- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magisk
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
válasz
vitaro #12774 üzenetére
Pont ezt akartam írni, a Crucible egy tipikus deus ex machina húzás. Az is logikátlan szerintem, hogy a Cerberus miért támadta a Citadel-t konkrétan. Ez sem lett különösebben megmagyarázva, ha jól emlékszem. Na meg az offscreen dolgok. Egy mondatban elintézik azt, hogy a Citadel a Földhöz került, a Prothean VI mondja asszem. What?
Amúgy az ending az Extended Cut és Leviathan DLC-vel a már izzadságszagú és erőltetett és "nem ezt vártam", de tűrhető fajta. Viszont a botrány nyilván még ezek nélkül robbant ki. Ezek nélkül valóban vállalhatatlanul ócska az egész.
-
#58450688
törölt tag
válasz
vitaro #12371 üzenetére
Jó volt olvasni a hsz-edet, sok mindent megfogalmaztál, ami eddig csak halványan derengett bennem, mint egy kezdődő fogfájás. Nekem a második rész a kedvencem, a 3 részt én is ősszecsapotnak éreztem, ami nyilván nem így van, hiszen egy ilyen monumentális alkotásnál előfordulhatnak logikai hibák,legalábbis a történetben Viszont a játékmenet kész röhej, szaladni elöre és lőni a klón Cerberus katonákat, akik annyian vannak, hogy a második világháborút is könnyű szerrel megnyerték volna. Mindegy is, remélem a 4. rész valóban olyan eget rengető lesz amennyire ígérgetik. Már azt sem bánom, hogy nem Shepard-ról szól majd. Mivel saját karakterrel játszottam a trilógiát komolyan kötődtem a csajhoz, azt hiszem, nem is tetszett volna ennyire a játék ha csak a gyári férfi Shepardal menetelhettem volna a győzelem felé. Azt én is utálom, mikor menet közben változtatnak egy történetszálon, vagy mint pl a sorozatoknál szokás, előhúznak a kalapból egy karaktert a múltból, vagy egy eseményt, amiről eddig szó sem volt, mintha hirtelen írót váltott volna a széria. Azt, hogy a 3.rész végére Shepardnak meg kellett halnia, soha nem bocsátom meg, és tuti, hogy az első rész végén, még nem tervezték így lezárni a sorozatot. Még a második részben is azt éreztem, hogy a készítők szinte bálványként rajonganak saját maguk által megteremtett hősért, mintha a saját gyermekük lenne. Nehéz elképzelni számomra, hogy ez lett volna az eredeti elképzelés, Shepardot illetően a játék második részének készítése közben.
-
-
válasz
vitaro #10923 üzenetére
Igen, igen, én írtam rosszul. Szal a Reputation skála megtelt úgy a 48. szint környékén, hozzávetőlegesen 85/15 arányban a Renegade/Paragon közötti megoszlással. Azóta 8 szintet léptem, és közben sokkal több Renegade pontot kaptam, mint Paragont, ám a csúszkán nem változtak az arányok azóta sem. Tehát a kérdés az, hogy ettől függetlenül azért jegyzi, csak nem jeleníti meg, vagy ez vmi bug lehet?
-
janos666
nagyúr
válasz
vitaro #10747 üzenetére
Érdekesen jött volna össze a sötét anyag kutatás és a mélyalvás.
Mármint egy olyan verzióban, ahol a Reaper-ek azért aratnak, hogy féken tartsák a sötét anyag babrálását és azért szaporodnak közben, hogy tudást gyűjtsenek a probléma megoldására. Biztos "meg akarták álmodni."
Nekem egyre jobban tetszik az ME3 vége, még ha szubjektíven nem is tetszik az, ami felé húzok, hogy mit is jelent ez rám (az én karakteremre) nézve (kvázi critical mission failure és game over).
-
#85552128
törölt tag
válasz
vitaro #10744 üzenetére
Ha az újságok és portálok megengedhetik magunknak szerintem édes mindegy hogyan hivatkozunk rá amíg nincs hivatalos címe és mint mondtad rövidebb
Amúgy ME3 megjelenésekor is azt nyilatkozták, hogy őrizzük meg a mentéseinket mert még "szükség lehet rá".
Ebből nekem az jön le, hogy azért a világ ugyanaz marad, de lehet más helyeken illetve a jövőben fog játszódni (Pl. más rendszer és esetleg lesz pár utalás azért kell a mentés).
Én pl. arra is kíváncsi lennék hová vonultak vissza a reaperek az utolsó betakarítás után és mit csináltak amíg fejlődtek a népek. -
Micsurin
nagyúr
válasz
vitaro #10626 üzenetére
Köszi rátaperoltál a lényegre
a tech armor ha full-ra húzom komoly előny + ugye a dobás is ott van....
KubanitoS: köszi azt tudom h 1-3-ban a tagja a csapatonak ashley csak már egy ideje nem választható pontosabban a sérülés óta....
és az valos , hogy ha 2.rész mentését át hozom a krogan csapat vezetője Grunt lesz? -
Ryder62
őstag
válasz
vitaro #10088 üzenetére
Tuti MP, itt egy összehasonlítás
De miért kell egyidőben posztolni ezeket ha az egyik SP másik MP? Semmi logo sincs csak hogy ME3.
Kicsit csalódott vagyok
-
Ryder62
őstag
Köszönöm, meglesz
Kívánom hogy a ME4-ben ne csalódj akkorát.
Lábjegyzet: A vége meg már abszolút nem érdekel. Az nálam azt jelenti hogy oké végigjátszottam a trilógiát most jöhet egy újabb kör a ME1-től. Meg persze nekem sem tetszik 100%-osan a ME3, ugye köszönhetően a sok butításnak, de ettől függetlenül élvezem.
-
Lui04
aktív tag
Ráadásul ezt az alapjátéknak tartalmaznia kellett volna (ugye képregény utalás).
(#9785) tiv83us: Nem kellett volna annak idején beígérni és akkor most nem írtam volna ezt. Emellett engem nem zavart volna, ha egy rész 200 órát tartalmazott volna és most csinálnák a kettőt
-
TomLion
tag
Igen, jól megfogalmaztad, ilyen érzések tarthatnak vissza tudat alatt engem is...
Az ME4-be pedig Snadbox játékmenetet szeretnék, Hub Worldökkel, meg űrhajóvezetéssel. Legyenek benne frakciók, nem csak katona, de lehetne tudós, meg csempész, esetleg kalóz és zsoldos. És lehessen más fajjal is menni, meg legyen COP mód.
Még ha a főszál,meg az NPC-k által adott küldik egy része lineáris is, legyen több szabadság, meg űrcsaták.
És fejlesszék tovább a skill-rendszert és a tárgyak-fegyverek customizálását.. -
Eli_Stone
aktív tag
-
tiv83us
veterán
Jolvan, tudtam en, hogy nem vagyok szenilis, olvastam a BSN-en, hogy az emberek 2x megcsinaljak a Goldot-ot meg elotte a Bronze/Silver-t X-szer es akkor megkapjak a bannert.
A Street Sweeper bannerhez sem kellett megcsinalni mind a 11-et shotgun-t, csak 9-et. (A Piranha-t es az N7 Crusader-t nem kellett, gondolom azert, mert a Prinaha DLC shoti a Crusader meg promotional es ez a ketto nem feltetlen van meg mindenkinek...
-
G4ga
őstag
Operation Overdrive - Complete
Ez viszonylag gyorsan ment. És ha jól értelmezem, nem volt csapat létszám megkötés!
Szerk: Sietni kellet mert megyek haverekkal Borderezni, de ha vegeztunk nyomok meg egyet es felveszem Frapssal... ha ez ilyen egyszeru nem eroltették meg a srácok a fantáziájuk! 20 perc... azt hittem egyedül nehéz lesz, de ez a 16 perc kb olyan mintha 4en lettünk volna!
-
tiv83us
veterán
Gondolom azok az ellensegek, amiknek nincsen "projectile" fegyveruk, azaz csak melee tamadok. Husk, Brute, Swarmer, talan a Phantom hatar eset, bar ha utobbi is ignoralna a decoyt meg a drone-t, akkor nagyon sok csalodott engineer lenne odakint
Erdekesebb az, hogy ezentul Pyro-t nem lehet grabbelni...probaljak visszafogni a counter mogott farmolo noobokat FBW-on, pedig csak annyit kene tenni, hogy odatenni egy spawn pontot a farm szoba moge. Vagy kicsit tobb eszt adni a Huntereknek, akik szepen cloakolva megkerulnek a szobat es hatulrol megkennek a szajat a campereknek. No mindegy, ok tudjak.
-
tiv83us
veterán
Errol olvastam en is, Drew azt nyilatkozta, hogy "annak idejen ez is egy lehetoseg volt a sok kozul arra, hogy milyen iranyba tereljek a sztorit. Aztan o maga vetette el az otletet".
lui04: "Nyilván volt tervük a további részekre, azért is volt a végén, hogy ott a többi kaszás, de az 1 az abban lévő cselekményeket lezárta és nem azzal lett vége, hogy Sovereign megérkezik a Citadelhez és majd a köv részben megtudod a többit."
Na abbol nagyobb balhe lett volna, mint az eredeti ME3 RGB befelyezesbol. Az olyan lett volna, mintha Luke Skywalker es csapata megerkezik a Halalbolygora, majd kiirjak, hogy "to be Continued"
-
Vinyard#
aktív tag
Jahh, ezt a forrást láttam már párszor. De később meg azt mondta erre Drew, hogy nem igaz, hogy ez volt a konkrét elképzelésük már a kezdetektől fogva.
[link]
Idézek:
"Yes, we had a plan, but it was very vague. We knew we wanted to focus on some key themes and bring in certain key elements: organics vs synthetics; the Reapers; the Mass Relays. Beyond that, we didn’t go into detail because we knew it would change radically as the game continued to evolve.A good example of this is Cerberus. When we wrote ME1, Cerberus was basically a throw-away group of pro-human radicals: a name we dropped for some side missions to play the role of villain. We didn’t even have a concept of who was running them, and we didn’t think they were that important. Obviously by the time of my Ascension novel and ME2, that had changed radically. The Illusive Man and Cerberus became central to the story and themes – that never would have happened if we had nailed everything down and refused to make changes to the story.
So I don’t like to say “here’s what we originally were thinking” because it gives a false and very distorted impression of the process. Mass Effect was the creation of a huge team, with contributions coming in from many people at many stages of the project. Some things I liked ended up getting cut, some stuff I wasn’t sure of worked its way in."
HOgy ez mennyire az igazság, és mennyire a "mundér" becsületének, a korábbi pajtásak védése, hát mindenki döntse el maga.
Én is úgy gondolom, hogy az első rész idején nem volt határozott elképzelésük sem a Kaszások eredetéről, sem a trilógia végéről. Irritáló, hogy nemcsak Sovereign mondja, hogy úgy sem tudjuk megérteni a létezésük okát...hanem még Vigil is benyögi ezt, hogy talán nem érthetjük meg, mit miért tesznek a Kaszások. Komolyan, mintha még az is benne lett volna a pakliban, hogy sosem derül ki, mi a létezésük oka..azt meghagyják a feledés jótékony homályában. (mondjuk sokak szerint ez jobb lett volna. Maradjunk annyiban, hogy én az ilyet nagy átlátszó és nagyon kényelmes írói húzásnak tartom)
Ezt külön kiemelném, mert ezt szajkózom folyamatosan:
"Igazából a második résszel cseszték el, mert hiába volt baromi jó a játék, nem arról szólt amiről kellett volna. Konkrétan a "Hogyan állítsuk meg a Reapereket?" kérdésre kellett volna választ adnia. Így aztán a harmadik felvonásra hárult ez a feladat, a kivitelezéssel egyetemben."Tényleg így van, hogy szép volt, jó volt a 2. rész, de a játék fő sztorivonalának szekere szinte semennyit nem gördült előrébb. Egy fikarcnyit sem jutottunk közelebb a Kaszásokhoz, a Kaszások legyőzéséhez vezető megoldáshoz. Ráadásul feltűnő, az egész téma-helyszín választása a játéknak....mintha direkt halogatták volna ezekre a kérdésekre a válaszadást, mintha direkt húzták volna az időt. Új csapattagok vannak, új területen mozgunk...még az első részben meghozott döntéseink sem számítanak semmit.
Hiába hagyjuk életben Wrex-et, alig találkozunk vele. Ha meghalt, ott van helyette Wreav, a dialógus más kicsit, és annyi. Hiába hagyjuk életben a Tanácsot, ugyanolyan töketlen degenerált banda marad, mint Sovereign előtt. Ha veszni hagyjuk, az új tagok még hülyébbek, mint korábban. Hiába kapjuk vissza a Fantom státuszt...a Terminus rendszerben vajmi keveset érünk vele. Hiába döntjük el, Kadian vagy Ashley marad életben...összesen 5 percre futunk velük össze, ráadásul Kaiden szövege még ott is karakteridegen, látszik, hogy Ash-re írták azt a párbeszédet. És még sorolhatnám, egyszer összeírtam, mennyire nem sokat számítottak a korábbi döntéseink már a 2. részben sem.Erre persze akkor még mondhattuk, hogy hát más irányt vett a sztori, ezért nincs ennek és annak helye benne...csakhogy utólag végignézve a dolgokon, nekem úgy tűnik, mintha szándékosan lett volna lecserélve a csapat nagy része, a mögöttünk álló szervezet, a ténykedésünk helyszíne, mert egyszerűen nem akartak, vagy nem tudtak ezekkel érdemben foglalkozni. Inkább elodázták a dolgokat, majd a következő részekben felkiáltással...és ahogy mondtuk, még a főproblémával sem foglalkoztunk érdemben. A Begyűjtők egy mellékszál volt gyakorlatilag Kaszás szemszögből nézve...ja igen, kinyírtuk a bébi Kaszást, ami ki tudja mennyi ideig készülgetett volna ott, mikorra lett volna alkalmas arra, hogy Lerohanja a Citadelt és kinyissa a hálózatot a Kaszások előtt. Szerintem az Arrival eseményei akkor is hamarabb megtörténtek volna, ha a bébi Kaszás fejlődése folytatódik.
Imádom a 2. részt, de ezekkel a tényekkel azért jó szembesülni szerintem. Igazából szerintem kellett volna még egy játék a mostani 2. és 3. rész közé.
Ja igen, hogy zárjam a regényemet egy érdekességgel. Erre a linkre érdemes egy pillantást vetni:
[link] -
Vinyard#
aktív tag
Biztos vagy te abban, hogy ez volt az eredeti elképzelés?
Csak mert a ME1-ben ebből vajmi kevés van. Ha csak abból indulsz ki, nem is olyan váratlan a vége a trilógiának. Az egész első részben masszívan ott van az organikus vs szintetikus ellentét. Nem kell ecsetelnem a geth-eket, hogy hogyan viszonyult hozzájuk a galaxis, hogy direkt olyan törvényt hozott a Tanács, ami tiltja az MI fejlesztését, mert féltek tőlük, mint a tűztől, nem akartak a quarian sorsra jutni. Ott volt a Holdon EDI elődje, a lázadó VI (asszem ott még csak VI volt, ami így még durvább, hogy bevadult), sőt még a Citadel-en elcsípett, automatába bújt AI is ki akarta nyírni az organikusokat.Tali maga beszél arról azt hiszem, hogy amit a geth-ekkel műveltek, az attól a pillanattól kezdve, hogy a geth öntudatra ébredt, gyakorlatilag rabszolgatartás volt. Aztán azt nem tudom, hogy ezt hozzá teszi-e, vagy csak magam gondoltam hozzá, de kvázi törvényszerű, hogy a rabszolgasorsú nép előbb-utóbb fel fog lázadni az elnyomói ellen, lehetőleg elpusztítva azokat.
Érdemes lehet Sovereign csipogását is meghallgatni. Próbáld meg értelmezni a mondatait a jelenlegi, és a dark energy koncepció alapján is. Szerintem egyértelmű, hogy előbbivel sokkal könnyebb. Konkrétan eléggé hülyén jönne ki a genetikai sokszínűségünk fontossága ilyen mondatok mellett:
" Organic life is nothing but a genetic mutation, an accident. Your lives are measured in years and decades. You wither and die."
Továbbá ugyanerről beszél a Gyerek, meg a Rannochon lelőtt Kaszás is:
"We impose order on the chaos of organic life."A többi mondata talán mindkét koncepcióban értelmezhető, de ez a kettő a jelenlegibe sokkal jobba passzol.
Végül nem árt felfedezni, hogy már a Shadow broker DLC-ben utalnak a Crucible-re is. Liara mondja, hogy a bróker fájljaiban talált még valamit...úgy tűnik a protheanok kezében volt még valami a Kaszások ellen. Hát mi másra gondolt volna, mint a Crucible-re?
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy ezt a genetikás miújságot a második részre találták ki az írók. Ott kezdte el ezt nyomatni Drew.
Amúgy a genetikai változatosságot ettől még ugyanúgy a történet részévé lehetett volna tenni, max nem lett volna ilyen szerepe. PL. azért kísérleteztek másfajta Kaszással a 2. részben, mert erre lehetőséget adott a genetikánk...és hogy egy még faszább Kaszást lehetett volna csinálni belőlünk, mint a jelenlegiek, ami a Kaszások jövőbeli formáját is meghatározhatta volna. Vagy ilyesmi.
-
Vinyard#
aktív tag
Hasonlóan vélem én is, de félek, a játékosok többsége nem így gondolná. Olyan játékok után, ahol egy galaxis sorsa függött tőlünk nagyon durván visszalépésnek, jelentéktelennel való játszadozásnak vélnék, ha mondjuk csak egy várost, vagy űrállomást, vagy valami ilyesmi sorsáról dönthetnénk.
Pedig tényleg minden csak a megvalósításon múlik. Ha el van cseszve a dolog, nem érzed a súlyát úgysem még egy galaxis szintű döntésnek sem...és ha jól van megcsinálva, még akár egy tucatnyi embernél is izzad a tenyered, hogy akkor mi legyen velük.
-
tiv83us
veterán
----------------------------------------------------------------------------
September 18, 2012
----------------------------------------------------------------------------Argus Assault Rifle now available as a new Rare weapon
Locust SMG
- Damage increased from [37.7-47.1] to [40.8-51.0]
- Headshot damage multiplier increased from 2.5 to 3
- Magazine size increased from 20 to 25
- Max spare ammo increased from [260-340] to [275-350]Viper Sniper Rifle
- Damage increased from [265.6-332.0] to [292.1-365.2]Incisor Sniper Rifle
- Damage increased from [74.6-93.3] to [84.8-106.0]Raptor Sniper Rifle
- Encumbrance decreased from [1.75-1.0] to [1.0-0.7]"Carnifexhez es Piranha-hoz egyelore nem nyultak, bar nem is nagyon hasznalom. A Piranhamat szeretem, de mostanaban mar azt sem nagyon hasznaltam, meg mindig a Claymore a nyero, ha nagyot kell utni.
-
Ryder62
őstag
Hát igazat megvalva az egész játék gyengébbre sikerült.
Játékmeneti dolgokat már kitárgyaltuk korábban: dióhéjban annyit hogy sok mindenben vissza lépés volt.
Technikai téren is elégé elszomorító a helyzet:
Most játszok a ME2-vel és szerintem UE3-hoz képest k*rva jó grafja van. Minden textúra tű éles. Ezzel szemben a 3. rész felemás, és eléggé középszerű a látványvilága. Néhol olyan mosottas textúrák vannak hogy kiszaladnék a világból. Nem vagyok grafikab*zi de LEGALÁBB a ME2 szintet hozhatta volna főleg úgy hogy eltelt két év és ez a folytatás. Ez így nagyon gáz szerintem.A másik dolog a futás animációk. Borzalom. Nem értem hogy nem ismerték fel hogy ennyire elszúrták. Miért nem emelték át a ME2-es animációit? Jobb lett volna.
A soundtrack is felemás. Vannak zenék amik nagyon ütnek viszont sok zenét az előző részekből emeltek át. A Leviathanban is van új zene de annyira semmilyen hogy alig lehet észre venni, bezzeg a LotSB, Kasumi, Overlord zenéi a kedvenc ME2 zenéim között van.
A másik hogy ME2-ben kijavították a Unreal Engines hibát, a pop up-ot. Lehet sokáig tölt de legalább stabilan fut a játék és nincs pop up. Ellenben a 3, pikkpakk betölt (nálam kb 2 másodperc) de állandóan beakad utána. Meg néha droppol az fps. Pop up meg megint itt van, olyan szépen rajzolja ki a bolygókat, öröm nézni.
Szóval jah, az elődök írtó magasra tették a lécet és a ME3 nem bírta hozni a színvonalat. Az egész játék középszerű. Viszont ez is ME, és azért élvezhető, sőt azért vannak dolgok amik nagyon jók benne.
Még azért a későbbi DLC-k dobhatnak rajta egy kicsit. Bár az tuti hogy ez a rész marad az utolsó a sorban (nálam abszolút best a 2, utána az 1, és végül a 3) -
Lui04
aktív tag
Azt olvastam, hogy BSN-en sírnak, hogy könnyű a játék, hát biztos ezzel nehezítik.
Jaja robbantgatok, a dark channelt alig használom. Fegyónak meg adtam neki X-es Scimitart, eddig ezt találom megfelelőnek hozzá. Először Carnifexxel próbálkoztam, de a Scimitar jobb neki, mert kisebb a lövések közötti szünet. Emellett úgyis a sűrűjében van, így ha valami gebasz jön, a shotival el tudom lökni az ellenfelet, így van egy kis időm kitalálni mi legyen. Bossoknál meg odafutok, robbantás, aztán hátrafelé egy gyors mozgás (amikor teleportál) és ezt ismétlem.
-
G4ga
őstag
ez akkor szokott elöjönni nálam amikor nem vagyok a játékba, de mégis. mint a harmadik videoban. eddig nem voltak ilyen bugok nálam.aztán kb egy hónapja random elöjön valamelyik.
ha megfigyeled, nem is az a baj hogy eltüntek. de simán tudtam a pályán fel alá mászkálni. ugy hogy nem sebzödttem. ha neadj isten még is, nem volt vészes. pedig javában zajlott körülöttem a harc. -
Ryder62
őstag
A quarian, yahg, vorcha reaperek elég hihetőek. A vorcha reapert szívesen látnám mint új ellenfél valamelyik dlc-ben.
Bár nem tudom miért készítették el a yahg-ot, hisz a játékból is kiderült: a reaperek békén hagyták a yahg anyabolygót, hisz még nem űrjáró faj. Így yahg reaper nem lehet.
Más:
Állítólag a Leviathan új dialógusokat add majd a Starchild-al való beszélgetésbe. -
Vinyard#
aktív tag
Hát én erre azt mondom: vagy csinálják meg normálisan, vagy sehogy. 2-3 féle modellel még mindig nem lennénk kisegítve, mert attól még ugyanúgy felmerülne a kérdés, hogy több száz-ezer fajból kreált, azonos osztályú Kaszásnak miért csak 3 féle megjelenési formája van.
Szerintem 2-3 TUCATNYI modell esetén lenne az a pont, amire én már személy szerint azt mondanám: Megfelel annak az elképzelésnek, hogy a Kaszás fizikai formájában is tükröződik a kiindulási faj.
-
Vinyard#
aktív tag
Ja, hát nem mindegy, hogy 100%-ig ugyanolyan, vagy csak 90%-ig?
A lényegen ez nem változtat. Az ember-Kaszás gyökeresen máshogy nézett ki, mint a többi Kaszás, amik jelentősen hasonlítottak egymáshoz már a 2. részben is. És sajnos ennek okára nem kaptunk semmilyen magyarázatot.
-
Vinyard#
aktív tag
Humanoid vázra megy rá a rovarszerű végső kinézet? Elég meredek lenne szerintem...
" a második rész végén sokkal különbözőbbek voltak".
Itt ez a kép. Vagy én vagyok vak, vagy neked van szuperlátásod..de nekem úgy tűnik, a jól kivehető Kaszások is majdnem ugyanúgy néznek ki, mint Harbinger (rovarszerűek), hiába más osztályba tartoznak...aztán a háttérben látható sziluettek is erre a formára utalnak erősen, végül a kis foltok leghátul is teljesen ugyanolyanok, eléggé úgy tűnnek, mintha ennek a rovarszerű formának lennének a miniváltozatai.
Ha nincs szuperlátásod, akkor valamit itt nagyon benéztél...
-
Ryder62
őstag
Üdv a DLC-k pénzlehúzó világában. Sajnos ma már trend hogy kivágott részeket adnak ki DLC-ként.
Bioware sem hülye, persze hogy olyan tartalmat pakol a DLC-be ami erősen kötődik a sztorihoz. Így többen veszik meg mintha csak egy sima küldetést kapnánk aminek nem sok köze a sztorihoz.
Azért az ára még mindig magas. Legyen olcsóbb vagy hosszabb DLC. A leghosszabb DLC a SB volt a 2-höz, a maga másfél órájával. (és ez igencsak max).
-
Ryder62
őstag
Lehet valahogy a keeperekkel függ össze. Lehet ők aktiválták azt is hogy csak a reaperek tudják használni a relé hálózatot. Protheanoknak sikerült kilőni a keepereket, így ebben a ciklusban Sovereign-nek kellett kitalálni valamit. Küldte is Sarent akit meg Shep intézett el. Sovereign is pusztult úgyhogy az egész jól megszokott menetrend kezdett felborulni.
-
icon
senior tag
Persze, hogy ölt valamelyik, de azokat letudták az adott ciklusban... de mivel minden fejlett fajból, amit nem tudtak szolgájukká tenni, reapert csináltak, de történetesen eljött az a ciklus, amikor valaki átjött élve egy hajóval az Omega4 relén, lezúzta a bázist emberi reaper-lárvástól, ez minden, csak nem szokványos az ő olvasatukban...
-
icon
senior tag
Lehet, hogy meg tudnák oldani, de akkor meg a népek nem tudnának felfejlődni olyan szintre, hogy megérje őket farmolni... egy kicsit olyan ez, mint a Batman Arkham Cityben a Mr. Freeze-es csatánk... kapott ő egy csapást, rendben megteszi az óvintézkedést, hogy még egyszer ne forduljon elő... csak a reaperek előtt nem könnyű járni egy lépéssel...
Lehet, hogy nem kell sietniük, de ha van rá lehetőség, miért ne könnyítenék meg a saját dolgukat? Azért hatékonyak szeretnek ők lenni, ha egy faj kiírtásáról van szó
-
KubanitoS
veterán
Kicsit visszatérve erre a felhörgésre London / Citadel romjai közepén. Az előbb kiakadtam elég rendesen rajta, de most megnéztem az EC befejezéseket ismét és észrevettem valamit.
Itt a három befejezés (Refusal lényegtelen, hiszen mindenki halott
.):
New Synthesis
New Control
New DestroyA Destroyban hörög fel Shep a végén. A három befejezés közül kettő úgy ér véget, hogy Liara kirakja Shepard nevét a Normandy emlékfalára. Az egyikben csak a kezében fogja, majd mosolyog a végén. Ki találja ki, melyiken?
Persze, hogy a Destroy-nál!
Én már nem merek mondani semmit, de ez szerintem ismét egy bizonyíték arra, miszerint Shepard életben van. Erre más ésszerű magyarázat nem lehet. Mi a fenének csinálták meg másként a Destroy ending végét? Miért maradt benne a hörgés a végén? Hát ezért...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ez egyértelműen hülyeség volt, csak a multira terelés miatt került be, mert a war asseteknek nincs semmi befolyásoló hatása az eseményekre onnan, hogy szétlövi shep azt a valamit, mindig ugyanaz történik.
Vagyis ez csak "marketing". Egyébként azt hiszem az EC-vel csökkent a szükséges pontszám.
-
G4ga
őstag
Platinum szint...
Igy csinaljak meg fizetosre. Ha tobbet akarsz goldnal megkell venni.
Kerdes h mennyire lesz sikeres. Nem tudom a tobbi platformon hogy megy a multi, de a pc eleg gyatra. Percekig keress. Van hogy mar meglevo jatekba dob be,esetenket elofordul hogy visszadob ugyan abba a lobbyby ahonan kileptem, persze szigoruan masfelperc varakozas utan.Tenyleg kezd mar szanalmas lenni ez a dlc vilag. Mindenbol multi jatekot kell mar csinalni.
Ontjak hozza a semmitmondo tartalmakat. Elkeserito.
Mikor lesznek vegre olyan DLC amik a masodik reszhez voltak? -
Ryder62
őstag
Ezen még csodálkozol? Amire a rEAper ráteszi a kis mocskos mancsát elkezd hanyatlani. Ugye nem rögtön, de egy szériánál, mint a ME, látszik hogy egyre butultak a részek. Naná, hisz látta az EA hogy sikeres, elkezdte nyírbálni, még úgy is sokan vették, és akkor még tovább nyírbálja a sorozatot, és még úgy is sikeres lett. Szóval aminél ott az EA logo az már elgondolkodtató.
Egyszerűen addig viszik lejjebb a lécet míg lehet. Minek várjanak a fejlesztésre? Bio kapott 3 napott a vég elkészítésére, 1-et az animációk kidolgozására stb. Hisz a rEApernek kell a pénz....
Ha Bio több időtt kapott volna a fejlesztésbe normális véggel jött volna ki, jobb animációkkal stb. Ugye az EA nagybácsi ott állt ostorral a kezében a Bioware srácok fölött és sűrgette őket.
Ezért is utálom ez a mocskos bandát. Amit ők fejlesztenek mind hulladékok egy két kivétellel: Dead Space. De szimpla kiadókként is tönkre tesz játékokat.
Szóval ahogy az aláírásom is mondja:
-
Malachi
veterán
most majdnem leírtam a konzol-érvet, de nem állja meg a helyét, mert ha jól emlékszem konzolra jött ki először az első rész és jó fél évvel később érkezett PC-re. szóval nem érv a butulásra, hogy a könnyebb kezelhetőség miatt egyszerűsödött a játék. mert tény, hogy egyszerűbb lett, az első rész majdnem igazi TPS/RPG volt, kiemelkedő a másodikhoz képest is.
magyarul: nem értem, miért "könnyítettek" az irányításon és a játékon, ha az első rész úgy volt sikeres, ahogy megjelent.
-
Vinyard#
aktív tag
A Crucible valóban az, de mivel az eszmecserében a befejezésre, az alapkonfliktus feltárására vonatkoztak Spectrum szavai, így ezt figyelmen kívül hagytam.
De, hogy a Kaszáskérdést egy, a játék elején már bevezetett, szóval nem a befejezésben előcibált deus ex machinával oldják meg, azon nem tudom mit csodálkoztok. Amikor az első részben. Sovereign csak úgy lepottyant a Toronyról, leeresztve pajzsait, tálcán kínálva a lehetőséget, hogy szétlőjék Saren halála után (ami továbbra is magyarázható ilyen-olyan elméletekkel, de írói részről nincs egyáltalán megmagyarázva, miért fingott ki ő is Saren halála után ilyen könnyen), én már akkor majdnem biztos voltam benne, hogy kb. 2 variáció van:
Vagy tökösek lesznek az írók, és hagyják kiírtani a galaxist,
Vagy jön valami, soha nem látott, soha nem halott csodafegyver, aztán egy csapásra megold mindent.Már maga Sovereign olyan fenyegetés volt, hogy csak pislogtunk, és akkor elképzeltem egy, még ha nem is ilyen hatalmas példányokból álló, de hatalmas létszámú sereget...rögtön tudni lehetett, hogy egy ilyen sereggel szemben semmi esélyünk nincs. Csak valami csodafegyver segíthet rajtunk. Szóval igazság szerint, egy jól megalapozott megoldástól már a ME1 elkapálta magát, amikor Sovereign olyan seregekről beszélt, ami minden bolygón elfeketíti az eget...
Aztán a ME2 is eltelt úgy, hogy semmit nem hallottunk erről a csodafegyverről. Igazából a második részbe kellett volna belecsöpögtetni, hogy talán létezik ilyen...
-
Spectrum
aktív tag
Hát igen, nagyjából erre jutottam én is. EC óta sokat vesztett hitelességéből a Catalyst, ezért még jobban fáj, hogy csak az ő megoldásai közül lehet választani.
Ha tényleg jön még DLC ami a főszálat érinti, esetleg tényleg új véget ad, akkor bioware nagyobb troll, mint hittük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Argos: Szeretem az ecetfát
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
- Eredeti játékok OFF topik
- Mielőbb díjat rakatnának a görögök az olcsó csomagokra az EU-ban
- Ezért utálod a Bluetooth-t, ha egyszerre több eszközt használsz
- Dell notebook topic
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- LEGO klub
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RTX 3060/3070/3080 +Új 16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ
- UHH! HP EliteBook 840 G8 Fémházas Laptop 14" -45% i5-1145G7 4Mag 32/512 FHD IPS Intel Iris Xe Magyar
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G - 8/256 - Media Markt garancia
- Xiaomi Redmi 9at - 2/32 - szürke
- Xiaomi Mi8 - 6/128 - fekete
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R9 5900X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! XFX MERC 310 RX 7900 XTX 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest