- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Yettel topik
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daelion
őstag
-
Daelion
őstag
válasz
janos666 #12932 üzenetére
Vége az amit hallok, hogy valami nem oké még fejhallgatóval sem. 'párszor vissza játszottam meg adtam rá hangerőt'
Nincs már feltelepítve nálam a játék de tényleg nem rémlik, hogy lett volna ilyesmi.Nem nagyon értek a hang rendszerekhez szal nem is akarok belemagyarázni, hogy mitől lehet.
-
Daelion
őstag
válasz
janos666 #12930 üzenetére
Ezt a visszhang dolgot én mondjuk nem tapasztaltam Legendary Edition-ben day 1 verzióval.
Fejhallgatóval játszottam azzal teljesen normális volt mint régen és én még alapjáraton kb semmilyen játékban nem is tekerem fel a hangot nagyon. 'angol+angol felirattal de simán értettem/hallottam a beszédet is'2x vittem végig a sima kiadást '1x Nexus modolva volt grafikailag' de én komolyabb gondokat nem tapasztaltam LE-ben.
HDR nekem nem ment mert nem tudja értelmesen a monitorom, 21:9 képarány ami nem működött rendesen de azt flawless widescreen progi megoldotta. -
Ryder62
őstag
válasz
janos666 #12928 üzenetére
ME3 meg a remaster feature?
Szartak bele de tényleg a ME2 és ME3-ba. Olyan textura hibákat és fatális dolgokat láttam, de ezeket egy patchel simán ki lehetne javítani de mégse tették. Megint a communitynek kell foltozgatnia.
Láttam már rosszul textúrázott elemeket, textura nélküli dolgokat. ME2-ben amikor Mordint kell beszervezni, konkrétan hiányzik az omegai háttér (látkép), egy nagy semmi van, az úgynevezett void (vagy black hell) Ugye itt tapasztalható az elmosódás és szellemkép effektus.
Volt ahol falak, padlók hiányoztak konkrétan és ezért kiláttam a pályáról. Volt hogy egy nagy csarnokban nem volt tető.
De a legjobb: Anno az Omega DLC azért volt ilyen marha ronda textúrákkal ellátva, mert a DLC-nek bele kellett férnie a konzolos letöltési keretbe. De persze itt hozzá sem nyúltak. -
janos666
nagyúr
válasz
janos666 #12926 üzenetére
Egy másik kedvencem. "We retrofitted the Normandy to Alliance Standards" -> vagyis szigeteletlen végű kábelek futnak keresztbe-kasul mindenhol egy szál "Vigyázz, ne bukj fel a kábelben!" felirat nélkül (az életbiztosító tuti finanszírozza majd a magaszfesz áramütést).
[kép] -
deedee
őstag
válasz
janos666 #12086 üzenetére
A második részben kb egymilla nyersanyaggal végeztem, annyi maradt meg.
pedig mindent felfejlesztettem.
mindent amit találtam, végigvittem, a kisebb küldiket is.33 órát írt ki a végén a játék.
a szöveget gyorsan olvasom, a párbeszédeknél mindíg elnyomtam pillanatok latt, mert végeztem vele.
szerintem ott is sok időt nyertem.
ja és normál módban vittem, nem keményítettem
talán kétszer haltam meg.ledöntöttem az újságíró spinét, aztán ash is összejött.
50-es szintig jutottam, gondolom az a maximum, nem?
spoiler!!! spoiler!!!
a végén, amikor rohanunk a sugár felé, elvileg velem van ash meg a "terminátor" kommandóstársam is.
a sugárba csak én jutok be, az osztag elvileg megmurdel.
a végén meg ott állnak a lezuhant normandia mellett.
akkor most mi van?a legvégén a baloldali kapcsolót választottam és megmentettem az embereket.űmi lett volna, ha jobboldalit választom?
a rejtőzködő fickót az öngyilokba dumáltam előtte
-
janos666
nagyúr
válasz
janos666 #12030 üzenetére
Na, ez olyan hosszú lett, hogy kifogtam vele a saját rossz szokásomon, hogy begépelek és beküldök egy hsz-t és csak utána olvasom vissza, hogy helyenként belejavítsak (azért szoktam meg így, mert néha a tördelés is más a gépelhető szövegdobozban, így azt sem árt ellenőrizni).
Most ebbe is belejavítgattam/toldogattam/törölgettem helyenként, de amilyen hosszú, így a végére letelt a 15 perc és nem tudtam leütni az OK-ot. -
Ryder62
őstag
válasz
janos666 #11918 üzenetére
IFF után 1 küldire tudsz elmenni. Hub worldok nem tudom hogy számítanak-e. Valószínűleg igen. Addig integrálják az IFF-t. Utána ketyeg az óra.
Minden esetre most IFF elött megcsinálok mindent kivéve legion küldiét. IFF után zúzok pár gethet még a móka kedvéért aztán irány a galactic core. Szétrúgok pár collector segget majd irány a Föld hiszen jelenésem van. Az Alliance bulizni hívott
-
nanorambo
őstag
válasz
janos666 #11868 üzenetére
Igen. A liarás románc lég érdekesen alakul a három rész folyamán.
Az első részben olyan cuki és tényleg egymásba habarodtok, a másodikban egy munkamániás megszállott, aki lehet, hogy megcsalt azzal a Drellel.A harmadikban meg már szinte csak barátok vagytok, semmi ölelkezés, semmi csók és szerintem inkább Javikkal hemperegne, nem pedig Sheparddel.
Nagyon látszik, hogy a fő románc szál az Ashleyvel való hetyegésre van kihegyezve. Hiába van mással románcod, a harmadik részben pl amikor Ashley megsérül és a citadelben ugye meglátogatod, még a zene is a románc zene. Vicces.
Persze az más, ha Ashleyt ott hagyod a Vermire-on. -
janos666
nagyúr
válasz
janos666 #11830 üzenetére
Lejárt a szerkesztés, de az utóbbira ("lehajítok még pár generic NPC-t") van is példa a játékban, pl. bent a Purgatory-ban a bejárható szint alatt. Nem csinálnak semmit, csak úgy oda vannak halmozva tucatjával "dísznek", nem külön rajzolták meg őket oda és arra a célra jó, rossz, vagy optimalizált minőségben, egyszerűen csak lehajítottak sok standard minőségű 3D modellt. Közben viszont a mi szintünktől magasabban ismét lehet látni butított modelleket is.
Szóval szerintem a standard generic NPC lehajigálásával kezdtek, aztán nekiláttak papírmasézni, míg elfogadható fps-t kezdett produkálni minden tesztelt (PS3, X360 és egy választott PC) gépeken. És ez az, amire nem volt elég idő, hogy átgondolják hogy mit és mennyire lenne érdemes lebutítani.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz
janos666 #11744 üzenetére
A new IP egy teljesen új játékot/világot/franchise-t jelent a meglévő (DA, ME) jelenleg is aktív fejlesztés alatt állók mellé.
Rókabőrnek meg addig nem nevezném, amíg meg nem jelent és ki nem próbáltuk, vagy legalább hivatalos címet és ismertetőt nem kap...
Bár a DA és az ME világa is van olyan jól felépített és lehetőségekben gazdag, hogy jó pár játékot készíthessenek még belőle. -
S1M0N
senior tag
válasz
janos666 #11744 üzenetére
Azért a BioWare-nél dolgozik annyi tehetséges ember, hogy a trilógia készítői nagyrészt csak felügyeljék az új rész készítését.
A Dragon Age játékok engem sem nagyon tudtak megfogni, az új Mass Effect viszont várós, de Hudson bácsinak én már nem hiszek el addig semmit sem, amíg a saját szememmel nem láttam azt, amiről beszél, vagy ígér.
Bár gondolom csak tanultak az elmúlt időszakból.Csak adjon nekik időt az EA, ne legyen összecsapva...
-
-
válasz
janos666 #11733 üzenetére
Igen, ez érdekes, hogy a lányaim igazi lányok... (jahh direkt nem tettem OFF-ba, mert témához kapcsolódik, majd minnyá meglátod miért) A csingiling és a Barbie mesék összes részét már én is kívűlről fújom, és az autós játékokért sem rajonganak... De a Mass Effect, valami érdekes módon bejött nekik... Bár szerintem ez arra vezethető vissza, hogy szerethető karakterek vannak benne, és asszem ebben az összes ebben a fórumban lévő úriember (és esetleg hölgy) egyet ért
Egyzserűen leköti a gyerekeimet, és természetesen minket, hogy főszereplőink 1: hogy reagálnak különböző helyzetben, mi lesz a reakciójuk, mit válaszolnak 2: izgulhatunk, és drukkolhatunk nekik (és persze saját magunknak) hogy úgy alakuljon a sorsuk, ahogy mi szeretnénk
És ehhez minden adott, a csodaszép átvezető videók, és a sokszor lelkünket is megéríntő dialógusok
Lehet, hogy egy 4-6 éves gyerek nem sokat ért a sztoriból, de még egy 14-16 éves sem feltétlenül, de az adott jelenetből azt egy kisgyerek is le tudja venni, hogy ha egy főszereplő meghal/feláldozza magát, vagy csak kisebb-nagyobb csetapatéba kerül...
pl Mordin önfeláldozását máig emlegetik, hogy miért kellett meghalnia, pedig már vagy egy hete túl jutottunk rajta... Pedig aztán eleinte nem szerették a karakterét mert Mordin sem egy hű de vonzó karaktert kapott
tehát én azért meg tudom érteni, hogy egy alapjába véve felnőtt fiúknak/férfiaknak készülő játék is meg tud fogni bizonyos keretek között a gyengébbik nemtől is játékosokat -
-
Apollyon
Korrektor
válasz
janos666 #11690 üzenetére
Én attól vagyok ki, amikor meglátom youtubeon ezeket a custom tojás meg buggyantfejű nyomi Shepardokat. Mindig is a default Sheppel nyomtam, és klassz hogy meg lehet változtatni, de egyesek olyan retardált arcokat tudnak maguknak szobrászkodni, hogy inkább bezárom a böngészőt.
-
Apollyon
Korrektor
válasz
janos666 #11616 üzenetére
Én is hasonlóképp csináltam.
Mindig álló helyzetből céloztam, így egész könnyű volt (Normal fokozaton játszottam). Ugye a platformról ahova kiraktak nem lehetett elmenni, így én azt csináltam hogy mindig a két széléről céloztam be a reapert. Tehát a sziklahasadékban ahol ugye lehetett mozogni, mindig szélétől-széléig futkostam, így a lézernyalábnak esélye sem volt eltalálni. -
Kidus
őstag
-
TWO40VIDEO
csendes tag
válasz
janos666 #11592 üzenetére
Nagyon remélem, a karaktert ezuttal is át lehet vinni majd
Bár ha köze nem lesz a trilógiához a 4.résznek elég fura lesz a sajat shepardomat uj környezetben látni
A citadel dlc csak mókánnak szánták, hogy enyhitsék a játékosok csalodottságát, amiért eredetileg kinyirták Separdot... bár én ezt soha nem bocsatom meg, és utolag kijavitani, olyan mint mikor ujra kiadták a "javitott" verziót a Legenda vagyok filmből..
-
Apollyon
Korrektor
válasz
janos666 #11572 üzenetére
Kb zsinórban nyomtam le a 3 részt, mármint mikor végeztem az egyikkel, jött a másik. Azért az újabb rész mindig fejlettebb az előzőnél, a mozgások, videók. A kitekeredő nyakakon én jót röhögtem, amúgy az tényleg gáz volt, illetve az EDI és Joker közötti rész is a Normandy-n, oda többször beragadtam... Egyébként valóban sokkal több bug volt a játékban az első két részhez képest. A pixeles, konzolokon lévő ábrák is gázak voltak, de én azt betudtam annak hogy gyenge karesszal toltam végig (3650) de így is simán játszható volt. Viszont láttam a youtube videókban hogy full grafikán is pixelesek a karakterek monitorán megjelenő ábrák.. hát igen...
A küldetésekkel kapcsolatban: igen, elég rövidkék voltak. A 2-ben pl két dossier egy egész estét betöltő kaland volt. Itt a 3-ban a priority küldetések (az utolsót leszámítva) kb félórásak voltak.
A Citadel DLC Mysterious figure, és az Omega DLC viszont szép hosszúak voltak, Ariaval elvoltam vagy 2-3 órát.. Ezek szinte semmit nem tettek hozzá a main story-hoz, de még szinte a Leviathan DLC sem túlzottan, csak pár War Asset..
A "4" topikjában már kifejtettem, elég erőteljesen remélem hogy az új részben az első 3 rész sztoriját dobják, ignorálják és elfelejtik, úgy ahogy van. Én nem akarok látni engedelmes Reapereket, semmilyen formában, azt a syntesis-es agymenést meg pláne nem.
Mindenesetre kíváncsi leszek, ha jók lesznek a vélemények még akár új gépet is veszek az új részhez.
-
Kidus
őstag
válasz
janos666 #11566 üzenetére
Nem bug, ha kikuldod a meghivokat akkor pary jon.
Elotte kell athivogatni oket, meg nezegetni mindenfele, mielott a meghivokat intezed
Aztan majd meg lehet utana is meg parral talalkozni itt-ott meg jon majd level hogy jonne at valaki.
De ha jol emlekszem akiktol mar kaptal levelet party elott, azokat le kell rendezni kulonben lemaradsz rola ( ez nem tuti de igy remlik ). -
tiv83us
veterán
válasz
janos666 #11303 üzenetére
Keress ra YouTube-on egy demo, vagy egy kiszivargott gameplay-re es ott is ugyanugy toljak a "serve us"-t
Sot a Tuchanka kuldetesen, amikor Kalros-t "idezed meg" a ket kalapaccsal, meg a Reaper Destroyer is nyomatja, amikor Kalros elkapja a grabancat -
nanorambo
őstag
válasz
janos666 #11320 üzenetére
Nekem a második rész a kedvencem, de abban jóval több bugot láttam, mint a harmadik részben. Fedezékbe vonulok és beragadok, kavicsokba beakadok, kiforduló fejek dialógusok közben, kiforduló karok, törzsek dialógusok közben (kicsit élményromboló, amikor a nagy epic beszédek közben, kifordult törzzsel áll a csávó
)
Fegyverek textúrája eltűnik stb. Az ME3-ban kevesebbel találkoztam, ennek ellenére még is úgy érzem, hogy a Mass Effect 3 a leggyengébb rész. -
KubanitoS
veterán
válasz
janos666 #11320 üzenetére
Ugyan a mai napig nem sikerült erőt venni magamon egy második ME3 végigjátszásra (a DLC-k miatt azért lassan aktuális lesz), de a tekergő fejekre tisztán emlékszem, mint nagyobb hibára.
Az meg, hogy veszel egy új videokártyát és ezért már nem is fogsz játszani régi játékokkal elég nagy butaság.
-
Ryder62
őstag
válasz
janos666 #11320 üzenetére
Azon fönn akadni hogy szobrok állnak a pályán kívül meg hogy nem létező korlátra görnyednek elég "csak azért is kössünk bele" szagú.
Nálam se tekergő fejek, sem láthatatlan korlátra görnyedő npc-k nem voltak.
És most hogy van új VGA-d húzol egy vonalat hogy 2013 előtti játékok sohasem?
Sosem szeretted a ME3-t amit megértek hisz mindenkinek más jön be. Csak mindig ugyan ezt olvasni már fárasztó.
Ha meg már felhoztad a HL2-t abban nem zavar a papír fák a pálya szélén meg a sprite bokrok?
-
subatom
csendes tag
válasz
janos666 #11058 üzenetére
Nem bántottál meg,kösz, hogy megnezted. Az a video nem a gép miatt szaggat, mert mass 2-őt 60fraps-al viszi simán, hanem szar youtub átkonvertálja, moslék szaggatós elmosott fossá, de ami nagyobb baj, hogy én még movie maker-el csinálok mindent, és ha lassitasz vele, pocsék lessz az eredmény sajna
sony vegas-t képtelen vagyok használbni, más alternativa meg nincs. Nem mondom, hogy nem tudnék elviselni egy olyan gépet amin minden 120fps-el hasit, de sajna most nincs keret vga cserére. Szerencsémre igénytelen a szemem, és nem veszem észre a képhibákat, se a kis mértékű szaggatást
De a jővőben majd nem teszek fel kritikán aluli videokat
Egyébként DM Fan kardjába dőlne ha tudná, hogy két éve a samsung plazmát használom monitornak, és 0 beégés van benne
Panát már sikerült beégetnem
-
subatom
csendes tag
válasz
janos666 #11055 üzenetére
Nekem szerencsére konzolos szemem van, a 24fps is jó még nekem
nem zavar, aláirásomban ott a link azert nem olyan élvezhetetlen ez, tudom hogy te is plazmán nyomod, én is, engem pl a plazma vibrálása sem zavar
jobban zavarna ha kis monitoton kéne néznem a vaksi szemeimmel
-
S1M0N
senior tag
-
subatom
csendes tag
válasz
janos666 #11033 üzenetére
Köszi! Kicsit a citadel is megváltozott az eltelt idő alatt. Egyébként a Paragon Lost animácios film mennyire tekinthető hiteles információ forrásnak? mert valszeg a 3 és 4 rész között játszodhat, és abban szó sincs a Shepard előkerüléséről. De lehet megint marhaságot irok, még csak most ismerkedem behatóbban a világgal.
-
KubanitoS
veterán
válasz
janos666 #11021 üzenetére
Számomra pedig úgy tűnik, hogy eltalálja. Becsapódik előtte, majd a sugár folyamatosan közeledik Shepard felé, míg el nem fehéredik a kép. Mégis miért fehéredne el, ha nem találja el? (Persze, lehet ez is egy félrevezetés az indoktrináció elősegítésére.) Egyébként ha nem is találja telibe Shepardot, szerintem akkor sincs esély a túlélésre, mivel feltehetőleg "csöppet" nagy hő szabadul fel a lézer becsapódásakor, akár több ezer celsius fok is lehet, hiszen másként nem tudna egyből szétkapni egy űrhajót.
-
subatom
csendes tag
válasz
janos666 #11021 üzenetére
Számora egyértelmű, hogy a lézer vagy milyes sugár, nyilvan nem az mert a lézernek nincs hőkisugárzása csak a becsapodás pontján, NEM találja el Shepit. De a mellette becsapodó sugártól, majdnem meghal, alig éli túl. Számomra itt nincs semmi összeesküvés a készitők részéről.
-
KubanitoS
veterán
válasz
janos666 #11005 üzenetére
Pont az efféle f*szságok miatt nem értem az egészet. Azt véljük ugye, hogy kifutottak az időből, ezért lett olyan, amilyen a befejezés, de akkor mégis miért csinálják meg úgy ezt az endinget, hogy ne kerüljön fel Shep neve a táblára? Valakinek ez plusz munkát jelentett, okkal csinálták meg így.
-
KubanitoS
veterán
válasz
janos666 #10987 üzenetére
Pontosan így van, ahogy mondod. Számtalanszor leírtam már, hogy nem vagyok hajlandó kibékülni a befejezéssel és pontosan az általad leírtak miatt van ez. Elfogadom, ha a játékosok nem hisznek abban, hogy a sugárnyaláb után az egész hallucináció, illetve Shepardot indoktrinálták, hiszen ehhez azért nyitottnak kell lenni, viszont mindenki láthatja, hogy a Csillaggyerek többször ellentmondásba kerül saját magával, magyarán össze-vissza hazudozik. Ez az, amit nem tudok elfogadni.
WayneGace: Ha tetszett a játék, akkor három videót tudnék ajánlani az indoktrinációval kapcsolatosan. Ugyan a Bioware hivatalosan cáfolta ezeket, mégis érdemes lehet rájuk nézni, rendkívül informatívak és érdekesek, szerintem sokat hozzátesznek a játékhoz. Nézd meg őket és döntsd el mit hiszel.
Az első videó és a annak folytatása az Extended Cut előtti időkből, az utolsó pedig, az EC után készült. Az elsővel érdemes kezdeni mindenképpen.
-
WayneGace
őstag
válasz
janos666 #10987 üzenetére
Egy olyan indokot el tudnék fogadni, hogy a túlságosan megerősödött fajokat kiirtják vagy bekebelezik, felhasználják (emberi reaper). Mint írod, szükség. Így alkotják meg magukat újra és újra a reaperek.
Az egész ME azt sugallja és ki is mondja, hogy minden faj egyenlő. Szintetikus, organikus. Na most a sok egyenlő fajt hagyják harcolni 50 ezer évig és jönnek utána kiirtani szinte mindet. És ekkor jön a szintetikus vs organikus gond, mint ok a problémára. De hisz már a saját bolygójukon a "primitív", űrt meg nem hódító lények is harcolnak. Még egy olyan indokot el tudnék fogadni, hogy addig folytatódik a ciklus, amíg nem lesz 50k év végén egy békés galaxis. Tehát nem szükségszerűen jön az invázió. Csakhogy a játék vége ennek ellentmond. Mert szükségszerűnek állítja be. Bár azt is mondja, hogy Shepard az első, aki eddig eljutott. és ugye rögtön választási lehetőséget is ad neki.
Catalyst lehet nem érti meg teljesen Shepardöt, ahogy Shepard sem őt és ezért ez a magyarázat. Mert egyébként hazudnia felesleges.
Kicsit szkeptikus vagyok afelől, hogy ez egy nagyobb terv része, mármint a Bioware részéről.
Következő rész? Nem tudom mit lehet ott majd. Mert már annyira nagy dolog történt a ME-ben. Értem ezalatt, hogy a tejútrendszer fajainak sorsa múlott rajtunk. Ezek után ezt felülmúlni nem igen lehet. Persze nem is kell. Simám lehet egy új karakter, akár fejvadász, zsoldos, ügynök, vagy hasonló a főszereplő, aki azért nem a világot menti meg, csak teljesíti a megbízást. -
janos666
nagyúr
válasz
janos666 #10935 üzenetére
Igénybevett ugyan pár órát, de végül ingyen oldottam meg a problémát.
Kitakarítottam a játék Binaries, illetve a rendszermappákból (system32, syswow64) mindent, ami OpenAL (OpenAL32.dll, és *_oal.dll), letöltöttem az OpenAL Soft Windows verzióját, kicsomagoltam, átneveztem a Win32-es soft_oal.dll-t OpenAL32.dll-re és bemásoltam a syswow64-be. Aztán átírtam a Dokumentumok alatt tárolt BioEngine.ini-ben a hangeszközt Generic Software-ről "OpenAL Soft"-ra, és van térhangzás, méghozzá elvileg EFX-el, ami papíron az EAX5-től is magasabb 3D hangeffektezési szint.
Kár, hogy az ME2-vel és ME3-al már nem lehet majd ezt eljátszani, mert azokból kiherélték az OpenAL-t (részben jogosan, de ha inkább ezt az OpenAL Soft-ot mellékelik a Creative féle software wrapper helyett, azzal mindenki csak nyert volna, akár van X-Fi-je, akár nincs, mert a wiseaudio is hulladék, csak az stabilan béna...).
-
nanorambo
őstag
válasz
janos666 #10935 üzenetére
Igen. A Mass Effectnél már a menüben érezni, hogy itt valami mélyebb dolog van készülőben. Ezt még egyetlen más játéknál sem éreztem. Valahogy szó szerint csontig hatol, amikor bejön a menü és vele együtt a zene.
Miért is olyan jó a Mass Effect -
válasz
janos666 #10893 üzenetére
Ne értsd félre, én is sokallom a fullos csomagot 30+k-ért, csak ugye nem lenne életszerű, ha a 7k-ért árusított Trilogy kiadásban benne lenne az összes DLC. Az mondjuk nem világos, miért nem jöttek ki vmi valóban teljes Collector's Edition-nel, amiben egyben van minden, és ja 20k-ért még akár el is menne vmi szép dobozban.
-
#85552128
törölt tag
válasz
janos666 #10804 üzenetére
Nálam a karakterárnyékok még mindig bugosak a 3-ban (majdnem minden fej/arc sötét
), de a harmonic lightingot 1-re állítva vagy a DoF-et kikapcsolva jó.
Annyira nincs nagy különbség közte, hibát sem produkál, tehát minden látható lesz.
Ha vették volna a fáradtságot normális grafikai opciókra szerintem ez is kikapcsolható lenne. -
KubanitoS
veterán
válasz
janos666 #10724 üzenetére
A lényeg: Dicaprionak nem a pörgettyű a toteme, az a halott feleségéé volt. Az ő toteme a jegygyűrűje, amelyet viszont csak az álmaiban visel, a valóságban nem, ergo a film utolsó jelenete a valóságban játszódik
Az endinges témába inkább nem szeretnék belefogni, hiszen nekem a mai napig hatalmas csalódás az egész és ez már eléggé lerágott csont kategória...
-
Tnil
tag
válasz
janos666 #10683 üzenetére
1. - 2. rész kijátszva, a 2. résznek pedig minden egyes DLC-je, minden apró kis rejtett zuga felfedezve stb. Imádtam a 2. részt. Az elsőnél sajnos nem igazán foglalkoztam ilyen apró kis mellékküldetésekkel, a Mékózás egyenesen megőrjített.
A 2. rész végén sajnos a legénység fele + Kasumi, és Zaeed elhaláloztak. Miattuk kicsit sajnálkozok, de nincs energiám újra végigvinni a 2. részt. Bár lehet egyszer erre is sor kerül, még megvannak a mentéseim..
-
Anonymus X
tag
válasz
janos666 #10474 üzenetére
FIGYELEM SPOILERES ÍRÁS!
Én mindkét tábort megértem. Amit viszont nem tudok megérteni, hogy azokat akik az új lezárásért emelték fel a hangjukat, miért nézik hülyének (sarkalatosan fogalmazva) azok, akik teljesen megelégedtek az eredeti befejezéssel. A Bioware csinálta ilyenre a bővített lezárást, nem a rajongók, tehát az, hogy kicsit szájbarágósabb lett, az mind a Bioware műve. Az elégedetlenkedők oldaláról is megfogalmazódtak értelmes kritikák. Sőt, rémlik egy youtube videó is, amelyben egy rajongó a kamerába nézve, értelmes módon véleményezte az egész lezárást.
Személy szerint az alábbi (1 év távlatából még rémlő) kritikákkal értek egyet:
- A három szín probléma: amint a játék végére értem, azonnal visszatöltöttem az állást, hogy kipróbáljam a többi befejezést. Kicsit csalódtam, amikor a videókban sok volt az egyezés, csak a villanás színe volt más.- Az univerzumot jól ismerők hibákat is felfedeztek a lezárásban (a Mass Relayek felrobbanása pl.)
- Az a magyarázat, hogy a Reapereket azért teremtették, hogy a túl fejlett fajokat kiirtsák, nehogy a saját és az összes organikus életforma vesztét okozó intelligens gépeket alkossanak (yo dawg-os mémeket alkottak erre). Én jobban örültem volna az eredeti író elképzelésének, a sötét anyagos változatnak.
- Az a nem kis félrevezetés, hogy a játék vége nem a tipikus választok A B C lehetőség közül megoldás lesz.
Ez már nem teljesen a végével kapcsolatos, de engem zavart:
- War assets pontok gyűjtögetése és az, hogy az extra videóért szükséges mennyiséget egyjátékos módban nem lehet összegyűjteni. Szerintem ezt értelmesebben és nem ennyire gyerekes módon is meg lehetett volna valósítani. Sokkal jobb lett volna, hogyha nincs ilyen explicit visszajelzés arra vonatkozólag, hogy mekkora erővel szállunk szembe a Reaperekkel (azaz mennyire csináltunk mindent megfelelően).Hirtelen ennyi ugrott be. Amennyiben valamit nem jól írtam, elnézést. Rég is volt és szerintem kár is már ezzel foglalkozni, hisz mindkét fél kapott befejezés változatokat.
-
Televan74
nagyúr
válasz
janos666 #10200 üzenetére
Annyit már lehet tudni , hogy állítólag a harmadik rész után játszódik majd.Bár kérdéses a megvalósítása szerintem, mert abból csak nagy kupac .... lesz.
Ha folytatják az akció rpg vonalat , akkor kell valami fő ellenségnek lennie.
Ha nem lesz benne fő ellen, akkor egy lövöldét kapunk, kis storyval(BF,COD...) Aminek sokan biztos örülnének.De én ez esetben nem szívesen venném meg a játékot.
Van egy harmadik lehetőség a MMORPG. Nem hiszem ,hogy a SWTOR után bele mernének fogni még egy ilyen stílusú játék elkészítésébe. Bár ki tudja.Drew Karpyshyn : Revan című könyvét olvasva, nagyon sajnálom hogy a harmadik résszel nem ő foglalkozott.
-
leviske
veterán
-
#85552128
törölt tag
válasz
janos666 #10156 üzenetére
Ez a kettő lesz már csak, a Citadel DLC így a leírás alapján szerintem felesleges 15 USD-t meg főleg nem ér.
Az MP DLC meg max az új karakterek miatt érdekes (Főleg a Geth meg a Krogan) várható volt hogy nem hoz nagy változást pletykák ide vagy oda.
Itt egy "hivatalosabb" bejelentés: [link]
-
-
mrhitoshi
veterán
válasz
janos666 #8146 üzenetére
SPOILER
Hát hogy mit fogok választani az még kérdéses. Az endig DLC miatt viszem végig újra, szóval még nem tudom mire számítsak.
Valószínűleg mindegyik befejezésen végig megyek, bele értve az újat is. Amúgy én is szintézis párti vagyok.Szerk.: most másodjára megyek a játékon végig, de így hogy figyelek sok mindenre, nem kapkodok, mert tudom mi a vége, sokkal tartalmasabbnak tűnik.
-
mrhitoshi
veterán
válasz
janos666 #8144 üzenetére
Tök mindegy. Nekem a lehető legjobb vég kell. Nem érdekel mibe kerül. Kissé megszállott lettem.
Kb most járok a felénél, és máris 4250 TMS pontom van. Szóval multi nélkül meg van a 2100 EMS.
A reputációs pont ( vagy mi ), már mindjárt megtelik, és lvl 50-es a karakterem.
Szóval ez kell nekem, hogy egyszer legalább majdnem minden a plafonon legyen lehetőleg.Ja ha már itt vagyunk, valaki tud valamilyen oldalt, ahol le van írva részletesen, hogy milyen véghez mennyi EMS kell ?
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
janos666 #7722 üzenetére
Hát ha ennyire jól irányítja őket, akkor ilyen kis "nehezen lebeszélhető magánakciók" nem nagyon férnek bele a történetbe.
A szándékos hibakeresést te nemtom hogy értelmezed, én úgy, hogy valaki szisztematikusan nézi végig a játékot, aztán keresi benne a hibákat. Harbiner lelécelése, illetve a Crucible érintetlenül hagyása, ignorálása viszont már elég régen feltűnt, nem kellett hozzá szándékos hibakeresés. És elég ordító. Főleg Harbinger. A Crucible leszarása valahogy még megmagyarázható (azzal amit fentebb írtam, talán), vagy lehet készítői figyelmetlenség is.
Az viszont, hogy mi a túrónak raknak bele egy olyan animációt, külön kiemelve a kamera, a fókusz oda irányításával, hogy Harbinger lelép a Beam-jétől (holott az ő szempontjából az lett volna a legfontosabb, hogy folyamatosan védve legyen) teljesen megmagyarázhatatlan. Ezt azt hiszem nagyon sokszor kitárgyaltuk már...talán nem véletlenül. Mert ez nem csak olyan kis apró hiba. Én nem is tekintem hibának, mivel nem mulasztás, vagy ellentmondás. Ez egy fölösleges, céltalan, és értelmetlen jelenet, csak plusz munkája volt vele az animátoroknak. Csak nem értem, akkor miért került bele?
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
janos666 #7720 üzenetére
Csakhogy ha feltesszük, hogy így tudomást szerzett róla, akkor eleve értelmetlen volt Harbingert odaugrasztani, hogy lelézerezze a jónépet. Akkor Harbinger érkezése, illetve a Beam védése a hülyeség, nem a lelécelése.
Egy esetleges színjátékhoz képest meg elég szépen ritkította a rohamozókat, szóval ez sehogy sem fér bele a képbe.
-
Vinyard#
aktív tag
válasz
janos666 #7718 üzenetére
Az első mondatodat nemtom mire írtad. A második mondatban mire utalsz az jogos, nem szerencsésen fejeztem ki magam.
Szóval valóban mondja, hogy kontrollálja őket, de szerintem ezt nem aktív kontroll...vagyis nem szól bele mit csináljanak a Kaszások, nem úgy sakkozik velük, mint a bábukkal a táblán. Egyszerűen megteremtette őket, megadta nekik a kis céljukat, aztán a Kaszások működnek, jönnek, aratnak, szaporodnak ahogy maguk akarják...és ő kontroll alatt tartja őket, de ennyi. Nem küldi el Harbingert a boltba cseresznyéért, vagy ilyesmi.
(Ha állandóan beleszólna a "megoldása" működésébe, akkor semmi értelme nem lenne önálló tudattal, meg céllal felruháznia őket, hiszen elég lenne csak tologatni őket a táblán minden egyes inváziókor. Másrészt ha állandóan beleszólna, hogy a Kaszások mit tegyenek, pont hogy manipulálná az eseményeket, akkor meg végképp nem sok értelem volna az egész ciklusosdinak, elég lenne eltenni az organikus életet valami konzervbe, hogy biztosan fennmaradjon, aztán cső...ha már mindenáron Istent akar játszani... )
Szóval igen, mondja hogy kontrollálja őket, de a fentiekből kiindulva én ezt úgy képzelem el, hogy közvetlenül nem mondja meg egyik Kaszásnak sem, hogy mit csináljon...mennek azok a maguk feje után. A Crucible észre nem vétele viszont közvetlen beavatkozás lenne a Kaszások működésébe, viselkedésébe.
SZERK: Akkor ezek szerint te valami kollektív egésznek képzeled el az egész pereputtyot. Én inkább fordítva, ahogy írtam is. Szerintem annyi köze van összesen a Kaszásoknak hozzá, hogy megteremtette őket, útjukra engedte őket, és kész. Azóta csak passzívan ül a kis kuckójában, a Citadelen, aztán figyeli az eseményeket)
-
nanorambo
őstag
válasz
janos666 #7646 üzenetére
Ne ezt ne. Ne hozzuk fel, hogy milyen jó lehetett volna a Mass Effect 3 mert attól mindig sírhatnékom lesz és ingerenciám támad eltörni a felelős fejlesztő/iró kezét amiért ilyen lett a játék. Persze jó, meg érzelmes tényleg, de sokkal több volt a Mass Effect széria (legalább is ezen sztorivonal) lezárásában.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Filmvilág
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Bittorrent topik
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Apple Macbook Pro 14" (2024) - M4 - 16GB/512GB (mw2u3sl/a) Asztrofekete - Garancia - 18 Ciklus
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest