- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
dízelracer
őstag
Én hatalmas Audi fan vagyok de sajnos azt kell mondjam nem lenne túl nagy előrelépés egy Mondeo-hoz képest. Tiptronic nagyon kellemes abban az esetben ha nem sietsz. Csak a fordulatszámmérőn veszed észre ha vált egyet. Viszont ha tempósan akarnál haladni az agyadra menne mert még kézi üzemmódban is borzalmas ideig gondolkodik két váltás között. Jó kis kocsi nem, arról van szó de semmi kiemelkedőt nem tud nyújtani.
-
-
m3tr0
őstag
-
copperhead
aktív tag
Köszi! Új autót szeretnék venni, úgy már drága a Mondeo. Ma megnéztem a Honda Civicet, talán ez tűnik a legjobb minőségű autónak, a hátsó utastér is jó, csak az a gond, hogy az első ülések hátán, műanyag csík borítás van, pont beleveri a térdét a középen ülő utas. Egyébként nekem az autószerelő ismerősök, mind japán autót ajánlottak, de pont egy Toyota kereskedő mondta azt, hogy vékonyabb lemezből készülnek, mint a német autók. A Honda kereskedő szavaiból is ezt vettem ki, de szerinte ez sem rozsdásodás, sem biztonság szempontjából nem számít. Maradok a Focusnál.
-
-
m3tr0
őstag
-
Rick4
félisten
Tegnap voltam gázszerelőnél az egyik kocsival, a tartály 3/4-ig volt gázzal, de ki kellett cserélni a multiszelepben az egyik nyitócsavart. A csóka nem sokat problémázott a 50 liter gázon, simán kinyitotta a tartályt. Azt mondja, van, hogy kiveszik, van benne, kiteszi az udvarra, és ott lötyög a gáz benne, mintha csak vízzel lenne felöntve, párolog szép lassan, de azért nem úgy, hogy nyitod a tartályt és husss.... Kb ennyi a felrobbanás és a gázautózás kapcsolatáról... [link] Én is féltem a dologtól, de ő csak mosolygott..
-
Rick4
félisten
Helló!
Az Agip se rossz pár napja E85-ért voltam náluk. Engem a tankolás utáni túlfogyasztás zavart, nem tudom, ez változott-e mostanában, de anno egy jó éve ezért mentem másfelé. A hellgas-nál felrakod a matricát, és onnantól 190-ért kapod literjét. Mesélj, mi a helyzet a gázos verdával, szétkopott-e, meg szétszáradt-e már a motor a gáztól? -
Rick4
félisten
Akad pl egy a félegyházi felüljáróról lehajtva a MOL kútnál (Félegyháza és Halas közötti út) Szeged felé menet jobbra nézve lelátni a pályáról a kútra, kb 250 méterre van,az ára is baráti, nem autópályás szokás szerinti, M5 Soroksári bevásárlóközpont leágazástól kb 3 km-re a BP-i egyik legolcsóbb kút a Méta utcai Shell, és mögötte 200 méterre este 9-ig még valamivel olcsóbban egy másik is van. Az Algyői út végén a Shell kúton túl a Favillával szemben a Schlosser mesteréknél is van, (Shell gáz). Ami nekem bevált az a Fonógyári úton a régi Fiat szalon (nova autócentrum) udvarán a hellgas kft tartálya, korrekten adják, 190Ft literje, csak fel kell ragaszd a negyed tenyérnyi matricájukat a hátsó üvegedre belülről. Szóval nagyon nem is látszik majd.. A benzin árának szinte a fele. Kb ennyi amennyivel érdemes foglalkozni. Tudsz-e Szegeden Total kutat? A mikepércsi total kutas srác szerint most nyílt egy kútjuk Szegeden, de én nem találom...
-
Khelben
nagyúr
1., alapszabály: egy jól működő autót nem adunk el.
2., a 166-os Alfa még a Focushoz képest is kicsi belül. Elöl se a vezetőülésben, se az anyósülésen nem lehet elférni az idióta középkonzol miatt.
3., Lehet-e vele szívni? Már meséltem, haveromnak 2 évig volt 166-osa, a kötelezőkön kívül 1,5 milliót költött szervizre. Ha ez nem szívás, akkor nem tudom, mi az
-
Dirtyz
őstag
Barátom a Csiki-Begénél dolgozott, akik leginkább olasz autókkal foglalkoztak, Neki is mindig az volt (Bravo, Brava, Punto, 159) és nem igazán kellett őket szervízbe hordani, sőt...
Szerintem, ez a "olasz kocsi szar" beidegződés a régebbi és elhanyagolt tipusok miatt jött és maradt is rajtuk. -
Jadro
veterán
A két liter az fogyasztásban azért fölötte jár az 1.4-esnek javarészt. Lóerő után sem akarok feleslegesen fizetni, tényleg csak városban rohangálnék fel alá, ahol nem létkérdés hogy mondjuk 100 LE fölött legyen a kocsi. Méretben is jobb a városban ha nem hajó.
A Fordról úgy általában hallottam sok rosszat szerelő ismerősöktől. Nem a meghibásodási arány volt a rossz, hanem ha meghibásodott akkor az nem volt olcsó buli általában. Szerelési szempontból általánosságban igénytelen autót keresek. Persze minden típusból ki lehet fogni jobbat és rosszabbat, ezért mondom hogy általánosságban írom ezeket.
Eagl3.: 1.2-eseket kizártam én is.
Egy klímás autó lehetőleg ne legyen 60 lóerős, mert visszagurulok a dombon.
-
zoo8800
veterán
A rövid váltóval azonos főtengely fordulat mellett kisebb sebességet érsz el, mint egy hosszú váltóval. Nézzük az 5. sebességet:
Pl. Adott egy azonos teljesítményű benzines és dízel moci, legyen 2.0L.
A dízel alacsonyabb főtengely fordulat (4000) mellett megy pl. 200-zal, mint a benyás (6000), ezért hosszabb áttétel kell nekije.
Ha ugyanazt az áttételt használnák, akkor pl. a benzines megfutná a 300-at is(ha bírná), amivel a dízel csak 200-at menne.Meglehetősen rövid váltó van a pörgős benzinesekben, öcsém Hondája 150-nél forog 6000-t, vagyis 200-nál 8000-t
-
Mr.Grincs
veterán
Jó az a v6 os mondejó? Mert nekem olyan az álmom. Amikor a C5-t vettem találtam 800 ért egy V6 os new mondeót de elvitték hamar. 256ezer km ter volt benne ami nem is zavart volna, de lebeszéltek hogy szét van küldve meg már jönnek elő a bajok. Független ettől még mindig nagyon rá vagyok izgulva a v6 os ra. Fogyasztása milyen?
-
Rick4
félisten
A kisszállási Prohászka mester tett már be a szépszemű Mondeoba, az is 2.5-ös volt, és annak se lett semmi baja. Az enyém is V6-os, mégse lett hengerfejes. Az meg hogy nitrogén hűtés, hát, nekem annyira nem az autóiparból rémlik...
Nem tudom ezek kik voltak, de szerintem csak egyszerűbb azt mondani hogy nem lehet... Használtautón kinézel olyan kocsit gázzal, mint ami neked van és felhívod a tulaj. Ennyi.
-
hobizoli
nagyúr
Magasbb kompreszio turese miatt bátrabb elogyujtasi szogeket is elbir, nem csorren be, es a koppszenzor nem veszi vissza a gyujtast. Szoval ha erosebbnek erzed akkor az lehet valos. Ugyanez ervenyes az E85-re is, az 100 helyett 105-s oktanszamu literje ~255Ft most, de 40-45%-l tobbet ker belole a motor, szoval benzinre atszamolva arban kb ugyanott vagy, mint a 95-s benzinnel lennel, de annak annyiert 105-s oktanszama van. Ez miatt ez megbártabb előgyujtast is megbir, becsögés neklul...
Ezt a tobbletet persze tudnia kel szallitania szivattyunak is meg megfelele kapacitasu injektrook kellenek hozza. Van auto ami automatikusan atall ra, ismi 1.4 16v Chevrolet Aveo-ja mindenfele atalakito meg injektor csere nelkul is siman jar vele 100%-ban -gondolom gyarilag fel van ra keszitve-, van aminel moddolni kell hozza a uzemanyag szallitasi kapacitast -injektor es szivattyu-, van ahol atalakito is kell, kulonben hibakodot dob az ECU.
Mondjuk "tisztan" igy hidegben az szopo, mert +5fok alatt mar nem parolog annyira az etanol, mint a benzin, szoval hidegen nehezen indithato, 3.-4.-re indul csak el, de ha ra van tolva par liter benzin, akkor siman indul elsore is. Persze normalis helyen telen 15% helyett 30% az E85 benzin tartalma -azaz gyakorlatilag E70 lenne a neve-, de ez a szituacio persze nem orbanisztanban van...
Persze arban az LPG a "mindent vivo"...
-
saguaro
tag
Nincs semmiféle titok.
Fűtött garázs, rendes benzin(shell vagy omv), rendes olaj, hideg motorral sosem nyomtam neki, és amint lehetőség van rá, tempomatot benyomtam. Váltó automata fokozatba, ha kellett, előztem, lámpánál nem én voltam a legelső, mert minek, de nem is várt mögöttem se senki.
No és ez a fogyasztás nyáron volt, bekapcsolt klíma mellett(automata üzemmódba).
16-os felnik, eco 4 évszakos gumik. -
saguaro
tag
Nem magyarázok semmit.
Elismertem, sőt, nagyon jól tudom, hogy lehet úgy közlekedni, hogy 20 liter legyen a fogyi, de úgyis, hogy alig egyen, és én nem úgy közlekedtem vele, hogy csak fújtam a gázpedált, előzés, stb, ugyanúgy belefért.Most télen az 1.8-as 8 szelepes, 1.1tonnás pözsóval megetetek városban 10-11et. Audi ezzel szemben megeszik 7.5-8at. Városban. Dugóban araszolva, M3-as bevezetőn reggel csúcsforgalomba. Passat is megenné ilyen körülmények között a 14-et.
-
hobizoli
nagyúr
Azert azze, mert a pokvagenny kitalalta a hiper szegeny AFR-s uzemet.
Rajuk nem vonatkozik a fizikaErdekes modon a gyartok meg mindig csak ugy tudtak eddig sporolos kis fogyasztasu autot csinalni tobb evnyi fejlesztes meg csillio munkaora meg foleg csillio penz aran, hogy se osszkerek (ami +suly, meg hajtaslanci veszteseg), se nagy tomeg (x<1t), meg mindig kis ccm-s a motor is bennuk, meg virsli gumik, de mindig vannak akik megaszondjak ennek ellenere a konkretsagot.
Eleve ugye most ez a downsizeing tema is ezekre alapoz... nem baj
-
VR6-Fan
veterán
-
Dare2Live
félisten
Fogyasztásra a "sweet point" benzines szivó motoroknál 1000-1800 körül van: nagyjából.
Itt mondjuk nem túl nyomatékosak, nem úgy mint egy tsi.JÓ benzinsporolós vezetéstechnikat meg fél-egy év megtanulni. És feltétlen érdemes tudni pár konkrét dolgot is, pl motorféknél milyen fordulatszám az ahol ha leveszed a lábad a gázról akkor 0l eszik. Evvel benzint is sporolsz meg féket is kímélhetsz.
Szerintem ökölszabály, hogy érdemes a Kresz szabályokat nagyjából tartani. Minnél gyorsabban mész annál többet eszik a kocsi.Sok egyébb műszaki trükk is van pl érdemes legalább A5/B5ös olajat venni, ez 1-5dl fogyi csökkenést is hozhat. (motorfüggő), aztán ha elkopott a gumid következőnek érdemes energy saveres gumit venni, guminyomást pontosan tartani (vagy akár megemelni) ez is 1-5dl...
Nekem így főleg rövid távokkal (~10km) Pécsen vagy hosszú távon kocsi agyonpakolva (tetőcsomagtartó+tetőn ws) ennyire jövök ki: [link]
-
SaNyEe
aktív tag
Nagyon alacsony fordulaton járatás annyira nem lesz jó a motorodnak. Én csináltam egy ilyen etapot 300km után 1000-2000rpm között néhol megtorpant (több másodperc) mire eldöntötte, hogy mi legyen. A váltások 2000rpm körül történtek vagy picit alatta (benzines autó 1.4litér .. szívó). Aztán szépen kimentem az elkerülőútra 3.-ban 110 szépen kikormol mindent és amit esetleg megspóroltam üzemanyagban távozott a kipufogón
Nopersze előtte tankoltam
2,5 literrel kisebb fogyasztásom volt mint átlagba de ehhez már nagyon agymenésesnek kellett lenni, jha meg viszonylag kis forgalomnak is helyismeretnek is.
Jha az se mindegy, hogy mondjuk 2000fordulatnál gázpedál tökig lenyomva, félállásban, 1/3 állásban van
Általános igazság, és ebből nyugodtan kezdj el következtetni, a belsőégésű motornak züzemanyagot kell elégetnie. Az égéshez levegő kell. Van egy ideális keverékarány, számolj vele, de most a példa szempontjából hótmindegy.
A motorodnak van egy űrtartalma, minden henger feltöltődik levegővel, s ehhez adagolódik tüzelőanyag.Minél kevesebb levegő beszívására van szükség (folytószelep állása és fordulatszám), annál kevesebb üzemanyag kerül befecskendezésre, annál kevesebb lesz a fogyasztásod is. Áennyi.
-
Khelben
nagyúr
Autótól függ. Minél kisebb a fordulatszám, annál kevesebb üzemanyag kerül a motorba. Kérdés, hogy az így megkínzott motor javítása mennyivel kerül többe a megspórolt üzemanyagnál. Mert egy 1,4-1,6-os focust vagy astrát városban beraksz 5-be, akkor az kínzás lesz. Én eljárkálok 6-ban is 40-nél, mert van nyomatékom, de egy kis motor akár le is fulladhat. Ha sosem pörgeted 2000 fölé, akkor meg szép kis lerakódások lesznek a motorban a nem megfelelő hőmérséklet miatt, aztán attól fog meghalni. Sokkal többet spórolsz, ha kevesebbet használod az autót, mint ha 1 literrel csökkented a fogyasztást.
-
gaborbol
őstag
A linkelt kepen a valto gombon a bor ki van szakadva, meg sose lattam ilyet, pedig a japanok hiresek a jo minosegu anyagok hasznalatarol, meg a munkaminosegrol.
En a negyedik automata kocsimat nyuzom, a buickba 300.000 kilometer volt eredeti valto motor, a dodge grand caravanba 528k van szinten eredeti motor+valto, meg egy autommal sem volt valto gond szerencsere. (illetve egyszer volt)
Amikor valaki beirja hozzad hasonlo modon, hogy automatat keres akkor mindjart jon az okossag, hogy azok mind szarok, be fog szarni, meglasd megszopod, de lefogadom 99% nak sosem volt meg ilyen kocsijuk, de hallotak vagy ismernek kegalabb egy olyat akinek volt es iszonyat beszopta.Most itt mondhatnek francia kocsikat, dizel autokat,rohado fiatokat, barmit, mert ezekkel kapcsolatban minden ide jukadunk ki.
Az automata millio okbol lehet rossz vagy mukodhet hibassan, es en inkabb ebben latom a problemat.
Az elso gond, hogy Mo-n, Europabana nincs elterjedve, ritka, ebbol fogva igazi szakemberbol is joval kevesebb van, tobb a kokler, aki inkabb buheralja, vagy nagyobb kart okoz, mint javitja.
A koztudatban is benne van, automata, akkor jo draga lesz a javitas, nem tudom mennyire becsuletesek ezek a szakik, de neha szo szerint csak filleres osszegrol van szo.Amit meg szinten ehhez adnek hozza, az az hogy, az olajat meg a szurot 60k-t cserelni kellene bennuk. En cserelem, ennyi amit a tulaj megtehet, de legtobbszor ezt sem kapja meg, nem foglalkoznak vele, vagy nem ertenek hozza, szerelo azt mondta piros olaj van benne, azt meg sosem kell cserelni stb, foleg igaz egy 90-es evekbeli autora aminel meg ennyi tapasztalat sem volt...
Iden nyaron, az egyik kocsi egyszer csak nem valtott fel 3-ba valamint 4-be sem.
Hazajottem, laptopra radug: az automata valto tulmelegedett, tovabbi karosodas elkerulese vegett a szamitogep letiltotta a magasabb fokozatokat.
Rakerestem a neten, az en automon a motor es a valto egy huteskoron van, ha a motor nem melegedett tul, akkor a valtoban levo hogomba hibas, kelleni fog egy 13-as csokulcs, es 5 perc a cserehez.( a kis genyok teleraktak az osszes ameriaki autot metrikus csavarokkal,hogy ezt miert tettek? Minden boltban van metrikus meg az elbaszott szarjuk, ugyan olyan aron)
1200 ft volt a hogomba atszamitva, es azota is jo. -
Rav3n02
senior tag
Nem való akárkinek ez az autó
Bődületes méretei vannak, cserébe megy is a 3.2-es motorral. Ha nem érdekel mennyit fogyaszt az verdád és egy batár nagy, tiszteletet parancsoló "sport coupe"-t szeretnél akkor sok sikert hozzá. Ne fossa az olajat, legyen rendben a kasztni, a többi részletkérdés...az alkatrész nem olcsó hozzá...szerintem
-
dízelracer
őstag
Felejtős. Egyrészt kétlem, hogy egy 18éves utazóautó mindössze 150.000 kilométert futott volna (nyugodtan felszorozhatod 2,5-el) másrészt öreg japán, elég ritka, felső kategóriás autó (volt anno) így biztosan borsos ára van a legapróbb kis műanyag szarnak is. Biztos jó kis kocsi lehet de fele annyiért sem kéne.
Kb olyan szinten pénztemető mint egy ~20éves S merci vagy egy ~20éves Audi V8.
szerk. ez még abból az időből való amikor a japánok undorító mennyiségű fát (vagy műanyagot?) pakoltak mindenhová ahová csak tudtak. Kibaszott ocsmány
.
-
saguaro
tag
Nem, nem így volt.
Megvettem a Passatot, utána a 405-öt, munkába járni, meg olyan helyre, ahova nem szívesen vettem elő a VW-t, aztán adódott egy lehetőség, amihez minél több pénz kellett volna, emiatt akartam eladni, lehetőség elúszott, de vevő jött, autó le lett cserélve egyúttal.
Egyébként meg az A6 800.000-el olcsóbb volt, mint a VW.Mondjuk ennél "picit" bonyolultabb a dolog, de nagyon lecsupaszítva ez a lényege.
-
Khelben
nagyúr
Ha adatkérő lapot kaptál (könnyű megismerni, rá van írva, hogy adatkérő lap
), akkor visszaírhatod, amit Rick4 írt. Ha papírt kaptál arról, hogy ittésitt 50 helyett 68-cal mentél és közigazgatási bírságot fizess, akkor fellebbezhetsz, ennek a módja is le van írva a kapott papíron. Bár 30k-nál szerintem nem éri meg a macerát.
-
Khelben
nagyúr
-
-Maci-
addikt
Megint félig offolnom kell!
Volt itt szó a gyárilag benzin-gázos Skodákról! Na most a helyzet az, hogy ez így tulajdonképpen helytelen, mert a szó szoros értelmében ilyen nem létezik! Egyetlen egy Skoda sem hagyja el Mladá Boleslavot úgy, hogy gáz üzemű! Ha XYZ rendel egy gáz üzemű skodát, akkor a megrendelt autót úgy szállítják oda a szalonba, hogy a csomagtartójában ott van egy papír dobozban a Skodával közösen kifejlesztett Landi Renzo Omegas típusú gázrendszer! Ezt vagy a gáz beszerelésre jogosult márkaszervíz szereli be ott a helyszínen, vagy ha nincs ilyen engedélyük, akkor egy szakszervízzel szereltetik be. (mint ahogy ezt akárki megteheti). Mivel ezt a gázrendszert a Skodával közösen fejlesztették ki és maguk is "gyári gáz üzem" címen futtatják, ezen Skoda modellere ugyan úgy 3 év garancia van, mint a nem gázosokra!
Most mindezt azért írtam le, mert az enyém ugye "gyári benzin-gáz" üzemű. Az autó most lesz 4 éves, így eddig egyetlen egy gáz biztonsági szemlén volt, új korában. A szemléről kiállított bizonylatot a medicar adta ki. Ez alapján (bár 100%-ra nem jelentem ki) több mint gyanús, hogy sok új Skodával együtt, az én autóm átalakítását is ők végezték anno még 0km-es korában.Asszem egyébként Rick már bicnicelt velük, meg Ő tud Szegeden is jó szervízt!
-
Rick4
félisten
Anno a W126-os mercin se volt, és nem is kellett rá. Egy bizonyos hosszúságú csomagtartó tető ami vízszintesen áll, már elég jól elvezeti a hátsó ablakról a turbulencia miatt rátapadó koszt, így nem kell takarítani. Azokon a kocsikon ahol meg a farrész rövid, ott könnyebben koszolódik. Oda tesznek ablaktörlőt.
-
zoo8800
veterán
Csak úgy néz ki, mintha sedan lenne.
Ahol a hátsó üveg benne van a csomagtérajtóban, és nyitáskor az is nyílik, az nem sedan, hiába látszik annakEgyébként szvsz kevésbé koszolódik az üveg, ezért spórolják le. Nem tudom szebben mondani, máshogy mennek a légáramlatok egy sedanon, mint egy 5 ajtóson (pl. Astra) vagy egy kombin. Emiatt a dzsuva nem csap fel annyira.
-
lsc
nagyúr
az 5 ajtós sedanokon látni, Új kategória ? A sedan az 4 ajtós, még ha vannak sedannak kinéző ötajtósok is. Egyébként a kérdésedre passz, de a sedanokon a hátsó ablak sem túl széles, illetve a motort is elég nehéz lenne beépíteni, a karnak alapból majdnem 90 fokot kellene "csuklani", esetleg ha az üvegbe raknák, de akkor meg még szűkebb lenne a felület.
-
Rick4
félisten
-
tibi666
senior tag
nem túl gyorsan. óra szerint 185 volt max, mert megérkezett mögém egy octavia, mikor 145-tel előztem a kamionsort és elkezdett pattogni.
felnyomtam 185ig, aztán elvettem a gázt, kis ívű kanyar volt, kb 165-ös óraállásnál láttam meg, hogy 500m múlva pihenő. ekkor én még nem láttam a parkolót, de már lassultam. mikor láttam a parkolót, már 150 alatt voltam. -
dragonfx
veterán
be kell ahngolni ujra a fekvenciára mert régi.
nekem s ez volt a gond.
én megoldottam kikapcsoltam és kész.
elméletben egy lesés el tudja állítani de ugyanennyi erővel vissza is.ez persze nem jelenti azt dobáld a földhöz és jo lesz.
riasztós megcsinálja tuti de valszeg nem ér annyit az egész.
meg a mai riasztók kb olyan mint......van de minek. -
tomcsi23
veterán
Konkrétan mi a helyzet, mi is a kérdésed
Ha két autó van párhuzamosan használva, akkor mindkettőre fizetni kell. A régi kocsira meg 30 napig (de lehet, hogy már 60) elfogadják az előző negyedéves befizetést szvsz. Az újra meg indulásnak annyi is elég, ha az internetes ajánlatot végig viszed, majd kinyomtatod. Ezen rajta lesz a mikortól, aztán majd küldik a csekket, ill. a kötvényt. -
Ck.
addikt
Persze a biztosító ügyfélszolgálatán az automata csak annyit mond, hogy "előreláthatólag 1 perc a várakozási idő, jelenleg minden munkatárs foglalt, várjon türelemmel, stb." 3 napja reggel-délbe-este-éjfélkor-éjfél után, stb. Nincs is ott senki... Az idő pedig pörög. Most szerencse mert az ünnepek alatt épp nem kellett kocsiba ülnöm, de ez akkoris elfogadhatatlan. A rendőrnek magyarázhatnám, hogy "hát a biztosító nem küldte el, a telefont pedig b*sznak felvenni..."
-
milomi
tag
Én ien Vectrán tanultam Vezetni az oktatómnak ugyen ez volt
a gyengébbik 2000 es .. de 2 esbe .. 20 ról padló.. semmi a kocsi alig mozdul .. sem nyomaték ott semmi .. viszont.. 2000 től már megjön az ereje onnan már simán tudsz akár 5 be előzni , én 5 be léptem neki 90 körül oda.. de szépen gyorsult azért... és autópályán mondta az okatató ment már vele húzamossan 190 et .. és nemsokat evett és semmi baja
Aktív témák
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest