Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Tényleg olyan rossz a Mass Effect 3 befejezése, mint a hír járja?
    Még el sem kezdtem játszani (alapvetően nem is terveztem nyár elejéig, mikor lenne időm nagyjából egyhuzamban letolni, nem csak heti pár órákban).

    És erősen kerülök minden spoiler-t (de ezt a "szar az ME3" nem tudom kikerülni sehogy és zavarba ejtett...), nem akarom tudni, hogy mi a vége, azt se hogy miért rossz, de lepontoznátok nekem a 3. részt egy 10-es skálán az első kettővel együtt (aki már végigtolta a 3.-at)?

    Csak mert ha tényleg gáz a játék, akkor inkább elkezdem most, nem őrizgetem mint valami jó bort hogy majd jó alkalommal bontom ki...

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz nanorambo #3863 üzenetére

    Köszönöm. :R

    Igazából csak az érdekelt hogy mennyire igaz a vészharang, amit gongani hallok a távolból befogott füllel is. De akkor tényleg van valahol kaki...

    Engem az összecsapott, elnagyol befejezések nagyon rosszul szoktak érinteni. Annak idején a Borderlands-t is szidtam sokat hogy "ennyi a vége?", és most a Skyrim (tegnap tettem le) is olyan szó mi szó... játszani jó volt, de befejezve csak az utolsó küldetés lett, nem a játék...

    De ha játszani jó vele, akkor inkább félreteszem addig, míg több időm lesz folyamatosan játszani.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Most raktam fel a játékot, importálnám az ME2 mentésem és ismerősen hangzanak a lista elemei, kivéve hogy:
    - Romanced Liara before ME2
    - Did not romance anyone in ME2

    Nem vagyok a "románcok" szakértője, de átjött egyszer Liara a Cerberus hajóra és beszéltünk kis kék lányokról. :))

    Ez normális (ez ennek a szituációnak a hivatalos értelmezése), bug az ME3-ban, vagy az ME2 volt hibás, és nem mentette el a Liara-val kapcsolatos dolgokat?

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Iron Funeral #5719 üzenetére

    Ok. Keresgéltem még kicsit google-el és ott is hasonló magyarázatra leltem (ez állítólag azt jelenti, hogy az 1-ben volt Liara, a 2-ben pedig nem lett "megcsalva").

    Viszont a következő képernyő azt mondja, hogy képtelen felismerni az arckódjaimat, és rakjam magam össze újra. :Y :O :W

    Ugye ez már nem normális, de van megoldás?

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz FehérHolló #5722 üzenetére

    Kipróbáltam ezt a segédeszközt, amit itt javasolnak, de nem elég jó:

    Az lehet megoldás, hogy az ME1 mentésemből az ME3 konvertál és azokat az ME3-ból copy-zott kódokat paste-elem?

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz janos666 #5728 üzenetére

    Ja, hogy ME1-ből nem lehet importálni a 3-assal. :W

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Látom még mindig él a konszenzus, hogy sz@r a vége.
    De nekem az elejével van bajom (vagy addig örüljek? :DDD).

    Csak engem zavar ennyire, hogy nem tudom sem importálni, sem kézileg értelmes időn belül kielégítő mértékben újrakreálni a főhős arcát?

    Eddig ez a legtöbb, amit ki tudtam belőle hozni: [link]

    Bár szerintem már az is gáz, hogy a szerkesztőben nagyon sötét a kép, a haját pl. csak tippeltem hogy ez-e az, mert inkább egy fekete paca. :U

    Bár oldalról már egész ismerős: [link]

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz FehérHolló #5740 üzenetére

    A sötét kép az én hibám volt. :B
    Véletlenül lehúztam a Brightness-t "-2" -re, ahogy még nem túl otthonosan mozogva bóklásztam a menüben. Visszatéve 0-ra már nem gáz. (Mondjuk még így sem túl fényes, de nem ég már be a fekete.)

    Ettől függetlenül lehet hogy kikapcsolom majd a DeF effektet is, mert eddig mindent max-ra tolva, kivéve blur-t kikapcsolva szaggat a gépemen (gyakran leesik 30-ra az fps).

    Nem tudom, hogy én játszottam-e vele régen, vagy más lett, de az irányítás is fura egy kicsit. Valamiért át akartam állítani FPS nézetre, de nem sikerült. :DDD

    A custom arcom pedig jó béna lett a játékon belül. Ha most ki tudom szedni a face code-ot, akkor lehet hogy megérné módosítani egy kicsit.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Blyan #5744 üzenetére

    Ja, hát vannak ilyenek. :DDD
    De ezek legalább szórakoztatóak.

    (#5747) woland_y2k

    Jaja, itt lentebb mutattam is az eredményt -> nem igazán nyert.
    Eleve sok értékre írta ki, hogy az nem lett konvertálva, de olyan sem stimmelt, amit nem csillagozott meg.

    ----

    Felraktam egy frissebb VGA drivert és kikapcsoltam az élsimítást is, de így sem az igazi.
    Féltem hogy ez lesz, de lehet hogy egy VGA cserét is meg kell várnom, nem csak egy importálós patch-et. :U

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    DoF nélkül sem fut jobban, viszont olyan fakó a kép, mint ha szarul lenne belőve a kijelző tone response görbéje (~gamma), így visszakapcsoltam.

    (#5751) woland_y2k

    Csillagozott meg mezőket?
    Nekem még olyan is volt, amire [invalid]-ot írt be és legalább 5-re mondta, hogy nem lett konvertálva, csak alapértékre állította.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Én nem hiszel el, hogy még mindig megvan ez a bug, hogy minden Windows indítás után csak egyszer indítható a játék, mert ha egyszer már elindítottam és bezártam, akkor utána nincs hang, csak ha rebootolok. (Azóta hogy ME2-t játszottam már volt cserélve pár alkatrész, újrarakva a windows, frissebb a hangkártya driver, stb.)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Iron Funeral #5760 üzenetére

    Egyszer végigjátszottam egy nővel is a két részt.
    Csak hogy több újdonság legyen benne és mivel ösztönszerűen inkább jófiú vagyok, a nővel mindig gonoszkodtam és ahhoz szerintem passzolt a hang.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    SPOILER 1-2 óra játék után.

    Máris tippelek egy befejezést: Shepard beül a Prothean gépbe és ő lesz a "catalyst", majd a tudatával ráparancsol a Reaper-ekre, hogy "Dögöjjé meg!", azok pedig sivítozva elhullanak. :DD

    Nem, ne mondjátok el, hogy eltaláltam-e, csak szerettem volna itt megörökíteni és majd összevetni a végén. :))

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Egyelőre nem annyira találom fel magam a 3. részben. :U

    Most például elhatároztam, hogy az Eden Prime-ra megyek először, de nem találtam a térképen. (Fejből már nem megy, hogy hol bujkál. :P)

    Majdnem minden bolygóról találtam valamit a másodlagos kódexben, de az Eden Prime-ról nem. Végül most az ME Wiki-n nézem meg, hogy melyik rendszerben van ez a bolygó.

    (És tényleg ott van hogy Prothean artifact, de egy Volus szenátornak is kell egy olyan a naplóm szerint, így nem volt egyértelmű...)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Iszonyat bugosnak érződik ez a játék.

    Beszélgetek Liara-val a kabinjában, és mindkét karakter össze-vissza forgatja a fejét jobbra-balra beszéd közben. Amíg a válaszopcióról dönthetek, addig mindketten egyenesen balra bámulnak. :(

    És rájöttem mi nem tetszik a TPS nézetben: Nem tudom eltenni a fegyvereimet, végig a kezemben vannak.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Egy napnyi játék után azt meg kell hagynom, hogy az akcióra és a drámára most sikerült alaposan rágyúrniuk.

    SPOILER

    Egyrészt ez a "nincs megállás, csak hajtás" érzés, ahogy néha spontán módon is küldetésből küldetésbe lépek át, amiből csak egyre több van (és ideragadok a gép elé :DDD).

    És szerintem Than halála is szépen meg lett komponálva.
    Mikor a fia elmondta, hogy az én lelkemért imádkoztunk, akkor egy másodpercben lepergett előttem, hogy az én Shepard-ömre ez nagyon is ráfér, mert alapvetően jófiú, mégis mindenhol vértócsákat és rommá lőtt bázisokat hagy maga után (na meg az a sok szerencsétlen, aki csak azért kapott golyót, mert épp az utamban volt). ;]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    SPOILER - help

    Quarian homeworld, Reaper mászik ki a silóból egy lézercélzós légitámadás után.

    Ott hagynak engem egy sziklaszirten, ahol nincs hova futni és sehol semmi fedezék, majd sürgetnek, hogy adjak nekik célt.

    Nyomkodom az egérgombokat hosszan és szaggatva, de olyan hangot ad a lézercélzó, mint egy fegyver, amiből kifogyott a lőszer.

    Aztán jól meghalok a nagy vörös lézerben égve. Mentés visszatölt és ugyan ez...

    Innen mi a kiút? :F

    Szerk.: Á! Úgy tűnik táncolni kell egy-egy kört a halálsugár körül, aztán enged célozni és vagy sikerül vagy nem.

    Most megint meghaltam, de legalább célzott.

    Ez a küldi kicsit gáz. :P

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz zsotesz81 #6115 üzenetére

    SPILER

    El se kezdett célozni, mert nem mindig lehet, csak adott időintervallumokban.

    De ez mekkora egy fos! Én mindjárt beüzemelek valami GOD módot, vagy nem tudom... de ez gáz. Már vagy 10x meghaltam. :))

    Eleve hülye a szituáció és lehet hogy még mindig én bénázok el valamit nagyon, de nehéz is megoldani.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz zsotesz81 #6117 üzenetére

    Tartottam egy kis szüntet, visszaültem és úgy harmadik nekifutásra meglett.

    SPOILER

    Á! Már megint nem látjuk Thali arcát, mikor leveszi a sisakfedelet!
    Hihetetlen! Az egy dolog, hogy 2. részben ágyba is vihettük "vakon", de hogy még a záróepizód Quarian-Geth-happy-end-jében is hátat fordít. Hát, ő, hmm...

    Ez így már nem izgalom fokozó rejtély, hanem egy üres folt, ami egyszerűen hiányzott a teljesség érzetéhez. Szerintem pont ez volt az a pillanat, ahova tökéletesen passzolt volna, hogy bekukkantunk a sisak alá. :U

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz janos666 #5773 üzenetére

    SPOILER - vége

    Nos, nem is lőttem mellé túl nagyot. Én ugyan nem ezt választottam, de az egyik lehetséges befejezés kb. pont ez lett volna. :))

    A szintézist választottam és remélem nem lincseltek meg érte, de én elégedett voltam a befejezéssel!

    Azt hiszem, hogy akinek nem tetszett, azt inkább csak a főhős elkerülhetetlen (kvázi-)halála zavarja és talán még az, hogy így durván zéró kihatása van bármire is a 3 rész során hozott akármelyik döntésünknek.

    Viszont nekem jobban tetszik a szintézissel végződő lezárás, mint az, ha egyszerűen csak hazavágtattunk volna "fehér lovon" és mindenki gratulál, amiért a végén Shepard pár pisztolylövéssel vagy egy gombnyomással legyőzte a legyőzhetetlen Reaper-eket. (Kb. valami olyasmire számítottam volna még, ha életben marad a főhős, hogy lesz egy videó, ahol megköszönik a munkáját, majd előbukkanunk valahol, ahol még körbejárva külön-külön minden régi ismerős gratulál nekünk, ha beszélgetünk velük...)

    És azért írtam, hogy kvázi-halála, mert én nem is értékelem annak. Én inkább úgy éltem ezt meg, hogy a lényünk egy része beterítette az egész tejútrendszert. Úgy is mondhatnám, hogy most történt meg az, amire pár asari (köztük Liara is) felszólított már minket az első részben: Embrace eternity! ~ egyesültünk az univerzummal.

    Persze egy darabig fura volt nézni, ahogy Joker, EDI és Liara kiszállnak a lezuhant hajóból (főleg hogy többé már nincsenek Mass Relay-k sem és elég lakatlan helynek tűnt). De második gondolatra ez is felfogható úgy, hogy mi magunk már minden élőlény része lettünk (így beleértve őket is), ezért "látjuk" még őket és így mondhatni még most is velük vagyunk.

    Egyedül az volt kicsit lelombozó, hogy a stáblista után még bedobták azt a "mesélj még egy strory-t Shepard-ról", csak hogy visszadobhassanak minket a hajóra a DLC-k miatt. :W

    És persze így szerintem már nincs már túl sok értelme sem további DLC-knek, sem egy 1-2-3 újrajátszásnak, hisz elveszett az az illúzió, hogy számít miként játszunk.

    Viszont összességében számomra ez így is egy briliáns játék volt, egy, az én szememben méltó befejezéssel. :R

    //
    Még a főhős sorsát illetően jegyezném meg, hogy az én végső (utolsó DLC-t záró) Dragon Age Origins befejezésem is az volt, hogy átléptem a tükör túloldalára.
    Ennek megfelelően a DAII-ben is eltűnt személyként emlegették azt a Warden-t. De én ott is tudtam, hogy él, sőt, ott van ahol akar és azzal, akivel szeretne.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz leviske #6185 üzenetére

    Ez szerintem teljesen normális, a multiplayer játékoknál szinte mindig így szokott (sőt, így is kell) lenni(e). Ez miért meglepő? :F
    (Már ha arról beszélsz, amire én gondolok.)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz leviske #6189 üzenetére

    Nem hiszem, hogy a DLC-k bekavarnak a multiba, az elég problémás lenne. (Feltéve hogy sok fizetős DLC lesz és mindenki csak azt veszi meg, ami érdekli.)

    De képzeld el, hogy olyanokkal játszol együtt egy szerveren, akiknek még másképp viselkedik a játék. Esetleg akár máshol vannak tereptárgyak egy pályán, mert kicsit átrendezték. Vagy náluk még megvan egy bug, ami csalásra ad lehetőséget. De úgy egyébként is csak a probléma lenne vele, ha figyelni kéne arra, hogy a különböző verziók kompatibilisek-e (ha például belenyúlnak a hálózati csomagkezelésbe is, akkor a szervernek mindkét verzióval kompatibilisnek kéne lennie, stb).

    Tényleg?
    Remélem akkor importálható lesz a mentésem és nagy vonalakban elmondják, hogy mi történt a három rész közt. :B

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz janos666 #6187 üzenetére

    Mondok akkor viszont rosszat is a játékról:

    Nekem soha senki sem fogja megmagyarázni, hogy EDI-nek miért van holografikus kijelző a szeme előtt. Ez egyszerűen nonszensz. (Neki nem kell a szeme elé vetíteni a dolgokat, mint egy embernek.) :F
    Már az is gáz egy kicsit, hogy mikor Joker mellett ül a hajón, akkor vadul nyomkorássza a saját holografikus interfészét. LOL! :DDD De ezt még meg lehet magyarázni annyiból, hogy csak azért csinálja, mert szeretne embernek tűnni a legénység előtt.

    Kevés volt a pénz. (Legalább is szokatlan volt, hogy nem tudok csak úgy bármit megvenni a játék végéig, amit lehet. Az ME1-ben még maradt is bőven lóvé akkor is ha felelőtlenül költekeztem, az ME2-ben szórták rám ingyen is a cuccokat, itt pedig egy csomó vásárolható dolog maradt a boltok árlistáin és messze nem volt meg mindenből az V-ös szintű upgrade - az egyben még X fölé is mentünk a többféle upgrade-el)

    Nem tudom hogy csinálták, de mint ha még kevésbé lett volna "RPG-s", mint a második rész. (Az első rész talán sok is volt egy akciójátékhoz, de még a másodikban is voltak ilyesmik, hogy kutatási project-ek, amikhez nyersanyag kellett, miegymás. Itt csak pénz kellett, de annak sem volt túl nagy szerepe.).

    Kicsit rövid volt. Vagy legalább is annak érződött. Főleg az első, de még a második részben is tömérdek új helyet, fajt, egyéni kis történetet, stb ismertünk meg, míg itt inkább csak lezáródott a szálak egy része és jóformán csak rohantunk a végéhez. Nem volt már szinte semmi új. Csak a prothean eszközt vágták a fejünkhöz már az elején és aztán csak lövöldözni meg régi haverokkal régi történetekről fecserészni jártuk körbe a fél galaxist, mire végre elkészül.
    A korábbi részekben sokkal többet lehetett dumálni a csapattagokkal a hajón, több bolygón lehetett leszállni, több véletlenszerű beszélgetés indult meg járókelőkkel is...

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Iron Funeral #6195 üzenetére

    SPOILER

    A Stargazer rész szerintem is gagyi, de az egyértelműen csak a dolgok üzleti része. Ezzel vezetik vissza a dolgot oda, hogy újra a csillagtérkép előtt állsz, és mehetsz fizetős DLC-ket csinálni. ;]

    A relék szerintem túlterhelés miatt robbannak fel. Elvégre hajók ugratására, nem az egész tejút "újraprogramozására" találták ki őket.
    Gondolom amiatt kellettek, hogy ne legyen "tökéletes" kimenet, valamit mindig fel kelljen áldozni még magadon túl is.

    Csak annyi spoiler birtokában voltam, hogy "szar a vége". És mikor leültek Anderson-al, aki bealudt, akkor azt hittem ott a vége (elvérzik Shepard is és kész).
    Na az drámai befejezés lett volna!
    Ezt a ciklust is bukják az organikus lények, mint az előzőt és a záróképekben majd a következő ciklus élőlényei találják meg azt az időkapszulát, amit Liara készített, majd törik a fejüket azon, hogy mire jók az ősi tervrajzok és mik azok a Reaper-ek, amikről a furcsa idegen beszél. A kettő közti eseményekről pedig már senki sem tud semmit, mert "mi" (Shepard) már halottak voltunk, a következő ciklus történészei pedig nem tudtak már semmit felfedni az utolsó évekről. Shepard ott aludt el a citadella vezérlőtermében, majd feltételezhetően a Reaper-ek pedig szétzúzták Hacket flottáját, de ki tudja pontosan...? :))

    A Reaper-ek létének okai mindenképp egyértelműen kiderülnek (mire eljutsz oda hogy szintézis, mint opció), vagyis gyakorlatilag már egyébként is kiderültek nagyjából akkora. Miért zavar, hogy ki is mondják, hogy biztos mindenkinek egyértelmű legyen? (Egyébként meg arra jönnének a panaszok, hogy: jó, jó... de honnan is jöttek akkor a Reaper-ek? :D)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Iron Funeral #6203 üzenetére

    Tény, hogy az első részben én is oda voltam Sovering/Nazara dumáiért arról, hogy számunkra felfoghatatlan az ő lényük és mikéntjük (a gondolkodásmódjuk, a céljaik és indokaik, meg úgy egyáltalán a létezésük).

    Viszont egyrészt én vártam is erre egy egyenes választ a végére, nem akartam örök rejtélyt.
    És a második résztől már elég tiszta volt a kép, hogy a fejlettségi szintjükhöz időzítve konzerválják el az organikus lényeket, mert onnantól lehet velük probléma (túl okosak lesznek ahhoz, hogy feltárják a mass relay-k technológiáját és ezzel esetleg a Reaper-ekét annyira, hogy szembeszegülhessenek velük).
    (Bár lehet hogy csak én képzeltem bele, mert úgy tűnik van tendenciám kicsit előrelátni a Bioware csapat ötleteit: pl. tipp EDI avatarjáról és arról hogy az Illusive Man már 80-90%-ban gép, a másikat pedig már láttad ahol betippeltem hogy mi lesz a 3. rész vége miután elhangzott a játékban a Catalyst szó...)

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz mrhitoshi #6218 üzenetére

    Órában sok volt, tartalomban volt kevés. Sok dolog csak ismétlés (néha kimondottan: hogy is volt? Emlékszel, hogy...?).

    Most még azon méláztam, hogy vajon mit akartak kihozni a Geth űrbeli egyik csillag természetellenes öregedéséből. A második rész alatt azt hittem, hogy ebből lesz valami Reaper féle C terv, amit végül ellenük fordítunk.
    Annyiból nem bánom, hogy már akkor is azt mondtam, hogy elcsépelt misztikum a mesterséges napkioltás vagy szupernova...
    De érdekes, hogy így eltűnt ez a vonulat a 3. részre, pedig az eredeti Prothean beacon féle látomás is felvezette és a 2. részben sokat beszélt róla Tali.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz mrhitoshi #6222 üzenetére

    Egyel fentebb jött a válasz.
    Ki és miért tette oda? A Reaper-ek, vagy valaki más, aki elől (a maguk módján) megmenteni próbálják a Reaper-ek az organikus lényeket (ami áll akkor is, ha „magától terem oda”)?

    Kicsit tudományos-fantasztikusabb, mint ilyen filozofikus lett volna ez a szál, de szerintem elcsépeltebb is, mert Assassin's Creed, StarCraft II, megannyi más használja már ezt...

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz mrhitoshi #6231 üzenetére

    Én nem olvastam, kerültem a spoilert.
    Nekem már uncsi lett volna, mert sok mesében ellőtték (igaz, hogy jórészt az után, hogy kint volt az ME1, de akkor is... ez nekem már olyan, mint Bruce Willis és az aszteroidák. :DDD)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz pohár #6323 üzenetére

    Pedig erről rengeteget beszélnek a játékban: Azért, hogy ők csinálják a piszkos munkát. Okos szerszámok, házi rabszolgák, gyári munkások, feláldozható katonák, rengeteg lehetőség. Ők pedig hátradőlve élvezik a gépek munkájának gyümölcsét.
    Eredetileg nem intelligensek, az csak „üzemi baleset”.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz bolondember #6327 üzenetére

    Ezért jobb úgy, hogy: egy zsák cementet.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz vitaro #6398 üzenetére

    Ezt most komolyan kérdezem, nem csak költőien:

    Játszott innen valaki a Skyrim-el vagy Borderlands-el? Metacritiscs szerint (critic|user):

    Skyrim 94 | 8.1
    BL 81 | 7.7
    ME3 93 | 4.9

    Mivan??? :Y

    A Skyrim is legalább olyan bugos. Sőt, ott vannak kemény bugok amiktől örökre beragad a quest, az ME3-ban inkább csak "viccesen béna" dolgok (ide-oda nézelődő karakterek, stb).

    És mivel mindenki a befejezésen pattog: A Skyrim-nek van egyáltalán olyanja? Mert szerintem nincs! Ha mégis annak tekintjük az utolsó main quest végét, akkor az kielégítő lezárása egy ekkora történetnek? Sőt, ott számított bármit is az, hogy mit hogyan csináltál vagy nem csináltál a sok órányi játék során?

    Magánvélemény: Lof@szt számított ott se semmi, hisz nincs is mihez számítania, nincs is befejezés, csak egy n+1-edik tök hagyományos sárkánykaszabolás és mehetsz vissza végtelenített radiant AI questeket tolni... ugyan úgy ahogy az is totál mindegy hány quild-nél lettél te a mester, stb.

    És ez most nem azt jelenti, hogy nem élveztem a játékot (Skyrim) és most visszakövetelem az életemből azt a két vagy talán három számjegyű órát, amit beleöltem (tehát talán majdnem annyit, mint az egész ME trilógiába mindenféle DLC-kkel együtt...).

    De szerintem ha ugyan olyan mércén állítanánk egymás mellé a kritikusok és játékosok által is kedvelt Skyrim-et, mint a játékosok által lehúzott Mass Effect trilógiát, de főleg ha kihegyeznénk a dolgot arra, amit az ME-t szidók a legtöbbet kritizálnak (a lezárás), akkor nagyot koppanna az a sok elégedetlenkedő, aki nem volt képes értékelni az ME lezárást, a Skyrim-el viszont (idézőjelesen) "maximálisan" elégedett volt.

    És ez persze csak egy példa, amiben fogtam két hasonló időben megjelent szerepjátékot. De a Mass Effect a maga nemében még egyedibb is, mint a Skyrim. Ha nem lett volna Mass Effect, akkor sohasem játszottam volna egy RPG-vel sem (megjegyzés: kalandjátékból a The Longest Journey, Dreamfall, Syberia 1,2 az alap volt nálam, de az ilyen varázslós, kardozós, sci-fy lövöldözős és egyebek amikbe sok-sok órát bele kell tolni és inventory-t babrálni, questek-kért rohangálni, blab bla blaaa... az ME előtt gondolni sem mertem hogy én ilyennel valaha játszani fogok!), mert ez az akció, kaland és szerepjáték egyveleg vitt rá, hogy kipróbáljam és később nyitottabbá váljak a szigorúbban szerepjátékokra is (következett a DAO, mert a Bioware-ben már bíztam az ME1 miatt, és becsúszott a Skyrim is, pedig régen csak mosolyogtam az Elder Scroll játékok láttán).

    És még példaképp jut eszembe, hogy mennyit szidtam én a Borderlands-t, hogy kérem vissza azt a ~32 órát az életemből! Nem a pénzt, az időm sokkal többet ér, mint a játék ára (annyi melóból 6-8 játékot is veszek). Annak is kiváltképp a végével kapcsolatban voltam iszonyatosan felháborodva, hogy egyáltalán nem érte meg így ennyit játszani vele. (A Skyrim-el még megérte, mert menet közben legalább érdekes volt, de a Borderlands csak egy lövölde volt, aminél azt hittem hogy a csöpögtetett story-ból kihoznak valami nagyot a végére. De nagyon nem! Doom-os bosshentelés és kész, szia, ennyi volt.)

    És a korábban említett kedvenceim:

    A The Longest Journey a 90-es évek vége óta nem fejeződött be. Valamikor 2006-ban jött a közbenső rész Dreamfall címmel, aminek önmagában nem volt semmi értékelhető lezárása, csak pletyka, hogy követik majd a Dreamfall:Chapters-ek, amit jót "megúsztunk" miután mindenki más belebukott a fejezetes játékokba (pl. Sin Episodes, Half Life 2 Episodes, stb) és hamar letett róla az ipar. Azóta is mentjük megfelé April-t, az első rész szereplőjét miközben Ragnar MMORPG-t fejlesztget már mióta...

    A Syberia 2-ben fogjuk rá, hogy véget ért az öreg bácsi meséje, mikor ellovagolt a mamutokkal, de a főhős története azért messze nem lett ott sem véglegesen lezárva. (Jött volna még folytatás, ha van rá anyagi keret, hogy új motort fejlesszenek alá. De így már sohasem lesz.)

    Az ME3 pedig olyan amilyen, de szerintem csak arról lehetne vitatkozni, hogy kinek miért tetszik vagy nem tetszik. Nem azon, hogy méltó, nem méltó, jó vagy sz@r. (Hogy sietve összecsapott-e az már megint más, de szerintem nem a kivitelezés a lényeg, hanem a filozófia, ami mögötte áll, és azt szerintem megkaptuk már a színezések előtt, az már csak a végjáték, nem az egész történet mikéntje.)

    Szerintem ha végiggondoljuk más történetek tükrében is, akkor nagyon is korrektül le lett zárva a dolog. Ha nem is a legjobb megvalósításban és nem is úgy könyveljük el, mint a játéktörténelem nagyjait, de hogy folyton csak a sz@rt lapátolni rá, az már szerintem túlzás!

    Én már komolyan úgy érzem, hogy ez csak valami mesterségesen gerjesztett hype.
    Valaki kitalálta, hogy neki nem tetszik a befejezés (olyan kemény indokkal, hogy ő nem akart meghalni, semmi mélyebb gondolat...) és ez gerjesztette a dolgot, hogy utána mindenki kötelezőnek érezze úgy megélni a végét, hogy ne tetsszen neki (akár már megalapozottabban is, de a hozzáállását a korábbi nézet alapozta meg, az plántálta el benne a magját a rosszindulatnak...), aztán beálljon a többiek közé, akik szidják és csapja ehhez hozzá az összes olyan érvet, amit csak fel lehet róni a Bioware-nek a kezdetektől az extrapolált jövőig (még a DA2-t is bekeverve, stb).

    Aztán majd vagy jól eltűnnek (a Bioware) a semmibe az ilyenek miatt, hogy ami tőlük jön és átlagos, az egyenesen ótvarnak lesz kategorizálva (mint valami kettős mérce), vagy szarásig elbutítják a játékaikat, hogy hátha akkor legalább a buta pistike megérti a végét és akkor legalább ők nem szidják (tehát nem azt mondom, hogy aki szépen megindokolja miért nem tetszett neki annak nincs igaza magára nézve, csak a nagy statisztika javul a buta és elégedett emberekkel a kis számú intelligens elégedetlenkedő mellett...).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz konesz #6403 üzenetére

    A Lost-ot is utáltam a vége miatt. Pedig arról már az első évad felénél rájöttem, hogy semmi jó nem fog kisülni belőle.

    Hasonló okokból nem tudtam értékelni a klasszikus 2001: A Space Odyssey-t sem annyira, mint az IMDb pontszám.

    Az ME szerintem messze nem teljesíti túl ezeket (már pejoratív értelemben).

    Én számos olyan "fan befejezést" tudok vizionálni, ami felett a fórumozók pezsgőt bontanak, de nekem kedvem lett volna idejönni és napokig sírni, hogy kérem vissza az életemből a Mass Effect-el töltött órákat.

    Így hirtelen sokkal jobbat viszont nem igen tudnék összerakni attól, amit ők tettek. (Egyéni preferenciákra simogatni persze, de az csak nekem lenne kicsit személyre szólóbb, neked csak véletlenül tetszene jobban, vagy még annyira sem.)

    Az én Director's Alternate Cut befejezésem az lett volna, hogy ott elvágjuk fekete képpel a dolgot, ahol Shepard leül Anderson mellé, mert elájulnak és belehalnak a sérüléseikbe. A ciklusok pedig feltételezhetően peregnek tovább, de mi arról már semmit nem tudunk. Csak pörög a képernyő egyik felén a stáblista, a másikon pedig látjuk a Liara által összerakott időkapszula tartalmát. Ennyi, semmi plusz űrcsata a flotta bukásáról, de főleg nem Stargazer csevej vagy bármi más a végére, CUT.
    A nép ezt gyűlölte volna, de nálam a második legjobbként lenne könyvelve.

    A Theatrical Cut (ha én lettem volna a fejes) pedig valami hasonló a mostanihoz, csak kicsit másképp és közérthetőbben tálalva, illetve lehetőséggel Shepard-nak a túlélésre (ami szerintem egy agyrém, de én is a pénzért csinálnám - főleg ezt a befejezést...) másféle animációkkal a végén, vaskosabb epilóggal (plecsniosztások, tisztelések, emlékmű a citadellában, miegymás, hogy örüljön az átlag ember is).
    Ezt én utálnám, csak a casual gamer kedvére lenne, a pénz miatt.

    A Director's Philosophical Cut pedig ugyan az, mint most, csak ha lehet akkor még egy kicsit elvontabban és szűkszavúbban tálalva, nem mondaná ki egyértelműen a kisgyerek, hogy mi van (ami nem is kisgyermek lenne, csak egy hang egy látomásszerű környezetben), nem rohangászna Joker a színes izé elől, stb (kb. ott lenne vége, hogy beleugrasz a sugárba, kimondod hogy "dögöjjé meg!" vagy egybeolvadsz a géppel, bár nem ilyen markolászós formában...).

    De ez a három úgy lenne kiválasztva, hogy milyen módban játszottál (Action, Story, RPG - vagy hogy is vannak, mert én importáltam, így nem láttam...) és milyen főbb döntéseket hoztál (illetve talán EMS szerint), nem ízlés szerint.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz JamesHun #6408 üzenetére

    Mi az AC2:Relevations konklúziója?

    Tömör gyönyör, ahogy felfedik a semmit. :DD

    Hosszú utat kellett bejárnom ahhoz, hogy a szent küldetésnek hitt út végén öregségemre belássam, hogy csak egy kis bábu voltam a sakktáblán egy olyan játékban, amit tőlem hatalmasabb játékosok játszanak. Ontottam itt a vért a senki oltárán, de az én harcomnak soha sincs vége, a nagyobb problémákra pedig sem rálátásom, sem ráhatásom. De legalább valaki majd jót szórakozik ha visszanézi a mesémet egy aranyozott almát markolászva.

    Ez most egy idézet meredeken máshonnan (kicsit sánta is a környezet és a hangsúlyozás nélkül...), de passzol ide:

    I killed mothers with their babies. I've killed great philosophers, proud young warriors, and revolutionaries. I've killed the evil, the good, the intelligent, the weak, and the beautiful. I have done this in the service of His Divine Shadow and his predecessors, and apparently the fun never ends!
    :))

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Spectrum #6411 üzenetére

    A szabadság önmagában semmit sem ér, ha nem tudod kihasználni.

    Hiába engednek szabadon egy négyzetkilométernyi homokozóban a szüleid, ha nincs benne szétszórva elég játék és azért is keményen meg kell verekedned a többi gyerekkel.

    Sőt, szép lassan céloddá válik maga a verekedés is, és a víztároló medencéd (nem röhög, de én már gyerekkoromban is azt építettem, nem várat :DDD) építése helyett folyton csak püfölsz valakit, szinte meg is feledkezel a terveidről.

    És mindezt azért, hogy a végén a leagyalt gyerekek mégse segítsenek neked a tározó építésében és feltöltésében, így addigra besötétedjen és megjöjjön érted az anyukád, mire végre csinálnál ott valamit az összegyűjtött kacatjaiddal.

    De nem, akkor már megyünk is haza, a játéknak effektíve vége.

    Ismerős?

    Lehetsz te Skyrimben 23 féle guild master atyaúristen, a többiek kb. szarnak erre a tényre. Segíteni egyikük sem fog a végén.
    Minden quest, side-quest, random radiant AI quest csak önmagáért van, hogy legyen mit csinálnod és úgy érezd hogy jól elvagy.

    Csak aztán egyszer lebomlik az illúzió és rájössz, hogy ez csak egy átverés, kb. semmi sem függ össze semmivel és leginkább minden quest-line csak önmagáért és az időtöltésért volt.

    A követőiddel sem tudsz barátkozni, csak idegesítően tolják ugyan azokat a monológokat.

    Nem értem miért nem kettős mérce az, hogy egy Skyrim-nél ez tökre rendben van, hisz amúgy szimplán kardozós játéknak sokkal bénább, mint a Mass Effect szimpla lövöldözős játéknak, a Bioware-nek pedig az évezred storiját kéne letenni az asztalra pikk-pakk, olyan befejezéssel, ami mindenkinek egyformán jó (ami eleve lehetetlen), hogy legalább annyira értékeljék az ME-t mint egy Skyrim-et, ami szerintem sokkal inkább egy törékeny légvár (csak addig jó, míg mész előre, nem nézel hátra és még van előtted az útból - ha már a végére értél és visszanézel, akkor semmi sincs ott, max emlékek, de nem összefüggések), mint homokvár (bocs, homokfalú víztározó medence :P), az ME-ben pedig van fellegvár (szó szerint is :DDD). :))

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz KubanitoS #6423 üzenetére

    + (#6422) Malachi

    Persze, be tudod bizonyítani, hogy az ég világon semmi hasonló sincs bennük, mert némely szempontok szerint külön kategóriákba sorolhatók egy finomabb skálán, de mindkettő egy szerepjáték, szóval elnézést, ha példaképp hozom ha jobbat nem tudok a saját tudatlanságom miatt, csak próbálkoztam.

    Sandbox, sandbox... Itt lentebb is írtam, hogy ha nincs benne elég játék, akkor hiába van szabadság. A sandbox játékba is kellenek kötött quest-line-ok, hogy legyen mivel homokozni. És a Skyrim-ben is van main quest line. Ne mond, hogy az nem jelent semmit és kicsit sem hasonlít úgy általánosságban ahhoz is, ami akár a Mass Effect féle main quest line.

    És valamennyi kis szabadságod a Mass Effekt-ben is van. Ha mást nem annyi, hogy a main quest mellett vannak side-questek és gyakran dönthetsz arról is hogy a main quest-eket milyen sorrendben csinálod (ez még kötetlenebb is, mint a Skyrim-ben, ahol fixálva volt egy quest-line üteme, csak az egyes quest-line-ok közt választhattál szabadon).

    Ne mond már, hogy az ég világon semmi hasonlóság és jobb híján nem lehet példaképp felhozni őket egymás mellett.

    És onnantól kezdve, hogy van main quest line, onnantól az érdemel egy befejezést.
    Kapott is, csak szerintem még annyit se, mint a Mass Effet, mégsem sírt senki.
    Emiatt kifejezetten én sem, csak most összevetésül nézve példaképp...

    A Borderlands már tényleg távoli, de az mindig felemlegetem, ha a rossz befejezésre kell példa, mert az nálam örök emlékezetes csalódás volt.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz nanorambo #6534 üzenetére

    Nekem azért valódi epic moment volt, mikor Koljat közölte, hogy az én lelkemért imádkoztunk az apja halálos ágya felett, mert Thane aggódott miattunk.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Polllen #6535 üzenetére

    Mondjuk azt nem értem hogy a készítők miért mentegetőztek ilyen nyíltan a szűk forráskerettel (idő és munka). Volt bevétel az előzményekből és itt is borítékolható volt némi profit, így nem értem mi indokolta a szűk büdzsét. (Az idő még OK, de a programozók munkája... Miért nem vettek fel többet, ha túl sok lett volna a meló ennyinek...?)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz mrhitoshi #6569 üzenetére

    Én mindig szívesebben veszem, ha előre lépkednek, mint ha hátra és itt aztán végképp nem tartom elég érdekesnek a múltat egy komplett ~30 órás játékhoz, esetleg valami kiegészítő/maxidlc féleséghez (legalább is az emberek oldaláról, ami egy rövid story és már így is elég jól ismerjük).

    Bár az érdekes kérdés, hogy melyik befejezést kanonizálják majd, ha lesz folytatás. A reakciók miatt az sem kizárt, hogy egy negyediket (pontosabban hetediket), aminek nem örülnék (jó vagy sem, ha ez volt, most már maradjon is így - vagy akkor módosítsák előbb az ME3-at is egy patch-el, de én akkor is ezt tekintem majd hivatalosnak, azt pedig „community pleasing cut”-nak).

    Amúgy leesett, hogy mi volt nekem nagyon fura a legvégén. Joker, EDI és Liara (love intrest) őszintén mosolyogtak és felhőtlenül boldognak tűntek, pedig bármi módon is áldozod fel magad, legalább egy kicsit keverednie illene az örömnek és a gyásznak (még akkor is, ha tovább él a tudatod valamilyen formában vagy úgymond eggyé válsz velük). Egyszerre kéne mosolyogniuk és sírniuk...

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Spectrum #6579 üzenetére

    Erre nincs jobb szó, mint hogy szerencsétlen idióta. De néhány hozzászóláson jót röhögtem. :d

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz vitaro #6586 üzenetére

    Ja, az omni blade érdekes kütyü. Az én karakterem csak akkor használta, mikor renegade opciót toltam a kis-nagy gonoszra a cerberus központban(hogy is hívták, Kai Lengh?). Akkor elképedve néztem, hogy: Hé, nekem ilyenem is van? :D Aztán próbáltam később meele attackot nyomni, kerestem a tactic menüben, de sehol sem találtam. Hamar feladtam, mert arra jutottam, hogy akkor talán vanguard-nak nem jár ilyen. Csak akkor miért használja mégis egy scriptelt jelenetben...?

    Érdekes azért hogy mennyire nyers itt a „karma”. Vegyesen hoztam paragon és renegade döntéseket (az egyben feláldoztam a council-t, a kettőben átadtam a collector base-t, mindháromban sokszor fejbe/hátba lőttem/szúrtam a szerencsétlen idiótákat, stb), mégis megérdemeltem a középső befejezést. (Mondjuk ha csak jobb-bal fogad, akkor egy másodpercig sem kellett volna gondolkodnom, hogy bal vagy közép.)

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Ryder62 #6613 üzenetére

    Volt azért fejlődés is, mint például az, hogy beállítás szerint lekerültek a sisakok a társalgások idejére. A második részben elég fura volt, hogy Liara körbenyalta a gázszűrőket a sisakomon mikor megörült nekem az Illium-on. :DDD

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Tibicsucsu #6591 üzenetére

    a második rész után is sokan hangoztatták, hogy gyenge a történet az elsőhöz képest

    Megtaláltam a saját hsz-em, amire nagyjából illik ez a tömör összefoglaló: [link]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz mrhitoshi #6661 üzenetére

    Biztos? Játszottam vele úgy 15 percet, és nem volt túl látványos. Amellett pedig 100%-on tekert egyetlen CPU magot a négyből (a többihez nem nyúlt) és közben 50%-os GPU használatot sem ért el. Szerintem ez DX9.

    Nem az új Battlefield-ekre gondolsz te, amik szépek, és tényleg DX10/11-esek is voltak?

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Iron Funeral #6668 üzenetére

    DX9-ig, de kell hozzá DX11-et támogató OS és VGA driver.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Ma néztem (másodjára, legutóbb még 2002-ben láttam) az Adaptation-t:

    I'll tell you a secret.

    A last act makes a film.

    Wow them in the end, and you got a hit.
    You can have flaws, problems, but wow them in the end and you've got a hit.

    Find an ending. But don't cheat.
    And don't you dare bring in a deus ex machina.

    Your characters must change and the change must come from them.

    Do that and you'll be fine.

    (Robert McKee)

    Itt nem tudtam nem kiszakadni egy kicsit és a Mass Effect-re gondolni. :DD

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Ryder62 #6704 üzenetére

    Hogy is volt ez: ME1-nél el lehet érni a level cap-et nulláról és csak a DAO-nál kellett ehhez egy reinkarnált karakterrel kezdeni?

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Wizard of Oz #6721 üzenetére

    Az Inception nekem a hype-hoz mérve már-már csalódás volt történetre, látványra pedig erős közepes, de nem orgia. (Van benne egyenesen szarul fényképezett jelenet is, ahol beégnek a színek, elcsúszik a fókusz, stb.)

    Az X-man már jobb példa, az tényleg gyönyörű volt és még tartalomra is dícsértem. Bár az igaz, hogy a történet csak a többi X-man filmhez képest volt kiemelkedő, egyébként csak „egész jó”.

    A Super8-at meg sem mertem nézni.

    A Dark Knight jó kontraszt demónak, mikor veszel egy új plazmát vagy dlp vetítőt. Azon túl színészi művészet, de az engem épp nem köt le úgy, hogy amit mesterien játszanak el, az nem érdekel. Egyszer bőven elég volt látnom.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Mondjuk van egy példán „meghökkentő látvány” és tartalmas mondanivaló kombóra: Dogville :))

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Wizard of Oz #6726 üzenetére

    Gondolkoztam már ezen.

    Én a Bioware játékok gyökerét gyomlálnám ki a filmből: csapatépítés, haverkodás a csapattársakkal.

    Már az elején tisztán látnánk a masszív reaper hajót, ahogy leszáll az Eden Prime-on, pár perc lövöldözés és máris beacon látomás. Innen rögtön megyünk Liara-ért, aki egyenesen elküld a cypher-ért. Ott némi tűzharc a bolygón, ahogy a játékban. Ezután politikai és karakterdrámák, míg elérünk Saren bázisáig, ahol kis tűzharc, sok Sovering hologram. Innen parancsot kapok hazatérni, de zendülünk és megyünk Ilos-ra (odafelé vetkőzik Liara), ahol tűzharcban rohanunk a Conduit felé, csak pár percet beszélünk Vigil-el. Sarent rádumáljuk hogy lőjje fejbe magát (nem áll fel!), a Council-t feláldozzuk két szóban, majd látunk egy látványos űrcsatát ahogy a flotta kiszedi Sovering-et, de közben hallunk még tőle pár bizsergető monológot mielőtt elpusztul. Kis ünneplés még a csata fokozott hangulatában, vége.

    A fajokkal kapcsolatban csak a társalgásokban hintünk el dolgokat, a világ egyéb elemeit inkább csak beérkező friss hírekből építjük, amiket Shaperd kap a holo-eligazítások alatt.

    Így sem jön ki 2 óránál kevesebbre egy rész, oda is film-trilógia kell. 3 óra alatt sem lesz az UFO-ból Starchild. :))

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák