- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- iPhone topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Ciccuka #30839 üzenetére
Ez már extrém sport kategória, soha nem lesz a hétköznapok gyakorlata. Igaz, hogy láttak már autópályán őrült rollerest, de az eleve szabálytalan és nem is lesz engedélyezve.
Egyelőre ott tartunk, hogy Angliában például közúton teljesen betiltották, illetve Európában sok más helyen sújtják erős szigorítások az elektromos rollert.
Nálunk ugyebár a tervek szerint ez egy behajtani tilos tábla lesz a roller számára:
-
PociAti
őstag
válasz
Ciccuka #30839 üzenetére
A közúti forgalomra nincs hatással, ha a tesztpályán megjelenik pár ilyen roller.
A világon nagyjából 3 országban készítenek elektromos rollereket, Kínában, Japánban és Koreában. Ez is az utóbbihoz tartozik, elég beteg járműveket alkotnak.
Talán a leghíresebb koreai cég a Weped: https://weped-usa.com/Érdekesek, de attól még nem csak hogy nem ezek adják az utcai rollerek zömét, de még csak hatással sincsenek rájuk, mivel alapjaitól kezdve teljesen más koncepció alapján készülnek.
-
-
-
-
Silentfrog
veterán
válasz
Ciccuka #28049 üzenetére
Fura szavakat használnak. Durván ? 70 baleset volt ami hivatalosan rollerrel összefügg.
Viszonyításkép 6400 biciklisbaleset volt múlt évben.
A biciklik számára nem találtam hivatalos adatot, ellenben azt kb tudják hogy 200 ezer roller lehet .
Az egyhez képest tényleg sok a 70 balerest de arányaiban is sokkal több a biciklis balesetek száma.
Én olyan cikkeket is írnék hogy a lovaskocsi balesetek az elmúlt 1000 évben nem volt ilyen kevés. 😅
De ez ugye nem olyan hangzatos. -
DigitXT
félisten
válasz
Ciccuka #27829 üzenetére
Ha valakinek nem szokása csavarokat meghúzigatni, honnan tudná,
mi az ésszerű? Szerelők "szokták" mondani, hogy minek a nyomaték
kulcs, neki már a kezében van a nyomaték. Meglehet/tapasztalat.Másnak meg inkább ajánlott a segítség. Alu menet acél csavar: szar
kombináció, mivel ha túlhúzza nem lesz elég egy csavart cserélni.
A váz fogja megadni magát, aztán fúrhatja nagyobbra + helicoil...Ui: tudom, hogy van olyan meghúzási nyomaték, ami adott csavart
hajtva teljesen ésszerűtlen és meg fog szakítani valamit, viszont ha
valaki kezdő, ezt nem tudja. (Ahogy a rázkódástól meglazulást sem
a csavar őrült megtépése gyógyítja, hanem odavaló menetrögzítő.) -
-
alphamooncam
őstag
válasz
Ciccuka #27739 üzenetére
"Az mit csinál, akinek nincs a rolleren szám vagy csak egy matricán van rajta, ami lekopott, nem látható jól?"
A biztosító egyedi azonosító híjján vélhetően nem fog tudni GFB-t kötni.
Ez azzal jár, hogy lesznek olyanok, akiknek ugyan kötelező lenne szerződést kötni, hogy a közúti forgalomban részt vehessen, de mégsem fognak tudni, mert nem lesz szerződésük.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Ciccuka #27733 üzenetére
Március óta van GFB-m.
Nem kaptam matricát. Vélhetően ugyanabban az adatbázisban van vagyunk, mit az autósok, ergo a rendőr a helyszínen ellenőrizheti.
Megnézném, hogy alá mászik a rollernek, mert hogy az enyémnek alul van, a trepni ellenkező, alsó oldalán a gyári azonosító.
-
PociAti
őstag
válasz
Ciccuka #27629 üzenetére
Nyomtatóknál láttam hogy egy azon termékhez 4-5 vagy annál is több PDF tartozott. A klasszikus users manualon kívül külön volt a beüzemeléshez, hálózati beállításokhoz, fogyóeszköz cseréhez és még számos dologhoz PDF, és ezek folyamatosan frissültek (javultak). A termék azonos maradt, a leírásokat pontosítgatták.
Persze a firmware változások is igényelnék néha a PDF-ek lecserélését, de ilyen jellegű korrelációra nem is emlékszem.
A rollereknél arra lettem figyelmes, hogy amikor a járműveket bevizsgálják, nem csak annak fizikai tulajdonságaira terjed ki a bevizsgálás, a rádiófrekvenciás egységeire, az antennákra, a tájékoztató címkékre (adattáblákra), hanem a felhasználói kézikönyvre is.
https://fccid.io/2A4GZ-N202501CMivel ez a hivatalosan elfogadott kézikönyv, lehet ezért nem akarnak utólag hozzányúlni.
-
PociAti
őstag
válasz
Ciccuka #27625 üzenetére
rendkívül összetett és nehéz munka az adatgyűjtés. Éveken át foglalkoztam vele.
Ezeknél a rolleres cégeknél nincs merev szabály a jelölésekre.
Például miként kell jelölni az országokat, arra ott az ISO 3166 country codes.
Ez taglalja miként jelölik egy "ország" domaint, 2 karakterrel hogyan kell jelölni őket, illetve hárommal hogyan. És ezek nem vegyíthetőek, pl. atlétikai versenyen nem jelölhetik egyik országot a 2 karakteres jelöléssel, másikat a hármassal, hanem legtöbb helyen áttértek a hármas jelölésre.Rollereknél viszont nem egyértelmű, hogy a külön utótaggal nem rendelkező alapmodellek megkapják-e a globális utótagot, vagy sem. Illetve amerikai verzió kapjon-e külön utótagot.
Vagy ha egy termék bizonyos utótagot kapott, az egy későbbi modellnél is ugyanazt fogja majd jelenteni.Mivel Európa és azon belül Németország elég erős piacnak számít, a főbb rollergyártók az itt meglévő korlátozásokat betartva külön variánsokat hoztak létre, és jelölést is kaptak. Lehet hogy egyes típusoknál az olasz variánsok is kaptak külön jelölést, mert ott is extra előírások vannak.
Például az Ninebot F40-eseknél 5 különböző szériaszám jelölést alkalmaznak, F40A az ausztrál változat, de a főmodellből is 2 külön verzió van (E és V sorozatszámú).
E - F40
F - F40E
G - F40D
R - F40A
V - F40Az olyan finom módosításokat, mint a töltő esetében az eltérő konnektor típusokat is valahogy jelölni szokták. Rollereknél szerencsére ezzel nem kell szórakozni, nem rendelkeznek védőföldeléssel.
"Specifikációk eltérnek vagy eltérhetnek egymástól régiónként"
Ez teljesen normális eset. Az már kevésbé, hogy adott oldalon szereplő adatlapban foglaltak nem egyeznek meg azokkal az adatokkal, ami abban a PDF-ben vannak, ami ugyanarról az oldalról, pár sorral lejjebbről tölthető le. Ilyenkor én mindig a PDF-et szoktam alapul venni. Abban jobban archiválható, és meta adatokban - többek között - kinyerhető a létrehozás ideje.Ahogy említed, a modellszámok nyújtanák a legstabilabb kiindulási alapot. Sajnos ezt az információt nem minden esetben publikálják a gyártók / forgalmazók. A kereskedők és aggregátor oldalak hanyag honlapjait nem lehet alapul venni, mert rengeteg hibával dolgoznak. Ezen kívül erős a gyanúm, hogy nem mindegyik variánshoz készül külön PDF. A régebbi termékek adatlapjait pedig archiválják (elrejtik) a forgalmazók.
-
Ciccuka
veterán
válasz
Ciccuka #27625 üzenetére
Modellen belül is lehetnek apróbb eltérések. Újabb revíziókon például kezdeti apróbb gyári hibák kijavítása kerül(het)nek. Módosíthatnak bizonyos komponenseken, persze nem azt jelenti automatikusan, hogy pozitív irányba.
Vannak olyan gyártók, amiknek a termékeinek első revíziói mennek a reklám tesztekre (hogy ott jobb színben tűnjenek fel). Utána ilyen amolyan butító módosítást szenvednek el költségoptimalizálás címén a később kiadott példányok.
A noname kínai gyártóknál pedig erősen jellemző, hogy azt rakják bele ami épp van vagy olcsón elérhető abban a pillanatban.
Például kiadnak valami rollert gyenge tulajdonságú, nem túl tartós akkumulátorral, aztán rájönnek hónapokkal később, hogy ez mégsem lesz így jó, mert garanciában mennek vissza a rollerek nagy számban, erre más akkumulátorokkal kezdik szerelni, de az új akku meg máshogy lesz rossz, de bizony rossz lesz.
-
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Ciccuka #27408 üzenetére
https://hu.wikipedia.org/wiki/Roller
A roller emberi erővel hajtott jármű. Egy kormányból, egy fedélzetből és két kerékből áll. A fedélzeten van az egyik láb, a másikkal pedig hajtja magát az ember.
E-rolleren (is) a hétköznapi felfogás szerint állva utazunk.
SMKP régen úgy kezdődött, hogy ülése és pedálja is volt (Babetta, Riga, Verhovina), de már akkor is volt Simson és az 50 cm3 határolta be a kategóriát, felette volt "nagymotor". Később a 4 kW mérőszám is bejött a képbe.
Régen egy érdekes színfoltja volt a közlekedésnek a kerékpárra szerelhető Dongó-motor, amivel még a 70-es években is lehetett találkozni, de már akkor is korlátozta a KRESZ a teljesítményt, illetve sebességet:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Dongó_(segédmotor)
https://magyarjarmu.hu/ipar/dongo/ -
-
st6969
őstag
válasz
Ciccuka #27036 üzenetére
15-öt megy eco módban. Az úgy jó is minimumnak, maxnak meg 20-at szeretnék.
Van még rajta egy D meg egy S (ez utóbbi lenne talán a "sport" mód, de az ég világon semmi különbség nincs a D-hez képest, nem gyorsul jobban, még akkor sem, ha 30kg-s a pilóta, a D-nek és S-nek is 25km/h a végsebessége). -
h1mpi
félisten
válasz
Ciccuka #26987 üzenetére
Nem kell fikázni a G4-et, közel sem ennyire rossz a roller… 200 km van benne és eddig 0 Ft és kb. 1 óra munkával
simán használható lett! Mennyi egy ugyanilyen Dusltron? 1 milió… mennyit kell rákölteni, hogy jó legyen? 2-300.000 Ft-ot… erről ennyit. Jelenleg nincs olyan roller, ami jó out of box. -
PociAti
őstag
válasz
Ciccuka #26588 üzenetére
Mintha mostanában lett már volna itt ez a videó.
És emlékeim szerint több komment volt a videó alatt, mint ami most olvasható.
Pl. egyik első hozzászólásokban egy srác is szidta a szervizeseket, mert elküldte nekik a rollert, és mellékelt egy videót, de a szervizes nem nézte meg a videót. Pedig abban lehetett hallani, ha ugrál az álló helyzetben lévő rolleren, akkor egy kicsit nyekereg a becsukott letámasztó.
Szóval anélkül jött vissza a roller, hogy ezt a hibáját kijavították volna.
Hát ez a dühös tulajdonos fogta magát, és saját kezűleg kicsit szorosabbra húzta a letámasztó rögzítő csavarját.Nem csodálkozom azon, hogy ennek a zseninek törlődött a hozzászólása. Tényleg emiatt postázta el a szervizbe a rollert? És még le is írta?
A szervizesek leginkább egy olajos műhelyben imbuszkulccsal és egyéb szerszámmal dolgoznak, nem feltétlenül jut el hozzájuk a reklamációs e-mail-hez csatolt videó.
-
DigitXT
félisten
válasz
Ciccuka #26584 üzenetére
A fő probléma, hogy a gázkar állást ezek a vezérlők "sebességjelnek" veszik,
mármint a nagyon kínai cuccokban szinte mindig. Na, ha mellé odaraksz egy
combosabb áramkorlátot, annak az eredménye, hogy kis sebességnél és kis
gázkar változásra is hirtelen reagál: balesetveszélyes, mert minél gyorsabban
el akarja érni a kívánt sebességet. Ez amúgy csak programozás kérdése...
Valamiért "szeretik" a Laotie stb. modellekben, hogy a frászt hozza a pilótára.
Lehet, kompenzál valamit. Ezzel mutatja, hogy milyen baromi erős, aztán, ha
már nagy a tempó, és fogy a kraft, úgysem tűnik fel a pilótának, mert beszart.Szerk: ja igen, a másik probléma, hogy nem mérnek fázisáramot, így az elég
nagy lehet az elején, tehát pont akkor idegesebb, amikor nagyon nem kéne...Peaceliker: nem hinném, hogy a négyszögjelnek sok köze van hozzá, annak
inkább a cogging, és a whining a negatív hatása. Ha nyomatékra szabályozna,
az ég világon más különbséget nem vennél észre. VESC-en tesztelhető.Az, amikor még a Hall szenzorokat is kihagyják, kis tempónál fogalma sincs,
hogy hogyan áll a motor, és próba szekerce alapon (fix sorrend) megrángatja,
az megint egy más kérdés. És rohadt kellemetlen, lásd pl. a Wolf King esete.
(De mondhatnám a Kugoo G-Boostert is: próbáltam, de indulásnál egy vicc...)Ezeket lehet kombinálni, így egy alapvetően jó vázat (Wolf) is használhatatlan
szarrá lehet varázsolni gagyi vezérlővel és/vagy gázkarral: a szinuszos vezérlő
a problémák ezen részét önmagában nem oldja meg. Kell hozzá a jó program,
és egy használható (kézre álló, és megfelelő felbontású, pontosságú) gázkar...Ha utána sem lehet normálisan közlekedni a rollerrel, akkor ott más baj van.
De hát nem lehet minden - olcsó és drága - rollerbe "százezres" szabályzókat
rakni, még ha azzal is lenne a legkomfortosabb és legbiztonságosabb. Ez van.
Ahogy írod, maradt polcon elég szar (occó), kiszorják, aztán jóvanazúgy...Szerk: szép kis beruházás lenne egy ilyen háromkerekűbe 3 db G300-at venni.
(Ha meg marad a gyári, akkor 3x30A, 60V-on azért odabasz: ezért veszélyes.) -
Peaceliker
addikt
válasz
Ciccuka #26584 üzenetére
Azért nem olyan, csak túl durván tolja be a négyszögjelet... Nyilván ez a hitvány olcsó szabályzó maradt sok raktáron
Az a dobfék fura. Fejben hirtelen nehezebb megalkotni, mint egy normális dobféket. G30on normálisan adagolható, erő meg van benne annyi, hogy fejre lehet vele állni
-
h1mpi
félisten
válasz
Ciccuka #26572 üzenetére
Nekem ilyen rollerem van, nem tökéletes, de 340 000 Ft-ért jó ár/érték arányú. Én átnéztem egy csavart se találtam, ami laza lett volna. Az alábbi dolgokat kell vele megcsinálni és egy teljesen jó, erős és stabil rollert kapsz:
- a kormány gyárilag "'akad", mert túlhúzzák ezen érdemes kicsit lazítani
- a keréknyomást érdemes 3.5 BAR-ra felfújni
- a fékbowdenen érdemes kicsit még húzni, ha valakinek van még 30 000 Ft-ja, akkor hidraulikusra cserélni a rendszert
- érdemes pár helyen bezsírozni, mert fém a fémen vanEz ha nem kéri valaki a fék cserét 0 Ft. Amúgy meg egy nagyon stabil és szerethető konstrukció, iszonyat jól néz ki.
-
DigitXT
félisten
válasz
Ciccuka #26572 üzenetére
Hát, eléggé feltűnő, nem tudom mennyire "szakértő" ez a fazon,
de ha videóban kiüti a szemed a kiálló csavar, neki meg jó úgy...Ui: az ilyen jellegű "csak szépet mondunk, pénzért" videók miatt
alkalmatlan a YT bármiféle objektív bemutatóra. Mármint biztos
van más is Bogon kívül, aki őszinte véleményt mond, de sajna a
többség elnéző minden hibára, mert így kap ingyen cuccokat.
Magyarán ha megjelenik egy új modell, és hirtelen minden ilyen
jellegű videós tartalmakat gyártó elkezdi vadul dicsérni: gyanús.
(Nem lenne baj, ha odaírnák, hogy fizetett hirdetés, de nem...)
-
-
PociAti
őstag
válasz
Ciccuka #26534 üzenetére
A 8,5 hüvelykes kerekek miatt már így is rohadt alacsonyan van a XIaomi rollerek hasmagassága, egy ilyen csónakkal az alján már mindenféle útpadkán vagy egyéb okból rosszul kivitelezett szakaszon, küszöbön fel fog akadni a roller. Nálam az eredeti hasmagasság mellett is néha probléma az alacsony hasmagasság.
Meg szerintem ezeknek amúgy sem nagyon éri meg növelni a hatótávját. Csak ha lusta valaki 1-2 naponta tölteni, vagy az olyan kényelmetlenséggel jár. Mert úgysem ezzel fognak hosszú útra indulni az emberek, akkor ezt a pénzt inkább már az új rollerre éri meg félretenni. -
PociAti
őstag
válasz
Ciccuka #26514 üzenetére
Mert túl drága és túl sérülékeny megoldás, viszont ezen pici napelemek alig termelnének valamit.
Autókölcsönzők is egyre több elektromos autótól szabadulnak meg és térnek vissza a belső égésű autókra. Az elektromos autókon hamar rendkívül magas szervizköltségek jönnek létre, amit nehéz ráterhelni a bérlőkre.Egy épületekkel teli nagyvárosban mégis mennyit töltődnének a rollerek? Amúgy is a töltési költség a legkisebb tétel. Egyszerűbb és olcsóbb 20%-kal megnövelni a rollerek számát, minthogy ilyen értékben megnövelni azok értékét olyan technológiával, ami nem működik. Lásd később, sokkal jobb módszerek vannak ennél.
A képen látható járműnél a vastag kereke miatt talán nagyobb lenne a veszteség gördülési ellenálláson, mint amennyi energiát nyerne a pici felületű napelemekkel.
Tavaly kicsit jobban utánaolvastam ennek a témának, mert láttam pár pasast, aki napelemes rekumbenssel (fekvő kerékpárral) teker hatalmas távokat.
https://www.youtube.com/watch?v=bSMugd-wGD0
Mindegyik esetben a kerékpár mögött egy jókora táblát húztak. Olyan táblát, mely követte a nap mozgását. És pedelec módjára rásegített az elektro motor. A fejlett, napkövető rendszernek köszönhetően se tudta folyamatosan jó szinten tartani az akkukat, hanem hagyott ki napokat, hogy fel tudja töltődni az akku csomagot.Sokkal észszerűbbnek tűnik az, ha a lerakási pontok egyben töltőhelyek lennének. És aki mondjuk rádugja a lemerült rollert, az kapna kedvezményt.
De cserélhető akkus megoldás szinte feleslegessé teszi ezt is.
Van amikor az akkut cserélgethetik az emberek az elektromos eszközökben:
Battery Swap Technology in Taiwan
Ennek apró hátulütője, hogy sokkal több akkumulátorra van szükség, mint ahány járműre.
De valószínűleg idehaza is hasonló lehet a módszer (még nem láttam élőben). Körbemennek, és a lemerült akkukat kicserélik frissen feltöltött akkura. Így cirkulálnak az akkuk. (Közben az egy helyen felhalmozott rollereket átszállítják a megfelelő helyre + begyűjtik a meghibásodottakat.) -
Silentfrog
veterán
válasz
Ciccuka #26514 üzenetére
A roller nem tudja merről süt a nap, nem tud arra fordulni amerre süt, és ha úgy rakják le ahogy nálunk ( össze vissza mindenhova) szinte semmit sem töltene .
A képen a méretből itélve ,kb 40 wattos panel fér fel, optimálisan 10 óra alatt tudna feltölteni egy átlagos rollert.
Nem éri meg, használatra van kitalálva a bérelhető roller, ha nem használnák napokat és optimálisan fordítanák a a nap felé, akkor talán lenne értelme. -
válasz
Ciccuka #23010 üzenetére
"...az a tapasztalat, hogy 300 ezer forint alatti rollerek valós hatótávja 60%-a a gyárilag megadottnak..."
Ez köztudott.
A gyárilag megadott hatótávot úgy számolják, h 15km/h-val haladva, Eco módban, 75kg-os súllyal, teljesen egyenletes sebességgel (gyorsítások nélkül), szélcsendben, sík terepen, 20C°-on - ez a szabvány.
De a felhasználók többnyire 25-el haladnak, a fogyasztás pedig nem lineárisan nő a sebesség növelésével, hanem exponenciálisan.
E=1/2*m*v^2 Mivel a mozgási energiában a sebesség négyzete szerepel, a sebesség növelése ilyen arányban fog több energiát igényelni.Már a kezdet kezdetén jöhetett volna egy EU-s szabályozás erre, h tessék megadni a végsebességhez tartozó (20, 25, 30km/h) hatótávot is, az már közelebb lehetne a valósághoz, akár különböző testsulyokhoz (60-70-80-90-100kg) kiszámolva, és egy táblázatban kellene feltüntetnie a gyártóknak. Az EU-ban csak így lehetne forgalmazni.
Egyből nem lenne annyi félreértés.
De hát ez nem fontos, csak az, h a paradicsom mekkora átmérőjű legyen. -
aDic
tag
válasz
Ciccuka #23010 üzenetére
"az a tapasztalat, hogy 300 ezer forint alatti rollerek valós hatótávja 60%-a a gyárilag megadottnak az esetek nagy részében"
Ez sokkal összetettebb ennél.
Én az F25E II-vel csak eco módban járok (max. 15km/h; nekem így kényelmes, nem kell annyira figyelni, sisakot sem mindig veszek fel, stb.), elsősorban Budapest pesti oldalán, csak minimális emelkedőkkel, hátizsákkal együtt kb. 70-72kg vagyok. Regeneratív visszatáplálás a legnagyobbra van állítva, és így gyakorlatilag az esetek többségében a gázkarral lassítok. Mondjuk járdán közlekedem elsősorban, mert a legtöbb út annyira durva vagy rossz minődégű, hogy nekem nagyon ráz (viszont a járdán, ha valaki mellé érek, akkor le szoktam lassítani, és ez már többször megmentett attól, hogy ne menjek valakinek, aki hirtelen irányt vált), ill. minden útkereszteződésnél is rendesen lelassítok.
Az akkut kb. 90%-40% között használom (tudom egyesek szerint hülyeség nem 100%-ra tölteni, de én kb. 90%-nál magasabbra nem töltöm, ill. 40% alá sem engedem), és eközött megteszek vele ténylegesen 18-20km-t (GPS-el ellenőrizve), egy-egy utam 2-4km között mozog. Azaz ha teljes töltést nézném, akkor kb. 30km-t el tudnék menni így, ami meg több mint amit a gyár megadott.
Amúgy érdekes, hogy néha a roller teljesen ugyanazon útvonalat megtéve akár 5% távolságkülönbséget is mér (pontosabban néha akár 5%-al is kevesebbet, mint a általában), de a fentebb jelzett távot a roller óra szerint írtam.Tudom nem tipikusan használom, mert sokan csutka gázon közlekednek a rollerekkel, az meg eszi az akksit, csak azért hoztam fel, mert ez a távolság kérdés elég sokváltozós történet és nagyrészt használat és környezet függő.
-
DigitXT
félisten
válasz
Ciccuka #18229 üzenetére
Megvalósítható. Csak illegális kb. bárhol a világon... Nem véletlen:
egy esetleges balesetnél konkrétan nagyon nagy baj lehet belőle.Szerk: pedelec esetén sanszosabb, hogy legális, gyereküléssel, ha
már egyszer kerékpáron megoldott, és a pedelec az egy kerékpár.
De ennek utána kell járni, itt a pedelec off...A roller 1 személyes.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mr. Y: Motoros sztorik #06
- Tőzsde és gazdaság
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Revolut
- One mobilszolgáltatások
- Gitáros topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 7700 XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest