- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
DroneZ^ #44307 üzenetére
Azért mert nekem is nagy kedvenc az E39, meg hát a 3-as kissé tré ehhez képest, ez alól kivétel az M3. Minek erőlködne közel 3000ccm? Az csak tol, és nincs mellé duma, a fogyasztás nem nézik, akkor vegyen kisautót.
#44309 VR6-Fan: Úgy tudom marad 1.3-as! Nemhiába hirdetik úgy az ilyeneket!
-
t1
veterán
válasz
DroneZ^ #44267 üzenetére
Ha érdekelnek, ezek a GTi-k tudok neked Pesten és környékén marha jó szakikat aki nem drágán de marha jó minőségbe dolgoznak és GTi szakik
Pl.:
Etitech
Mr.XAmúgy több lehetőséged is van, ha GTi-t akarsz, nekem az 1.3 8V swiftem lesz átalakítva GTi-re, idén megkapja a komplett futóművet és féket, jövőre pedig átlesz fűzve a blokk és egy teljes értékű GTi lesz ez olyan összesen 400k-ból megfog állni, de akkor gyakorlatilag egy 0km motorom lesz, én járatom be stb és nem egy leharcolt 300.000km kocsiba fogok ülni.
-
válasz
DroneZ^ #44252 üzenetére
Hát én akárhogy nézem, szerintem ez lenne a legreálisabb, Ignis van sárgában is, meg szürkében, Swift-ben nem vagyok otthon, de én pirosban venném, mert a Wagcsim is piri
. GTI-t meg majd veszel ha idősebb leszel és lesz lóvé a fenntartásra, de szerintem akkor majd benő a fejed és valami BMW 530d féle járgány felé fogsz nézni
.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DroneZ^ #44266 üzenetére
az a légbeőmlő ocsmány.
[esetleg, bár 5 ajtó...]a motor felújítás hozzá értő keze alatt relatíve hamar megvan, inkább a kasztnizás, festéts tart sokáig.
hát amit írtam kb mindenre igaz, vagy egy kész kocsit kb annyiért fogsz tudni megvenni, mint amennyiért egy pár éveset, mint ahogy én se fogom milla alatt eladni a szarom.
miért ne lenne lehetőség?
mélyen zsebbe kell nyúlni egy azonos súly/le arányhoz.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DroneZ^ #44262 üzenetére
a leginkább a 80s de a 90s ilyen kategoriájú autóin, a fék volt a leggyengébb láncszám, legtöbbe némi modosítással a gyengébb modellek féke került bele.
van asszem a PH-n is stift klubb, szarvájlingon is érdemes 1-2 tulajt felkeresni a tipus hibákról és a gyenge pontokról, illetve utat mutathatnak 1-1 jó szerelő (csapathoz).
és senki nem villás kulccsal a kezébe született.
tény hogy rohadnak a kockák, a torony merevítő lét elemben, törni nem érdemes, vagy is ha ez a célod akkor ne köss le pénzt hosszú időre.
az is tény hogy a vételtől számítva kb egy évig (pénztől fűggően) nem lesz még kocsid.ezzel szemben ott van a stift port, jóval gyengébb menet teljesítménnyel, konforttal klímával, sokkalta nagyobb túl élési eséllyel, és jóval kevesebb köröm rágással, és péntek esti meloval.
azt már neked kel eldönteni hogy a két verzió közül mit választasz.
a márka és típus helyet gyakorlatilag bármit írhatsz.
zsid:milyen fék van azon a G2, nekem sincs szar fékem de azért nem annyi amennyiért gyak csináltam egy új motort
?
-
zsid
senior tag
-
Zewa
senior tag
válasz
DroneZ^ #44258 üzenetére
Max 7mp? Már mint 100-ra?
nem vagy te egy kicsit mohó?kazmir én nem fikázom le. Jó kis autó végülis. kicsit
buziscsajos de ettől még nem rossz, nem rossz!Jadro: helyes! becsüld csak meg! Sok-sok baleset mentes km-t!
ps.: Stift sport egy kicsit drága nem? Inkább az előző széria GTI verzsön, nem?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DroneZ^ #44258 üzenetére
üljél bele egy bármi öregebb autóban amibe vágott rúgó gátló van meg keményebb szilentek, számítani fog a komfort
ha lámpától lámpáig akarsz gyorsulni akkor kb 300k ért vegyél egy kocka GTi sfitet 4 jó fél slcik gumit. a maradék kb 500k-ból lakatoltasd ki újítasd fel a mocit, esetleg valami komolyabb rendszer rá, és még 500k marad a zsebedben pl tankolásra, és van egy izig-vérig hatch back-ed.
szokásos dolgok igazak rá, ne törd össze, fék kevés lesz... 150 felett érezhetően vége lesz.
-
válasz
DroneZ^ #44248 üzenetére
Én Swift Sportot vagy Ignis Sportot vennék, azzal nem lesz sok gondod és kész, ráadásul szívó benzines és még aránylag keveset is fogyaszt, sőt sokat se kell rá költeni. Egy lógó belű turbósra bizony költeni fogsz rendesen, a jó állapotúak meg horror áron mennek, főleg a kevés km-t futott igazi gyöngyszemek.
-
t1
veterán
válasz
DroneZ^ #44200 üzenetére
Vedd meg ezt: Daihatsu Charade GTi megy mint a barom keveset eszik és marad pénzed felújítani
-
33as
senior tag
-
neduddki
nagyúr
válasz
DroneZ^ #44174 üzenetére
HI!
maximum td es orvenykamras ah nem csalnak emlekeim akkor az ma a xud9 1905ccm volt, /en imadtam az 1769ccm-eset/, vissza kelelt teni a regi porlasztocsucsokat ha igazan erezni akartad az regi filinget:- ))) erdeeks, hogy 92lo/196nm volt a motor spec, asztan piactol fuggoen adtak meg 90lonak
udv
neduddki
-
zolynet
veterán
válasz
DroneZ^ #44171 üzenetére
annyiért már találni vétéit is, békalámpást
én tavaly áprilisban vettem 1,5ért, teljesen gyári volt, a kötelezőkön kívül az ikergömbfejcsuklók lettek cserélve ... szerencsés darabot fogtam ki, bár hozzátartozik h félévig kerestem
leginkább cimborám segítségével szerelem, nagyobb átalakításoknál szakihoz
ja és télen átlag 9-9,5literrel elment, szóval etetni is kell meg nem is -
VR6-Fan
veterán
válasz
DroneZ^ #44168 üzenetére
csak egy öreg kotla fos...
-gyárilag is -2 a simákhoz képes, meg még az is lejebb került nálam.
-gyári rendszer van rajta "kicsit" átlakaítva, hangja felemás értelmesen használva, nem annyira vészes (élhető, nem fájdul meg benne a fejed 10p után), amikor meg tili toli van, Lada VTI.széria legerősebb szívója volt anno.
szerintem én nem magam ellen beszélek, tudom milyen deszkán ülni
-
Zewa
senior tag
válasz
DroneZ^ #44163 üzenetére
Jó-jó.. Az egy dolog hogy van benne erő de pl egy 7-es Bömbi nem egy raccsing verda.
Kell az neked hogy kőkemény llegyen a futómű, hogy a valagad a földet súrolja és hogy a rádiót soha ne kelljen bekapcsolnia motorhang miatt?Valami ilyesmi lenne jó a popód alá?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
DroneZ^ #44153 üzenetére
Azt turbos vasnak hijjak. Amikor csak kruzolgatsz vele, akkor siman kis ccm-s szivo vas, amikor tolod neki, akkor a turbo felfujja nagy ccm-snak a motort benne.
Ezen alapul a most divatos downsizeing tema is
A ccm-be kell az aranyos mennyisegu anyag is, ugyhogy egyik 2000ccm-s szivo motor se eszik kb semmivel se kevesebbet azonos legtomegaram (fordulat) es kimeneti teljesitmeny mellett, mint a masik.
A fizikat nem lehet megbaszni. Vannak torvenyszerusegek, amit nem lehet megkerulni.
Ha nem adsz neki eleg benzint, akkor nem fog enni, de nem lesz ereje (nyomateka) sem. A teljesitmeny az meg a pillanatnyi nyomatek es a pillanatnyi fordulat egy szorzatabol adodik. -
Kickass
őstag
-
válasz
DroneZ^ #44092 üzenetére
Ránc felvarrott corollám van
Nekem tárcsa van hátul is.
Az 1.8-as TS nagyon fürge belőle, a Celica 1.8-asa van benne.
Az enyém is 71 kW-os...(1.4)Szerintem nem keveset, mert a VVT-i motorok szeretnek enni, de cserébe mennek mint állat.
itt találtam egy tesztet:
celica tsDe a ford puma 1.4-ese nem tévesszen meg, nagyon fürge autó, javítottam egyet sokáig és mentem vele jó párszor...
Sok baja nem volt, ízzók, olajcsere... -
-
válasz
DroneZ^ #44037 üzenetére
Toyota Corolla?
Az 1.4-es is fürge. Igaz én nyomom neki, vegyesben megeszi így a 8-at...
VVT-i 16 szelep, változik a szelep nyítás mértéke fordulatól függően.
Egyik legbízhatóbb típus szerintem.
Régebbim (1998) 6-7 volt a vegyes, 1.3-as 16 szelepes volt az is.Golfokat nehéz szerelni, és általában komplett dolgok kellenek hozzá.
Dízelből esetleg Peugeot, de tudni kell C2-t pl. nem szabad.
Xsarat is érdemes megnézni, elég kis költségvetésű autók.
Megbízható még a mazda, de az horror áron van.
Focusok se rosszak.
Opeleknek már több bajuk van. -
-
dízelracer
őstag
válasz
DroneZ^ #44067 üzenetére
Szerintem is keress egy 1.5 Swiftet szigorúan csak magánszemélytől és első tulajtól. ~100ló, abs, fékerő elosztó, 8légzsák, klíma. Van belőle választék és 100k alatt futott szinte az összes. Annál jobb vételt 1.5milláért nem találsz. Tényleg megvennél valami 8-10éves GTI/VTI vackot aminek már kinyomták a szemét is? Te vagy az autónepperek álma.
-
-
Manitou
veterán
válasz
DroneZ^ #44048 üzenetére
De ez öreg
Ettől egy 2000-es évjáratú VTI 4 évvel fiatalabb
MOndjuk a kaszni a hondában gyenge.
Golf3 GTi
Fiat Punto HGT
Opel F astra GSi
Nissan Almera GTi bár ebből 1 db van eladó az egész országban, és akkor már lehet inkább hondát vennék.
Swift 2Ja mennyi a keret?
Ja látom 1,5M. Hát abból valami értelmesebb kocsit is lehet már venni.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DroneZ^ #44048 üzenetére
ránézésre nem ajánlok ilyen autót, már mint hírdetésből.
de ezt NEM.
viszont én a helyedben pont nem vennék ilyen autót, ne hogy elnézz egy kanyart stb, ha már ennyire az élményre mész
dizelracer: azért mert haverom ős 78-as 1,6-os GTI-vel körbe autózom, a többiben, eltekintve a 4-es golf szokásos hibáítól, igazad van.
no meg a fenttartási költség ott sem olcsó, csak pusztuljon le a csiga. -
Alvin_ti4200
félisten
válasz
DroneZ^ #44043 üzenetére
Nem tudom, mit értesz fürge alatt, de amíg az első 30-40 ezer km-t nem vezeted le én inkább nem akarnám összetörni magam a helyedben.
Arról nem is beszélve, hogy az ilyenekhez, mint MR2 egyrészt kevés az alkatrész, ebből kifolyólag drága is. Gondolni kellene a fenntartásra is, mert a fogyasztás egy dolog, azzal minden nap találkozol, de hidd el, hogy nem az a legijesztőbb része egy autónak, ha a bukszába kell nyúlni
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DroneZ^ #44040 üzenetére
2000 körül nem mondok semmi foswagen-t mert én se vennék magamnak, max R32..
3-as széria G3 GTI 16V, (VR6-ot meg azért nem mert drágak, már mint ami jó, vagy ha veszel egy szart, ha azt akarod hogy jó legyen még egyszer annyit rákölthetsz)
2-es széria GTI 16V (legrosszabb eset 950kg 139le), de persze ez érgi autó és költögetni kell rá biztosan, viszont 1/3-as ára egy VTI-nek, tehát nem akkor szív fájdalom ha szelepszál szimmeringes mint mondjuk egy 1,5 millás VTI-nél.Seat Ibiza mk2 face lift GTI/Cupra ugyan az a technika mint a G3, kisebb könnyebb...
fogyiról meg annyit hogy, elég sokáig rohangáltam egy G3 GTI 16V motorral szerelt 2-essel 6,5 országúton, városba 7, BP 7,5, kicsit néha oda oda vágva neki.. forgalom ritmusát meg lehet tartani vele ha 2500-nél elváltogatsz.
2-es 16V 6,8-tól 17-ig
BP-n nekem 9-et kajál, nyomkodom neki, de nem is 139lemod: BP-n 10, ezzel nem tudsz mit csinálni a CCM miatt, ország úton 7, de dundizod (értsd 200 felett mész le zsidofokra 20l)
viszont VR6-ot csak úgy vennék hogy 1m körül kocsit és még 600-700k-t félre raknék a kocsira
annyira igaz hogy nem legyorsulja 100-ig pariba van vele, aztán bye bye GTI, már ha a 3-as széria GTI 16V-jére gondoltál.
saguaro:kb az összes pipál szépen kéken motorféknél
meg 5300-ig nekem nem szimpi hogy semmi nem történik, de kinek mi.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
DroneZ^ #44040 üzenetére
első autó lesz? Én is a 2005 után gyártott Swiftre szavaznék, ennyi pénzből (főleg, hogy veszettül sok van belőle most a piacon) kevés km-es, GS felszereltségű példányt is kapsz olyan színben, amilyenben szeretnéd. Hátra mondjuk lányokat ültetnék max benne, de gondolom az időd 99%-ban egyedül közlekedsz majd vele.
-
dízelracer
őstag
válasz
DroneZ^ #43964 üzenetére
Hááát... adott autóra személyre szabott programot kell írni. Akkor ugyanolyan fogyasztás mellett valóban autózhatóbb lesz, szélesebb tartományban lesz használható a motor. De senki ne azért akarjon chiptuningot, hogy erősebb legyen az autója. Dízeleknél főleg necces ez a már alapból nagy nyomaték miatt. Nem minden gyártó "hagy annyit a motorban", hogy tartósan megbirkózzon + 30% nyomatékkal. Előbb utóbb elfáradhatnak, összenyomódhatnak a hajtókarok. Romlik a kompresszió, füstölni, gyengülni kezd az autó. Szélsőséges esetben akár el is törhet és kinézhet a blokk oldalán a deformálódott, meggyengült hajtókar = kurva vastag szerviz számla. Halottam már ilyenről itthon. Szóval ésszel kell. Nem teljesítménynövekedésre kell törekedni. A gyári mérnök gárda biztosan nem véletlenül lőtte be adott teljesítményre xy motort. Én alapvetően chiptuning ellenes vagyok.
szerk: "nem árt tisztában lenni a dolgokkal, mert nem pár fillérrel játszunk"
Akkor meg pláne nem kell babrálni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
DroneZ^ #38947 üzenetére
Ezek a duplakuppngosak azert fogyasztanak par decivel kevsebbet, mert tobb fokozat van bennuk, igy alacsonyabb fordulaton jar veluk a motor palyan. Monnyuk amikor meg majd kupplungozni kell vagy urambocsá pl javittatni, akkor meg igen erosen leszivja magat vele a juzer, es oda 3-4decis minusza jo par tizezer km-re... jo az a regi hagyomanyos mechanikus, azokat sem ertem akik a szopofaktor hagyomanyos automatavaltot vettek kocsiba anno.
Jelenleg ezek a legyakoribb szopofaktorok:-dizel porlasztocsucs
-tapszivattyu
-turbo
-kettos tomegu lendkerek
-hidro automatavalto / duplakupplungos valtoEzek kozul mind 6 szamjeggyel javithato, vmi 1-s kezdodosen, vmi csak nagyobb szammal. Ha barmelyik leterdel, a sima benzines kocsival maris 4-5literrel magasabb fogyasztassal is jarhat(ott volna) a juzer, Demoklesz kardja nelkul a feje felett
Nem hiszem, hogy epeszu ember ezek kozul mindet vagy tobbet is valoban akarja az autojaba, raadasul meg zsiros felarat is fizet ertuk, hogy amikor meg megbenul vmelyik, akkor megint joool belenyulhasson a zsebebe
-
Rick4
félisten
-
themebuilder
senior tag
válasz
DroneZ^ #38866 üzenetére
A VolksWagen motorjai már nem olyan tartósak, mint 15-25 éve voltak
A mai új Diesel Passat-okkal sok a gond azt olvasni a neten.
Talán az Octavia-val nem jársz rosszul nagyon
Viszont sokat kérnek érte, ha tényleg amit leírtak 100% igaz akkor ajánlható
Szerintem a tulaj azt gondolta, hogy 2 millióért megy el és eddig is lehet lealkudni max. -
hobizoli
nagyúr
válasz
DroneZ^ #38768 üzenetére
Ezt kb 4 eve aruljak ezzel a dumaval. Biztos szerenytelenul occsoe megy most is, akkoriban 2.3M-t(!) szerettek volna erte kapni, de 6gen-bol occsobban vehettel volna evekkel ujabbat is ennyiert mar akkor is.
4-5 kiloert veszel egy gameovert, futomuvet motort valtot koppra felujitod se leszel 7 szamjegynel. Es akkor arrol biztosan tudod, hogy valoban vadi uj mindene, es nem tiporta szet még senki.
Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- HP EliteBook 820 G2 i5-8300U 8GB 256GB SSD 12.5" 1 év garancia
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- ÚJ Gamer PC-k - készletről - azonnal - számlával - 2 év garanciával - www.olcsogamerpc.hu
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- iMac 24" M1 8C CPU / 8C GPU / 8GB RAM / 512 GB SSD / Silver / garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 64GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest