Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz ultio #2102 üzenetére

    Én ezeket csináltam S1-en:

    - Kijelző: Kapott egy üveg lapot hogy sík legyen az egész. Az elejére vágtam egy lyukat, és kivezettem a dudát hogy hangosabb legyen. FBS-sel leszigeteltem az illesztéseknél. Első lámpa kapott egy fekete fóliázást, majd az egész kijelző rész egy karbon fóliát.
    (Pro-nál én ugyan ezt csinálnám, csak ott nem kell faragni bele üveget, szóval szétszedném, és úgy raknám össze hogy az illesztések közé tömítő anyagot kennék (FBS-t), majd az egészre húznék egy karbon fóliát.

    - Motor: Szétszedtem FBS-sel leszigeteltem körbe, és a csapágyaknál is (Pro-nál ugyan ezt meg kell).

    - Vezérlő rész szintén kapott így egy szigetelést. (Pro-nál ugyan ezt meg kell).

    - Aksi rész is így szigetelve lett. (Pro-nál ugyan ezt meg kell).

    - Támasztót feljebb fúrtam (nálam mindig majdnem hogy eldőlt), és a csavarok kaptak belül alátétet és anyát is.
    Pro-nál ezt nem kell mert már feljebb rakták okosan, viszont hosszabb csavar anyával alátéttel mehet mögé)

    - Hátsó sárvédő kábel végig szigetelve lett (zugsorcsővel). (Pro-nál ugyan úgy meg kell csinálni)

    - Hátsó lámpa ketté lett vágva, a csavartartó rész ki lett szedve, és FBS-sel lett félig kinyomva (ez azért kellett mert a csavartartók lefognak törni idővel, és zörögni fog benne), majd kapott ez is egy sötétítést.
    (Szintén meg kell csinálni Pro-nál)

    - Kormányon Kugoo felírat feketére lett festve, talp részről a Kugoo rész le lett szedve, és kapott egy csúszásgátló borítást. (Talp borítás ott rendben van, festés meg tetszés szerint.)

Új hozzászólás Aktív témák