Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
devil-k
#7665
üzenetére
Mintha a ketto kozott akkora kulonbseg lenne, mint a lovaskocsi es autok kozott...
#7666 laskr99: En kivalasztaskor par M365 tulajjal is beszeltem es ok pont azt mondtak, hogy a gumikerek tok jo, de szivas. Hiaba fogja az utat(esoben ugyse nagyon rollerezel), de allandoan nyomasellenorizni kell es nem ritkak a defektek se. Nyilvan szamit, ha fel van fujva kemenyre, akkor nem fog becsipodes miatt defektet kapni, de az uton elszort dolgok ugyan ugy kiszurjak, akar kerekparnal, aztan meg lehet szivni a foltozassal/cserevel. Pont emiatt cserelik le annyian tomor gumira. Onnantol pedig jon a felfuggesztes hianya, olyan, mint egy bakkecske.
Na az pont ket belepessel es kontaktmegosztassal tobb, mint amire szukseg van. Nyilvan az emberek 99%-at nem izgatja az ilyesmi, de van akit igen, mifelenk nem szokas barmi kemkedos szemetet felrakni a telefonra.
-
-
tbc2
tag
válasz
devil-k
#6941
üzenetére
Ez egy izgalmas kérdés, amit feszegetsz. Jómagam egy éppen 6 éves kislány és egy majdnem 8 éves fiúgyerek apja vagyok. Hidd el nekem, majd látni is fogod, hogy nagyon komoly különbség van egy 3.5 és egy 6, egy 6 és egy 8 és valószínűleg - bár ott még nem tartunk - egy 8 és egy 10 éves között. Sőt, egy 6 és egy másik 6 éves között is. Ha visszanézed a korábbi posztjaimat, csak olyat fogsz látni, ahol inkább túlbiztosítom (motoros bukó overkill-e) a rollerezést, mint alul. Ugyanez jellemzi a gyerekekhez való hozzáállást. Bár nem emeltem ki, de természetesen olyan környezetben (vidéken, zsákutcában) rollerezett/ik, ahol közel 0% az esély arra, hogy autóval találkozzon, és megfelelően kicsi az esélye, hogy mást elüssön. Magam is azt vallom, hogy better safe than sorry, de ez az én saját kockázattűrő képességembe belefért. Megérte azért a vigyorért, ami elhagyta a száját. Nagyon offtopic, de pl. a másik oldalon viszont nekem nem fér bele a zárt térben (étterem, kocsma, szórakozóhely, open-space iroda, mozi, színház, tornaterem, stb.) maszk nélkül tartózkodás 2020. októberben. A maszkban indoor tartózkodás sem, ezért szinte minden ilyen és ehhez hasonló kockázatot száműztem a saját és a családom életéből. Az iskola az egyetlen, amit nem tudtam. Szerintem mindenkinek máshol van a kockázatosság határa, még témakörönként is változhat: van, ami belefér, van, ami nem fér bele. Nálunk - hangsúlyozom, a fent részletezett gyerek és a most kifejtett körülmények figyelembevételével - ez belefért. És maximálisan elfogadom, hogy vannak, akiknek nem.
-
Norbeey90
tag
válasz
devil-k
#6384
üzenetére
Köszi a tanácsokat! Sikerült egy jo áras használt m365-t behúzni, meglepően, jól viszi a súlyomat, (115) . A táv meg emelkedővel 20km normál módban, szerintem teljesen jó.
Azért holnap bepróbálkozok az akciós pro2-re
Nem mintha nem lennék elégedett, de úgy látom asszony is ráfog kapni így kevés lesz az 1db a háznál 
-
FőDudu
veterán
válasz
devil-k
#6212
üzenetére
Valoban lehet eros a 9 evesnek, szerencsere az appjaban lehet korlatozni a sebesseget.
Kiprobalta Sport modban is, az mar valoban tul eros es tul gyors.
De en nem fogok evente ujat venni mert gyenge/lassu/elavult az olcso szar.Szomszeddal beszeltem, azt mondja naluk a lanya es az unokaja rollerrel mennek a suliba.
Marmint ketten egy rolleren. Anyuka lerakja a lanyat a suliban aztan megy tovabb.Nalunk eddig fel sem merult ilyesmi - ez foleg hobbi celbol lett vasarolva.
4,4 Km-t tett bele most a parkoloban korozgetve (van emelkedo is) - ez 15% akkut evett meg.
Azaz a 65% akkura most josol 20Km megteheto tavolsagot. Kers nem volt bekapcsolva - azt most kapcsoltam be az appjaban.Azt hiszem meg nem kell tolteni. Annyit ha kihajt belole holnap, akkor kap majd egy full toltest.
Es engem is elbir, pedig en majdnem 140 kilo vagyok. Meg velem is siman ment felfele a lejton. Azaz erobol nincs hiany.
-
m4rk.89
aktív tag
válasz
devil-k
#5940
üzenetére
alexandrosz: Booster V-m van, az nettó 30-at se tud az én súlyommal (többször lemértem, az órája csal)
Munkába menet majdnem végig van bicikli út és folyamatosan lehagynak a biciklisek, úgy hogy maxon megyek a boosterrel, plusz inokimokat / kugoo g boostereket folyamatosan látok a bicikli utakon..
-
DigitXT
félisten
válasz
devil-k
#5862
üzenetére
Én is jártam úgy, kocsival, hogy benéztem egy zebrát, ám mivel nem
mentem gyorsan ABS nélkül is megálltam időben - sötét volt, fekete
ruhás gyalogos, richtig agybadugós fülessel mint a robot, mázli volt,
nem lett baj, azóta még sokkal óvatosabban megyek ott. Hihetetlen
mennyire nem fogják fel egyesek, hogy az k. kevés, hogy ők látnak...Az a lényeg, hogy jogilag igaza lesz, ha elsőbbsége is van. A baleseti
szakértő meg esetleg megállapítja, hogy abszolút nem volt esélye se
a vezetőnek észlelni időben. Egy rohadt lámpát nem bírnak felrakni a
bringára, mert ő lát anélkül is, minek: hogy őt nem látják... Tisztelet a
kivételnek, de rengeteg öngyilkos szaladgál lábon / két keréken. Nem
biztos, hogy minden balesetet a négy keréken közlekedő nyakába kell
varrni. (Meg kell próbálni kicsit a másik szemüveget is felvenni néha.)Ui: és ez nem menti fel a zebrán 140-nel gázoló hülyegyereket: annak
teljesen jogos lenne az életre szóló eltiltás. Biciklizzen inkább ezután.
Még ha lámpás, és pirosban megy át a nénike, akkor is meg kell állni! -
DigitXT
félisten
válasz
devil-k
#5860
üzenetére
Nono, azért érdemes megpróbálni átkelni a zebrán Pozsonyban.
Ahhoz képest a bp-i autósok mint a kisangyal elengednek...
A linkelt cikk meg igen szomorú, DE nagyon távol áll az átlagtól:
rettentően kontraproduktívnak tartom ezt a skatulyázást: autós.
Nem, csak simán bunkó, aki épp autót vezet. Ha rollerrel menne
azon is ugyanolyan lenne, csak akkor a járdán gázolna mondjuk.Ui: van autóm, motorom, rollerem, sőt még kerékpárom is.

Hú de utálhatom magam, főleg ha épp gyalogolni kényszerülök. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
devil-k
#5842
üzenetére
Hát terepre nem megyek az tuti de ából bébe jó...igaz erre a célra bármelyik jó, de most azon gondolkodom hogy a következő roller nagyobb testű legyen amivel ha ütköznék akkor ne essek le könnyen oldalra róla. A boosteren hosszában szűken álltam. Így elég instabil egy ilyen vészhelyzetben. Jó roller egyébként. Csak kicsi.
-
válasz
devil-k
#5695
üzenetére
Ez így rendben van. A topik 2010ben indult, roller név alatt. Szerintem akkor még nem nagyon volt elektromos, így bizony van itt helye annak, aki sporteszközként tekint rá. Emellett továbbra is tartom, hogy lusta, túlsúlyos, keveset mozgó nemzet vagyunk, és ha pl a munkába járást ki lehet sportos eszközzel váltani, én bizony kiváltanám!
-
zoltanz
nagyúr
válasz
devil-k
#5612
üzenetére
Vicc.
Mondjuk ha lenne is szabályozás, azért nem büntethetnek mert, van a rolleren/akármin motor, aksi. Az ártatlanság védelme mindenkit megillet, nekik kell bizonyítani, a szabálysértést. Van ahol a "gázkar" meglétéhez kötik a szabályozást. Vannak már pl gyűrűként hordható "gázkarok", azzal nem tud mit tenni a jogalkotó, ennyi.
Megint más ha 100 km/h száguldasz vele, de normál 25-nél szóra sem érdemes. Foglalkozzanak inkább az ittas vezetéssel, vezetési morál javítással, utak/jelzőtáblák rendbetételével. -
eFeMeR74
senior tag
válasz
devil-k
#5612
üzenetére
És milyen jog alapon?
Ő nem mondhatja meg mi micsoda!
Szólni szólhat, hogy ne száguldozzál a járdán, de büntetni nem. (Mint tudjuk akár a piroson is átmehetnénk)
Elég sok per lesz őszre.
Ez megint csak azért van, hogy megpróbálják elejét venni a dolgoknak.
Jön a nyár alig várják az emberek, hogy kiszabaduljanak valószínű sok elektromos kütyűvel lehet, majd találkozni. -
válasz
devil-k
#5563
üzenetére
"nagy útpatkáknál leszállsz a vasról, átemeled és mész tovább..."
A nagy útpadkánál csőgázon ugratok egyet és kész.Én még nem láttam olyan biciklist aki tudta volna tartani a 25-öt de a 20 se xD
De nyilván akik nem normális emberek hanem ilyen amstrongok verseny biciklivel azok tudják a 25öt de egy átlagos montival vastag gumival biztos nem mert megszakadsz azzal 15-20 között lehet haladni fittségtől függően.
Kevés sport embert látok a mai bekényelmesedett világban. -
-
B-L-A-C-K
titán
-
válasz
devil-k
#5299
üzenetére
vannak már nagyon jók papíron 60km hatótávot igér és 45km/h 200-ért
gondolom valóságban max 40-50km és 35-40km/h ami már nagyon gyors csak hát azt nem cipeled inkább bkv-n szerintem 20kg-ja miatt
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
de szintén én is így gondolkozom újabb generációk már előrébb léptek hatótáv és sebességben
-
DigitXT
félisten
válasz
devil-k
#5016
üzenetére
A szó, amit keresel: motorkerékpár Biciklin pl, miért nincs index?
Pont jól elférne a rendszám mellett...
Na épp azért nincs.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ui.: KRESZ szerint a kerékpáros az irányváltást karjelzéssel jelzi.
Az életben meg 100-ből 1 esetben látsz ilyet. De legalább akkor
a saját jól felfogott érdekében, hogy a hátulról jövő ne vasalja ki.
Nem mindenkinek ilyen jó a felfogása (inkább bízik a csodában).Ahogy egyébként majdnem ütöttek már el engem motoron totál
egyértelmű szituban: balra indexelve felezővonal mellé húzódva
csak rám előzött a paraszt. (A tükör mentette meg az életem.
)Ne aggódj, ha a roller SMKP, majd lesz rajta, kötelezően index is.
(Meg tükör. Akik sokat nyomják városban biciklin is használják.) -
#07746304
törölt tag
válasz
devil-k
#5000
üzenetére
Én még Berettyóújfaluban vettem a színvarázsban a rozsdásodó robogómhoz, teljesen feketét, és pont olyan kellett, mert a taknyálásnál nekem ott jött le egy kicsi festék az M365 tárcsafékjénél.
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_4818-4818.html
-
DigitXT
félisten
válasz
devil-k
#4962
üzenetére
De mégis mi alapján minősül annak? Eddig csak "véleményt" hallottunk, amit
jó magyar szokás szerint semmi nem támasztott alá.
Pont ez a röhej, hogy
amíg nincs rá szabályozás, mégis mi alapján büntetnének? Dolgoznak rajta...Köze nincs a segédmotoros kerékpárhoz a legtöbb kis "gyösznek", maximum
azoknak, amik bőven 300W fölöttiek: az M365 úgy tudom nem véletlenül csak
250W (papíron ugye 300W a limit) még ezen a portálon is volt róla egy cikk.
Ui: tudom, a Kugoo 350W-nak hívja magát (bár nem sokkal veri az M365-öt).

Viszont mondjuk BLACK fórumtárs épített 7kW körüli gépe meg már az SMKP
definícióját is üti: akkor az mi? Motorkerékpár, és csak A jogsival vezethető?
-
joergie
őstag
válasz
devil-k
#4939
üzenetére
Hülyeség lenne nem csinálni.
Ez egy másik szegmens. A lábbal hajtós piac pontosan ugyanott van, ahol 5-10 éve volt. Az elektromos roller téma nőtt ki a földből, és teljesen más réteget érint. Nem akar mindenki 100+k-t költeni egy közlekedési eszközre, ami jóval nehezebb pl tömegközlekedés szempontjából. Ha messsze laknék a vonattól érdekelne, de a városban bkv kiegészítésre még mindig a lábbal hajtós az alternatíva. (És elektromossal a rendőr is megbüntetHET)
Ennyi. -
#07746304
törölt tag
válasz
devil-k
#4917
üzenetére
Az amit B-L-A-C-K is írt. Ha úgy van ahogyan írja a használati útmutatás, akkor ha gazdaságosan akarsz kijönni, nem mindegy hogy mész egy kört, és 10 kilométer után már teszed is a töltőre, Aztán 1 töltési ciklus le is van húzva (na naponta használod a rollert azért sűrűn fogynak így a strigulák), vagy pedig ugyanennél a műveletnél, csak fél töltési ciklus fogy el. Ugyanis ha utóbbi, akkor persze mindig úgy mész erl aludni, és úgy ébredsz, hogy 100%-ra van feltöltve a roller, ha meg nem így van, lesznek olyanok, akik megvárják, hogy majdnem teljesen lemerüljön, és csak akkor töltik, magyarán kimaxolják az egy 1 ciklust.
-
#07746304
törölt tag
válasz
devil-k
#4819
üzenetére
ECO-ban használom, ott masszív hátszelem volt ugyan, de pont ezért alacsonyabb sebességen tartottam a tempomatot. A videón látszik is az a kis sársáv. Amúgy a Kugooval volt két esésem, az M365-tel egy , de mindegyik Berettyóújfaluban. Egyik rollerrel sem buktam még Hajdúszoboszlón

-
Walter_White
senior tag
válasz
devil-k
#4773
üzenetére
Elvileg ugy kene, meg egy koddal (ahogy a videokban lattam) de nalam sajnos hiaba huzogattam nem reagalt :D csak egy ures Guide jott fel alandoan...
En ezek utan ovatosan kiserletezgetnek
Kozben Valakitol azt hallottam 3 ora mulva automatikusan felold :) ....
vagy ha lemerul akkor kiold, minden mas megoldas csak aksilehuzas. -
Walter_White
senior tag
válasz
devil-k
#4771
üzenetére
semmi.. megnyitottam az appot, rögtön ráváltott a lakatra, pittyent egyet a roller és ennyi volt, utána semerre... dobta a kapcsolat, utána hiába zártam be az appot semmi... nem érzékelte a rollert, és se kikapcsolni se semmit nem tudtam vele csinálni.. csak megbontani és lehuzni az aksirol
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
devil-k
#4744
üzenetére
Ha minden opciót el akarsz érni akkor fizetős, én megvettem, és nagyon szerettem, minden kiírt.
ultio: M365 se tökéletes, sőt az OXO se ami 770 ezer, és egyik roller sem, mert nem tudtak még olyat csinálni, pont ezért építek most, mert tudom jól lesz összerakva.
M365-re visszatérve, defekttől nem kell félni, a gumi nyomást 4,5 báron kell tartani, és nehezen kaphatsz úgy, én M365 és Proval több mint 1000Km-t mentem, nem volt defektem. -
#07746304
törölt tag
válasz
devil-k
#4699
üzenetére
vibra/hézagoló gumi , sávédőtartt, Hordtáska amibe belefér a roller, fekete sima esővédő , kitámasztó kupak , töltő takaró mágneses , és egy 2 literes elülső táska került beszerezésre.
Plusz még egy SJ-GP71 is felfér elvileg a csengő melle, ennek az a sajátossága, hogy előre nyúlik, így fixen tudja tartani az SJCAM SJ6 Legend kamerát. -
-
Vorontsov
tag
válasz
devil-k
#4672
üzenetére
Bicikli helyett használnám nyáron hogy ne izzadjak, mert beteg vagyok,nem száguldozni kell.
Csak lehúzás mint minden más az országban amiről tégedet nem kérdeznek meg hogy egyet értesz e vele,vagy szükséges-e.Én is rengeteg dolgot szabályoznék ha tehetném,hogy legyen pénz luxus dolgokra és sanyargatnám a csicskákat akik szarért hugyért dolgoznak. -
#07746304
törölt tag
válasz
devil-k
#4667
üzenetére
A 2 évet sem várnám el, elégséges lenne az 1 is, de az legyen már meg... főleg ha ilyen nehézkes a pótlása, meg drága. A legdrágább része ezeknek az akkumulátor, innentől kb olyan mintha az egészre félév garancia lenne... ha valakinek azon túl az akksi lehal adhatja el darabokban az ép részeket.

-
#07746304
törölt tag
válasz
devil-k
#4665
üzenetére
Ezt a Pro-t én elengedem... jó, hogy nem rendeltem még be. Önmagában ha félév után megfekszik az akkumulátor, akkor így jártam... Mondjuk ez a félév a robogóm akkumulátoránál is le volt írva, nem feküdt meg az akksi, de akkor is nagyon gáz, mert M365 Pro-nál ha fél év + egy nap múlva mégis meghibásodik, egyfelől nem lehet rendelni, vagy ha igen, nagyon drága. De már az is ciki, hogy még simához van bőségesen tartalék, addig ehhez körülményes.
-
#07746304
törölt tag
-
madrac
senior tag
válasz
devil-k
#4613
üzenetére
Akkor marad az M365PRO.... kinek mi a fontosabb..
Hivatalosan nem forgalmazzák szerintem, de elvileg később is lehet az eladón keresztül alkatrészhez jutni, ill. rendelni. Ez persze csak egy ígéret. Ha jól láttam a bringa boltban ahova kell vinni előzetes egyeztetés után, ha gond lenne vele, azt hiszem meg is lehet nézni. Azt most nem tudom, hogy Z8 pont van-e kiállítva. Utána lehet nézni amúgy a cuccnak, youtube-on is, eléggé dícsérik, amerikában is áruljak, csak jóval drágábban. Nem Xiaomi kategória. -
madrac
senior tag
válasz
devil-k
#4611
üzenetére
Miért, mennyi az ár különbség egy m365 pro-hoz képest, hogy más liga? Minőségben valóban így van. Kiegészítőket meg semelyikhez sem adnak ingyen...
Fél év garival árulják adásvételivel.. Nagyobb aksis se nagyságrendekkel több. Nekem is az van.
Félreértés ne essék, nem akarok rábeszélni senkit sem semmire, nem vagyok érdekelt fél, csak szerintem megéri ez a kis plusz az m365 pro-hoz képest, ami emellett gyerekjátéknak tűnik.. -
Wine
csendes tag
válasz
devil-k
#4371
üzenetére
Gondolom-mivel kötelező biztosításhoz kell alvázszám- valamelyik biztosítónál, már ha rollerre köt valamelyik egyáltalán, meg kéne kötni egy biztosítást, mint egy segédmotorra. Azt ne kérdezd hogy a gyakorlatban valaki csinált e már ilyet, mert tudtommal a segédmotorosok zömének sincs. Meg ha nincs alvázszám se..
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- NVIDIA® driverek topikja
- Nyomtató topik
- Házimozi belépő szinten
- Mikrotik routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Honor 90 /12/512GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Apple iPad A16 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Xiaomi 15 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Azért holnap bepróbálkozok az akciós pro2-re 


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
)
)




