- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz laskr99 #6436 üzenetére
Telefontartó passz ami tetszik, nekem amúgy ilyen van.
Lámpa/reflektor: Én most rendeltem ilyet, brutál fénye van, egy srácnál láttam már élőben azért rendeltem.
(#6438) DigitXT: Szép munka.
Nekem is volt kis finomhangolás az új vezérlőkkel. Levettem az egyes fokozatot max ~5000W, és ~80A-re, végsebesség 65, így 2 nap alatt kitudtam belőle hozni 80km-t, ami a mostani súlyommal szerintem elég jó (103kg).
[ Szerkesztve ]
-
tbc2
tag
válasz laskr99 #6452 üzenetére
Wow, ez nagyon gyors volt!
Köszi a térképet, tanulmányozni fogom. Ettől függetlenül ha valakinek van konkrét tapasztalata ugyanezen viszonylaton, az ne tartsa magában!
Én a Jófogáson láttam M365-öket, ott 100 körül/picit alatt vannak mostanság, hol lehet 80 körül találni? Néztem még a hardveraprón, ott is ugyanígy mennek. Van a használt rollereknek valami külön adás-vétel fóruma? Vagy itt a fórumon szokott lenni eladó, megbízható darab? Van ennek a rollernek szezonalitása, hogy ősszel olcsó, tavasszal drága? Vagy érdemes várni a Black Fridayre, amikor fele annyiért dobálják? (nem)
Az "appal lehet nézni" alatt a Mi Home appot értjük, vagy az M365 Dashboard-ot, vagy mindkettőt?
Nagyon jó hír, ha a számomra elég soknak tűnő 2000 km alatt csak 1-2%-ot degradálódott az akksi, nem tudom, hogy mennyit szokták az átlagemberek használni a rollerüket, de ezzel lényegében azt mondod, hogy az akksi degradáció miatt nem kell aggódnom, it's not an issue. Azért kérdeztem csak, mert valahol írták, hogy 500 ciklust bír, és az úgy kevésnek tűnt első hallásra...
-
ultio
senior tag
válasz laskr99 #6737 üzenetére
Nekem ilyen a mostani sisakom.
Vissza akartam küldeni, de mindenki azt mondta, ilyennek kell lennie, különben leesik a fejemről. És tényleg jó, hozzáidomult a fejemhez.
De én csak bicajozáshoz használom bike parkokban, meg idehaza néha, ha komolyabb trailekre megyek.rasti rusti
-
tbc2
tag
válasz laskr99 #6850 üzenetére
Köszi a korrekt válaszokat! Ezek szerint a hőtermelés és vissza nem hűlés a fő probléma, mégpedig gondolom az ESC MOSFET-jei a leggyengébb láncsszem. Van itthon hőkamera, majd ránézek, hogy a motor-e a melegebb, vagy a vezérlő környéke, mert a motor sem volt hideg... mindenesetre nem fogom felhúzni, ha azt mondod, hogy előnye nem sok van, cserébe veszélyes.
A bukóval kapcsolatban: nézegettem biciklis full-face bukókat, és kb. fél kiló különbség van (900-1000 g vs. 1.4-1.5 kg). Ez ilyen sokat számítana? Sose volt hosszabb időn keresztül bukósisak a fejemen, egyszer-kétszer gokartoztam benne, de az percekben mérhető, nem órákban. Mindenesetre örültem, amikor levehettem A biciklis nyitott full-face kényelmesebb viselet? Nem fúj be nagyon a menetszél?
-
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #7145 üzenetére
Oké, hogy felvánszorog 5-10 km/h-val, de ugye erőlködik...
Próbáld ki, hogy hogyan megy fel az OXO ugyanott.Komolyabb* emelkedőn sokkal jobb, ha mindkét kerék hajt,
megoszlik a terhelés, és ha pl. nem is gyorsabb, akkor sem
fog megsülni a motor. (Láttunk már olyat, durva vezérlővel...)Ui: sáros időben nincs az az isten, hogy rollerrel terepezzek,
estem már el a legkisebb sárban is a bicikliúton. C'est la vie.
Nyilván nagyobb roller, nagyobb kerék, jobb gumi és rugózás,
talán jobban kimozogja az ilyesmit, de egy S1 szintűvel halál.
A tömör gumija tiszta aszfalton se tapad vmi jól, ha meg már
víz is van meg sár, akkor a legjobb, ha el se indulsz vele.*: ennek persze kérdéses a definíciója... Lehetne megadni rá
egy hajlásszöget (vagy mondjuk egy százalékot), de akár így
is meghatározhatjuk: ahol egy 350W-os gép magában megáll,
és nem indul el. Nyilván, ha rövid szakasz, lábbal besegítesz.
(Ám ha hosszú, akkor a gyenge vason "pedálozhatsz" sokat,
az erősebb oké, felküzdi magát, a kW-os viszont felsuhan.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #7147 üzenetére
tartós 1600W terhelést is bírja
Tehát csak eljutottunk oda, hogy kW-os teljesítmény kell nagyobb emelkedőkön.
Amúgy ez szimpla fizika. Rááll egy 100 kg-os manus az e-rollerre, s felfelé akar
indulni (ez a legnehezebb része, mert ugye gyorsítani is kellene). Ha lendületből
mész neki rövidebb emelkedőknek, talán csak lassulsz, mire felérsz, de 1 km-re
nincs az a lendület, ami felvisz (tempósan), oda kellenek a kW-ok: tapasztalat...
350W adott emelkedőn csak lépésben vánszorgásra elég. (800W azért jobb.)
Duplázzunk rá, és máris sokkal élhetőbb a tereproller... Ugyanazt mondjuk.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #7149 üzenetére
Jahogy csak tudná... Azt hittem ki is próbáltad. B-L-A-C-K kollégának volt egy
elég elmebeteg (épített) duplamotoros gépe. Konkrétan elfröccsent a forrasztás
a motorban, amikor hosszabb emelkedőn nyektette csak egy motorral. Igaz, ott
nem is 1600W-on állt meg, hanem ment bele vagy 3200 (egy motorba).Szerk: oké nekem se a motor égett le, mikor a névleges 350W-os kapta az ívet
egy hosszabb emelkedőn teszt jelleggel (1kW körül), hanem a vezérlő. Hehehe.
G-Booster is hajlamos megfőzni amúgy a vezérlőt, ha egy motorral használod...
Két motorral viszont nem igazán városi gép - kicsit nyersen reagál a gázra. (Ezt
nem én mondom - nekem nincs és nem próbáltam soha -, de több tulaj ezt írja.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #7151 üzenetére
Ehhez még annyit, hogy én mentem is vele (), tényleg elmebeteg cucc volt.
Viszont! Nem egészséges, ha az ember nyekteti ezeket a motorokat, mivel a
hatékonyság romlása az, hogy a felvett teljesítmény nagyobb részét elfűti.Szóval aki 1600W-tal használja a névleges 800W-os motorját, valószínű nem
mindig hegyet mászik vele, kis sebességgel, mert (szerintem) le lehet égetni:
ha csak kigyorson kapja az ívet és síkon csapatsz tempót, nem főződ meg...(Ugyanez amúgy a vezérlőre is igaz, rövid távon túl lehet terhelni, ellenberger
hosszabb távon túlterhelve, főleg ha nincs is rendesen hűtve, túlmelegszik és
leég a FET a francba: sajnos ez is tapasztalat, lásd a korábbi tesztemben...)A nagyobb rollereknél a kW-os vezérlők nem véletlenül nagyobbak, fizikailag:
több FET-en eleve eloszlik a terhelés, és a nagyobb felület jobban is hűthető. -
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #7167 üzenetére
Az S1-ek kormánya állítható, így gyereknek is jó lehet, de előnye inkább az,
hogy kisebbre össze lehet csukni. Hátránya meg minden más. Lötyögősebb.Szerk: mondjuk amikor meghalta magát az akku, akkor kifejezetten jól jött,
hogy le tudom nyomni a kormányt, mert lábhajtással sokkal gyorsabb úgy.
Más kérdés, hogy normál esetben az ember nem szokta lábbal hajtani...
Egy OX-et talán nem is lehet: minél magasabb, annál kevésbé opció.Hint: ha vki 100K körül keres rollert, tuti nem jó ötlet egy 565K-s modell.
Elmenni a boltba remekül el lehet egy S1-gyel is, csak esőbe ne menj, stb.
Mondjuk a képen már egy hibrid van, Pro hajtású, pneumatikus hátsójú S1.[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
válasz laskr99 #7303 üzenetére
Háát "kár" volt megmutatnod. Ezek tényleg minőségibb hatást nyújtanak már fotók alapján is. Tény, hogy az új áruk is jóval magasabb mint a Kugoo&Kaboo párosnál. Utóbbiakon egész jó akciók szoktak lenni a kérdés, hogy mennyit kéne költenem a vételáron felül egy Kugoo vagy Kaboo-ra, hogy ne ázzon be, ne nyírodjon szét a csavar ( FID videóját láttam) stb stb. Viszonylag sík terepen mennék velük, melóba járni haverokhoz, megnéznék egy 11 ker törökbálint távot is ezért is keresek ilyen teljesítményű rollert.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz laskr99 #7405 üzenetére
Megnéztem mikor pár hete ajánlottad. Tényleg jók viszont rövidebb a tengelytáv mint a vele egy kategóriában lévőknek és ezt több helyen felhozták negatívumként. Mindenesetre vásárlás előtt el fogok menni egy próbakörre, hogy mennyire rövid az a rövid.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
dani993
senior tag
válasz laskr99 #7412 üzenetére
a többi gyártó már kiküszöbölte a kormánylötyögést a prémium modelljein, meg tényleg van már pár cucc ami nagyon lehagyja tudásban abban a méret meg árkategóriában, amit az OXO képvisel, aztán ha azon fejlesztenek akkor csak ki kell venni egy motort belőle és kész az új OX
-
dani993
senior tag
válasz laskr99 #7414 üzenetére
Ügyes lehetsz, az összes tesztben említik a lötyögést meg azok is lötyögtek, amikkel én mentem. De hiszek neked.
Kormánytörést nem láttam még Mantison, az a Zero 10X volt, 2020 szeptemberi modellek.
Mantisnál a zsanértörésnek volt esélye a 2020 július-augusztusi modelleken.OXO-n eddig két törött kormányrudat láttam, meg jópár elhajlott tengelyt.
De amúgy nem a Mantisra céloztam mint jobb dizájn, hanem a Vsett 10+-ra meg a Wolf Warrior X Pro-ra.
-
-Gabesz-
senior tag
válasz laskr99 #7725 üzenetére
Most olvasgatom a vásárlói visszajelzéseket, beszámolókat. Ez a roller egy vadállat és inkább elektromos robogó kategória szerintem, bár nem tudom itthon hogy áll most ezen eszközök besorolása.
Mindenesetre nagyon pozitívak a visszajelzések, bár lehet törlik a negatívokatViszont még segédmotorként használva sem lehetne kiaknázni az erejét és sebességét.
-
monchichi20
aktív tag
válasz laskr99 #7737 üzenetére
Most megint ott vagyok hogy nem tudom melyiket válaszam.
Hát azért ez a inokimok nem olcsok és max árban ott a ox super, de sírva (ha a szab kártyáról letudnám huzni a pénzt és kipotolnám nem volna gond).
G Booster is szar akkor, G Max meg felejtös legyen teljesen mert 1 motoros és kevés a hatótávja? Akkor megint ott vagyok hogy a Kaabo Mantis Dual min, de az se biztos hogy jó mert beázhat. Nem is értem hogy ilyen bdrágák ezek azt beázhatnak, az egy vicc
Még ami jólnéz ki "papíron jónak tünik" az a Lutedrive L85(Janobike T85).
Nem egyszerű ... -
Petyuska111
tag
válasz laskr99 #8040 üzenetére
Köszi, megnéztem a G30 Max-ot, de inkább a Xiaomi Pro 2 felé hajlok (ár, súly, szervíz, stb.). Ilyen árkategóriában (170e körül) akkor ez a bestbuy? Illetve a max. 25 km/h sebesség mennyire elég? Akinek van, az így használja gyári beállítással, vagy megmókolta? Gondolom nem feltétlenül előnyös mókolni, jobban melegszik az akku, ugrik a gari, stb.
-
Surfym@n
senior tag
válasz laskr99 #8449 üzenetére
Ma mentem megint egy 9-10 km-t, most már kisebb az "akadás" mértéke a kormánynál. Lehet még "bejáratós"
más:
Tegnap feltettem rá a Gilberth Francisco legfrissebb fw-ét ( [link] ), így alattam most 32-33-al hasít a szekér (laptoptáskával és ruházattal kb. 100kg vagyok).Megnéztem a monorim első felfüggesztésével kapcsolatos szerelős videót ( [link] ), következő hónapban ez lesz a következő beruházásom Bp-re hasznos lesz, sok macska- és térkő meg a fekvőrendőrök és padkák miatt.
[ Szerkesztve ]
28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...
-
kano
nagyúr
válasz laskr99 #8485 üzenetére
És ez ugye működni tud Essential-hoz is?
Köszi!„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
kano
nagyúr
válasz laskr99 #8500 üzenetére
Eléggé veszélyes ez a dolog.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
kano
nagyúr
válasz laskr99 #8502 üzenetére
Igen. Mondjuk nem is nyomni nehéz neki, hanem megállni.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #9362 üzenetére
A no comment után nem szokták ám folytatni: azért no comment...
De amúgy nem csalódtam, Te múltkor is olyan együttérző voltál.
(Remélem, hogy soha nem esel el az OX-eddel, ám ha egyszer mégis,
lehet, hogy lesz majd fórumtárs, aki majd kioktat, mit basztál el épp?)Ui: nyilván fingod nincs, hogyan közlekedem... És lelassítok-e szembe
szűken érkező biciklisek miatt, vagy a sétáló gyalogosok mögött nem
a vakszerencsére bízva, mint egyes őrültek, akiknek néha nem adja ki.36 km/h-ban mi a sok? 50 a megengedett, hehe. Ja, hogy a váz szar?!
Igen, azért cserélem le... (Nem sokan tuningolták, és mégis tört sokak
alatt, szóval mind ön és közveszélyesek, hogy használták nyugodtan.) -
DigitXT
félisten
válasz laskr99 #9365 üzenetére
Igen, én raktam bele egy féket is, amivel a gyári 20 méter (!) fékút
lerövidült 6.5 méterre. Hány óvodás is fér el 14 méteren? Naugye.Mikor is csúszott neked 2 sávot a rollered? Óvatosságból kiszállt
alólad, vagy hogy? És akkor miért vereted a Hármashatár hegyről
lefelé 55-57 km/h-val, tudván, hogy a féked ettől megég?! Amikor
a lejtő alján meg meg kéne állni, akkor nem lesz fékhatás... És Te
akarsz engem kioktatni? Álszent szar duma, de folytasd csak... -
Reggie0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen