Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Lackki #101803 üzenetére
Az enyém is ilyen volt,sőt ilyenebb már 2hónaposan.
Amúgy nem csak középpen van,van ott még jobbra-ballra is.
Nekem kijelzőt cseréltek,sokkal jobb lett de nem tökéletes,bizonyos helyzetekben azért itt-ott halványan észrevenni.
Röhej,hogy ez egy elfogadható minőség az LG szerint és ilyet piacra dobnak. -
Jester01
veterán
válasz
Lackki #98761 üzenetére
Bizonyos típusoknál lehet a műsorújságból és kézzel is beállítani felvételt. Csak az utóbbi garantálja a pontos időzítést, előbbi a csatornával sugárzott metaadatokból próbál valamit kibogarászni ami vagy jó vagy nem. Szóval én megnézném van-e a te készülékeden is kézi opció.
Ha nagy butaságot írtam akkor bocs
-
sznoopy1977
tag
válasz
Lackki #39500 üzenetére
Hát én nem ismerem a részleteket de ez a gusztustalan APEH/NAV azért túlzásba tudja vinni a dolgokat, és totál rosszindulatúan kezeli a dolgokat... Lehet csaltak, lehet sokat, de tuti rendes mennyiségű forintot fizettek amúgy adóban, de most megbüntették őket, bezártak adót soha többet nem fizetnek, sőt a bírságot sem fogják soha, így aztán nagyon megérte a gusztustalan adóhatóságnak a dolog...
-
gyeniko
őstag
válasz
Lackki #39437 üzenetére
No, legalább tisztán látunk!
Nem vonom kétségbe, hogy amiket írsz, azok megtörtént esetek. Ugyanakkor azt gondolom, hogy 2 (de akár 10) példából sem illik általánosítani. Az általad írt esetek nyilván konkrét üzletekhez kötődnek, ezek nevét bátran kiírhatod, ha biztos vagy abban, hogy a történetek igazak.
Rengeteg webshop van, köztük mindíg van néhány új, de számosan vannak régiek, akiknek már "nevük" van, semmiképpen nem éri meg nekik kockára tenni a jövőjüket szakszerűtlen javítással. Egynek sem szeretnék külön reklámot csinálni, de nekem pl. kérdés nélkül cserélték ki a horpadt oldalú csúcs mosógépet, melyet ajándékba vettem hetekkel karácsony előtt és csak december 26-án, a kicsomagolást követően vettük észre, hogy az oldalsó burkolata sérült. Jogilag nem volt védhető a helyzetem, ennek ellenére nem kezdtek el jogászkodni, vitázni, hanem szó nélkül megrendeltek egy újat, ingyen elhozták, elvitték a régit és elnézést kértek.
Csak azért írogatok erről a témáról, mert a webshopokat üzemeltetők nagy többsége nyilvánvalóan nem gazember és korrektül üzletel. Így is van elég nehézségük abból, hogy a pár %-os árrésükért cserébe 15 napon belül vissza kell vegyék a már kibontott - akár hibátlan - terméket, mellyel valamit kezdeniük kell (pl. 95%-on visszaveszi tőlük a szállítójuk, vagy még nagyobb veszteséggel eladják újra), miközben akad itt 1-2 tudatos vásárló, aki arra biztatják egymást, hogy "vedd csak meg, ha nem tetszik, akkor majd visszaküldöd".
Persze, aki webshop üzemeltetésébe kezd, annak számolnia kell azzal, hogy ez Magyarország...
Teljesen egyetértek a "refurbished" problémával: valóban "újracsomagolt"-ként adják el a felújítottat (ha R/B és "out of warranty" pecsét van rajta, akkor legalább igaz, hogy a gyárban javították), de inkorrekt az is, amikor a más által akármolyen ok miatt visszavitt/küldött példányt adják el újként, vagy amikor a 3 napon belül hiba miatt cserélt cuccot megjavítják és eladják újként. Az outlet üzleteket is lehet korrektül üzemeltetni, ha pl. őszintén elmondják, hogy mi a termék eredete, a vásárló pedig eldönti, hogy az alacsonyabb árért cserébe vállalja-e az esetleges kockázatokat. Tapasztalatból is tudom, hogy ezen a területen vannak bajok, de ez nem a "szürke" import, hanem az outletek témaköre. -
gyeniko
őstag
válasz
Lackki #39422 üzenetére
Te a Samsung Magyarországnál, vagy valamelyik "authorized" dealernél dolgozol, hogy ennyire leértékelően (értsd: bunkón) nyilatkozol a "szürke" importról?
Az égvilágon semmi nem tiltja a "szürke" importot (önmagában már a "szürke" jelző is pejoratív, de fogadjuk el, mert széles körben elterjedt), teljesen legálisan szerzik be a termékeiket és a saját üzleti döntésük, hogy mennyi időre vállalnak garanciát és a garanciális kötelezettségeiket milyen módon teljesítik. Vannak több, mint 10 éve a piacon lévő igen nagy "szürke" kereskedők, akik panaszmentesen teljesítik a garanciális kötelezettségeiket.
Írom fentieket úgy, hogy nem vagyok kereskedő, nincs ilyen barátom/haverom és több almalommal vásároltam "hivatalos" kereskedésben, mint "szürke" importból.
A "szürke" import nem magyar találmány és nem csak a consumer elektronikára alkalmazzák, hanem pl. személygépkocsikra is. -
Danika256
aktív tag
válasz
Lackki #39427 üzenetére
Én sem vitatkozni akartam. Mondjuk lekopogom eddig nem kellett szervizzel bajlódnom, de szerintem kb mindenhol ugyanaz lehet a hozzáállás összetákolni hogy "mennyen" azt kész. De a mostani TV-knél amikben 2db elektronika modul van a táp és a vezérlés, nem is hiszem hogy bajlódnának sokat ezekkel. Modulcsere azt kész vagy ha nagyobb a baj, vissza a gyártónak.
Az mondjuk igaz, hogy a gyártói garikat sok esetben ki lehet tolni, számomra viszont nem éri meg a + 10 ezreket kifizetni miatta. -
Danika256
aktív tag
válasz
Lackki #39422 üzenetére
Szerintem meg oly mindegy, hogy milyen a garancia! Nem értem miért lovagol ezen mindenki. Pl az Aqua elég nagy, nem megy csak úgy tönkre illetve garanciát akkor meg át kell adniuk más szerviznek. Nem látom értelmét +30 esetleg 40 ezer Ft-ot fizetni az olyan boltokban ugyanazon a cuccért, csak mert van gyári garancia. Aztán meg ha szürke import kit érdekel. Legyen jó és olcsó a cucc, garanciát úgy is adnak és kész! Nekem eddig csak jó tapasztalataim voltak velük!
-
wattafaka
senior tag
válasz
Lackki #38998 üzenetére
Azt tudom, hogy a feltüntetett 200Hz ellenére csak 50, viszont megnéztem rajta többféle kódolású médiát (720p, 1080p, DivX, plusz külön forma1-et, fociközvetítést) és egyáltalán nem vettem észre ghosting meg szappanopera effektet. Az LG IPS panelját viszont sajnos nem tudtam élőben megnézni, lehet a Sony VA-val szemben a gyengébb fekete és kontraszt jobban zavarna, mint a kisebb képfrissítés :/
-
-
szinimini
senior tag
válasz
Lackki #38323 üzenetére
Én első sorban a szép éles kép érdekel ,hogy egy filmet élmény legyen nézni rajta ( persze van 5.1 is )
Médiaplayer-en keresztül játszom le az össze filmet egy külső adathordozóról ugye?
Ha igen akkor lényeges lenne ha a feliratokat is tudná csatolni a filmekhez különös extra mászkálások nélkül. Itt milyet érdemes választani? Milyen kodek csomag kell hozzá vagy hogy is szokták mondani -
bubuxp
tag
válasz
Lackki #38309 üzenetére
plazmát kell venni és a betekintési szöggel nem lesz gond. LG-be pl az 50ph670s árilag és tudásilag is kitűnő példány. Én is ha egyszer úgy döntök mivel elég sűrűn cserélgetem a tv-imet hogy ezt 660s eladom,akkor ph670s-t fogom kipróbálni és plazmában! ha csak addig nem jön hasonló LB széria abból is ki.
-
gyeniko
őstag
válasz
Lackki #38157 üzenetére
Nekem van egy 4 magos TV-m, ez valóban gyors a neten, semmi nem akad és nem "homokórázik". Konkrétan gyorsabb, mint a 2 magos androidos TV okosítóm, vagy a 2 magos okostelóm.
Az IPS panel is tud nagyon szép képet - nyilvánvaló, hogy a felsőbb kategóriában inkább -, de ehhez jól kell tudni beállítani (kalibrálni).
Személy szerint: én pont nem vettem meg a Sony 65W855-öt, mert SD adáson értékelhetetlen volt a képe (szaküzletben, UPC kábelen és hdmi-n), 1080i-ben (UPC HD csatornák) és a saját demoin (1080p) nem mutatott többet, mint bármályik más típusú otthoni TV-m.
Persze itt sokan vitáznak velem, olyanok, akik ismernek valakit, akinek a testvére már látta ezt a modellt katalógusban, vagy a Sony honlapján.
A 4 magos TV-met pont a Sony helyett vettem meg, sokkal drágábban és azóta folyamatosan, elismerően veregetem a jobb kezemmel a bal vállamat, hogy meg mertem ezt tenni!
Van 1 és 2 magos TV-m is: az 1 magosnál maximum a híreket szoktam elolvasni a neten, a 2 magosnál már előfordul, hogy elindul a YT, de tényleg kell hozzá türelem.
A 3D-t a gyerek élvezi, minket nem izgat fel, kivéve egyes természetfilmek, különleges ismeretterjesztő műsorok, de ez igen ritka.
-
cerb
tag
válasz
Lackki #38153 üzenetére
óó! oké
erre nem gondoltam
Ha ti a tv egyébként PCre kötitek melyik képmódot használjátok? Nekem most a játékosra van küldve, mert gondolom, hogy ott van a legkevesebb utólagos képjavítgatás a tv részéről.
Nem játékra, hanem filmnézésre használnám. Utálom ezeket a szappanoperaeffektes mozgássimításokat. -
csuzso72
tag
válasz
Lackki #37967 üzenetére
Én is frissítettem. Egy kicsit jobb lett. Hangsávot továbbra sem lehet váltani, viszont most már legalább az alapértelmezettnek kiválasztottat játsza le. Eddig (nálam lm660 és Synology NAS) mindig az első hangsávot játszotta, hiába volt mondjuk a második helyen lévő magyar elsődlegesnek, vagy alapértelmezettnek kiválasztva.
-
LucasGrant
aktív tag
válasz
Lackki #37815 üzenetére
Én próbáltam az új Netcastot meg a WebOS-t is, a WebOS teljesen más mint eddig nekem nagyon tetszett, főleg a magyar hangalapú keresés meg a multitasking.
Képminőség is bejött nekem, szerintem fejlődtek, LB650 nagyon bejött meg az LB730 is, magasabb kategóriát még nem láttam sajna.
Mit értesz a kép beégésen, hol tapasztaltad? -
balintka
addikt
válasz
Lackki #31054 üzenetére
Most nem azért, de vásárlás előtt ide beírtál volna ide 1 kérdést, és még 1-et a boltnak, és nincs ez a szitu!
Én 3 hétig filóztam, h melyik TV legyen, és honnan, mikor eldöntöttem, h a Vöröskőtől, írtam nekik úgyis egy e-mailt a garival kapcsolatban, h tudtam, h hivatalos garit adnak!
-
OldMike
őstag
válasz
Lackki #31054 üzenetére
Én egy éve ugyanígy jártam az LM620S-sel. Vitettem is vissza rögtön, aztán vettem egy LM660S-t az MM-ben. Akkor éppen öt év gari plusz egy L7 telefon volt az akció.
Hamis (fénymásolt) LG garijegy volt a 620-hoz, azon kívül csak Ny-Eu régió volt benne. Ez már majdnem a "háromcsapás" esete
-
huncutka1029
addikt
válasz
Lackki #30930 üzenetére
ez nem a legjobb kép,
mi az a kékes maszat a képernyőn?Egyébként a bevilágítás az edge led egyik tünete,
ez még nm durva, jó képbeállításokkal eltüntethető.
Háttérfényt vedd le 45-alá, és a a helyi sötétítést (micropixxel controll) kapcsold be.
fényerő se legyen 65 fölött.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Battlefield 6
- Azonnali fotós kérdések órája
- OTP Bank topic
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Energiaital topic
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest