- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apollyon
Korrektor
-
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Televan74 #11847 üzenetére
Ezzel én is hasonlóképp lehetnék, de azért az is megvan hogy amikor elkezdték a szériát még nem gondolták át teljesen hogy mi lesz a vége. Sőt, szerintem biztosak voltak benne hogy ugyanúgy nagyon király lesz a vége is, mint ahogy az egész játék alapsztorija is az.
Másrészt, a képi világ meg a zenék meg hogy utazhatsz a galaxisban azért ad egy olyan élményt amit amúgy pár éven belül lehet hogy nem tapasztalunk meg IRL.Aztán ottvan a happy ending mod is, ami sokkal jobb mint bármelyik, eredetileg a játékba rakott befejezés. Inkább válasszuk a happy endet, ha már a játék arra lett kitalálva hogy a döntéseinkkel formálhatjuk a sztorit.
-
S1M0N
senior tag
válasz
Televan74 #11379 üzenetére
Igen, ha az egymást követő szövegek és választási lehetőségek egy helyen lennének, akkor lehetséges...
Kb. egy hónapja egyikünk talált egy olyan megoldást, aminek segítségével megvan a játék dialógusfája, vagyis az összes szöveget látjuk.
2420 darab .pcc fájl tartalmazza a szövegeket, most ezekkel megy a munka.
Szaby59
Szerintem új frissítés nem jött ki a játékhoz, szóval a multiplayer magyarításnak jónak kell lennie.
De ezt most nem tudnám megmondani, mert nekem most a játékhoz fel van rakva egy olyan magyarítás, aminél látom a szövegek ID-jait.Nyugodtan telepítsd fel, van hozzá eltávolító is, ha nem működne, de szerintem nem lesz vele gond.
Ja, még annyit, hogy a multiplayer játékmód az teljesen készen van, a fordítás állapotánál ezt láthatjátok is.
-
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #11121 üzenetére
Pedig jót tenne ha végre földhöz ragadtabb ellenfelekkel kéne harcolni. Tehát nem ilyen misztikus, galaxist veszélyeztető.
Újításnak meg jó lenne más fajjal is menni.
WayneGace:
ME2 pont ezért a kedvencem. Kisebb, külön álló küldetések melyekkel a galaxis mindennapjaiba csöppenünk bele. Semmi extra de jó.
-
WayneGace
őstag
-
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #10903 üzenetére
Ez kb olyan mint mikor dúlt a 2. világháború európában. Minden romokban, a katonák a túlélésért harcoltak, nap mint nap látták az egyik társukat meghalni. A népek (civilek) menekültek ahova tudtak vagy reménykedtek hogy túlélik a városukban, falujukban dúló harcot.
Ez idő alatt amerikában mindenki élte mindennapi életét, szórakoztak, dolgoztak stb. Persze ott volt az éterben hogy máshol meg háború van.
Kb ilyen a Citadel is. Sokan mondták hogy kilóg mert hogy háború van. És? Akkor a Citadelen is mindenki fosztogasson? Az ott élő népek élték mindennapi életüket úgyse tudnak mit tenni.
Shep meg bandájára is volt megjegyzés hogy míg ők isznak meg buliznak, addig a reaperek aratnak. Nah jah, de azért Shepet és csapatát sem kimerülve küldik be a halál zónába tudván hogy nekik van a legnagyobb esélyük.
-
Sheldon
tag
válasz
Televan74 #10830 üzenetére
Hát igen, egyik nap is behalt az Origin, és ekkor nem tudta ellenőrizni, hogy a DLC-k megvannak-e legálisan...
Bár azt nem tudom, hogy ettől függetlenül lehet-e a DLC-kel játszani ilyen esetben.
Anno kérdeztem EA supportos embertől, ő azt mondta, hogy a DLC-k offline is mennek.Valakinek tapasztalata?
-
mrhitoshi
veterán
-
#85552128
törölt tag
válasz
Televan74 #10739 üzenetére
A 4-nél arra gondoltam mikor lelövöd a gyereket és végbe megy a harvest (vagy az is lehet, hogy jön az "új" trilógia egy másik cycle-ben
).
Azért gondolom a szintézist, mert a másik kettőt (destroy, control) is ki lehet magyarázni azzal, hogy idővel ugyanúgy megint fellázadtak a gépek az alkotók ellen és elkezdték irtani egymást, s csak így lehetett megoldást találni.
A szintézist meg kétlem, hogy visszafordítható lenne. -
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #10727 üzenetére
"Meg másik ily magvas gondolatom, hogy a anyagilag nem érte meg folytatni a Mass Effectet ebben a felállásban, mivel a színészek túl nagy pénzeket kezdtek el követelni. Inkább temesse el mindenki Shepet magában. Valami új lesz címszóval csinálunk egy új mass effectet, harmad annyi pénzből."
Ezt nem értem. Egy trilógiát hova folytattak volna?
Shepet sem azért ölték meg hogy véletlenül se legyen köv. ME vele, hanem szimplán történeti és írói meggondolásból. -
#85552128
törölt tag
válasz
Televan74 #10730 üzenetére
A leggyorsabban akkor lehet a legjobb befejezést MP-vel elérni ha játszol, ez növeli a karakterek szintjét és a Readynesst is.
Ha előléptetsz kapsz 10 N7 pontot és +75 a TMS-hez, illetve pár százalékot a readynesshez, ami viszont a teljes EMS-t nézve már jelentős növekedés.
Ha packokat veszel, a readyness NEM növekszik, ahhoz játszani kell, lehetőleg eltérő bolygókon, hogy minden rendszerben növekedjen.
A karakterek szintje növekedhet packokkal, de ha valaki ennyire hülye/lusta volt hogy ilyenhez folyamodjon az meg is érdemelte a lehúzást főleg hogy ehhez több száz dollárt kell BW pontokra költenie, mivel rettentő kevés XP-t ad és a random store-nak köszönhetően még az sem garantált.
Ráadásul a játékokért kreditet kap, amit szintén költhet pakkokra.Egyébként utánanéztem: az alapfelállásban is elérhető minden mp nélkül, az EC-ben meg még lejjebb vitték a szükséges pontokat.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Televan74 #10727 üzenetére
"És ha multizol nem mindenki olyan türelmes mint egyesek,hogy megvárják még összejön a megfelelő pont, tehát vásárolnak pontokat.Ezért is kellett dobni az eredeti két utas végjátékot."
Ezt a részét valahogy nem értem.
Multiban kétféleképpen lehet növelni az effective military strengthet /readynesst és egyikért sem kell fizetni:
- Eléred egy kasztnál a 20-as szintet és előléptetéssel kapsz +10-et (illetve a fejlődés során is valamennyit).
- Minél többet játszol annál nagyobb a galactic readyness százaléka.Ha a singleben nagyjából megcsinálsz mindent akkor maximum a readyness százalék miatt nem kaptad meg az összes befejezést, az viszont néhány multiplayer játékkal növelhető és így gyakorlatilag megduplázódik a millitary strenght.
Tehát aki csak kipróbálás (1-2 játék) szintjén is belenézett a multiba és csutkára tolta a single-t nem létezik hogy nem kapta meg az összes befejezést.
De ha még importált karaktered is volt és jól döntöttél mindhárom játék során akkor megkockáztatom, hogy multizni sem kellett (nekem 50%-os readynessel és 1->2->3 importált karakterrel csak azért nem volt meg a szintézis mert rengteg melléküldetést kihagytam, illetve már nem volt elérhető amikor csináltam volna). -
leviske
veterán
válasz
Televan74 #10718 üzenetére
Azért azt sajnálom, hogy a ME2-es felvezetést követően egy az egyben kukában landolt a dolog. Főképp, hogy több értelme van, mint a "még a végén olyan robotokat alkotnak, akik kiírtják az életet ezért mi robotok kiírtunk sok életet". És így lett volna értelme annak a fajta arroganciának, amit az első két rész során képviseltek.
Tény, hogy ez amolyan Dragon Age Origins-féle két választásod van: meghalsz és kiszállsz vagy adsz esélyt a folytatásnak zárás lett volna, ami 2-3 év csend mellett a folytatásig kissé fájó lett volna, de szvsz erre volt 2 évig építve a sorozat. Nem lett volna rossz, ha ezt használják fel, függetlenül attól, hogy a végét még nagyobb felháborodás járta volna körül.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Televan74 #10718 üzenetére
Nagyából ugyanazt kaptuk, csak kicsit módosítva és az EC+Leviathan után már nincs is bajom a befejezéssel.
Őszintén szólva a két választási lehetőség láttán még az EC nélküli endinget is jobbnak találom, noha azzal is csak az volt a bajom, hogy nem volt pár dolog megmagyarázva és a galaxis sorsa sem bemutatva.
Illetve a Leviathan is kellet bele, hogy összeálljon a kép. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Televan74 #10658 üzenetére
Ha valakinek akár igaza is lenne (de ugysem lesz) nem győzné meg a másikat....
Tényleg szeretném tudni ha ashley ugye fantom lett legközelebb csak akkor látom amikor a citadelben meg támadom a liftet és ő száll ki a tanáccsal ki?
és edi,james,garrus,liara mellet lesz még csapat tag vagy ennyi?
-
janos666
nagyúr
-
janos666
nagyúr
válasz
Televan74 #10435 üzenetére
DC DLC óta nem vettem elő, de ez elég érdekes. Én úgy éreztem, hogy a forgatókönyv vezérfonala épp az volt, hogy folyamatosan érezd a nyomást, hogy megállíthatatlanul zajlik az invázió, és ez csak egyre rosszabb lesz. Érdekes, hogy most mégis enyhítettek ezen egy kikapcsolódós DLC-vel.
Most, hogy "mindennek vége" (mármint egyik részhez sem jön már DLC, és talán új rész sem - legalább is ami mentést importál), lehet, hogy előveszem majd a legelső résztől, és a végét (illetve annak szinte összes lehetséges értelmezését
) is ismerve paragon helyett inkább renegát hozzáállással játszom végig.
Így rápihenve kezdem elhinni, hogy a jópofi főhősöm rossz döntést hozott a végén, de ahogy bennem él az előéletének emléke, úgy ő csak így dönthetett. Vagy mondhatnám, hogy a "helyes" döntéshez egy gyökeresen más karakterre lett volna szüksége a bennem leképeződött ME univerzumnak.
(Mostanában néztem a The Walking Dead sorozatot, és végig ezzel vonogattam le párhuzamokat az ottani karakter-szocio/pszicho-drámákból.)
-
-KP-
addikt
válasz
Televan74 #10375 üzenetére
nem tudom miért kell agyfaszt kapni. hidd el jó dolog, ha felirat nélkül tudsz filmeket nézni, nem kell a játékoknál a fordításra várni, és külföldön is el tudsz beszélgetni másokkal. vagy itthon külföldiekkel. Állás keresés esetén is követelmény/előny. na mindegy. Valamint lassan nem az a kérdés hogy tudsz-e angolul, hanem hogy milyen nyelvet tudsz még mellette.mellesleg azért is jobb a mass effect angolul, mert a készítők legalább konzisztensek maradtak, nem úgy mint a fordítások. gondolok itt arra, hogy a különböző részeket nem ugyanaz a csapat fordította, így van jó néhány kifejezés amit másképp fordítottak le az egyes részekben. amúgy én az ilyen kifejezésektől kapok agyfaszt mint a "begyűjtők" meg "kaszások"
-
#85552128
törölt tag
válasz
Televan74 #10339 üzenetére
Ha a komplett anyagot nézed (nálam így volt kb.: Leviathan - 1.5 óra, Omega - 3.5 óra, Citadel - 1.5 óra+party, From Ashes, kb. 30 perc+karakter), akkor kb. 7+ óra játékidőt kapsz ami kb. egy normál játék, hameg a CE-t vetted akkor még olcsóbb, mivel From Ashes-t nem kell megvenni.
Így már elfogadható szerintem mint "kiegészítő", főleg hogy rengeteg mai (drágább) játék 5-6 óra alatt végigvihető. -
Findzs
addikt
válasz
Televan74 #10077 üzenetére
én még azt olvastam hogy gyver kilépett mert valamin felhúzta az orrát és ő volt a főnök
de akkor szerencsére folytatják vagy rendeződött azótade ha azt nézem, hogy tavaly májusban már javában csinálták és még most is csak 41% -nál járnak akkor idén nem is biztos, hogy elkészülnek
-
-
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #9873 üzenetére
Érezni lehetett hogy Palavent kivágták (dlc?)
A másik hogy az ember egy giga boss fightot várt a végén főleg egy TRILÓGIA utolsó perceiben. Azért röhej, 1-ben Saren (két változatban is és igen RPG-khez híven ha jó volt a beszélőkénk akkor rá tudtuk dumálni hogy ugyan ölje már meg magát), 2-ben Termi- ööö vagyis egy Reaper, a 3-ban meg ... [ tücsök ciripelés ]
A frostbite-ot nem nagyon tudom elképzelni most még. Ha erre gondolok akkor a BF3 "kivakítja a szemed" féle minden világít grafika jut eszembe az eszméletlen nagy kontrasztjával vagy az nfs run segge alá betolt verzió amiben minden elnagyolt volt.
Szóval rakják rendre ezt a motort hogy egy szerepjáték - miről beszélek, cső hent játék alatt is mutasson már valahogy.
Meg jó lenne a játék elemekről is megmondanák hogy hogyan tervezik. Esetleg egy full automatic hent amiben már a tűz gombot sem kell nyomni lő magától vagy esetleg még maradnak benne RPG-re utaló nyomok, vagy vissza tér a ME1 féle felépítéshez (höhö álmodik a nyomor, mi?
)
Már egy ME2 félének is örülnék ahol a mellékküldetés az mellékküldetés, NPC-kkel lehet normálisan beszélni, több interakció és persze a párbeszéd stb.
-
nanorambo
őstag
-
escom55
csendes tag
-
zolee0307
őstag
válasz
Televan74 #9213 üzenetére
SPOILER WARNING
Na az érdekes lesz ha Zaeddel meg kell küzdeni, de jól hangzik a sztori. Mondjuk az kicsit durva, hogy ez is eredetileg benne volt a játékban, csak kivágták. Akkor az összes DLC kivágott rész, semmi újat nem tudnak kitalálni?
CPT.Pirk: Apránként változtathatnak a végén, azt hiszem a Leviathannál is van pár új dialógus a végén.
[ Módosította: tiv83us ]
-
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #9213 üzenetére
SPOILER
Kihalt Afterlife, lepukkadt állomás?Ez a döfi nekemRemélem hamarosan dátumot is kap majd a dlc.
Azért remélem lesz mászkálós rész is, kicsit körbenézni az állomáson hogy mizu. Nehogy csak lődözős pályákból álljon. Pl a Leviathanban a laborban és a aszteroidán egy darabig lehetett mászkálni leengedett fegyverrel.
[ Módosította: tiv83us ]
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
Televan74 #9083 üzenetére
Hát ha meg nem befolyásolhattad volna a végét érdemben a sztorinak, akkor meg az lett volna a baj. Igazság szerint a saját csapdájukba kerültek úgymond a készítők: A szerepjátékok, főleg az olyanok amik sok pénzbe kerülnek, mert sztárok a szinkronszínészek, nagyon sok bennük az animáció stb. csak ettől jóval kisebb, mikroverzumokban működnek jól, ahol egy döntés nem eredményez ilyen messzemenő változásokat a világban. Már tényleg olyan nagyívű volt a sztori, hogy nincs az a költségvetés, ami ennek a súlyát elbírta volna, ha úgy lett volna megcsinálva, hogy tényleg számítottak volna a döntéseink.
Én pont ezért szívesen látnék akár egy olyan játékot is, feláldozva a monumentalitást, ami sokkal behatároltabb térben és időben, egy-egy döntésnek kisebb léptékű következményei vannak reálisan ugyan, de vannak következményei. Talán kevesebb szereplővel, jóval szűkebb környezetben készülne, de legalább szerepjátékosabb lenne olyan tekintetben, hogy nem csak a döntések illúziója lenne meg, illetve a válaszainktól függően nem 1-2 félmondatban térnének el a beszélgetések, a karakterek hozzánk fűződő viszonya stb. Pont ezért én hanyagolnám a sztárszinkronosokat is, Martin Sheen, vagy Tricia Helfer gázsijából ötször ennyi szinkron kijött volna, ha ismeretlen, de tehetséges arc adja a hangját a karakterhez. Szóval lehet a "kevesebb több" lehetne.
A fejesekről meg annyit, hogy amikor eladták a céget az EA-nak, számíthattak rá, hogy ez lesz. Ha idáig eljtutottak, nem lehetne buta emberek, szóval nekem ne mondja senki, hogy meglepte őket az EA viselkedése és erőszakossága a profit érdekében. Nem érzem azt, hogy még őket kéne védeni az EA-vel szemben. Nem kellett volna eladni a Bioware-t. Lehet akkor kevesebb játék lenne, meg talán kisebb büdzsé, de hát valamit valamiért. Az alkotói szabadság a legfontosabb mindig, nem a költségvetés.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Televan74 #8820 üzenetére
Elég sok minden van benne, olyan kb 30 sor átírása után lett ilyen. A BIOEngine.ini fájlt kell átírnod. Legegyszerűbb, ha kicseréled az enyémre [link], aztán átírod benne a felbontást a tiedre:
StartupResolutionX=1360
StartupResolutionY=768Ezek után már csak a hangkártyával lehet eltérés, az én Audigy1-em 64 hangcsatornát tud kezelni, de egy X-Fi már 128-at, egy bóvli alaplapi meg kitudja mennyit, az sem biztos, hogy tud hardvare-s működést.
[ALAudio.ALAudioDevice]
MaxChannels=64
UseEffectsProcessing=True
TimeBetweenHWUpdates=15
MinOggVorbisDurationGame=20
MinOggVorbisDurationEditor=4
DeviceName=Generic Hardware
[ISACTAudio.ISACTAudioDevice]
MaxChannels=64
TimeBetweenHWUpdates=15
MinOggVorbisDurationGame=20
MinOggVorbisDurationEditor=4
TotalAvailableChannels=62
DeviceName=Generic HardwareTehát ha nem menne így, akkor a MaxChannels értékeket variáld, ha azon túl is gond van, akkor a Generic Hardware helyére tegyél Generic Softvare-t. Tudnék pontosabbat mondani, ha rendesen ki lenne töltve az adatlapod.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Televan74 #8814 üzenetére
Szerintem ha lesz itt valami folytatás, az Shep eddigi történetével párhuzamosan fog zajlani valami más karakter szemszögéből, vagy korábban, pl. a ShangSi csata idején. Azt nehezen hiszem, hogy az ME3 eseményei utánra hoznának össze valamit, túl nagy horderejű Shep döntése.
Aztán majd meglátjuk... -
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
Televan74 #8659 üzenetére
És legalább jók az új fegyverek?
Én inkább egy alternatív öltözék pack-ra várok az ilyen nulla értelmű DLC-kből.
Mert ugye a CE fegyvereket egy gyors moddal meg lehet szerezni ugyanis minden játékban benne vannak és nekem ez a mennyiség fegyerből bőven elég viszont a CE öltözékek kiegészítő tartalomként vannak benne így azt nem lehet moddal feloldani és hiába is szerezném meg ismerőstől elszállna hitelesítési hibával. -
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #8544 üzenetére
Lehetne, de nem fogják ebben a korrupt világban.
Most olvasom a részleteket.
"Explore uncharted systems and new areas on the Citadel, interact with brand new characters, unlock the AT-12 Raider shotgun and M-55 Argus Assault Rifle and discover more about the mysterious history of the Reapers."Szóval a dlc add legalább egy új Citadel helyszínt. Az jó. Remélem valami Presidium Commonshoz hasonlítót.
És két új fegyót. Már az alapjátékban rengeteg van, sztem még nem is próbáltam ki mindet a két végigjátszás alatt.
Viszont a ME2-ben, egy dlc-ben, egy új fegyó volt, így már ez is haladás. -
icon
senior tag
válasz
Televan74 #8497 üzenetére
No meg a közösség véleményére se ártott volna odafigyelni!
Simán kiírtam volna helyükben egy pályázatot: "Írókat keresünk egy űreposz méltó befejezésére... (hiszen ti biztosan jobb ötlettel állnátok elő, mint jó fizetett vezető íróink valaha is elképzeltek volna) ! Pályázatot kérjük küldje a nomorebullshit@bioware.com-címre !Tisztelettel:
Casey Hudson"
-
icon
senior tag
válasz
Televan74 #8343 üzenetére
És van egy 3. tábor, amely csodálkozva néz az emberekre, mert nem érti, hogy miért kell felháborodni egy játék végkifejletén.
A problémás végkifejletre van példám kicsiben a saját életemből, pontosan tudom azt, hogy kiragadva jelenlegi környezetemből tényleg semmit nem ér az, amit valaha elértem, ezért tudtam már az eredeti végét a játéknak is helyén kezelni.
Abba már végképp nem mennék bele, a szimbólum volt az írók elgondolása szerint Shep, meg a csillaggyerek is
-
leviske
veterán
válasz
Televan74 #8193 üzenetére
Egyetlen játékot se tudnék mondani, amiben a multis DLC telepítését követően nem volt mód olyanokkal játszani, akiknek nincs fent. Az érthető volna, ha új pályára nem tudna becsatlakozni, akinek nincs meg, még ímmel-ámmal az is elfogadható volna, hogy se új karakter, se új fegyverek nem szerepelhettek volna a partiban, de hogy ezek után se, az nonszensz. Ebből gondolom én azt, hogy valószínűleg sosem voltak a mutlis DLC-k fizetősnek tervezve, mert ennyire nem hülye a BioWare.
-
Ryder62
őstag
válasz
Televan74 #8193 üzenetére
Ha 3-4 Arrival/Shadow Broker méretű és tartalmú DLC jön én már elégedett leszek.
A 2-höz a fent említett kettő meg az Overlord volt nagyszabású dlc, meg volt két kisebb a Zaeed meg Kasumi.
A többi pl hammerhead, Normandy crash jelentéktelen. A fegyver, ruha dlc meg ugye vicc.
Sztem azért is fér rá a DLC a játékra mert alig lehet letérni erről a nyomorék útról. Az 1-ben és 2-ben úgy kombináltad a dolgokat, arra mentél tovább amerre akartál. Ráadásul itt már normális mellék küldetések sincsenek.
Viszont a 2-höz a Shadow Broker nagy sikerű volt. Emlékszem hogy anno be is jelentették hogy látván a sikert több ilyen dlc-t készítenek majd a jövőben. Hát, az arrival jött utána ami szintén nagyon jó lett. Viszont a 2-höz több nem jött már úgyhogy reménykedem hogy akkor a 3-hoz jön pár darab tartalmas dlc.
-
hunbi
tag
válasz
Televan74 #8181 üzenetére
Nálatok is vacakol a multi a billentyűk érzékelésével? Nálam sokszor bedöglenek a skill gombok. pl gránát vagy a rakéta, sőtt utóbb a tárazás gomb is kiment. Még a katona kaszt nem vészes, mert gránátot nem használok gyakran, de biotikus és vagy tech kasztok elég vacakok így. A kilépés visszalépés megoldja, de azért ez így szívás.
-
vitaro
senior tag
-
G4ga
őstag
válasz
Televan74 #7751 üzenetére
Star Wars utan mit varsz ha nem egy Fasza kis Online ME-t ...
Ezek nem tanulnak semmiböl... DA 2 - Star Wars - ME 3. Kiváncsian várom mit nem hoznak ki az emlitett C&C-böl. Kár hogy nem 2 világ háborus lesz. Valószinüleg nekik sikerülne a történelem szöges ellentétének a mását megformálni végkifejletnek és arra is ráfognák hogy jó-jó, igaz hogy az nem ugy volt, de MÜVÉSZI az alkótásuk
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
Televan74 #7621 üzenetére
Hát azért az első részben írói szempontból volt pár elég bárgyú dolog, az sem volt közel sem tökéletes. És ha ilyen szempontból nézzük a ME2 meg elég karcsú, mert a sztorija ráfér egy szalvátára is kompletten...azt is a karakterek, meg a párbeszédek adták el.
Ilyen szempontból egyáltalán nem volt rossz a ME3, az utolsó küldetésig. Sztori DLC-ket kapunk még, szóval a hiányokat még betömhetik...és az utolsó küldetésig remekül varrták el a szálakat is, írva meg szintén jól volt.
Azt sem értem, amikor sokan a koncepcióra fújtatnak, hogy piszlicsáré dolgokért szerzünk seregeket, meg hogy nem így képzeték el a sereggyűjtést, ahogy az meg van valósítva. A problémájukat fel lehet oldani, hogy megkérdezed, mégis szerinte mi lett volna a jó?
Mert sereggyűjtés ha hiteles, kb. vezetők által tárgyalóasztalnál lezsírozott döntésekből állna. -
leviske
veterán
válasz
Televan74 #7265 üzenetére
De a részvényes azért rakja bele a pénzét egy cégbe, hogy az arányosan többszöröződjön, nem azért, hogy bukjon rajta, de jól megmondja a véleményét a vezetőségről. Márpedig akinek milliói, vagy magyar valuta viszonylatban milliárdjai vannak egy cég részvényeiben, nem szívesen lép ki egy olyan lejtmenet után, mint amit az EA leírt a tőzsdén.
Lassan jönnek a nextgen konzolok, tud majd ugrani megint a cég értéke.
-
leviske
veterán
válasz
Televan74 #7130 üzenetére
Én pedig addig tudom elképzelni az ingyen multis packokat, míg nincs meg a kívánt eladási szám. Anno, még a DA2 esetében lett 10 vagy 30 milliós eladási minimum megadva a játékoknak, valószínűleg ezt szeretnék tartani, amit még akkor tudnak legkönnyebben, ha haveri körben rángatják be egymást az emberek multiba.
(#7127) G4ga: Viszont lelkiismeret furdalás nélkül fogják el is törölni a jelenleg "jól csengő" nevet, ha a továbbiakban már nem lesz az. A DA2 sokak (köztük vagyok én is) számára csalódás volt, a ME3-béli játékélményét szándékos és buta hibákkal homályosították be. Ezek milliós összegű bukták, és hatalmas pofonok a kialakult imázsnak, az EA pedig nem a hosszútűréséről híres.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo T14 Gen4 AMD R5 7540U/512GB/16GB/14" 2240x1400 2.2K felbontás IPS
- ROG Maximus Z790 Dark Hero
- Új MSI KATANA 17 Gamer Tervező Laptop 17,3" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Apple Iphone 13 128gb csillagfény színű OLCSÓN . Csere/beszámítás
- OnePlus Pad 2 + OnePlus Pad 2 billentyűzet + Extrák
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest