- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
lajafix
addikt
válasz
Yushchenko #49923 üzenetére
"Basszus, rájöttem, hogy nekem már az újabb kell."
Ó megvan, ezt a mondatot felejtettem el házasságkötéskor...
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
Rick te olcsó autót akarsz, legalábbis a 1x évesek az olcsó kategória, ahol a szempontjaid nem teljesülnek. A kategória amit nézel egyszerűen nem fedi az igényeidet.(főleg hogy keveset is egyen, reggel ez a pont kimaradt) szvsz minimum 1,5 milla + gázbeszerelés költsége ami neked kell.
-
lajafix
addikt
rick, szempontjaid sajnos ütik egymást:
1. magyarországi verda
2. óccsóért
3. jó állapotban legyen, igényeid vannak
4. benne legyen a gáz amit ugye mindenki azért tesz bele hogy sokat menjen, tehát vagy nincs jó állapotban vagy nem óccsó.szvsz keress olyat, ami jól bírja a gázt s benzinesként nem mentek vele 10x körül a Földet. Be kell szereltetned persze a gázt de ez járhatóbb.
annak örülök hogy havi 6 ezret nem suziban akarsz lehúzni.
(s a szóba jött suzik is megkönnyebbültek
)
-
lajafix
addikt
válasz
Yushchenko #48250 üzenetére
Azé', mert amit nem ismer az ember attól fél. És a segíteni akarás mindnekiben munkál!
-
-
lajafix
addikt
Rick: azt elfelejtetted beírni, hogy a tied erősen testreszabott rendszer(azaz berhelt.
)
rhonin: lehet hogy nálatok münchen környékén minden szép és jó és csak magyarországon romlik el és kerül ennyibe.
AMD: ellenpélda van mindenre természetesen. én is csak arról tudok beszámolni amit környezetemben tapasztalok.
-
lajafix
addikt
válasz
rhonin #47583 üzenetére
utóbbi napok dízel esetei ismerősöknél:
1. 1.9es CDTI fiat csoda opelben: 4 éves autó akkor állt meg amikor legfontosabb volt eddig 170 ezerbe került de nincs meg a hiba oka még, a jelenség az volt hogy a befecsi 20l/100 km tempóban nyomta be a dízelt a motorba...
2. FORD/PEUGEOT 2.0 tdci 130e kilóméterrel 6 évesen: kuplungcsere, kettős tömegű lendkerék csere és most nagyon füstöl gázadásra...Jó a dízel 100 ezerig, 3 évesig. Utána is jó, csak legyen pénzed szervízre, mert amodern dízel bonyolult és precíz gép, nem olcsójánosoknak való..
-
lajafix
addikt
válasz
Dare2Live #47561 üzenetére
hamarabb kapod te be:
A CNG kompresszor kb 1 misi. A good estimate is around $4500.00.
egy teljes éjszaka kell egy feltöltéshez, nem csak hazaugroktankolni
szerintem itthon nem találsz hozzáértőCNG szervízt 100 kilóméterenként sem.Nem véletlen hogy nálunk az LPG terjedt el.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #47221 üzenetére
nekem még mindig az rémlik, hogy dízellel sűrűbb a szervízperiódus, meg szerintem egy 2x annyit futott autónál több gond van az autó motoron kívűli részeivel is. 'Az leírva valóban soknak tűnik a valóságban elhanyagolható....még ilyen alacsony futás mellett is nem kicsit olcsóbb ős tdi-t tartani. ' Maradjunk annyiban, hogy kedvenced a régi TDI.
Nem az átlagjózsik költségszámítgatása. A városi "legenda" pedig mindenhol az, hogy egy dízel kevés futással nem éri meg. És igaz is, még akkor is hogyha a magyar sufni szervíz ipar pár képviselője egy 15 éve gyártott dízelt már tud relatív olcsón szervízelni. S természetesen öröm ,hogy jó a régi TDI motor, de trivi hogy nem a fogyasztáskülönbség az egyetlen döntési szempont a választásnál.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #47159 üzenetére
dízel, azt elhiszem hogy te hobbiból csukott szemmel szereled a régi tádét, de te is 13 ezret futó kocaautósról beszélsz. Még most is van kb 300-400 e különbség a 12-15 éves benzines és tdi passatok árában és megeszem a kalapom ha nem drágább a dízel szervíze, pláne hogy általában minimum 2x annyit futottak mint egy benzines.
Az 1.6 benya nem fullgázon kijön 9 literből, lásd spriccmonitor, ez már 150 ezerrel csökkenti az üzemanyag deltát. Nem véletlen hogy az átlagnak évi 20-30 ezer km alatt kár dízelt venni és ebbe a régi tádé is beletartozik.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #47132 üzenetére
+ szervíz különbség + vételár különbség + minden egyébb költség, ami a TCO számításba belejátszik.
13 ezres éves futásra kár traktort venni.
-
lajafix
addikt
hát végetértek a 60 forintos gázos idők!
szvsz ha 100ból megvan a hengerenkénti befecsi, ami inkább 150e 6 hengerre, akkor ne akarj 1.5ös traktorral spórolni. valamint teljes költséget kell nézni lásd dízel szervíz, bizti nem csak az üzemanyagot.
Kényelem vagy spórolás? Beférsz a meganeba kényelmesen? (mármint évi 70e kilóméterre, nem sima úrvezetős gurulásra) -
lajafix
addikt
válasz
Dare2Live #46910 üzenetére
Városban fogsz sokat járni? A Prius fogyi előnye ott jön ki, nem országúti 100 km/h-nál.
Az álmoskönyv szerint gázosítani nem kis motort érdemes, nagyobb lesz a fajlagos gázfogyasztása mint egy nagyobb motornak.
Nekem még az is rémlik, hogy kényelmet akarsz hosszútávon, mégis yaris, régi Fabia, Prius?
upd: látom má' hgy nem kényelem kell hanem kisebb/olcsóbb fogyi.
-
lajafix
addikt
válasz
Dare2Live #46612 üzenetére
ülj be egy középkategóriás autóba rögtön más fogalmad lesz a kényelemről és a 130 körüli zajszintről. feltételezem hogy nem pizzafutárkodás miatt nőne a futás hanem többet járnál autópályán és főúton. Arról meg ne sokat álmodj hogy 2 gyerekkel egy ilyen miniben elférsz, egy gyereküléses kiskölök simán akkora helyet igényel mint egy megtermett felnőtt, a tetőcsomagtartó meg évete 2x használva poén, rendszeresen kín. Babakocsi, utazóágy, csomagok 3-4főre, etc...
ha ilyen terveid vannak akkor minimum az astra kombi méret a te autód.
káskáj? Most ki fogja az autót hajtani, te vagy az asszony? -
lajafix
addikt
válasz
hobizoli #46461 üzenetére
javaslom a követési távolság fogalmának megkeresését egy Kresz könyvben.
'Amugy a autokat mindig ugy tervezik meg, hogy megcsinaljak a csucsmodellt, es a csirabb motoruakat abbol derivaljak le,'
Mi is volt a csúcsverzió a régi swiftből? Merthogy onnan indult a flém.'De ettol meg a gyikabb motorura felteheted a csucsverziora valo gumikat, mert a futomu elbirja.'
ne izélj má' ez csak általánosság. Attól függ... -
lajafix
addikt
na halljuk te milyen mérnöki méretezéseket végeztél eddig, hogy ennyire biztos vagy abban hogy egy "kicsit szélesebb" gumit elbír a futómű és milyen hatásai vannak az adott autó úttartására, viselkedésére?
Jobb volna rendes gumit venni arra a Suzira és megnézetni a futóművet meg a féket...
-
lajafix
addikt
válasz
Chosen #46303 üzenetére
nem sok topik kell hanem 1 ami a márkával foglalkozik: egy 150 ezres megfelel?
-
lajafix
addikt
válasz
LuckyL #46299 üzenetére
na most ez alapján Khelben le fogja vonni a következtetést, hogy a szánalmas bmw dízelektől szabadul a sok felkapaszkodott alja traktoros, míg a benyásakat tartja tovább a finom 10%-nyi 'entelektüél'...
Meg hogy ugye luxust fenntartani tudni kell, nem holmi 3liter/100km spóroláson lovagolni.
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz
Mr.Grincs #42292 üzenetére
14 mázsa, kombi karosszéria, Budapest. 11 liter és nincs nyomva neki. a gépkönyv is ennyit ír városra. 125 lovas verzió, ami valszeg csak abban tér el a 110estől, hogy bővebben spricceli az anyagot... S városon belül is inkább rövid távokra van használva.
kraftxld: írd már be mennyibe kerül NZben 1 liter benya forintban? Hadd forrósodjon a hangulat.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #41958 üzenetére
a 2 autó teljesen más stílus, aki a francia kényelemhez szokott annak a skodáé sose lesz megfelelő.
Van egy 50 körüli kollegám C5össel, megértem hogy miért vette, valami hihetetlen ahogy a plüssfotel benyeli az embert s ahogy veszi a magyayr utakat, ahogy 'hajózik' vele a kollega. Tehát a 'jobb vétel' erősen egyéni szempontú. -
lajafix
addikt
legendák, féligazságok, valaki hallotta hogy van valaki valahol, aki látta.
1. a motor élettartamára a túlszegényített adagolás a káros, nem a gáz.
2. ha többet fogyaszt ennyivel akkor szarul van beállítva.
3. a gázzal is valóban járni kell, az átlagcsalád évi 12-15 ezres futásteljesítményhez/ városi 2-3 kilóméteres szaladgáláshoz valóban nem kell.
4. télen hideg reduktorral tényleg macerás, de régebbi rendszereknél állítólag azt is bírja, az ujaknál meg a benzines indítás az ajánlott.A magyar gázautózás hátulütője a hozzáértő szakemberek hiánya, a kóklerek magas száma, akik minélolcsóbb munkái, az alapjai ezeknek a mendemondáknak.
-
lajafix
addikt
Á milyen csodák vannak, a fejlődés még téged is utolér.
Mi lesz a nagy amerikai budikból, tyúkól?
Komolyabban: jó döntés. Nehogy kiszámold, hogy ha mindig 8 literes fogyasztású autóval jártál volna akkor mennyit takarítasz meg.
szerk: látom a haver Astrájából jött az ötlet.
-
lajafix
addikt
válasz
saguaro #41109 üzenetére
Amikor ilyen szervízkönyvet látok akkor mindig elcsodálkozok hogy milyen rendes szervízek vannak:
4 év alatt mindig ugyanaz a személy töltötte ki a könyvet, lásd az íráskép... Sőt talán még a hangulata is ua volt. Stabil ember lehet.
dízelszűrőt nem kelett cserélni, merthogy benzines...
olyan kiváló minőségű a szervízkönyv papírja hogy a 4éves bejegyzés is mainak néz ki.
még a toll is ugyanaz. Biztos valami félmilliós Parker. -
lajafix
addikt
válasz
Khelben #40863 üzenetére
20 év alatt kockázatmentes megtakarításra ne számolj többet 2%os reálkamatnál. De ha nem számolsz a lakás értéknövekedésével 20 év alatt, akkor szerintem ne számolj érdemi kamattal a megtakarításra sem. a 20 év alatti 35ezres megtakarítás így 8,5 millió, szemben a 13,5 milliós lakással.
a havi 50 ezres bérleti díjú lakást a tulaj sose fogja neked felújítani. Persze lehet költözni, de az se valószínű hogy 20 évig havi 50ért találsz ugyanolyan lakást.
az ismerősödnél ott bukik a történet hogy 3,5 milliós önrészből nem szabad 13,5es lakást venni. 25% önrész rohadt kevés, minimum 40% kellene, az igényeket erre a szintre, azaz 9 millieres lakásra kellett volna belőni...
-
lajafix
addikt
válasz
Khelben #40843 üzenetére
a magánhasználatra vett lakás termel pénzt(ami számokban kifejezve kb = a havi tőketörlesztéssel). ez az -egyetlen- oka amiért megveszik.
Az ismerősöd pedig még mindig jobban áll a dev hitelével mintha forint alapút vett volna fel.
20 év múlva, a hitel végére övé lesz a lakás, aminek nem 0 lesz az értéke, szemben a 20 éves lakásbérléssel.Ami a lakáshitelnél kérdés főleg manapság, hogy reálisan döntött e a hitelfelvevő. Na itt bukik a történet legtöbbször.
Az a lakás amit a havi törlesztő feléért lehet bérelni rettenetesen túlárazottan vagy nagyon kevés önrésszel lett megvéve.
-
lajafix
addikt
válasz
saguaro #40597 üzenetére
szóval azt mondod, hogy 2 mélygarázs im deutschland = ganze Europa!
Ebből a témából érdemes lenne egy hitleres poénvideót csinálni.
Maci: nálunk az LPGre sincs normális szervíz rendszer értelmesen kiépítve(Rick is ezért idézte be a gázautós fórumot, hogy ha gebasz van akkor ott adnak tanácsot, nem csak megvakarja a kobakját a 'szaki', hogy jakéremezazautóannyiranem szeretiagáztnemerreletttervezve), nemhogy e mellett mégegy gázrendszer típus elműködne. Akinek benzines autója van az jellemzően keveset megy egy évben, aki meg sokat az dízellel jár.
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz
Tuningeren1 #40409 üzenetére
lábhajtós gokart?
-
lajafix
addikt
válasz
Dare2Live #39866 üzenetére
csak annyit, hogy a toyota olyan szűk ügyfélkörre írta ki ezt a hitelkonstrukciót, ami nem is létezik.
Reklámnak jó a 0%.
netuddki:
'szerencsere van egy kivalo penzugyi tanacsadom, kivalo befektetesekkel es egy darab hitelm sem:- )'... s kp-d sincs, mindet elszedi befektetésekre.Honnan tudod hogy kiváló? Csak befizetsz, próbálj meg kivenni. Amíg csak befizetsz, addig mindenki kiváló tanácsadó!...
-
lajafix
addikt
válasz
Dare2Live #39857 üzenetére
igérem ezzel befejezem a hiteltémát.
Megnéztem a toyota akció konstrukciós táblázatát és rögtön látszik hogy 3 éves futamidőre 0%os hitelt max 1,5 millióra adnak ami egy 3 millkás(azaz ayga, meg a yaris kisautók alapverziói) új toyotára is minimum 50% önrészt feltételez. 2 millió hitel felett már csak 1 évig kamatmentes a hitel s 187 ezres havi törlesztőt nem sokan vállalnak be.
Szóval a toyotánál sincsennek csodák, rövid távra(azaz magas havi törlesztés) nagy önrésszel kapsz csak kamatmentes hitelt, hogy menjenek az újautó eladások. Nagy önrésze meg keveseknek van manapság, nem is mennek az eladásaik nekik sem. -
lajafix
addikt
válasz
hobizoli #39853 üzenetére
Az könnyen belátható, hogy a futamidő végén már nincs sok tőke, az árfolyam és kamatváltozás töredékösszeget érint. Ha visszakaptál lóvét, akkor remélem megköszönték, hogy kamat nélkül használhatták a pénzed.
AMD Power: ha a Renault Credit az előtörlesztést ennyire büntette/bünteti, akkor kár hozzájuk menni hitelért.
-
lajafix
addikt
válasz
nekubo #39849 üzenetére
'így kaptuk meg jóval olcsóbban az autót,'
Azaz nem kaptátok meg jóval olcsóbban, hanem a vételár szét volt osztva az adásvételi(ebből gondoltűátok hogy olcsóbb), és a hitel szerződések között.'illetve mikor megvettük, még nem tudtuk, hogy 3 év múlva lesz annyi pénzünk, hogy a maradékot egybe kifizessük,'
Naná hogy nem tudjuk a jövőt, de még bízni se bíztatok benne, hogy ha sikerülne előtörleszteni, akkor ne kelljen ennyit kinyögni? Teljesen ellenkezik a logikával, hogy az aki képes előtörleszteni az többet fizet -merthogy korábban megfizeti a teljes kamatot is a tőkén felül- mint aki végigviszi a futamidőt.' de ha nem rögtön a válság kezdetekor fizetjük ki, azzal a 300-al többet, akkor 2011-ig még többe fájna, ha havonta fizetnénk, a svájci frank miatt.'
A nagy szívásnál is van még nagyobb, de nem azzal kell nyugtatgatni magatokat, hogy még nagyobb bukta is lehetett volna(bár egész más egyszerre kicsengetni a hátralevő kamatot, mint az árfolyamváltozás hatását hosszú évek alatt kinyögni.) hanem a jobb esethez hasonlítani, és legközelebb körültekintőbben vegyetek fel hitelt, nem csak az induláskori havi törlesztő számit, s különösen nem a beetetés hogy ha X banktól veszel fel akkor kapsz Y kedvezményt. -
lajafix
addikt
válasz
#16741888 #39822 üzenetére
'Ennyi engedményt egy cég a SAJÁT dolgozójának simán megtehet'
Hol az a cég ahol iyleneket megtesznek? Megyek oda dolgozni. Mondom hogy áltatjátok magatokat, egy cég -ha bank meg főleg - ragaszkodni szokott a szerződésekhez, különösen ha a saját munkavállalója a kuncsaft(a HR nem szereti felborítani a kialkított hr politikát).Az is furcsa, hogy a bank tényleg a kamatot a hátralevő futamidőre egyösszegben követeli, ha lezárod a hitelt korábban akkor a maradék tőkére kérnek pár % díjat vagy egyszeri fix 20-30 ezret. Kérdezz már rá a haverodnál, nekem ez így nem tiszta, ha ez így van akkor tegyen panaszt a pszáfnál. Bár a saját munkaadóját vinné táncba, ami nem szerencsés. A főnöke nem tud lobbizni érte?
-
lajafix
addikt
válasz
SaNyEe #39818 üzenetére
befektetést hitelből? dupla kockázat, ilyenkor lesznek az öröklött ingatlanokból hitelezői/banki portfóliók...
amire én gondolok a hitel hasznossága kapcsán azok tisztán egyéni szempontok. hosszú távon nagyon megkönnyíti az ember dolgát. Ha mértékkel csinálod, akkor száraz, biztonságos érzés.
-
lajafix
addikt
válasz
dabadab #39813 üzenetére
melyik autóbiztosítás vállalja azt, hogy piaci értéken felül fizet?
Autóbiztosítása volt, nem hitelbiztosítása. Merthogy a fő gondja a srácnak az, hogy több volt a hitel tőketartozása(hosszú futamidő miatt lassan csökkent a tőke + valszeg CHF hitel és az árfolyam rádobott erre a lassú tőkecsökkenésre +30%ot), mint a kocsi értéke. -
lajafix
addikt
válasz
#16741888 #39809 üzenetére
Olvastam tegnap is a történetet,hát nem értitek ti -sem- a világot, áltatjátok magatokat.
'bankszámláján majdnan lévő másfél millát felhasználja egy másik autóra, és fizesse az eredeti hitelt tovább'
az ellopott autóján volt 2.3 millió tartozás. az autó ért 1.6ot, maradt még 700. Ha a cascora kapott 1.6ból venne egy autót akkor a banknak be kellene nyelnie, hogy 1.6 értékű autón legyen 2.3 adósság. Érthető hogy nem fogja a bank tovább rontani a már most is véres torkú portfólióját.'abszurd és nonszensz.'
ezt kár érzelmi síkra terelni, így szerződött a haverod.
'mit tudnak tenni?'
BAR lista, fizetéséből letiltják egy jó drága jogi procedúra végén, amit persze a haverodnak kell fizetni. Ezért kell észen lenni az eladósodás ELŐTT!!!'Hihetetlen.'
Az. Hihetetlen hogy még ekkora szívás után sem értitek, hanem magatokat áltatjátok! -
lajafix
addikt
válasz
AMD Power #39773 üzenetére
'Hivatkozási szám: 23921 MERKANTIL CSOPORT'
Ez egy visszavett autó. nézd meg a motortérről készült fotót.S a punto eladhatatlan, egyik rokonom 2 évig árulgatta.
Egy másik rokon tavaly 350 euróért vett egy családi ismerős hölgytől egy 2001 körüli klímás osztrák darabot 50ezer kilóméterrel és szinte többet áll, mint megy. Az volt a mondás, hogy kis olajfolyás ugyan van azért ilyen olcsó, a szervizese sem top s 3x szedték szét az ősöreg 1.4est.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #39767 üzenetére
a casco-t az autó piaci értékére fizetik. Pumpi barátjának az a baja, hogy a tartozása ennél sokkal nagyobb: látatlanban devhitellel finanszírozta az autóját minimum 80%ban, kb 30% árfolyambuktával.
szerk: drága pénzügyi lecke.
-
lajafix
addikt
válasz
Pancsermeste #39171 üzenetére
'Szintén 2002-es évjáratú benzines Mondeoknál is van 110 és 125LE-s 1.8-as mocik. Ezek között mi a különbség és melyiket érdemesebb venni?' A két 1.8as közötti különbséget nekem a mondeo.hu fórumon sem tudták megmondani. az erősebbik egy zabagép városban, ezt garantálom neked, a 2 literes nem eszik nála többet. Megbízhatónak mind megbízható, ha karban van tartva. Illetve ott a 2.5 V6.
-
lajafix
addikt
-
lajafix
addikt
válasz
saguaro #38900 üzenetére
akkor jó helyre jöttél itt kapsz tanácsot rengeteget.
egy használt turbódízel céges autó minőségéhez nincs sok köze a cég állapotának. A céges autókat pedig tesséklássék alapon szervizelik a márkaszervízek.
hidd el a modern turbódízel nem neked való 120 ezer kilóméter után. elég kockázat a lakáshitel és a gyerek, nekem elhiheted. A nagynyomású befecsi, a turbó, a kettőstömegű lendkerék, mind több százezres kiadás, amit nem élmény kipengetni.
szerk: anyós is jár általában a gyerkehez, na az a nagy kockázaT.
Vannak igényeid!már csak a realitásokhoz kell őket alakítanod.
-
lajafix
addikt
válasz
Napfénysüti #38715 üzenetére
azé' olcsó mert kicsit kényelmetlen, kicsit rozsdás, az 1.4es motor kicsit gyenge de legalább zabál. Szóval köze sincs a ford focussal kezdődő magasabb színvonalához. 80as évek végi fejlesztés.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #38613 üzenetére
azé' ez a topik űbereli.
a népitéletet tudni kell olvasni, csak a releváns ítéleteket(értsd: jól megírt, nem 3000 km utáni vélemény, nem 5 éves dízel 40e km-rel véve vásárláskor, több releváns itéletben említett gondok, etc...) kell nézni. Aztán ha tetszik egy típus a releváns itéletek alapján, akkor kell megkeresni az adott modellról szóló témákat.
Ingyé' nincs eléd téve a tuti, meg kell érte dolgozni.
Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Építő/felújító topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- ÚJ - iPhone 16 Pro 512 GB Black Titán - - Apple Garancia - 0 perces, 0 ciklus
- HP EliteBook 820 G2 i5-8300U 8GB 256GB SSD 12.5" 1 év garancia
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- ÚJ Gamer PC-k - készletről - azonnal - számlával - 2 év garanciával - www.olcsogamerpc.hu
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest