vezérműlánc ott álltó helyében elszakadt, még szép, hogy az udvaron csinálta, és nem 350 km-re valahol... Megjött az új lánc, összeraktuk a szerelőhaverral, pöcc röff, a múlt héten már mentem is vele 2100km-t, mindene rendben, a láncon kívül nem lett semmi baja. Ja, én 110 ezret tettem már bele, csak épp a 260 ezertől a 370 ezerig..
Így nézett ki a lánc: -
Konflikt
addikt
válasz
Khelben #38662 üzenetére
igazad van, sajnos ez is benne van.
de ha szervizkonyves akkor nagy valoszinuseggel a feltuntetett km valos. (na de ha a szervizkonyv is kamu..)
azt tervezem, hogy ha tenyleg rendben van egy hozzaerto szerint is, es a probavezetes is megvolt, megneztunk mindent, es mar csak az adasvetel hianyzik, akkor el kene vitetnem elotte egy ilyen teljeskoru allapotfelmeresre vmi szervizbe. ott csak megmondjak a rejett, sumakolos hibakat.
szerintetek? csak nem lehet olyan draga egy ilyen felmeres. -
Kickass
őstag
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Khelben #38606 üzenetére
Ha az annak számít, hogy a kormánykeréken az ezüstre fújt elemek színe elkezdett megkopni, akkor ez is le van lakva
.
Minőségileg egyenlőre megfelel, lehet pár év múlva cserés lesz, egyenlőre megfelelő .. számomra.
Az meg, hogy magántulajdonban van, nekem egyáltalán nem jelent semmit. Apámból kiindulva, belenézek abba amivel jár és izé, na mindegy.
Ültem már erősebb, biztonságosabb, jobban hangszigtelt, kevesebbet fogyasztó, kiváló anyagokkal kibélelt belterű autóban is, csak annak 4évesen 80k km-el nem 1,2M Ft volt az ára jó állapotbanA márkája miattam lehetne riga is, én nem a márkát, hanem a műszaki tartalmat veszem meg
phaet0n: ha nagy autóban gondolkodsz mint avensis is pl, sztem nézd meg a mondeokat, hasonló árban mit nyújtanak az avensishez képest.
-
anjani182
őstag
válasz
Khelben #38544 üzenetére
Egyrészt, nálam csak S játszott, másrészt bő 1 éve nem lett volna ennyiért még 5 ajtós sem!
Normális Type-S-ből meg két kezemen meg tudom számolni mennyi van a használtautón, és a normálisabbak 3,5-4M között mennek...persze van 3-ért is egy PIROS, de abba 70-80ezer km van, és a múltkor még 3,3 volt!
Arra kezdheted is venni a drága 225-ös gumit meg a fékeket cserélheted le! Meg mivel 3 éves múlt nemrég mehetsz is olajcserére...arról nem beszélve, hogy az első szériásoknál sok volt a hiba, ez lehet a recsegő kuplungtól kezdve a beltérben mindenhonnét lekopó festésig, a szétkarcolt műszerfalon át a futómű zörejekig...
Ha valaki kicsit is utánaolvas, nem veszi meg a legelső gyártásból kijött kocsikat! (2007/4-5. hó környéke!)
-
milomi
tag
válasz
Khelben #38532 üzenetére
Hát már kiváncsi vagyok egy 325 is 2006 os évjáratú BMW ami már V6 os ??? ezt még nemis hallotam senkitől.............. bár nekem.. német autókközül a Golf V GTI nagyon tetszik
és előrhető áron van 3,7 milla körül... Japán Autók közül peddig egy Honda Civic Type-r bár ez a BMW is tetszik
de hát gonolom ezek mind 10 litert fölött fogyasztanak
-
anjani182
őstag
válasz
Khelben #38531 üzenetére
Ezzel csak az a bökkenő, hogy viszonylag új modellből (most nem konkrétan ez, lehetne 6-os Golftól kezdve bármi), nem kapsz 3M-ért használtat...csak egyel régebbi generációt!
Tehát ilyen formán vagy megfizeted az újdonság varázsát, vagy beéred egy használt mondjuk 4-5 éves elődmodellel féláron...de ugye speciál a 7gen és a 8gen között semmi hasonlóság nincs, nem úgy mint mondjuk az 5-ös és 6-os Golf között...
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Khelben #38492 üzenetére
Igen, nyilvan kicsit sok lett volna az a szerenytelen osszeg, ami be kellett volna kohognie a kepviseloi meg onkoris illetmenyekbol vkiknek, es talan meg vkinek feltunt volna, hogy ez az ado eleve tobb, mint ezek a bevetelek egyutt es akkor vajh mibol is elhet ez az xy...
-
anjani182
őstag
válasz
Khelben #38313 üzenetére
Ha jól emlékszem már leírtad párszor a Te autód gyorsulását, legalábbis 0-100-ra, teljesen egyforma a kettő! 170 lovad van, az sem b*sz oda, V6 ide vagy oda...erről ennyit!
Rugózás? Ez nem sétahajó vagy bálna, mint a Te kocsid...elhiheted vezettem már Golfot, Corollát, Aurist, ezekhez képest a Civicet mintha sínen húznák kanyarba, és nem billeg!
Nézd meg a nemrég linkelt Auris vs. Astra tesztet, már a képből látszik mekkorát dől egy Auris egy kis kanyarban, meg kb. úgy az összes kategória társ!
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Khelben #37622 üzenetére
hát nem tudom akár hogy ütöm vágom, nem akar szét hullani a rohadék, belsejében meg annyi hibát (esztétikait) tudok mondani hogy vezető ülés szövetje már el van picit nyúlva, illetve a bajusz kapcsolókon megkoptak a piktogramok, jah sorry ez csak 24 éves, na majd jövőre
-
animatrix11
őstag
válasz
Khelben #37603 üzenetére
"Nem tudom, van-e összefüggés a két kérdésed között, de ha van, akkor szólok, hogy a Daewoo nem japán, hanem dél-koreai." - ezt inkább vegyük ugy hogy meg sem hallottam...
egyre jobban hajlok a daewoo felé, ráadásul a lanus még tetszik is, és nekem elég kényes az izlésem
-
Yushchenko
őstag
válasz
Khelben #37386 üzenetére
Én most megvédeném dízelracer-t. Én is szoktam kamionsort előzni, sokszor vannak még előttem belső sávban, és akkor jön egy ilyen köcsög és elkezd levillogni, meg tolni. Olyankor mit csináljak, toljam én is az előttem lévőt? De ha nincs senki sem előttem, megyek 140-150-el (előzök), nehogy már ez kényszerítsen arra, hogy benyomjam magam 2 ukrán kamion közé, vagy addig nyomjam a gázt, amíg szegény kocsim bírja...
Ilyenkor van az, hogy még véletlenül sem veszem gyorsabbra a tempót 130-nál, és megelőznöm szépen 10km/h eltéréssel a kamionokat a belső sávban. Néha megrázom a kocsim seggét, az sokszor segít...
Általában nem zavar a dolog, ha látom, hogy jönnek hátulról gyorsabban, mint én, és a belső sávban vagyok, visszamegyek, de néha napján betalál pár bunkó... ilyenkor asszimilálódok.mod: hungária crossing mestereket én is csipázom.
-
dízelracer
őstag
válasz
Khelben #37386 üzenetére
Lehet elsiklottál felette de városról volt szó. Például a Hungária körút, párhuzamos 3sáv... Tököm sem fog azért félrehúzódni meg bepofátlankodni mások elé ezzel fékezésre kényszeríteni az egész adott forgalmi sávot mert pár önjelölt Schumacher azt hiszi magáról, hogy rá a 70-es tábla nem vonatkozik és mehet 90-100al is városban. Ha mindenki szépen úszna az árral és folyamatosan menne párhuzamosan a 3 sáv, nem kéne folyton lassítani az ilyen cikázó/tolakodó seggfejek miatt akkor mindenki sokkal hamarabb elérné a célját ráadásul biztonságban. A legtöbb koccanásos/ráfutásos baleset is az ilyen kis pöcsök miatt van. Egyébként igen taplóság amit csinálok, de leszarom. Majd ha ráakad a vonóhorgomra észbe kap, hogy lehet nem kellett volna. Nem is értem egyesek hogyan gondolják azt, hogy én majd jobban féltem a 350k-s autómat mint ők a saját sokmilliós részletre vett autójukat. Nekem max fizet a biztosító veszek egy ugyanilyen szart belőle, az ő "drága" autójának a törés pillanatában legalább 15-20%-ot esik a piaci értéke. Vajon megéri neki?
-
dízelracer
őstag
válasz
Khelben #37383 üzenetére
Kit érdekel a "kivéve ha". Megint belemagyarázol olyan dolgokat aminek semmi köze ehhez...
Aki mögöttem jön 10centire a kocsimtól és próbál tolni azt szándékosan szopatni szoktam mert kurvára idegesít ez a fajta köcsög magatartás. Felveszem a mellettem lévő tempóját, hogy ne tudjon elmenni és rohadjon meg, főjön csak a levébe az ilyen paraszt. Majd ha esetleg váratlanul fékeznem kell akkor meg csontra lebontja az autóm fél hátulját mert nem tud megállni. Nyakon is basznám az ilyet. -
Khelben
nagyúr
válasz
Khelben #37376 üzenetére
Tibi666:
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
Khelben #37373 üzenetére
Nem tudom, miért kell kiforgatni a szavaimat. Ha a külső sávban megyek 50 helyett 60-nal, akkor már megbocsáss, de leszarom, ki jön mögöttem, ha nem tetszik, meg lehet előzni, azért van a belső sáv. Az, hogy egyesek tíz másodpercenként váltanak sávot (kvázi cikáznak), mert mindig ott próbálnak menni, ahol szerintük gyorsabb, magánügy. A visszaváltás kb. 2 mp-be kerül, ha már ezt se lehet kivárni, akkor elég szar világban élünk. De tudom, te mindig magas fordulatszámon jársz, hátha gyorsulni kell, tiszta sor
Nekem viszont nincs benzinkút a kertemben
-
Alvin_ti4200
félisten
-
Sas madár
őstag
válasz
Khelben #37302 üzenetére
Én régóta Diesel-t használok és most gondoltam veszek pici benzinest de mikor kiderült,hogy az 1.5 alattiak is 6.5-8 litert fogyasztanak és ugye a lóerő már gazdag és magas kategóriába teszi a fen tarthatóságot is(külömb.adók).
Egyenlőre a típust sem sikerült megtalálni mi lenne jó...? -
Dare2Live
félisten
válasz
Khelben #37117 üzenetére
Ez pont olyan mint a 3misiért kiskocsi amit te drágálsz és a te szempontodból igazad van én meg sajnálom utólag, hogy nem a 4millios kiskocsit választottam édesanyának.
yuschenko: ~1éve együtt dolgoztam egy szerb-magyar-svéd állampogárral aki rendszeresen ingázik ~Belgrád-BP között (mert BPről van fapados járat svédbe) ő aszondta, hogy Szerbiában Magyar szemmel nincs pálya, nagyon maximum autóút.
Inetgra: Fordnál van rendes RS. De Renaultnál is modell ami rendes "type-r" féle. Hondánál na ja ott már nincs, il csak japán piacra...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Khelben #37117 üzenetére
egyszeruen vannak ilyen korok. nem muszaj h te egyeterts azzal h neked a6-osod 'kell' legyen, de ha nem azod van, akkor nem vesznek komolyan. ennyi.
van ismerosom, aki motorozni akart, de 'muszaj' volt neki bmw-t vennie, mert a tobbivel esett volna a presztizse.
es jobaratom, aki kozel-keleten dolgozik, rettento boldog volt, amikor vett maganak egy klasszikus jeep-et, sorhatos, negyliteres (asszem). viszont a kollegai lekicsinyloen neztek a kocsijara, ott mindenki toyota land cruiser-rel meg prado-val jar. egyszeruen elvaras, kulonben hatranyban leszel. -
INMOTEP
őstag
válasz
Khelben #37063 üzenetére
Hát Ford focus nem igazán jön be , Citroënben még nem gondolkodtam el , viszont 2005 ös Golf V öst már látni 1700 körül , a múltkor ezt nézegettem [link] , de még van más márka is , ha összeáll egy pár típus azok közül fogok majd választani , majd készítek egy listát mi jöhet számításba ,
-
INMOTEP
őstag
válasz
Khelben #37007 üzenetére
jó igazad van elírtam sory mert közben jöttek hozzám és vártak , ez van ha valaki siet
1,7 millió Ft
5 ajtós kell mindenképp, , 2 személyre kellene legfőképpen , minden napos használatra munkahely ami elég közel van 15 km + Nyíregyházi út hetente 2 szer ami 60 km oda vissza táv , viszont bírja a hosszú utakat is pl Autópálya mert Pestre is szoktunk járni fél évben 2 szer kb ami nekünk 280 km -t jelent ... Csomagtartó hát nem kell nagy , Golf V ös méretet vegyük alapul kb ,Benzines vagy diezel mindegy végül is .
-
dragonfx
veterán
válasz
Khelben #36943 üzenetére
de mér okozna?és mér pont egy 20 millásba?
a biztositás +1 hónapig él.
elég pesszimista vagy....engem igaz ma is tolt egy uj leon..de minek mikor 30cal haladta forgalom.lámpáját se láttam.gondolkodtam kell egy uj lökös csatuzok, de áhh nem ér annyit ameddigre abból pénz lesz hogy nézne ki....
-
_Blank_
senior tag
válasz
Khelben #36845 üzenetére
ennyire el vannak szállva ezek km-ben? és a dízel ennyire fos lenne? eddig csak benzinest hajtottunk. hát fater kifejezetten a fogyasztás miatt intett a dízelek fele. sztem havi 3.000 km megy kb de ez eléggé változó.
akkor egyáltalán mit érdemes nézni az adott pénzből...? -
Def26
félisten
válasz
Khelben #36839 üzenetére
Mindent fizetne a cég, de azt is ki kell termelni. Én is gondoltam arra, hogy biztos vissza van tekerve a km, mert én a Corollába beleraktam 2 év alatt 60.000km -t úgy hogy szinte csak melózni jártam vele.
Akkor mit gondolsz egy 2005 évi Ford Fiestáról? pl. ez. Esetleg még gondolkodom Peugeot 307 -n is. pl. ez. Peugeotokba sok a 120.000 km?
-
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
Khelben #36813 üzenetére
HI!
nekem a 405 1769es turnyo 5.3-5.7 kozott jart el nyaron omv gazolajjal, vegyesen de ez ma regen volt
udv
neduddki
mod: Nem Nked akart menni, de ma mind1
Ez ma Nked: amugy azon gondolkodom, hogy Te most mirol beszelsz? hallotal mar ojjat hogy atlagnal van ojjanm hogy szoras atlag eloszlasfugveny? meg hallotal mar ojjanrol hogy fejben dol el a fogyasztas?
ha ma spritmonitornal tartunk a 6.34em hazugsag a hondaval? es a lgkisebb 5,8as ill. 10.3as is, mert csak a 7.2es lehet realis, vicces vagy
-
INMOTEP
őstag
válasz
Khelben #36815 üzenetére
A passat fogyasztását csak példa ként állítottam be mert tudtam hogy lesznek emberek akik megcáfolják Pl itt leírják hogy városban menyit eszik és menyi az átlag szerintem ez korrekt információ !
-
INMOTEP
őstag
válasz
Khelben #36815 üzenetére
Álljon meg a menet , mint írtam városon kívüli fogyasztás ! akik meg több százan értékelik a kocsijukat azok vegyes és átlag városi fogyasztásról írnak hogy ennyit meg annyit eszik , és a kb 70 % uk mind városban élnek és ott használják az Autot ez természetes hogy ott annyit bevág a kocsi Aki meg vidéken él és megkímélt állapotú a kocsija és nem vezet úgy mint egy 20 éves suhanc az tudja miről van szó, ezekre az üzemanyag árak mellett amúgy is meggondolandó hogy vezessünk . saját tapasztalat a puntom -A vectra ,Passat ,városban 6 liter alá soha nem tudtam lejjebb menni ! ( javaslom zárjuk le a témát ne legyen ebből háború )
-
dízelracer
őstag
válasz
Khelben #36815 üzenetére
Nekem 100.000 ember is mondhatná, hogy az Ibiza 6.5litert fogyaszt ha egyszer csak 5.5öt kajol be százon. Városban sem ment soha 7.5liter fölé még a legzordabb téli időben sem amikor 40-el poroszkált mindenki mert bokáig ért a hó. És az asszony is hajtja nem csak én ráadásul a vezetési stílusunk sem egyforma. Ráadásul egy viharvert kocsi kopott motorral amiben már benne van ~270.000km. Hogy pontosan mennyi azt nem tudom megmondani mert ősz óta nem megy a kilométer számláló.
Megbízhatóbb a mások által írt statisztika mint a saját tapasztalat? Mondok én neked valamit! Akkor költözz be az Illatos úti dzsumbuj kellős közepére a putrisorra. Nem baj, hogy neked kurva szar lesz ott mert statisztikák szerint vagy 180-200 "c" tök jól érzi ott magát. És 200 ember véleménye megbízhatóbb mint egyedül a tiéd.
-
nesa
veterán
válasz
Khelben #36780 üzenetére
Nezz korbe a regi swiftnel csak biztonsagossabb autok vannak, megkockaztatom hogy meg az 1-es golf is jobb ami boven 30 felett van ,lattam 1x jeep vs suzuki frontalis utkozest
a swift gyakorlatilag a muszerfalig eltunt es lett benne 2 hulla hiaba nyiltak a legzsakok.
A jeepnek annyi baja lett latszolag hogy a motorhazteto elejen levo felirat kicsit lekonyult ,a lokharito nagyott kapottde ott nemhogy nemhaltak meg hanem kiszaltak.
-
INMOTEP
őstag
válasz
Khelben #36779 üzenetére
nem tudom hogy bizonyíthatom be neked hisz én tankoltam bele anno és nem egyszer kibéreltük , itt ne arra gondolj hogy 150 nel száguldoztunk ..... nem mindenki egyformán vezet , itt konkrétan 100 környéki tempora gondoltam .. ha óvatosan mensz és odafigyelsz kielehet hozni 5 litert , ez függ a kocsi állapotától gumi nyomás stb
-
dízelracer
őstag
válasz
Khelben #36775 üzenetére
Én más oldalról közelítem meg a dolgot. Mutass egy 1990utáni autót aminek gyengébb a bódéja mint a stiftnek? Felesleges keresni nem fogsz találni. A fogyasztás pedig csak egy dolog. A faxomnak sem kéne swift. 25-30al nekimész egy oszlopnak és a tűzoltók vágnak ki a konzervdobozból. Akkor sejtheted mi marad belőle ha városban haladsz szabályos 50km/h-val és áttéved valaki szemből a te sávodba...
A megbízhatóság meg ott bukik meg, hogy bármennyire is vigyáznak rá egy 16-18éves Suzuki már pontosan ugyanúgy szar mint egy 16-18éves olasz/német/francia kocsi. Nem azért megbízható mert olyan hújj de jó kocsi, de nem ám! Azért mert nincs ami elromoljon benne. Egy fapados bádog koporsó. Mindig csak ez a szarrágó olcsójános hozzáállás... "mert keveset fogyaszt"
szerk: nem rád értem hanem úgy általánosságban az emberekre.
-
INMOTEP
őstag
-
Enton
addikt
válasz
Khelben #36744 üzenetére
Akkor csak Min-re jó.
Mert azért azt te sem gondoltad komolyan, hogy két gyerek mellé ajánlanám a corsát?
De valakinek meg csak erre futja, és csak 2 embernek autópályán, bőven befedi a "minden" kifejezést.(#36742) &rew, (#36743) Yushchenko:
A Corsa B jó, ajánlott az előbb elhangzott feltételekre.
Aktív témák
- ÚJ - iPhone 16 Pro 512 GB Black Titán - - Apple Garancia - 0 perces, 0 ciklus
- HP EliteBook 820 G2 i5-8300U 8GB 256GB SSD 12.5" 1 év garancia
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- ÚJ Gamer PC-k - készletről - azonnal - számlával - 2 év garanciával - www.olcsogamerpc.hu
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / GTX 1660Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest