- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
CHIPman
nagyúr
Köszi a választ mindenkinek. Akkor, ha a teljesítmény is cél, akkor lehet, hogy egy M365 finoman húzott szoftverrel erősebb, mint egy új S1? Ugyanis a tesztekben még azt írják, hogy az S1 erősebb az M365-nél, de így (esetleg a húzást figyelembe véve) ez már nem biztos, nem?
-
-
berobi78
tag
Én írtam. Lejtős az utcánk és még egyszer sem vettem észre, hogy magasabb töltéssel értem a végére, mint amennyivel elindultam. Igaz, nem is annyira meredek, és lehet, hogy annyira minimálisat tölt vissza, hogy ennyi nem elég neki, hogy érdemben történjen is valami. Ez viszont már az értelmét kérdőjelezi meg.
-
Hyperion
senior tag
Ezzel a modositassal elvesztene a legnagyobb előnyét a roller. Az pedig az olcsosag.
Egyébként a xiaomin, meglepően hatékony áz első és a hátsó fék ahhoz képest hogy milyen picik a kerekek.
Viszont a hátsó nyilvánvalóan hamar elmelegszik. Pl melygarazsba legurulasnal a végén már elillan a fekero. -
-
berobi78
tag
A gáz "beragadás" nem hiba, hanem feature
Ha 5-10mp-ig (nem tudom pontosan) fix sebességgel haladsz, bekapcsol a tempomat. Fék vagy gázkarra pedig kikapcsol. Szerintem nagyon hasznos, túlnyomó részt így használom 3-as fokozatban, nyélgázon
Ez alatt a 14km alatt jellemzően milyen sebességgel mentetek?
-
berobi78
tag
Szia, az akksi nem 8,8Ah hanem csak 6Ah, de inkább a kapacitást érdemes hasonlítgatni. Kugoo S1 216Wh, Xiaomi M365 280Wh. Ez azt jelenti, hogy míg az M365 kb. 25-30km-es hatótávot tesz lehetővé (konstans 18km/h-ás sebességgel, szél nélkül, sík terepen, 75kg-os terheléssel, 25 Celsius fokban), addig a Kuggo, kb. 20-23km-t.
A tömítést ahogy néztem, már orvosolták a gyárban, csakúgy mint az akksi rázkódás miatti mozgását. Amit én csináltam rajta, az a hátsó rugó lazítása (13-as villáskulccsal egy anyacsavart kell picit kijebb csavarni), illetve arra a vezetékre, ami az első keréktől megy a kormány felé, tettem egy pici fekete kábelkötegelőt, hogy ne tudjon annyira becsúszni a kormány nyak belsejébe, hogy teljes elsőkerék kikormányzáskor ne feszüljön.
A fékezéskre NEM igaz, hogy ne lehetne használni teljesen feltöltött akkunál! Itt nincs KERS sem, szóval ezt sem kellett a gyártónak megoldani. Fékezéskor ami zavaró tud lenni, hogy a fékerő hirtelen jön meg, de utána már szépen adagolható. A hátsó fékhez normál esetben sosem kell nyúlni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged